…ומי שראה שהוא מחזור, בין אם הוא גבר או אישה, והוא עשה גוסל לאחר הווסת ולבש את בגדיו, אז זה מעיד על הצלחת דתו וחיי עולמו ….

…ומי שחושב שהוא מנשק גבר או מקיים איתו יחסי מין או מתערבב איתו הוא מעורב בתשוקה, אז הפירוש שלו הוא כמו פרשנות לנישואין אלא שהוא נחות ממנו בכוח, ואם הנשיקה היא לא עם רצון, אז מי שעושה את ההשפעה הוא טוב ….

…אם גבר יראה שהוא בא לאישה ידועה, אז טוב ביתה בעולמם . אם הוא ראה שהוא לא שולל אותה, אבל הוא קיבל ממנה אשמה כלשהי, אז העושר של ביתה הוא פחות מזה, כי זיוף טוב יותר ורהוט יותר ….

…אם אדם רואה שהוא הולך עם גבר אחד והניח אחד מהם על השני, אז הוא מסתיר חצי מכספו ועובד עבור החצי השני ….

…כמו כן, אם גבר יראה שהוא התחתן עם בתו של שייח 'לא ידוע או אחותו של שייח' לא ידוע, הוא יסבול הרבה מכיוון שהשיח 'האלמוני הוא סבו של בעל החזון ….

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…מי שרואה שהוא יושב בחנות של אחר בלי הסכמתו, אז הוא נוטה לאסור בגלל נשות הבריאה ….

אם הוא רואה אדם מת כאילו הוא מתפלל במקום אחר שאינו מקום תפילתו בו נהג להתפלל בימי חייו, פירושו הוא שהגיע אליו לתמורה של עבודה שהוא נהג לעשות במהלך חייו, או תגמול של הקדש שהוא עצר ונתן לצדקה.

…ומי שרואה שהזריעה נקצרת בזמן אחר, והגבעולים צהובים, זה מעיד על מות הזקנים ….

…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….

…ומי שרואה שאצבעו נבטה במקום אחר, הוא מעכב את התפילה עד לתפילה הבאה ….

…ומי שרואה שהוא לקח את חמורו עם חמור אחר, זה מצביע על כך שתנאיו השתנו ….

…ומי שרואה שהוא הוכה על ראשו של אחר במשהו מעוות, אז הוא מכה אותו במשהו שפוגע בו, כמו גם במה שהראש מכה בו, כמו שוט, איבר מין, או משהו מעוות וכדומה ….

…ומי שרואה שהכפיש שלנו או מישהו אחר יורד לבור של אדם מת, הוא ניאוף ….

…ומי שרואה שהוא עוקב אחר צעיר, הוא כובש אויב ….

…ומי שרואה שהוא מחפש מישהו אחר, יתפרש בריקנות חייו ….

…ומי שראה שהוא הורס את ביתו של מישהו אחר, הוא יקבל כסף מאחרים ….

…ומי שרואה שהוא קוצר יבולים במועד אחר שאינו זמנו, אז הוא מצביע על כך שמגיפה או מחלה גדולה התרחשה לאנשי המקום ההוא ….

…ומי שרואה ששפתיו או אחת מהן הפכו למתכת או למשהו אחר, אין בו טוב, במיוחד אם הם קפואים ….

…מי שראה שהוא שותה משקה מכלי כזה או אחר, וזה היה צלול ולח, אז זה חיים ארוכים, מזונות ותועלת, ואם זה חם, זה מחלה ומחלה, ואם זה מצוקה , אז זו מצוקה ומצוקה, והדיבור על מים הוצג בפרק שלו בפרק על הים ….

…ומי שרואה שהוא עוקב אחר מת ועומד מאחוריו כשהוא יוצא ונכנס, אז הוא מחקה במעשיו את המת שראה, והוא מחשיב את טובתו או השחיתות של הנפטר ….

ומי שחושב שהוא צום עבור מישהו אחר מלבד האל הכל יכול, אבל על צביעות ומוניטין, הוא לא ימצא את מבוקשו

זקן לראות זקן או זקנה מעיד על כך שהחולם יעבור צרות, תקופות עצבניות ועצבניים ….

אם הוא רואה כאילו הוא נרדם לפני האימאם, אז הוא בטוח ממה שהוא סיכן בעצמו, כי השינה איתו שווה לעצמו, וזה סיכון ….

נדיר שהוא מספר שאדם נרדם והיה בן לוויה ער לידו. הוא הביא חלב בקערה והניח אותו וחתך את ראשו של אבטיח והניח את הסכין על קערת החלב והמתין לחברתו להתעורר. הוא ראה משהו שיצא מאפו של בן זוגו כמו זבוב ולא השיג את מה שהוא . על גשר שהוכה על ידי ברזל באמצע ים חלב, בן זוגו התפעל וידע מה הוא רואה, הוא יצא מעצמו וחזר אליו ….

טוב הוא השפלה בחלום, ולכן מי שרואה שהוא יקר מושפל ….

…ומי שראה שישן על דוכן אז הוא קרוב לסולטן ויש לו ביטחון מצדו, ונאמר שחיתות בדת או באנשים קלטה אותו ….

מי שרואה זקן, זה עולם שנוהל, במיוחד אם יש חסר, אז זה מחפיר ומכוער ….

…ומי שרואה שהוא אוכל גבינה עם לחם, אז הוא יקבל מעט כסף בגלל מצוקת הנסיעות, ואולי הוא מצביע על מחלה שתוקפת אותו, ואז הוא נרפא מזה במהירות, ונאמר מי שראה שהוא ראה אוכל גבינה רכה ואז הוא ירוויח מסחר ואולי הרווח היה ממשהו שהוא דרוש לפני כן ….

…ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת, הוא מבולבל מזה ….

…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….

…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….