…חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….
חולם על חלב מבושל
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על חלב מבושל)…ומי שרואה את בישולו מבושל ללא מלאכותיות, הוא יפרש בנוחות ובחיים טובים כדוגמה הרווחת בקרב אנשים למי שנוח לו: התבשיל שלו מבושל והמים שלו בקלח ….
אם אתה מבשל ארוחה, המשמעות היא שעבודה טובה תחזור אליך . כמה חברים יבקרו אתכם בזמן הקרוב . אם יש סכסוך או חוסר שמחה, אתה יכול לצפות שיקרה תקריות לא נעימות ומאכזבות ….
באשר למה שבושל, מי שרואה סוג של אוכל, אז זה מתפרש באופן שמי שרואה שהוא מבשל משהו למטופל מסכים איתו, אז זה בריאות ותועלת בשבילו, ואם לא, אז הביטוי שלו נגדו . ומי שרואה אחרת, הביטוי שלו נגדו ….
…הקשה נמצא בחלום פרנסה דחופה וסחורה רווחית . וירקות מבושלים מעידים על מילוי החוב, מזרזים את הדחייה, השמחה וההנאות, או דאגות וצער ועוני ….
ומי שרואה שיש לו זעפרן שאינו נבדק על ידי העומסים, זה מעיד על העושר והחסד הגדול, ונאמר שמי שראה שהוא מחץ את זעפרנה במחרס, יתחתן עם אישה ….
…אל-קירמני אמר: הבשר המבושל מבורך ומברך, וגם הבשר הצלוי מבורך בפחד, כי הקב~ה אמר, אז הוא פחד מהם, וזה היה כשראה את המנגל ….
…ואל-קירמני אמר כי דוחן הוא מעט כסף, בין אם הוא הרבה או מעט, משולב, או לא נאסף, מבושל או לא מבושל, ולגבי חומוס, הוא מעונן ומעוות, בין אם הוא רטוב או יבש, מבושל או לא מבושל , ואם זה עם משהו אחר, הוא קל יותר ….
…באשר לאפונת פרה, אמר אבן סירין, מי שראה שהוא אוכל אפונה בזמן או במועד אחר, מבושל או לא מבושל, אז הוא לא ראוי לשבח וירוק ויבש במובן אחד ….
…באשר לפולסים, אם הם ממה שאוכלים מבושל או גולמי, אין בזה שום דבר רע. לגבי מה שאינו מבושל או נאכל על ידי אדם, זה טיעון והם ומי שרואה אפונה ירוקה, חומוס, עדשים, פרות וכדומה, אז זה דאגה וצער למי שאכל אותם או הכה אותם ו שראה בצל, שום, גזר, לפת וכדומה. זו מצוקה וצער. אכילת שום וכרישה וכל צחנת אוכל עשויה להיות משהו מכוער או מגונה. מי שרואה כמהין בחלום, היא אישה שאין בה טוב כי אין לה בסיס, ואם יש הרבה ממה שידוע על מספרם, זה הפרשה וכסף מהנשים. הכה בו או אכל אותו…
…באשר לאספרגוס, הוא דו צדדי, אם הוא מבושל, זה יתורגם להוראה מותרת, ואם הוא לא מבושל אז זה לא טוב ….
…אבטיח : זו מחלה, ונאמר שהוא אחות, ונאמר שהפציעה שלו היא זיהום שממנו הם לא נספרים . ונאמר כי ירוק הוא גולמי ממנו שלא הבשיל, בריאות הגוף . ומי שרואה את זה כאילו הושיט את ידו לשמים וצרך אבטיח, הוא יבקש רכוש ויקבל אותו במהירות . מסופר שאדם ראה כאילו זרק אבטיח לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, ואמר לו : אחד ממשפחתך נפטר עם כל אבטיח . זה היה כך . והאבטיח הירוק ההודי, אדם כבד נשמה, קר בעיני אנשים . לגבי המלפפון : נאמר שהוא מעיד על הריונה של אישה שיש לה חזון, ונאמר שהוא לא מוצא חן בעיניו, כמו קטניות ועדשים . באשר לדלעת, שהיא הדלעת, העץ שלה הוא אדם מלומד או רופא שקרוב לאנשים מבורכים . אמרו שהיא אדם עני . דלעת חולה תבריא . ומי שרואה כאילו הוא אכל אותו מבושל, הוא יגלה שהוא סטה או שינן ככל שאכל ממנו, או שהוא אוסף דבר מפוזר, שרצוי מבושל בחלום : דלעת, בשר וביצים . אם היה רואה שהוא אוכל דלעת גולמית, הוא היה מסתכסך עם אדם, והוא היה נבהל מהג'ין . גוון גוון הדלעת אנאס לאחר השממה והפיוס לאחר הסכסוך . ומי שרואה כאילו בחר דלעת אבטיח, הוא יירפא ממחלה, עקב רפואה או תחנון, והסיפור המקורי של יוסף עליו השלום ….
…פרוסות בשר, אם אדם רואה אותן בחלום, היא רוע מרושע או ריח . אולי זה הצביע על שביעות רצון, פרנסה מהירה, עליית הרצון והצגת מה שאדם מתכוון להסתיר . בשר פאונד מציין מה עוקב אחר הלם והמכה . זה עשוי להתייחס לפרישות לאישה, ולאישה ההרה לבן . ואולי מעיד על ידי ערבוב הכסף עם השותפים והופעת העניין בקרבם . אם הבשר התבשל בחלום, הרי זה כסף. באשר לבשר נא, זה הכל או רעב ומחלות, ולקנות אותו מהקצב זה טוב . ובשר רך הוא מוות . ומי שרואה שהוא אוכל בשר אדם, הוא יעקוב בו . ואם אישה אוכלת את בשר עצמה, היא נואפת . ובשר רזה מעיד על מחלה . ובשר נחש הוא כסף מאויב . ובשר משבעת הכסף מסולטאן . בשר טרף מעופות ובשר חזיר אסור לכסף . והבשר הישן הוא נקמה למתים . ובשר גמלים הוא כסף מאדם ענק, אויב חזק . ונאמר : מי שאוכל בשר גמל מקבל תועלת וכסף מהמלך . ובשר בקר מעיד על עייפות וחוסר עבודה . אם מישהו יראה כבש שחוט בביתו, הוא יצור קשר עם מישהו שהוא לא מכיר . אם הוא רואה בביתו שלא חותכים את הטלה הנשחט, אז זה מצער שמפתיע אותו, ואם השחיטה שמנה, אז הוא יורש כסף . מי שרואה שהוא אוכל בשר נא הוא טוב, ואם הוא רואה אותו ולא אוכל אותו, זה רע . ואם הוא אוכל בשר מבושל, הכסף שלו גדל . ואם הוא אכל את זה עם שייח ', זה יהיה גבוה . צלי בקר הוא ביטחון מפני פחד, ונאמר : הוא פורה ועשיר . ובשר עוף מעיד על התועלת של נשים . אולי בשר מעיד על החלום לבעלי כעס, והיעלמות הדאגות והייסורים מעידים על ריפוי מחלות . ובשר אסור פה אחד בכסף . ובשר ציפורים הוא יתרון מנסיעה, ואכילת בשר ציפורים עשויה להצביע על גן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ( ופירות ממה שהם בוחרים, ועוף בשר שהם רוצים ). בשר החיה הוא פרנסה מותרת, והוא עלול להיות מסוכן וקשה . ובשר דגים הוא פרנסה שמחה, דחופה והללית, והוא עשוי להצביע על תועלת הים או הסולטאן . ובשר אדם ניצח את האויב . ראיית בשר ודם לא ידוע היא עדות לסכסוכים ולניצחון, ואם הוא אוכל בשר עופות שאינו מותר לאכול, אז הוא אוכל מכספו של עם עוול זדוני . ובשר אווז מעיד על תועלת מבעלי הדת, וכסף של בשר אפרוחי ציפורים בעייפות ובמצוקה . ובשר האדם מורכב מרווחיו, מבריאותו ומחלתו, או מעושרו, מדתו ואדיקותו . והבשר הלא ידוע מעיד על מורשת האבודים . ואם הוא קונה בשר אדם, הוא קונה סחורה שבורה . ומי שאוכל את הבשר הנוסף של עצמו, הוא יאכל את הריבית וישמור על ההון, ואם הוא אוכל משהו אחר מלבד התוספת, הוא יעלה על הונו, או יתחרט על מעשה שהוא עושה . בחלום, מבושל עם בשר הוא עושר לעניים, ומבושל עם בשר הוא עוני . אם הוא בישל אוכל טוב בעצמו, הוא זכה בתפקיד, או חילק אחרי הפסקה שלו . אני מבשל . יש לו עוד, אולי ערמומי . בשר עם חומץ, ראו אלסקבאג ' ….
…ג'אביר אל-מג'ריבי אמר כי חזון של אכילת עדשים הוא להשיג כסף מצד הנשים, במיוחד אם הוא לא מבושל, ואם הוא לא מבושל ואוכל ממנו, זה מעונן, ובאשר להציל אותו, זה לא מחמוד ב בכל דרך שהיא ….
…הוא בחלום איש ידע או טוב, קרוב לאנשים, קל באספקה, ולחולים יש תרופה . מי שאוכל ממנו מבושל חוזר אליו, הוא איבד אותו מדתו, מעצמו, מכיסו או מבנו . ומי שאוכל דלעת גולמית, הוא יבהל מהג'ין, או שהוא יתקוטט עם אדם . נאמר : עץ הדלעת הוא אדם עני . ומי שקצר דלעת מחוות אבטיחים ניצל ממחלה, על סיפור יונוס עליו השלום . ודלעת דשדוש והאשמה . מי שאוכל דלעת מבושלת שומר פתק כמו שהוא אכל ממנו, או אוסף משהו בנפרד . ראיית דלעת מעידה על חזונו המעיד על דאגה, צער, מצוקה, מחלה או מאסר, ואכילה עשויה להצביע על טובת הנפש והבחנה . ומי שראה שהוא אכל דלעת גולמית הצביע על ריב ומרע, ואם אכל אותו מבושל והיה איתו תבלינים, זה מעיד על חרדה וצער, ואם זה בלי תבלינים, זו פרנסה, והוא עלול למצוא אבוד ….
…הוא ראה שהוא אוכל דלעת : מבושל בחתיכות בלי שום דבר בקשר איתו שמשנה אותו ממהותו וטעמו מתבלינים, או ממה ששנוא סוגו בפירוש, כי התבלינים הם ועצב, אם הוא אוכל דלעת. מבושל ואינו משתנה מטעמו, זה נובע ממנו משהו שהוא החמיץ בעצמו או מכספו או מדתו או מעולמו, או מאנשיו או מבריאות גופו או מהלך בזמן שמוחו ומוחו חוזרים אליו לאחר שהסגיר אותם ממנו, או נקודת עין שהוא החמיץ לו, או ישיבת עמותה שהופרדה ממנו, או שמירה על ידיעה ששכח ועזב כדי לשמר אותה, ומוחו חוזר לו בו וידעו את כמות הדלעת המבושלת שאכל, על פי האופן שתיארתי את טובתו, טעמו ושפעו, וככל שהיה טעים ועדין יותר, כך העניין בשבילו לברכות האלו המגיעות לו החלש יותר א וחזק יותר ….
…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…
…שום הוא כסף אסור בחלום, נאום מכוער ומתועב ובעליו משנה טוב עם רוע, ולכן מי שאוכל שום בשנתו מפחד ממנו בשבח מכוער, ואם הוא אוכל אותו מבושל, הוא חוזר בתשובה מחוסר מוסריות, וחוזר מטעות . אכילת שום היא מדריך טוב לחולה בלבד . מי שעקר שום נפגע מקרוביו, וכמו כן אם שלף נורות . נאמר : השום והבצל נוגים ….
…בשר גמלים : כסף שהוא מכה מאויב גדול ועוצמתי אלא אם כן החזון איש נוגע בו, ואם הוא נוגע בו, הוא מוכה על ידי אויב ענק וחזק . אם הוא אוכל אותו מבושל, הוא אוכל כסף של גבר, חולה ואז הופך לחף מפשע . נאמר שהוא אכל את זה נהנה מהסולטאן ….
…קמפור : שבחים טובים עם בהאא . וזעפרן הוא שבח טוב אם הוא לא נוגע בו . וטוחן אותו במחלה עם התומכים הרבים בשבילו . והיקר : נאמר שהוא מציין את החאג ', ונאמר שזה כסף, ונאמר שהוא יוטל, ומי שרואה אותו כאילו הוא מבושל על בית האימאם, הוא מואשם בכך שהוא לא הוגן ובגידה ….
…עשן הוא בחלום אימה ויסורים מאלוהים אדירים, ועונש מהסולטאן . מי שיראה עשן יוצא מחנותו או מביתו, הוא ייפול לטוב ופוריה לאחר אימה, שערורייה וקדחת, וזה יהיה בסמכותו של הסולטאן . אם העשן נמצא מתחת לסיר עם בשר בו הוא מבושל, אז הוא טוב, פורה ומשמח לאחר האימה שהוא מקבל . אם העשן הוא משהו שאין בו שום מסריח, הרי שהוא אימה, ואחריו כיעור ושערורייה . ומי שיראה שהעשן עלול להצליל אותו, יהיה לו חום . ומי שנפגע מחום העשן בחורף ובקיץ, זו מצוקה . לראות עשן זה אימה גדולה ולחימה אינטנסיבית, ואם הוא בוער, הרי זה הריגה איומה שמשפיעה על אנשים, ואם הוא לא מודלק אז הוא נאסף בלי מלחמה, ומרדה בלי להילחם . ועשן בחלום אם זה פוגע באנשים ומעוור אותם לעיניהם, היה עדות לדאגות, ייסורים ואי צדק, או ייסורו של אלוהים אדירים בחיסול או בצורת . אולי העשן הצביע על החדשות שממנו הופיע ….
…ומי שחושב שהוא אוכל מהכבד של כל דבר שקורה, אז הוא יקבל כסף, ואם זה היה מבושל, אז זה מותר, ואם זה לא זה, אז הוא לא אוהב ….
…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….
…באשר לכבד, זה כסף, ידע וילד, ומי שרואה את מה שמקשט אותו או מבזה אותו מיוחס למה שהוא הזכיר, ומי שרואה שהוא אוכל מהכבד של כל מה שהיה, אז זה מקבל כֶּסֶף. אם הוא מבושל, אז זה מותר, ואם לא, אז לא אוהבים אותו….
…תורמוס הוא חזון ירוק בחלום: מחסור ועייפות, או ידע ללא עבודה . ותרמוס יבש בחלום שהם במצוקה . ומחלת תורמוס מקמח . ופרנסה דחופה של תורמוס מבושל ….
…כרישה היא פרנסה בחלום מאדם חירש . ונאמר : מי שאוכל אותו אוכל כסף אסור ומכוער בכיעור, בשבח אי הוגנות או גניבה . ואם הוא אוכל אותו מבושל, הוא חוזר בתשובה ומחזיר תמורת כסף לא חוקי . ומי שלוקח כרישה, הוא אומר אמירה שהוא מתחרט עליה ….
…האורז נמצא בכסף חלומי שבו יש עייפות והתפרעות ואשליה, ואם האורז מבושל, זה מעיד על רווח ….
…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….