חתול אם חלמת על חתול, משמעות הדבר היא מזל רע אם לא הצלחת להרוג אותו או להרחיק אותו מעיניך . אם חתול יתקוף אותך, הוא ימצא אויבים אשר יכתים את המוניטין שלך בכל דרך שהיא ויגרמו לך לאבד את המזל . אך אם תצליח בממדיה, היא תתגבר על קשיים גדולים ותעלה בדרגה ובהון. אם היא תפגוש חתול דק, רעב ומלוכלך, היא תקבל חדשות רעות מהנעדרים . יש חבר על המיטה הגוססת, אבל הוא יחלים לאחר מחלה ארוכה ומפרכת אם תגרש אותה מהעין. אם אתה שומע חתול זועק או מיואן בחלום, אז חבר כוזב ישתמש בכל הפקודה שלו על מילים או מעשים כדי לגרום לך נזק . אם אתה חולם שחתול גירד אותך, אז אויב עבורך יוכל להפיק ממך את היתרונות של עסקה שבילית ימים רבים בהכנות אליה . אם ילדה חולמת שהיא נושאת חתול, או חתלתול, אז בגידה של אחרים יחתום אותה בהשפעת עבודה לא נכונה . אם חלמת על חתול לבן ונקי, זה מעיד על דילמות שעשויות להראות לא הולמות כלפי חוץ . אם חלמתם על חתול לבן ונקי, הדבר מעיד על דילמות שעלולות להיראות מזיקות על פני השטח, אך יתברר כמקור של עצב ואובדן עושר . כאשר סוחר חולם על חתול, עליו לגייס את מיטב האנרגיות שלו לצורך העבודה, מכיוון שמתחרים שלו עומדים להצליח להרוס את רמת מערכות היחסים שלו, ואם הוא מוכר במחיר נמוך יותר ממחירי אחרים ו ממשיך, הוא ידחף בכוח לאמצעים אחרים . החלום לראות חתול ונחש מסכימים מסמל את תחילתו של מאבק זועם . זה מצביע על כך שאויב שאירחת על מנת להשתמש בו כדי למצוא סוד שלדעתך שייך לך לא יגרום לך לחוש ביטחון מהביטחון שנתת בו, כך שתתנער מהידע על מעשיו מחשש שה הסודות שגילה על חייך האישיים יתפשטו ….

…ומי שרואה שהוא מכה חתול עד שהוא מגרד אותו או אכל אותו, אז הוא מתפרש על ידי פציעה של מחלה ארוכה ואז נרפא ממנה, או מי שרואה שהוא גירד חתול ואז מתעורר ונעשה בריא, הגנב מתחזק ….

…** החזון של אבן עבאס בהריגתו של חוסין . אבן עבאס – שאללה יהיה מרוצה מהם – אמר : ראיתי את הנביא עליו השלום בחלום חצי יום איתו בקבוק אוסטוס אוגבר שבו עקבות הדם או בחרתי משהו במקום בו הוא אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, מה זה ? הוא אמר : ( הדם של חוסין וחבריו, אני לא הלכתי אחריו מהיום .) אמאר, אחד המספרים של החדית ', אמר : שיננו את היום באותו יום ומצאנו אותו נהרג באותו יום ….

…בסמכותו של ח'אלד בן מדען בסמכות חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , שהם אמרו לו : ספר לנו על עצמך . הוא אמר : כן, אני קורא לאבי איברהים ובשורות טובות. אמי ראתה כשנשאה אותי שיוצא ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . בסמכותו של אבו אוממה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : אמרתי, נביא אלוהים, מה הייתה תחילת פקודתך? הוא אמר : קריאתם של אבו איברהים ובושרא עיסא, ואמי ראתה שנובע ממנה אור שמאיר את ארמונות הלבנט . עוד אמר אל-היתמי : שרשרת ההולכה שלה טובה ויש לה עדויות התומכות בכך ….

…** חזון של אום סלאמה בהריגתו של חוסין . בסמכותו של ראזן – שהוא אל – ג'וחאני – הוא אמר : סלמה – שהיא אל – בקריה – אמרה לי : היא אמרה : הלכתי לאום סלאמה בכי, אז אמרתי : מה גורם לך לבכות? היא אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כלומר בחלום, ועל ליבו זקנו היה עפר, אז אמרתי : ~ מאליק, שליח האלוהים?~ הוא אמר : (הייתי עד להריגתו של חוסיין באף. ) ובקריינות אמרה : ראיתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום בוכה עם עפר על ראשו וזקנו . נקם באלוהים הכל יכול של רוצחי אל- חוסין שאללה יהיה מרוצה ממנו על מוכתאר בן אבי עבדי יד אלתגאפי שקרן וטטאבהם ויהרג אותם ראה פופולרי בחזון המסופר על ידי טבראני ב ( נהדר ) עבור העם אמר : ראיתי שינה כמו אם הגברים ירד מן השמים עם כידונים לעקוב אחר הרוצחים של אל – חוסיין מאי אלוהים להיות מרוצה ממנו, ברגע מוכתאר ירד בהשראת אותם . אל-היתאמי אמר : שרשרת ההולכה שלה טובה ….

חתול הוא בחלום משרת ושומר לאדם . אם אתה חוטף ממנו משהו, הוא נחוש וסובל מילדים וגנבים, או שנאסר עליו לטפל בו ולמנוע את כספו . מי שמכר חתלתול הוציא את כספו . ונאמר : כוס מעידה על אישה מתעתעת . הכוס נשרט וננשך על ידי בגידתו של המשרת . ראה גם חתולית, ראה חתול ….

…אבן אישאק אמר : רביע בן נסר, מלך תימן, היה בין קהל המלכים . Altbabah ו ראה את החזון של ההילה שלו Feza זה לא לתת כומר ולא קוסם ולא Aaiva וגם לא אסטרולוג מן האנשים של ממלכתו, אך העלה אותו אמר להם, ראיתי חזון Hltinay ו Fezat אותם הם אמרו לי זה ולפטואלה , הם אמרו לו : אקסה הודענו לך את פטואלה , הוא אמר : אמרתי לך שזה לא הרגיע שהוא סיפר לך על הפרשנות שלה, כי הוא ידע רק את הפרשנות שלה לפני שהוא סיפר לו על זה , ואחד הם אמרו לו : אם המלך רוצה בכך, אז הוא צריך לשלוח אלי דירה שטוחה והוא לא אחד מהם הבקיא יותר בהם. הם מספרים לו על זה . הוא שאל על כך , אז הוא שלח אליהם, והוא בא אליו לפני שהוא חתך ואמר לו : ראיתי חזון שהדהים אותי ונחרד מזה, אז הוא סיפר לי על זה, כי אם אני מכה בו, הייתי מפרש את זה. הוא אמר : אני כן , ראיתי לבה שיוצאת מתוך חושך , והיא נפלה באדמת האשמה, וכל אדם אכל ממנה גולגולת , אז המלך אמר לו : מה התגעגעתי מזה, הו סתיח, מה יש לך בפרשנות שלו? הוא אמר : אני נשבע באהרטין של הנאש לתורכיה היבשתית של תבטון , וולימלקן בין אבייאן לג'רש , אמר לו המלך : ואבי פן זה עבורנו אובייקט טורד פוגע מתי יהיה , אבי זמני זה או אחר כך? הוא אמר : גם אחרי יותר מששים או שבעים לאקן , אמאדן שנים , אמר : אופדום ממלכם או מנותק? הוא אמר : לא, אבל זה מנותק לכמה שבעים שנה , ואז הם נהרגים ונמלטים ממנו . הוא אמר : ומי שמגיע אחרי זה שהורג מגרש אותם? הוא אמר : אחריו יוראם בן דהי יאזן , שיוצא מעדן , והוא לא משאיר אף אחד מהם בשבועה . הוא אמר : האם זה מסמכותו או שהיא מנותקת? הוא אמר : לא, אבל זה מנותק . הוא אמר : מי יחתוך את זה? הוא אמר : נביא חכם , שהגילוי מגיע אליו מעלה עליונה. הוא אמר : מיהו הנביא הזה? הוא אמר : אדם מבנו של חאליב בן פהר בן מאליק בן נדר , המלך יהיה בעמו עד סוף העידן . הוא אמר : האם יש עוד גיל ? הוא אמר : כן , שעליו אוספים Alolon ואחרים , הוא מאושר שם משפר , ו Ishqy זה מתעלל , אמר יותר ראוי של מה שאתה אומר לי? הוא אמר : כן , בין הערביים ובין הערביים , ושברים אם הם עקביים . מה שאמרתי לך נכון . ואז הציג עליו חריץ, והוא אמר לו, כשאמר לשאטה והסתיר את מה שהוא אמר לראות: האם הם מסכימים או לא מסכימים , והוא אמר : כן , ראיתי לבה שיצאה מהחושך ונפל בין אחו לערמה וכל נפש אכלה ממנו. הוא אמר : כשאמר לו את זה, הוא ידע שהם מסכימים , כי האמירה שלהם היא רק אחת שהשטח אמר : נפלת על אדמת האשמה, וכל גוף אכל ממנה , והוא אמר חלק : זה נפל בין גן ילדים וגבעה, וכל נשמה אכלה, אז המלך אמר : טעיתי, חלק ממנה, מה יש לך בפרשנות שלה? הוא אמר : אני נשבע Ahartin של האדם , הארץ Anzln סודן , Vlegbann על כל ילד בנאן , וירשתם בין אביאן כדי נג'ראן , את המלך אמר לו : ואבי שסע זה אלינו, וכאשר יהיה חרא פוגע לְהִתְנַגֵד? בזמני או אחרי? הוא אמר : מיהו העניין הגדול הזה? הוא אמר : צעיר שאינו פיזי ואינו ערים , מוציא אותם מביתו של מי ששוקל , ולכן אינו משאיר אף אחד מהם בתימן . הוא אמר : האם שליטתו נמשכת או מנותקת? הוא אמר : אבל לנתק את השולח של Messenger , מגיע תקין וצדק , בין אנשי הדת ואת האשראי , להיות מלך עמו – כדי – פרק יום , אמר : מה הפרק היום? הוא אמר : א היום שבו מתוגמל מושלים , וקרא אותו משיחות עדן , שמע על חיים אותם ואת המתים , ב שבו אנשים מתכנסים Meeqaat , יהיה זה עבור מי מפחד לנצח ומעשים טובים , הוא אמר : ראוי של מה זה אומר ? הוא אמר : כן, אדון השמים והארץ , ומה ביניהם של הרמה והנמכה , אם מה שניבאתי תעקוב אחר מה שיש בו . אבן אישק אמר : הוא נפל באותו רביע בן נסר מקלה פג'ז את בניו, והעליב את ביתו בעירק, כולל לתקן אותם וכתב אותם למלך מלכי פרס אמר לו בלבול סבור בן חרזד וושכנם , זה השאר של רביע בן נאסר אל – נועמאן בן אל – מונדהיר , הוא מיחסי תימן וידע נומן אבן אלמונדיר אבן אלנומן איבן אלמונדיר אבן עמר אודא אודא אבן רביאה אבן נסר המלך ההוא . אבן הישאם אמר : אנ -נועם בן אלמונדיר בן אלמונדהיר בו הוא אמר לי ח'אלף אל-אחמר . סיפור זה אבן הישאם הוזכר הביוגרפיה ואבן ג'ריר ב שלה בהיסטוריה Obongam Asbahani ב סימני הנבואה ואת בנו של רבים על ההתחלה ואת הסוף, את כל אותם מן הבן של יצחק עלה ב אבן ג'ריר של רומן כדי ממנו אבן אסחאק אמר : כאשר הבנייה היבט של רביע נאסר אמר בן כך עושה רביע, בנו ומשפחתו הוא לא עשה זהב. הוא הזכיר שבערבים והם דיברו על זה עד שהוא הזכיר את זה וידע את זה אצלם . כשאביסיניה הגיעה לתימן, והעניין עליו דיברו התרחש מפקודת הכהנים . אל- אשה אמר : אני בן קאיס בן-תעלבה אל-בכרי בחלק מהדברים שהוא אומר והוא מזכיר מה קרה מעניין שני אותם כמרים שטוחים וקוצניים היא נראתה בשפתיים, כמו המראה שלה באמת, כמו אמר זאב כשהוא צרח ….

…באשר לאגורה, מדובר בגנב, ומי שרואה חתול נכנס לבית, ואז נכנס לשם גנב. אם החתול נעלם עם משהו, אז הגנב הולך עם משהו שם, ומי שרואה שהוא שחט חילזון או הורג אותו, אז הוא מכה בגנב או כובש אותו, ומי שרואה שהוא הכה מהבשר והשומן של החתול, ואז הוא מכה בכסף של הגנב או ממה שהוא גנב ומי שרואה שהוא מכה אגורה עד שהוא מגרד אותו או בולע אותו, אז הוא יסבול ממחלה ארוכה, ואז הוא נרפא או שהם חמורים, ואז הוא משוחרר. ואם החתול הוא המובס, הוא חף ממחלתו או מדאגתו מוקדם יותר ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר במחלה ובדאגה…

…ומי שרואה שהוא מת ונישא על צווארם ​​של אנשים, אז הוא יכה שליט וימלא את מצוותו, וכפירתו תהיה באותה סמכות כמו אלה שהלכו אחר הלווייתו, אך מקלקל את דתו והוא קיוויתי לטוב מאוחר יותר אלא אם כן הוא נקבר ….

…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…הוא בחלום משרת . ונאמר : גנב מבית הבית . ונאמר : הנקבה שלו היא אישה רעה מתעתעת . ואם חתול נושך אותו או מגרד אותו, אז הוא חולה, ואם החתול הוא פרא אז הוא חמור יותר . ומי שראה שהוא מכר את חתלתולו, הוא היה מוציא את כספו . ומי שאוכל בשר של נחירה לומד קסמים . ומי שרואה שהוא הפך לחתול, הוא חי ממציצנות . ומי שיראה שנחלת נכנסת לבית, גנב ייכנס לבית הזה . והחתול בחלום מציין את הספר, כי אלוהים אדירים אמר : ( והם אמרו : אדוננו, מהרו אלינו, נפילה לפני יום הדין ). אולי החתול מציין את העקשנות של האישה והילדים, ריב וגניבה, זנות וחוסר הגשמה, האזנה, קריצה, לחישה ורעש חזק, ואולי מעיד על הילד מזנות וממזרות, ומציין את האדם שאוהב ללבבות של אנשים על ידי קפיצה וריקודים . אם החתול והעכבר, או הזאב והכבשה, היו סימן לצביעות ולהערצה, או להוגנות בעדר . אולי הכוס מציין את האישה המעוניינת לגדל ילדים ולהשאיל אותם למשמעת . החתול מגרד אדם מציין אויב מוג'אהיד . והסיווט ראה את חזונו בחלום המעיד על אדם שנראות הרשעים בו ומוסרי הטוב…

…ונאמר כי מי שראה שהוא נושא קטן בחיתול שלו, שהוא יינצל מדאגה וממצוקה אלא אם הקטן היה תקוע, ונאמר שאם הוא יפחד הוא יהיה בטוח ….

חתול : הוא חתול, חתול, נבדל בפרשנותו, נאמר שהוא שומר על השרת, ואמרו לו שהוא הגנב של אנשי הבית, הנקבה ואמר לו אישה חולה – מטעה בוטה, ומיוחס לשניהם משייט את פלמרה ושומר ואכטלש וגונב, זה יפגע בו ויעזור לו, הננשך או השרוט הוא נבגד על ידי מישהו שהוליך אותו שולל, או שזה יעשה אותו חולה . אבן סירין נהג לומר : זו מחלת סונה . ואם החתול הוא פראי, הוא חמור יותר, ואם מדובר באגורה שקטה, הרי זו סונה שהיא נוחה ומשמחת בה, ואם זו אכזריות והרבה מאוד נזק, זו שנה של מטרד, ויהיה בו עייפות ומצוקה . ומסופר שאישה באה לאבן סירין ואמרה : ראיתי אגורה מכניסה את ראשו לבטן של בעלי, אז הוא הוציא ממנה משהו והוא אכל אותה, והוא אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, הם ייכנסו הלילה לחנות של בעלך, והם יגנבו ממנו שלוש מאות ושש עשרה דירהם. כושי, הם לקחו אותו, והם דרשו את הגניבה, אז הם לקחו את זה בחזרה ממנו . נאמר לאבן סירין : איך ידעת את זה ומאיפה נגזרת? הוא אמר : החתול הוא גנב, הבטן היא האוצר, ואכילת החתול ממנו היא גניבה. באשר לסכום הכסף הוצאתי אותו מחשבון הגמל, והוא : השישים ושש, הצהריים חמישים, הוואו שש, והמאתיים של ה- r, כך שזה סכום החתול ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

…ומי שיראה שהוא חופר במתכת משהו, הוא יוכל לייחס לו את המינרל הזה בפירוש. אזכור של סוגים שונים של חפירות אדמה הוזכר בפרק 32 ….

ומי שרואה את סוסו גנב, זה מעיד על הרס משפחתו ….

ומי שראה כאילו הוא ישן, מקדש האימאם, נבדל בפירושו, וחלקם אמרו שיש לו מאפיין שלו, ונאמר שהוא אסור

…באשר לסחלה, הוא מתפרש כבן, ופירושו הוא כמו פרשנותו של גדי, אך את גדי מייחסים לזכרים ואת סחלה לנקבות ….

אבן סירין אמר שחזיונות הטוואשה מכל מין מעידים על טובות וצדקות, ונאמר שטוואשה באה לידי ביטוי על ידי מלאכים או על ידי טוב ….

חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

ומי שראה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אבן סירין אמר שהוא יהיה בעל התנהלות טובה, ונאמר שהוא יהיה ארוך טווח וסגולה באמירת האמת יעילה לטוב, כוזב כוזב, ואולי ברכה עקיפת הבית הישן ….

זה מתפרש בתשעה היבטים כמו הסתרה, תועלת, כסף, לבוש, כבוד, יוקרה, דת, טוב וציווי טוב ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

…ואם זו דרישה של אגת, אז זה מצביע על כך שהושגה תועלת ממלך או מאדם גדול, ואם זו דרישה, ואם זו דרישה אולי זה מעיד על השגת יוקרה, כבוד ו מעמד, והוא מקבל עבורו מחזקת כסף וחסד ….

…אם הוא רואה כאילו השיער בצד שמאל של ראשו התפשט, הוא מציין שהוא סובל מזכרים ומקרוביו ….

ומי שרואה שסולטנה נתנה לו ראש אריה, אז הוא מציין שהסולטנות האצילה אותו אליו אם הוא מתאים לכך, או שהוא ממונה עליו ….

באשר למחתה, זה מתפרש על ידי המשרת והמשרת ממנו הוא מרחם על בעליו ואנשים משבחים אותם, כך שכל מה שהוא רואה בו מזיין או שין הוא יחזור אליהם, ואם זה ממתכת , הם קשורים למתכת המסוימת הזו ….

באשר לחוגרת, היא מתפרשת על פניה, ואל-קירמני אמר שאלג'יג'ה היא אישה יפה או עוזרת יפה ….

כמה מהבטאים אמרו: שמעתי מהשיח 'מוחמד אל-קרוני, אחד מהשיחי' הביטוי, שיש מלכים שראו בשנתו כאילו אכל בת-ים, אז הוא אמר לו את זה, אז אמר לו שתאמין במשהו שירחיק ממך את הרע. פיקוד ומג'ה לכאורה ….

והגלגל מסתובב על פניו, ומי שרואה שהוא נוהג על גלגל בזמן שהוא רץ איתו, זה מעיד על השגת כבוד וגובה ….