…בחזון הנביאים והשליחים בכלל ובחזון מוחמד בפרט שמעתי את אבו בכר אחמד בן אל-חוסיין בן מהראן אל-מקרי, הוא אמר : קניתי משרתת שלדעתי טורקית, והיא לא דע את לשוני, ואני לא יודע את לשונה, ולחבריי היה שכן שמתרגם ממנה, אמר, אז יום אחד היא ישנה, ​​אז הבנתי בזמן שהיא בוכה והיא בוכה ואומרת : הו אדוני, לימד אותי את פתיחת הספר, אז אמרתי לעצמי, אני מסתכל על הזדון שלה, אתה יודע את הלשון שלי ולא מדבר איתי, אז החברים שלי התכנסו ואמרו לה : לא ידעת את לשונו ואת הזמן , איך אתה מדבר איתו? והמשרתת אמרה : ראיתי בחלומי איש כועס והרבה אנשים היו מאחוריו בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? הם אמרו משה, עליו השלום . ואז ראיתי אדם שהיה טוב ממנו ועם אנשים בזמן שהוא הלך, אז אמרתי מי זה? אז הם אמרו מוחמד עליו השלום והברכה, אז אמרתי שאלך עם זה, אז הוא הגיע לדלת גדולה שהיא שער גן עדן, אז היא דפקה והיא נפתחה עבורו ובשביל מי הוא נכנס, ואני ושתי נשים נשארנו, אז בדקנו את הדלת והיא נפתחה, ונאמר שלמי שטוב לקרוא את פתיחת הספר ניתן אישור, אז הם קוראים ונותנים להם אישור, ונשארים אני . אז הוא לימד אותי את פתיחת הספר, אמר, ולמדתי אותו בקושי רב, וכששמרתי אותו הוא נפל מת . פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : חזון הנביאים, שיהיה עליהם תפילת אלוהים, הוא אחד משני דברים, הן חדשות טובות והן אזהרה . ואז יש שתי שביתות : אחת מהן היא שהוא רואה נביא במצבו ובמראהו, שכן זו עדות לטובתו של אדם החזון, לגאוותו, לשלמות מעמדו ולניצחונו על מי שנמצא נגדו, והשני רואה אותו משנה את המצב בפנים זועפים. נביא, מצביע על כך לבגוד מזכיר ואת האמנה כדי להוקיע את פסוק : ( אכפת הדברים Nqdahm הברית ואי האמון של הפסוקים של אללה ולהרוג את הנביאים שלא בצדק ). זה בסך הכל, ולגבי הפרטים : אם היה רואה את אדם, עליו השלום, במראהו, היה מגיע למנדט גדול אם היה ראוי לכך . כי אלוהים אדירים אומר : ( אני ח'ליף עלי אדמות ) , ואם הוא רואה שהוא דיבר איתו, הוא יקבל פתק של הקב~ה באומרו : ( ואדם ידע את כל השמות )….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: בכי הוא תפוח של עין . אם הוא רואה שהוא בוכה לאדם שהוא מכיר, והוא מת, ונח בוכה, הוא ייפול כשרואה בעקבותיו אסון של מוות, דאגה או צער ….

…פינצטה קטנה אם אתה רואה פינצטה קטנה בחלום, זה מנבא שתחיה במצוקה ובמצוקה . אתה תרגיש עצוב ועצוב וחבריך ינטשו אותך ….

…באשר לביצים : אם הן נראות בקערה, הן מסומנות על ידי המשרתות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כאילו היו ביצים שנוצרו .~ אם הוא רואה שתרנגולותיו מרובדות, הוא יולד בן . וביצים מבושלות, המובחנות מהקליפה, הן מזונות נעימים . אם הוא רואה את זה כאילו אכל אותו גולמי, אז הוא אוכל כסף לא חוקי, או שהם נפגעים מהם, או שהוא מבצע מעשה לא מוסרי . ואכילת קליפות ביצה מעידה על כך שהוא חופר קבר . אם הוא רואה כאילו יצאה ביצה מאשתו, והיא ילדה ילד לא מאמין, כי אלוהים אדירים אמר : ~ והמתים יצאו מן החיים ~. אם הוא רואה שהוא שם ביצה מתחת לתרנגולת והיא נסדקת מהעוף, אז הוא חי עבורו עניין מת ונולד לו בן מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : ~ החיים יצאו מהמתים , ~ ואולי למספר של כל עוף יהיה בן . ואם הוא שם ביצים מתחת לתרנגול, והוא מוציא את הגוזלים, הוא מביא לשם מורה שמלמד את הבנים . אם הוא שובר ביצה, הוא מניח בכור, ואם הוא לא יכול לשבור אותה, הוא לא מסוגל לעשות זאת . אם הביצה מכה ואשתו בהריון, הוא מורה עליה ליפול . אם מישהו רואה מישהו אחר שובר ביצה ומחזיר לו אותה, אז בתו תבחר בגבר . ומי שדורך את שרוולו ויוצאת ממנה ביצה, ואז הוא נכנס לאומתו ונולדת ממנו עבדת . אם הוא רואה איתו הרבה ביצים, אז יש לו הרבה כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וכל זה בביצים גולמיות . ומי שרואה ביצים טהורות, הוא מתאים למשהו שהלך רחוק מדי וקשה, ועל ידי תיקונו הוא ישיג כסף ויחיה עבורו עניין מת, ואם הוא אוכל אותו עם הקליפה שלו, הוא נבלות . אם זה גיהוק, הוא אכל כסף של אישה ובזבז אותו . אם הוא אוכל את זה, הוא יתחתן עם אישה שיש לה כסף . ביצי החמוציות הם ילד מסכן . וביצי התוכי הן עבדת אדוקה, ונאמר כי מי שראה שהוא מקבל ביצה היה לו בן מכובד . אם הביצה תישבר, הילד היה מת . ונאמר : הביצים מיועדות לרופאים המעוטרים, ולאלה שהפנסיה שלהם היא ראיה טובה . לגבי שאר האנשים . הביצים הקטנות, מציינות את היתרונות מכיוון שהן נאכלות . והביצים הרבות, זה מעיד על דאגות ודאגות, ומצביע שוב ושוב על דברים נסתרים . אמרו שהמבוגרים היו לבנים, בנים . הילדים הם בנות, וגבר בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את זה כאילו אני אוכל קליפות ביצה, אז הוא אמר: ~ירא אלוהים, אתה גוזל את המתים.~ הוא ראה גבר רווק כאילו מצא ביצים רבות, ולכן הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, אז הוא אמר : יש אישה לפרישות, ולגבר הנשוי יש ילדים . אדם ראה שהוא מקלף ביצים מבושלות, אז סיפר על חזון במעבר, והוא אמר : אתה מקבל כסף מכמה מהנאמנים . וממלוך ראה כאילו לקח ביצה טהורה ממשרתתו, אז השליך אותה עם קליפתה, והשתמש בכספה, ועוזרתו ילדה בן, אז הממלוך לקח את מי שנולד באירופה על ידי לפקודת בעלה של האישה, והוא הפך לסיבה לפנסיה שבבעלותה ….

…ורד אם חלמתם לראות ורד הנושא פרחים ופורח, זה מנבא על האירוע השמח המשמח שמתקרב וכי תאהבו את בן / בת הזוג מכל הלב . אם ילדה חולמת שהיא אוספת ורדים, היא תקבל הצעה ותקבל אותה . אם אתה רואה ורדים נבולים, זה מנבא את היעדרותו של מישהו שאתה אוהב . אם אתה רואה ורדים לבנים ללא אור שמש או טל מעליהם, זה מצביע על כך שיש לך מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . ואם תנשום את ניחוח הוורד, תחיה באווירה של הנאה ואושר טהורים . אם ילדה רואה אגנים מלאים בשושנים בזמן שהיא קוטפת ורדים ומכניסה אותם לזרים, היא תשמח מההצעה שהיא מקבלת מאדם שהיא מוקירה ומכבד כל כך ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…החרב היא בחלום ילד וסולטאן . מי שרואה שהוא חבש חרב, הוא קיבל מנדט גדול . אם הוא רואה שהוא הכביד על החרב וגרר אותה על הקרקע, אז הוא נחלש ממצבו . אם הוא רואה שהחמולות נותקו, אז הוא מבודד ממדינתו, והחמולות יופיים של מדינתו . ומי שראה שהוא נתן לאשתו להב או נתן לו להב, אז הוא נולד זכר . ואם ראה שהוא נתן לה חרב במעטה, הוא היכה ילדה . ואם היה רואה שהוא חובש ארבע חרבות, יהיו לו ארבעה ילדים . אם חרבו נמשכה בחלום כשהוא היה חלוד, ואשתו ילדה ילד, הילד היה מכוער, ואם זה היה שבור, הרי זה מות בנו ברחם אמו . אם החרב נחתכת, בהירה וברורה, אז מילותיו מתוקות וזה נכון, ואם היא חלודה אז שקר . אם החרב הייתה כבדה, אז הוא דיבר מילים שהוא לא יכול לעמוד . אם הוא רואה חרב שלופה בידו, והוא במריבה, אז יש לו את הזכות . אם חרב נזרקת לעברו, הרי שהוא אישה, כי לוקמן עליו השלום אמר : האישה כמו חרב . ומי שרואה שיש לו שתיים או שלוש חרבות, וזה מנותק, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש . ומי שרואה שהוא מושך חרב, יפרוש את לשונו במשהו שאינו מותר . ומי שרואה שלהב החרב נשבר, זה מות אביו או דודו, ונאמר : מות דודתו או אמו . ומי שרואה כי סוליית חרבו נשברת, הרי הוא עבדו או חסידו . ומשחק בחרב היה התחכום שלו . ואם הוא רואה חרבות עם הרוח, זו מגפה . ונאמר : החרב מעידה על כעס החזון איש . ומי שרואה שהוא בלע חרב, הוא אוכל את כספי האויב שלו . ומי שראה שהחרב נבלעה על ידי העוקץ שלו בחיים . והחרב היא צרה . וכיסוי החרב מעיד על האישה, אם הז'קט נשבר והחרב נכנעה, זה מעיד על מותה של אישה בהריון ועל ביטחונה של בנה, ואם החרב נשברה והמעיל נמסר, האישה הייתה נמסר והילד נספה, ואם כולם היו שבורים הם מתו יחד . והחרב החדה אינה מסוגלת לדבר . ומי שראה שהוא עשה חרב בכיסויו ונמצא בפרישה, הוא התחתן . ומי שרואה בידו חרב עשויה זכוכית ויש לה אישה בהריון, היא מביאה ילד שלא חי . ומי שרואה חרב גדולה שאינה דומה לחרב העולם הזה, הרי שזו חרב ההמרדה. אם הוא עוטף באוויר או יעלה לשמיים, או ייזרק לים, הפיתוי יירגע . ומי שרואה שחלוץ מכה אותו בחרב וחותך את גפיו, אז המוכה ייסע . ומי שרואה שגבר דקר אותו בחרב ללא מחלוקת, אז הדוקר והדוקר משתתפים בנישואין . והחרב מציינת פרנסה, מלך, ידע או אישה מטורפת ….

…באשר לציר, זה מציין את הילדה, ואם אישה ראתה שהיא לקחה ציר בידה אם היא בהריון, אז היא יולדת ילדה או שאמה יולדת ילדה, אחרת אישה מקרוביה. אם היא בהריון, ואם אישה רואה שיש לה שני משקולות ביד, היא תינשא לה ולאחותה ואם אישה תראה שזה שבור, בתה נפטרת או שאחותה נפטרת ….

…היונה : האישה הצדיקה והאהובה היא שלא מחפשת תחליף לבעלה, ונח עליו השלום קרא לה ומציין את החדשות הדחופות, השליח והספר, כי היא מעבירה את החדשות ב הספר, ומקורו הוא שנח שלח את העורב לדעת את עניין המים עבורו, והוא מצא גופה צפה על המים, אז הוא עבד איתה, הוא שלח את היונה והיא הביאה לו נייר ירוק והוא קרא לזה : זה למי שנמצא במצוקה או שאין לו בשורה משמחת אם הוא נופל עליו או שמטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל על ראשו, כי זו יונת המוות, במיוחד אם זה היה מהיונה והתנופף בראשו בשינה, ואולי היונה הייתה ילדה . והיונה הירוקה הטובה ביותר, ומי שרואה שהוא הבעלים ממנה לאין שיעור, יהיה לו שלל וטוב . חלקן בנות ושכונות, והמגדל שלו הוא מתחם של נשים, וגוזליו הם בנים או שכונות . ומי שרואה יונה אנושית, אז הוא איש אשור, ואם הוא זורע מספוא ליונים וקורא להם אליו, אז הוא מוביל . והיונה שואגת, מאשימה גבר באישה . ביצים הן דת, ירקות הם יראת שמים, שחורים הם אדונים של נשים וגברים, וגלידות הם בעלי תערובות, ומי שמנוכר ביונה ולא חוזר אליו, הוא מתגרש מאשתו או מת, ולמי שיש לו יונים יש נשים ונשים שפחות שלא מוציאות עליהן . אם כריתת כנף של יונה תישבע לאשתו לא לצאת החוצה, או להיוולד לו על ידי אשתו, או להיכנס להריון . היונה היא גבר או אישה ערבים, ומי ששוחט אותה יקלקל אישה בתולה, וכל מי שאוכל את בשרו יאכל את כספי האישה . ויונים עם אפרוחיהן, שבי עם ילדיהן . והיונה המנחה המיוחסת, חדשות שמגיעות מרחוק . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי ביונה לבנה שמאוד אוהבת אותי, כאילו אחת מעיניה היא אחת העיניים הטובות ביותר של יונה, והעין השנייה בפנים סביבו היה מכוסה צהוב . אבן סירין צחק ואמר : אתה מתחתן עם אישה יפה שאתה אוהב מאוד וזה לא משנה לך מי ראית בעיניה, כי הפגם לא נמצא בראייה, אלא הוא משהו בדגדגן שלה, וזה רע באופי שלה ופוגע בך בזה . אז אדם החזון התחתן עם אישה וראה ממנה דמות חזקה ….

…אם שוטטתם בחלום בארמון או התפעלתם מהיוקרה שלו, הדבר מנבא על הגדלת היכולות והמוניטין הטוב שלכם, ותקבלו מעמד יוקרתי . אם אתה רואה ושומע גברים ונשים יפים מדברים ורוקדים בארמון, זה מנבא להיות נצרך על ידי חברה שימושית ושמחה חדשה . אם ילדה ממוצעת חולמת שהיא השתתפה במסיבה עם אנשי כיתתה בארמון, זה מנבא שהיא עומדת להתחתן וקרובי משפחה יהיו נדיבים ואדיבים כלפיה . עבור ילדה שמגיעה מסביבה צנועה, החלום הזה מבלבל ואינו נושא משמעות ברורה, מכיוון שמוחה הקפדני והעצלן ממולא בחלומות בהקיץ קלים, וכשהיא ראתה את החלום הזה, עליה להתחיל בעבודה כנה רצינית ולרסן אותה שאיפות מתעתעות על ידי שימוש בעצת האם והחברים . אם אתה חולם שאתה נמצא בארמון עם חדר המאוכלס ברוחות רפאים, זה מנבא כי הימים הקרובים שלך יביאו לך חוסר מזל ואכזבה . אם אתה חולם שאתה בארמון גדול, זה מנבא הצלחה בימיך ובעושרך הקרובים . אם אתה חולם על אחוזה שאתה רואה מרחוק, זה מנבא הצלחות בעתיד שלך ….

…לחיצת יד אם ילדה חולמת שהיא לוחצת יד עם שליט בולט, הדבר מנבא כי זרים יקיפו אותה בתענוגות ואפליה . אם תנצל את ההזדמנות הזו, תזכה לחביבות גדולות עם חברים . אם היא תמצא צורך להרים את עצמה כדי ללחוץ ידיים, היא תמצא תחרות והתנגדות . אם היא תלבש כפפות, היא תתגבר על המחסומים הללו . אם אתה לוחץ ידיים עם מי שמתחתיך, זה מצביע על כך שאהוב ונערץ אותך בגלל חסדך ואהבתך לעשות טוב . אם אתה חושב שהידיים שלך או שלהם היו מזוהמות, תגלה אויבים בקרב אלה שלכאורה החברים שלך . אם ילדה חולמת שהיא לוחצת יד עם אישה מבוגרת בכיסא, זה מנבא שהיא תמצא בעיה במקום בו ביקשה בילוי ….

…זה בחלום שהביע הבעל והכסף . מי שיראה את פי הטבעת חסום, הוא ימות . הדוגווד הוא איש עבד . ונאמר : הוא איש קרן ומתופף . ונאמר : זה חלק מהגילוי עריות . ונאמר : הוא אדם ששומר סודות . ומי שרואה עגל של אדם, הוא ירוויח ממנו סידור . ומי חתך את פי הטבעת שלו, חתך רחם . ומי שרואה את פי הטבעת של האדם, אז הוא רואה פרצוף זועף, ואם יצא ממנו דם או צואה, כסף יצא מזה לפי זה . יציאת צואה ממצב אחר מאשר העמדה הרגילה, יציאת כסף ללא ריבית . ונאמר : הקטע האחורי הוא גבר טיפשי, והאישה האלמונית ארגנה את ניהול העולם לזה שראה . ומי שרואה את התולעים יוצאות מפי הטבעת שלו, ילדיו נפרדים . אם הדם יוצא מהחלק האחורי, זה הילדים של הילדים . ומי שמוכתם בדם שיצא ממנו, כסף אסור . ומי שיצא מפי הטבעת או מהבטן עם סמרטוט, הוא הפריד עם יחיד, שאכל מהכסף עבור משפחתו . תיק, חזה, חנות, בית, חנות או חדר ישיבות של גבר . ואולי הקטע האחורי בחלום מתייחס למה שהוא עוסק בזמן שהוא ער, כמו סכינים, מכנסיים או מחצלות שעליהם הוא יושב, או שעליהם הוא רוכב על חיה או אוכף . אולי זה הצביע על צייתנות ואי ציות של בעליו, ואולי זה הצביע על דלת סודו או על משרתו הישיר של עפרו, ואולי הוא הצביע על טיפול באבל, והוא מעיד על המרזב הנלווה לעפר הבית. , והמשוט מציין את הבית השומם שאיש אינו מבקר בו, או את האדמה הבוצית שאיש אינו מטפח , ואף אחד לא קוצר אותה, והיא מעידה על אדם הפונה מאנשים בגלל רועו ובורותו, או מקום הכפירה וחוסר מוסריות, ואולי המעבר האחורי מצביע על הפה הנמוג, ומעיד על השמחות וההנאה, ואם מי שהיה לו יד נראה בחלום עלייה רעה, הוא ציין שהוא מתכנן לזחול להילחם . ומי שרואה כי טווס הגיח מפי הטבעת שלו, ונולדה לו ילדה יפה, ואם יצא דג נולדה לו ילדה מכוערת, ואם זה היה תולעים או כינים, אז הוא הופרד מקרוביו , ואם הוא יצא ממנו כמו נחשים, אז הם בכל מקרה זרים ….

…הנקה אם אישה חולמת שהיא מניקה את ילדה, זה סימן טוב . אם ילדה חולמת שהיא מניקה ילד, היא תזכה בחסד, תעלה בעמדות ותקבל את הביטחון של הסובבים אותה . אם גבר חולם שהוא רואה את אשתו מניקה את ילדם, זה אומר הרמוניה ביחסים המשפחתיים . אם חלמת לראות ילדים צעירים מניקים, הדבר מעיד על סיפוק, רוגע ותנאים המעדיפים את הצלחתך ….

…אם הוא רואה שהוא סובב חוט ומכניס אותו לצווארו של אדם ומושך או מושך אותו, אז הוא קורא להשחתה, וכמו כן אם הוא רואה שהוא שחט גמל בחוט . באשר לחוטים המורכבים, הם מעידים על קסם . ומי שרואה שהוא מסובב חבל או חוט או מסובב אותו על עצמו או על קנה או מקל או דברים אחרים, אז זה מסע בכל מקרה . אם הוא רואה שהוא מסתובב צמר, שיער או עז, שגברים מסתובבים כמוהו, אז יהיה לו טוב בנסיעתו . אם הוא רואה שהוא מסובב כותנה, פשתן או משי, ובכך שהוא מחקה נשים, אז הוא משיג זאת ועושה עבודה חוקית שאינה מומלצת לגברים, אז אם אישה רואה שהיא מסתובבת מזה מזה, ואז אם הוא נעדר ממנה, אז הוא מוצג ממסע . אם היא ראתה שהיא פגעה בציר, אם היא בהריון, היא ילדה ילדה שפחה, אחרת הייתה פוגעת באחות, ואם היה בציר בתה או אחותה התחתנו, אז אם חוט הציר היה מנותק, המטייל נשאר עליה, ואם היא תראה את מטפחת הראש שלה מוסרת ממנה או את כל זה, אז בעלה ימות או יתגרש ממנה . חלק ממנו נשרף . הבעל נפגע וחשש מסולטאן . כמו כן, אם ראתה את עמוד השדרה שלה נופל מציר שלה, בתה התגרשה ממנה או מאחותה . אם הצעיף שלה נגנב ממנה, והקימר מיוחס בפרשנות לגבר או לאישה, אז אדם מתנקש בבעלה בעצמו, בכספו או בחלק ממשפחתו . אם מייחסים את הגנב לאישה, אז בעלה מכה באישה אחרת, בין אם היא מותרת או אסורה, וכמו כן מהלך הפלאכה 0…

…אל-ואדי : כסף לא נשאר עם חרטה . באשר לזרע : זה כסף שנותר פלוס . מי שראה כאילו שאל אותו ממני, הופיע בפניו . אם הוא ראה שהוא מכתים את אשתו בכך, עליו לתת לה תכשיטים או בגדים . אם הוא רואה איתו זרע של מישהו אחר, יש לו כסף של אחר . וצנצנת הזרע היא אוצר שמכה על ידי מי שפגע בו . אם יראה שהוא מוכתם בזרע האישה, הוא ירוויח מכך . הזרמת מים צהובים מנרתיק האישה המעידה על כך שהיא יולדת ילד חולה . אם יצאו מים אדומים היא ילדה ילד קצר מועד . אם ייצאו מים שחורים היא תביא לעולם בן שביתו שולט במעלה . ואם אש תצא מהנרתיק שלה, הרי שלילד תהיה סמכות ודיכוי ודיכוי . אם היא ראתה שהיא ילדה דג בזמן שהיא בהריון, נאמר שהוא ילד ארוך טווח, ונאמר שהוא ילד קצר מועד . אם הוא רואה גבר כאילו הוא מחזור . זה בא אסור . כך גם לגבי הצעירה, אם ראתה שעשתה גוסל בעקבות תקופתה, היא חזרה בתשובה וקיבלה הקלה . אבל אם היא לא מסתתרת וראתה מחזור, אז הוא נולד כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה מאישאק .~ צחוק כאן הוא המשמעות של הווסת, ואם היא חושבת שהיא מחזור, אז היא בחטא ורוצה להיפטר ממנה, אז היא לא יכולה ….

…חבל האיש : גידול בחייו העולמיים, ונאמר כי הוא צערו של רצח סמוי . לידתו של האיש בעיצומה, פציעה טובה ונרתיק צמוד, וחלק מצאצאיו יוצאים מהדומיננטיות של ביתו . ולידתו היא ילד, הוא נפגע קשות, והריונה של האישה הוא גידול בכסף, ולידתה היא ילד שמביא לעולם עבדה, ואופיה מנוגד לכך, ולכן הוא אחד מאותם שאם היא רואה שהיא ילדה משרתת, היא הייתה עבדת, ואם היא ראתה שהיא ילדה ילד, הוא היה ילד . כמו כן, אם היה רואה את אשתו או את עבדתו יולדת משרתת, היה עושה טוב . אם אחד מהם ילד ילד, הם היו מקבלים אותו קשות . כמו כן, אם היה רואה שהוא קנה משרתת, היה טוב לו . אם הוא היה קונה ילד הם היו מכים אותו בחוזקה ….

…בתולה אם אתה רואה בתולה בחלום, זה מנבא הצלחה בחלק מהעניינים שלך ובדאגות שלך . אם אישה נשואה חולמת שהיא בתולה, משמעות הדבר היא כי יבקעו שמועות על עברה וכי הון יתרחק ממנה במרדף אחר עושר . אם ילדה חולמת שהיא כבר לא בתולה, זה מנבא שהיא מאיימת לזהם את המוניטין שלה כתוצאה מביצוע טיפשות עם חברתה . אם גבר חלם על מערכת יחסים בלתי חוקית שבה הוא הוליך שולל ילדה בתולה, זה מנבא שהוא לא יצליח לנהל פרויקט או עסק, וזה יגרום לו לדאגות וחרדות רבות . הוא לא יצליח לממש את חלומותיו ושאיפותיו בגלל חוסר הכנות של חבריו ….

…קסם אם אתה חולם שאתה בהשפעת קסם, אז זה מצביע, אם אתה לא נזהר, שתחשף לרוע כלשהו בצורת הנאה . צעירים צריכים להישמע לעצות המיטיבות של מבוגרים מהם . אם אתה מתנגד לקסמים, זה מנבא שתהיה לך ביקוש רב בגלל עצתך הנבונה ורוחב מחשבתך . אם אתה חולם שאתה מנסה להקסים אחרים, זה מנבא שאתה תיפול לרעה . אם אתה חולם שאתה יוצר כל עיצוב על ידי קסם, אז זה מעיד על הפתעה נעימה . לראות אחרים עוסקים בקסמים מעידים על שינויים רווחיים עבור כל אלה שחולמים על חלום זה . לראות קוסם בחלום מעיד על מסע מעניין מאוד עבור מי שמעוניין להתקדם לתרבות גבוהה יותר, ותמורה רווחית לחמדנים . אין לבלבל בין כישוף לבין יצירות נסתרות . אם הקורא היה מפרש זאת כך, הוא יכול היה לצפות להיפך מהמצוין כאן . קסם אמיתי הוא חקר עובדות טבע גבוהות יותר . אם אתה חולם שאתה נמצא במצב של צביעות או תחת סמכות אחרת, אז זה מנבא תוצאות רעות, מכיוון שהאויב שלך יקסים אותך, אבל אם תשים אחרים תחת הקסם שלך, תוכיח שיש לך כוח רצון מסוים לשלוט בך הסביבה . אם ילדה חולמת שהיא תחת השפעות מוזרות, המשמעות היא שהיא עומדת להיות בסכנה והיא חייבת להיות זהירה . אם ילדה חולמת שהיא תחת השפעות מוזרות, המשמעות היא שהיא עומדת להיות בסכנה והיא חייבת להיות זהירה . אם חלמת לראות מעשים של היפנוזה ושרביט יד, הדבר מעיד על חרדה וסיבוכים בחוגי העבודה והמשפחה, ומעיד על מצבים לא בריאים במדינה ….

…וילדה בחלום : פוריות והקלה, וקלות אחרי מצוקה שגדלה וגוברת . ועוזרת הכבוד, טובה עם שבחים טובים ותקווה טובה . ומי שיראה כאילו קנה ילד, הם יכו אותו . מי שיקנה ילדה שפחה, יעשה טוב . אם הוא רואה עבד שאינו מבוגר כאילו הגשים את החלום, אז הוא משוחרר לחופשי . אם ראה שהוא הבין ולבש עליו חלוק לבן, אז הוא מתחתן עם אישה חופשייה . ואם יראה כאילו השליך עליו חלוק שחור, הוא יתחתן עם אישה . ומי שראה שהוא זרק עליו גלימה סגולה, הוא היה מתחתן עם אישה מכובדת . אם צעיר רואה חזון כזה, חזונו מעיד על כך שבנו מגיע לגיל ההתבגרות . אם זקן ראה אותה, חזונותיו הצביעו על מותו . ואם הוא יראה בה כמבצע חטא נסתר, הוא יתגלה . ומי שרואה שהוא סבל ילד בוגר, יש לו תהילה ועוצמה, ואמו ראויה יותר מבחינת פרשנות מאביו, ואם אישה רואה זכר סורר, טוב שהוא בא אל אותה על פי הטוב או הכיעור שלו . ונאמר : מי שהיה לו בן צעיר, וראה שהוא הפך לאיש, ציין את מותו . ונאמר : מי שהיה בין הנערים תפס את הגברים, זה מעיד על כוח ועזרה . יש אנשים שרואים שהוא הוליד ילד ואשתו בהריון, כי היא יולדת ילדה שפחה . מאמין שהיא נולדה בדרך, ילד Vtld, אולי שונה במהותו, הוא רואה שהוא נולד ילד, הוא גולם, או מאמין שהוא נולד לו בעיצומו, על גוון הכישלון הזה, זה אומר לך . נאמר שסגנית האלופות בסדר . ונאמר שאישה במכה שקראה את הקוראן, ראתה שיש בזיליקום סביב הכעבה וסייף עם בזיליקום בידיהם, כאילו אמרה תהילה לאלוהים זה על הכעבה? נאמר לה : האם לא ידעת שעבדול עזיז בן אבי דווד התחתן הערב ? Vantbht אם עבדול עזיז בן אבי Dawood נפטר ….

…** חזון של אום סלאמה בהריגתו של חוסין . בסמכותו של ראזן – שהוא אל – ג'וחאני – הוא אמר : סלמה – שהיא אל – בקריה – אמרה לי : היא אמרה : הלכתי לאום סלאמה בכי, אז אמרתי : מה גורם לך לבכות? היא אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כלומר בחלום, ועל ליבו זקנו היה עפר, אז אמרתי : ~ מאליק, שליח האלוהים?~ הוא אמר : (הייתי עד להריגתו של חוסיין באף. ) ובקריינות אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום בוכה עם עפר על ראשו וזקנו . נקם באלוהים הכל יכול של רוצחי אל- חוסין שאללה יהיה מרוצה ממנו על מוכתאר בן אבי עבדי יד אלתגאפי שקרן וטטאבהם ויהרג אותם ראה פופולרי בחזון המסופר על ידי טבראני ב ( נהדר ) עבור העם אמר : ראיתי שינה כמו אם הגברים ירד מן השמים עם כידונים לעקוב אחר הרוצחים של אל – חוסיין מאי אלוהים להיות מרוצה ממנו, ברגע מוכתאר ירד בהשראת אותם . אל-היתאמי אמר : שרשרת ההולכה שלה טובה ….

…רעם : זה אולי מעיד על סעודת הסולטאן, מאיים עליו ומאיים עליו, וממנו נאמר שהוא רועם וזורח . אולי הוא הצביע על הבטחות טובות והזמנות קצרות, משום שהוא מצווה על מלך העננים להתרומם ולהיות נדיב לכל מי שאליו הם נשלחו . הרעם מעיד גם על תופי הזחילה והלידה מחדש, עננים על חיילים, ברקים על ראשי חץ ופריטים ודגלים צבעוניים שפורסמו, גשם על שפיכת דם, ורעמים על המוות . מי שרואה רעמים בשמיים, הם פקודות המגיעות מהסולטאן, ואם הוא רואה שמטובתו בגשם והאנשים זקוקים לו, הדבר מעיד על הגשם או על הבטחותיו של הסולטאן הטוב, והוא עשוי להצביע על שני הפרצופים ולהטיף לשני הדברים, גם אם האדם עם החזון הוא מישהו שייפגע מהגשם, כמו המטייל, הקטינים והכביסה והבנייה והקציר, ומי שיעבור את דרכם, או שגשם מזיק לו ועושה את זה ומקלקל את מה שהוא עשה, והם אישרו את זה לפני עלות השחר, כך שהם מזהירים לקחת את המתנה ולהתכונן לגשם, וגם פקודות הסולטן, או פשע בגין זה מזיק . מה דעתך אם הגשם באותה תקופה היה מזיק כמו גשם בקיץ ? ואם הוא רואה ברקים ברקים, אזי משמעות ההבטחה מאושרת במה שהוא מציין . ואם השמש הייתה בולטת בזה ולא היה גשם, אז תיפוף ופריטים שיצאו מהסולטאן כדי לפתוח אותו הגיעו אליו, והבשורה הטובה הובאה לו, או להוביל את החוזה של כמה משליטיו, או לשלוח אותו החוצה או לקבל אותו מחלק מהסרסורים שלו . ואם יש גשם, חושך ורעמים, אז גם מכות מהשמיים, כמו ברד, רוח, ארבה ודוב, או מגיפה ומוות, או סכסוכים או מלחמה אם המדינה היא מדינה של מלחמה, או שאנשים מצפים זה מאויב . כמה מהם אמרו : רעם ללא גשם של פחד. אם הוא רואה רעמים, אז הוא ישלם חוב, ואם הוא חולה, הוא חף מפשע, ואם הוא כלוא, הוא ישוחרר . באשר לרעמים, הברקים והגשמים, זהו כבוד למטייל וחמדנות לתושב . רעם היה הבעלים של כוח משטרה גדול . חלקם אמרו : רעם ללא ברק מעיד על התנקשות, הטעיה, שקר ושקרים, מכיוון שהוא מצפה לרעמים אחרי ברקים . נאמר כי רעש הרעם מעיד על מריבה ומחלוקת . ברק : מציין את הפחד מהשליט, את האיום וההבטחה שלו, להב הלהיטים ואת מכת השוטים, ואולי הסמכות הצביעה כנגד זה, ההבטחה הטובה, הצחוק, התענוג, הרצון וחמדנות הרצון ותקווה, בגלל מה שיש לו בייסורים, בייסורים ובאבן, ברחמים ובגשמים, כי ממה שמתארים אנשי החדשות, מלך העננים שאמון על השוט שלה, וקולו רעם עליו במילים של הקב~ה : ~ הברק מראה לך פחד ותאוות בצע .~ זה נאמר מתוך פחד מהנוסע ותאוות בצע לתושב, החקלאי, בגלל הגשם שהיה איתו . בכל פעם שברק מציין זאת, הוא מהיר ודחוף, בגלל מהירות עזיבתו וחוסר העברתו . מי שרואה ברק בלי אנשים, או שיראה את אורותיו פוגעים בו או חוטף את עיניו, או נכנס לביתו, אם הוא נוסע, הוא יהיה בחופשה, בין אם בגשם ובין בפקודת שליט, ואם הוא חקלאי שאדמתו התייבשה וצמא לנטוע אותה, הוא יטיף לצניעות ורחמים, ואם אדונו, אביו או סמכותו מכעיסים אתו. , וצחק עליו . ומשוררים השוו צחוק לברק ובוכים מגשם, כי הצחוק בקרב הערבים הוא מראה של דברים נסתרים ומראה הסתרות, ולכן הם נקראים אבקה אם הם נרפאים בעפעף כצחוק, ואם יש גשם איתו , זה מעיד על הכיעור של מה שנראה לו ממה שהוא בוכה, אז זה או ברק . מילים בוכות, או שוט שבוכה אותו, והגשם יהיה הדם שלו או חרב שלוקחת את נשמתו . ואם הוא חולה, ראייתו זורחת ועיניו דומעות, ומשפחתו בכתה ואמרה את התמדה שלו ומהר מותו במהירות, ומי שרואה שהוא אכל את הברק או היכה אותו או את ענניו, אז אדם קורא אותו לעשות משהו צדיק וטוב . וברק מעיד על פחד עם תועלת . ואמרו שברק מעיד על התועלת ממקום רחוק . ומי שראה ברק שורף את בגדיו, אשתו תמות אם היא הייתה חולה ….

…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….

…וכמה מהמתורגמנים אמרו כי הנישואין יהיו על אחת מתוצאותיה אם הבכי הוא בלי בכי, ואם הוא בוכה, מישהו מת מעקביו, ואם אין לו אחריו מותו של עמיתו או שמו ….

…דת אם חלמת שדנת בענייני דת עם אנשים מסוימים והרגשת נטיות דתיות, אז זה מנבא שתסתבך בשוטים שמקלקלים את חייך הרגועים ומובילים לאובדן בעסקים ובמסחר . אם בחורה חולמת שהיא מאוד דתייה, אז היא תגרום לאדם שאוהב אותה להרחיק אותה בגלל טענת חפותה וחסד . אם היא חולמת שהיא לא דתייה ולא חוטאת, זה מצביע על כך שהיא תבדיל ביושר, טוב לב והתחשבות בזולת, מה שיגרום לה לזכות בכבוד הזולת ובאהבת המין השני ובנותיו. מין בשבילה . אבל אם זה לא נכון בהשקפת הדת בחלום, זה אומר שהיא תגלה שיש חוקים מוסריים שיש לכבד, אחרת תאבד את הכבוד של אנשים אליהם . עליה לשים לב להתנהגותה. אם היא חולמת שהיא בוכה ומתאבלת על חוב, המשמעות היא שהיא לא תצליח להגשים את משאלות הלב . אם היא נועזת, אך לא טועה, אז היא תישא באומץ בנטל דאגותיה ונטליה ותעמוד באומץ ובאיתנות באשמתם ובצורתם של אנשים . אם חלמת שהתחרטת, נעשית עצובה והאשמת את עצמך במהלך דרשה דתית, המשמעות היא שתאלץ להקריב את עצמך כדי לגרום למישהו שאתה אוהב ומעריך . אם אתה חולם שהדת ירדה לדעיכה וחולשה, פירוש הדבר שתחיה את חייך בפולחן ובהרמוניה עם הבורא יותר מבעבר, ומחשבותיך ונטיותיך לא יהיו חוטאות ושגויות כמו בעבר . אם אתה חולם שכהן אמר לך בפגישה שהוא עזב את עבודתו, הדבר מעיד על כך שתרגיש שלווה ותהיה מוצפת בגל של נחמה פסיכולוגית . אבל אם אתה פוגש כומר בקהילה והוא מתחיל להאשים אותך ולנזוף בך, זה מנבא שהימים הקרובים יביאו עבורך אירועים עצובים ומדאיגים . חלומות אלה עשויים להתגשם תרתי משמע בחיים המעשיים, וכאן ייתכן שאין להם שום משמעות סמלית. הדת עוסקת בהגנה על אנשים מפני סגן, ולכן כאשר הם מתכוונים בתוכם להתעלם מתורתו, הם צפויים לראות כומר או כנסיה בחלומם כמבשר למעשיהם הרעים . אם הם חיים חיי אלוה וצדיקים על פי תורת הכנסייה, הם רק לעתים נדירות חולמים לראות את הכומר, את הכנסייה או את בית הפולחן ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל את הסעודה האחרונה, אז הוא מטפל בקרובי משפחתו ומקבל הנאה בשבילו, ונאמר כי רמאות ובכי היו קורים לו כי אלוהים אדירים אמר: ~ והם באו לאביהם ארוחת בוכה .~…

…זכוכית : אין לה הישרדות, זה מהמהות של נשים, ולראות את זה במיכל זה פחות מזיק . ונאמר כי מדובר בדאגה שאין לה הישרדות, וכליה הוזכרו קודם בקטע היין וכליהם . ויהי בחדשות על הסמכות של אום סלאמה, אולי אלוהים להיות מרוצה ממנה, כי היא קמה משנתה בוכה, אז הייתי נשאל על כך והיא אמרה : ראיתי את שליח האל, ושאלוהים יברך אותו ותן לו שלום, עם בקבוק בידו, אז אמרתי, מה זה שליח האלהים? הוא אמר שדמו של חוסין נאסף בו, ועד מהרה הגיע אבלו של חוסין עליו השלום ….

…אם הוא רואה אדם ידוע ידוע : הוא מת שוב, מותו היה בוכה בלי אבל או צעקה, כי הוא היה מתחתן עם חלק ממשפחתו ועושה חתונה, אחרת אדם היה מת מעקביו . כמו כן, אם במותו היו צרחות, אבלות או צלצולים, שהתועבה על ידי מקורו בפרשנות ….

…מעלתו של האימאם יקוב בן סופיאן 96 – יקוב בן סופיאן בן ג'וואן אל-פאסווי (2) אל-חדית 'אל-חאפיז, שהיה בין אלה שאספו וסיווגו באדיקות, סגפנות וקשיחות בדבקות בסונה, ואל האקים אמר : (( לגבי שמיעתו ואשתו ובני נאומו, זה יותר מדי להזכיר )) ואבו אמר עבד אל-רחמן אל- נהוואדי : שמעתי את יקוב בן סופיאניול : (( כתבתי כאלף שייחים, וכולם שברו אמון )). וגם יקוב אמר: (( נסעתי למסע במשך שלושים שנה )) ואבו זרעה אל-דימאשקי אמר : (( שני אנשי אצולה באו אלינו, אחד מהם והם גורשו על ידי יקוב בן סופיאן, תושבי עירק לא יכלו לראות דבר כזה )) הוא מת בשנת שבעים ושבע ומאתיים . עבדאן בן מוחמד אל-מרוואזי אמר : (( ראיתי את יקוב בן סופיאן בשינה, ואמרתי : מה עשה לך אלוהים אדירים? הוא אמר : הוא סלח לי והורה לי לבוא לגן עדן כמו שהייתי על האדמה )) . ומתוך הקפדה של אלוהים על האימאם הזה בבקשתו לחדית ', שסיפר על עצמו, השתמשנו בזה כשיעור לתלמידי ידע. * מוחמד בן יזיד אל-עטר אמר : שמעתי Yaqoub בן סופיאן למשל : (( הייתי במסע שלי ביליתי את חיי, אז אני התמכרתי לכתיבה בלילה, וקראתי במהלך יום הישיבה, אני מעתיק ב. המנורה והיה חורף והמים ירדו בעיניי ולא ראיתי כלום ובכיתי לעצמי כי הייתי מנותק מארצי ומה שהחמצתי מהידע אז עיני התגברו עלי אז ישנתי וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט – בשינה קראתי : ( הו יעקב, למה אתה בוכה? )) אמרתי : הו שליח האלוהים הלך בוסרה וותארט על מה שהחמצתי . הוא אמר לי : (( עדן מונה )) Phinot אותו הורה בידו על עיני כמו קריאת Alihaa, ו אז התעוררתי Vobesrt, לקחתי רהוט וישב כותב (1). למותר חינוך המעלות 97 – I דע, הו , אדם מוסלמי שיעסוק בבלנובה של המדע הטוב ביותר מהעיסוק בבלנווה של הפולחן וכי האימאמים של ארבעת הארבעה אמרו שפי : שאל את המדע הטוב ביותר של צום תפילה . האימאם אחמד בן הנבל – רחמי אלוהים וברך אותנו בידיעתו – מה שהתפללתי היום אינו חובה, מה שמסביר בממכר אבי זרעה עלי נוואפלי . זה הגיע (( סדר התפיסה )) על ידי השופט עיאד, 3: 234-235 , 240 , 261 בתרגום של האימאם אל- מוחאדית ' , אל-פאקיה אל-עבד אל-זאהיד ( עבדאללה וואהב אל-קוראשי ממצרים. ), בן לווייתו של האימאם מאליק אל-לייט, אל-ת'אורי ואחרים, שמת בשנת 197 ע"ה, אלוהים אדירים ירחם עליו, בו נאמר כי סאהנון אמר : (( אבן וואהב חילק את החיים לשלושה שליש הוא ברבאט, שלישי מודע למצרים, ושלישי הוא על החאג ', והוא הזכיר שזה שלושים ושש חג'ג'. אחיינו אמר : הייתי איתו באלכסנדריה והעם התכנס אליו וביקש ממנו להפיץ ידע, אז הוא אמר לי : זו ארץ פולחן, ואמא שלו רק לעתים רחוקות נתנה לעצמי בה עם עבודת העם, אז הוא עזב את יושב להם בזמנים שבהם הוא היה יושב, ומקבל פולחן ושמירה . לאחר יומיים, הגיע אליו אדם ואמר לו שהוא ראה את עצמו במסגד גדול לעבר המסגד הגדול, והנביא – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – בו ואבו בכר מימינו, ועמר משמאלו, והיית בין ידיו, ובמסגד פרחו מנורות הטובות והבהירות שבהן. ואז הוא כובה, ואז שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לך , עבדאללה, שרוף אותו והדליק אותו, ואז עיכוב אותו, ואז נשארתי ימים וראיתי שכל המנורות היו הולך לכבות, אז אמר אבו בכר : הו שליח אלוהים, אתה רואה את המנורות האלה? הוא אמר – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – זו עבודתו של עבדאללה, הוא רוצה לכבות אותה ! אבן וואהב בכה, והאיש אמר לו : באתי להביא לך בשורה טובה, ואם הייתי יודע שהוא מעכיר אותך, לא הייתי בא . הוא אמר : זה טוב, זה חזון שבו אני טיף, חשבתי הפולחן כי היה טוב יותר מאשר הפצת ידע, אז הוא עזב הרבה ( זמן ) ועבודתו ליידע, והוא הסתפק להם לקרוא אותו שאלתי אותו * אבן ווהב אמר : הייתי בידי המלך שכתבתי, ואז התפילה התבססה – ובמונח אחר המואזין נתן אישור – היו ספרים שפורסמו בידיו, ולקחתי את היוזמה לאסוף אותם, אז הבעלים אמר לי : לשליחייך, מה שאתה עושה לא טוב יותר ממה שאתה נמצא ….

…ומי שיראה שהוא שותה מים ממעיין, זה יקרה לו. ומי שרואה עין ברורה, זה חיי הרכוש שלה. ומי שרואה שעין מים התפוצצה בביתו או בחומה שלו, אז הוא יסבול מהם ויבכה. ואם יש חולה בביתו אז הוא בוכה עליו ומי שרואה שעין צלולה זורמת לביתו, אז זו הוראה ונהיגה…

…החדר : מציין גובה והחלפת סודיות בחינם, מכיוון שהחדר עדיף על הבית . וזה מצביע על בטיחותם של הפוחדים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והם בטוחים בחדרים .~ וזה מצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אלה יגמלו את החדר במה שהם היו סבלניים .~ זה גם מציין את המיהרב, כי הערבים קוראים לזה ככה . כל מי שבונה חדר מעל ביתו ורואה את אשתו מכחישה אותו ואת התמרמרות פעולתו, או בוכה בבכי, או כאילו היא לבושה בבגדים, הוא יתחתן עם אשה אחרת, או שיהיה לו נוח, ואם אשתו ריחנית , יפה ומחייך, החדר הוא גידול בחייו העולמיים וגובהו . אם הוא יעלה לחדר לא ידוע, אם הוא מפחד מביטחון, ואם הוא חולה, הוא יהפוך לגן עדן. אחרת, הוא יזכה לגובה, הנאה וגובה . ואם היה לו כינוס שיעקוב אחריו בעלייתו, היה מכהן עליהם בכוח או בדגל, או בחיקוי במהרב . ואם הוא רואה פרישות בחדר, הוא מתחתן עם אישה טובה, נשיאת דינה . אם הוא רואה שניים, שלושה או יותר חדרים, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ואם יראה שהבית העליון נפל על הבית התחתון ואינו פוגע בו, אז יציג לו אותו בהיעדרו . אם יש לו אבק, יש לו כסף . המבט : רואים גבר, אז מי שרואה אותה מרחוק, הוא כובש את אויביו, מקבל את מבוקשו ומעלה אותו בשמחה . אם סוחר יראה זאת, אז הוא יכה ברווח ובמדינה, ותפארתו עולה מעל המקום שהיה והיה . ובניית התחזית היא מהלך בניית התפקיד ….

…ומי שראה שהוא כוס חופה וחופתו מוכתמת בדמו, אז הוא ימות כי מעין בן זיידא כשהוא בוכה בדלת הבית, הוא ראה בשנתו כאילו הוא כוסות רוח וחופתו מוכתמת את הדם שלו, אז כשהוא השחיר הם הרגו אותו ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא נותן דראמות סוס טרי הוא היה בוכה עליו, ואם ישלם דרהם למישהו, ומי שראה שהוא איבד דרהם או נגנב ממנו, אז הוא יבכה לילדו או יקבל מה הוא שונא בשבילו ….