…בחלום, הוא מלך זר שהוא פוחד, משעמם-לב, נושא משקלים כבדים, ויודע על מלחמה ולחימה . אז מי שרוכב על פיל בחלום, או המלך שלו, יצר קשר עם סולטן, וזכה למעמד גבוה, וחי תקופה ארוכה בתפארת ויוקרה . ומי שרוכב על פיל ביום מתגרש מאשתו, ואולי בגידה ורמאות, ומחזיר את בגידתו וכפייתו נגדו, כי אלוהים אדירים אומר : ( לא ראית איך עשה אדונך לבעלי הפיל ). ופיל בחלום הוא אדם מקולל . מי שרוכב על פיל בלילה יתגבר על מלך ענק וחיוור וישתלט עליו . ואם הוא ראה שהוא רוכב על אוכף בזמן שהוא מציית לו, אז הוא היה מתחתן עם בתו של אדם לא-ערבי ענק, ואם הוא היה סוחר, העסק שלו יהיה גדול יותר . אם הוא רואה שהוא חולב את הפיל, אז הוא זומם מלך ענק ומקבל ממנו כסף מותר . ונאמר : הפיל הוא מלך של חסד גדול ונדיבות, נדיבות וסבלנות, נימוס ורכות . אם היה רואה שהוא הכה אותו בצינור שלו, הוא היה מתוגמל . ואם התקין אותו הוא קיבל משרד ומדינה . הפיל מציין אנשים צדיקים, מלומדים ואנשים אצילים, ומעיד על מצוקה, סבל ועייפות . אם היה רואה שהפיל נהרג בעיירה, המלך היה מת או נהרג . ומי שרואה שהפיל מאיים עליו, אז זה מעיד על מחלה, ואם הוא זורק אותה תחתיו ונופל, האדם שחולם ימות . אם אישה רואה את זה, זה לא מדריך טוב עם זאת היא רואה את זה . ומי שראה שהוא מדבר עם הפיל, הוא קיבל הרבה טוב מהמלך, ואם הוא ראה שהפיל הולך אחריו בריצה, הוא נפגע ממלכו . ומי שרואה שרכב על פיל במלחמה, הוא יאבד . ומי שיראה שהוא אכל בשר של פיל, יהיה לו כסף מהסולטן, וכמו כן אם הוא לקח מאבריו, עורו או עצמותיו . אין טוב לראות את הפיל עבור אנשים של צדקנות ואדיקות . אם נראה את הפיל מגיח מארץ שיש לה מגפה, הוא מוסר מהם . ומי שראה שהוא הרג פיל ניצח אדם זר . ומי שראה אנשים רוכבים על פילים והיו במלחמה, הם הובסו . אולי רכיבה על פיל הצביעה על עוול ושקרים . ומי שרואה פיל מגיע מעיירה אחת לעיר אחרת, הוא שליט שעובר מעיירה אחת לאחרת ….
חולם על יולדת פיל
(59 פירושים ומשמעויות של חלומות על יולדת פיל)…פיל אם חלמת לרכוב על פיל, זה מצביע על כך שברשותך שפע של העושר החזק ביותר מבחינה כלכלית, ותלבש תארים של כבוד בגאווה . אתה תשלוט בכל כיווני העניינים העסקיים שלך והמילה שלך תהיה חוק בבית . אם אתה רואה פילים רבים זה מעיד על הצלחה אדירה, אך אם מדובר בפיל אחד, זה מעיד שתחיה בצורה קטנה אך חזקה . אם אתה חולם שאתה מאכיל פיל, זה מצביע על כך שתגדל את עצמך בחברה שלך על ידי חסד עם מי שתופס תפקידים תחתיך ….
…ומי שרואה שהוא הרג פיל, יתפרש על ידי הריגת מלך בידיו או על ידו, או על ידי פתיחת מצור ….
…ומי שיראה שראשו הוא כמו ראש של פיל, הוא יקבל כסף וחסד מצד הסולטאן או מי שתופס את מקומו ….
…סוראט אל-פיל מי שקורא את זה יהיה עוזר לחושך . אל-קירמני אמר כי הוא זכה באל-עאדי אל-עוואדי ומשיג את מטרתו בשבילו, ונאמר כי מעשה שהוא עושה, אלוהים יספיק לו מרוע אויביו, ואולי הפסקה לאחר עייפות . וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הוא משיג את ידיו וכובש את אויבו .~…
ומי שרואה שהוא בעל וילה ומוציא אותה איפה שירצה, אז הוא יזכה לכוח זר, ומי שרואה שעם רוכב על וילה או מכה בה, ואם הם נמצאים במלחמה, אז הם מובסים, ואולי שלו רכיבה מעידה על עוול ושקרים ועלולה לפקוד אישה זרה אם היא לא רוכבת עליה בצורה של נסיעה או בארץ מלחמה ומי שרואה שהוא נהרג פילה, הוא מביס גבר גדול או מסוגל להשיג כוח מ אישה זרה, אם יש ראיות לכך בחזון, ומי שרואה שהוא אוכל בשר של פיל, אז הוא מכה כסף משליט או מאדם שנמצא באותה מידה
…סוראט אל-פיל מי שיקרא אותו או יקריא לו אותו יזכה בניצחון על אויביו . ונאמר שהוא מלך שהביס את הצבאות וזכה בכיבוש . ונאמר : הוא מבצע חג'ג ', ומתרחש משפט בו אויביו של אללה מתים . ונאמר : אלוהים אדירים יחלים אותו במהלך חייו מהשמצות ופחד ….
ומי שרואה את ראשו כראש של פיל, אריה, נמר או זאב, נאמר שהוא לוקח את יצירת הדברים גבוהה מיכולתו ומרוויח מהם ומשיג את ההנהגה ואת המסמר על אויבים
…ומי שראה שהוא רוכב על פיל והוא אחד מאנשי הצדק, מחמוד, זה שהיה בעל התנהלות טובה, זכה להרווח רב בגלל עצמות הפיל וחוסר הפגיעה במחפש אנשים ….
סוראט אל-פיל מי שמדקלם את זה ימונה לדיכוי, או שהוא ינצח את האויבים ויקבל את יעדיו, וייתכן שהוא ינוח לאחר שנמאס
…חלב פיל מעיד על כסף אסור מאדם גדול ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על פיל דו-ראשי, הוא מציין את מרחקו מלשרת את סמכותו של אותו מקום לשרת שליט אחר ….
…ומי שרואה שהוא בועט בפיל, הוא חורג מהאמת מכיוון שהוא לא מהסירות המוסלמיות ונאמר שהוא ידוע לשמצה כי הנוסע שלו רואה זו בזויה ….
ונאמר, ומי שרואה וילה בא למקום בו הוא נמצא, ואז הוא פונה ממנה ….
…נאמר כי איברהים אלסמאני ראה בחלומו את ימי הלחימה בעמר בן אל-לית כאילו יש לו וילה חד עין, ונאמר לו שאתה מובס על ידי האומר הכל יכול: האם לא ראה כיצד אדונך עשה עם בעלי הפיל והפילים הלוחמים הם עדות ללחימה בשני מלכים זרים ענקיים ….
…ומי שיראה שהוא נפל על גבו של הפיל, הוא ייפול לצרה וצרה ….
ומי שרואה וילה בפלוס שעברה ממדינה למדינה אחרת, זה מעיד על העברה והחלפה של ממלכת הסמכות של אותו מקום למדינה אחרת ….
…ונאמר מי שראה שהוא נוסע בווילה, ואז הוא חוטא גדול שהוא אפילו לא מסוגל להיפטר מכך כי רוכב הפילים לא יכול לרדת עליו אלא אם כן הוא עושה מאמצים גדולים מהסיבות ש הוביל אותו לזה, ואם הוא לא מוצא את הסיבות, הוא לא יכול לרדת ממנו, ונאמר שחזון הפיל נובע מהם וצער כי זה לא מותר וגם לא אוכלים את בשרו ונאמר שחזון הפיל הרכוב הוא אם יש ברק על גבו ותוף והוא מובא אל הרואה מבלי ליצור איתו קשר או להתקרב אליו, אז זו תהילה ….
…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….
…הפיל : יש חילוקי דעות לגבי זה, חלקם אמרו שהוא מלך ענק, וחלקם אמרו אדם ארור כי הוא מפלצת . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין, ואמר : ראיתי כאילו אני פיל . אבן סירין אמר : הפיל הוא לא מהסירות המוסלמיות, אני חושש שאתה נגד האיסלאם . ונאמר שזה דבר מפורסם וגדול שאינו חסר תועלת, מכיוון שבשרו אינו נאכל או נחלב . כמה מהם אמרו : מי שראה פיל ולא רכב עליו, יראה ירידה בעצמו ואובדן כספו . אם ברכיו יגיעו לרכוש עצום ודל, והוא יגבר אם הוא כשיר לסמכות . אם הוא לא היה כשיר, הוא פגש מלחמה ולא ניצח, כי הרוכב שלו אף פעם לא נמצא במזימה, אז הוא לא מנצח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ לא ראית איך מה הוא עשה לחברי הפיל , ~ ואולי הוא נהרג בזה . אם הוא כורע על אוכף בזמן שהוא מציית לו, הוא מתחתן עם בתו של אדם זר וזר . אם הוא היה סוחר, המסחר שלו היה גדול . אם הוא כורע ממנה במהלך היום, אז הוא מתגרש מאשתו ועושה אותו חולה בגללה . מי שרועה ויולה מתסכל אז את מלכי פרס, והם מובלים בהתאם לצייתנותו . אם הוא רואה שהוא חולב פיל, אז הוא זומם מלך ענק ומקבל ממנו כסף מותר . ופיל זבל את כספו של המלך . הוא ראה פיל שנהרג בארצו, כי מלך העיירה ההיא, או איש המפקד שלה, מת . ומי שרואה כאילו הפיל מאיים עליו או רוצה אותו, אז זה חולה, ואם הוא רואה כאילו השליך אותו תחתיו ונפל עליו, זה מעיד על מותו של האדם של החזון . אם הוא לא ישליך אותו תחתיו, אז הוא ייכנס לצרות והוא יינצל . נאמר שהפיל הוא מלך הגיהינום . באשר לנשים, זה לא מדריך טוב אולם הן רואות את זה . ונאמר כי מי שראה כאילו הוא מדבר אל הפיל יקבל הרבה טוב מהמלך . אם ראה שבעקבותיו רץ פיל, הוא קיבל הכנה ממלך . ומי שהיכה את הפיל בתא המטען שלו, יהיה לו מזל . ואמרו כי לראות את הפיל במדינות אחרות מאשר הודו, היה קשה ומבועת . ובנוביה מלך . והפילים נלחמים בשני מלכים . הפיל מעיד ביותר על הסולטאן הזר, ואולי האישה הגדולה והספינה הגדולה, ומעיד גם על ההרס והמעגל, כאשר הגיע למי שהביא את הפיל לכעבה מציפורי אבאביל ואבנים מהאבן. . ואולי מצוין על ידי מוות . ורכיבה עליו מעידה על נישואיו של אדם יחיד, או עלייה לספינה או נושאת מטען אם הוא נוסע . אחרת, הוא יצבור כוח או ישיג שליטה על מלך, אלא אם כן הוא נמצא במלחמה, כי הוא הפוך והורג . ומי שרואה את הפיל מחוץ לעיר, ומלכו חולה, הוא ימות, אחרת הוא נוסע ממנה, או מבודד ממנה, או ספינה נסעה בה, אם הייתה עיר ים, אלא אם כן יש מגיפה או השמדה או מצוקה, ואז זה נעלם מהם על ידי הפיל שעוזב אותם ….
באשר למצב, מי שרואה שהוא לידה של ילדה שפחה, יהיה לו הרבה טוב, ואם הוא יולד ילד, הם רעים מאוד והוא יקבל מילים שנואות והוא עלול למות, ומי שיהיה רואה שאשתו או המשרתת שלו הביאו ילד לעולם, ואז היא יולדת ילדה שפחה אם היא בהריון ואם היא לא, אז הוא סובל אותו ואז הוא משוחרר כמו גם אם האישה ההרה רואה שהיא ילדה עבדת, היא יולדת ילד, או יולדת ילד, ואז היא יולדת עוזרת.
…ומי שרואה שאישה גדלה עם שפם, אז היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון או סטרילית, אז היא לא יולדת, ואם הוא רואה מי שנמצא בעבדות אלא אם כן פגם בו, אז זהו ….
…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….
…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….
…נישואין בחלום מעידים על הטיפול באלוהים הכל יכול . אולי נישואים מעידים על משפחות, דת, דאגה ומצוקה . אם אדם מתחתן עם אישה לא ידועה, הדבר מעיד על כך שהמונח קרוב, והנסיעה מהבית לביתו, ואם הוא מתאים לאמירות, הוא ייקח או יקבל תפקיד המתאים לו . אם מדובר בחתונה על פי המנהג, הרי שמדובר בתפקיד או במוניטין טוב . נישואין מוגדרים כמלאכה, כך שמי שרואה שהוא התחתן עם אישה ואז היא נפטרת, אז הוא עובד במקצוע שממנו הוא מקבל רק עבודה, צרות ודאגה . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה יהודייה, הוא רודף אחרי מסחר בו ירוויח חטא ויעשה חטאים . ומי שחושב שהוא התחתן עם אישה נוצרייה, הוא עוסק במקצוע בו הוא שקרי . אם היא קוסמת, אז זו מלאכה ללא דת . מי שמתחתן עם זונה הוא נואף . מי שמתחתן עם אישה בריאה מחויב במגבלה כבדה . ומי שמתחתן עם כלב, יש לו סדר נמוך . ומי שרואה אדם מתחתן עם אישה ומעביר לו אותו, הוא יקבל כסף . ומי שרואה את אשתו מתחתן עם איש עם אשתו של הסולטאן, יינתן לו מלך אם הוא כשיר לכך, אחרת הוא ייקח את המנדט . ומי שמתחתן עם אישה מתה יקבל גישה לעניין מת, הוא עלול לוותר . אם האישה החולה מתחתנת, ומי שרואה את הבעל ולא מכיר אותו, היא נפטרת. כמו כן, אם האיש החולה מתחתן בשנתו ואינו רואה את האישה ולא מכיר אותה, הוא מת . ומבעלה של אמו, הוא מוכר את רכושו : אם אישה בהריון רואה שהיא נשואה, היא יולדת שפחה, ואם היא מופיעה כמו כלה, היא יולדת ילד . אם אישה ויש לה בן רואה שהיא נשואה, אז היא מתחתנת עם בנה . אם אישה רווקה או נשואה מתחתנת בחלום, היא תשיג טוב . אם האישה מתחתנת עם גבר מת, היא תהיה נפרדת וענייה . ומי שיראה שהוא התחתן עם אישה ויש לו אישה או נשים, תהיה לו ברירה וסמכות ככל היופי והאישה של האישה אם יבדוק אותה וידע אותה. אם הוא לא הכיר אותה והיא התכוננה אליו, זו עדות למותו, או למותו של אדם שבידיו . ומי שיראה שהוא מתחתן עם בת של שייח 'לא ידוע, הוא יסבול הרבה טוב . ואם אישה תראה שהיא התחתנה עם שייח 'לא ידוע, היא תעשה טוב הרבה . ואם היא הייתה חולה היא נרפאה ממחלתה . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה מאשתו, עליה להגיע לרחמה, ואם היא עדיין בחיים, הרחם שלה ינותק . ומי שראה שהוא התחתן עם מהראם, משפחתו גוברת . והאישה בחלום היא בת זוג, אויב, שליט מעיק, יריב מר או מלך, וכל מה שהאדמה הצביעה לו מבחינת נוחות או עייפות, או טוב או רע, האישה כמוהו מיוחסת לו. על אינדיקציה שלו לכך ….
…עגיל באוזן : לגבי העגיל לגברים, זה עושה מעשה שמיעה, והנאת האוזן אינה הולמת אלא לנשים, כמו לשיר ולהכות את העניבה, אחרת הוא עושה את מה שלא צריך, והוא מעשיר את הקוראן, ואם אין דבר כזה, היא מסתכלת על האישה ההרה ממשפחתו, באשר לאשתו או לבתו, היא יולדת ילד אם העגיל הוא זהב, ואם העגיל הוא כסף, והיא יולדת נקבה . ומי שרואה אישה או משרתת באוזניה, עגיל או שאנף, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה, פיקניק שיש בו עבדים, ויש נשים שמקושטות, כי האישה וה עוזרת בית היא סחר, והאוזן שעליה מונח העגיל היא עבדים ונשים. העולם ויופיו, מכיוון שיופיו של כל דבר הוא פנינה, והקוראן והדת הם מבורכים, קול טוב ושלמות בענייניו . ואם בכל זאת הוא היה שונבט, הייתה לו בת . אם אישה בהריון תראה זאת, יהיה לה בן זכר . העגיל והשאב שווים לגברים ונשים, ואם העגיל הוא מזהב אז איש זמר, ואם הוא מכסף, אז הוא חוסך מחצית מהקוראן . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש עגיל באחת מאוזניי, אז הוא אמר לו : איך שרת? הוא אמר שיש לי קול טוב ….
…באשר לציר, זה מציין את הילדה, ואם אישה ראתה שהיא לקחה ציר בידה אם היא בהריון, אז היא יולדת ילדה או שאמה יולדת ילדה, אחרת אישה מקרוביה. אם היא בהריון, ואם אישה רואה שיש לה שני משקולות ביד, היא תינשא לה ולאחותה ואם אישה תראה שזה שבור, בתה נפטרת או שאחותה נפטרת ….
…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…
…מי שרואה את ראשו חתוך בעיירה או ביישוב או בשער, אז ראשי העם מגיעים למקום ההוא, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהם או לוקח משהו, זה הרווח של כסף ותועלת, ומי שרואה שהראש שלו גדול, אז זה גידול בכספו ואם יש לו תפקיד אז גידול בגאווה, ואם זה אחרת כל כך טוב בכל מקרה, ומי שרואה שראשו קטן, אז ההפך מהמקרה, ומי שרואה שראשו הוא כמו ראש של פיל, סוס, אריה, פרד או חמור, אז זה ראוי לשבח, ואם זה כמו ראש גמל, בקר, צאן או חזיר , אז זה לא מחמוד וכמה מהם אמרו שהוא ראה את ראשו כראש בהמה. מותר לאכול אותו, ולכן אין בו שום דבר רע, ואם זה דבר שאסור לאכול, אז אין בו טוב. וכמה מהם אמרו שלראות ראשי בעלי חיים זה כסף וראש. אם זה ממה שאוכלים, אז הכסף הוא אישה, ואם זה ממשהו שלא ניתן לאכול, זה אסור. תועלת, כמו גם אם שילב אותו במה שלא צריך להיות כמוהו בהתעוררות…
…ומי שראה שהוא נושא פיל, יתפרש בכבוד ….
…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא רוכב על פיל עירום כדי לצפות, הוא יתחתן עם אישה זרה ~ עם נדוניה והיא תוכל לעשות זאת . ומי שרואה אחרת, הוא יוכל לעשות זאת ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא רוכב על פיל עם בלאס וציית לו, אז זה מצביע על כך שהוא רודף אחרי מלך זר או מכניע מלך זר, ואת חזון עורו של הפיל, בשרו, עצםו. , ושיער יתפרש על ידי השגת כסף, תועלת וחסד משליט . ~…