…ומי שרואה ירח סהר עולה ללא ידיעתו, מעיד כי באותו מקום התרחש עניין קשה, שיקרה לאנשים במצוקה ….
חולם על ירח סהר וכוכב דם מלא ירח שמיים אדומים ו
(140 פירושים ומשמעויות של חלומות על ירח סהר וכוכב דם מלא ירח שמיים אדומים ו)…ומי שרואה חצי סהר שקם ונעלם, העניין שהוא מבקש לא יתגשם עבורו ….
…מי שרואה חצי סהר העולה מתחילתו במועד שאינו תחילת החודש, הרי זו עלייתו של מלך או לידת ילד בסיכון גבוה, או הגעתו של נעדר או הגעתו של חדש חומר, ועליית הסהר אינה זהה לעליית הירח . והכוכב נראה איש ישר . מי שמחבק אדם : חי או מת, יאריך את חייו. כמו כן, אם הוא לוחץ איתו ידיים ….
…ד'ו אל-קאעד וד'ו אל-חיג'ה אחראים לשלושה היבטים של חג'ג ', ניהול הסדר, השגת פרנסה ותועלת ….
…בחלום הוא נער זכר או שזכה במסחר . ומי שרואה אנשים ביחד, הוא יבצע את חג'ג ', כי אלוהים אדירים אומר : ( הם שואלים אותך על הירחים החדשים, אומרים : אלה הזמנים לאנשים ולחאג' ). ומי שרואה סהר אדום, האישה תפיל את הריונה לפני שיסיים אותה . אם הסהר נופל על הקרקע, אז זה ילד שנולד . עליית הסהר מעידה על כנות ההבטחה, או על קבלת הכסף . ושחרתו מבלי שיידעו עליו היא מעוררת התנגדות . וחזון ירח הסהר הוא ניצחון על האויבים, ואולי הוא מעיד על העלייה לרגל למי שרואה אותו במהלך חודשי חג'ג ', ומי שרואה את הסהר חשוך, אז אין בו שום טוב . יתכן וראיית הסהר מעידה על חזרת בתשובה של החוטא, על המרת הכופר ועל היציאה ממצוקה, כמו מאסר או מחלה . ומי שרואה חצי סהר שקם ואז נעלם, העניין שהוא מבקש לא יתגשם עבורו . ראה גם את הירח ….
…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…
…ומי שרואה את הירח, ירח סהר עולה מראשיתו, אך לא בחודש הראשון ולאחר עלייתו, אורו החל להתגבר עד שהתמלא, מה שמעיד שילד נולד במקום ההוא והפך למלך, או שר או מי שתופס את מקומו הוא המלך ….
…ירח אם חלמתם על הירח ותכונות השמים היו תקינות, הדבר מנבא הצלחה מבחינת רגש ופעולה . אם אתה רואה ירח מעוצב בצורה משונה בחלום, זה מנבא שהזמן אינו נוח למערכות יחסים רומנטיות ומסמל בעיות ואבני נגף בסביבת המשפחה והעבודה ….
…חלקם אמרו : חזון הירח מצביע על לידת בן למלך המקום ההוא. אם הוא רואה את הירח בעודף אור, זה מעיד על אורך החיים של אותו ילד. אם הוא רואה שהוא ירח מלא, גילו הוא אמצעי, ואם הוא רואה אותו ללא אור, חייו קצרים ….
…ומי שרואה סהר אחד בזמן שהוא מראה אותו לאנשים ואף אחד אחר לא יכול לראות אותו, אז זה מעיד שזמנו קרוב ….
…אכילת ענבים אדומים בזמנו אינה מועילה מעט ….
…ומי שחושב שהוא שבר קערה או ירח, אז הוא יפגע באישה, ובאשר לשבור את הכריכות ואת המשפחה, אז זה אסון לבעליהם ….
…ליקוי ירח מבשר אם בחלום רואים מחלה מדבקת או מוות ….
…ומי שרואה שהר מלא קוצים, אז הוא מלך שפוגע באנשים במילה ובמעשה ולא קורה מקרבתו לאנשים אלא לפגוע ….
…ומי שרואה שפיו מלא, יפרש את שינוי ענייניו ונפילתו ממצבו ….
…ומי שרואה את השוק מלא באנשים וטוב לו למה שהוא מבקש, אז הוא מוציא את סחורותיו ומגדיל את רווחיו ….
…ומי שיראה דלי מלא בזמן שהוא שואב ממנו, הוא יקבל כסף מעייפות וממצוקה, כמו בדלי ….
…לזחול זה בחלום עדות לזמן, או לשבת תפילה תוך יכולת לעמוד . אולי נווד הצביע על הרגעה ממסע ומזלזל, גם אם היה עני והתעשר, ואם היה עשיר, הוא היה עני . אולי אהבה הצביעה על העדפה של אנשים ….
…באשר לששת האלפים, זה מעיד על המסמר ועל רכישת הרצוי . באשר לשבעת האלפים, הדבר מעיד על תיווך מצבו מבחינת החיים, וחלקם אמרו כי ענייניו מסובכים על ידו . באשר לשמונת האלפים, זה מעיד על קביעותם . לגבי תשעת האלפים, זה ראוי לשבח . באשר לעשרת אלפים זה מעיד על הניצחון והניצחון ….
…באשר לעשרים, זהו גידול בכוח ובניצחון על האויבים, והשגתו של מוראד על אמירתו של הקב~ה, ~ אם בקרבכם עשרים סבלניים, הם יתגברו על מאתיים .~ באשר לשלושים, זה מצביע על כך שאם היה לו מריבה עם מישהו, הוא היה נפרד במהירות ומנצח את אויבו, כי אלוהים אדירים אמר: ~ והריונו והפרדתו הם שלושים חודשים .~ באשר לארבעים, זה הפרשנות של עניין ובלבול ונדודים, כי אלוהים אדירים אומר: ~ הם אסורים במשך ארבעים שנה .~ באשר לחמישים, זה לא מחמוד, ונאמר שחיי החזון איש שלמים . באשר לשישים, זה לא מחמוד, כי נדרשת גיוס לאמירת הקב~ה ~ או להאכיל שישים עניים ~ ונאמר שמסע נובע מהאמירה הקב~ה ~זה הפך לחודש ונשמתו היא חודש . ~ באשר לשבעים, יש צורך לעכב ולעורר פחד מצד הסולטאן . ואם המספר הוא תירוץ, אז זה לא ראוי לשבח כי הקב~ה אמר: ~ אז יש שבעים אמות בשרשרת הנשק. ~ נאמר כי הוא מבקש סליחה ומחמיא למי שאין לו טוב, ואלוהים יסלח לו על כך שאמר: ~ אם אתה מחפש להם סליחה שבעים פעמים, אלוהים לא יסלח להם . ~ ההאשמה שמונים פחדה מבזנא ממנו מעורו לפסוק ~ Vagelteke שמונים ריסים ~ ואמרה לפגישה ובריכה . באשר לתשעים, זה מצביע על כך שאישה מבוגרת בוגדת בו והוא מקבל תועלת מהם, ואם הוא מאנשי המדינה, זה יקרה לו כי אלוהים אדירים אמר: ~ תשעים ותשע כבשים ~ וזה היה אמר שזה מצוקה וקושי ….
…הוא גם אמר שמספר האחד מבורך, והשניים הם ישועה מפורענות וניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אמר: ~ השניים השנייה נמצאים במערה .~…
…באשר לאחת עשרה, זוהי השגתו של מוראד, האומר הכל יכול ~ ראיתי אחד עשר כוכבים ~, ונאמר, אחים . באשר לשניים עשר, זה עיכוב בהשגת המטרה המיועדת, ואז זה קורה אחרי זה, כי אלוהים אדירים אומר: ~ מספר החודשים לאלוהים הוא שנים עשר חודשים. ” נאמר ששנה פורייה . באשר לשלוש עשרה, זה לא ראוי לשבח, כי זה הימים הטובים ביותר של החודשים, החזקת חודשים וימי הבעיה . באשר לארבעה-עשר, זה מחמוד ומוראד מקבל, ופראג 'נאמר לאחר מצוקה . באשר לחמישה עשר, זה חוסר מלאות המיועדים, ונאמר כי יציאה ממצוקה לרשות השופטת ורכישת פוריות והקלה . באשר לשש עשרה, זה מצביע על כך שמוראד קרה לאורך זמן, ונאמר שמשהו שלם . באשר לשבע עשרה, זה מצביע על חזרתו של מה שיצא ממנו בשחיתות ועונשו ראוי להערכה, ונאמר חג'ג 'והשלמתו . באשר לשמונה עשרה, הם לא ראויים לשבח, ונאמר שיש מגעים עם מלכים ואנשים גדולים . הפג'ום התשע עשרה עם אנשי הפסוק, ~ התשע עשרה ~ ואמר לסוכנים שמעו את הצייתנים ….
…באשר לשש מאות, שמחה ורכישת מוראד . באשר לשבע מאות, קשה לעשות דברים, אבל דברים טובים קורים בסוף חייו . באשר לשמונה מאות, זה מעיד על ניצחון וכוח . באשר לתשע מאות זה מעיד על מסמר האויב . באשר לאלף, זו השגת כוח וניצחון וניצחון לאמרת הקב~ה: ~ ואם יש ביניכם אלף, הם ינצחו אלפיים ברוך השם .~…
…אם חלמתם על בנג'ו אז זה מצביע על כך שתיהנו מבידור משמח . אם אתה רואה כושי מנגן את הבנג'ו אז זה מצביע על כך שדאגות קלות ירדפו אותך, אבל שום דבר לא יעצבן אותך לזמן מה . אם היא רואה כושי עם מכונות בנג'ו, זה מנבא שהיא תיכשל בשעשוע צפוי . תהיה אי הבנה בינה לבין אהובה. פנורמה ~ נוף פנורמי של הטבע ~ . אם אתה חולם לראות נוף פנורמי שמשמעותו שינוי מקום מגוריך או מקצועך, עליך לשלוט בנטיותיך ורצונותיך על בסיס מקום וחברים משתנים ….
…ובאשר מאה, הוא ניצח על אויבים, ומוראד שהושג הקב~ה אומר, ~ מאה החולה, הם יוכלו להביס מאתיים , ~ ואולי ההאשמה של ניאוף הוא הצביע על ידי הקדוש ברוך הוא אומר, ~ אז הם להלקות כל אחד אותם מאה ריסים . ~ ומי שסבור כי מאה גלולות ניתנים לו, כדי שהוא יקבל את הטוב, ברכות, נוחות ופרנסה, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר: ~ בכל ספייק מאה כדורים , ~ ועל זה נאמר כי הוא צריך להינתן קבוצה . באשר למאתיים, אין אפשרות להשיג ניצחון על האויב, כי אלוהים אדירים אומר, ~הם יביסו מאתיים .~ באשר לשלוש מאות, זוהי התרחשות המיועדת בתוך תקופה ארוכה של האמירה הכל יכול, ~ והם נשארו במערתם שלוש מאות שנה .~ באשר לארבע מאות, הוא ניצח את האויבים כי הנביא עליו השלום אמר : מיטב החטיבות הוא ארבע מאות וטובת הצבאות היא ארבעת אלפים . באשר לחמש מאות הדברים נעצרים ….
…באשר לאלפיים הם לא זוכים לשבחים . באשר לשלושת האלפים, זה מצביע על הניצחון והעוצמה של האמרה הכל יכול, ~ שלושת אלפים מלאכים מורעלים ~. באשר לארבעת האלפים, זה מעיד על ניצחון וניצחון . באשר לחמשת האלפים, זו ברכה ושמחה לאמירת הקב~ה ~ חמשת אלפים ~….
…באשר לשישים אלפא, זה מצביע על כך שמוראד מתעייף אחרי שנמאס . באשר לשמונים האלפא, זה מעיד על המסמר ועל הניצחון . באשר לתשעים אלף, תקבל את המסמר לאויביו . באשר למאה אלף ומעלה , אז ההגעה הבאה נובעת מהאומר הכל יכול ~ ושלחנו אותו למאה אלף ומעלה .~…
…באשר לעשרים אלף, הוא מנצח וכובש את אויביו . באשר לשלושים אלף זה מעיד על ניצחון אחרי תקופה ארוכה . באשר לארבעים אלף זה מעיד על ניצחון . באשר לחמישים אלף זה מעיד על עייפות, קשיים, עצירה וחוסר אונים בניהול, כי אלוהים אדירים אמר, ~ הסכום היה חמישים אלף שנה .~…
…השבעה אינם בבמהמוד של הפסוק ~ יש לו שבעה שערים ~ , אמר זיין או עלייה לרגל, ואולי הראה דאגה באותם הימים . כמה ביטויים אמרו שאם אישה תראה שבזמן שהיא בהריון היא תינצל כי אם האישה הגרושה תביא לעולם, היא תישאר שבעה ימים . באשר לשמונה, הם אינם ראויים לשבח מכיוון שאלוהים אדירים אומר ~ שבעה לילות ושמונה ימים הם המכריעים. ~ ונאמר שהוא מתקרב לשליט או לאדם גדול, וחלק מהמביעים אמרו שאם המספר הוא על קבוצה מסוימת והם חשדנים כלפיהם, אז הם כן בגלל שאלוהים אדירים אומר ~ שבע והשמיני הוא הכלב שלהם .~ באשר לתשעה, הם אינם ראויים לשבח באמירתו של הקב~ה, ~ תשעה גזעים מושחתים על פני האדמה. ~ נאמר הצהרה וטיעון נגד האויבים לאמירת הקב~ה, ~ תשעה פסקי ראיה . ~ וכמה מהם אמרו שאם מישהו מדתו יראה חולשה, זה עשוי להצביע על כך שיש לו נטייה לדחייתם . באשר לעשרה, זה מבורך והשגת תשוקה דתית ועולמית לאמירת הקב~ה, ~הבטחנו את זה בעשרה ~ ואת הקב~ה האומר ~ אלה הם עשרה שלמים. ~ נאמר שיש שלמות ומושלמת בעניינים ….
…והשלושה אינם ראויים לשבח . הארבעה מבורכים וזה טוב לאמרת הקב~ה ~ יהיו שלושה, אבל הוא הרביעי שבהם .~ חמשת הגילויים טובים וטובים . באשר לשישה, היא עושה בה משהו כתוצאה מהאומר הכל יכול ~הוא ברא את השמים ואת הארץ בתוך שישה ימים ~, ואולי זה היה נאום טוב שהאדם שעשה את החזון היה משמיע או השלמת פקודה וריקנות של משהו ….
…מי שרואה שהוא בשמיים הראשונים, הוא מציין שזמנו קרוב ….
…ומי שרואה שהוא אכל חלק מפירות גן העדן או נתן למישהו ואוכל אותם, הוא יגיע אליו בכמות הטובה והנחמה ההיא, ומי שרואה שהוא אכל פירות בידו ואוכל, אז הוא לומד את מדע הדת ומשיג את חיי האדוקים ואינו מרוויח מכך ….