…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא תפס עורב עם טעם מוגזם, אז הוא יתפוס חלל חלל במרמה ובשקר .~…

…ומי שראה שהוא שותה מים חמים מהים, אז התרחש אסון והם כעסו, כי אלוהים אדירים אמר, ~הם נתנו מים חמים. ~ ואם היה לו טעם רע וריח, אז זה היה ניצחון ליריבו, ואולי זה היה מצער לחיות את המלך ….

…באשר לרפואה שיש לה טעם רע שבקושי ניתן לתת, זו מחלה פשוטה ולאחריה תמימות . ונאמר שהמשקאות הטובים, הטעם הקל, המשקה והאוכל, מתאימים לעשירים בגלל הקליטה, ולעניים זה רע כי הם לא מושיטים את עיניהם אליו אלא בגלל מחלה שחושף אותם אליהם ומאלץ אותם לשתות אותו ….

…לגבי המזויף, זה מתפרש בדרכים שאמר אבן סירין, המזויף, אם זה טוב מתוק, מוביל להשגת טובות, תועלת, הנאה וכסף, ואם זה בלי טעם, אז זה בא לידי ביטוי נגד זה ….

…ואל-קירמני אמר, שומשום הוא כסף של סוחר, ואם הוא ישן או שיש לו טעם וצבע שונה, אז זה כסף אסור, וייתכן שהם רעים ….

…ש : האם לתמונות ולסמלים שאנשים רואים בחלומותיהם, כאשר הם דומים, יש ביטוי יחיד? : שאלה זו נשאלת לעתים קרובות , כך עושה מה שאדם רואה בשנתו יש ביטוי אחד שאינו משתנה , כלומר אדם ראה את השמש והירח, למשל, כך שהם יהיו סמל של הוריו , העבד ואב , מקביל חזונו של יוסף , ומי שראה פרה מציינת סונה כמו יוסף חצה אותו , וגם הלאה . . התשובה : לא , החזונות משתנים בביטוים מאדם אחד למשנהו , ומדי פעם, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, דרך חזונותיו כשראה את הפרות שנשחטו , על ידי הריגתן מלווים ביום ראשון, אלוהים יהיה מרוצה מהם, ויוסף, שלום וברכה עליו, דרך הפרות השמנות בשנים הפוריות בהן הם שופעים. פרנסה, ופרות רזות, בשנות בצורת בהן הפרנסה והגשם יורדים . ההתייחסות אל מעבר בחזון הזה, ומקווה להוסיף שלהם הניסוח, ותקוות בתוך האירוע של הבעלים ואת הזמן של התגלות, ואת כל זה מושך אותו חוצה את הביטוי, עבור למשל, השמש יש היבטים רבים במובנים של ביטוי ובהתייחסות זו למעבר . עבור אחד נאמר המביעים : ראיתי את השמש והירח נכנסים למי התהום, אמרתי מתים והפגנתי באומרו הקב~ה : { אם מראה ברק (7) וירח ליקוי (8) ואסף את השמש ואת הירח (9 ) האדם אומר כי יום לאן לברוח (10) ( תחיית המתים : 10 – 7). לדבריו Habis בן סעד אל – טאי היה השליטים של גיל של השופטת , O מפקד נאמן : ואני ראיתי את השמש ואת הירח Aguettlan, ואת הכוכבים בין שני החצאים . אומר אמר : עם מי שאתה? הוא אמר : עם הירח נגד השמש . עומר אמר : הייתי עם פסוק שיבח, לך, אני לא עובד בשבילי עובד, לא רק הורג בלבישת אותו . . זה היה כמו שעומר, שאלוהים ישמח ממנו, אמר, אז הוא נהרג ביום של ספאין (1) , ויוסף כשראה את חזונותיו על השמש והירח עם הוריו . השמש ואת הירח אם אתה חושב על , היו אף אחד טעם חזיונות אלה, ולכן מראה לך דיפוזי השגיאה בין אנשים – ובעיקר – את הציבור של אותם, כשהם רואים את המתים, עבור למשל, חושב שזה מטאפורה בטווח הקרוב, או מחוון של ההודעה או לא להיות מיושם, וכאשר הם בוכים חלומות אומרים : הוא שמח, וזה לא נכון כפי שהוא נראה לנו דרך עדויות קודמות ….

…באשר לדיסק, זה מציין חמדנות, ואם הוא ראה את זה בבשר, היה לו טעם של מה שקיווה, ואם זה היה במקום שאין בו בשר, אז הוא אמר, כמה מהפרשנים אמרו, דיסק מציין שנאה ועשוי לנבוע מאהבה ….

…2 – זמן לראייה : היבט זה הוא מעברי חומר במיוחד ; מכיוון שהם אלה שעוסקים בכך , מכיוון שלדעת זמן החזון יש חשיבות רבה למעבר , וחזונות מסוימים עשויים להיות סימן לנישואין, להריון או להצלחה בלימודים , אז השאלה לגבי הזמן של החזון נחוץ כדי שהאדם שעובר על שאלת החקירה והתובנה יוכל להביע את הקשר שלו עם הזמן . חזיונות כמו גם זמן עם קשר חזק עם הביטוי , מה לראות החום הקיצוני הם שונים ממה שנראה על החומרה הקרה , Valenar, עבור למשל, את האשמה הראשונה , ו ב שני לשבח ופרות ב החזיונות שהיו נתפסים אכלו בזמן שהם מברכים , והיו נתפסים הנאכלים ללא בזמן הלא הנכון , ובעיקר כי הוא ראה בזמנו ובזמן שלו הוא טוב ביטוי . כאילו ראה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הזה טוב וההפך הוא הנכון , וכמו שראה שהוא מבצע חג'ג 'וזמן הראייה בזמן חג'ג' שונה מאלה שראו שהוא עשה חג'ג 'בשעה זמן שאינו זמנו , וכן הלאה , אנו מוצאים כי לשאלתו של המביע אודות זמן החזון יש את היתרונות שלה . האם זה דבר אחר לקרוא לו שאלה לגבי חזון התקופה , כמה מהשואלים על חזונות אומרים לך : ראיתי כאלה ואחרים, ומופתעים מלהגיד לך אירועים ישנים המתרבים לשאול על הזמן של אלרה או אומר לך : זה הוא של כאלה בשנה , וגם זה סוג של חזיונות עשוי הושגו עבור הצופה, אין תועלת מן הפעולות של המוח בו ואין טעם זה עבור המעבר ובגלל זה הוא מזניח אותה , ו עדיף לספר את החזונות במעבר בזמן שנוח לו ולא להגזים בכך , וכמה מחברים הצהירו כי ביטוי החזונות עדיף לאחר עלות השחר ולפני שהשמש זורחת משתי סיבות : ראשית : איש החזון זוכר החזון לא שוכח לא לקח להם הרבה זמן אחרי , ואת השני : יחסיו חוצים זה זמן טוב יותר מאחרים להשתתף הבנה של שני המעברים , עליו השלום, אמר לו 🙁 אלוהים יברך האומה שלי Bkorha ) (1 ), ולעניות דעתי הצנועה n כי הקצאת הזמן ללא זמן ההעדפה לפעם אחת על פני האחרונה היא יחסית ומשתנה מאדם לאדם, וזאת בשל הרגל המעבר מלכתחילה . האם דבר אחר צריך לעשות בזמן , יש הסבורים כי חזון היום חזק יותר מחזון הלילה, וגם זה אינו הוכחה חותכת לכך , וחלקם אמרו : הוא נותן לה את מה שהיה מנמנם , ובתוך שלי הדעה, הדבר החשוב הוא לקצץ את החזון אם החזון , מכיוון שהנפש עשויה להיות עסוקה בבכאלח בחיי העולם ומכיוון שמלכות הרואה קרובה אליו ומכיוון שיש בו משהו רצוי למהר , כגון דחיפת טוב או אזהרה מפני חטא וכדומה (2). ____________________ (1) הוא מסופר על ידי האימאם אל-טירמידהי בספר המכירות, פרק על מה שמגיע מוקדם בסחר – התייחסות קודמת – והוא סיפר ​​על ידי אבו-דוד בספר הג'יהאד, פרק על חדשנות בנסיעות – התייחסות קודמת – , והאימאם אבן מג'אה סיפר את זה בסעיף סחר המסחר על מה שמבקשים מברכת בכור – התייחסות קודמת וזה סיפר על ידי אחמד במוסנד שלו במוסנאד של עשרת המיסיונרים של גן העדן וממוסנאד של האימאם עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – התייחסות קודמת – והוא נאמר על ידי אלדראמי בספר האדונים , פרק, אלוהים יברך את אוממה שלי בכורה – התייחסות קודמת . (2) ראה : אל- נוואווי על ההסבר של סאהיח מוסלמי – התייחסות קודמת – (15/35) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…קסטר אם אישה נשואה חולמת שהיא מכינה או אוכלת פודינג, זה מעיד שהיא מוזמנת לארח אורחים בלתי צפויים . הילדה תפגוש זר, שעם הזמן יהפוך לחבר קרוב . אם לטעם הפיתיון מתוק דיו כדי להבחיל את הנפש, או אם הוא חסר טעם, אז יגון ירדוף את המקום בו ציפיתם לשמחה . ~ אלקסטר : תערובת מקומית של חלב, ביצים, אפויות או רותחות או תענוגות .~…

…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….

…דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי כל משקה שאתה שותה לרפואה מעיד על טוב וטוב בעולם, וכל משקה חמוץ עם שינוי טעם מעיד על צער ועצב ….

…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….

…צניחת הרסן אם אתה רואה את רתמת הרסן בחלומותיך, זה מנבא שתכבוש ותגבר על כל מכשול להתקדמותך או לאושרך . אם נשבר או שהחשדות נשברים, תאלץ לעשות ויתורים לאויבים . אל- Saghima : Hodeidah חצה בפה של הפרסים מן הרסן ….

…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה ​​מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….