…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

טבעת נישואין אם אישה חולמת שטבעת הנישואין שלה נוצצת ומבריקה, זה מנבא שהיא תהיה מוגנת מפני דאגות ובגידה . אם הוא אבד או נשבר, עצב רב יכנס לחייה באמצעות מוות וחוסר הרמוניה . אם אתה רואה טבעת נישואין על ידי חבר או אדם אחר, הדבר מעיד על כך שתמעיט בערך בנדרים שלך ותנסה להשיג הנאה בלתי חוקית ….

…מלך עייף, או שהוא משוחרר ממצוקה שבאה ממלך, כך שאם הוא לווה טבעת, יש לו משהו שאין לו הישרדות . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא קונה את הרכוש של ראשי העם . אם הוא יראה שהשמים מטפטפים גשמים, יהיו לו ילדים באותה שנה . אם הרווק יראה שהוא שם טבעת, הוא יתחתן עם אישה עשירה, בתולה . אם הטבעת מזהב, היא אישה שכספה נעלם . אם הוא חותם אותה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה לניצחון שלו, ואז מוריד אותה ומניח אותה באמצע, ואז הוא פוגע באשתו . אם הוא רואה שהטבעת שלו על הזרת שלו היא פעם אחת בניצחונו והיא באמצע, אז אשתו בוגדת בו . אם הוא מוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, אז הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . וגם נולד האונה . אם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם יוקרה, פאר, כסף גדול וגאווה, ואם שן הטבעת שלו היא של אקוומרינה והוא שליט, אז זו סמכות חזקה ואמיצה ומלכותית, ואם הציפורן שלה היא כוח, הרי שהיא סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן היא ספיר ירוק, הוא נולד לו בן מאמין והבנה של חוכמה . הטבעת עשויה מעץ אישה צבועה, ואם נותנים לאישה טבעת היא תתחתן או תביא לעולם . ומי שאוטם את אחד הגברים בטבעת זהב, השליט יקשור אותה, או שהוא ייפגע מפחד, מצוקה, כעס או צער . או שאדם כועס על בנו או על אשתו . ונאמר : מי שמקבל טבעת יקבל אישה יפה, והרבה טוב, או שהוא שומע חדשות שהוא מרוצה . ומי שעונד טבעת עם שתי אונות, אחת מהן לתחתית כף היד, והשנייה לגב כף היד, והוא שובר כל אחת מהן אינה סותרת את השנייה, ואז הוא עוקב אחרי שתי מצבים, שניהם גלויים ופנימה . ומי שעונד טבעת נופך מזהב, הוא ירושש, והוא לוקח את הטבעת מהמלך בית לגור בו, או כסף שהוא משיג או אישה שהוא מתחתן איתה . לקיחת הטבעת מאלוהים אדירים עבור הסגפן והמתפלל היא ביטחון מאלוהים אדירים מרע . ולקחת את הטבעת מהנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, או מהעולם הבשורה הטובה של השגת ידע, אם הטבעת היא מכסף, ואם היא מזהב, אין בה שום טוב , וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, וכמו כן אם זה נחושת, בגלל מה שהוא מכיל מילים רעות . ואת הטבעת של סולטן עופרת בה והם . ומי שראה בקרב המלכים שיש לו את חותם שלמה בידו, עליו השלום, זה הצביע על התרחבות ממלכתו, על כיבוש האזורים שלו ועל הגעתו למטרות, ואולי הוא היה מוריד את נחלתו ואז תחזור אליו, גם אם הוא היה אחד מאלה שחיו מעליית האלפים, שהרוויחו מכך הכנסה גדולה . ומי שרואה שהוא שולח את חותמו לעמו, אז הם מחזירים אותו, ואז הוא דרשות לעם והם מחזירים לו . ומי שרואה שהטבעת שלו נחטפת ממנו קשות, אז הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה שהטבעת שלו אבדה, הוא נכנס אליה בכוחו או במה שיש לו משהו ששונא אותו ….

…תעודת נישואין אם אישה חלמה על תעודת נישואין, הדבר מנבא שהיא תיכנס בקרוב לחובות מעצבנות שיבישו את גאוותה ….

…ומי שרואה שהוא נתן טבעת ונאמר שמסתיימים בזה, אם הוא מתאים למלך, הוא יהיה מלך, ואם הוא עשיר, הוא יקבל תוספת כסף, ואם הוא נמצא בכיבוש, אז הוא ינצח ואם הוא סגפן, הוא התגבר בהתנזרותו ונמדד על ידי שאר המעשים ….

…ומי שרואה שהוא חובש טבעת או מציל אותה באונת ספיר, אז מפרשים אם יש לו אישה בהריון שמביאה ילדה ומתה במהירות, ואם אין לו אישה בהריון, אז הוא מציין ש היא בהריון, ואם הוא בפרישה, הוא ירים ילדה מושלכת ואולי יציין משהו ….

…ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….

…מי שרואה שהוא נתן טבעת שאינה צורת הטבעות, והיא הייתה עשויה מזהב, ואין בה חריטה, ואין היא ידועה בנוסחה, הרי היא כמו זהב, והיא מתפרשת משני צדדים אם הוא לא יודע את החריטה והניסוח שלו, הדבר שבבעלותו או הנסיך שלו כועסים עליו ….

…ומי שרואה שמלך נותן לו טבעת, הוא מקבל משהו מרשותו או מקרוביו ….

…ומי שרואה שהוא חובש טבעת מתכת, הוא ייחס לו אותה בכוח ובחולשה, והוא מבטא זאת על פי הרואה ….

…ומי שראה שהוא מצא טבעת עם שני חלקים, המסכים אחד מהם לשני, אז זה מעיד על התרחשות של כבוד ואכיפת צו ורכישת כסף וחסד, ואם הם לא מסכימים, אז זה מעיד על מעשה סדום וניאוף, ואם הוא רואה שאחד מהם התרחש והשני נשאר, אז הוא חוזר בתשובה מאחד מהם ….

…ראה טבעת ציפורן אדומה, זה יוצר נולד מושח למרות Woldh השחור מוכיח להיות מושפל וראה שזה פגע הטבעת נמצאת מסגד או תפילה או של אלוהים למען, יש לו אישה גרמה לה ) דת אלא מלך או סולטאן, זה משפיע על הגובה והכוח ועם זה הוא עומד בפני מלחמה, ואם הוא היה סוחר, הוא הרוויח בסחר שלו והגיע לטוב ….

…נאמר כי מי שראה שהוא נתן טבעת זהב בצורת טבעות ללא עלייה או ירידה נפל בהתנגדות בדת, ואם הייתה לה כיתוב המהלל אותה, תוצאותיה טובות, ואם היא שונה מ זה אז הביטוי שלו נגדה ….

…באשר לחגורה, זו התרחשות של אפוטרופסות, ואם היא משובצת, אז היא בולטת יותר במדינה, והיא גבוהה כמו ערך הטבעת, והיא מפורסמת ביושר ובהגינות במצב זה. . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה צווארון בצווארו, זה מעיד על טענתו שהוא משבט פלוני או מעם פלוני, והוא שקרן במקרה שלו . וג'ביר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שרואה צווארון זהב בצווארו, אז זה מציין את החאג ', ואם זה הכל זהב, זה מצביע על השגת הרצוי .~ ומי שרואה שיש טבעת זהב בצווארו, ואם הוא אדם מושחת, אז הוא מתפרש על ידי ביצוע חטאים ועל ידי חוסר השקיפות שלו בזה .) ונאמר שמי שראה שלצווארו יש אטם של כל מתכת, ואז הוא פירש בהתמדה בשחיתות ובבזבוז ענייניו ובגידתו בנאמנותו, תן לו לפחד מאלוהים ולפייס מה בינו לבין אלוהים ולהפסיק לפגוע באנשים ….

…ומי שרואה שהוא חובש טבעת מעוותת או עקומה, ואם היא מזהב, יתפרש כמי שסיים פקודה או שקרה לו משהו שהוא שונא, גם אם זה מכסף. אז זה שווה את זה ….

…ונאמר שאם אישה רואה שאיש מת מתחתן איתה, אז היא תכה טוב ממקום שהיא לא מקווה לו, כמו שלמת אין תקווה, וכך גם נישואין של אדם מת . ומי שקיים יחסי מין עם אישה בפי הטבעת שלה, הוא ינסה משהו בלי הפרצוף שלו ….

ומי שרואה שהוא חתום עם חותם הח'ליף, והוא היה האשמי או ערבי, הייתה לו מדינה גדולה, ואם הוא היה מהנאמנים, אז אביו ימות ויורש אותו, ואם לא היה לו אב , אז העניין שלו יהפוך לסתירה למה שהוא רוצה, ואם זה היה חיצוני, יהיה לו מנדט ריק שאינו מחזיק מעמד עבורו ….

…ומי שרואה שהטבעת שלו נשברה או נופלה ונעלמה, זה מתורגם לחמש דרכים להשאיר את כספו, להשאיר את אשתו, להתקרב לחייו, למות בנו, וללכת לפניו, ואם האישה רואה את זה, אז זה מקבילו, אבל מותם של האנשים הקרובים אליה גובר בכך לאישה ….

…ומי שיראה שהוא לא אוהב את נוסח הטבעת שלו, הוא ישאיר קצת מכספו והמלך יכעס עליו ….

…ומי שרואה שהטבעת עשויה כסף, אז היא מעידה על שמחה לבעליה, אך בכוח ונאמר כי חזון הטבעת מעיד על שמחה ונוחות, וטבעת הזהב על אצבעו של אדם היא חידוש אצלו דת ובגידה בטיפולו ….

…מי שרואה שהוא חלק מהטבעת שלו לאנשים מסוימים, אז הוא מציע לעם והם יחזירו אותו, ואם הם לוקחים אותו, הוא מקבל את זה ….

…ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו בכעס, אז הסמכות שלו או כל מה שהטבעת מיוחסת לו תוסר ממנו ….

…ונאמר שמי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף, יהיה לו בן צדיק ….

…ומי שרואה כי אונת הטבעת שלו נשברה, הוא מציין אחרת ….

…צלצול אם אתה חובש טבעת בחלום, זה מסמל שתיכנס לפרויקטים חדשים בהם תפגוש מזל טוב . לראות טבעת שבורה מסמל מריבות ואומללות משפחתית אצל זוגות נשואים . באשר לאנשים לא נשואים, הם מאוימים בהפרדה מקרוביהם . אם ילדה תקבל טבעת, המשמעות היא שאחרי היום היא לא תדאג להתנהגות אהובה, שכן הוא יתמסר לשמח אותה ולהבטיח את עתידה . באשר לראות אחרים עונדים טבעות, זה אומר טוב, שגשוג ועוד חברים ….

…מי שרואה שהוא מכר את הטבעת שלו ולקח את מחירו, זה מעיד שהוא מוכר חלק מכספו ואוחסן אותו, ואם המלך רואה שהטבעת שלו אבדה, אז זה מעיד על פטירת רכושו ….

פרק : דת . והג'ינגל : מריבה ודיבורים בבדיה ….

להב החרב מציין בחלום לחסוך כסף למי שמחפש אותו, וכדי לבזבז כסף ולשמור על סודות ….

כמו כן, אם ראה כתר או אחיות על המתים והראה אותו יושב על מיטה, וראה בגדים ירוקים על המתים, הוא ציין כי מותו הוא סוג של עדות, כשם שראייה כזו מעידה על המצב הטוב. של המתים בהמשך, אז זה מעיד על המכשול שלו בעולם הזה ….

…ומי שיראה שטבעת הטבעת שלו נשברת או נופלת ממנו והציפורן נשארת, אז הסמכות שלו תוסר והזיכרון, הכסף והמראה שלו יישארו ….

אם הוא רואה כאילו הוא מתחתן בקרב הנשים של גן עדן, והגברים הצעירים שלה מסתובבים סביבו, הוא יקבל ממלכה וברכות בוראות תתברך ואמרה : ~וגם הלידה של מי הונצח תהא circumambulate אותם .~ ונאמר כי אל-חג'אג 'בן יוסף ראה בשנתו כאילו שתי משרתות של אל-צפצפה אל-עין ירדו מהערב, ואל-חג'ג' לקח אחת מהן והחזיר את השנייה לגן עדן, והוא אמר. , וחזונותיו הגיעו לאבן סירין, והוא אמר : הן שתי בנות המודעות לאחת מהן ולא לשנייה, ולכן אל-חג'ג 'הבין את משפט אבן אל-אשאת ולא הבין את סדישן אבן אל- מוחלב . ואם רדואן יראה את שומר גן העדן הוא היה זוכה לאושר , חסד וחיים טובים בעודו בחיים, והוא ניצל מהפורענות, כי אלוהים אדירים אמר להם : ~ והוא אמר להם אני אחסנתי את זה לשלום עליכם . ~ אם הוא רואה את המלאכים נכנסים אליו ומברכים אותו בגן עדן, אז הוא ילך בעקבות עניין שמביא אותו לגן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והמלאכים ייכנסו אליהם מכל שער .~ הוא מסיים אותו בסדר ….

…אלקייראוואני אמר : באשר לחוזה הנישואין לאישה לא ידועה, אם הקבלן היה חולה ומת, ואם הוא היה ער, הוא ערך חוזה לסולטן או היה עד לעדותו של נרצח, כי האישה היא שליט, ומין הוא כמו רצח, והזכר הוא כמו הפגיון והחנית, במיוחד זה בו הדם זורם מהמעשה . ואם ידוע או מיוחס לו או שאביה הוא זקן, אז הוא מחזיק פנים מהעולם, או בית, שפחה או חנות, או שהוא קונה סחורה, או שהוא עושה לו כסף בשביל זה מוכר על ידי עצמו . אם זמנו נדחה עד שייכנס לאישה ויענה על צרכיו, אז מה שנדחה ימהר ….