…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

…הפרי, אם הפרי נראה בחלום והוא מתוק, מעיד על פרנסה, תועלת וידע שימושי, והפירות החמצמצים לכל מי שמסכים לאכול אותו זה גם כן, ולמי שלא מסכים איתו, זה כסף אסור וגידול במחלתו, ומה שלא מסתיים בפירות מעיד על אכילתו ועל החזקתו של דת או על שכיחותן של נשים וגברים שאינם מוסלמים עבדים או טיפשים של אלה . והפרי המסולף מקיים עייפות, והפרי המאודה אינו חשוד מעט או ללא חשש, או שלא נשמר מזכת . והפרי שאין בו גבעולים או קליפה מעיד על קלות הדברים והפרנסה החוקית שאינה נגועה בשום דבר . אם הפרי נמצא בעונתו ובשלותו, הרי שזה טוב דחוף, ואם הוא לא בעונתו אז התועלת שלו לאחר זמן מה, או שהוא עדות לפרנסה . ואכילה במועד שאינו זמנה היא הקלה שהחמיצה טוב וקלות קושי, וחקירה של מה חוששים ללכת . וכל פרי משולב הוא סימן להכרות ומפגש ולהיפך . כל פרי מוזר הוא סימן לארצו . הפירות הם בעלים, ילדים, חוזי כסף, חנויות, מדע, רכוש, יצירות טובות, משפחה, קרובי משפחה, יחידים, או תרופה למחלות של מי שמחזיק בהם, והם עשויים לציין איזה משקה עשוי מהם . כמו כן המשמום מציין את מים או שומן . ומי שקוטף משהו מעץ שאינו פרי, אז הוא נשאר בעניין שאינו מותר לו, או שהוא מחפש דבר שאינו חייב עבורו . וקטיף הפרי משורשי העץ הוא עדות למריבה עם אדם מכובד, ומי שרואה שהוא קטף פירות שונים מהעצים, זה משפיע על הידע והפסיקה של גברים שיש להם עמדות בידע ויוקרה . אם היה בוחר את זה בזמן שישב, תהיה לו פרנסה בלי עבודה קשה . ומי שראה עץ פורה בחורף והוא מצא חן בעיניו, אז הוא היה אדם שנאלץ, והניח שיש לו כסף, ואם הוא יבחר ממנו משהו, הכסף שלו ילך לאותו האיש כמו הוא בחר אותו . הפירות הם עושר וכבוד, כך שמי שרואה שהוא קוצר מעץ מחובר שאינו פריו, אז הוא מציין גיס צדיק, או שותף לו שהוא טוב . וכל פרי שהיה בהרים שלא היה בבעלותו, זה ידע, פרנסה וכישרונות מאלוהים אדירים, ולאף אחד אין טובה לכך ….

…באשר לעצמות, עושרו של האדם שממנו פרנסתו והוא חייב להיות תלוי בו הוא כמו עבדים וחיות. כל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, זה מתפרש על ידם. אבן סירין אמר: עצמות הן כסף ופרנסה. מי שמכה במשהו, אם יש לו מה לכסות את זה, זה יותר מזה. השגת הפאר והכוח, וחלקם אמרו שכל העצמות, בין אם מדובר בבני אדם או בבעלי חיים, הן כסף, והמוח הוא כסף נסתר. מה שיוחס למה שאוכלים מותר ומה שלא נאכל אסור ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך. הוא לא היה ידוע, אז בכל מקרה הוא קיבל תועלת, ומי שראה שהמוח שלו מופיע מאפו על הקרקע, ההון שלו נעלם…

…ומי שרואה את נביא מוחמד שלנו והיה במצוקה, הוא ישוחרר, או שאסור ישוחרר מכלאו, ואם הוא במחירים גבוהים אז הוא ישוחרר, גם אם נעשה לו עוול, ניצחון, או שהוא מפחד ביטחון . וחזונו הוא בשורה משמחת למחפש התוצאה הטובה בדתו ובעולמו . אם הוא רואה אותו בא אליו, או מפקיד אותו בתפילתו, האכיל אותו במשהו טוב או הלביש אותו בצורה הגונה, ואם הוא מלומד שעשה את מה שהוא יודע, ואם הוא מתפלל שיש לו הגיע לבתיהם של אנשי הכבוד, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא לא מאמין, הוא מונחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז האמינו באלוהים ובשליחו. הנביא האנאלפביתי ). חזון הנביא מצביע על הצגת טיעונים, אמיתות המאמר ומימוש ההבטחה, ואולי איבה, קנאה ושנאה התרחשו ממשפחתו וקרוביו, ואולי משפחתו נפרדה ועברה ממולדתו לאחרים, ואולי היתום מ הוריו תפסו אותו . החזון שלו עשוי להצביע על הצגת כבוד, כיוון שהפאון בירך אותו, והגמל נשק לרגליו, והוא לקח אותו לשמיים, והזרוע דיברה אליו, והעצים הלכו אליו . אם הרואה היה אחד מהכולינים המטפלים בעיניים, הוא הגיע לכמות רבה בהתהוותו, כי עליו השלום, תגובת עינו של קטאדה . ואם אנשים מותשים מצמא, הדבר מעיד על ירידת הגשם משום שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום את מעיין המים בין אצבעותיו . ואם אישה ראתה אותו שזכה לדרגה רבה, לתהילה טובה, צניעות ויושר, ואולי היא סבלה מפורענות והולידה צאצאים טובים, גם אם היה לה כסף שהוציאה לציית לאלוהים הכל יכול . לראות אותו עליו השלום מעיד על סבלנות לפגוע . אולי חזונו הצביע על ניצחון המאמינים והרס הכופרים, ואם חייב ראה אותו, חובו הוצא, ואם ראה אותו חולה נרפא על ידי האל הכל יכול. הוא נוטה לכפירה, ואם הוא ביקר בקברו, הוא הכה הרבה מאוד כסף, ואם ראה שהוא בנו של השליח, עליו השלום, הוא ציין כי אמונתו נקהה וודאות . וכל מי שראה שהוא הופך בצלמו, עליו השלום, והוא תלמיד המלך, השיג אותו והארץ נקשרה אליו, ואם הוא היה בהשפלתו של האל הכל יכול, ואם ביקש ידע, הוא השיג את זה, ואם הוא היה עני, או רווקה, הוא התחתן, או שהיה במקום שהוכה, אז הוא חי עם ברכתו ומי שראה אותו, עליו השלום, קרא במקום פורה רב ואנשיו . אם היא רואה אותו בהריון או שבעלה רואה אותו, האמת היא מילים . ומי שרואה אותו טוב הוא גידול בדת המחפש, ומי שרואה את זקנו השחור יזכה להנאה ופוריות . ואם הוא רואה את צווארו מעובה, הרי שהאימאם חאפז נועד לאמונם של המוסלמים, ומי שרואה אותו, עליו השלום, במחנה צבאי עם נשק עליו תוך כדי צחוק, אז הצבא המוסלמי יובס . אם הוא רואה שהוא, עליו השלום, מסרק את ראשו וזקנו, הוא מציין שהם נעלמו . ומי שיראה אותו עושה אחווה בין החברים, הוא יקבל ידע ופסיקה . ומי שראה את קברו עליו השלום והוא היה סוחר שהיה לו רווח בסחר שלו . אם הוא רואה שהוא אבי הנביא לשלום, אז דתו מושחתת וודאותו נחלשת . אם הוא רואה את אחת מנשותיו של הנביא, עליו השלום, שהוא אמו, אמונתו גוברת . אם הוא רואה שהוא הולך אחרי הנביא, עליו השלום, אז הוא עוקב אחר הסונה . ומי שרואה שהוא אוכל לבד, המחפש אוסר על הנוזל ולא נותן נדבה . ואם הוא רואה את הנביא, עליו השלום, בלי נעל, אז הוא מזניח את התפילה עם הקהילה, וכל מי שרואה אותו לובש את נראותו, הוא מצווה עליו לשאוף למען ה 'הכל יכול . ומי שרואה את דמו מעורבב בדמו של הנביא עליו השלום, הוא יתחתן בכבוד . אם הנביא נתן לו משהו רצוי, כמו רטוב ודבש, אז היה משנן את הקוראן ומשתכר בידע כפי שהוא נתן לו . ומי שרואה את הנביא, עליו השלום, בדמותו של צעיר גבוה, יהיו מריבות ורצח בקרב אנשים. אם הוא רואה אותו בזמן שהוא שייח זקן, אז העם בריא, ואם הוא רואה אותו לבן, אז הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומשפר את מעשיו . ומי שרואה אותו מעורר אותו או מתווכח איתו, זו כפירה שהוא הביא בדת ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…הטוחנת מתרחשת בשיני הבגידה על ידי מי שהשיניים מצביעות עליהן, כגון הורים, ילדים ובני זוג . ואולי הוא הכיר את משפחתו למצוקה שתחייב את שינוים בה . וטוחנות בחלום הם אנשים ותיקים . ומה נופל מהטוחנות האנושיות . מעיד על חוסר כסף או עצמי . וכל מי שרואה שהטוחנת שלו נשלפה, הוא ימות, ונאמר : אם הוא חייב בחוב, הקב~ה ישלם לו את זה, או שיש לו אמון, אז הוא משלם את זה לבעליו . ומי שראה שאחת מכוח השיניים שלו כואבת, היה שומע מילים מכוערות מקרוביו ….

…הטבעת היא בחלום דת האיסלאם, ומי שרואה שהוא לקח טבעת אז הוא דבק בדת האיסלאם . והטבעת על הדלת מעידה על השער, הגבה או כלב השמירה, ואם הטבעת מזהב או כסף, זו עדות לתפארת, לגובה ולרכוש . והדלת מצלצלת כמו הגבה, השליח והמבשר . ומי שרואה את הליבה שלה בשתי טבעות, הוא חייב חוב לשני אנשים . אם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה ….

…סכין היטב : מציין את ההטמנה, המחסן והתיק בגלל הבתולין שבתוכו שמצביע על כסף, ולכן מי שגורף אותו ומשליך את מה שהוא מכיל בתולין מוכר את מה שיש לו מסחורה רעה, או שולח את כספו לנסיעות, או מטופל בצער אם זה עניינו אם הוא נישא בתוכו בצנצנות, ואם נשפך לתעלה או לא מצא בה דבר, כספו הלך ונמצא מתחת לעוניו, ואם היה עני, דאגותיו ו חוסר הצער נעלם, עצבות העוני, לטאטא אותו כשהוא מלא בערותו, וזה עשוי להצביע על החוב, ואם הוא חייב, הוא משלם את חובו כי זה עשב . באשר למי שקולף בו חלב או דבש, הוא מביא דוב אסור אם אינו ידוע, ואם זה בביתו הוא עושה זאת עם משפחתו ….