חולצה של גבר : זה אותו דבר בהכנסותיו, בפרנסתו ובדתו. כל מה שהוא ראה בו, אם פחות או יותר, הוא בזה. אמרו שהחולצה היא חדשות טובות לאמרה הקב~ה : ~ לך עם החולצה הזו שלי .~ נאמר כי גבר הוא אישה, ולאישה יש בעל, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם בגדיך ואת בגדיהם .~ אם ראה שחולצתו נרפאה, עזב את אשתו, ואם ראה שהוא לובש חולצה ואין לו מארב, הרי שהוא טוב בדתו, אלא שאין לו כסף והוא אינו מסוגל לעבוד, כי עבודה ו לכסף יש יד אחת ואין לו אותה יד, שהיא הכינור . אם בכיס רואים את החולצה שלו קרועה, זה סימן לעוני . אם הוא רואה שיש לו חולצות רבות, זה מצביע על כך שיש לו הרבה מעשים טובים שבשבילם הוא יקבל תגמול גדול . החולצה הלבנה היא חוב וטוב, ולבישתה זהה ללבוש אותה, וכך גם גלימתו, וטובתם ושחיתותם ביחס ללבושם . אם אישה ראתה שהיא לובשת חולצה חדשה, חצופה ורחבה, אז טוב לה בדתה ובעולמה ובמצב בעלה, והנביא, עליו השלום, אמר : ראיתי כאילו אנשים היו מציע לי חולצה עליהם, חלקם מגיעים לשדיים, חלקם מגיעים לתחתית זה, ועומר הציע את עלי, ועליו חולצה הוא גרר אותו, הם אמרו, מה שילמת על זה, או שליח של אלוהים? הוא אמר : דת ….

…כפתור צוואר חולצה אם חלמת על כפתור זה, פירוש הדבר שתתקשה להגן על גאווהך ותצליח בכך . מכיוון שכפתורים אלה היו אבנים יקרות והאבן האמצעית הייתה גדולה יותר מאבנים אחרות, הדבר מנבא שתזכה בהון ותחיה חיים אמידים בקרב חברים טובים . ~ כפתור צוואר חולצה הוא כפתור המשמש לקישוט צוואר חולצה .~…

…נראה ). אם האיש לובש אותה, אז הוא יתחתן, והחולצה לאישה היא גבר שיתחתן איתו, כי אלוהים אדירים אומר : (הם הבגדים שלך, ואתה הלבוש שלהם ). אם החולצה מנוקבת, האיש מחלק מאשתו, ואם החולצה נקרעת, היא עוזבת אותה . ומי שראה שלבש חולצה בלי מארב, זה לפי יופיו בדתו . ומי שראה שכיס חולצתו נקרע, נפתחה בפניו דלת של עוני . ומי שרואה שיש לו חולצות רבות, יהיה לו פרס גדול ומעשים טובים רבים בהמשך . והחולצה הלבנה דין . ומי שראה שניתנה לו חולצה הוא חדשות טובות . ומי שרואה שהחולצה שלו שבורה ומלוכלכת, אז הוא עוני, אשליה וחומרה . אם אישה רואה שהיא לובשת חולצה חדשה ורחבה, זה טוב במצבה הדתי והעולמי, או במצב טוב של בעלה . והחולצה הירוקה הלבנה מציינת דת, הכחול לא מהלל, האדום מציין תהילה והצהוב מציין מחלה . והלחות בבגד מעידה על כך שמשהו מפריע לו לנסוע, כך שאם הרטיבות מתייבשת, החסימה מוסרת . ומי שראה שהוא לובש חולצה בלי כיס וללא בגדים, הצביע על מותו . ומי שלובש חולצה מסומנת היטב, הוא עשוי לבצע חג'ג 'או לנסוע . ומי שרואה שהוא לובש חולצה קצרה שלא מכסה את החלקים הפרטיים שלו, אז הוא נופל בדתו . ומי שלובש חולצה מעץ, הוא יטייל בים, גם אם הוא חולה ומפחד מוות . ומי שרואה פסוק מהקוראן כתוב על חולצתו, הוא ידבק בקוראן . והחולצה השחורה היא דאגה ועצב . ומי שראה חולצה הפוכה, מצבו השתנה בניגוד להרגלו . אולי החולצה הייתה ביתו של האיש . אם מישהו רואה את החולצה שלו מפוצלת באורך, הוא משתחרר, ואם היא מפוצלת לרווחה, זה מה שנאמר על רוחבה . ומי שרואה את חולצתו נזרקת מאחוריו, הוא מואשם במילים שנאמרו לכבודו והוא יהיה חף מפשע, ואם זה נעשה לפניו, אז הנאום בו הוא נאמר נכון לסיפור של יוסף עליו השלום . ומי שראה את חולצתו מהעננים, הוא התברך ….

…ומי שרואה שושנה אדומה על עץ בתקופתו, זה מעיד על כך שהילד קרה, ולגבי הוורדים שלא בעונתו, זה מעיד על פורענות מצד בנו ….

…ראה טבעת ציפורן אדומה, זה יוצר נולד מושח למרות Woldh השחור מוכיח להיות מושפל וראה שזה פגע הטבעת נמצאת מסגד או תפילה או של אלוהים למען, יש לו אישה גרמה לה ) דת אלא מלך או סולטאן, זה משפיע על הגובה והכוח ועם זה הוא עומד בפני מלחמה, ואם הוא היה סוחר, הוא הרוויח בסחר שלו והגיע לטוב ….

…ומי שרואה שיש לו חולצה ולא מכיר את המראה שלו, אז הוא נשוי לאישה שלא יודעת את אמיתות העניין שלה, אבל אם יש פרצה בחולצה שלו ואז יחזיר אותה נכון אז הוא יהיה התאחד שוב ומצבו קבוע ….

…זה ראה T – חולצה שהוא נתן סקר זה כבר נקודת אותה הוא מציג את פטירתו של הדאגה ומקבל אותו בשארה אומרת, ~ Go, כוח זה על הפנים של Bakmasa אבא ~ בפסוק ….

…מי שראה שהוא לובש חולצה חדשה, נכונה ורחבה, שתתפרש בטוב ובבוא הכוונה והמטרה של מה שהוזכר, ואם ראה אחרת, הביטוי שלו נגדו, ואולי הסמרטוטים המטונפים יפריד בין הבעלים, וריבוי דאגותיו והפרדת אשתו ….

…ומי שרואה שיש לו חולצה ונשחק, אז העניין שלו נעלם, החוב שלו מושחת, והמועד האחרון שלו קרוב, ואולי הסרת החולצה מבחינת המשפט אם הוא לא יחזיר זה מעיד על המועד האחרון. הוא קרוב ….

…ומי שראה שהוא לובש חולצה חדשה ונמצא בפרישה, הוא היה מתחתן עם אישה ….

…ומי שרואה שהמת נותן לו חולצה חדשה או בגד נקי, הוא יזכה לפרנסה כמו ימי חייו, ואם ייתן לו פרות, אז זה ישיג טוב ותועלת ….

…ומי שרואה שהוא נתן לו חולצה, זה בשורה טובה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש חולצה לבנה שמתחתיה מלוכלכת ישנה, ​​המראה החיצוני שלה יהיה שונה מבפנים .~…

…ומי שרואה בידו חולצה מוכתמת בדם, זה מעיד כי יש צער לאלוהים הכל יכול לומר ~ ובאו על חולצתו בדם שקר .~…

…ומי שחושב שיש עליו חולצה ארוכה, אז זה מצביע על כך שהזמנה התרחשה במשך תקופה ארוכה, ואם היא קצרה, אחרת ….

…ומי שחושב שהוא לובש חולצה יקרה או קטנה, אז הוא דבק בדת וצדיק, במיוחד אם החולצה היא אדני ….

…ומי שרואה שהוא לובש חולצה בלי חליפה או אחרת מלבדך, אז זה מצביע על כך שחייו קרובים, ואם בעלו מאחור, הוא מואשם בדיבור שקר כי אלוהים אדירים אמר , ~ ואם חולצתו הופק, ואז שיקרת . ~…

…אם הוא רואה שהוא לבש חולצה שאין לה כינור, אז הוא בעל עניינים טובים ואין לו כסף, כי לכסף יש יד אחת, ואין לו אותה יד שהיא הכינור ….

ומי שרואה ורד אדום על עץ בביתו, זה מעיד על הנאה מצד קרוביו ובני הבית ….

חולצה אם חלמת שאתה לובש חולצה, זה מנבא שעל-ידי התנהגותך הצבעונית והלא-נורמלית, תרחק את עצמך מאהובתך . אם אתה מאבד את החולצה שלך, זה מנבא חוסר מזל בעבודה ובאהבה . חולצה קרועה מסמלת חוסר מזל ועוני ברמה המשפחתית, בעוד שחולצה מלוכלכת בחלום צופה שתהיה לך מחלה מדבקת ….

…באשר לחולצה שבחזון, אשת הגבר היא אולי הדאגה שלו בעיתונותו ובפרנסתו, וייתכן שזו דתו ונדיבותו. מי שרואה שלבש חולצה חדשה, חצופה ורחבה, אשתו מסכימה איתו באינטרסים שלו, או בחייו הצדיקים, או שדתו נכונה. ומי שרואה בזה מחסור או פריצת דרך או משהו כזה, האירוע הוא באחד הפרצופים הנ~ל ואולי החולצה השבורה תטביע את ענייני בעליו ודאגותיו בשפע, או שהוא עוזב את אשתו. ואם הוא רואה שהוא לובש חולצה דקה, הוא עדין בענייני בעליו. ואם הבגד של מה שידוע לו על הבגדים הצדיקים, אז הוא סובל מהתנזרות וצודק בדתו, ואם הפרישה רואה שהוא לובש חולצה חדשה, הוא נשוי לאישה ונאמר שמי ראה שהוא נתן לו חולצה זה בשורה טובה, ומי שרואה שיש עליו חולצה חדשה, אז הוא פוגש את ענייניו ומתקן את ענייניו, ואם הוא רואה שהיא שחוקה או שהיא נופלת מהחולצה שלו אז הוא מופרד ואם הוא רואה את החולצה שלו בלי כיס או צווארון והוא לובש אותה, אם הוא חולה אז זה מותו ועטוף אותו. החולצה שלו היא המוות שלו…

…הנוף של אדמת קברו 67 – הארון אל-ראשיד ראה חזון בעת ​​שהיה בקופה שהפחיד אותו והעציב אותו, אז גבריאל בן בכחושוע נכנס אליו ואמר : מה יש לך, מפקד נאמנים? הוא אמר : ראיתי כף יד עם אדמה אדומה יוצאת מתחת למיטתי ואומרת : זו האדמה של אהרון, אז גבריאל הבין את זה ואמר : זה אחד מחלומות הצינור מדבר הנפש, אז שכחנו את זה, הו מפקד הנאמנים . כאשר הלך לחוראסאן, עבר את טוס, ומחלתו תפסה אותו. הוא הזכיר את חזונותיו, אז רדף אותו ואמר לגבריאל : אוי ! אינך זוכר את סיפוריו עליו מהחזון? הוא אמר : כן . ואז קרא בשמחה למשרת ואמר : תביא לי משהו מאדמת הארץ הזאת, והביא לו אדמה אדומה בידו . כשראה זאת, אמר : מאת אלוהים, הדקל הזה שראיתי והאדמה שבתוכו . גבריאל אמר : באלוהים, אתה לא תהיה שם שלוש פעמים עד שמת (1) , והוא ציווה לחפור את קברו לפני מותו בבית בו הוא נמצא, שהוא ביתו של חמיד בן אבי גן אל-טה. 'אני, אז הוא הביט בקברו ואמר : הו בן אדם, אתה תבוא לזה . ואז הוא הורה לקרוא את הקוראן בקברו, אז הם קראו אותו עד שיסיימו אותו ….

…חזון הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, יהרג את אל-חוסיין חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אבן עבאס ואום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בנוגע להרג של חוסין בן עלי – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – באשר לחזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כי זה בסמכותו של אום סלאמה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, שכב לילה אחד לישון, אז התעוררתי מבולבל, ואז נשכב ונרדם, ואז התעוררתי מבולבל, בלי מה שראיתי בפעם הראשונה, ואז הוא נשכב והתעורר למעלה עם אדמה אדומה בידו, מנשק אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח האל? הוא אמר : ( גבריאל אמר לי שזה הורג את ארץ עיראק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה .) ובקריינות על הרשות. של אל-תבארי ששליח האל, שלום וברכות אלוהים עליו, נשכב יום אחד והתעורר בתחושת אדמומיות וביד אדמה אדומה מנשקת אותה, אז אמרתי : מהי האדמה הזו, שליח של אלוהים? הוא אמר : ( גבריאל, עליו השלום, אמר לי שזה הורג את ארץ עירק לחוסין, אז אמרתי לגבריאל : הראה לי את אדמת האדמה שעליה הוא נהרג, כי זו אדמתה )….

…אזמרגד ואקוומרין : הוא מנומס של אחים וילדים, כסף טוב וחוק, ודיבור טהור של ידע וצדקה, והוא גם חבר של דת, יראת שמים ואהבה . באשר לטורקיז : מדובר בכיבוש, ניצחון, רצון ואריכות ימים . מסופר שגבר בא לאבן סירין ואמר : ראיתי בידי טבעת עם ציפורן אדומה אדומה, והוא אמר : אישה יפה אוהבת אותך באכזריות רבה ….

…היבטים שיש לקחת בחשבון בעת ​​ביטוי חזונות : השרטוט הבא ממחיש בצורה פשוטה את ההיבטים של ביטוי החזון : צד הקוראן / היבט החדית / צד השפה הערבית / צד הסמל בזמן החזון / החזון מה זה? כאשר הוא מספר את החזון אליו, האדם המביע אותו מסתכל על היבטים שונים שהסברתי בציור הקודם ומציין כי החלקים העליונים קשורים להגייה, והקטעים בתחתית קשורים לאיש המילים או ל האדם של החזון והזמן בו נראה החזון . תנו לנו לתת פה דוגמה של מה אל בוכארי מסופר Sahih שלו : על סמכותו של אבו Sa`id אל-Khudri, אמר : שליח של אלוהים, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר : (( בעוד ישנתי ראיתי אנשים מציגים עליהם חולצה, חלקם הגיעו לשדיים, וחלקם הגיעו לשדיים שמתחתיו, ועומר בן אל-חטאב עבר עם חולצה עליו. הוא גרר אותה )) , הם אמרו : מה נתת לזה, שליח אלוהים? הוא אמר : (( דת )) פתח אל-בארי 12/413 _ אל- Nawawi 15/159 Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום כאן, חצה את החולצה עם הדת, והוא ביקש לומר : עשיתי למה השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, יביעו כאן את החולצה עם דת? אם נסתכל על הקוראן, עדיין יש לנו את השאלה הזו. אמר הקב~ה : { ולבוש האלוהות, עדיף. } [אל- עראף : 26] לכן, השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביטא זאת כאן עם הדת, כיוון שיש קשר ביחס למשמעות. והרחק ממנה כל רע . אז השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כאן, על ידי בחינתו בראייה, פירש אותו מההיבט החזק ביותר בו, שהוא הקוראן הקדוש, ודוגמאות לכך רבות, כולל : ביטוי של הספינה כגאולה, עץ עם צבועים, אבנים עם אכזריות הלב, אכילת בשר של אדם בהיעדרו, ישנוניות בביטחון … ואחרים . הוא מביא דוגמאות אחרות לאפשרות לפענח את החזונות דרך הסונה המטוהרת, כך שראיית עץ דקל עשויה לחצות את המאמין כדי להשוות את השליח לגבר מוסלמי עם עץ דקל, ולדבר על אבן עומר, שליח האל. יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : (( אחד העצים הוא עץ שעליו אינם נופלים, ודמותו של מוסלמי, אז דבר איתי. מה זה? ואז העם נפל לתוך עצי העמק, עבדאללה אמר : אז הוא נפל במוחי שזה עץ התמר ואני בחיים . ואז הם אמרו: ~ספר לנו מה זה, שליח אלוהים . ~ הוא אמר : זה התאריך . [ פת אל-בארי 1/145] _ וכשראה בקבוק מים עובר ליד האישה אל דברי השליח, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, כפי שהוכח באל-סאהח (( רחום, אינשג'ה עם צלוחיות )) [ פת אל-בארי 10/538 ] , _ ולראות בגד חוצה את הדת כשליח, אלוהים יברך אותו, אמר שהוא מסר את הבגד שראה לעומר בזמן שהוא גרר את זה עם הדת . אז מכאן אוכל להבהיר לקורא האצילי [ שלבי הבעת החזון ]. בצורה הבאה : החזון נחשב והיבטיו נשקלים במונחים של : א – סמלים וביטויים של החזון האם יש להם מה לעשות עם : הקוראן הקדוש – סונה של הנביא – השפה הערבית ו נגזרותיו, ואז ב – החזון איש מבחינת : מעמדו החברתי, מינו ותפקודו, ואז ג – זמן החזון / האם הוא מודרני או ישן , קיץ או חורף . . . ודוגמה נוספת היא מה שמספר המוסלמי בסהיח שלו בספר ההתגלות : בסמכותו של אנאס בן מאליק, אמר : שליח אלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום : (( ראיתי לילה אחד בזמן הישן ראה את זה כאילו אנחנו בביתו של עוקבה בן רפי, אז הגענו לבטב אבן טאבב, והעברתי את המעלית אלינו בעולם הזה ואת התוצאה. יש לנו בהמשך, ושהדת שלנו הייתה טוב . ~~ שים לב כי Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו שלום, הביעו את החזון הזה, ואתה מוצא את זה לידי ביטוי בו מצד השפה הנגזר שלה מבלי לקשור את הביטוי להיבט של הקוראן, ואת לדוגמא, ואת זה אנו מבחינים באמצעות התבוננותך בביטוי . השליח, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, הוא המכשול הראשון לחזון : עם תוצאה טובה במציאות וזה בהמשך, ראשון גבוה יותר בחזון : על ידי גובה וניצחון, וזה בעולם הזה, והראשון של אל-רותאב מראטב אבן טאבב : עם יציבות הדת ושלמות פסיקותיה. על כך, ואלוהים יודע הכי טוב, הנביא הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ביטא זאת ליציבותה ולשלמותה של הדת ולסיום פסיקותיה . והוא לקח מהמילה משמע טוב גם יציבות . ואם נשאל על הסיבה לביטויו מהשליח הקדוש, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, מההיבט הלשוני והאטימולוגי שלו, אז התשובה היא : מכיוון שהוא חזק יותר בחזון הזה מאשר בהיבטים אחרים , וה המבטא והנה שליח האל מאת התובנה והידע שלו, שהוא מהידע של אלוהים, ולכן הוא לא מבטא את הרצונות שהביע מצד זה . לכן, כאשר הם מספרים להם את החזון, העוברים מחפשים את הצד החזק יותר או את הצד הטוב של החזון דרכו הם טורפים חזון זה. לקורא האציל לא ברור שנטייתם לחזון היא לדעת את ביטויו באמצעות התבוננות והתבוננות בו ….

…בחלום היא משרתת, או אישה חופשית וישרה . אם הוא רכב עליו, הוא התעלל באישה . הקלף הוא אישה, אבל היא זרה . ואלממה מציין אנשים הידועים בספרות . ומי שראה שהתקין מריצה, היה הבעלים שלה או קנה אותה והיה רווק, הוא התחתן עם אישה מכובדת ומבורכת . אם הדביבון היה אישה נטולת דם, הרי שהאישה הייתה עשירה ומכובדת, ואם היא הייתה אישה יפה, ואם היא אדומה, היא הייתה בחובות ואחראית, ואם היא בלונדינית, היא הייתה בחובות, ו אם היא הייתה צהובה, היו לה מחלות וכאבים, ומי שראה שהמגרפה שלו מתה או נגנב או אבוד, זה עם אשתו . ומי שרואה שהוא עזב את חזהו או נוטש אותה, הוא יעזוב את אשתו עם מוות או גירושין, או יעזוב את ביתו או כפרו . ומי שרואה שמגרפה שלו פורייה, זו עדות לגידול בכספו . ומי שיראה שהוא שותה חלב דביבון, הסולטן יקרב אותו לעצמו ויקבל ממנו טוב ….

…מיזר : אישה חופשייה, מכיוון שנשים הן נושא המזרן . אם אישה רואה שיש לה חתוך ז'קט אדום, הוא מואשם בחשד . אם היא תצא בה מביתה, היא מרגישה טוב . אם בכל זאת היה חושש מהחזיונות בגבר, היא מואשמת בחשד לחפש אותה . ומוחפה : אישה ובעלת בית, ומי שרואה שהוא לובש שמלה, אז הוא יקרה לאישה טובה . ומי שנשא שבועה אדומה, הוא נהרג על ידי אישה ….

…באשר לחנית : הוא עם הנשק, סולטן שמבצע את פקודתו . והחנית לבדה היא ילד או אח . ודקירה בחנית היא פגם וטריז, ולכן נאמר לדקירה ולשריקה, ונאמר שהחנית היא עדות לאמת . אמרו שזה מסע . נאמר שהוא אישה . ומי שרואה חנית ביד בזמן שילד נולד לו, אם יש בו שן, אז הוא בן, אז הוא האפוטרופוס של העם . ומי שרואה בידו חנית בזמן שהוא רוכב, אז הוא כוח בכוח ובהתרוממות . ושברו הוא בידי הנוסע, והם בכוחו . ושבירת חנית המיוחסת לילד או לאח תניב לבן ולאח . אם השבר הוא משהו שנועד לתקן, הוא נרפא . אם השבר אינו משכנע, הרי שמותו של אחד מאלה . והוא שבר את החנית למושל סילוקו . ואובדן שן הוא מוות של ילד או אח . ואל-מרזק מציין את מה שמצביע על ידי החנית . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי חנית ביד בזמן שהלכתי בידי האמיר . הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, אתה תהיה עד לעדות בידי הנסיך . מסופר שאבו מוכהולד ראה בחלום כאילו נתן חנית אדומה, והוא הביא לעולם ילד, והוא כינה אותו ייני רד . וראה אדם כאילו נפל חנית מן השמים ופצע אותו על רגלו האחת, ולכן הוא נעקץ בחיים על אותו אדם . והדקירה על ידי החנית היא דברי המערער בדקירה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שיש אישה שחורה ברגלו, אז הוא נוסע בטובת דתו, ואם היא אדומה, נסיעתו היא בגלל שמחה והעשרה צהובה, ואם זה הוא צהוב, אז נסיעתו תביא לקשיים ומחלות, ואם היא ירוקה, נסיעתו היא לטובת החיים שלאחר המוות, ואם היא צבעונית, זה מעיד על החסד והכסף שבנסיעתו . ומי שראה שהוא נמנע מלנסוע בגלל היעדר טראומה, ואז הוא יספק עוזרת . וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, התג מתפרש על ידי נשים . ומי שרואה שהוא שם את הקמע שלו במקום גבוה, זה מעיד על כך הוא מבצע משגל עם אשתו . ומי שראה כי מישהו לקח אונים שלו והחביא אותה במקום, ואז הוא מצביע על שחיתות עם אשתו אותה השלטת על שריפת וחיתוך, כפי שמוזכר כפכפים . ובאשר hawazen, מי רואה אותם מונחים לפניו, אז הוא יקבל כסף, ואם הוא ילבש אותם, זה אומר לנסוע .) ומי שרואה שהוא עטף חואזין על רגליו והחליט לנסוע בזמן שהיה אצל סבו בלי בן זוג ולא יותר, אז זה מעיד על פקיעת חייו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…אל-מלפה היא אישה שיש לה חזון בחלום . מי שיראה שהוא ישן בתיק, הוא יקבל אישה דתייה . ומי שלבש תחבושת אדומה נהרג . ומי שרואה שהדוחן הוסר ממנו, הוא יעזוב את אשתו בגירושין או במוות ….

…ילדה שפחה היא בחלום עסק עבור מי שהחזיק אותה, קנה אותו או ניחן בו כשרון . מי שניגש לעוזרת לקנות אותה יש DNA למסחר . ואקטואליה נמשכת בעבר או בעתיד . ומי שראה משרתת מוסלמית הגונה שמע חדשות טובות מהדרך . אם היא לא מאמינה, הוא ישמע חדשות טובות עם חאנה . אם ראה משרתת עם פרצוף זועף, שמע חדשות בודדות . אם היה רואה עוזרת עבודה כבדה, הוא היה מוכה בעוני . אם ראה משרתת עירומה, הוא איבד את סחרו ונחשף בו . אם ראה שהוא הכה בכור שבבעלותו עיירה מוגלית או עשה סחר רווחי . והמשרתת סיפרה חדשות על יופיה, לבושה וטובתה . אם היא מוסתרת, אז אלה חדשות מוסתרות עם הדת . ואם היא מקסימה, החדשות ידועות . אם זה היה מוסווה, הידיעה היא אדומה . ואם היא חילול קודש, עדיף להפיץ . והיזם חדשות טובות ….

…העיניים הן בחלום דת של אדם ותובנה איתן הוא רואה הדרכה ואשליה . ומי שרואה הרבה עיניים בגופו, זו עלייה בדת ובצדק . ואם הוא רואה שהוא מבחין באדם רשע, אז הוא מרמה ושונא אותו . אם הוא רואה שעיניו עשויות מברזל, אז הוא יחרב את כיסויו, והם יקבלו אותו . ואם בטנו מתפצלת והוא רואה עיניים בבטנו, הרי הוא כופר, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים לא עשה אדם עם שתי לבבות בבטנו ). ואם הוא רואה על כתפו עין של אדם או עין של בעל חיים, אז הוא מכה בכסף בלתי נראה . העין השחורה היא דת, העין האצילית מנוגדת לדת, העין הכחולה היא דת בכפירה, והעין הירוקה היא דת שמפרה דתות . אחדותו של בסרה טובה לכל האנשים, וחולשתה מעידה על הצורך שלו בכסף, מכיוון שכסף הוא כמו עין . ואם הוא יראה את עיניו נעלמות, ילדיו ימותו . אם הוא נכנע, הוא ימצא מישהו שייקח את ידו . ואם מישהו שרוצה לנסוע רואה את זה או מישהו שנמצא במסע, זה מעיד שהוא לא חוזר למולדת . ומי שרואה שעיניו הן עיניו של אדם אחר, זה מעיד על כך שעיניו נעלמו ושמישהו אחר מנחה אותו בדרך . ומי שיראה שעיניו נופלות לחיקו, אחיו, בנו וכדומה ימותו . והבן אדם מינה את בנו, מאהבו או דתו, כך שמי שרואה בעיניו אפר הוא חסר בדתו, ועיוורון גדול יותר בחסר . והמלך מינה את מרגלו, והעין חצתה את השעון, והעין התבטאה בעין המים, וכל מי שראה שהוא מרפא את עיניו, הוא יתקן את דתו, או את כספו . ומי שרואה שראייתו גדולה וחזקה ממה שהוא חושב, אז שנתו בדתו טובה יותר מפתיחותו . וכל מי שרואה שעיניו לבנות, אז הוא יסבול מצער, או שהוא יסתלק מהיקרים לו, ואם הוא במצוקה, אלוהים ישאיר את דאגתו ואת צערו, וכל מי שרואה בעיניו כחולות , הוא פלילי . מי שרואה שהוא אוכל עין של אדם, אז הוא אוכל את הכסף שלו, ומי שרואה שלעיניו אין שוליים, אז הוא מתגעגע לחוקי האל והדת, ואם אדם קטף אותם, אז אויבו חושף אותו . ואם הוא רואה שבשר עיניו הופך לבן, הדבר מעיד על מחלה . אולי חזון העין המתוקה הצביע על קסם, מוות וחיים, או על כל המשפחה, הקרובים או הילדים . והספד העין מהספד העין נגזרת . אם היה לו ילד, אישה או אהוב שהיה חולה והחלים ממחלה, ואם הוא היה לא מאמין, הוא הפך למוסלמי, ואם הוא היה עני, הוא צריך להיות עשיר . אולי אנשים ראייה ציינו חומרה . אם העין עוברת למיקום אחר מהגוף, זה מציין את הנגע . טשטוש העיניים הוא עדות לייסוריו של אלוהים אדירים . העין הימנית מציינת את הבן, השמאלית את הילדה, והחלקלק בעין מציין להישאר ער מאוחר . ואם הוא ראה עין אדומה, הוא היה מתרגז או כועס, היה לו אירוע . ומי שרואה שעינו נשלחת, והוא מנותק ממנו, הוא תפוח עינו . והעין בחלום היא חיים ארוכים . אולי העין שלפה חוסר מזל ….