…הלולאה מציינת את הדת בחלום, כך שמי שדבק בה נאחז בדת משום שאלוהים הכל יכול אומר : ( ומי שמאמין באלוהים החזיק בלולאה האמצעית , והיא אינה ניתנת לפיתרון ). ומי שדבק בידית והכניס לתוכו את ידו והיה כופר, אימץ את האיסלאם ואחז בלולאה האמצעית, ואם הוא התעורר עם היד בה, הוא נפטר באיסלאם . חור הכפתור והכפתור מתייחסים לאישה ולבעל, כך שמי שרואה שהוא חובש חור כפתור, הוא יתחתן אם הוא בפרישה, או ילחין משהו שעשוי להפריד . ראה גם כפתור ….

…פאה אם ​​אתה חולם שאתה חובש פאה, המשמעות היא שבקרוב תבצע שינוי לא הולם . אם תאבד פאה, לעג לך ואויביך . אם אתה רואה אחרים חובשים פאה, זה מעיד על בגידה שמבלבלת אותך ….

…מגן בחלום מציין הגנה מפני אויבים, ומי שרואה שהוא שוזג מגן, הוא בונה מבצר . מי שרואה שיש לו מגן, אז הוא מבצר . ומי שרואה שהוא חובש מגן, הוא יזכה לשלטון גדול על אזור מבוצר, יבטיח את בידודו ויציל מכל צער, ואם הוא סוחר, הוא הופך לו לסגולה מסחר מבוסס, ביטחון ושימור, ו אם הוא חבר, אז הוא אדם נדיב שמונה לו ביקש עזרה. אסון ומצוקה, וזה גם עבור מי שלובש אותה ברכה שאדם יגרום לה, ואשר יגן עליו בתקופות טובות ורעות, וינצל מעלילת העלילה . מי שרואה שיש לו מגן ברזל, אז הוא חסינות הדת שלו . ונאמר : מי שחובש מגן מקבל כסף ורכוש . המגן מעיד על ביטחון מפחד, הגנה על האישה, כסף והטבה . והמגן לנשים הוא ניקאב או בעל שמסתיר אותה . המגן נוואל סולטן נהדר . חבישת מגן מעידה על האח זוהיר או אבן שאפיק . נאמר : המגן הוא כסף ומלך . ונאמר : שמה שכוסה בכלי נשק, כמו ציוד, ביצה, גוש, חזה ורגל, זה מעיד על לבוש, ואמות הברזל הן מקרוביו, כך שמי שרואה שיש לו שתי אמות, הוא מתחזק ביד של איש מקרוביו . וזה שנאמר : זה היה המלווה בשני גברים חזקים, גדולים, ואת הפרשנות עשוי נפלה על הבן ואחיו . ומי שרואה עליו אמות ברזל, הוא ילד וכוח במסע ….

…טורבן הוא בחלום כתר של אדם, יוקרתו, כוחו ומנדט שלו . מי שראה כי הטורבן שלו מונמך על צווארו, הוא מורחק מהאפוטרופסות שלו, וכמו כן אם הוא נחטף מעל לראשו . אם לא, הוא מתגרש מאשתו, או שכספו ורצונו הטוב יאבדו . ואם הוא רואה את הטורבן שלו הופך לזהב, אז מדינתו הולכת, אשתו, כבודו או כספו . ומי שרואה שוואלי גילה אותו, הוא מניח אפוטרופסות או מתחתן עם אשה חסודה . והטורבן ניצחון . מי שראה שהוא חובש טורבן הגדילה את ההנהגה והתעשייה, ואם זה היה גיזום, יותר כסף, ואם זה מצמר, הוא זכה למדינה וצדקה בדתו, ואם זה היה משי, אז זה המנדט בשחיתות הדת וכספיה אסור . מי שהסתובב עם טורבן מעל הטורבן שלו הגדיל את מעמדו והתבסס במדינתו . הטורבן הצהוב הוא מחלת ראש, והשחור יהיה לחוץ . אם המלך רואה כי הטורבן שלו הוא כמו בית, וכלב ים הוא כמו קרסול, אז הוא מבודד מרשותו, גם אם הוא היה מושל שהורחק ממצותו . טורבנים הם כתרים של ערבים . המונח טורבן עשוי להצביע על עיוורון או דאגה . ומי שמתפלל בחלום תפילה ללא טורבן, אולי הוא מפקפק בכיפת ראשו או בהיעדר השתחוותו והשתחוותו, ומי שרואה בין הפוליתאיסטים שיש לו טורבן על ראשו הופך למוסלמי, בגלל האמור : לא ההבדל בינינו לבין הפוליתאיסטים הוא למעט טורבנים על הכובע . מי שפחד משליט, וראה אותו בחלום עם טורבן טוב, חלם עליו והיה בטוח מפני רועו ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר את צבעי השלוואר הטובים ביותר עבור נשים לבנות וירוקות . ואם ראה שהוא מכר שלוואר ולקח את מחירו, זה מעיד על הניכוי . ומי שרואה שהשלווארה שלה נשרפת, זה מעיד על הרס המשרתת או המשרת שלו . ומי שרואה ששלווארה אבוד, זה מצביע על כך שעוזרתו או משרתו יישארו . ומי שראה שהוא חובש שלווה נקבה, זה מעיד על השפלה והשפלה ….

…אלקארקט הוא הנרתיק של בעל החזון בחלום . מי שראה שהוא חובש צעיף וציפה לבן, היא ילדה שפחה, ושהעגיל עונד את החרב, אמר אלוהים אדירים : ( גברים הם שומרי הנשים ). נאמר : אלקרק נולד ….

…באשר לציפורניים : היכולת של האדם בעולם הזה . מי שיש לו ציפורניים ארוכות והיה חייל, הוא חובש את הנשק שלו, משהו שנחשף אליו . ואם היה אומן, כמו נגר ונפח, עבודתו גברה, ותעשייתו הוקדשה לו . אם הוא היה הבעלים של סחורות ותשואות, הרווחים והיתרונות שלו גדלו . וכל זה כל עוד זה לא יוצא, ואם זה חורג מהגבול, הוא יזניח את הפקודה והבקשה שלו, וכל מה שהוא מקבל מזיק לו . לגבי מי שחתך ציפורניים, אם הוא חייב חוב או זקאת, או שיש לו פיקדון, או שהוא חייב נדר, הוא שילם ושילם את מה שהיה חייב והיה לו . אם אין דבר כזה, הוא יחקור את הרווח שלו ויפחד לקחת ולתת אותו . וסיפורו מהפיטרה ומהסונה . ואם הוא היה חייל או מישהו שנקרא למלחמה ונאלץ להשאיר את נשקו ולפטור את ידו . אם אין בזה שום דבר של שמרנות בתמיכתו, והוא התבסס בעבודתו ובעמו, בכל בני ביתו, ובנימוסיהם וידעיהם, או על נעריו אם הוא מנומס עם מה שימושי ל אותו מהם, ואז כל אלה הם הציפורניים שלו . באשר למי שהציפורניים שלו החזירו טפרים או טפרים, הוא ינצח במלחמתו וישתלט על יריבו ויביס אותו, והוא מסוגל לנדרש . וכל זה לא טוב בשנה . כמו כן, מי שגפיו עוברות לטרף החיה, אם אותה חיה אינה צודקת ואוכלת את הרע, אין בזה שום טוב ….

…באשר לקביים, הביטוי שלו הוא כמו הבעת המקל, וחלק מהמתורגמנים אמרו שאפשר לפרש את הקב בשלושה אופנים לזה שעליו מדגישים את הזקנה, כאשר חלק מהצדיקים אמרו : ( דע ההנחיה שלך מאת אלוהים, אבו חרית'ה … המקל מיועד לשייח הוא אדם שלישי ) והוא רצה את הקב והטוב כי הקב הוא אחד הגאווה והחולשה של משפחתו בגוף, כי אם אדם חלש, זה הופך חלש . באשר למגנים, זה מתפתח בביטחון וביצור מצד האויבים, ואולי זהו מבצר לדתו, כוחו, כספו ופרנסתו. אבו סעיד, המטיף, אמר כי המגן הוא מבצרו של אדם, והוא חובש אותו בסמכות רבה. היפוקמפוס ….

…ומי שרואה כיפה על ראשו ומה הוא חובש כך בערות, אם הוא לבן, אז זה מעיד על טובת דתו, ואם הוא ירוק, אז זה מעיד על טובת הציות, הפולחן והמעשים הטובים, ואם הוא אדום, זה מעיד על ירידה בדת ובפולחן, ואם הוא צהוב, זה מצביע על מחלה וקושי. ואם הוא שחור, הרי שלא אוהבים אותו אלא אם כן הוא נוהג ללבוש אותו ….

…אם הוא ראה את זה כאילו הוא שותה מים מתוקים, או חובש זר, או מטפס על עץ פורה, או בגובה ההר . אם הוא רואה ירידה במחלתו, הרי שהוא חסר חוב, ונאמר כי ראיית המטופל היא סימן לפות ולציפורניים, ופגיעה בעושר למי שהיה במצוקה . באשר לעשירים, זה מעיד על צורך, כיוון שהחולים נזקקים . ומי שרוצה לנסוע, הוא חושב שהוא חולה, יפריע לו לנסוע במכשול, כי אסור לחולים לנוע . ומי שרואה ירידה בכמה מהרגשות שלו, זו ירידה בכסף ובחסד ….

…וכל מי שראה שהוא חובש קוהל והמצפון שלו בקוהל יהיה מעוטר בזה, הוא היה מביא משהו שיקבל ממנו קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב, ונאמר שמי שראה שהוא לובש קוהל, הוא ישלב שתי נשים ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שהוא חובש את הנרתיק של הנשים, זה מעיד על זהירות וביישנות של אנשים והאשמה .~…

…לפקק, שהוא הכספת, יש פנים, כך שמי שרואה שהוא חובש פקק חדש, הוא יקנה ילד . ומי שרואה שהוא מוריד את פקקו, הוא ייפול בינו לבין מי שמשתמשים בו לרוע ונטישה . ומי שרואה שסתמיו נשרפים, יפרש את מות עבדו או את מות מעבידו . ומי שרואה שתאונה אירעה בסתימתו, יתפרש כאמור . ומי שרואה שהוא הולך בסתימה חדשה ובקיא בזה, ענייניו נכונים עם עבדיו . ומי שרואה שהוא הסיר את פקקו ולא ראה עליו שום השפעה, או שהוא חושב שהוא עושה משהו טוב כשהוא מוריד אותו, זה לא פוגע בו . אבו סעיד, המטיף, אמר כי חזון הסתימה מתפרש על ידי אישה צבועה, ואם הוא רואה סתימה, הדבר מתפרש עם דבריו. אם הוא לובש זה בבעלות אישה כזו, אם הוא לא לובש את זה, זה לא פוגע בו. זה היה מנותק מנסיעה ….

…בגדים שזורים בזהב וכסף : סלאח בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא הבעלים של בגד משי או סטראק או חובש אותו ככתר או כזר אודם, אז הוא אדוק, דתי, כובש, ובכל זאת משיג את נשיאותו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו קניתי ברוקדה מקופלת ופרשתי אותה, והיה רקוב באמצע, והוא אמר לו : קנית שפחה אנדלוסית? הוא אמר : כן . הוא אמר : האם עשית אוניברסיטה? הוא אמר : לא, כי עדיין לא ריפאתי אותה . הוא אמר : אל תעשה את זה, כי היא מחילה . ואז האיש הלך וראה לה את הנשים, אם נחסכה ממנה . אדם ראה שהוא לובש ברוקדה, ולכן שאל אקספרסיבי ואמר : משרתת תתחתן עם בתולה יפהפייה בעלת ערך שווה ….

…החרב היא בחלום ילד וסולטאן . מי שרואה שהוא חבש חרב, הוא קיבל מנדט גדול . אם הוא רואה שהוא הכביד על החרב וגרר אותה על הקרקע, אז הוא נחלש ממצבו . אם הוא רואה שהחמולות נותקו, אז הוא מבודד ממדינתו, והחמולות יופיים של מדינתו . ומי שראה שהוא נתן לאשתו להב או נתן לו להב, אז הוא נולד זכר . ואם ראה שהוא נתן לה חרב במעטה, הוא היכה ילדה . ואם היה רואה שהוא חובש ארבע חרבות, יהיו לו ארבעה ילדים . אם חרבו נמשכה בחלום כשהוא היה חלוד, ואשתו ילדה ילד, הילד היה מכוער, ואם זה היה שבור, הרי זה מות בנו ברחם אמו . אם החרב נחתכת, בהירה וברורה, אז מילותיו מתוקות וזה נכון, ואם היא חלודה אז שקר . אם החרב הייתה כבדה, אז הוא דיבר מילים שהוא לא יכול לעמוד . אם הוא רואה חרב שלופה בידו, והוא במריבה, אז יש לו את הזכות . אם חרב נזרקת לעברו, הרי שהוא אישה, כי לוקמן עליו השלום אמר : האישה כמו חרב . ומי שרואה שיש לו שתיים או שלוש חרבות, וזה מנותק, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש . ומי שרואה שהוא מושך חרב, יפרוש את לשונו במשהו שאינו מותר . ומי שרואה שלהב החרב נשבר, זה מות אביו או דודו, ונאמר : מות דודתו או אמו . ומי שרואה כי סוליית חרבו נשברת, הרי הוא עבדו או חסידו . ומשחק בחרב היה התחכום שלו . ואם הוא רואה חרבות עם הרוח, זו מגפה . ונאמר : החרב מעידה על כעס החזון איש . ומי שרואה שהוא בלע חרב, הוא אוכל את כספי האויב שלו . ומי שראה שהחרב נבלעה על ידי העוקץ שלו בחיים . והחרב היא צרה . וכיסוי החרב מעיד על האישה, אם הז'קט נשבר והחרב נכנעה, זה מעיד על מותה של אישה בהריון ועל ביטחונה של בנה, ואם החרב נשברה והמעיל נמסר, האישה הייתה נמסר והילד נספה, ואם כולם היו שבורים הם מתו יחד . והחרב החדה אינה מסוגלת לדבר . ומי שראה שהוא עשה חרב בכיסויו ונמצא בפרישה, הוא התחתן . ומי שרואה בידו חרב עשויה זכוכית ויש לה אישה בהריון, היא מביאה ילד שלא חי . ומי שרואה חרב גדולה שאינה דומה לחרב העולם הזה, הרי שזו חרב ההמרדה. אם הוא עוטף באוויר או יעלה לשמיים, או ייזרק לים, הפיתוי יירגע . ומי שרואה שחלוץ מכה אותו בחרב וחותך את גפיו, אז המוכה ייסע . ומי שרואה שגבר דקר אותו בחרב ללא מחלוקת, אז הדוקר והדוקר משתתפים בנישואין . והחרב מציינת פרנסה, מלך, ידע או אישה מטורפת ….

…צלצול אם אתה חובש טבעת בחלום, זה מסמל שתיכנס לפרויקטים חדשים בהם תפגוש מזל טוב . לראות טבעת שבורה מסמל מריבות ואומללות משפחתית אצל זוגות נשואים . באשר לאנשים לא נשואים, הם מאוימים בהפרדה מקרוביהם . אם ילדה תקבל טבעת, המשמעות היא שאחרי היום היא לא תדאג להתנהגות אהובה, שכן הוא יתמסר לשמח אותה ולהבטיח את עתידה . באשר לראות אחרים עונדים טבעות, זה אומר טוב, שגשוג ועוד חברים ….

…לגבי הכפכפים, מי שרואה שהוא חובש חוף ולא ממי שלובש אותו כשהוא ער, אז הוא מפחד בזמן שהוא ייפגע או ייכלא, או שיהיו לו שתי נשים ונאמר שאם הוא נמצא ב ענן אז הוא בטוח ממה שהוא מפחד ואולי הכפכף היה גן עדן מפני השובבות ואולי הוא נסע בים ומי שראה שהנסתר של מישהו נלקח ממנו ונשרף ואז חצי מכספו נעלם, ו אם הוא נעלם, עושרו נעלם יחד, כל כספו נעלם, ואם הוא רואה שהוא לובש גרביים, לגרב יש הגנה. אם הגרב חדשה ונכונה, אז הוא משלם לזקאט ועושה בכספו טוב, ואם הוא נשחק ונקטע, אז הוא מחזיק בזקאת….

…ומי שרואה שהוא חובש טבעת מעוותת או עקומה, ואם היא מזהב, יתפרש כמי שסיים פקודה או שקרה לו משהו שהוא שונא, גם אם זה מכסף. אז זה שווה את זה ….

…כימר נמצא בחלום בעלה של האישה . על אישה לכסות אותה ולקשט אותה . אם אישה רואה שיש לה חלוק גשום על ראשה, או שיש עליה בגד גשום, אז אויביה רוצים להטיס אותה עם הבלים והבלים מצד הבעל . אם החימר שחור ושחוק, הרי שבעלה עני וטיפש . התאונה עם הכימאר היא האומללות של האישה בבעלה, ואם אין לה בעל אז זה מזיק לכספה או לפורענות שלה בערכים של אחיה או דודה . אם אדם רואה שהוא חובש מסכה, אז הוא פוקד עם משרת . אם אישה תראה שהיא שמה את הינומה מעל ראשה בכינוס של אנשים, היא תיפגע ממשהו שמוריד צניעות . אם היא תראה שהצעיף שלה נעלם, בעלה עוזב אותה, ואם הוא יחזור אליה, בעלה ישוב . כימר היא הדת האנושית ….