ירח אם חלמתם על הירח ותכונות השמים היו תקינות, הדבר מנבא הצלחה מבחינת רגש ופעולה . אם אתה רואה ירח מעוצב בצורה משונה בחלום, זה מנבא שהזמן אינו נוח למערכות יחסים רומנטיות ומסמל בעיות ואבני נגף בסביבת המשפחה והעבודה ….

…ומי שרואה את עורו שחור או כחול, זה מעיד על צער ודאגה ….

…אם שחור או כחול זה הפך עבורם במצוקה ….

…חלקם אמרו : חזון הירח מצביע על לידת בן למלך המקום ההוא. אם הוא רואה את הירח בעודף אור, זה מעיד על אורך החיים של אותו ילד. אם הוא רואה שהוא ירח מלא, גילו הוא אמצעי, ואם הוא רואה אותו ללא אור, חייו קצרים ….

…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…

…ומי שרואה ירח סהר עולה ללא ידיעתו, מעיד כי באותו מקום התרחש עניין קשה, שיקרה לאנשים במצוקה ….

…ומי שחושב שהוא שבר קערה או ירח, אז הוא יפגע באישה, ובאשר לשבור את הכריכות ואת המשפחה, אז זה אסון לבעליהם ….

…ליקוי ירח מבשר אם בחלום רואים מחלה מדבקת או מוות ….

…ומי שרואה את הירח, ירח סהר עולה מראשיתו, אך לא בחודש הראשון ולאחר עלייתו, אורו החל להתגבר עד שהתמלא, מה שמעיד שילד נולד במקום ההוא והפך למלך, או שר או מי שתופס את מקומו הוא המלך ….

…מעגל השמש והירח מצביע על עזיבתם של שליטי העניינים במדינה, ופגישתם בה . זה עשוי להצביע על פורענות, חוסר שביעות רצון ופתרון בעיות בהשגחת אנשים ….

ומי שרואה חצי סהר שקם ונעלם, העניין שהוא מבקש לא יתגשם עבורו ….

…מי שרואה חצי סהר העולה מתחילתו במועד שאינו תחילת החודש, הרי זו עלייתו של מלך או לידת ילד בסיכון גבוה, או הגעתו של נעדר או הגעתו של חדש חומר, ועליית הסהר אינה זהה לעליית הירח . והכוכב נראה איש ישר . מי שמחבק אדם : חי או מת, יאריך את חייו. כמו כן, אם הוא לוחץ איתו ידיים ….

…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….

…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…חזון התיאור הבנוי ביישן של הנביא – עליו השלום – להתחתן עם 60 – סיפרה את סיפורה של מוחמד בן סעד ב (( כיתות )) וטברני ב (( נהדר )) , כך סיפר אבן סעד בדבר פלישת ח'יבר. של מספר המלווים – אללה יהיה מרוצה ביום סמכותם – כי שליחו של אלוהים – ושאלוהים יברך אותו ולהעניק שלום לו – בחר סאפייה ביום חייבר וכי הוא מוצא בה מתמודד עקבות של קרוב ירק לה עין, אז הוא אמר : (( מה זה )) ? והיא אמרה : שליח אלוהים, ראיתי בחלום ירח בא למישהו שטובע עד שנפל באבן שלי, והזכרתי את זה לבעלי קננה, והוא אמר : אתה רוצה להיות תחת המלך הזה ש מגיע ממדינה והוא היכה את פניי . באשר לאלטברני, זה נאמר בסמכותו של אבן עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאמר : לספאייה היה ירוק בעיניי, אז הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לה ( ( מה זה ירוק בעינייך )) ? היא אמרה : אמרתי לבעלי שראיתי כשהישן ראה ירח שנפל בחיקי, אז הוא הכה אותי ואמר : אתה רוצה מלך שיפהק ?…

…ומי שרואה שאין לו מסמר, אז הוא פושט רגל והסיבה שלו מצטמצמת, ונאמר שלראות את הציפורניים אם הן נשברות מעיד על מוות, כמו גם אם הוא רואה אותן כצהוב, ירוק או כחול ….

…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….

…ספיר כחול לראות ספיר בחלום מציין מזל ורווח טוב, וזה גם אומר עבור הילדה הצלחה בבחירת בעל ….

…באשר למטר הגשם, מי שרואה שיש לו גשם בזמן שהוא בשירות מלכים, אז הוא מציין ששמו נחשף בעם בשבחים ובזיכרון יפה, ואם זה לא בשירות המלכים, אז העניינים העולמיים משולבים עליו, ואם מדובר בדקירות או ברוקדה, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא כחול אז זה מצביע על חוסר רוח ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה סמרטוט לא ידוע שהוא ירוק ויושב בתוכו, אז זה מעיד על מותו כהיד קדוש, ואם זה ידוע או על החזקתו, זה מעיד על דתו וחסידותו, ואם הוא לבן , אז זה מעיד על כסף ותועלת, ואם הוא אדום, אז הוא עובד עם שעשועים ותאוות בעולם, ואם הוא כחול, אז זה מעיד על עצב. והפורענות, גם אם היא שחורה, מצביעה על כך שיש תועלת מועטה, במיוחד אם זה רכושו, ואם זה לא שלו, אז פירושו נובע מבעליו מהטוב והרע ….

…סורה אלזלזה: מי שקורא אותו או קורא לו אותו, השטן הארור יפתה אותו במקום ההוא . ונאמר : אלוהים אדירים מנער אותו מהדהים . ונאמר : הוא מקבל כחול וכסף . נאמר : הוא מפחד מהסולטאן ….

…ואל-קירמני אמר שללבוש את זה עבור אדם שיוצא למלחמות מעיד על מסמר, ואם לא בשביל זה אז זה לא, ואם צבעו ירוק או לבן אז זה מעיד על עליית חוב, ואם הוא צהוב זה מתפרש על ידי חולשה ומחלה, ואם הוא כחול זה מעיד על הפורענות, ואם הוא שחור אז זה מצביע על עצב ומצוקה, ואם הוא צבעוני, זה מצביע על סדירות ענייניו, ואם הוא ישן וקרוע, זה מעיד על עצב וחוסר כסף ….

כחול : הם במצוקה . באשר לבגדים החקוקים בצבעים : זו אמירה של שליט ששונא ועצוב . הבגד הדו-צדדי או הדו-צבעוני הוא אדם שמנהל את אנשי הדת והעולם, ואם הוא חדש ומלוכלך, הרי שהוא עולם וחובות שהוא רכש . ונאמר שהבגדים המעוטרים בצבעים טובים לפתחה או לשוחטים . באשר לאנשים אחרים, זה מעיד על מצוקה ועצב . וזה מצביע בפני המטופל כי מחלתו מתגברת מזמנית חריפה וזמן צהבהב . זה מתאים לנשים, במיוחד לגואנים ולנואפים שביניהם, בגלל ההרגל שלהם ללבוש את זה ….

כחול לראות את הכחול של המלך מציין רוע ולחימה, או להפריד קבוצות ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אל-פרג'איה אמר: אם זה לבן חדש, זה מצביע על דת כנה ואמונה כנה, ואם הוא אדום זה מצביע על כיף, שמחה ועשר, ואם הוא צהוב אז זה מעיד על מחלה, ואם הוא שחור, אם זה מאנשי הידע, אז זה מחמוד, אחרת זה לא מחמוד, ואם הוא כחול, זה מעיד על חוסר מזל ועצב ….

…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….

…אינדיגו אם אתה רואה אינדיגו בחלום, פירוש הדבר שתשלה אנשים ידידותיים כדי להונות אותם ברכושם . אם אתה רואה מים בצבע אינדיגו, זה מנבא שאתה תהיה שקוע בענייני אהבה דקיקים . ~ צבע כחול אינדיגו .~…

…לעיתים נדירות, אמרו כמה מהבטאים, ראיתי כאילו אדם עומד כשעינו קשורה בסמרטוט כחול, אז שאלתי אותו על אבי והוא אמר לי שהוא מת והוא הביא אותי לקברו. הבעה של הקבר, בכי וצעקות סיפרו כמה מטרים, ואבא שלי בבטחה וראפנה אותו סיידקייק, שדרכו אם החזיר אותו היה מופתע שאז נסע gpt כי כשחזרתי עברתי אדמה בשבילנו ואם הדלת היא הרשימה של אישה ואת עינה חגור Vastvhmt בד הכחול של אותם על ) תנאים להיות ערך קרקע ולסמן את עניינינו השיבו יש לך אריכות ימים, האבא שלך מת, אז באתי הקבר חבקתי אותו ובכיתי בצעקה כמו שראיתי בלי תוספת, והחזון לא יצא כשהוא הועבר לי על ידי אותו חבר, כיוון שלא הייתה לו יד בזה ….

…הפאכה : אישה שאינה מוכרת, חסרת דת, היא שקרנית שקר . נאמר שהוא ילד עם שקרן ירח : אישה דתייה, ונאמר שהוא ילד עם חסד טוב ….

…לעיתים נדירות, כמה מהעוברים אמרו, ראיתי ירח שעלה מהלבנט ואז הלך, אז התחלתי את זה עם מראה חיצוני וחוסר הוגנות, אז כשהיה בשנת ארבעים ושניים ושמונה מאות, Enak אל-חכמי הופיע מחוץ ללבנט ואז נפל לאגרוף המכובד והורה על הריגתו, והוא נהרג, והחזון היה כפי שהוא בא לידי ביטוי ….

…נדיר שעומר, שהוא שופט בלבנט, והוא נסע יום אחד ממכה, וראה כאילו השמש והירח נלחמים, וכוכבי הלכת, חלקם עם השמש וחלקם עם הירח. וכי הוא הפך לכוכב לכת, ולכן חזר לספר את חזונותיו לאימאם עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וכשהוא בא אליו, אמר לו, לא חזרתי מדרכך. הוא אמר שראיתי חזון חזרתי לספר לאמיר. המאמינים, ואז האימאם אומאר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר לו כשראתה שאתה כוכב לכת, וראית את עצמך עם השמש או עם ירח. הוא אמר עם הירח. הוא אמר, אז צא אל תעשה שום עבודה בשבילי בכלל. כשיצא ממנו אמר האימאם עומר לחבריו. ואם חזונו אמיתי, הוא ייצא עם מי שלא מנצח עלינו. אירוע סיפין שהרג את האיש עם אנשי לבנט ….

…חלק מהמעברים אמרו שהוא ראה נשים בידיהם זהאר פירש את הבשורה והבטיחות כאמור שהנביא עליו השלום כאשר פנה לחלק מאנשי היג'אז שריף לאחר שהניצחון והבטיחות הופיעו בפניו ( קבל ירח מלא עלינו … מפלידת פרידה ) חייבים להודות למה שקראנו לאלוהים באשר לזבל, זה מתפרש באופן של אמירה כוזבת ושקרית, גאווה, כבוד, גובה, שעשוע, שמחה ועבדת יפהפה מי שרואה שמלך נתן לו יונגקאן, אז הוא פירש עם השגת תפארת, כבוד ודרגה, ואם לא משפחתו, אז הוא הקל לאחר מצוקה, ונאמר שהזבל פגע במצוקה ובדאגה רבה ….