…זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….

…זהו בחלום עידן האדם והעמוד שלו בחייו . אם הוא יראה שהרגל שלו עשויה מברזל, חייו יהיו ארוכים . אם הוא יראה אותם מבקבוקונים, חייו יתקרבו . ואם ראה שהוא הרים רגל והאריך את רגלו, אז רגליו הופנו זה לזה, אז חייו התקרבו, או שקרוב אליו הוא עניין קשה אדיר . אם הוא ראה רגל של אישה ואז מכיר אותה, הוא היה מתחתן איתה או מתחתן עם אחרת . אם אישה תגלה את רגליה, הדת שלה טובה והיא תהיה טובה יותר משהייתה . ומי שרואה הרבה שיער על רגלי רגליו, דיון רוכב עליו, מת בכלא . ומי שיראה שהוא עקום, הוא יהפוך לנואף . הרגל היא הכסף של האדם והפרנסה שלו . אז מי שרואה שהרגל שלו עשויה מברזל, הכסף שלו נשאר בחיים הארוכים שלו, ואם הרגל שלו היא מעץ, אז הוא חלש לחפש את פרנסתו ולחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה את רגל החימר שלו, הוא בקרוב ימות, או שכספו ייעלם . ואם היה לו בן, בעל חיים או מלך, חלק מזה הלך בשמו . ואם הוא רואה שרגלו פוחתת, זהו מחסור בכספו שעליו לסמוך עליו, וזה עשוי להיות בגילו . ומי שרודף רגל אחת, מחצית מכספו ייעלם . ומי שרואה שרגלי רגליו נחתכו, כל כספו נעלם, ואולי מעיד על מותו, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על טוב, אז הוא מקדם את עצמו עם דוב שהוא רוכב עליו, או מציין נסיעה על ספינה, או טוב שהוא עושה, או חבר שמגיע אליו . והרגל היא מהשוק לנהיגה, כמו שהרגל היא מהכף מוצעת, העקב הוא מהעקב, והעקב הוא מהעקבים . ומי שרואה בחלום רגל טובה ושמנה, זה מעיד על טובתו של מה שהוא נוהג או נוהג אליו . השיער על הרגל של האישה גדל בהשפלה והונאה, וזה עשוי להצביע על הופעת סודות והדרכה לאחר הנחיה מוטעית, ואולי הרגל מעידה על חומרה . אם הוא רואה שתי רגליים עטופות, זה מעיד על פחד וסבל . וחשיפת הרגל היא עדות לעזיבת תפילה והשפלה אחרי תהילה ….

…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….

…אם הוא יראה בכך כאילו הרים את פירות גן העדן והאכיל אותם למישהו אחר, אז הוא ירוויח לאחרים עם ידע שהוא יכול לעבוד איתו ולהפיק תועלת, ולא הוא וגם הוא לא משתמשים בו ….

…בעלי חיים חולמים? ידוע שאלוהים הכל יכול הבחין את האדם על בעלי החיים עם התבונה, ואת התבונה כפי שהיא ידועה ממה שהיא מבוססת על הזמנתה, ולכן אלוהים הרים את העט מהמטורפים, ואם החלטנו שחלומות עליהם אינם חדשות טובות לבעליהם או מזהירים אותו, וזה בלתי אפשרי עבור בעל החיים מכיוון שזה אינו נוכחות נפשה; שזה נושא ההקצאה, כפי שאמרנו, אנו מחליטים כאן שאין לחיה את החזונות הכלולים במשמעות הבשורה הטובה או האזהרה, אך יתכן שיש בה יכולת לראות חלק מהחלומות שאירועיהם חי, אבל איפה המכונה שגורמת לחלומות האלה לצאת אלינו לאור חוסר היכולת שלה לדבר ודיאלוג והבנה? שאלתי הרבה מומחים ומגדלי חיות מחמד, והם החליטו שלבעלי החיים שלהם בלילה יש הרבה סערה, תנועה, שינוי בתנועת הפה או צרחות, שזו תוצאה של חלומות של בעלי חיים אלה . המחקר מצא את אחד המכונים בארצות הברית מטעם : (חדשות MIT) המחקר שכותרתו : בעלי חיים חולמים מורכבים חוקר MIT מוכיח שהונפק בהיסטוריה של 24-1 – 2001 ואשר הוכיח כי מחקר זה כולל : כי בעלי חיים חולמים. וכל בעלי חיים יכולים לראות ולגלות עובדה זו, וזה אולי נראה מוזר, אבל זו האמת. מוחו של החיה פעיל בזמן השינה כמו בעבודה, ושנתו של בעל החיים שונה בין שינה עמוקה לשינה פשוטה, ונערכו ניסויים רבים בעכברים דרכם הוכח כי עכברים בשנתם עוברים מהשלב אל שלב וממה שידוע שחלום מתרחש בבני אדם בשלב השינה העמוקה, ואותו הדבר קורה לעכברים . לבעלי חיים יש חלומות מורכבים ומורכבים – כפי שמוכיח המחקר – והם חולמים על אירועים ספציפיים שקורים להם בחיים ערים . והמסקנה אליה הגעתי היא : 1_ שלבעלי חיים יש את היכולת לישון ולקלוט אותה . 2_ בעלי חיים רואים חלק מהחלומות שבהם הם חיים את האירועים שלהם או את האירועים שלהם . 3_ אין סוגים ראשונים ושניים של חלומות בעלי חיים, ואני מתכוון לחזונות מבטיחים, או חלומות אזהרה . 4_ לחיה אין יכולת לספר את החלום, בגלל חוסר יכולתו לדבר, אלא הוא מגיע להתרחשות חלומותיו מתוך הבעות פניו במהלך השינה . 5_ הסיבה לחוסר האפשרות של סוג החלומות הראשון והשני בקרב בעלי חיים היא היעדר הנפש, ולכן משווים אותו לאיש המטורף שהורד מהוועדה ואינו אחראי על מעשיו, אלא אולי לא להרגיש מה מקיף אותו או מתכנן אותו, כך שמבחינים למשל בעיד אל-אדחה כי בעלי החיים שנכלאו בליל עיד לא מראים לה רגשות לא טבעיים במהלך שנתה, למרות שבבוקר היא להישחט, וזה נובע מחוסר המודעות והמודעות שלה בגלל חוסר מחשבתה, והדבר חל גם על הילד שלא הובחן ועל המטורף, הם עשויים לישון מלא בעיניהם, גם אם בוקר זו ההודעה על הוצאתם להורג !! ואלוהים יודע הכי טוב ….

…הדשא של החלום הזה מבשר דברים רבים וטובים במציאות . זה מבטיח חיים מאושרים ומשגשגים מאוד עבור איש העסקים, וצבירה מהירה של כסף ותהילה עבור סופרים ואמנים . האוהבים מבטיחים מסע בטוח דרך ים האהבה המשתולל . אם אתה רואה הרים מחוספסים מעבר לרצועת הדשא הירוק, זה מאותת על צרות רחוקות . אם אתה עובר חלקת דשא נבולת בזמן שאתה הולך על הדשא הירוק, המשמעות היא מחלה או בלבול בעבודה . כדי שחלום יהיה שלם, עליו להיות נקי ממכשולים או זיהומים . אבל אם אתה חולם על דשא נבול, אז מקווים להפך ….

…אל-נורא : נאמר שקוטאיבה בן מוסלמי ראה בחוראסאן אור גופו, ולכן האור גילח את השיער עד שהוא סיים את ערומיו, כך שהוא לא גילח אותו, אז הוא הרים את חזונותיו לאבן סירין ואמר : הוא הורג ולא מגיע לחלקיו הפרטיים, כלומר אסור לו . כך היה כשהוא חצה אותו ….

…וכל הרואה שהנחש הרים את עצמו, יפרש את זנות אשתו ….

…חרצית היא בחלום חברה או אישה יפה . ומי שיראה שהוא הרים חרצית ממרגלות ההר, המלך ייתן לו עוזרת . ונאמר : החרצית מעידה על קרבתה של האישה החזונית ….

…התגמול על קללת המלווים 84 – הוא אמר : אלקייראוואני אמר : שייח 'מאנשי אל-פאדל אמר לי : אבו אל-חסן אל-מטאליבי, האימאם של מסגד הנביא – שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו – אמר לי : הוא אמר : ראיתי נס במדינה. אדם קילל את אבו בכר ואת עומר והם אמרו : הו שליח אלוהים זה שפוגע בנו ובאספנה, אמר לי שליח אללה – עליו השלום -: (( אתה זה, אבו קאיס )) ? אמרתי לו : הלאה, ויש לי מנגנון שהופנה עד כדי ידו כללה את אצבעותיו ואת הרחבת הגורמים שלה ומרכזית והתכוונתי לעיניי, הוא אמר : שיקרתי, אז אלוהים שם את עיניך והניח את אצבעותיו בעיניי, והתעוררתי משנתי בזמן שהייתי במצב הזה. הוא נהג לבכות לטובת העם והודיע ​​על חזרה בתשובה 85 – בסמכותו של אבו חטים אלזרי בסמכותו של מוחמד בן עלי, אמר : ישבנו במכה במסגד הגדול, אז גבר עמד חצי -black וחצי לבן ואמר : אנשים אה O נחשבים פיי Vanni לך להרים את שני שיח'ים Achtmanma בעוד אני באותו הלילה ישן אם אתה בא אל נתונים הוא הרים את ידו Vltm פניי, לי אמר : אויב O של אלוהים, פאנק לא אתה מקלל את אבו בכר ועומר – שיהיה אללה מרוצה מהם – הפכו ואני במקרה הזה (1)….

…צבי שנראה בחלום מציין את הכתר, הכבוד, היוקרה והתגברות על אויבים . אולי זה הצביע על אדם מוזר בכמה מערות, הרים ומורדות, שיש לו נשיאות, והמסעדה שלו מותרת . ומי שראה שראשו הפך לראש צבי זכה בנשיאות המדינה ….

…ומי שרואה שהוא הרים אבן צהובה או אבן, אז ילווה אותו אדם רשע וחסר ביטחון, ולגבי האבן האדומה, זה איש דת קטן ….

…מי שרואה חתיכת לחם בידו : הוא אוכל אותה בדרך או בשוק, כיוון שנותרו לו מעט חיים . אם הכסרה דקה, העניין דחוף יותר . ואם זה על שולחן או צלחת, זו פרנסה . אם הוא רואה שהוא אוכל ליד שולחן של לחם סמיך, הוא זמן רב אחרי שלא ראה את השולחן הרים מבין ידיו . אם גדל לאחר עבודתו . נגמרו לו הפרנסה מאותו מקום או מאותה מדינה ….

…סטון נמצא בחלום מציין את המתים, ועשוי לציין אנשים של אכזריות, רשלנות, בורות ואבטלה . והאנשים החכמים משווים את הבורים לאבן . ומי שרואה שיש לו אבן שתזכה בגבר או תתחתן עם אישה . ומי שרואה שהוא הפך לאבן, הוא לא ציית לאדונו, הקשיח את לבו והשחית את חובו, ואם הוא היה חולה, הוא מת, או אחר הוא נפגע מדמם . נפילת האבן משמיים לארץ על כל העולם או על המסגדים מעידה על אדם הרחוק מהלב. אם האבן נשברה ושבריה עפו לבתים ולבתים, הדבר מעיד על כך שהאסונות מפוזרים באותה עיירה, ולכן מי שנכנס ממנה לביתו רסיס נפל לתוכה . אם העם היה בעוני וחושש מהמשכו וחושש מהשלכותיו, האבן הייתה כוח שירד על המקום על פי חוזק ומשקל האבן . אם יש הרבה אבנים שאיתן הושלכו העם, אז ייסורים יורדים מהשמים, כי זו מגיפה, ארבה, ברד, רוח, פשיטה וכדומה . ומי שרואה שהוא מסיע אבנים או הרים, הוא מנסה דבר קשה . ומי שראה שהוא רוכב על אבן והוא רווק, הוא יתחתן . ומי שרואה שהוא תלה אבן על צווארו, ויהיה לו מצוקה ורע . ומי שראה שהוא היכה אבן במקל ומים התפוצצו ממנה, והוא היה עני, אז הוא יהיה עשיר, ואם הוא עשיר, הוא התעשר, ואולי הוא היה פרנסה מאושרת . אולי האבנים מתייחסות למתפללים, סגפנים ואדוני לבבות צנועים . אם המלך רואה שיש לו אבן, זה מעיד שיש לו סכום כסף גדול . אם המתפלל יראה שיש לו אבן, כבודו יופיע בארצו . אם בחלום הוא מכה באבן והוא מואשם בחפותו, במיוחד אם האבן בורחת בזמן שהיא הולכת אחריו . אבן היא אבן לאדם שמונע ממנו לפעול . ואולי האבן הצביעה על שרץ ….

…ומי שרואה שהוא הרים קיר, ואם זה רלוונטי, אז הוא יעלה את האדם לתפקיד, ואם זה אחרת, אז הוא יעזור לו בעל פה ….

…אם הוא רואה כאילו הוא מסתובב בשמיים ואז יורד, אז הוא לומד את מדע האסטרולוגיה ואת המדעים המסתוריים ונזכר בקרב אנשים . אם הוא יראה בכך שהוא סמך על זה, אז הוא יזכה למנהיגות וניצחון עבור מתנגדיו . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שלושה אנשים שאני לא מכיר. הוא הרים אחד מהם לשמיים, ואז נעל את השני בין שמים לארץ, וכרע את השני על פניו בהשתטחות. אבן סירין אמר : באשר למי שהועלה לשמיים, זה האמון שהועלה מקרב העם. מי שנלכד בין שמים לארץ, זה האמון שנותק, ובאשר למי שמשתטח, זו התפילה שהאומה היא האולטימטיבית אליה ….

…כבל : סיבה, זה היה משמיים, זה הקוראן והדת והחבל של אלוהים מוצק, שהורו לנו לנסאם לכולנו, הוא נתפס בזכות לסולטאן ואולם, ולהעלות אותו מת עליו, ו לחתוך אותו היה שמאל לידו משהו או לאבד את היד שלו שונה ממה שהיה, ואם משהו נשאר ביד ממנו, סמכותו נעלמה, והחוזה שלו, הכנות והזכות נשארים . אם הגיע אליו ונשאר במצבו, חזר לסמכותו. אם הוא הרים אתו אחרי מה שהגיע אליו, הוא בוגדני איתו והוא מת על פי האמת . ואם החבל הוא על צווארו, על כתפו, על גבו או באמצע, הרי זו ברית המתרחשת בצווארו וברית, או נישואין, מסמך, נדר, דת, מלגה, או אמון. אלוהים אדירים אמר : ~ אלא עם חבל מאלוהים ותפיסת אנשים .~ באשר לחבל על המקל, זו ברית מושחתת , מעשה רע וכישוף . אלוהים אדירים אמר : ~ אז הרם את חבליהם ואת מקלותיהם .~ באשר למי שמסובב חבל, או חגור אותו, או מסובב אותו על מקל או משהו אחר, הוא נוסע, וכך גם כל פיתול ופיתול . זה עשוי להצביע על סיום העניינים והחברות והנישואין ….