…נדיר אמר כי עבדאללה בן מאליק אלחוזאיי, הייתי שוטר בהארון אל ראשיד, אז השליח שלו הגיע אלי בלילה ( תקופה שהוא מעולם לא הגיע אלי, אז הוא הוציא אותי ממיטתי ומנע ממני לשנות. את הבגדים שלי, אז הוא דאג לזה. כשהגעתי לבית, הוא אישר לי להיכנס, ונכנסתי ומצאתי אותו יושב במיטתו, אז בירכתי אותו במשך שעה, ומוחי עף והתרבה. הוא היה מבועת ממני ואז אמר, עבדאללה, אתה יודע למה שאלתי אותך בזמן הזה? אמרתי לא, מפקד הנאמנים. הוא אמר, ראיתי. הוא אמר: ראיתי את השעה בשנתי כאילו עבד חבשיאן הגיע אלי עם חנית. הוא אמר: אם עזבתי את מוסא בן ג'עפר למשך השעה, אחרת נהרוג אותך ברומח הזה, תלך, אז אמרתי : הו מפקד האמונים שחרר את מוסא בן. ג'עפר והחזיר אותו שלוש פעמים עד שאמר, ~הזמן בשעה שתשחרר אותו, תן לו שלושים אלף דירהם, ותגיד לו אם אתה אוהב את המקום שלפנינו ויש לך את מה שאתה אוהב ke, ואם אתה רוצה ללכת למדינה, אז ההיתר הוא בשבילך. ~מאליק אמר שבאתי לכלא והוצאתי אותו ונתתי לו את מה שהורה מפקד הנאמנים ואני אמרתי לו, ראיתי פלא על העניין שלך. הוא אמר, אני אומר לך שהייתי בין ישן וער, אז שליח האלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, הגיע, משה, נעל את אדם מדוכא. אמור את המילים האלה. אתה לא ישן הלילה בכלא. אז אמרתי לאבי ולאמי את מה שאני אומר, והוא אמר, ~שמע כל צליל ומי עבר על שלדת עצם בשר. בושה אותו אחרי המוות. אני שואל אותך בשמותיך היפים ובשם הגדול והגדול ביותר שלך, את המחסן שאיש מהיצורים לא ראה מעולם, הו מתוק, סבלני, רחום ביותר למי שאינו מסוגל לסבול, הו ידוע, שלעולם לא מנותק ולא סופר את מספר האנשים ששוחררו ממני, וזה היה כמו שראית ….

…מי שרואה שהוא ישן על תכת עם משהו פשוט שמתחתיו ומעליו, אז הוא מציין כבוד ויוקרה על פי ערכו של אותו טקט, טובתו וגדולתו על ידי הכניעת האויבים ואולי הזנחת צייתנותו של האל הכל יכול ואם הוא אחד מאנשי השחיתות ואז הוא נצלב במיוחד אם הוא רואה את עצמו ישן על הטקט ….

…מהי האמת של שינה? אל-חטאבי אמר בג'ריב אל-חדית ' : זו טראנס כבד שתוקף את הלב ומנתק אותו מהידע של עניינים חיצוניים . נאמר הגדרה מוזרה, והיא : זוהי זרימת הדם לכבד ופגישתו בו אינה אלא . הוכח בסמכותו של הנביא [ יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו ועל משפחתו ] שהוא אמר : השינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים . זה אומת על ידי אל-אלבני באל-סאהח [1087] וכרגע יש [ כמה תיאוריות ] שניסו להסביר שינה, כולל : תיאוריית כלי הדם : שינה מוסברת על ידי חוסר דם במוח . תיאוריה כימית : היא אומרת כי שינה היא תוצאה של השפעה של תגובות כימיות ומטבוליזם, ולכן נוצרים בדם חומרים רעילים בשפע, עוברים למוח ומגבירים את השינה . התיאוריה של פבלוב : בנוגע לסיבתיות ולעוררות . תיאוריית ריי מדס : הוא פרופסור למדעי הרוח באוניברסיטת לונדון, והוא הסביר שינה בדרך כלל, ואומר כי אדם רגיל לישון ולכן ישן, ולכן אם הוא מתרגל להשאיר שינה לאט לאט, הוא עשה לא ישן בכלל ונשאר ער . הפרעה או תמיהה זו בעניין השינה היא אצל מי שאינו מאמין בנסתר. לגבי המוסלמי והמאמין, הוא מאמין במה שהוא בא מאלוהים ושליחו, כי הוא יודע שזו החדשות האמיתיות כדי להבטיח ידע, אמת, ושלמות ההצהרה, כפי שאמר הקב~ה [ האם הוא לא דע מי נברא והוא האדיב והמומחה ] ,,,, אז הוא מאמין באמונה מתוארת במה שיפה יותר ומפורט במה שפורט, ומפקיד ידע לעולמו והאם הוא מממש את השיטה, בין אם הוא יודע את חוכמת העניין ובין אם לאו, והוא מציית לאלוהים ולחוכמתו, החוק והחוק שלו, מצבו הוא מה שאמרו המלאכים : [ תהילה לך אין לנו שום ידיעה חוץ ממה שלימדת אותנו שאתה היודע, החכם ]. היה מודע לכך ששינה היא תחילה עניין מביך בהתקפה שלה על האדם ושליטתו בו וניתוק הקשר של אדם זה עם העולם החיצון, ללא ולו רצון קל של האדם, ויש הממתינים שעות ולא מגיעים אליו, ועשויים להיות בוא אליו בזמן שהוא לא רוצה אותו, וחלק בורחים מהמיטה ומהשינה מחשש למה שהיה פעם פוגע בו ומגיע מסיוטים או מ Jathoom ….

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…הסוג השני של חזיונות של מה היה להיות עצמי – דיבורים , ואת העבודה של ערנות , ואת יכולה לעזור להם פסיכולוגית דאגה, , ואינטלקטואלית מתח . דוגמא של התרחשות רבה זה במיוחד בתקופה זו משופעת בם חששות מום המאמר לפעמים , ואת הלחצים של חיים בזמנים אחרים, אנו מוצאים כמה לפני השינה חושבת עסק Besvqath וכמה לחשוב על קריירה חדשה , וכמה Bamthanh מוקדם בבוקר , אל תשכח את הנשים אשר לעתים קרובות לילה עם סוג זה גם Vtjd חלקם חושבים על הבעיה שלהם עם בעלים לפני השינה , עבור למשל , ואת כל כך כל אחד מהם ישן, ואז מחשבות ודאגות או תקוות כאבים אלה בתוך כל אחד מהם הופך לחלומות או לחזונות וזה מאוד סביר , ואז זה בא בעקבות השאלה של רבים מהם לגבי החזונות האלה , שכפי שציינתי, זה לא יותר מאשר חלומות מקטרת . ולחץ בלשון , יחידו של זה : דחיסה, שהיא כל מה שנאסף ונתפס על ידי איסוף כף היד וכדומה, ובגילוי : ~ קח לחץ בידך ואכה בו ולא שבועת שקר. ~ הוא אמר : הוא הביא אותנו עם הלחצים של חדשות , כי הוא , עם מעורבות משיכות של זה . מבולבל חלומות : מה היה מבלבל אותם מבולבלים פרשנות קשה , וקראו ערבוב הצמח Odgatha Vhbht Bodgat שהוא : את החבילה, אשר לוקח את האדם מן האדמה שבה ירוק קטן ואת הקרקע ואת גדול כל כך (1). זה יכול להיות באמצעות ההצעה הקודמת לציין שאלודגט אלה אינם ממושמעים, אלא מעורבים באופן חד משמעי , וזה גם רואה כמה מדענים באים מאחוריי מאחת משתי סיבות ( פיזיות ) או ( עצמי ) אפשר להיות במצב בריא. אלכסוני גופני , או במצב הרוח שהייתי מוטרד מעצמי , הדבר משתקף באיש ובחזונותיו. Vtakhtl מקרטע ולהיות Odgato מחולק לשני חלקים : חלק I : חלומות מיוחדים בצינור ; כל הבעלים הפרטיים רק בשפע אלה בקטגוריות מסוימות בזמנים מסוימים Kalmrdy ו Kaltalbh וסטודנטים , כגון בחינות או לפני ראיון אישי עם אחד מוסדות חינוך כגון אוניברסיטאות, עבור למשל , ואת Kalmqublan להתחתן עם שני עובדים ליד לשדרג , וכן הלאה , והולה על ידי שאלתם לפני חצייה מעודנת מקלה על גילוי סוג החזונות שלהם והם אינם אלא חלומות מקטרת . סעיד קוטב אמר בצללי הקוראן : חלומות הם תערובת של חלומות בעייתיים ולא חזון שלם הנושא פרשנות , מכיוון שהוא אינו מתייחס לשום דבר . א . התנהגות פשוטה , (2) והדוגמה שלה היא המלווה שראה את ראשו מנותק , וכאילו ראה את המלאכים המורה לו לעשות דבר אסור . . . ודוגמאות אחרות (3). סעיף II : צינור כללי חולם , ואני מתכוון עממית נפוצה הנה משמעותית עבור האומה כולה כמו אף שם – במחשבות שלה הבעלים – בשארה כללית , או בהלה ציבורית או אירוע ציבורי , CA חדשות מדיניות , תקציב, משכורות , חופשות , ו מלחמות במיוחד אם אירועים אלה או אחד מהם נשלט ו היוו את האווירה , תוכלו למצוא חזיונות בשפע על זה , לראות, עבור חזיונות למשל לאחר אירועי אתאיסט ספטמבר , בשפע במהלך הקמפיין האמריקני באפגניסטן וציין את כוחו של התקשורת הדומיננטית נתיב של הקמפיין הזה, שאל את עצמך : האם אתה להשפיע על האדם החזק שארפ או קל? אירועים אלה שלטו בזירה, כך שאין קול חזק יותר מקולה, ולכן כוחה הופך לחדור לתודעה , כך שאם היא נכנעה לישון היא הפכה לחזונות שבעליהם עשויים לחשוב שהם חדשות טובות או חדשות טובות , ספציפיות. לו או בכלל לאומה , וזה לא נסתר היום לכל מי שיש לו את הדומיננטיות של תשוקה, בורות וחוסר סובלנות לדעה או לקבוצה וחוסר אדיקות, דת ויראה בקרב אנשים רבים , אז הדוגמה של מישהו שרואה החזונות הללו מחפשים מישהו שיביע בפניו אותם , והוא עשוי לצפות את האירוע ולשלוח אותם לפני שישאל על כך באמצעות הדואר האלקטרוני שלו או הטלפון הנייד שלו , כך שזה הופך להיות שיחת השעה , ופירות מועצות בזמן קצר ! כאן הייתי אני לא נגד בכיתה או קבוצה מסוימת, אבל אני נגד בורות, כן בורות שעלולים ללכת לקבוצה או כת או Ani אנשים בטענה חזיונות , וכן בקמפוס המרדה לשדר כמה ראיונות הודאות של חלק מהמעורבים ידי , ב לטובת מה שאני אומר והם היו תחת שליטה של אשליות וחלומות , זה חל על חלק הסופים שתמיד יש להסיק חזיונות שבהם שליח האל הגיע אליהם, ציווה עליהם ואסר עליהם , או העדיפו מעשה עבורם , ובכך הם שמו את זה במידת ההתגלות שהחברים איבדו עם מות שליח האל , והם מצאו אותו , אמר אבן חג'אר ב (4): אם ישן ראה את הנביא, התפלל שאלוהים יהיה עליו ולהעניק לו שלום, כשהוא מצווה עליו לעשות משהו , האם הוא מחויב לעמוד בזה וחייב : או שעליו להציג אותו בפני השריעה לכאורה , שכן השנייה היא זו שאושרה . יש הבדל בין העשירים לנברשות , כן . לחזונות שיש להם מיסיונרים ליחיד או לקבוצה , או אפילו לאומה , אך הדבר מותנה בשני תנאים : ראשית : ישנה חשיפה מהימנה. אלראי זה הציג גם קבוצת חזיונות מלווים במשך רוב הלילה במסנג'ר. של אללה , הוא אמר : ~ אני רואה קנוניה החזון שלך שבעה לילות , זה היה Mthariha Flethrha של לילות של שבעה ,~ הסכימה (5), היה בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh ( הדלת : קנוניה על החזון ), ו חפיז אבן חג'ר אמר להעיר על hadeeth : מסקנה מן הדיבורים כי קבוצת ההסכמה על החזון של אחד D על כנות והבריאות שלה , ככוח הטבות חדשות מדיווח על חדשות מקבוצה . של . (6) השני : האם ההגינות של הרואה וכנות ולא היותו של הוי , או מטרה , או פזיזה , חי מקרה או משוכנע ברעיון , וסיטרט את מחשבתו , וטמטלט את חזונו בחלום , וכאן הבחין בין חזיונות לפני האירוע , ואת החזון של מקרה או אחרי , וזה לא סוד שזה במקרה של אירוע או אחרי זה, או חלש יותר ויותר ממה שהוא לפני זה – בדיוק כמו זה אינו מוסתר לכולם מעוניין באומנות זו , כך שאין שיעור בחזון של תשוקה , כמו שאין שיעור גם בביטוי של הוי , אז היכן ההתייחסות שמאשרת את החזונות כשליח האל? וויין של חברים דומים כיבד את הטהורים? _________________________________________ (1 ) ( מילון ביניים 540 חומר : DGT (א קבוצת סופרים שפורסם דאר אל דאווה 1980 – קהיר . (2 ) סיד קטב – אופ – (4 /1993 ), ועל מוחמד קוטב – אופ – . P 6 . (3 ) אבן חג'ר פתיחת 354 \ 12, אופ. CIT . (4 ) לראות פתח אל – אופ – (12 /389 .) (5 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (4 / 256 ) של העתירה הדלת תפילות טראווה הספר הרבה של הלילה – אופ – – מוסלם, כמו הגרעיני (8 /58 ) בבית הספר של הלילה העדיף דלת צום של בגידה ולדחוק לבקשתם – A הפניה קודם לכן . (6) רואה אבן אבן – אופ – (12 / 380 ) ** מצטט את ד~ר פחד אל – עוסיימי…

…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….

…לידה אם מלך רואה בחלום שאשתו ילדה זכר והיא לא הייתה בהריון, אז הוא יזכה באוצרות . אם אישה בהריון רואה שהיא ילדה ילד זכר, עליה ללדת נקבה, ולהיפך . והבחורה פרג 'בפרשנות, והבן הם . אם מטופל רואה שאמו ילדה אותו, הוא נפטר, ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן . והולדת הבת אסיר פרג ' . ואם האיש יראה שהוא נולד כילד, אז הוא יחלה וייעלם מדיכאון ויזכה באויב שלו . אם אישה בהריון יולדת חתול, אז הילד הוא גנב, ולידה היא דרך לצאת ממצוקה ומחלות, או הפרדוקס של המשפחה והשכנים . לידה היא נחמה, הקלה והגשמת דת ותשובה . ומי שרואה שהוא יולד, אם הוא עני, אז הוא מתעשר, ואם הוא עשיר, הוא ייפול למצוקה ומצוקה, ואם הוא רוואי, הוא מתחתן במהירות . אם המטופל רואה שהוא יולד, הדבר מעיד על מוות . ומי שרואה שבת ילדה אותו, יש לו חוב . ומי שיראה שבתו נפטרה וחופר לה קבר, ישלם את חובו ….

…באשר לחתול, מי שרואה שהוא תפס חתול, זה מצביע על כך שמשהו קרה עם אדם טיפש, וזה עשוי להצביע על מחלה אם החזון היה ביום ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…חיבוק אם אתה חולם שאתה יושב על ברכיו של מישהו, זה מצביע על כך ששרה מוגנת מפני התקשרות מעצבנת . אם בחורה חולמת שהיא מניחה מישהו על ברכיה, היא תחשוף לביקורת בלתי הולמת . אם הוא רואה נחש בחיקו, הדבר מנבא כי הוא מאוים בבושה והשפלה מידי אויביו . אם היא תראה חתול על ברכיה, אויב מפתה יסכן אותה ….

…אמרנת לראות ציפורני חתול בחלום מציין שאתה תהיה מוצף בביטחון, ונדרש לך כלכלה בניהול ענייניך ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . וזו הסיבה לרחמיו של אלוהים מכיוון שהוא נושא את המים שבהם הבריאה חיה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים לשאת מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . אולי זה מתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם כי זה הסיבה שלו . ואם העננים היו שחורים, או שהיו לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, אז הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו וחתירתו לחוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש בידו עננים שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה וממטיר עליו זהב, אז ילמד מאמרים חכמים מענין העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, ברכה וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מאריך את הפרנסה בעיר ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מגדיל אותם ומוציא אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא יקבל תועלת, וייתכן שזה עדות לקור או עצב קשים . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשים . ואולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס לארץ ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שרואה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…נדיר שזה נאמר בסמכותו של עבדאללה בן עומר, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : הוא הראה לי הלילה בכעבה, וראיתי אדם, אדם, כמו מיטב הגברים שאתה רואה, שיש לו פאה כמו הטוב ביותר ממה שאתה רואה. הרגל שלה נוטפת מים שנשענים על שתי רגליים או על כתפיהם של שני גברים שמסתובבים בבית, שאלתי מי זה, ונאמר, כריסטוס בן מרי, אם אני אדם מקומט, אחד –חתול בעין ימין הוא כאילו ענב צף, אז שאלתי מי זה וזה נאמר האנטיכריסט ….

…זה מציין בחלום את האיסלאם לפיו אנשים חיים וניצלים . זהו הגורם לחסדיו של אלוהים על נשיאת המים שבהם חיה הבריאה . ואולי העננים הצביעו על ידע ופסיקה, חוכמה ובירור בגלל טוב לב החוכמה שהיא מכילה . ואולי הוא ציין את החיילים שנושאים מים, מה שמעיד על הבריאה, שנוצרו ממים . וזה עשוי להתייחס לספינות שעוברות במים שאינן יבשות . ואולי הצביע על נשים בהריון . אולי זה מעיד על גשם בגלל זה . ואם העננים היו שחורים, או שיש לו רעמים, הוא ציין את הסימפטומים של הסולטאן, את ייסוריו ואת פקודותיו . ומי שראה עננים בביתו הפך למוסלמי אם הוא לא מאמין, או שהוא זכה לברכה אם הוא היה מאמין, או שאשתו נכנסה להריון אם הוא רוצה לעשות זאת . ואם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רוואי, או שהוא מבצע חג'ג 'אם הוא מקווה לכך, אחרת הוא ידוע בידע ובחוכמה אם הוא סטודנט . אם הוא רואה שמגיעים עננים ברורים, ואנשים מחכים למימיהם, הציגו את הצד ההוא למה שהעם מצפה לו ומחכה . אם אדם רואה שעננים נפלו על אדמה, מדובר בשטף וגשם או גורים או חתול או ציפור, ואם יש עדויות לדאגה ושנאה כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים. , אז זו פשיטה שמגיעה אליהם, או ארבה או מגיפה שפוגעת בצמחים שלהם, או דוקטרינות וכפירה שמתפשטת בין הצג אותם . ונאמר : אס- סאהב הוא מלך גדול או סמכות רחומה רחומה או מלומד או איש חכם . אם אדם אוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . אם ירכב על העננים, ציוויו יתעלה ויתעלה בחכמתו . אם הוא רואה שעולמו עננים, אז סבו ורדיפתו אחר חוכמה . ואם העננים שחורים, הרי זו חוכמה בחומרה, אבירות ושמחה . ואם תהיה אימה עם עננים, אז היא תקבל זוועה מאדם חכם וחזק . ואם הוא רואה שבנה בית על עננים, אז הוא מגיע לעולם מכובד עם חוכמה וגובה . אם הוא רואה שיש עננים ביד שמהם יורד גשם, אז הוא משיג חוכמה וחוכמה עוברת על לשונו . ואם יראה ענן העולה ויגש עליו גשם, אז ילמד מאמני נימוס מדבר העולם הזה . אם אין בו גשם, ואם אין בו גשם, והוא מבין המיוחסים למדינה, אז זה לא עושה צדק או הוגנות, ואם זה מיוחס לסחר, אז זה עושה לא למלא את מה שהוא מוכר, ואם הוא מדען, הוא קמצן מהידע שלו, ואם הוא אומן אז הוא שולט בייצור שלו ומייעץ, ואנשים צריכים את זה . ועננים הם סולטנים עבורם יותר מאנשים . ומי שראה שעננים יורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם שולח למקום ההוא נסיך צודק, ואם העננים היו שחורים אז ירד גשם, אז המושל הוא צודק, ואם העננים היו לבנים אז זה גשם, ואז הוא היה שליט מבורך וצודק . ונאמר : אם יראה עננים בזמנו, אז הוא ישיג טוב, ברכה, חסד וכסף, ואם יראה עננים גשומים בזמנו, אז אלוהים אדירים מרחיב את הפרנסה בעיירה ההיא, ואם הם נמצאים בצורת, הוא מרחיב אותם ומסיר אותם ממנו . אם הוא רואה עננים שחורים ללא גשם, אז הוא זוכה לתועלת, וייתכן שזה עדות לקור או לעצב קשה . אם הוא רואה ענן אדום בזמן אחר, תושבי העיר ההיא יסבלו ממצוקה, מחלוקת או ממחלות . אם הוא רואה עננים עולים מהאדמה לשמיים, אז הוא מציין טוב וברכה. אם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו . ואם יראה ענן כהה, הוא יהיה במצוקה וכל ענייניו סגורים בפניו . והעננים הלבנים בחזון הם עדות לעבודה . והעננים שאדם רואה כעלייה מן האדמה לשמיים מעידים על נסיעה . ומציין מי נסע בשובו מנסיעתו ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . והעננים האדומים מעידים על אבטלה . והעננים הכהים מעידים על ענן . ועננים שחורים מעידים על קור קשה או עצב . אולי העננים האדומים הצביעו על חייל שנכנס למדינה ההיא ועלילה . ומי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול משהו גדול בחוכמה, או הרבה חריש וטיפוח . ומי שיראה שהוא רכב על העננים או הלך עליו, הוא יבין את כל החוכמה . ומי שיראה את העננים מכסים את השמש, המלך יחלה, יוכנע או יבודד מסמכותו . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שרואה את חולצתו מהעננים, הוא מכוסה על ידי אלוהים, ברכה . והעננים מעידים על היעלמות הדאגה, המר, הפחד והתגלות הכבוד, וזה מה שנראה לאפוטרופוסים בעת גשם של מים , ואולי העננים מצביעים על היכרות עם האמרה הקב~ה : ( לא ראית שאלוהים שם עננים ואז מלחין אותם )….

…כלב אם חלמת על כלב פראי, המשמעות היא אויבים וחוסר מזל מתמיד . אם אתה חולם שכלב מחזר אחריך, זה אומר שפע רווח וחברים נאמנים . אם אתה חולם להיות בעלים של כלב בעל איכויות טובות, המשמעות היא שיהיה לך עושר יציב . אם אתה חולם שכלב משטרה עוקב אחריך, אז יתכן שתיחשף לפיתוי שמסכן את התמוטטותך. אם חלמת על כלבים קטנים, המשמעות היא שהמחשבות והתענוגות הבסיסיים שלך שייכים לסוג של מה בכך . אם אתה חולם על כלבים שנושכים אותך, זה מנבא על בן זוג בעייתי בנישואין או בעבודה . פירושם של כלבים רזים ומלוכלכים לכישלון בעסקים ומשמעותם גם מחלה בקרב ילדים . אם חלמתם על יריד כלבים זה אומר שמזל ישרת אתכם שירותים רבים ומגוונים . אם אתה שומע כלבים נובחים בחלום, זה מנבא חדשות בעלות אופי מדכא, וזו לא רק האפשרות שהחלום יבוא בעקבותיו קשיים . אם אתה רואה כלבים רודפים אחר שועלים וטרף גדול אחר, המשמעות היא פעילות יוצאת דופן בכל המקרים . לראות כלבים חמודים ומפונקים מעיד על אהבה למופע, וכי החולם אנוכי וצר אופקים . באשר לבנות, חלום זה מנבא את חוצפתו של האהוב . אם אתה מרגיש מבוהל לראות כלב שמירה ענק, המשמעות היא שתסבול מקשיים בגלל מאמצים לעלות מעל הממוצע . אם אישה חולמת על כך, היא תתחתן עם גבר חכם ואנושי . אם אתה שומע כלבים שואגים ושואגים, המשמעות היא שאתה נתון לחסדיהם של אנשים ערמומיים ותאחל לך בסביבה ביתית מטרידה . אם אתה שומע נביחות בודדות מכלב, זה מנבא מוות או פרידה ארוכה מחברים . אם אתה שומע כלבים שואגים ונאבקים, זה מנבא כי אויבים יתגברו עליך וחייך יתמלאו בייאוש . אם אתה רואה כלבים וחתולים בהסכמה לכאורה, ופתאום כל אחד מהם פונה כנגד השני, מגולל את ניביהם, ומתפתח מריבה ציבורית, אז תתמודד עם אסון באהבה ובתענוגות עולמיים אלא אם כן תצליח להרגיע את המצב . אם חלמת על כלב לבן ידידותי שמתקרב אליו, זה מנבא על עבודה מנצחת, בין אם ברמת הקריירה ובין אם באהבה . עבור ילדה החלום הזה מבשר על נישואים מוקדמים . אם אתה חולם על כלב רב ראשי, תנסה שיהיו סניפים רבים שיפעלו בבת אחת . הצלחה מגיעה תמיד על ידי ריכוז אנרגיות, וחלום זה צריך להיות אזהרה לאדם שרוצה להצליח בכל דבר . אם חלמת על כלב כלב, המאמצים שלך לא יביאו לך את התוצאות הקיימות, ומחלה קשה עלולה להתפרץ באיברים החיוניים שלך . אם כלב מטורף נושך אותך, זוהי אינדיקציה לכך שאתה או מישהו שאתה אוהב נמצאים על סף שיגעון . עלולה להתרחש טרגדיה איומה . אם אתה חולם שאתה נוסע לבד ושכלב עוקב אחריך, זה מנבא חברים נאמנים ופרויקטים מוצלחים . אם אתם חולמים על כלבים ששוחים, זה אומר עבורכם הרחבה קלה לאושר ולמזל . אם חלמתם שכלב הרג חתול בנוכחותכם, הדבר מעיד על התנהלות רווחית והנאה בלתי צפויה . אם כלב הורג נחש בנוכחותך זה מבשר בהצלחה ….

…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….

…ודם הוא כסף אסור או חטא, ואם הוא רואה שהוא נמרח בדם, אז זה הופך לכסף אסור או לחטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצתו ממקום שהוא לא מכיר, אז הוא משקר לו ממקום שהוא לא מרגיש, על פי סיפור יוסף עליו השלום . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם, דם של חתול, אז הוא משקר לו את כוחם של הבוגדנים והלא צודקים . אם הוא מוכתם בדם איל, ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי ניתן להריון . כמו כן, הדם של כל בעלי החיים, משום שאלה המיוחסים לאותה חיה משקרים להם . אם היה רואה ששתה דמו של אדם, היה מרוויח כסף ומרוויח וינצל מכל משפט, פורענות ומצוקה ….

…האם יש קשר בין אכילת יתר לסיוטים? כן, אוכל עלול לגרום לסוגים מסוימים של סיוטים, ולכן הנביא עליו השלום והברכה, הזהיר מפני אכילת יתר, ואמר : [ בן אדם מעולם לא מילא קערת חתול, רעה מבטנו. , על פי אבן אדם על צליבתו, ואם יש בכך צורך, אז שליש למאכלו, שלישי לשתייתו, ושלישי לעצמו ] , גם הוא אמר : [ בית מחלת קיבה ] , והמחלות האלה שיש כדי לעשות עם שינה מה צריך לעשות על המשמר . עם זאת, ההרגל של סיוטים הנובעים מאכילת אוכל אינו בעל אופי מפחיד או מזיק, כמו אלה הנובעים מהשפעות הקסם או העין, למשל, או משגיחה על דברים אסורים, במסיבות מגונות או בשירה, וה שליח, שלום וברכות אלוהים עליו אחרי תפילת ערבית, שנא לדבר אחריה, אוסר שזה יהיה נאום מותר, אם תהיה פגישה אחריה, ובמה שאלוהים אסר, אז בעליו עלול לסבול מחוסר יציבות בשנתו, וזו תוצאה של דברים רבים, כמו להישאר מאוחר ולהפר את מה שאלוהים ושלחו אסרו, ואסור על כך והמסקנה היא שיש קשר בין שובע לסיוטים, אך הסיוטים נובעים שביעות רצון אינה גודל הסיוטים שמקורם בקסם, העין או החטא…

…מהם התיאורים של השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שבאו בביוגרפיה , ואשר אם ראיתי זאת בחלום, אני יודע דרכו ראיתי אותו אמיתי . . ? אהבתי לכתוב את התיאורים שלו, אז אם מישהו מכם ראה חזון בשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא ישווה את מה שהוא ראה לתיאורים, אם הם תואמים. הוא ראה אותו, ובאותה תקופה ייתן לו לשמוח ולא לשמוח, ואם זה לא עולה בקנה אחד, אז הוא לא ראה אותו, ובאותה עת החזון הוא חזון של פרשנות, ולפי מצבו של הרואה , ותיאורו הוזכר בכמה חדיתות, כולל : החדית של עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא אמר : הנביא , שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים עליו, עם ארוך וארוך. ידיים ורגליים לא קצרות, כפופות – כלומר אצבעות עבות ומחוספסות – עריסות גדולות ראש, ענקיות – כלומר העצמות והקורפוס, כל עצם שלמה גדולה – דלפה ארוכה – כלומר השיער שנמצא בין חזה וטבור – . אם הוא הולך, הם מרותקים, כאילו יורדים מערימה שלא ראיתי לפניה או אחריה, עליו השלום . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'טוב ואותנטי . האיש שאל את אל-בארה : האם פניו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו חרב? הוא אמר : לא, כמו הירח . ועלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר בתיאור אחר : זה לא היה ארוך ורך, וגם לא קצר מטלטל, וזה היה ארבעה מהאנשים, ולא היה חתול מתולתל ולא שבט. . אני מכווץ את העיניים, שולל את השפתיים, את התהילה של הפטרייה והכתף, את החשופה עם דליפה, את הידיים והרגליים כפופות. יש לו נימה ומרכך אותם, ואני מכבד אותם בעשרה. מי שרואה אותו ייתן לו שנינות, ומי שמערבב אותו בידיעה שהוא אוהב, הוא אומר את שמו לא ראיתי לפניו או אחריו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הסבר את הדיבורים המוזרים : Almmguet : AC אורך יוצא : בתוך כמה זה אצל חתולי ארמון חלק : Almthm Aljaudh החמור : Albadn הרבה בשר Almkltm : משקה פן מךוואר : כי חלבון אדום Alodj : מחשיך חמור של עין Alohdb : שפות ארוכות Ketd : קהילת כתפיים, אשר גבנון דלף זה היא שירה העדין כי הוא כמו פין מהחזה עד הטבור. הצנומות : את אצבעות עבות מן הידיים וכפות הרגליים, את נקע : ללכת עם העוצמה של ג'ליל אל- Mushash : את ראשיהם של תהלוכות עיישה אמר עליו : שליח אלוהים לא סיפר קריינות הזה שלך, אבל הוא נהג לדבר מילים שמבהירות את זה, פרק שהוא משמר ממי שמרגל אליו . ועבדאללה בן אל-הארית אמר עליו : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נהג לצחוק אלא בחיוך . בסמכותו של ג'אביר בן סמרה, אמר : הייתה חמושה ברגלי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא נהג לצחוק רק בחיוך, ואם הייתי מסתכל עליו אני אמר שהעיניים כהות יותר, ולא כהות יותר . ועליו אמר : הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג להיות בעל פה מצולע, בצורת עיניים, אובססיבי לעקבים . הסבירו את השיחה המוזרה : עיניים מבולבלות : חתך ארוך של עין, מחסל : בשר קטן ,,,,, מצטט את סונן אל – טירמידי, סגולות ספר…