שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….

אם אתה רואה שלג בחלום, זה אומר מחלה, הידרדרות התנאים והעניינים העסקיים . אם אתה מוצא את עצמך בסופת שלג, זה מנבא עצב ואכזבה בגלל כישלוןך למלא רצונות שתמיד חלמת עליהם . סביר להניח שתיתקל בכמה מכשולים אחרי החלום הזה . אם אכלת שלג בחלומך, הדבר מעיד על כישלון במימוש חלומותיך . אם אתה רואה שלג מזוהם, זה מצביע על כך שמישהו יפגע בגאווה שלך ותחפש פיוס עם אנשים שפגעת בהם . אם אתה רואה שלג נמס, אז הפחד שלך יהפוך לאושר ושמחה . אם אתה רואה צוק קרח מתמוטט בזמן שאתה מאחורי חלון, זה מעיד על פגישה זועמת עם אהובתך, וחוסר ההסכמה יעמיק ביד הצרה . אם אתה רואה את פסגות ההרים מרחוק מכוסות שלג, המשמעות היא שהשאיפות והמאמצים שלך לא יישאו פרי . אם אתה רואה את השמש זורחת על אדמה מכוסה שלג, זה מצביע על כך שתכבוש את המזל האומלל ותעמוד על הרגליים . אם ילדה חולמת שהיא נוסעת על פני שלג על ידי רכב, הדבר מעיד על התנגדות הסובבים אותה לבחור את האדם שהיא אוהבת, והתנהגותה תגרום לה לבעיות רבות עם אחרים . אם אתה חולם שאתה משחק כדור שלג, תיתקל בבעיות ורכילויות המשפיעות על המוניטין שלך, ותובס אם אינך מסוגל לחשוב בהיגיון . אם אתה חולם ששלג מקיף אותך מכל כיוון, או שאיבדת את דרכך בשלג, אז תעמוד בפני גלים מתמשכים של אכזבות ואומללות ….

חזונו בחלום מעיד על פרנסה ויתרונות, ותרופה למחלות הצטננות, במיוחד לאלה שחיו ממנה . אולי שלג ואש הצביעו על היכרות ואהבה, ושלג זה לא כיבה את האש . אם נראה שלג בעונתו הראויה, זה היה עדות לעזיבת הדאגות וכפיית האויבים והקנאה, ואם הוא נראה בזמן הלא נכון, זה היה עדות למחלות קור ומחלות . אולי השלג הצביע על כך שהנסיעה משובשת, ודואר, שליחים, מקרונים וכדומה לא הרוויחו . והמנצח בשלג עינה את הסולטאן, נתיניו, לקח את כספם והסתיר אותם, ואת כיעור דבריו עמם, כי אלוהים אדירים אמר : ( אז שלחנו עליהם מהשמיים ) . נאמר : זהו שלג, ואם יש מעט שלג, הרי שהוא פורה . ומי שראה ששלג יורד עליו, הוא נוסע רחוק, וזה עלול להזיק . אם הוא רואה שהוא ישן על השלג, אז הוא מייסר . ומי שמתקרר בחורף או בקיץ הוא עוני . ומי שקונה שלג ומפשיר במהירות בקיץ, הוא יכה בכסף שהוא נח איתו, ונח מהצער במילים טובות, ואם השלג הזה לא מזיק להם ונמס במהירות, אז הוא עייף והם הולכים מהר . אם הוא רואה שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה, אז יורד שלג, אז הוא כמו גשם, וזה רחם שפוגע בהם, פוריות וברכה . ונאמר : מי שיראה שלג רב במדינה שאינה בזמנה, יסבול באזור זה ייסורים מהרשות , או עונש מאת אלוהים אדירים, או משפט שייפול ביניהם . ונאמר : מי שרואה שלג מעיד על שנת בצורת, ומי שייפול עליו שלג, אויבו ירוויח מזה . ואולי הרבה שלג הצביע על מחלות כלליות כמו אבעבועות שחורות ומגיפה, ואולי זה הצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה הצביע על פוריות ועושר, ומי שראה שלג יורד מהשמים וגילה את האדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני התועלת שלה, זה הצביע על שפע האור וברכת האדמה ועל שפע הפריון, אבל אם זה איתו בזמנים שהארץ לא מרוויחה ממנו בצמחיה, אז זו עדות לעוונות הרשות ולחתירה למעשרות . כמו כן, אם שלג הוא בזמן של תועלת או משהו אחר מלבד רוב העניים, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם והמכה הפוגעת בקבוצתם . אולי השלג הצביע על החסימה, על רשלנות הנסיעה ועל הבקשה לפנסיה ….

ומי שרואה שלג בחורף או בארץ בה השלג מתמשך, מסמל חסד ושגשוג

מי שרואה שלג ייפגע מצער, מחלות ויסורים, אלא אם כן הוא יראה אותו לזמן מה, הוא יירד בזמן שלו ….

ומי שרואה שלג, הוא פורה ורחמים שהוא לא הרבה או מעט, אם זה בזמנו, אז הוא פורה, ואם זה לא בזמנו זה טוב מהסולטן או מעובדיו. ואם השלג יירד במקום אחר מלבד זה יירד בו, אז פורענות ומחלות יורדות לשם ומי שרואה רעמים או ברקים התרחש לאנשי הארץ הזאת יש פחד גדול והרעמים חמורים מזה, ואולי רעמים וברקים ויום הסולטאן או האיום שלו. מי ששומע רעמים, הוא שומע את מה שהוא שונא מהסולטאן, ומי שרואה רעם שנופל במדינה ושורף את אנשיו, זה כוח שיורד באותה מדינה וגורם לשחיתות בה ויש מלחמות של מחירים גבוהים או מחלות ואם הוא ראה אותה נופלת ללא אש, אז הסולטן מוקבל היה חושב שאנשים חושבים רע ומצילים אותם מצערו, ואם הוא ראה אותה, היא נפלה בביתו. אם לורד שלה היה חולה, הוא מת, או שדרכיו היו גנב או שבעל העיר שלט עליו….

ומי שרואה שהוא יורד על שלג על חיותיו, הוא יטפל וידאג בעבודתו ….

כדור : מציין אבטלה, תכונות הזויות, ומי שרואה שהוא באיצטדיון ולא שיחק בכדור בעצמו, הוא עלול להתערבב עם אלה שאין להם יצירתיות ….

חלחול של כדור הארץ הוא בחלמה הונאה ורמאות, ולכן מי שחופר נחיל לאדם, הוא זומם זאת . אם נכנס אליו מי שחפר את הנחיל, חזרה אליו ההונאה . ומי שראה שהוא נכנס לצאן ולא רואה את השמים, הגנבים נכנסו אליו וגנבו את חפציו, ואם הוא נסע, הדרך אליו נותקה. פרג 'אללה ממנו ….

רואים את הארץ ) ומי שרואה שהוא הבעלים של אדמה ידועה, אז הוא מכה באישה שסכנתה לנשים שווה ליכולתה של הארץ, ואם הארץ אינה ידועה, הוא יכה בעולם עד האדמה ויכולתה, והאדמה עשויה להיות אם או אישה. ומי שרואה שהוא בארץ רחבה שאינו מכיר, אז הוא נוסע במהירות ומי שרואה שהוא מכה אם הוא חולה, מת או עשיר, הוא עני, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהארץ ואז הוא מכה בכסף כמו זה, ומי שרואה שהארץ בלעה אותו, הוא נוסע, ומי שרואה שהוא בשוק בשוק סוחר בזה, הוא עושה מעשה טוב שאלוהים יגמל לו שכן ומי שרואה שהשוק מלא באנשים, אז הוא מוציא את חפציו ורבים מבעליו, ואם הוא רואה אותו ריק או סגור אז זה נגד זה ומי שרואה שהוא ישב בחנות שלו הוא ירוויח טוב ו מי שרואה שהחנות שלו נהרסה, אם יש לו אדם חולה נפטר אחרת הוא לא יוכל להזמין אותו והשוק שלו אזל…

זה מצביע על אוצרות, כסף כלוא, ידע אוצר והכנסות מאגרות, מכיוון שהם פיקדונות של אלוהים בארצו, והוא הפקיד אותם עבור עבדיו על האינטרסים שלהם בעולמם ובדתם, כך שמי שימצא מהם מתכת או מינרלים או שונים מינרלים יבדקו את המקרה שלו, ואם הוא היה חורש, עורו הוא יותר משנת הרווחים שלו. לאדמה יש את הפנים שלה ואת תענוגי הכבד שלה מהיתרונות והתשואות שלה, ואם הוא סטודנט למדע, הוא מבורך בצאצאיו, קורא אותו וזוכה בו, אם הוא מתיר זאת לאנשים בחלום, ו זה מספיק רחב כדי לישון בגללו בחלומות, זה מצביע על מה שנראה מהידע שלו בדיבור ומה הוא מפרסם מסונה ודגלים, ואם הוא כוח בים האויב שלו או ידוע בג'יהאד, הוא פתח את המספר של ערים של פוליתאיזם, והמוסלמים לקחו את שוביהם ואת הכבשים שלהם, ואם הוא היה לא מאמין בכפירה ומנהיג בהנחיית שגיאות וקורא, זה היה פיתוי שהוא יפתח בפני אנשים ותקלות שהפיץ בין המשרתים , כי אלוהים אדירים קרא לכספינו ולילדינו משפט בספרו, והמינרלים של הארץ הם כסף שקט צופה ביבשת כמו עין קבורה ….

ומי שרואה שהוא חופר לכלוך על גג, הוא יחיה חיים ארוכים, והקברים הרבים במיקום לא ידוע מעידים על גברים צבועים, ובאשר לקברים הידועים, הם מתפרשים בסדר נכון ….

דניאל אמר שראייה שהיא עוברת עם אישה ….

באשר לאדמה, היא נגרעת ממחסור בכל הדברים, כך שמי שרואה שארץ נאכלת בספריו או בניירו, אז אין בזה טוב, וכמו כן אם הוא אוכל אוכל או משהו אחר וזה נאמר שרמין הוא משפט המבטא את מידת מהותו ) ואת כוחו, נשקו ונזקיו, תן למחפש לשקול את מה שהוא רואה ולשקול את משמעותו וזה משפט ואלוהים יודע למעשה את המקרה ….

ומי שרואה את הארץ עם דברו עם דברי הבנתו, הרי הם חיים ארוכים, ואם הוא לא מבין את זה, זה יהיה נגדה ….

דברו הוא הארץ לטובה, הוא זכה לטוב בעולם ובדת זו, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא את אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה . על האדמה, או אם הוא משיל את ידו מהעפר, אז הוא נעשה עני, ואם היה חולה הוא מת והפך לעפר . ומי שרואה שהוא נעדר בארץ ולא רואה שם חור, אז זה מסע במרדף אחר העולם, הוא ימות במסע ההוא . ומי שרואה שהארץ מקופלת בשבילו, הוא ימות במהירות . וכל מי שראה שהוא עובר מארץ לארץ כדי לחזור ולחזור, הוא הלך סביב אשתו או עוזרת ביתו . ומי שרואה את הארץ בלע אותה ושחרר אותה, ואם הוא רשע, זה עונש בשבילו . ומי שיראה שהאדמה בלעה אותה בלי פירוק, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהאדמה רעדה ומכה בה ריס, אז זה פורענות שמשפיעה על הארץ ההיא מסמכותה, או שהיא קרה, חום, בצורת או פחד גדול . ומי שרואה שהאדמה התפצלה וצמחה ממנה זחילה ואנשים מדברים, אז הוא יראה משהו שהוא מתפעל ממנו, ואולי זה מעיד על כך שחייו קרובים, ואולי זה היה פסוק כללי גדול שנראה בפני אנשים שיש להתחשב בהם . והאדמה מציינת את העולם לפי מידת רוחבו, גדולתו, צרותו וקטנותו . האדמה הידועה מציינת את העיר בה היא נמצאת, את תושביה ותושביה . ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה, אז צעיר מגיח ממנה, הופיעה עוינות בקרב בני עמה, ואם יצא זקן, הם היו שמחים ויעברו לפוריות, ואם היא תתפצל ולא יבוא דבר. מתוך זה, ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירעה תאונה רעה על הקרקע, ואם יצאו ממנה שבע, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק. הוא חי וזה ייסור מתמיד באזור זה. אם האדמה תתפצל מצמחייה, אנשיה יזכו לפוריות. אם יראה שהוא חופר את הארץ ואוכל ממנה, הוא ירוויח כסף במרמה, והחפירה היא רמאות . ומי שיקפל את הארץ במו ידיו, הוא יהיה מלך . נאמר : ההתמוטטות נובעת ממורשת הפציעה . ארץ צרה, חיים צרים . ומדבריו הארץ עם טוב, הוא השיג טוב בעולם ובדת, ומדבריו הארץ במילים המכילות תוכחה, ירא אלוהים כל יכול, כי כסף אסור . אם הוא רואה ארץ מקופלת על העם, אז יש מוות, או מאבק עם מותם של אנשים ככל שהיה מקופל, או שהם סובלים ממצוקה, בצורת או מצוקה ….

ומי שחושב שהאדמה הושחתה, ואם הוא אחד מאנשי הרשע, אז יוטל עליו עונש או מסע רחוק, והוא חושש שלא יחזור, ואם הוא טוב אדם, אז זה מעיד שהוא מתחתן עם אישה ….

ומי שרואה שארץ אבודה ובולעת חיות, אז הוא מציין אסון שיקרה להם ….

שלג אם שלג נראה בחלום בתקופתו, זה מעיד על כך שדאגה וצער ייעלמו, האויבים נאלצים וקנאה . אם השלג השמיד את העצים, והדלתות נחסמו, הדבר הצביע על כך שהפנסיה בטלה, והמצב ייפסק, והנסיעה בלתי אפשרית . אולי הקרח התייחס לעור של גברים, ולעור מהמכות . ומי שייפול לקרח יסבול מצוקה . וכפור הם והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא שואב מים ומכניס אותם לקערה וקופא, כי זה כסף שקט שקופא ונשאר . ובית הכסף הקפוא של המלך ….

אל-קירמני אמר : אם הוא רואה שלג במקום קר, עדיף, ואם הוא רואה אותו במקום חם, זה מעיד על בצורת וחולשה, ואם אוכלים שלג אם זה בחורף, עדיף קיץ ….

תותח זה אומר שאויבים זוממים נגדך . אם ילדה ראתה כדור תותח, המשמעות היא שהיא תתפוס את לבו של חייל . אם הצעיר ראה כדור תותח, המשמעות היא שהוא יקרא להגן על ארצו ….

כדור, אם בחלום לקחת כדור, זה מנבא שאתה תהיה אחראי לאנשים, וזה יגרום לך לדאגה וחרדה. אם אתה נותן את הגלולות האלה לאנשים אחרים, אחרים יחסכו לך את הרטוריקה שלך ….

באשר לגעת, מי שרואה שהוא נוגע במשהו שאינו מותר לו אז הוא מבצע עניין לא נעים, ונאמר שמי שראה שהוא נוגע במישהו, הוא יבדוק את זה ונאמר מי שראה שהוא ראה שהוא נגע במישהו שהוא אהב, הוא מרוצה ומי שראה שהוא נגע ושפיכה, זה מה שקרה ומי שראה שהוא נגע ודורש את הכביסה, החזון שלו הוא בטל כי מי שעושה שטן הוא כסף מאוצר, זרע צהוב נולד מ מחלות רבות, לאדום יש חיים קצרים ואנשים שחורים מביתו וחלקם אמרו שראיית טומאה היא כסף וחסד, וחלקם אמרו שלג'נאבה ולזרע יש את אותה משמעות והזרע הוא אחר והביטוי שלו הוא שמחה והנאה. זו פליטת כסף, ואם הוא אומר שיש לי את הזרע, זה כסף וג'עפר א-סאדיק אמר, ~לראות טומאה מעיד על שלושה היבטים של ילד ורכישת כסף ויציאתו…

אם הברד ירד מהשמים, זה עדות לעינויי המלך את האנשים, לאובדן כספם ולכאב של חלקם . אם אדם רואה שהשמים גשמים ברד או שלג בזמן אחר מזה, אז המחפש חולה במחלה קלה ונרפא ממנה . אם הוא יראה שהקור נפל מהשמים על גופו, חלק מכספו ייעלם . והקור בזמנו מעיד על הסתלקות הדאגות והניצחון על האויבים והקנאים, משום שבתוכו צינון האדמה שממנו מופיעים נחשים ועקרבים . אם הקור היה יותר מדי, זה קילקל את המקומות ומנע את השביל, והצביע על כך שהמצב נפסק ושנסיעה לא אפשרית . זהו סימן לרוע, ואם אין בו שום נזק, הרי זה טוב ומזונות . ומי שרואה את הקור שנפל על אדמתו, אז זה רחמים מאלוהים אדירים, ואם זה יתקלקל, אז ייסר במקום ההוא . הקור עשוי להתייחס לארבה, ואם הקור פוגע ביבולים ובאנשים, מדובר בקנסות המוטלים על אנשים, או על מחלת אבעבועות שחורות או על אי שפיות, ומי שנושא את הקור במסננת או בבגדים או במה שלא נושא בו מים, ואם הוא עשיר, הרווחים שלו יתמוססו או שכספו ייעלם, ואם יש לו סחורה בים פחד בשבילה, ואם הוא היה עני, כל מה שהוא צריך ולובש הוא לא יישאר איתו, וכלום נותר לחייו ….

פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….

האם ביטוי החזון שונה בהתאם למדינות השונות של הרואה? ת : כן, הביטוי שונה בהתאם למעמד ולארגון השונה של הרואה, כפי שהזכרנו, וזה כולל את התעשייה, קומתו, דתו וגילו … השאלה כאן על הארץ וידעו חשובה ביטוי, שכן מדינה חמה שונה ממדינה קרה, ומדינת נפט שתלויה בנפט, היא שונה מהמדינה החקלאית, והמדינה התלויה במי ים ובדיג שלה שונה מהמדינה שנמצאת במדבר תלוי באדמת ציד, מדינה בעלת משתנה טבע הררי מדיר ארץ .. לדוגמא, לראות שלג עבורם הוא דרך פרנסה, פוריות, או הגעתו של גשם . ואת החזון של משקים ירוקים לעם הארץ חקלאיים עשוי להצביע על מכירת שפע של יבולים ואת הבטיחות של היבול מפני מזיקים, וזה עבור אלה שאינם תושבי הארץ הזאת כי לא יכול להיות כזה ביטוי מדויק ביחס ל גידולים חקלאיים . לפיכך, מנהגי המדינה חשובים. אם אדם במדינה רואה שהוא נוהג את הרגל ארצו וזה לא נפסק במעבר, אז אין המביע צריך להזדרז ולשאול את המחפש על מנהגיו בארצו, כי זה עשוי להיות שפיר בזמן בו המעבר מוצא בכך התנגדות, והמנהגים מכוונים למנהג הקיים, והוא שונה ממדינה למדינה אחרת ….

זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….

כדור הארץ שנראה בחלום מעיד על מחלוקת בידע וויכוח . ומי שרואה את האדמה בתיק או במקל שלו, זה מעיד על מותו ….

כדור הארץ נמצא בחלום מאצילות האנשים . מי שרואה בביתו כוכבים מאירים, יתאספו איתו מספר שליטים, ואם הוא יראה אותם בביתו ואין להם אור, קבוצה של האצילים תתכנס באסון . ומי שראה כוכב לכת נפל מהשמים למקום, אסון התרחש במקום ההוא באיש של כבוד . כוכבי הלכת נפוצים בקרב הסולטנים, והשגחתם היא החזקה ביותר, בקרב המלומדים הבקיאים ביותר ובקרב פשוטי העם העשירים ביותר . ומי שרואה את מעמדו ככוכבי לכת רבים, יהיו לו צאצאים רבים . ומי שרואה את שבעת כוכבי הלכת, את המכונית, זה מציין את התעשיות, המסחר, המדע והסולטנות . ומי שרואה כוכב לכת בהיר, הוא יקבל הנאה ושמחה ואנשים מובלים אליו . ומי שרואה שכוכבי הלכת יצאו משמים, אז הכסף שלו נעלם אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . אם הוא רואה כוכבי לכת על ראשו, אזי הוא יוזכר ויעלה על עמיתיו . אם הוא יראה שהוא רוכב על כוכב לכת, אז הוא יקבל סמכות, מנדט, כוח, טוב, תועלת ונשיאות . ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגג מעיד על חורבן ביתו כדי שאורם יהיה בתוך הבית, או שזה מעיד על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את כוכבי הלכת, הוא אוכל מכספי אנשים . ומי שבלע את הכוכבים עלול להעליב את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . מי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד ממדענים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים הוא מוות של מלכים, או שזה מעיד על מלחמה . ומי שראה את הכוכבים נופלים ארצה מהשמים, הדבר מעיד על הרס אנשים רבים . וכל מי שראה שכוכבי השמים נפלו, הוא התקרח ושערו נשפך . ומי שרואה את כוכבי הלכת ביום הוא עדות לשערוריות ותהילה . כוכב הבוקר מסמל את חתונת הכלה . וכוכבי הלכת הקטנים עם האור החלש מעידים על עבדים, עבדים ואנשים פשוטים . מי שהופך לכוכב לכת מתעשר . וכוכבי הלכת שמציינים את החורף הם דאגה ועצב, ומעידים על חיי קיץ וטוב ….

** חזון בו נשלח שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . בסמכותו של אל-עבאס בן עבדול-מטאליב, אמר : ראיתי בחלום כאילו שמיה או ירח על כדור הארץ הועלה לשמיים על ידי אשטנט שדד, אז הוא הזכיר כי לנביא, שאלוהים יברך את השם. אותו והעניק לו שלום, והוא אמר : ( זה האחיין שלך ) פירושו שליח האלוהים עליו השלום והברכה . ובקריינות : ראיתי בחלום כאילו האדמה נעה לכיוון השמים באורכים גדולים ….

מוט המערבולת של כדור הארץ אם בחלום אתה רואה מוט מערבולת חם עד לאדמומיות, או שאתה מזיז אותו בחלום, זה מנבא שתתמודד עם בעיות עם אנרגיה חזקה ואלימה ….

לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….