חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

חתול הוא בחלום משרת ושומר לאדם . אם אתה חוטף ממנו משהו, הוא נחוש וסובל מילדים וגנבים, או שנאסר עליו לטפל בו ולמנוע את כספו . מי שמכר חתלתול הוציא את כספו . ונאמר : כוס מעידה על אישה מתעתעת . הכוס נשרט וננשך על ידי בגידתו של המשרת . ראה גם חתולית, ראה חתול ….

…ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא נלחם באדם ענק, בלתי ניתן להריון ומנצח ….

…באשר לאגורה, מדובר בגנב, ומי שרואה חתול נכנס לבית, ואז נכנס לשם גנב. אם החתול נעלם עם משהו, אז הגנב הולך עם משהו שם, ומי שרואה שהוא שחט חילזון או הורג אותו, אז הוא מכה בגנב או כובש אותו, ומי שרואה שהוא הכה מהבשר והשומן של החתול, ואז הוא מכה בכסף של הגנב או ממה שהוא גנב ומי שרואה שהוא מכה אגורה עד שהוא מגרד אותו או בולע אותו, אז הוא יסבול ממחלה ארוכה, ואז הוא נרפא או שהם חמורים, ואז הוא משוחרר. ואם החתול הוא המובס, הוא חף ממחלתו או מדאגתו מוקדם יותר ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר במחלה ובדאגה…

…ומי שרואה שהוא נלחם בשועל, זה מעיד על מריבה עם משפחתו וקרוביו ….

…אם סולטן רואה שהוא נלחם בסולטן אחר, אז הוא מכה אותו, אז המובס יכבוש את המנצח כשהוא ער ויתגבר עליו ….

…כמו כן, אם הוא רואה שהוא נלחם בכופרים בחרב בלבד, מכה אותו ימינה ושמאלה, אז הוא מנצח את אויביו ….

…מי שרואה שהוא נלחם בדה דקה ומכה במשהו לא בסדר, אז הוא יסבול את מה שהוא שונא מאיש רע ….

ונאמר כי מי שראה שהוא נושא קטן בחיתול שלו, שהוא יינצל מדאגה וממצוקה אלא אם הקטן היה תקוע, ונאמר שאם הוא יפחד הוא יהיה בטוח ….

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

חתול : הוא חתול, חתול, נבדל בפרשנותו, נאמר שהוא שומר על השרת, ואמרו לו שהוא הגנב של אנשי הבית, הנקבה ואמר לו אישה חולה – מטעה בוטה, ומיוחס לשניהם משייט את פלמרה ושומר ואכטלש וגונב, זה יפגע בו ויעזור לו, הננשך או השרוט הוא נבגד על ידי מישהו שהוליך אותו שולל, או שזה יעשה אותו חולה . אבן סירין נהג לומר : זו מחלת סונה . ואם החתול הוא פראי, הוא חמור יותר, ואם מדובר באגורה שקטה, הרי זו סונה שהיא נוחה ומשמחת בה, ואם זו אכזריות והרבה מאוד נזק, זו שנה של מטרד, ויהיה בו עייפות ומצוקה . ומסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי אגורה מכניסה את ראשו לבטן של בעלי, אז הוא הוציא ממנה משהו והוא אכל אותה, והוא אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייכנסו הלילה לחנות של בעלך, והם יגנבו ממנו שלוש מאות ושש עשרה דירהם. כושי, הם לקחו אותו, והם דרשו את הגניבה, אז הם לקחו את זה בחזרה ממנו . נאמר לאבן סירין : איך ידעת את זה ומאיפה נגזרת? הוא אמר : החתול הוא גנב, הבטן היא האוצר, ואכילת החתול ממנו היא גניבה. באשר לסכום הכסף הוצאתי אותו מחשבון הגמל, והוא : השישים ושש, הצהריים חמישים, הוואו שש, והמאתיים של ה- r, כך שזה סכום החתול ….

ונאמר שמי שרואה שהוא רב עם ילד והוא מנצח, אז זה כך, ומי שרואה שהוא רב עם אחד מהדימי, יש חילוקי דעות ….

…נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….

באשר למחלוקת, מי שרואה שהוא נלחם עם מישהו בעניין העולם, אז הוא חרוץ לחפש את פרנסתו, ואם הוא רואה שהוא נלחם במישהו לתמיכה באלוהים הכל יכול, הוא ינצח וזה נאמר כי מי שראה שהוא נלחם ברשות, אז זה יקרה אסון קשה ועלול לגווע או להכות בצווארו

…אריה בחלום הוא שליט חזק, מעיק, אכזרי, סמכותי בגלל תעוזתו . ואולי זה הצביע על מוות מכיוון שמדובר בהצלת חיים . וראייתו עשויה להצביע על בריאותו של המטופל . והלביאה היא אישה מרושעת ואכזרית, היקרה לילד . לראות את האריה מעיד על בורות, הבל, פליאה, עקשנות, נדודים ופינוקים . ונאמר : האריה בחלום הוא אויב שתלטני . ומי שרואה את האריה מהמקום שהוא לא רואה אותו, הרואה יינצל ממה שהוא ירא וירוויח חוכמה וידע . ומי שרואה את האריה מתקרב אליו, הם ישיגו סמכות ואז הוא יימלט ממנו . ומי שרואה את האריה הורג אותו ולא הורג אותו, אז יהיה לו חום קבוע, שהחום לא יעזוב אותו, או שהוא כלוא, ושחום זה הוא כלא לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה שהוא נלחם באריה חולה כי זו מחלה שהורסת את הבשר, ומי שנלחם באריה מקלקל את בשרו . ומי שיראה שהוא לוקח משהו מבשר האריה, מעצםו, או משיערו, הוא יקבל כסף משליט או מאויב . ומי שרוכב על השבעה בזמן שהוא מפחד ממנו, ייחשף לפורענות שהוא לא יכול לפעול כלפיה, ואם הוא לא מפחד אז הוא אויב שינצח אותו . ומי שרואה שהוא שכב עם האריה כשהוא לא מפחד ממנו, הוא בטוח ממחלות . ומי שרואה את השבעה, הוא נכנס לבית ויש אדם חולה, ואז הוא ימות . אם לא היה שם חולה זה הצביע על פחד מהסולטאן . ומי שרואה שהוא מפחד מאריה ולא רואה אותו, אז הוא בטוח מאויבו . ומי שרואה שהוא ראה את האריה ורואה אותו איתו בלי להתערבב איתו, אז הוא יבהל מהסולטאן, וזה לא יפגע בו, ואולי ראיה שמצביעה על מוות ולטווח הקרוב . ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח ובחיים ארוכים . ומי שיראה את האריה נשבע ממנו משהו, הוא ירוויח אותו מאויב שכל כך דומיננטי . ומי שרואה שהוא נלחם באריה, הוא נלחם באויב הנשלט . ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא יברח ממצוקות רבות, יזכה לניצחון לאויב שלו, ויקח את הפקודה שלו גבוה יותר, ויהיה מפורסם בעם . ומי שרואה שהוא אוכל בשר של אריה, אז הוא יפגע מכסף ועושר משליט, או שהוא יזכה בניצחון על אויבו . ומי שרואה שהוא אכל ראש אריה, הוא יכה בכוח גדול ובכסף רב, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחד מחברי האריה, הוא יכה בכסף של אויב שהוא בשלטון באותה מידה כחבר ההוא . מי שרואה שהוא היכה מעור אריה או משערו, אז הוא שופך את הכסף של אויב דומיננטי, וייתכן שזו נחלה . והאריה מציין את הלוחם, הגנב או העובד הלא צודק, מפקד המשטרה או התלמיד, ולגבי האריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, או כוח אדיר או אויב שנכנס אליהם, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ועולה לדוכן, כי הוא כוח המדכא את העם ומקבל אותם ממנו אסון. ומפחיד . גור אריה נולד . ונאמר : מי שראה כאילו הרג אריה ניצל מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ונאמר : הלביאה היא בת מלך ….

…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….

…מבין המלאכים השלום עליהם . מי שרואה בחלום שהוא מדבר עם מלך או נותן לו משהו, אז זו עדות שהוא יספק, ברוך השם . ומי שראה שהמלאכים יורדים למקום, אם אנשיו היו במלחמה, הם היו מנצחים, ואם הם היו בייסורים, אז הם יוקלו . אולי ירידת מלאכים הצביעה על מגיפה או מגיפה, או על נסיכים, סרסורים או עובדים . ומי שיראה שהוא טס עם המלאכים, הוא יקבל קדושים מעונה, והוא יזכה בהנאתו ובכבודו של האל הכל יכול . ומי שרואה את המלאכים במקום, בזמן שהוא מפחד מהם, תהיה מלחמה, ריב, ריב ואיבה . ואם הוא רואה שהמלאכים משתטחים אליו או כורעים על ברכיהם, מתקיימים צרכיו ומתן צדק וזכרון טוב . ואם הוא רואה אותם בדמות נשים, הוא משקר לאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שהמלאכים מטיפים לילד, ייוולד לו חוקר טוב וחסיד . אם הוא רואה קבוצת מלאכים בעיירה, אז ימות שם מלומד או סגפן, ואיש מדוכא ייהרג . ומי שיראה שהוא הפך למלך, הוא יקבל כבוד וגאווה . ומי שרואה שהוא נלחם במלך, הוא יוסר ממקומו, מגאוותו ומדרגתו, ויהיה במצוקה . ואם ראה את המלאכים נכנסים לביתו, נכנס אליו גנב . אם הוא רואה שמלאך לקח ממנו את נשקו, הרי שהראיה לכך שכספו, כוחו ויתרונו נעלמו, ואולי הוא עזב את אשתו . אם המלך רואה ילד, הוא מציין את העתיד, ואם הוא רואה בו צעיר, הוא מציין את ההווה, ואם זקן רואה אותו, הוא מציין את העבר . ומי שרואה שהוא הפך למלך, הוא יהפוך לכומר, או מגדת עתידות או גימיק, ואם הוא חולה מעיד על מותו . ומי שרואה את המלאכים מבקשים סליחה עבורו, על שלום בדתו ובמצבו, ועושרו יגדל . ואם המלאכים יורדים בבתי העלמין, קבורים שם הצדיקים . אם הוא רואה מלאכים בשוק, זו עדות לזלזל . מי שראה שהוא נלחם במלך, יושפל ויושפל אחרי התהילה . ומי שרואה שהוא נעשה בצלמו של מלך, אם הוא היה בעוצמה הוא היה זוכה להקלה, ואם הוא היה בעבדות מניון, ואם היה מכובד, הוא היה זוכה בתוספת ונשיאות . ומי שראה את המלאכים מברכים אותו, אלוהים נתן לו תובנה בחייו, וחתם אותו היטב . ואם כופר לא רואה שהמלאכים מתפללים עבורו ומבקשים סליחה עבורו, הוא הופך למוסלמי . אולי חזון המלאכים מציין את הילדים ובעלי התנאים . ומלאכי הייסורים אם הם נכנסים למתים ולא מפחדים מהם מעידים על ביטחון, במיוחד אם הוא נוסע, אז הוא בטוח מהשודדים . וראייתם מציינת את שליח המלך, סגנו או השליט, ואם היה לו חוב, אחריותו פוטרה, ואם היה חולה הוא נרפא . אולי החזון שלהם הצביע על המתרגמים שמכירים את שפות העם, כי הם שואלים כל אחד בשפה שלו ….

…ומי שיראה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטאן נלחם איתו, הוא ינצח עם צרכיו ….

…מי שרואה שהוא נלחם בגמל, הוא נלחם באויב לפי יכולתו של הגמל, וחלק מקרובי משפחתו עלולים למות ….

…באשר לכבשים, מי שרואה שהוא פגע באיל, הוא מסוגל לנצל אדם ענק ובלתי ניתן להריון שהוא יקר, ומי שרואה שהוא רוכב ומוציא אותו כרצונו והאיל מציית לו, ואז הוא כובש אדם ענק ומוציא אותו איך שהוא אוהב, ואם האיל אינו מציית לו, אז אותו אדם לא הולך אחריו ומי שרואה שהוא נושא איל על גבו, הוא נושא את האספקה ​​של איש גדול ומי שרואה שהוא נלחם באיל, ואז הוא נלחם באדם ענק, אז מי שמביס אותם הוא המנצח, ומי שרואה איל שמת או שוחט ומחלק את בשרו, ואז אדם גדול מת ומחלק את כספו, ומי שרואה שהוא שחט איל שלא למאכל או הורג אותו, ואז הוא יזכה באויבו ומי שרואה בביתו איל שחוט, אז זה חלק ממשפחתו מת, ומי שרואה שהוא אוכל בשר איל, אז הוא אוכל מכספו של אדם גדול, ומי שרואה שהוא צולה איל, אז הוא חולה או נגוע המצוקה, ומי שרואה שהוא פגע באילים פחות מעשר או רואה אותה בכספו, אז אם הוא עוקב אחר משהו או שיש אישה איתו אז הוא לא מתגורר בעבודה ההיא ואישה לא נשארת איתו עד שהיא תמות או תעזוב אותה למעט עם מספר האילים שראה, ואם היא גדלה והגדילה לעשר, הוא הולך אחרי עם ומכה בסמכות גדולה. ומי שרואה שהוא הביא ראשי אילים, יובא עם ראשי אויביו, ומי שרואה שהוא הכה בכבשה, אז הוא יכה אשת גורל מכובדת שמופרית. חלב כבשה, הוא יקבל כסף מותר, ומי שרואה שהוא שחט כבשה, אז ין כמו אישה וכל מי שרואה שהוא רועה כבש כבש, אז הוא הולך אחרי העם, ואם הוא רואה שהוא הכה אותה או את החזקה שלה, אז הוא יפגע בהרבה מאוד שלל, ומי שרואה שהוא נתן לו שומשום, אז הוא פוגע בילד מבורך ומכובד, ומי שרואה שהוא שחט טלה שאינו בשר, אז הוא מת בשבילו או חלק ממשפחתו ומי שרואה אם ​​הוא הכה עז, את מלכו או את ברכו, אז זה מכה גבוה ומעמד עם אדם גדול, ומי שרואה שהוא הרג עז לא ידוע, או שחט אותה, או עשה משהו איתו, או בבעלות קבוצה ממנו, אז פרשנות האיל והעז עוברת את מסלול הכבשים אלא שהכבשים מכובדות יותר מהעז ומי שחושב שהוא הכה ברצינות זה מכה בנער , ומי שיראה שהוא אוכל בשר של סבא, הוא יקבל ממנו מעט כסף ילד…

…ומי שרואה שהוא נלחם בעונש, הוא נלחם על סמכות, והוא לא בטוח מפני נזק ….

…הוא בחלום אדם מכובד ובלתי ניתן להריון . ושחיטת איל שלא נאכל, והרג אדם גדול ומכובד או אויב . אם הוא רואה אילים שחוטטים במקום, הוא יהרוג שם אנשים במלחמה . אם היה שוחט איל, הוא היה מנצח עם אויב גדול, ואם הוא היה חולה הוא נרפא . ומי שרואה שהוא רוכב על איל ומנקז אותו בכל אשר ירצה, הוא ינצח איש ענק . ומי שרואה שהוא שבר קרניים של איל או אחד מהם, יעורר כעס לאדם גדול . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא נלחם באדם גדול . ומי שרואה איל מת, הרי זה מותו של אדם גדול . ומי שרואה כי איל נשחט ובשרו מחולק, אז ימות זקן וכספו נחלק . ואם שחט איל לאכילה, אם היה עבד משוחרר, ואם היה שבוי, ניצל, ואם פחד, ביטחון, ואם היה חוב, שילם את חובו, ואם כן לא לבצע חג'ג ', ואם הוא היה חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו . ומי ששוחט ומחמיא איל לוקח את כספי אויבו, ואם יאכל מבשרו יאכל מכספו . אם מישהו יראה איל שחוט בביתו, חלק מקרובי משפחתו ימותו . מי שרואה שהוא מרכין איל, והסולטאן יסבול ייסורים או מאסר, והאיל עשוי להיות אפוטרופוס . ומי שרואה שהוא בא עם ראשי אילים, הוא נשכב עם ראשי אויביו . הצמר של רם הוא כסף . והאיל מציין את המואזין או הרועה . והאיל הוא מפקד הצבא . ומי שיראה איל שרץ אותו, הוא יקבל מהאויב שלו משהו שהוא שונא, ואם יקרב אותו, הוא ייפגע . ומי שרואה כבשה הפך לאיל, אז אשתו אינה בהריון, וגם אם אין לו אישה, הוא יזכה בכוח, בתהילה ובניצחון על אויבו . ושחור האילים מיוחס לערבים, ולבן לפרסים ….

…ג'יהאד מציין בחלום לזרז את מזונות הילדים . ונאמר : ג'יהאד מעיד על פרנסה, והוא עשוי להצביע על נקיטת דרך הטוב וההחזר, והדיון על אנשי הזנות והעקשנות . ומי שיראה שהוא הולך לג'יהאד, הוא יקבל חסדים וציונים בהמשך . אם הוא רואה שהוא חותר למען אלוהים אדירים, והוא נלחם בכופרים, אז הוא שואף לעניין ילדיו . ומאמץ הלחימה הוא מאמץ להשיג, ואם הוא רואה שהוא הולך לג'יהאד עם כלי הנשק שלו, אז הוא מוסלמי חרוץ שמוקדש לתפילה ולתשלום לזכאת . אם הוא רואה שאנשים יוצאים לג'יהאד, אז הם מנצחים ומתפללים לתפארת ולכבוד . אם הוא יראה שהוא נלחם בכופרים לבדו בחרב שתכה בו ימינה ושמאלה, אז הוא ינצח את אויביו . אם הוא יראה שהוא נהרג למען האל, אז הוא ישיג שמחה, אושר ומזל טוב . אם הוא רואה שבמהלך הפלישה ופניו מוסחים מהלחימה, אז הוא משאיר את המאמץ על הילדים, ולא מבקש לבצע רפורמה במצבם, משחית את דתו, ושבטו מפוזר בעולם הזה . ואם הוא היה בכיבוש וראה שהוא ניצח, אז הוא מרוויח ברווח שלו . והג'יהאד נגד אויבי הדת בחלום הוא עדות לקשיים של אנשי העוול והצביעות והניצחון עליהם . ג'יהאד בים הוא עדות לעוני, כישלון וסכנה . והמאבק של אנשי הזנות בחלום מעיד על ניצחון לדת, או לאבות ולאימהות, או קנאה על האישה ….

…באשר לאריות, מי שרואה שהוא ברח מאריה, אז הוא יברח ממה שהוא מזהיר ויהיה לו תוצאה של ניצחון. ומי שרואה שהוא שוחט אריה ולא בודק אותו, אז הוא בטוח מאויבו, ומי שרואה שהוא ראה את האריה מבלי להתערבב איתו, אז הוא יבהיל משליט וזה לא יזיק לו . אולי לראות אותו בחלום כמו כן דרשה המעידה על מוות ומוות קרוב, ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח, טוב וחיים ארוכים, וייתכן שזה תזכורת למוות, ואם יש חולה בו שמת, ומי שרואה שהוא נלחם באריה, אז הוא נלחם באויב, ואם הוא רואה שהוא ניצח את האריה, הוא ינצח את האויב שלו וכל מי שרואה שהוא שוכב עם האריה או הוא מתערבב איתו כיוון שאויב נכנס אליו, ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא בורח ממצוקות רבות ומעלה את פקודתו וחושש בקרב העם, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה הוא גדול סמכות, ומי שרואה שהוא פגע בשיער או בעור אריה או שהוא אוכל מחבריה, אז הוא יכה בכסף של אויב מדוכא…

…פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….

…ומי שרואה שהוא נלחם בחזיר, הוא נלחם באדם שפל בלי טוב ….

…באשר לצוואר ולצוואר, זה מקום האמון והדת, אלא שהאמון של שני התלויים הוא אחד האמונות של הנשים, ומי שרואה גידול בהן ללא הגוף הוא כוח בעליהם לבצע. האמון, ומי שרואה חסר בהם, הביטוי שלו הוא נגד זה. אם צוואר הציפור ראוי לשבח, הרי שזה מעשה טוב, ואם נגד זה, זהו מעשה טוב. ומי שרואה בצווארו קוראן או קווצה, אז זה מצביע על הכשרון והגשמת הברית והאמת. ומי שרואה שצווארו מוקף בנחש ומה שהוא שונא בהתעוררותו אינו משבח. והוא כבש את אויבו, ונאמר שהוא הרוויח כסף, צדק ואמון…

…האזור : הוא אבא, אח, דוד או בן, וזה מציין גם איש מקרב הראשים על עזרתו בעניינים . אם הוא ראה שכאילו מלך נתן לו אזור ומשך אותו באמצעו, הוא מציין שהוא עזב את מחצית מחייו, ואם האזור מעוטר בזהב, קישוט האזור הוא המנהיג של הקדוש וזה מזהב שהוא עושק אותו ומברזל כוח צבאו מראשי חולשתם ומכסף של עושרם . אם הוא רואה כאילו יש עליו שני אזורים או יותר עד שהוא לא מסוגל לשאת אותם, אז הבעלים שלהם יאריך את חייו עד שהוא יגיע לאלמנתו, ואם הוא יראה כאילו נתן אזור והוא לוקח את זה בזכותו ולא מושך את זה בקרבו, ואז הוא נוסע בסולטאן . אם שמאלו היה אזור, וימינו היה שוט, הוא היה מקבל מנדט, והמושל אם אזורו ינותק יהיה חזק ופיקודו יימשך . ומי שמושך את מותניו בחוט במקום האזור, חצי מחייו נעלמו . ואם הוא מושך את מותניו בנחש, הוא מושך אותו באשליה שיש בו דירה או דינרים . ונאמר מי שהמלך נתן לו אזור יקבל מלך . ומי שרואה עליו אזור ללא תכשיטים הסתמך על אדם מכובד וחזק שירוויח ממנו טוב וברכה שמושכת את גבו, ואם הוא עשיר אז הוא כוחו, תחזוקתו ואיתנותו בסחרו או בסמכותו. וקבלת כסף מותר, ומיטתו טובה יותר מפרסומו . והאזור המעורפל הופיע לאיש הנשען עליו ומחזק אותו אם הוא נמצא בקרבו, ואם הוא ממותק בחומר, הוא הכה כסף ששורר אצלו או ילד שמלך בביתו ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…כלב אם חלמת על כלב פראי, המשמעות היא אויבים וחוסר מזל מתמיד . אם אתה חולם שכלב מחזר אחריך, זה אומר שפע רווח וחברים נאמנים . אם אתה חולם להיות בעלים של כלב בעל איכויות טובות, המשמעות היא שיהיה לך עושר יציב . אם אתה חולם שכלב משטרה עוקב אחריך, אז יתכן שתיחשף לפיתוי שמסכן את התמוטטותך. אם חלמת על כלבים קטנים, המשמעות היא שהמחשבות והתענוגות הבסיסיים שלך שייכים לסוג של מה בכך . אם אתה חולם על כלבים שנושכים אותך, זה מנבא על בן זוג בעייתי בנישואין או בעבודה . פירושם של כלבים רזים ומלוכלכים לכישלון בעסקים ומשמעותם גם מחלה בקרב ילדים . אם חלמתם על יריד כלבים זה אומר שמזל ישרת אתכם שירותים רבים ומגוונים . אם אתה שומע כלבים נובחים בחלום, זה מנבא חדשות בעלות אופי מדכא, וזו לא רק האפשרות שהחלום יבוא בעקבותיו קשיים . אם אתה רואה כלבים רודפים אחר שועלים וטרף גדול אחר, המשמעות היא פעילות יוצאת דופן בכל המקרים . לראות כלבים חמודים ומפונקים מעיד על אהבה למופע, וכי החולם אנוכי וצר אופקים . באשר לבנות, חלום זה מנבא את חוצפתו של האהוב . אם אתה מרגיש מבוהל לראות כלב שמירה ענק, המשמעות היא שתסבול מקשיים בגלל מאמצים לעלות מעל הממוצע . אם אישה חולמת על כך, היא תתחתן עם גבר חכם ואנושי . אם אתה שומע כלבים שואגים ושואגים, המשמעות היא שאתה נתון לחסדיהם של אנשים ערמומיים ותאחל לך בסביבה ביתית מטרידה . אם אתה שומע נביחות בודדות מכלב, זה מנבא מוות או פרידה ארוכה מחברים . אם אתה שומע כלבים שואגים ונאבקים, זה מנבא כי אויבים יתגברו עליך וחייך יתמלאו בייאוש . אם אתה רואה כלבים וחתולים בהסכמה לכאורה, ופתאום כל אחד מהם פונה כנגד השני, מגולל את ניביהם, ומתפתח מריבה ציבורית, אז תתמודד עם אסון באהבה ובתענוגות עולמיים אלא אם כן תצליח להרגיע את המצב . אם חלמת על כלב לבן ידידותי שמתקרב אליו, זה מנבא על עבודה מנצחת, בין אם ברמת הקריירה ובין אם באהבה . עבור ילדה החלום הזה מבשר על נישואים מוקדמים . אם אתה חולם על כלב רב ראשי, תנסה שיהיו סניפים רבים שיפעלו בבת אחת . הצלחה מגיעה תמיד על ידי ריכוז אנרגיות, וחלום זה צריך להיות אזהרה לאדם שרוצה להצליח בכל דבר . אם חלמת על כלב כלב, המאמצים שלך לא יביאו לך את התוצאות הקיימות, ומחלה קשה עלולה להתפרץ באיברים החיוניים שלך . אם כלב מטורף נושך אותך, זוהי אינדיקציה לכך שאתה או מישהו שאתה אוהב נמצאים על סף שיגעון . עלולה להתרחש טרגדיה איומה . אם אתה חולם שאתה נוסע לבד ושכלב עוקב אחריך, זה מנבא חברים נאמנים ופרויקטים מוצלחים . אם אתם חולמים על כלבים ששוחים, זה אומר עבורכם הרחבה קלה לאושר ולמזל . אם חלמתם שכלב הרג חתול בנוכחותכם, הדבר מעיד על התנהלות רווחית והנאה בלתי צפויה . אם כלב הורג נחש בנוכחותך זה מבשר בהצלחה ….

…ודם הוא כסף אסור או חטא, ואם הוא רואה שהוא נמרח בדם, אז זה הופך לכסף אסור או לחטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצתו ממקום שהוא לא מכיר, אז הוא משקר לו ממקום שהוא לא מרגיש, על פי סיפור יוסף עליו השלום . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם, דם של חתול, אז הוא משקר לו את כוחם של הבוגדנים והלא צודקים . אם הוא מוכתם בדם איל, ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי ניתן להריון . כמו כן, הדם של כל בעלי החיים, משום שאלה המיוחסים לאותה חיה משקרים להם . אם היה רואה ששתה דמו של אדם, היה מרוויח כסף ומרוויח וינצל מכל משפט, פורענות ומצוקה ….