אם הוא הציץ באש נולד לו גנב ….

ומי שסבור כי הוא נרצח על ידי מישהו הצוואר אשר נפגע, אז אם הוא היה עבד ששחרר את עצמו בגלל שהקב~ה אומר, ~ להתיר צוואר , ~ ועל זה נאמר כי הוא חש קלה של סבל סבל. אם הרוצח היה אישה, סריס, או ילד שלא הגיע לחלום, או גבר ללא זקן, אז זה מציין את מי שלוקח את נשמתו, בין אם זה מוות, הרג או משהו אחר ….

…ומי שחושב שהג'ין לוחש בחזהו, אז זה מעיד על חריצותו לעבוד את אלוהים אדירים ואת עבודתו בציות לנצח את אויבו על אמירתו, הקב~ה, מרוע הלחישה האובססיבית, הפסוק .)…

…באשר לאל-סאדר, הוא מתפרש על פי היבטי השריעה, הדת וכו '. אם הוא רואה שחזהו רחב, זה מצביע על הגידול בדתו ובחסידותו, ומי שרואה צר בחזהו, זה מעיד על ירידה בדתו, ומי שרואה בחזה את מה שהוא מכחיש כשהוא ער לא מחמוד, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, הוא ראוי לשבח ומי שרואה בחזה מה כואב לו, הוא מוציא את כספו בזבזנות…

…ומי שרואה פרדס שאיתו ירה אש מעיד על מותו הפתאומי של שליט אותו מקום ….

…הלהב : בתוך הקשת הוא מסר בעוצמה ובעוצמה . והלהב מכדורי המסר בחולשה . ומאפס מטען עולמי, ומסר זהב של שנאה . ואם קשת הקשת שלו היא ללא להב, אז הוא רוצה למסר לאישה ולא פוגע בשליח, ואם זה בלי שיהוק, אז השליח אינו איתן . החץ הופרע, החשש של השליח לעצמו . אם הוא ראה שהוא ירה בחץ ונפגע, אם הוא קרא לילד, הוא היה זכר ….

…צבוע הוא בחלום אויב לא צודק . הצבועה היא אישה מרושעת, מכשפה זקנה . ומי שראה שהוא אוכל את בשר דבעא, היה נתון לקסם בלי לדעת . ואז הוא התחתן . הצבוע הצולע מציין אישה מקסימה או אישה של גבר לא ידוע, ומציין את עובדי האלילים והרמאים . ומי שראה שהוא רכב על צבוע, יקבל סמכות . וראיית הצבועה מעידה על גילוי סודות וכניסה למה שאין . והצבוע עשוי להתייחס להרמפרודיטה, לבעיה, ואם היא מתייחסת לאישה או לעבד, היא מכוערת למראה, והצבוע הוא אישה גרועה, מכוערת ובוגדנית . ומי שיראה שהוא ירה בצבוע בחץ, הוא יתכתב עם אישה . ואם הוא זורק אותה באבן, אז הוא זורק אותה, ואם הכה אותה בחרב פרש עליה את לשונו, ומי ששותה את חלבה בגד בו ובגד בו, ומי שרואה שהוא דקר אותה אז הוא מתחתן אותה, ומי שרואה שהוא הכה מעור הצבוע או מעצמותיה או משיערה, אז הוא מכה בכסף של אישה ….

…מי ראה שהוא סוגד לאלוהים או משבח אותו או מזכיר את אלוהים אדירים : היכה את נג'ירה או HB ….

…האיילה היא בחלום עבדת ערבית יפהפייה . מי שרואה שהוא מלך איילה, הוא זומם כנגד שפחה, ואם הוא זורק עליה אבן, הוא נכנס פנימה . אם ירה בה בחץ, ילדה שפחה . אם הוא ראה שהוא לקח גזלה, אז הוא ילד . אם השחר ייכנס לביתו, הוא יתחתן עם בנו . ואם הוא רואה צבי שמקפיץ עליו, אשתו אינה מצייתת לו ….

ג'ומדה אל-אח'ירה ומקבילו, ונאמר שיש ברכה וחזרה בתשובה

…האם אוכל לדעת שהחזון הוא מן החסד ביותר או מהשטן? ניתן להדגים זאת בכמה דרכים, דהיינו : 1 / שמה שהיה מסכים עם הנאת האל, ובהסכמה עם מה שליחו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הביא; הוא מן המלך – על ידי פתיחת המם והלאם – , ומה שלא הסכים עם הנאתו הוא מלהקת השטן . 2 / שמה שמניב תפנית לאלוהים, פנייה אליו, אזכור אליו וגידול באנרגיה, הוא מלהקת המלך . ומה שפורה כנגד זה הוא מלהקת השטן . 3 / כל מה שהוריש גברים ויהיה קל בלב, וסתום בחזה, זה מן המלך, ומה שעובר בירושה כנגד זה, זה מהשטן . 4 / שמה שמוריש שלום ושקט הוא מהמלך . לא משנה מה שהוריש חרדה, מטרד וסערה הוא מהשטן . ההשראה המלכותית שופעת בלבבות הטהורים, הטהורים, המאמינים, שכן למלך יש קשר עם זה, ובינו לבינה הוא אירוע, כי הוא טוב טהור, והוא צמוד רק ללב שמתאים לו, ולכן פאת המלך עם הלב הזה היא יותר מפאת השטן . באשר ללב הכהה שהושחר מעשן הרצונות והחשדות, השטן זורק והאשים אותו ביותר מאשמת המלך, והמחשיך את הלב, וחטאים וחטאים אינם נסתרים מהקורא, ו על כך מעיד אמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : אם עבד חטא, הוא מתלוצץ בליבו. בדיחה שחורה …. האדית, והיא מסומנת באמירתו של הקב~ה : ~ לא, אבל מה שהם זכו בליבם צלצל~ . ראה : אלרוה מאת אבן אלקיים : 380 עמ ' ….

…ומי שרואה שכלב נושך אותו, זה מעיד על התרחשות כאב, האשמה, לחץ בחזה וקושי מאויבו ….

…העט : מציין מה האדם זוכר, והפסיקה מיושמת בגללו, כגון השליט, המלומד, השליט, הלשון, החרב והילד הזכר . ואולי מצוין על ידי דהיקר, וההיצע הוא הזרע שלו ומה שכתוב בו . אולי הוא ציין את המסלול, את אצבעות בעליו ואת אספקת הזרע שלו, אבל זה מוביל לאמיתות הפרשנות שלו עם עובדות הסופרים והגדלת החזונות והמצפון, ומה נמצא בהתעוררות של תקוות . ונאמר שהעט מציין ידע . מי שיראה שהוא פגע בעט, הוא יפגע בדגל שתואם את מה שראה בחלומותיו שהוא כתב איתו . ונאמר כי הוא נכנס לערבות וערבות, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ולא היה לך אותם כשהם מטילים את עטם, אשר יהיה הערב של מריה .~ ומסופר שאמר אדם לאבן סירין : ראיתי כאילו אני יושב עם עט לידי, אז לקחתי אותו אז כתבתי איתו וראיתי עט נוסף מימיני, אז לקחתי אותו וכתבתי עם שניהם והוא אמר : האם אתה נעדר? הוא אמר שכן . הוא אמר : כאילו הוצגה בפניו . אם סופר רואה שיש לו עט או עט ביד, אז הוא מבטח עוני למלאכתו . אם הוא רואה כאילו הרוויח מכל כלי הכתיבה, אז הוא סובל את הכתיבה במנהיגות כוללת העולה על חבריו מהספר . וכך היה כל מי שראה כי הוא נהנה מכלי אחד ממלאכתו היה בטוח מפני עוני . אם יראה שהוא פגע במקצוע אוניברסיטאי, הוא ישיג שם הנהגת אוניברסיטה . והמסילה שעל פיה חותכים את העט, מעידה על בן התיק המקנא . ונאמר שמי שיראה סכין ברזל בידו, הוא ישוב לאישה שעזבה קודם . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור: היה אבן או ברזל, או יצירה של דברים שיגדלו בחזה שלך, והם יגידו מי שמחזיר אותנו, אומר מי שבר את צום בפעם הראשונה .~ העט הוא הפקודה והאיסור והאפוטרופסות על כל מלאכה, והעט מעריך הכל . נאמר שהעט נולד כסופר . וכשאדם ראה כאילו רכש עט, הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ונאמר לו : נולד לך ילד הלומד ידע טוב . האלודה : פג'אדמה ותועלת על ידי אישה, וכמו בעבר נולד . מי שרואה שהוא כותב מתוף, קונה משרתת ועושה איתה יחסי מין, ואין לו איטיות ואין עמידה, ונאמר שמי שראה שהוא מכה בתוף, הוא יריב עם אשתו או מישהו אחר . אם הוא היה אז עד טוב, הוא התחתן עם קרוב משפחה שלו . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא מתאים להליכון, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה והיא אמרה : זה אדם שבא לזכרים . רוב הפרשנים אמרו כי הדוואט הוא אשה ומנוערת, כמו גם את הדיו . העט מוזכר, גם אם אשתו הייתה כספה או טובת הנאה שלה, או דאגתה וייסוריה, במיוחד אם פניו או בגדיו הושחרו . הדיבל עשוי לציין את הכיב, את העט על הברזל ואת משך הזמן, שכן מי שרואה שלגופו טבעת, והוא נובע ממנה עם העט, ומי שרואה שהוא כותב בעיתון, הוא יורש ירושה . אלוהים אדירים אמר : ~ זה בעיתונים הראשונים, בעיתונים של אברהם ומשה .~ אם הוא רואה שהוא כותב בפפירוס, הרי זו חוסר הכרת הטוב בינו לבין העם . ואם הוא ראה שהאימאם נתן לו נייר מכתבים, אז הוא ממלא לו צורך, אז הוא מעלה לו את זה . אל-קורטאס מציין עניין דו-משמעי, שכן הקב~ה אומר : ~תבהיר זאת לקראטיס .~…

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…אל-סאדר התרחבות החזה וטובתו בחלום היא עדות לכופרים של האיסלאם, והוא עבור הסובלים בתשובה ולהקל על הציות, ומעיד על הקלה על הקשים . אולי חסן אל-סאדר הצביע על אלטרואיזם . אל-סאדר עשוי להתייחס לידע, לכסף, להדרכה או לאשליה שהוא מסתיר בו . אל-סאדר היא אורחת, אשתו או תפקיד . ומתח בחזה שולל . אם הג'ימי שלי יראה שהחזה שלו חזק, הוא יאבד את הכסף שלו . ונאמר : יכולת החזה נדיבה והידוק שלה קמצן . הוא הרגיש : שהחזה שלו הופך אבן, זה יהיה קשה . רוחב החזה מעיד גם על עוול, והחזה הוא מקום הדאגה והשמחה, כך שמי שראה את חזהו רחב יהיה מרוצה, ומי שראה את חזה צר, הוא יקבל מצוקה ואשליה . ונאמר : התפשטות האיסלאם והיצרות עריצותו . ואם לא מאמין רואה את חזהו, אז הוא הופך למוסלמי ומרוויח בסחרו . ומי שראה כאב בחזהו, חטא ונענש על חטאו, ונאמר : הוא פזרן בציות לאלוהים הכל יכול . ואם גבר רואה שני שדיים בחזהו, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או אם הוא מאוהב, אז הרומן שלו מתברר ….

…ארנבת אם ילדה חולמת שהיא פצועה, זה מנבא שאומללות כלשהי מאיימת עליה . אם היא תראה אותו מלוכלך או מכווץ, היא תאחל לה אכזבה גדולה באהבה ויריבות רבות ירגיזו אותה . אם השדיים שלה יהיו בצבע אבא ושמנמן, בקרוב יהיה לה הון . אם אהובתה מתבוננת בחזה באופן חשאי מבעד לגופיה השקופה, היא עומדת ליפול בדחיפות הרכה של סטודנט נלהב ….

…מי שרואה שהוא קורא משהו מהקוראן ולא יודע מה קרא או שכח. אם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא היה מודאג, אלוהים היה משחרר את דאגתו, ואם היה לו חרדה, הוא יוסר בגלל אמירתו של הקב~ה ~ ותרופה למה שיש בחזה. ~ נאמר שמי שראה שהוא קורא את הקוראן מדבר אמת ואבן סירין אמר שהוא יהיה שליט אם הוא מתאים לו ….

…לדבריו, קירמני ראה שהידוק בחזה הוא מצמצם את יצירת הפסוק ~ אל תביך בחזהך ~ ואולי כוח החטא לפסוק, ~ זה נתון שמוליך אותו שולל עושה חזה צר, נבוך .~ ואם הוא רואה את זה רחב, הביטוי שלו הוא נגד זה ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…מי שראה בחלום שיש לו פצע בגופו, זה יהיה כסף בשבילו . אם הוא נפצע ביד ימין, זה כסף שמרוויח אותו מקרבת זכר שיש לו, ואם הוא נפצע ביד שמאל, זה כסף שמרוויח ממערכת יחסים שיש לו מנשים . אם פצע ברגל שמאל, אז הכסף שלו הוא מחרישה ונטיעה, ואם הוא נפצע בעקב שלו, זה כסף שיבוא אליו מבנו . אם יש לו פצע ודם זורם ממנו, אז יש לו חוב, והוא מוציא עליו קשיים . ומי שרואה שלגופו יש פצעים רכים שדם זורם מהם, אז זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור . הוא נפגע בראשו והיה לו כסף לשמור . ואם ראה שהוא פצוע ולא שפך דם, אז הוא התעלם ממעלה שתגיע אליו . ומי שנפצע וישפוך ממנו דם, אז יהיה לו כסף שההשפעה עליו עליו תתברר . ואם היה רואה את הסולטאן כאילו נפצע בראשו, היה רואה את מות עמיתיו . אם העצם שלו נשברת, הצבא שלו יובס וההנהגה שלו תהיה חלשה . אם הוא נפצע ביד שמאל, חייליו היו מכפילים את עצמם . אם הוא היה נפצע ביד ימין, אז מה שהיה על ידו יהיה כפול . אם הוא נפצע בבטנו, הכסף בכספת שלו יוכפל . ואם פצע בירכו ירבה, שבטו היה מתרבה, ואם פצע ברגליו היה מכפיל את חייו . אם הוא נפצע ברגליו, הוא היה מכפיל את איתנותו בממלכתו . אם אדם פוגע בו, חותך את איבריו ומחלק אותם, אז למי שמכה יש סמכות על זה שהוכה בלשון ימין . אם הוא נפצע ויצא מהאדם הפצוע בדם, אז מי שהכה אותו חוטא ומי שהוכה יקבל תגמול עבורו. אם הוא מכתים את זה בדמו, אז הוא יקבל חטא וכסף אסור במידה שהוא מכתים את הדם . ומי שרואה שהוא פצע כופר, אז יש לו שליטה באויב שיש בו איבה לכאורה, ואומר בו את האמת, ומשיג ממנו כסף כמו דם, ושהדם של הכופר עבור המאמין מותר . ואם ראה אדם פצוע אותו, ולא יצא ממנו דם, אז הוא אומר באל-מג'רו במילים אמיתיות, לא תהיה לו תשובה . אם הוא ראה שהוא פצוע, ויצא ממנו דם, אז הוא מגבה אותו במה שמאמינים . ומי שרואה שהוא נפצע בסכין או במשהו ברזל, אז מופיע השחיתות שלו, ואין בו טוב . ומי שרואה שחלקים מגופו עוברים ניתוח, אז הביטוי בו הוא לאיבר שבו הניתוח אמור להתרחש, ואם זה בחזה או בלב, זה אצל הנער, ו נשים צעירות מעידות על אהבה, ובקשישים ובקשישים זה מעיד על צער . ואם זה על האגודל של יד ימין, אז זה מעיד על חוב שהוא רוכב עליו, ועל מכשיר לכתוב עליו . ומי שרואה שמלאך המלאכים פצע אותו בחרבו בבטנו, כאילו מת, יסבול מפצעים וכיבים, ואז הוא יירפא מהם . ומי שראה שהוא פצוע בצווארו, היה מקבל כסף בצד העקב ….

…ומי שרואה שהוא נתן את בגדו לאדם מת ואז אמר את כתב ידו או שטף אותו שלא ייצא מידו ולא יכנס לרשות המתים, אז היה צער וחומרה והידוק בחזה, ואם האדם המת אכל והלביש אותו, הוא ימות מוקדם יותר ….

…באשר לגיהוץ : יש לו פרצופים . מי שרואה בזה עקבות של עתיקות או חדית 'המגיח מהעור, הוא יכה בעולם של אוצר . אם הוא עובד עם זה בציות לאלוהים הכל יכול, הוא מנצח . ואם הוא יפעל בזה באי ציות לאלוהים, אז יגהץ אותו באוצר שנאסף בעולם ביום התחייה, כי אלוהים אדירים אמר, ~ אז מצחם ודרומם אסרו זאת .~ ונאמר שההשפעה של גיהוץ ישן וחדש, אם קינמון מתקלף ממנו, לא פגע בו, אז זו התרופה הגדולה ביותר, הכי אינפורמטיבית והחזקה ביותר, אז מהלך התרופה יתקיים . על גיהוץ נאמרו מילים כואבות, והוא נאמר על צניחה עגולה, יציבות בעניין הסולטאן או רכוש שאינו הסונה . נאמר כי גיהוץ מעיד על נישואין או לידה . וסופר שאבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו יש לי שני סנטרים בחזה . הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר: ~ יבואו שנתיים .~…

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר, שליח אלוהים, ראיתי קרובי בחזה שלי, אמר, בעקבות הדברים של אנשים במשך שנתיים ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה בחזה שלו מה כואב לו, הוא מוציא את כספו בזבזנות .~…

…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

…ודניאל אמר בחזה חזק באומללות ואשליה, והרחיב את זה נגדו, ואם אחד מאנשי הרוצים רואה את החזה שלו מתרחב, אז הוא נכנס לדת האסלאם באמירתו של הקב~ה, ~ מי שרוצה שאלוהים ידריך אותו ~, הפסוק ….

…שנאה היא הגורם לאיבה בחלום, ואויבים אינם אוהבים ולא משתפים פעולה . ושנאה לאלה שאנחנו אוהבים מעידה על שנאה ודעה קדומה בחזה . אולי שנאה הצביעה על הפקודה לציית ולהימנע מחטא . ואם הוא רואה בחלום מישהו ששונא אותו כשהוא ער, זה מעיד על חזה צר ומצוקה עם מי שחברותו לא משפיעה עליו ….