חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

חתול הוא בחלום משרת ושומר לאדם . אם אתה חוטף ממנו משהו, הוא נחוש וסובל מילדים וגנבים, או שנאסר עליו לטפל בו ולמנוע את כספו . מי שמכר חתלתול הוציא את כספו . ונאמר : כוס מעידה על אישה מתעתעת . הכוס נשרט וננשך על ידי בגידתו של המשרת . ראה גם חתולית, ראה חתול ….

…חזונו של אל-חסן בן עלי בן אבי טאליב, נוכחות חייו 63 – בסמכותו של עמרן בן עבדאללה, אמר : דעתו של אל-חסן בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – כשהוא רואה את הישן בין עיניו כתובות : ( תגיד, הוא אלוהים ) – סוראט אלחלאס, פסוק 2). Vqsa על סעיד בין מוסייב אמר : המלאי אישרר את החזון שלך עבורך, הוא אמר : FSM באותה שנה ומת – רחמי אלוהים על…

…אם הוא רואה כאילו הוא משתין ואחר שתן איתו, אז הם מתערבבים עם השתן שלהם, ויש ביניהם המשך וזיקה ….

…ומי שרואה שהוא משתין לו בקערה, הוא מוציא הוצאה של הכנסות מותרות ….

…באשר לאגורה, מדובר בגנב, ומי שרואה חתול נכנס לבית, ואז נכנס לשם גנב. אם החתול נעלם עם משהו, אז הגנב הולך עם משהו שם, ומי שרואה שהוא שחט חילזון או הורג אותו, אז הוא מכה בגנב או כובש אותו, ומי שרואה שהוא הכה מהבשר והשומן של החתול, ואז הוא מכה בכסף של הגנב או ממה שהוא גנב ומי שרואה שהוא מכה אגורה עד שהוא מגרד אותו או בולע אותו, אז הוא יסבול ממחלה ארוכה, ואז הוא נרפא או שהם חמורים, ואז הוא משוחרר. ואם החתול הוא המובס, הוא חף ממחלתו או מדאגתו מוקדם יותר ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר במחלה ובדאגה…

…ומי שרואה את עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יכבד את פניו, אז הוא יהיה גבוה בתפקיד, נשגב במקום, רהוט, אמיץ וחזק בלב, חיבה ומאומת, ונאמר מי שראה אותו בזמן שהיה גרוש היה צובר ידע ואומץ ומי שראה אותו חי במקום שאנשי המקום הזה ירוויחו ידע, צדק והגינות, ויפטור מהם עוול ודעות קדומות ….

ואם עלי בן אבי טאליב, מפקד הנאמנים, יראה את פניו חיים, הוא היה מכובד בידע ובמחיה באומץ ובסגפנות.

…ומי שרואה שהוא רכב על עלי אבן מוכאד, זה מעיד שהם סובלים ומצוקה ….

ועלי עץ הם מזונות וכסף, למעט עלי תאנה, כי זה צער

עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, לראות אותו בחלום מעיד על ניצחון על האויבים. אם רואים במקום ואנשים משתתפים אליו, זה מעיד על פגישתם כנגד מרדה . אם הוא נראה על ידי עולם הוא היה זוכה לידע, הוד וכוח . רוב אלה שרואים את האימאמים הללו בחלום, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, ימותו אנוס . ואם הרואה היה מלך הוא היה פותח מבצר . חזונו מעיד על ירושה, מסעות מפרכים והפגנת כבוד . מי שרואה אותו מכובד בידע ומתברך בנדיבות, אומץ וסגפנות, ומי שרואה אותו חי יקנא . ומי שרואה אותו במקום, יתכן שיש שם fitnah באותו מקום ….

…אם הוא רואה שאדם ידוע בשבילו, אז הוא אומר לו להוציא עליו, ואם הוא רואה אישה שופכת הרבה, אז הוא רוצה גברים ….

ונאמר כי מי שראה שהוא נושא קטן בחיתול שלו, שהוא יינצל מדאגה וממצוקה אלא אם הקטן היה תקוע, ונאמר שאם הוא יפחד הוא יהיה בטוח ….

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

חתול : הוא חתול, חתול, נבדל בפרשנותו, נאמר שהוא שומר על השרת, ואמרו לו שהוא הגנב של אנשי הבית, הנקבה ואמר לו אישה חולה – מטעה בוטה, ומיוחס לשניהם משייט את פלמרה ושומר ואכטלש וגונב, זה יפגע בו ויעזור לו, הננשך או השרוט הוא נבגד על ידי מישהו שהוליך אותו שולל, או שזה יעשה אותו חולה . אבן סירין נהג לומר : זו מחלת סונה . ואם החתול הוא פראי, הוא חמור יותר, ואם מדובר באגורה שקטה, הרי זו סונה שהיא נוחה ומשמחת בה, ואם זו אכזריות והרבה מאוד נזק, זו שנה של מטרד, ויהיה בו עייפות ומצוקה . ומסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי אגורה מכניסה את ראשו לבטן של בעלי, אז הוא הוציא ממנה משהו והוא אכל אותה, והוא אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייכנסו הלילה לחנות של בעלך, והם יגנבו ממנו שלוש מאות ושש עשרה דירהם. כושי, הם לקחו אותו, והם דרשו את הגניבה, אז הם לקחו את זה בחזרה ממנו . נאמר לאבן סירין : איך ידעת את זה ומאיפה נגזרת? הוא אמר : החתול הוא גנב, הבטן היא האוצר, ואכילת החתול ממנו היא גניבה. באשר לסכום הכסף הוצאתי אותו מחשבון הגמל, והוא : השישים ושש, הצהריים חמישים, הוואו שש, והמאתיים של ה- r, כך שזה סכום החתול ….

ומי שרואה את השמש על האדמה ללא אורה מעיד על כך שמלך המקום ההוא מבודד ….

ומי שרואה הרבה ירקרקות על פני האדמה שאינה יודעת את מהותה, אז זה מתפרש על ידי דת והישרדות, ועשוי לפרש את חזון המטע או הדשא על גברים אם הוא עומד על רגלו ….

…ומי שרואה שהוא לבש במקום שדורש ממנו להיות במקומו, אז הוא משוחרר מהם ומצער, ומי שרואה שאין לו דם, יהיה לו ילד לא מושלם, ומי שרואה שיש לו שחוק על הקוראן, ילד יבוא אליו שהוא שומר שמחפש ידע. אנשים מבורכים איתו מטובו, ומי שרואה שהוא השתין במסגד, הוא חוסך את כספו או שבן מגיע אליו שהוא מנהיג העם, ומי שרואה שהוא משתין במקום לא ידוע, הוא מתחתן עם אישה לא ידועה, ומי שרואה שהוא משתין ואחר גם משתן, השתן שלהם מעורבב ביניהם, ממשיך ונישואי תערובת, ומי שרואה שאדם משתין נגדו הוא מבין שהוא מוציא עליו את כספו, ואם הוא רואה שהוא משתין בבקבוק או בקערה, הוא יתחתן עם אישה…

…הוא שוחרר מהכלא בגלל חזון 113 – מוסא בן ג'עפר בן מוחמד בן עלי בן עלי בן עלי בן אבי טאליב היה פעם הרבה פולחן ומראה, והוא זימן את המהדי לבגדד וכלא אותו וכשהוא היה בלילות מסוימים הוא ראה את מהדי עלי בן אבי טאליב אומר לו : מוחמד : (לא היית מרוצה שאם תשתלט, תשחית את הארץ ותנתק את רחמיך )? סורה מוחמד, פסוק 22 התעורר מפוחד והורה לו להוציא מהכלא בלילה את Vocilh איתו וחיבק אותו ולקבל אותו ולקח את הברית לא צריך להיות בחוץ ולא על אחד מילדיו, הוא אמר : אלוהים, מה זה Shany לא התרחש, אמרתי בעצמי : אושרר . והוא ציווה עליו שלושת אלפים דינרים, והורה לו למדינה (1) 114 – בסמכות איוב שאמר : אדם שאל את מוחמד שאמר : ראיתי כאילו אני אוכל לחם בזמן שהתפלל, אז הוא אמר : קביס מותר לך ואסור לך לאכול בזמן התפילה, אז אמר לו : האם אתה מקבל את אשתך בזמן שאתה בצום? הוא אמר : כן, הוא אמר : לא ….

…זיכרון : אז זה מציין את כל הידע או הכוח שיש לאדם מבחינת טוב או רע. אם זה לא נפגש על ידו, אשתו חולה או לא מצייתת, אז אם היא זו שרואה את זה עבור בעלה, אז הוא משאיר אותה עם מוות או חיים, אלא אם כן היא זו שמתרצת את הנער עליה והיא מבקש את זה ממנה, הוא אף פעם לא רואה אותו ממנה . אם אין אשה, והוא הבעלים של העיניים, הנהג וההשקיה, אז הזרם מנותק ממנו ורגליו נשברות, או שהדלי שלו נשבר או נופל לבאר . אז מה דעתך אם בחלום הוא יתחתן עם אישה, וזכרו מנותק בנרתיק שלה . אלא אם כן אשתו חולה בחלום, ואין לו ראש או עובר נקבה, וזו הייתה אשתו, ואם היה עובר ברחם שנספה, או יצא מת, או שהיא נכנסה להריון במשהו שאינו חי . אם היא מישהו שלא בהריון איתה, ולגבר יש כסף בנסיעות או בסחר, הוא ילך או יפסיד את זה . ואם הוא עני, הוא ילך בשאלה ויבקש פנסיה, אחרת הדלי שלו נופל לבאר או לצנצנת שלו, או ילד, חתלתול, גוזל, גור, או משהו מחפציו נופל בו, או מחסור על מצבו של חייתו, ועלייה בשינתו והצלחתו לעבור . וכל מה שיוצא מהזכר מעיד על כסף, על הילד ועל הנישואין, והשתן מסומן על ידי המקום בו השתן . אם הוא משתין בים, כסף יוצא ממנו לסרגל, ג'אבה, עשירית או מקסימום, והנורה זורמת דרך השתן בחלק זה, כמו גם זרע, madhiy ו- wadiy . אם הוא מוזג לשירותים, הוא מתחתן אם הוא בפרישה, אחרת הוא יבזבז כסף עבור אישה או יהיה רציני בנושא . ואם הוא משתין בצנצנת, בשקית או בכלי, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או שאשתו נכנסת להריון אם הוא נשוי, או שהוא משלם לה כסף אם היא מבקשת זאת . וזרע משתתף עם שתן בחלק זה . ניתן להסיק את השחיתות של מה שהם מציינים במונחים של דם או פי הטבעת, או לאחר עדות שקר, או בזנות, וכדומה, במקומות שבהם השתן משתנה, ומאפייני השינויים בשתן, כגון מי משתין דם או שתן בידו או במזון וכדומה ….

…אבו אל-חסן אחמד בן מוחמד אל-ע'סאני אמר לנו בסיידא. הוא אמר : אבו מוחמד ג'עפר בן מוחמד עלי עלי אל-חמאדני אמר לנו שהוא אמר איברהים בן אל-חוסיין בן עלי אל-חמדני, בסמכותו של אבו מועמר עבדאללה בן עומר אל-מקרי, בסמכותו של עבד אל-ורית '. בן סעיד, בסמכותו של אל-חסן בן דקוואן אל-מועלם, כי יחיא בן קטיר אמר להם, כי איקרימה בן ח'אליד אמר לו, שעומר אבן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום אמרו לו לתת צדקה לארצך, ואז אמרו לו שלוש פעמים, והנביא, השלום והברכה עליו, בא וסיפר לו על זה, והוא אמר : שליח אלוהים לא היה לנו כסף תואר לנו ממנו, אז שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : תן צדקה וקבע את זה ….

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…האימאם המועדף שאפי 65 – על אלקזנה אמר, שמעתי את שאפי אומר : ראיתי את עלי בן אבי טאליב – שאללה יהיה מרוצה ממנו – לישון ולברך ולחץ את ידי ולהוריד את הגמר ולהכין אותו באצבע שלי וזה היה דודי Vvsrha אמר לי : Msafank אולי וומן של אבדון, או להסיר את הטבעת שלו ולעשות את זה על אצבע, ואז השם שלך יגיע למה שהשם עלי הגיע במזרח ובמערב, ואז אל-חטיב סיפר על סמכותו של אלרבי בן סולימאן כי הוא אמר : באלוהים, האזכור של אלשפי התפשט בקרב אנשים בעלי ידע תוך שהוא מזכיר את עלי בן אבי טאליב ….

…אבו אישק איברהים בן מוחמד ויהיא אמרו לנו בסמכותו של מוחמד בן איברהים אל-עדאווי, בסמכותו של אבו עמר עבד אל-רחמן בן אבי ווסאפה, בסמכותו של אבו אל-קאסים אל-בצאר, שאמר : עלי בן אל-מוואפק אמר : ביצעתי מספר עולי רגל וחמישים עלייה לרגל, וגמלתי את תגמולם עבור הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ואבו בכר, עומר ועות'מאן ועלי, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, והורי, ונשאר ויכוח אחד . הוא אמר : הסתכלתי על ערפאת באנשי המצב ועל רעש קולם, אז אמרתי, אלוהים, אם יש ביניהם מישהו שלא קיבל את הוויכוח, אז הוויכוח הזה הוענק לו, כך זה יהיה הגמול בשבילו . הוא אמר, אז ביליתי את הלילה ההוא במוזדליפה, וראיתי את אדוני, ברוך ומעלה, הוא בחלום, והוא אמר : הו עלי בן אלמוואפק, עלי, אתה תהיה נדיב? סלחתי לאנשי הסיטואציה וכמוהם איתם וכפלתי זאת, ואני מתפלל לכל אדם ביניהם למען משפחתו, משפחתו ושכניו, ואני עם האדיקות ואנשי הסליחה ….

…שורד את אלוהים 78 – בסמכותו של איברהים בן סעד בן סייפי אלמכזומי, שהיה חברו של עבאיד אבן קותם בן עבאס, הוא אמר : הוא שלח אלי את עוביד אללה בן קות'ם, שהיה הנסיך של מכה בצהריים, ו הוא שהה בבארת מיימון בביתו של לבבה בינט עלי – אבן עבדאללה בן עבאס – אשתו והיא הייתה איתו אז באתי כשהוא מבועת והוא אמר : הו אבו איסמעיל, כלומר ראיתי את אלוהים כאהבה באמרה שלי , הוא יצא אל פנים של אדם מהקיר הזה ואמר : בעוד החיים והרבים הם טובים, נשא את טובתם על מקלות, אני מת . הוא אמר : אמרתי : לא, אלוהים הוא מהשטן , הוא אמר : לא , על ידי אלוהים , הוא אמר : אמרתי : ויאי אחרים , הוא אמר : מי? אמרתי : אולי לאחרים , הוא אמר אם אתה מציג את הילדה Blababh על , הוא אלוהים הטוב של איתי , אני נשבע, אמר מה נשארנו חודשים בלבד או עד למותה של הדלת שלו . הוא אמר לי : הו אבו איסמעיל , זה מה שאמרתי , הוא אמר : ואז בנינו שנשלחו לכאלה , זמן ווטיח אמר : אלוהים יגיע לפרצוף המסוים הזה, הוא אמר : בזמן שהשכונה תפסה קנס אחורה ימינה בכבודם ובעצמם טובות אני אלוהים מת . הוא אמר : לא, ברוך השם . הוא אמר : אין שום דלת להסביר לי . הוא אמר : נשארנו חודש בערך ואז נפטר . רועי אלבקאה אמר גם עובייד – אללה בן קטם – שהוא באותו יום ולמכה – אמר : ראיתי בחלום שאדם עומד בין הידיים שלי, הוא אמר : בעוד שהשכונה והקנס הנכון לאחור תפסו את שגשוגם בלוטס. : חשבתי שזה נוגע לי כל כך , ואמרתי : קנה לעצמי, ואז אמר לבאבה בינט עלי עלי עבאס, אשתו, אמר : היא בסדר איתי והיא זו שמתה . ואני נשאר שניים או שלושה חודשים כך אז מתי , ו להתיישב אחרי חודשים בערך. אם Bmak עשוי לאהוב את הידיים, הוא אמר : אז אמור למי ששומר על מחלוקת שעברה כוננות לאחרת, כאילו קדי הארית בן אבי תענוג שהוא הזכיר אותם Vetodjaa אותו ואמר לו : הגן עליך אלוהים, הנסיך , הוא אמר : הוא מת, אבל הוא מת ….

…מי שרואה שהוא משתין דם, אישה תבוא כשהיא מחזור . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני משתין דם, אז הוא אמר : אתה בא לאשתך כשהיא מחזור, והוא אמר שכן . ונאמר כי בעל החזון הזה, אם אשתו בהריון, הפילה ….

…מהם התיאורים של השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שבאו בביוגרפיה , ואשר אם ראיתי זאת בחלום, אני יודע דרכו ראיתי אותו אמיתי . . ? אהבתי לכתוב את התיאורים שלו, אז אם מישהו מכם ראה חזון בשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא ישווה את מה שהוא ראה לתיאורים, אם הם תואמים. הוא ראה אותו, ובאותה תקופה ייתן לו לשמוח ולא לשמוח, ואם זה לא עולה בקנה אחד, אז הוא לא ראה אותו, ובאותה עת החזון הוא חזון של פרשנות, ולפי מצבו של הרואה , ותיאורו הוזכר בכמה חדיתות, כולל : החדית של עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא אמר : הנביא , שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים עליו, עם ארוך וארוך. ידיים ורגליים לא קצרות, כפופות – כלומר אצבעות עבות ומחוספסות – עריסות גדולות ראש, ענקיות – כלומר העצמות והקורפוס, כל עצם שלמה גדולה – דלפה ארוכה – כלומר השיער שנמצא בין חזה וטבור – . אם הוא הולך, הם מרותקים, כאילו יורדים מערימה שלא ראיתי לפניה או אחריה, עליו השלום . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'טוב ואותנטי . האיש שאל את אל-בארה : האם פניו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו חרב? הוא אמר : לא, כמו הירח . ועלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר בתיאור אחר : זה לא היה ארוך ורך, וגם לא קצר מטלטל, וזה היה ארבעה מהאנשים, ולא היה חתול מתולתל ולא שבט. . אני מכווץ את העיניים, שולל את השפתיים, את התהילה של הפטרייה והכתף, את החשופה עם דליפה, את הידיים והרגליים כפופות. יש לו נימה ומרכך אותם, ואני מכבד אותם בעשרה. מי שרואה אותו ייתן לו שנינות, ומי שמערבב אותו בידיעה שהוא אוהב, הוא אומר את שמו לא ראיתי לפניו או אחריו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הסבר את הדיבורים המוזרים : Almmguet : AC אורך יוצא : בתוך כמה זה אצל חתולי ארמון חלק : Almthm Aljaudh החמור : Albadn הרבה בשר Almkltm : משקה פן מךוואר : כי חלבון אדום Alodj : מחשיך חמור של עין Alohdb : שפות ארוכות Ketd : קהילת כתפיים, אשר גבנון דלף זה היא שירה העדין כי הוא כמו פין מהחזה עד הטבור. הצנומות : את אצבעות עבות מן הידיים וכפות הרגליים, את נקע : ללכת עם העוצמה של ג'ליל אל- Mushash : את ראשיהם של תהלוכות עיישה אמר עליו : שליח אלוהים לא סיפר קריינות הזה שלך, אבל הוא נהג לדבר מילים שמבהירות את זה, פרק שהוא משמר ממי שמרגל אליו . ועבדאללה בן אל-הארית אמר עליו : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נהג לצחוק אלא בחיוך . בסמכותו של ג'אביר בן סמרה, אמר : הייתה חמושה ברגלי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא נהג לצחוק רק בחיוך, ואם הייתי מסתכל עליו אני אמר שהעיניים כהות יותר, ולא כהות יותר . ועליו אמר : הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג להיות בעל פה מצולע, בצורת עיניים, אובססיבי לעקבים . הסבירו את השיחה המוזרה : עיניים מבולבלות : חתך ארוך של עין, מחסל : בשר קטן ,,,,, מצטט את סונן אל – טירמידי, סגולות ספר…

…אבו מוחמד עבדאללה בן עלי בן חמאד אמר לנו, בסמכותו של אבו סעיד איסמעיל בן איברהים, הוא אמר : שמעתי את אבו אישאק אל-חוואס באל-שאם אומר : אדם נהג לשרת את דאווד אל-תאי וזכה לכינוי. אבו עבדאללה . אמר לו : אם אתה מת, שטוף אותי ואל תספר לאף אחד עלי . לדבריו, כשמת, ראיתי אותו בחלום על נגיב במודג ', שיש בו ארבעת אלפים דלתות, עם צללית נינוחה, והרוח כושלת, אז אמרתי, דוד, אלוהים יצטרף אלי . הוא אמר : הצילו שלוש פעמים ממני : רפאו את פצעי הבטן ברעב, ונתקו את העולם בצער, והעדיפו את אהבת האלוקים הכל יכול על רצונותיכם ולא אכפת לכם מתי תתקבל ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….