…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
חולם על חינה על הידיים
(72 פירושים ומשמעויות של חלומות על חינה על הידיים)…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….
…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…
…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….
…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….
…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….
…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….
…אלדן המבין את לאחאן או את הבנים הבינו שהוא ראה שני וטואלים טובים או רעים , ואמרו לו כוח אנושי, והמסור גם בוחר את הגדלת הכוח ורק ההפך הוא הפסוק ~ סנכרן אח אדדק ~ פירושו אח ניקו~ק ואמרו לו הומורוס את המדינה כי בדרך כלל התרחש במונח בנייה שאומרים לאנשי המדינות מבין כותרותיו אל-עדדי, ובאשר לשתי הידיים, הם מתפרשים על פי הדרכים שנאמרו כי יד ימין היא הסיבה לפנסיה של האיש, כסף, השתכרות ואחיו ואחיו ולקיחתו ונתינתו ויד שמאל היא עזרת האדם וחברו והוצאותיו חוסכות אותו לעת הצורך או בן זוג מקרובי משפחה עוזר בעניינים אורך הידיים הוא עלייה ביכולת ונאמר גם מה הוא התכוון לעצמו וקיצר אותן כנגד זה, ונאמר שאורך הידיים של האימאם או מי שתופס את מקומו היה אורך l אם, גידול ועוצמת עוזריו, והוא בילה בממלכה ולווה כסף והאריך את הפסיקה ואכף את הצו ….
…מהם התיאורים של השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שבאו בביוגרפיה , ואשר אם ראיתי זאת בחלום, אני יודע דרכו ראיתי אותו אמיתי . . ? אהבתי לכתוב את התיאורים שלו, אז אם מישהו מכם ראה חזון בשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, שהוא ישווה את מה שהוא ראה לתיאורים, אם הם תואמים. הוא ראה אותו, ובאותה תקופה ייתן לו לשמוח ולא לשמוח, ואם זה לא עולה בקנה אחד, אז הוא לא ראה אותו, ובאותה עת החזון הוא חזון של פרשנות, ולפי מצבו של הרואה , ותיאורו הוזכר בכמה חדיתות, כולל : החדית של עלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, הוא אמר : הנביא , שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים עליו, עם ארוך וארוך. ידיים ורגליים לא קצרות, כפופות – כלומר אצבעות עבות ומחוספסות – עריסות גדולות ראש, ענקיות – כלומר העצמות והקורפוס, כל עצם שלמה גדולה – דלפה ארוכה – כלומר השיער שנמצא בין חזה וטבור – . אם הוא הולך, הם מרותקים, כאילו יורדים מערימה שלא ראיתי לפניה או אחריה, עליו השלום . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'טוב ואותנטי . האיש שאל את אל-בארה : האם פניו של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו חרב? הוא אמר : לא, כמו הירח . ועלי בן אבי טאליב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר בתיאור אחר : זה לא היה ארוך ורך, וגם לא קצר מטלטל, וזה היה ארבעה מהאנשים, ולא היה חתול מתולתל ולא שבט. . אני מכווץ את העיניים, שולל את השפתיים, את התהילה של הפטרייה והכתף, את החשופה עם דליפה, את הידיים והרגליים כפופות. יש לו נימה ומרכך אותם, ואני מכבד אותם בעשרה. מי שרואה אותו ייתן לו שנינות, ומי שמערבב אותו בידיעה שהוא אוהב, הוא אומר את שמו לא ראיתי לפניו או אחריו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הסבר את הדיבורים המוזרים : Almmguet : AC אורך יוצא : בתוך כמה זה אצל חתולי ארמון חלק : Almthm Aljaudh החמור : Albadn הרבה בשר Almkltm : משקה פן מךוואר : כי חלבון אדום Alodj : מחשיך חמור של עין Alohdb : שפות ארוכות Ketd : קהילת כתפיים, אשר גבנון דלף זה היא שירה העדין כי הוא כמו פין מהחזה עד הטבור. הצנומות : את אצבעות עבות מן הידיים וכפות הרגליים, את נקע : ללכת עם העוצמה של ג'ליל אל- Mushash : את ראשיהם של תהלוכות עיישה אמר עליו : שליח אלוהים לא סיפר קריינות הזה שלך, אבל הוא נהג לדבר מילים שמבהירות את זה, פרק שהוא משמר ממי שמרגל אליו . ועבדאללה בן אל-הארית אמר עליו : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נהג לצחוק אלא בחיוך . בסמכותו של ג'אביר בן סמרה, אמר : הייתה חמושה ברגלי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא נהג לצחוק רק בחיוך, ואם הייתי מסתכל עליו אני אמר שהעיניים כהות יותר, ולא כהות יותר . ועליו אמר : הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, נהג להיות בעל פה מצולע, בצורת עיניים, אובססיבי לעקבים . הסבירו את השיחה המוזרה : עיניים מבולבלות : חתך ארוך של עין, מחסל : בשר קטן ,,,,, מצטט את סונן אל – טירמידי, סגולות ספר…
…שורד את אלוהים 78 – בסמכותו של איברהים בן סעד בן סייפי אלמכזומי, שהיה חברו של עבאיד אבן קותם בן עבאס, הוא אמר : הוא שלח אלי את עוביד אללה בן קות'ם, שהיה הנסיך של מכה בצהריים, ו הוא שהה בבארת מיימון בביתו של לבבה בינט עלי – אבן עבדאללה בן עבאס – אשתו והיא הייתה איתו אז באתי כשהוא מבועת והוא אמר : הו אבו איסמעיל, כלומר ראיתי את אלוהים כאהבה באמרה שלי , הוא יצא אל פנים של אדם מהקיר הזה ואמר : בעוד החיים והרבים הם טובים, נשא את טובתם על מקלות, אני מת . הוא אמר : אמרתי : לא, אלוהים הוא מהשטן , הוא אמר : לא , על ידי אלוהים , הוא אמר : אמרתי : ויאי אחרים , הוא אמר : מי? אמרתי : אולי לאחרים , הוא אמר אם אתה מציג את הילדה Blababh על , הוא אלוהים הטוב של איתי , אני נשבע, אמר מה נשארנו חודשים בלבד או עד למותה של הדלת שלו . הוא אמר לי : הו אבו איסמעיל , זה מה שאמרתי , הוא אמר : ואז בנינו שנשלחו לכאלה , זמן ווטיח אמר : אלוהים יגיע לפרצוף המסוים הזה, הוא אמר : בזמן שהשכונה תפסה קנס אחורה ימינה בכבודם ובעצמם טובות אני אלוהים מת . הוא אמר : לא, ברוך השם . הוא אמר : אין שום דלת להסביר לי . הוא אמר : נשארנו חודש בערך ואז נפטר . רועי אלבקאה אמר גם עובייד – אללה בן קטם – שהוא באותו יום ולמכה – אמר : ראיתי בחלום שאדם עומד בין הידיים שלי, הוא אמר : בעוד שהשכונה והקנס הנכון לאחור תפסו את שגשוגם בלוטס. : חשבתי שזה נוגע לי כל כך , ואמרתי : קנה לעצמי, ואז אמר לבאבה בינט עלי עלי עבאס, אשתו, אמר : היא בסדר איתי והיא זו שמתה . ואני נשאר שניים או שלושה חודשים כך אז מתי , ו להתיישב אחרי חודשים בערך. אם Bmak עשוי לאהוב את הידיים, הוא אמר : אז אמור למי ששומר על מחלוקת שעברה כוננות לאחרת, כאילו קדי הארית בן אבי תענוג שהוא הזכיר אותם Vetodjaa אותו ואמר לו : הגן עליך אלוהים, הנסיך , הוא אמר : הוא מת, אבל הוא מת ….
…היד היא בחלום מיטיבו של האיש, גבו ותמיכתו . מי שרואה שידו ארוכה וחזקה, והוא שליט, אז הוא ינצח עם אויביו, וכוח עוזריו וסרסוריו . ומי שרואה שידיו פרושות הוא אדם נדיב שמוציא את כל מה שיש לו . ומי שרואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי במשהו שהוא מבקש מאחיו, בנו או בן הזוג . ואם הוא רואה שידו הימנית עשויה זהב, אז הרווחים שלו ודיכויו ייעלמו . אם הוא רואה שידו השמאלית היא המילה שלו, אז אחיו מכחישים אותו או שאשתו או בן זוגו מכחישים אותו . ואם ראה כי ידו מביאה אותו מתחת לבית השחי ואז מוציא אותו, והיה לו אור, והוא היה תלמיד ידע שזכה להנהגה בידע שלו, אפילו אם היה סוחר שזכה בנשיאות ו זכר . אם מים ייצאו לו מהיד הוא יקבל כסף . והידיים מציינות את הדרגה ושני הבנים והמדינה, והם מעידים על מעשיו הטובים של מי שלוקח ונותן בידיו . יד ימין מציינת בן, אבא, חבר או מי שתופס את המקום הנכון עבורך . ויד שמאל מציינת את האישה, האם, האחות, הבת והעבדה . אם הוא רואה שהוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד שהוא איבד כמה מהאנשים שהיד הזו הצביעה עליהם . ומי שרואה את ידו חתוכה מעיד על מות אחיו, חברו או הסופר, או שנפלה האינטימיות ביניהם . ומי שיראה אורך בידו, הוא יהיה ארוך מדי לאנשים . בתודה, חסד, נדיבות ונדיבות . ומי שרואה שליט שחותך את ידיו ורגליו ללא מחלוקת, אז הוא חוזר בתשובה . ומי שרואה שאין לו יד, אז הוא מאהב . וכל מי שראה מן המושלים כי ידיו ורגליו מנותקות . זה מבודד . ומי שראה שידיו קפוצות, הצביע על הקמצנות שלו . ומי שראה שהוא הולך על הידיים, הוא השתמש בהן לפנסיה שלו . ומי שרואה שהוא חותך את ידיו בסכין, הוא יתפעל ממשהו, כי אלוהים אדירים אומר : ( כשראו אותו, הם גרמו לו לגדול ולחתוך את ידיהם .) ומי שראה כי שבועתו משותקת, שלו הפרנסה תיפסק, או שהוא חטא חמור . ומי שרואה את ידו הופכת לזהב מעיד שמה שבידו נעלם . ומי שרואה שידו הפכה לידו של נביא, אז אלוהים אדירים מנחה עם על ידיו ומניע לו טוב וברכה . ואם היה רואה שהוא חתך את ידו בקערת דם, אז הוא היה בסיכון של מרה . וכל מי שרואה שהוא אוכל את ידו או חלק ממנה, אז הוא עושה דבר שהוא מתחרט עליו, או שזה לא צודק, כי אלוהים אדירים אומר : ( וביום שהעושק נושך על ידיו ). היד החקוקה בחינה היא השפלה, צורך או צורך . ומי שרואה את שבועתו מנותקת, הוא ישבע שבועה לא מוסרית, וזה עשוי להצביע על גניבה, וכל מי שידיו ורגליו מנותקות, הוא ימות, ואולי מאסר, הגבלה או מחלה קשה, וזה יכול להיות עוני או צורך . ומי שיש לו יד כל כך ארוכה שזה הפך לחנית, אז הוא לא צודק, הוא מערער על כבודם של אנשים . ומי שנחתך לו היד, הוא נעדר ממשפחתו, או שהוא מתרחק מעבודתו, או מנותק מבטנו, והוא עלול להפסיק גילוי עריות וחטא . הדבר המוזר הוא שאם ראה את ידו מנותקת ודם זורם ממנה, הוא הכה כסף וחזר לארצו . ומי שרואה שידיו מורמות, אז הוא עני מכסף או מחוסר כסף מבן או אח או ידיעה או חדשות, והיד מציינת את הענף שמונפק על ידו, את התחייבות הנאמנות והברית. . אולי איבוד יד מעיד על הצורך בשאלה . ואולי יד טובה הצביעה על ניצחון על האויבים . מי שראה שהוא לוחץ את ידיו הצביע על חלל עבודה וחרם . העושר ביד הוא עדות לשחיתות הדת . ומי שאיבד את ידיו והוא מאנשי הציות, אמונו באלוהים הכל יכול . ואם ידיו גדלו, הוא הצביע על חמדנותו לעולם ועל העניין שלו לזכות בו . ומי שיש לו יד שבע, מתגעגע לתפילה ועוקב אחר הרצונות . ומי שהופך שמאלי, זו תועלת ופרנסה, כי אחרי הקשיים זה קל . ראה גם את כף היד ….
…זה הסיוע לאדם בתעשייה העולמית שלו . האצבע בהרמנויטיקה היא ילדים, בעלים, אבות ואמהות, כסף ומלך . מי שראה שאצבעותיו מגדילות תוספת טובה, שמעידה על הגידול במה שהזכרנו, והמחסור שלו הוא ירידה אצל אלה שציינו זאת . ואולי הוא מנותק או שהתועלת שלו בחלום תושעה בגלל חוסר היכולת להועיל לאבות, לאמהות או לילדים, או אם כספו נעלם, או שחיותיו מתות, או רכושו מושעה, או התעשייה שלו מותש . אצבעות עשויות להתייחס לנציגי המלך, הנבדלים בשורותיהם ובתועלתם . ומי שרואה שהוא נושך את קצות אצבעותיו בחלום, אם הוא חולה, הוא ימות . ומי שראה שאצבעותיו מנותקות, או שרק חולשה ירד עליהן בחייליו, ילדיו, קרובי משפחתו או מכריו . אצבעות יכולות להתייחס לחמש התפילות היומיות, כך שהאגודל הוא לתפילה, האצבע היא לגב, האמצע הוא אחר הצהריים, האצבע היא למגריב, הזרת היא לארוחת ערב, והאמצע נועד לתפילה כי רצוי להתארך, הטבעת לגב, והוורוד לשעות אחר הצהריים מכיוון שזה בסוף היום . אם האצבעות הן כסף, אז הציפורניים הן זאקאט, ואם האצבעות הן חייל, הציפורניים הן הנשק שלהן ומספרן . קשרי האצבעות הם חוזה הכסף והאצבעות הם ימים, חודשים או שנים . אצבעות יכולות להתייחס לילדי האח, ומי שהוא כתף הוא אח, והאצבעות הן כמו ילדים, שזה כסף . ומי שרואה אדם חותך לו אצבע, הוא פוגע בו בכספו . ומה שקרה לאצבעות הטוב או השחיתות קשור לתפילות החובה או לאח . אורך האצבעות מצביע על עלייה בתאוות בצע, ואם הוא רואה אצבע שגברה באצבעותיו, זו עלייה בקרבתו או בתפילתו או בידיעתו, ואם הוא רואה שאחת מאצבעותיו עבר למיקום אחר, ואז הוא מעכב את התפילה עד זמנו של האחר . ומי שראה שהוא שזור את אצבעותיו יחד, היה אוסף את תפילותיו בבת אחת, ואולי קרובי משפחתו יתכנסו בעניין להתייעצות ושיתוף פעולה . ונאמר : שילוב האצבעות מבלי לעבוד ביד הדוקה . ונאמר : זה מעיד על חברותא או נישואי תערובת והתכווצות, ואולי זה מעיד על ביטול תנועות ומסיח את הדעת מהתפילה, ונאמר : אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, וקצרן מעיד על חסרונות ועצלות ב אותם, ואורכם מעיד על קיום התפילות, ונפילת אחת מהן מעידה על נטישת התפילה . ומי שראה כאילו הוא נושך בן אדם, זה מעיד על נימוסים רעים של הננשך . ומי שרואה כאילו חלב יוצא מהאגודל שלו מהאגודל שלו ודם על האצבע בזמן שהוא שותה מהם, אז הוא צריך לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על הופעת מילים מכוערות מקרוביו . אם האימאם רואה עלייה באצבעותיו, הדבר מעיד על עליית חמדנותו, דיכויו וחוסר ההגינות שלו . ואצבעות יד שמאל הם ילדי האח והאחות . צביעת אצבעות גברים בחינה היא עדות לשבחים רבים, וצביעת אצבעות אישה עם חינה מעידה על חסד בעלה כלפיה ….
…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…
…הטחנה הטחנה הטוחנת את החיטה מעידה על משכן הידע בו האמת מופרדת מהשקר, ובית השליט בגלל ההכנסה והתפוקה, המידה והאיזון, הצדק וההגינות, וזה מעיד הפרנסה והתועלת, והיא מציינת את שני בני הזוג לבצע את שתי האבנים אחת מעל השנייה ואת הקמח שיוצא ביניהן . אולי הטחנה הצביעה על הדאגה והייסורים, או על גלגל המים לסיבוב הגלגל בו . אם הטחנה טחנה אנשים, זה מעיד על מרדה ועזיבת רוח . אם טוחנים מה שלא ניתן לאכול בחלום מעיד על צחיחות ומחירים גבוהים . ואם הדקה שלה גדלה וחנויותיה היו מלאות, הדבר מעיד על פרנסה, זול ותרופה למחלות . באשר לטחינת חזזיות, מרשמלו, חינה וכדומה, הם מעידים על טוהר, ביטול מחלות, הסרת דאגות וחיסול חובות ….
…עצי העץ מציינים נשים וגברים בעלי מוסר שונה . לראות עצים זה סימן למריבות ועצים לא ידועים הם סימן לדאגה ומצוקה, במיוחד אם הוא רואה אותם בחלום בלילה . אם זו כפירה, אז היא נפסקת, או שהוא כופר, הוא הופך למוסלמי . אם הרואה הוא לא מאמין, הוא הופך להיות מוסלמי או חוטא, הוא חוזר בתשובה . לא משנה מה העצים הספציפיים לממשום, כגון עצי חינה וורדים, מציין את אדוני הטוב והידע ללא פעולה או אמירה ללא פעולה . לראות מה ספציפי לממש ומיץ לימון, כמו תפוז ולימון, הוא ספציפי לממשום, והמסעדה, כמו תפוז ולימון, ואקשן, ומילה ומעשה . לראות מה ספציפי למוטם, ולא למות, כמו כף היד ואגוזי המלך, מציין את האדונים שאינם לוקחים את מה שיש להם אלא על ידי מאמץ ועייפות . לראות מה שאינו מסעדה או לרחרח, כמו צפצפה וברוש, מעיד על קמצנות וקמצנות . כל עץ שעליו נושרים מעיד על עוני ועושר, שימור ושכחה, שמחות וצער . וכל עץ שלא מפיל את העלים הוא סימן לאריכות ימים, פרנסה תמידית, עושר ואיתנות בדת . ומי שראה שהוא שוכב על עצים, ילדיו גדלו . ומי ששתל עץ שתלוי, אז הוא מתחתן עם עם ופוקד כבוד . ועץ שאין בו פרי מציין גברים קשים ועצומים, שאין להם עושר ולא טוב . והעץ עם הקוצים הוא איש קשה . ומי שראה שהוא כורת עץ אשתו מתה, ואם עץ יתייבש, אדם חולה ימות שם . וקליפת עצים היא בריכה . ומי שיראה שהוא נוטע עצים בחורשה, יהיה לו ילדים . ומי שראה שעצים מקיפים הר, צאצאי העיר ההיא ירבו . והעץ שמול הבית מציין את הנאמנים . העץ שאיתו אלוהים אדירים דיבר אל משה, עליו השלום, מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול . העץ מעיד על חסדו של אלוהים אדירים, והעץ היבש הוא הדרכה ומזונות . ישיבה מתחת לעץ עם אנשים היא עדות לאישורו של אלוהים אדירים. אם המחפש הוא לא מאמין, מוסלמי או צייתני, הוא יחזור בתשובה, ועץ מבורך בחלום מעיד על חזרה טובה, ועץ טוב כמו דקלה זו מילה טובה, ועץ רשע הוא כמו מלון , מילה זדונית . ומי שרואה שהוא קוצר מעץ שאינו פריו, אז הוא לוקח כסף בלי פיתרון . נאמר : כריתת עצים היא מחלה הפוגעת בחותך ואנשיו ….
…באשר לפיגמנטציה עם חינה ודברים אחרים, אמר אל-קירמני, ~חזון החינה, אם הוא נמצא במיכל, הוא כסף ובשורה טובה .~…
…ומי שרואה שהוא מתייבש מחימר וכדומה, שאינו מתכלה על ידי זה, אז הוא מכסה את מצבו באופן שלא ייעלם לאנשים ולא יסב לו אי נוחות ופחד מאנשים שיגידו שהוא לא צובע ללא חינה, כמו גם בכל החלקים ….
…אם אתה משתמש בשפתון בחלום, זה מצביע על כך שתשתמש בשיטות רמאות ורמאות בכדי להגיע למה שאתה רוצה . אם אתה רואה אחרים משתמשים בזה, דע שיש אנשים קרובים אליך שמרמים ומנצלים אותך . אם אתה רואה שפתון על הידיים או על הבגדים שלך, תסתבך בעלילה . אם שפתון נופל מהשפתיים שלך בחלום, זה מעיד על השפלה שלך מול המתחרים שלך . תאבד גם את האדם שאוהב אותך מכיוון שאתה פועל מולו בצורה אמנותית ….
…נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….
…זה הרגיש כי מצעי ספין או כותנה או כך מאשר נשים מסתובבות כמו זה משפיע עבודות שפלות ובוז ) עבודת חלאל לא מרוצה ממנו אבל ראה אישה הוא ספין ומהירות במעלה הם מסתובבים כבר מציעים נעדרו במוקדם אבל על נסיעות, הם נוסעת ונוסעת באחת מטלקתה או נצלה הזמנה על הידיים ….
…ואל-סלמי אמר: ~מי שראה שהוא פגע בסף וראה אותו עומד בין הידיים, אז אלה חדשות אמיתיות שנענות לו ( מארצות רחוקות על אמירתו בסיפור שלמה עליו השלום, ובאת מדבר וודאות, ונאמר מי שפגע בזה או ברשותו, אז הוא יכול מסולטאן או מסופר אצילי או מבקר מבקר בעניינים אבל פחות דת ….
…ומי שיראה שהוא נתן ריאה למישהו, אז הוא יזכה לעונג על הידיים, ואם הוא לא מכיר אותו, הוא יתבלבל מאנשים ….
…לראות אותו בחלום מעיד על הדרכה לאחר הנחיה לא נכונה, ועל תשובה לאחר חטא . אולי זה הצביע על השליט שטובע בין נכון לבין לא בסדר . אולי זה מציין את האדם שאינו נושא רשע . המסננת מעידה על מזיקות ומסיחות דעת מכיוון שהיא מחלקת דברים ולא אוספת אותם . ונאמר : הוא אדם המבדיל בין יקיריהם למשפחה . ונאמר : זה מטאטא כי זה מנקה את העפר, ונאמר : הוא איש עם כסף מכובד שזורם על הידיים . ומציין את המשרתת ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שרואה שהוא שוטף את המתים, אז איש דת מושחת חוזר בתשובה על הידיים שלו .~…
…דם החלוקים המוכתמים בדם מציינים אויבים המבקשים לקרוע קריירה מצליחה שנפתחת לפניך . חובה שהחולם ייזהר מחברות מוזרה . אם אתה רואה שדם זורם מפצע, הדבר מעיד על מחלה גופנית וחרדה . פעולה גרועה כתוצאה מהתמודדות טרגית עם קבוצות זרות . אם אתה רואה דם על הידיים שלך, זה מצביע על מזל רע מיידי אם אתה לא מקפיד על האדם שלך ועל העניינים שלך ….
…קשאב אם אתה חולם שאתה סובל מקש, המשמעות היא שתוביל אותך להתנהגות רעה עקב דאגה יתרה של חבר או בן זוג . חלום זה גם מנבא על מחלתך באופן אישי או תאונה . אל- קשאב : חספוס וכאב של השפתיים, הידיים או הרגליים הנגרמות על ידי הקור ….
…אם הוא רואה שיש לו מחמצת בין הידיים והוא לא אוכל ממנו מחשש שייגמר, אז הוא חושש מהמוות עם שפע עושר החסד שלו ….
…ושומר הסף פירש איש בעל סמכות רבה שיגרום לאנשים להתארגן על הידיים ….