…ומי שרואה ילד קורא, זו חפות של הוריו משקרים ושתי בגידות, לסיפור ישו עליו השלום . והאדהאן בחדר האמבטיה אינו משבח דת או עולם, ונאמר שהוא מוביל . אם האוזן נמצאת בבית החם, היא תחמם קדחת דוהה . אם אוזן נמצאת בבית הקר, היא מחממת קדחת חמה, ומי שאוזן נמצאת בפתח סולטן, הוא באמת אומר ….

…שמיים אם אתה רואה שמים בהירים בחלום, זה מנבא שתסע עם אנשים בולטים ותזכה בחסדם ומעמדך יעלה . אם השמיים מעוננים זה מבשר על אירועים לא נעימים ונקלע לצרות עם נשים . אם חלמת שאתה טס בשמיים עם פרצופים מוזרים ומכשפות ובעלי חיים, תהית לאורך כל החלום אם אתה באמת נמצא בחלום, זה מצביע על כך שכל הבעיות והכאבים החדים שמגיעים אפילו עד קהות החושים יכולים להיות מופחת על ידי מילה אחת, שהיא קנאה, ואז תסבול מקנאה במערכת היחסים שלך עם האדם שאתה אוהב וזה יוביל לזעזוע בכנות שלך . אם אתה רואה את השמים בחלום הופכים לאדומים, אז העתיד יביא איתו אירועים רבים, תהפוכות והתפרעויות . אם אתה רואה שמיים זרועי כוכבים, פירוש הדבר צרות ומאמצים רבים מעל לרמה האנושית לפני שתגיע לשיא השאיפה שלך . היזהר מאויבים בעסק שלך . אם אתה רואה שמים מוארים עמוסים בהמונים שמימיים, משמעות הדבר היא חיפוש רוחני נהדר, אך בסופו של דבר תיסוג לעבר הטבע לתמיכה וניחומים . סביר להניח שתתאכזבו גם ממזל . אם אתה רואה אנשים שאתה מכיר בשמיים, זה מנבא שהם עומדים לבצע מעשה פזיז בדרכך, ואחרים יהיו הסובלים התמימים . חלום זה מלווה בדרך כלל באסונות גדולים . אם עלית לגן עדן בחלום, לא תצליח ליהנות מהעמדה שהתאמצת להשיג, והכיף יסתיים בעצב . אם גברים צעירים חולמים לעלות לגן עדן באמצעות סולם, הם יעלו מהדרגות הנמוכות לאותן דרגות בולטות, אך הם לא יצליחו להשיג נחת או הנאה . אם אתה חולם שאתה בגן עדן ופוגש את ישו וחברים, תתמודד עם הפסדים רבים, אך אתה תאלף את עצמך לשאת אותם באמצעות הבנתך הנכונה את טבע האדם . אם אתה חולם על העיר השמימית, פירוש הדבר של טבע מרוצה ואדוק ושהמצוקה תגרום לך מעט נזק ….

…שומה הנראית בחלום מציינת עיוורון, פיזור, בלבול, היעלמות והתנהגות צרה . ואם נראה חזון עם המתים, הרי זו האש, כי אלוהים אדירים אומר : ( וטעמו את ייסורי הנצח כמו שעשיתם ) או אולי זה היה בשמים ובבית השמים של הנצח . השומה RJC עיוורת ענייה, ונאמר : זו ערמומית של רשעים . אולי חזונותיו הצביעו על קביעות במקומות ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר : מי שרואה את השמש מסתובבת בשמים בזמן שהוא מסתכל עליה, אז הוא יהיה מדריך עבור המלך לעקוב אחר דעתו, ואולי השמש הייתה נסיך גדול שהשתלט על הח'ליף. ואולי היא הייתה אישה יפה או אוסף זהב ….

…אשם אם אתה חולם על גוף שמימי זה בהשראת יראת שמים המפליגה בשמים, תמצא מבחנים בעלי אופי מוזר שמפריעים לך, אך עם יחסך האמיץ כלפיהם תעלה מעל הממוצע בחיים לדרגות התהילה הגבוהות ביותר . עבור צעירים, חלום זה מנבא אובדן של הורה וצער ….

…הספינה, סירות הדייג בחלום, היא סימן לפרנסה ולהטבה, כך שמי שרוכב בחלום על סירה מוזרה, או שבעליו מתחתן עם אישה מהאדמה שאליה מיוחסת הסירה, או שהוא קונה משרתת או מנצח את אויבו, או שהוא הבעלים של סחורה, והסירה היא קרובי המשפחה של המחפש ומה שנראה בשמים ההם מבחינת מערבולת או תנאים משתנים, זה נבע מסירת הרואה, במיוחד אם הרואה היה ים, כי זה אחד משמות הסירה האסטרונומית ….

…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….

…ומי שרואה שהוא בגן עדן, הוא מצווה ומסיים . נאמר כי השמיים התחתונים הם משרד, מכיוון שהוא מיקום הירח, והירח הוא שר, והשמיים האחרים הם ספרות, מדע, אינטליגנציה, מנהיגות ומספיקות, מכיוון שהשמיים השנייה הם עבור כספית . ומי שיראה שהוא בשמים השלישי, הוא יקבל חסד ועונג, ועבדי משרתתי, תכשיטים ובגדי מצעים, והוא יהיה עשיר ומבורך, כי חיי השמים השלישי של ונוס . ומי שרואה שבשמיים הרביעיים, הוא משיג מלך, סמכות ויוקרה, או נכנס לעבודת מלך או רשות, כי דרך השמים הרביעית היא השמש . אם הוא רואה שהוא בחמישי, אז הוא משיג את המנדט של המצב, או לחימה או מלחמה, או אומנות המיוחסת למאדים, כי השמים החמישית הם למאדים, ואם הוא רואה שהוא נמצא השמיים השישית, אז הוא משתפר מאשר לקנות ולמכור, כי השמים השישית מיועדים לקונה, אם הוא יראה שהוא נמצא בשמיים השביעית, הוא ישיג רכוש, אדמה, סוכנות, עיבוד, עיבוד ושמן בתוך צבא ארוך, כי השמים השביעיים מיועדים לשבתאי, ואם האדם של חזון זה אינו ראוי לדרגה זו, פירושו הוא לממונים עליו, ליורשו, לעמיתו או לשמו….

…ומי שיראה שהוא בשמים השני, יהיה לו ידע וחכמה ….

…ומי שרואה בשמים סימנים אדומים כמו עמודים, מקום כזה יהיה לו כוח וניצחון ….

…ומי שיראה שהוא בשמים השלישי, הוא יזכה לתהילה ולעניין בעולם הזה ….

…אם שריפה תיפול מהשמיים, אנשים יסבלו ממחלות, אבעבועות שחורות ומוות, או ממחירים גבוהים, או שהצמח יפגע בארבה . והשמיים עשויים להצביע על הסולטאן או על ארמונו . מי שעולה אליו בסולם או בחבל, הוא יקבל מעלית מהמלך, ואם יעלה בלי סולם או חבל, יהיה לו חשש מהסמכות ובתוכו הבל . ואם הגיע לגן עדן הוא הגיע למטרת העניין, ואם הוא היה חולה כשהוא ער ואז לא שב לארץ, הוא יגווע ממחלתו . באשר לקרבה לגן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול, לאנשי הציות והמעשים הצדיקים, ואולי זה מעיד על קרבה לאימאם, לסולטן, לעולם, לאב, לבעל ולמאסטר . אולי הנפילה משמיים לארץ הצביעה על הרס הסולטאן אם הוא היה חולה . ונפילת השמים עשויה להצביע על הארץ הצחיחה . והערבים קוראים לשמי הגשם כי הם באו מהשמיים . ואם השמיים נפלו על אדם, והוא היה חולה בחיים ערים, הוא מת, ומי שעלה לשמים וייכנס אליו יקבל קדושים מעונה וזכה לכבוד האל . השמיים התחתונים הם מיקום הירח, והירח הוא בפרשנותו של השר . אם הוא ראה שבשמיים השניים הוא הגיע לנימוסים, מודיעין ומנהיגות, ושהשמיים השניים נועדו למרקורי . ואם ראה שבשמיים השלישי הוא קיבל ברכה, המשרתת שלי, מתיקות של שמחה, ושהשמיים השלישי נועדו לנוגה . אם ראה שהוא נמצא בשמיים הרביעיים, הוא השיג מלך, סמכות ויוקרה, ושהשמיים הרביעיים הם השמש . ואם הוא רואה שהוא בשמיים החמישית, הוא הגיע למנדט המשטרה או לקרב, ושהשמיים החמישית מיועדים למאדים . ואם הוא רואה שהוא בגן עדן השישי, אז הוא מבורך בפסיקה, משפט, סגפנות ופולחן, והוא איתן, והשמים השישית מיועדים ליופיטר . ומי שרואה שהוא בשמים שביעית, הוא ישיג רכוש וחקלאים, והשמיים השביעית היא שבתאי . אם הוא יראה שהוא מעל השמיים השביעית, אז הוא יקבל גובה גדול, אבל הוא ייגווע . אם השמיים ירוקים, הגידולים יגדלו, ואם השמיים צהובים המחלה תגדל בהם . אם צאן תצא מגן עדן, זה שלל, ואם שבעה יצאו, הם ייקללו בדיכוי הכוח . אם שערי השמים היו נפתחים, הגשם היה מתגבר . אם אדם יראה שהוא גנב את השמים והסתיר אותם, אז הוא יגנוב קוראן וישלם אותו לאשתו . אם הוא רואה שהוא מסתובב בשמיים ואז יורד מהם, אז הוא לומד את מדע הכוכבים ונזכר . ומי שרואה שהוא תלוי בחבל משמים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת, ואם הוא רואה שהחבל מנותק, הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה את השמים, הוא מאומץ בפניו, ואז העיד שקר, כי הקב~ה אמר : ( לא היית עד לבריאת השמים והארץ ). ומי שרואה שהוא נפל משמים לארץ, הוא חטא חטא . ומי שראה שלשמים יש אור הבוקע מהם הצביע על ההדרכה של אנשי המקום ההוא, ואם החשיכה תצא, זה הצביע על האשליה שלהם . והשמיים הם סימן למדינה, למבצר, לבית ולאישה, הבן והאם, המורה, והמקומות המיועדים להטבה . והשמים מצביעים על השבועה למי שמתבונן בה בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( והשמיים ארוגים ). והקדוש ברוך הוא אמר : (ואת השמיים עם גלגל המזלות ) , ו שלו ואמר : ( ו השמים ואת טאריק ) , ואולי זה הצביעו על הבניין הנפלא, ואולי השמים הצביעו לים עם העוקץ שלה, ובגלל הבריאה בו של אלוהים אדירים . בחלום, השמיים מצביעים על כל מה שנמצא מעל הראש, כמו מכסה המנוע וגג, ועל מה אויבים כמו הסולטאן להוטים . אולי העלייה לשמיים הצביעה על מחלוקת ועל אנשים זועמים עם קנאה ואויבים . אולי השמיים הצביעו על הכלא, והעלייה אליו היא עדות להעלאת המידה ….

…מי שרואה שהוא בשמים בלי לעלות או לעלות אליו כי הוא הגיע לחוזק ולגובה, ואם הוא עולה אליו בלי סיבה, הוא חושש על ידי שליט, ומי שרואה שהוא יורד ממנו, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא בנה בו בית, הוא יקבל מעונה, וכל מי שרואה שדלתותיו פתוחות או שהוא קרוב לאדמה, זה מציין את התשובה לתחנון ושפע הגשם, ואם הוא רואה שדלתותיו סגורות מעיד על היעדר גשם, ומי שרואה שהוא נפל מהשמים, אז זה לא מוצא חן בעיני הדת. אם הרואה הוא בעל סמכות, סמכותו תוסר ממנו, ומי שרואה נשר או עונש עף לשמיים ולא נופל הוא מכה טוב ומרים אותו, ומי שרואה בשמיים אור ראשון בשמש. אם הוא נכבה, הוא יתאפיל, ומי שרואה שהשמיים התפצלו, אז זה הבדל בין אנשים ושקר לאלוהים הכל יכול. ומי שרואה שהוא התפצל, אז יצא ממנו זקן, שהגיע לארץ ההיא פורה או צעיר. הגשם ומי שראה שהוא ירוק הצביע על פוריות באותה שנה או צהוב הצביע על מחלה בו או שהוא מברזל, ולכן ירד מעט מאוד גשם באותה שנה, ומי שראה שהוא נופל עליו ציין שגג שלו בית נופל עליו…

…ומי שיראה שהוא בשמים החמישי, הוא יקבל אימה ויראה ….

…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….

…ומי שרואה בשמים שמוכרים סחורה שיש בה הונאה, אז הוא יספור אנשים ויצליח אותם ….

…סוגי חזונות : חזון שהוגדר כבר והעובדה ששמנו לב בזמננו הגברת תשומת הלב לתובנות ולסיפור שלה בשני המעברים ולעתים קרובות אנו מוצאים שאלה לגבי? האם זה חלום או חזון , אבל אתה עלול למצוא כמה הציבור שבר באזור זה , והוא הפך יש ביטוי קיר הטיפוס בארמון חזון מאוד על בין אחת בזמן אחר . זוהי בורות בדיוק קליין ודחיפות ותעוזה אל פתווה כביטוי של חזיונות של הפתווה כדי זה הפסוק על הלשון עזיז : וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע יאכל שבעה Snblatt רזה שבעה ירקות אחרים Iabsat O הציבור בבקשה לייעץ לי החזון שלי , אם החזון אתם עוברים מעל ( יוסף 43) ו שלו ואמר : ( תנו לי עצה ) עולה כי ביטוי של החזון הוא פסק הלכה שאסור אמר בלי ידע . ואכן , המודט את החזיונות והאמירות של חוקרים למצוא היכן הם נחלקים לשלושה סוגים : 1. חזון משוקץ 2. מהו האני המודרני – 3 חלומות אמיתיים או טוב ** מצטטים ד~ר פאהד אל – Osaimi ….

…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האם המיומנות שלי בפרשנות החזונות והחלומות של משפחתי הופכת אותי לייצוגית? יש גבר או אישה שקוראים במדע הפרשנות של חזונות וחלומות, ואהבתו למדע זה מתפתחת כדי לנסות לפרש את חלומותיו, וזה עשוי להתפתח לפרשנות לסובבים אותו, במיוחד לקרובים אליו. והוא עשוי להצליח לפרש את חלקם או רבים מהם, על פי כושר ההמצאה, החזקה והתרבות שלו . ילדה עשויה להצליח כאשר היא שומעת כמה חזיונות מאמה ובהם חוזר על עצמו סמל הגשם, וזה, למשל, אך לא מוגבל, לדעת מה נכון לקבוע את משמעותו לראות את אמה בפרט, ו זה אפשרי, אבל השאלה שלי היא : האם היא תצליח כשהיא תשב מול נשים רבות ועשויה האם היא לא מכירה אותן לדעת את משמעות הסמל עצמו ומצפה שמשמעותו המתאימה לכל מי ששואל אותה? אחד מהם עשוי להצליח לבטא את ראייתו של עמיתו פעם אחת באנלוגיה, למשל, על ביטוי חזון שבאמצעותו מישהו המיומן באומנות זו, אך הוא לא יוכל להביע חזונות דומים לחבר אחר. בגלל ההבדל בין חברו לשואלים אחרים, וזה דומה מאוד למי שנותן לבנו תרופות בכדי להקל על החום, אך הוא אינו מסוגל ואף עשוי להיחשב כמבצע אם הוא חילק לו תרופה אחרת במחלה אחרת, הנושא חמור מאוד, מכיוון שהחזונות אינם נמדדים זה בזה בביטוי וכאן קושי; לכן, הקריטריון הוא לא בכושר ההמצאה של ככה וכך, הצלחתו בפרשנות היא לא רק עבור משפחתו ומשפחתו, אלא שהסטנדרט הוא רחב ומקיף מזה, ולכן אמרתי את מה שאמרתי קודם. מי שרוצה להיות אקספרסיסט מצליח, עליו להתאמן וזה בביטוי חזונות לדגימות רבות ללא ידיעה מעמיקה עליהם, וקצב החזון על פי המשמעות המיועדת הנכונה, המפרט אותו על פי גודל בעליו . ההצלחה של אדם להביע את חזונות עמיתיו, והצלחתו של אדם להביע את חזונות משפחתו אינה מספיקה בכדי להעניק לו את התואר [ אקספרסיבי ] , ומה שמוצג מעת לעת בנושא זה של סיפורים עבור חלקם בהצלחתם בביטוי חזונות או חלומות של משפחה או חברים נופלים בסעיף זה, אנא שימו לב. על ההבדל הזה…

…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על ​​דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….

…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…

…אני סובל מחוסר ראייה, האם זה מעיד על משהו? ת : שאלה זו מזכירה לי את האמירה של אבן עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שאמר : האיש בחיי השליח, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, ראה חזון שסיפר לשליח. של אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ואז רציתי לראות חזון שהוא סיפר לנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום. אני בעבר הזכרתי את החדית 'של הנושא של קודם (1), ואת התשובה לשאלה : חזיונות מעטים של האדם אינו מעיד דבר כמו בשפע אינו מעיד דבר מן סלאח או שחיתות לא צריך להיות אדם כדי להיות כל כך עצבני שהוא ראה חזון מדאיג , Vidtrb ומתאבל ומתחיל לחפש את אלה שחצו אותו , אלא הוא מתמודד עם הדברים כאמור בסונה, שאם הוא רואה משהו שמשמח אותו, אז תן לו להלל את אלוהים. ואם הוא רואה את מה שהוא שונא, יבקש מקלט באלוהים מרעו, ויעבור שלוש פעמים ולא יקרה לאיש, כי זה לא מזיק לו . בוכארי המסופר מאבו-קטאדה אמר : יכולתי לראות את החזון וטמרדאנה עד ששמעתי את שליח אללה עליו השלום אומר : ~ התגלות טובה של אלוהים. אם ראית את מה שהוא אוהב לא קורה רק על ידי אהבות , ואם הוא ראה מה הוא שונא את קוליטאוז אללה מפני הרוע ויורק שלוש פעמים ולא מדבר עם אף אחד, זה לא יזיק לו . ~…

…האם יש מה שמכונה חזונות לטווח הארוך? או עם שלבים? חזונות לטווח ארוך, או עם שלבים. דרך המדיטציה שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות בקוראן או בסונה, חזונות ארוכי טווח, או בשלבים : דרך ההשתקפות שלי על הטקסטים הרבים העוסקים בחזונות, בקוראן או בסונה, הם ניתן לסווג במונחים של מהירות ההתרחשות או שהוא מתעכב לשני חלקים עיקריים : 1 / חזיונות המתרחשים במהירות או מאומתים, ודיברנו עליהם שוב ושוב, והזכרנו שאחד הדברים הגדולים ביותר שתורמים ל מהירות ההתרחשות : אמיתות הטון והחדישות של בעל החזון, או אם ראה זאת לפני עלות השחר או מעט אחריו, והזכרנו עדויות לכך. המלים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומרות : החזונות האמיתיים ביותר היו מה שהיה במכשפים, והחדית של [ אני מאמין שאתה הוא חזון המאמין שאתה הכי אותנטי ]. 2 / חזונות לטווח הארוך, או מה שאפשר לכנות : אותם שלבים; זה הכותרת של המאמר שלי בשביל זה, וזה מה שהתכוונתי לדבר עליו היום; אלה החזונות הנמשכים זמן רב כשהם מתגשמים והבעת הביטוי שלהם מתממשת, ובעליהם חי אותם, ואירועיהם חיים תקופות ארוכות מחייו, ושונים מהחזון שהתרחש פתאום, לאחר ייאוש ו המתנה ארוכה . שמה שאני מדבר עליו עכשיו מושג באופן חלקי ורציף לאורך כל חיי בעליו או בחלק ארוך מחייו, באשר למה שהושג לפתע ובעליו בישר את זה, וזה לא קרה ואז זה קרה לפתע, סוג זה שלשום דבר לא נופל לפני נפילתו המלאה או החלקית . אתן לך דוגמא; עם סיפור יוסף עליו השלום, וראייתו שהגיעה בקוראן, הוא ראה את השמש, הירח ואחד עשר הכוכבים משתטחים אליו, וחזון זה התגשם עבורו במשך ארבעים שנה של שונים בשלבי חייו, והוא חי עונות שהושגו על ידי ילדים, נוער ומבוגרים ….

…האם מותר כיום להוכיח פסיקה משפטית באמצעות חזונות וחלומות, כמו מי שרואה את השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, יורה עליו או יאסור עליו במשהו? התשובה שלנו לשאלה זו היא שהחזונות והחלומות אינם מוסברים על ידי האדם עצמו, וייתכן שמשמעותם אינה על פני השטח . ואז אני אומר : עכשיו זה לא מותר להוכיח פסיקה לגיטימית מלבד השריעה ומה מיושם בה. בגלל מצב שינה איננו מצב מלא להשיג את מה שהוא שומע את המספר – וזה כאן זה חולם – סכימת מדעני פצעים ואת התיקון, ואת המדענים של רומן, כי תנאי הקבלה של רומן של האדם : כדי להיות קצין, מתוחזק, והשינה אינה בתפקיד זה . אבל אם מישהו רואה חזון, שבו המצווה היא לעשות אחת מהסוננות או לאסור משהו לא בסדר, או אסור, והשליח, השלום וברכות ה 'עליו, אולי ראה אותו מצווה על מה שציינתי לעיל, הוא מותר לפעול לפיו? התשובה היא כן מותר לעבוד, ואם אתה אומר : מה הסיבה? אני אומר את הסיבה : שזה לא רק שיפוט של החזון ! אדרבה, עם מה שעומד בבסיס החוק . אימאם Shatby החליט של הבורא יתברך רחמים : כי דרישת העבודה תחת החזון, לא מחוררת הוראה חוקית, ויהיה ההסכמה של המשמעות לכאורה של החוק, ובעוד מה בא חזיונות, ואת הפרה של החוק, או שלטון החוק, הוא : או דמיון או אשליה, או יותר נכון זה חלום מן Shaytaan, ולא יכול להיחשב הזה, כי הוא מתנגד למה הוקם ולגיטימי . אל-בגאווי אמר בשאר אל- סוננה [12/211]: לא כל מה שאדם רואה בשנתו הוא נכון ועשוי להתבטא. במקום זאת, הנכון הוא מה שאלוהים הכל יכול מביא אליך מלך החזון מתוך העתק של אמו של הספר, וכל השאר הוא חלום מקטרת שאין לו פרשנות ….

…ש : האם יש חזונות אמיתיים או צדיקים שאדם שונא? C : חזיונות של טוב, כאמור לעיל יש בו אזהרה, כולל מה מבטיח, וגם את סוג האזעקה שונאת את החוזה, וראית את שלום הנביא עליו שוורי עבדי נשים אולה לו להרוג חבריו של הקרב האחד , והאינטרס הזה מאחורי , מכיוון שזרוע הנשק כולל ליפול אליו גם אם לא יהיה לו טוב יותר מי שתקף אותו שיהיה זה ריכוך וידידותי אליו , ויהיה ערני לטובת זה ….

…ש : האם לתמונות ולסמלים שאנשים רואים בחלומותיהם, כאשר הם דומים, יש ביטוי יחיד? : שאלה זו נשאלת לעתים קרובות , כך עושה מה שאדם רואה בשנתו יש ביטוי אחד שאינו משתנה , כלומר אדם ראה את השמש והירח, למשל, כך שהם יהיו סמל של הוריו , העבד ואב , מקביל חזונו של יוסף , ומי שראה פרה מציינת סונה כמו יוסף חצה אותו , וגם הלאה . . התשובה : לא , החזונות משתנים בביטוים מאדם אחד למשנהו , ומדי פעם, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, דרך חזונותיו כשראה את הפרות שנשחטו , על ידי הריגתן מלווים ביום ראשון, אלוהים יהיה מרוצה מהם, ויוסף, שלום וברכה עליו, דרך הפרות השמנות בשנים הפוריות בהן הם שופעים. פרנסה, ופרות רזות, בשנות בצורת בהן הפרנסה והגשם יורדים . ההתייחסות אל מעבר בחזון הזה, ומקווה להוסיף שלהם הניסוח, ותקוות בתוך האירוע של הבעלים ואת הזמן של התגלות, ואת כל זה מושך אותו חוצה את הביטוי, עבור למשל, השמש יש היבטים רבים במובנים של ביטוי ובהתייחסות זו למעבר . עבור אחד נאמר המביעים : ראיתי את השמש והירח נכנסים למי התהום, אמרתי מתים והפגנתי באומרו הקב~ה : { אם מראה ברק (7) וירח ליקוי (8) ואסף את השמש ואת הירח (9 ) האדם אומר כי יום לאן לברוח (10) ( תחיית המתים : 10 – 7). לדבריו Habis בן סעד אל – טאי היה השליטים של גיל של השופטת , O מפקד נאמן : ואני ראיתי את השמש ואת הירח Aguettlan, ואת הכוכבים בין שני החצאים . אומר אמר : עם מי שאתה? הוא אמר : עם הירח נגד השמש . עומר אמר : הייתי עם פסוק שיבח, לך, אני לא עובד בשבילי עובד, לא רק הורג בלבישת אותו . . זה היה כמו שעומר, שאלוהים ישמח ממנו, אמר, אז הוא נהרג ביום של ספאין (1) , ויוסף כשראה את חזונותיו על השמש והירח עם הוריו . השמש ואת הירח אם אתה חושב על , היו אף אחד טעם חזיונות אלה, ולכן מראה לך דיפוזי השגיאה בין אנשים – ובעיקר – את הציבור של אותם, כשהם רואים את המתים, עבור למשל, חושב שזה מטאפורה בטווח הקרוב, או מחוון של ההודעה או לא להיות מיושם, וכאשר הם בוכים חלומות אומרים : הוא שמח, וזה לא נכון כפי שהוא נראה לנו דרך עדויות קודמות ….

…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…ומי שרואה שהוא סוגד לאליל העשוי מעץ, אז הוא ניגש לאיש שקר לאיש צבוע, ואם זה מהדק עץ, אז הוא מבקש את זה שהוא מביא מוויכוחים וכדומה, וזה נאמר שהוא ניגש למישהו ברכילות, ואם האליל הוא מכסף, אז הוא בא לאישה עם משהו שהוא לא. זה מתאים, ואם זה מזהב, אז הוא מתקרב למשהו שהוא שונא, וזה יזיק לו מכאן, ואם זה מנחושת, ברזל, עופרת וכדומה, אז הוא ניגש לחפש את העולם ונאמר שהוא מתקרב לאיש מציצן, ואם זה מאבן, הוא מתקרב לאיש קשה לב . כלי חרס וכדומה, הוא מתקרב למי שאין לו תועלת, ובאופן כללי חזיונות האלילים אינם ראויים להערכה ….

…פגשת אדם מת , והאם הוא הזמין אותך לבקר אותו? ישנם מושגים רבים המובנים מאליהם כמובנים מאליהם בתחום המדע הזה , ואני אדבר על אחד העניינים הללו , והמשמעות היא מאוד מפחידה . וזה לראות את המתים , עבור אנשים רבים כאשר הם רואים את המתים , יתכן שהם לא יפריעו רק לראות אותם , ויש שמחים כאשר הם רואים את המתים במצב טוב , וזה טוב בזמן שאנחנו ביחד , וה האוונגליזציה שעקבנו בביטוי חזונות וחלומות תואמת . אבל הסמל שמתחרפן מכל מה שמפחיד אותו , וכמעט כולם מאחדים אותו ; לראות את אחד ההרוגים קורא לך , או לוקח אותך איתו !! האם זה מקבל משמעות של מוות ?? יש האומרים : כן , ולצערי אתה מוצא כמה expressers או ביטויים רדוף זה גל של הפחדה , אז הוא שאל את הבעלים של סוג זה של חזון לעבוד היטב ולהתכונן עזיבתו , אבל כמה אנשים נשאלו לגבי חזיונות דומים לא חצה אותם , ושתק זמן מה , ואז הוא אמר לבעלים של זה : ירא אלוהים ותיזהר מהבא שלך !! ולהשאיר את אדם החזון במצב שרק אלוהים מכיר , כך שהוא לא מעביר אותו לטוב , והוא גם לא מצווה לשמור על זה כאמור . פעם אחת התקשר אלי עובד בכיר בעיתון גדול מאוד , והוא אמר לי שהוא ראה בחלום שהוא שאל אדם בחלום על זמן מותו , והפקיד היה שתק ולא דיבר , וה שואל אומר שהוא הסביר את החזון אל בקרוב , וכאן אני אומר : למה שלא נקים להיזהר מהחזיונות המחרידים ואנחנו שותקים עליהם , אחרי שנביא את אמצעי הזהירות שהוזכרה הסונה , וכן לתת לנו לזכור את התוצאה של זה מאמירת הנביא עליו השלום וברכות האל : ~כי זה לא מזיק ~. הייתי רוצה להדגיש כאן , כי יש אין אינדיקציה חותכת ואחד החזון , ויודע כי החזון הוא לא נמדד , זה לקרוא את הביטוי פרש חזון הקרוב – הטווח, למשל, שני הראשונים , וכפי כמוהו לראות את אותו חזון או דומה לה ; המשמעות שלהם אינה זהה , מכיוון שהנסיבות של כל אחד משני החזונות שונות , אז שיהיה רגוע מדעתו של חזון כזה , ולכן הוא ראה אדם מת קורא או לוקח יד , או אומר לו שהוא מתגעגע. אותו , למשל , שהוא לא מבין את המוות ממנו בלבד , ואני מבטיח לי דבר אחרון שלא להשאיר מחשבה חשוכה עליך , או מכמה ביטויים שמפנים את חייך אליך , או דוחפים אותך לבידוד עצב, כל זה הוא ממעשיו של השטן הארור , והוכח בסמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ אף אחד מכם לא היה אומר : אם הייתם עושים כאלה -ואז-כאלה, זה היה כזה וכזה , ו שיגיד : אלוהים גזר ומה הוא ירצה הוא עשה , ואן אם אתה פותח את העבודה של השטן , ~ ואת העבודה של השטן לוחש ושולח Althuzein וייאוש . ואני בלחש לתוך האוזן של זקני חלק או זקן, למשל, מי שעובר על ילדים או עוברת t ילדיה , או שעוברים לאנשים, למשל, או לשכנים פרטיים באמצעות תרגול ולא מביעים ידע , שהביטוי לא יהיה כללי , כך שהוא מודד את הקונוטציות של כמה חזונות אחד על השני , כך שתמיד יש להם תשובה מוכנה למי שראה אדם מת קורא או לוקח יד למקום , והתשובה היא : שאלוהים יגמול לך בעצמך !! שאלוהים ירחם עליך . . . ! או לומר לאנשים : הוא ימות בקרוב !! ואני אומר : ירא אלוהים, הו חוצים !! אל תטיל אימה על אנשים , ואני אומר לאלה שראו חזון מסוג זה, להיזהר אם הוא מפחד לראותו , או לחפש אחר אדם אהוב שיעביר לו אותו , או למלומד או יועץ . בשביל זה סיבה , את הנביא, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר לנו : ~ אל תגיד את החזון למעט מלומד או יועץ. ~. וברומן :~ או עלי ווייד … ~….