…האם יש קשר בין אכילת יתר לסיוטים? כן, אוכל עלול לגרום לסוגים מסוימים של סיוטים, ולכן הנביא עליו השלום והברכה, הזהיר מפני אכילת יתר, ואמר : [ בן אדם מעולם לא מילא קערת חתול, רעה מבטנו. , על פי אבן אדם על צליבתו, ואם יש בכך צורך, אז שליש למאכלו, שלישי לשתייתו, ושלישי לעצמו ] , גם הוא אמר : [ בית מחלת קיבה ] , והמחלות האלה שיש כדי לעשות עם שינה מה צריך לעשות על המשמר . עם זאת, ההרגל של סיוטים הנובעים מאכילת אוכל אינו בעל אופי מפחיד או מזיק, כמו אלה הנובעים מהשפעות הקסם או העין, למשל, או משגיחה על דברים אסורים, במסיבות מגונות או בשירה, וה שליח, שלום וברכות אלוהים עליו אחרי תפילת ערבית, שנא לדבר אחריה, אוסר שזה יהיה נאום מותר, אם תהיה פגישה אחריה, ובמה שאלוהים אסר, אז בעליו עלול לסבול מחוסר יציבות בשנתו, וזו תוצאה של דברים רבים, כמו להישאר מאוחר ולהפר את מה שאלוהים ושלחו אסרו, ואסור על כך והמסקנה היא שיש קשר בין שובע לסיוטים, אך הסיוטים נובעים שביעות רצון אינה גודל הסיוטים שמקורם בקסם, העין או החטא…

…ודם הוא כסף אסור או חטא, ואם הוא רואה שהוא נמרח בדם, אז זה הופך לכסף אסור או לחטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצתו ממקום שהוא לא מכיר, אז הוא משקר לו ממקום שהוא לא מרגיש, על פי סיפור יוסף עליו השלום . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם, דם של חתול, אז הוא משקר לו את כוחם של הבוגדנים והלא צודקים . אם הוא מוכתם בדם איל, ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי ניתן להריון . כמו כן, הדם של כל בעלי החיים, משום שאלה המיוחסים לאותה חיה משקרים להם . אם היה רואה ששתה דמו של אדם, היה מרוויח כסף ומרוויח וינצל מכל משפט, פורענות ומצוקה ….

…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….

…חיבוק אם אתה חולם שאתה יושב על ברכיו של מישהו, זה מצביע על כך ששרה מוגנת מפני התקשרות מעצבנת . אם בחורה חולמת שהיא מניחה מישהו על ברכיה, היא תחשוף לביקורת בלתי הולמת . אם הוא רואה נחש בחיקו, הדבר מנבא כי הוא מאוים בבושה והשפלה מידי אויביו . אם היא תראה חתול על ברכיה, אויב מפתה יסכן אותה ….

…ומי שרואה שהוא רכב על נמר, זה מעיד על דיכוי ושליטתו של אויבו ….

…וג'אבר אל מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא הרג נמר או אכל מבשרו, זה מעיד על דיכוי האויב ולוקח את כספי האויב באותה מידה כמו הבשר הזה, ונאמר שזה להחזיר את להתמודד ולהתרחק מקרובי משפחה, ואין בו טוב, עורו, שערו ועצמותיו, שכסף של האויב יהיה גדול מכך . ~…

…חלוקי נחל בחלום מעידים על גברים ונשים, צעירים, דירהאם, עלייה לרגל ויידוי אבנים, קשיחות ומצוקה, עלבונות והשמצות . אז מי שראה ציפור יורדת מהשמים והרים חלוק נחל ועף איתו, וזה היה במסגד שממנו נספה אדם טוב, ואם החולם היה חולה, והוא היה מאנשי הטוב או אחד שמתפלל במסגד הזה, אז בעל החזון מת . אם הרים את חלוק הנחל מכנסייה, נשקל השחיתות של המטופל . ואם הוא היה לוקח את זה מביתו או ממקום לא ידוע, אז לאדם החזון יהיה בן . באשר למי שהרים מספר חלוקי נחל, אז כיסה אותם בבגדו או בלע אותם, והוא אסף אותם ממסגד, מבית מלומד או מזיכרון הידע של מישהו והקוראן, ו הוא נהנה מזיכרון והבהרה ככל שהחלוקים נאספו . אם הוא נאסף מהשוק, הרי שזה עניין בעולם הזה, ודרמות עבורו מורכבות מסחר או צדקה . ואם זה מאחורי העצים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מעולם אם זו מתנה מאישה עשירה, אם יש לו בן, ואם אין לו בן, יהיה לו בן . באשר למי שזורק חלוקי נחל לים, כספו יאבד . אם הוא זורק את זה לבאר, הוא נותן כסף לנישואין או עושר למשרת . ואם השליך חיה כמו אריה, נמר, קוף, חגב, עורב וכדומה, וזה היה בימי חג'ג ', הוא זרק את האבנים, ומקור האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, עליו השלום, לזרוק את השטן לעברם כאשר הוא נחשף אליו, אז זו הפכה לסונה, ואם זה לא היה בימי חג'ג ', זה היה חלוק תחינה שלו נגד אדם אויב או מוסרי, או מעליב, מעליב או עדות שהוא עד נגדו . ואם היה זורק את זה עם מירוצים אחרים, כמו יונים ומוסלמים בקרב העם, האיש היה מקלל לאחור, ומדבר על צדיקים בעם ועל המבוצרים . וחלוקי נחל אנשים . ונאמר : חזרה בתשובה לסוררים והכוונה לכופרים, ואולי חלוקי נחל העידו על קדוש מעונה, מכיוון שהוא שחה בכף הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . חלוקי נחל עשויים להצביע על מחלה, כגון חול . והוא עשוי לציין בפני הגמלאים עם מה הם ניאוף או לבקש הדרכה, או מה נעשה בזה . חלוקי נחל הם מילים קשות, וחלק גדול ממנו הוא דאגה . ומי שרואה שיש לו חלוק נחל שהדרו באוזנו וזורק אותו, אז הוא שומע מילה קשה ואוזנו מחמיאה ….

…חזון הצ'יטה מציין תהילה ונשגב, מפנק מכעסים ומריבות . הצ'יטה היא אויב מתנדנד שאינו מגלה עוינות או חברות, ולכן מי ששואף נגדו הוא אדם . ומי שיש לו נמר שאיתו הוא ציד, אז הוא פרנסה ותהילה ….

…אשר לנמר, הוא מתפרש על פניו, ומי שרואה נמר, הוא יפרש עם אדם חזק ….

…לדבריו, קירמני ראה כי נמר הנוסע, הוא פירש היבטים של מעמדו הגבוה וגורלו ועושרו ואויבו הבלתי מנוצח והחזון של פן מגלגל פחד מאויבים ובסופו של דבר לביטחון ובשר הכסף נפרש ונאמר ) תהילה לו ב מלחמה ועורו ושיערו ועצמותיו מתפרשים על ידי כסף האויב ….

…פרווה, חזונו בקיץ מעיד על דאגות, מלאכים ומחלות . ובחורף לבריאות ופעילות ולהקל על הצער . פרוות סייבל היא איש רמאות, וכך גם פרוות הסנאי . פרוות שועל היא אדם ערמומי וחמקמק, ופרוות נמר היא איש רמאות . ונאמר : פרוות סייבל תתקשה, זדון וחוסר חוב, ופרוות הסנאי מפוארת, גאה ומעטרת ללא דת . ומי שיראה שהוא מתקן את פרוותו, אז יסבול שנאה מהמקום שלא מצפים ממנו . והפרווה של אריות מציינת אנשים רשעים, ועל זה נאמר : הם מעידים על הצדיקים ….