…חדר שינה פירושו לראות חדר שינה רענן, שינוי שמח לחולם . טיולים למקומות נידחים וחברים נחמדים ….
חולם על חדר שינה לקשט
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על חדר שינה לקשט)…שינה היא נגד תפיסה, וראייה היא תפיסה, אז איך זה פוגש שינה? האימאם אל-אספרי אמר : אם השינה כללית, אין מודעות, שינה או ראייה, ואם הצגת השינה נעשית על ידי נשמה כלשהי, אז תפיסת החלום או החזון מבוצעות על ידי אחרים . לכן, החלום או החזון מתרחשים כאשר ישנים קלים . זה עולה בקנה אחד עם הרפואה המודרנית המחלקת את השינה למעלות ובמעלות הראשונות חלומות, חלומות, רגיעה ואחסון מידע מתרחשים במעבר מזיכרון קצר לזיכרון ארוך, ואם אדם מתעורר בו, הוא פעיל . ראה / עלי כמאל [93 97 ד / חייל אנואר [306 343]. נאמר גם בתשובה לשאלה הקודמת : כשם שההבנה אינה אחידה ויש לה אנשים משלה, סיבות, עכבות ועכבות, כך גם תפיסה ושינה, לכל אחד מהם יש אנשים שונים. רבים ומעטים, כוח וחולשה . נוכחות קבוצה לאחת מהן לא אומרת שכל שאר האנשים נעדרים מהאדם. חלק מהאנשים האלה עשויים להיפגש עם האחר. דווח כי כאשר הגיעו המלאכים אל הנביא [ שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ] חלקם אמרו שהוא נרדם, ואחרים אמרו שהעין ישנה והלב ער ….
…חדרנית חדרנית אם אתה רואה עוזר חדר שינה בחלום שלך, זה אומר מזל רע ושינויים ספציפיים . אם גבר חולם שהוא מתעלס עם משרתת בחדר השינה, אז זה מצביע על כך שהוא עשוי למצוא את עצמו מושא ללעג בגלל התנהגותו הבלתי מרוסנת ….
…מהי האמת של שינה? אל-חטאבי אמר בג'ריב אל-חדית ' : זו טראנס כבד שתוקף את הלב ומנתק אותו מהידע של עניינים חיצוניים . נאמר הגדרה מוזרה, והיא : זוהי זרימת הדם לכבד ופגישתו בו אינה אלא . הוכח בסמכותו של הנביא [ יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו ועל משפחתו ] שהוא אמר : השינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים . זה אומת על ידי אל-אלבני באל-סאהח [1087] וכרגע יש [ כמה תיאוריות ] שניסו להסביר שינה, כולל : תיאוריית כלי הדם : שינה מוסברת על ידי חוסר דם במוח . תיאוריה כימית : היא אומרת כי שינה היא תוצאה של השפעה של תגובות כימיות ומטבוליזם, ולכן נוצרים בדם חומרים רעילים בשפע, עוברים למוח ומגבירים את השינה . התיאוריה של פבלוב : בנוגע לסיבתיות ולעוררות . תיאוריית ריי מדס : הוא פרופסור למדעי הרוח באוניברסיטת לונדון, והוא הסביר שינה בדרך כלל, ואומר כי אדם רגיל לישון ולכן ישן, ולכן אם הוא מתרגל להשאיר שינה לאט לאט, הוא עשה לא ישן בכלל ונשאר ער . הפרעה או תמיהה זו בעניין השינה היא אצל מי שאינו מאמין בנסתר. לגבי המוסלמי והמאמין, הוא מאמין במה שהוא בא מאלוהים ושליחו, כי הוא יודע שזו החדשות האמיתיות כדי להבטיח ידע, אמת, ושלמות ההצהרה, כפי שאמר הקב~ה [ האם הוא לא דע מי נברא והוא האדיב והמומחה ] ,,,, אז הוא מאמין באמונה מתוארת במה שיפה יותר ומפורט במה שפורט, ומפקיד ידע לעולמו והאם הוא מממש את השיטה, בין אם הוא יודע את חוכמת העניין ובין אם לאו, והוא מציית לאלוהים ולחוכמתו, החוק והחוק שלו, מצבו הוא מה שאמרו המלאכים : [ תהילה לך אין לנו שום ידיעה חוץ ממה שלימדת אותנו שאתה היודע, החכם ]. היה מודע לכך ששינה היא תחילה עניין מביך בהתקפה שלה על האדם ושליטתו בו וניתוק הקשר של אדם זה עם העולם החיצון, ללא ולו רצון קל של האדם, ויש הממתינים שעות ולא מגיעים אליו, ועשויים להיות בוא אליו בזמן שהוא לא רוצה אותו, וחלק בורחים מהמיטה ומהשינה מחשש למה שהיה פעם פוגע בו ומגיע מסיוטים או מ Jathoom ….
…מה הטיפול בנדודי שינה? נדודי שינה לא ישנים בלילה . זה התפשט והחמיר, במיוחד בעידן המודרני הזה, והוא לא מועיל או יעיל יותר מהמרשמים הנבואיים המטוהרים לטיפול במחלה זו, ואחרי שנכנסנו לתחום העצום של השנה הבאתי לך את התרופות הבאות, אז תאכל אותם, שתו והאכילו את העניים העלובים . אל-טירמידה סיפר בסונה שלו כי בוראידה אמר : חאלד התלונן בפני הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים ! אני אף פעם לא ישן בלילה מנדודי שינה, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : אם אלך למיטה שלך אומר : אלוהים, אדון שבעת השמים ומה שנשארתי, ואדון ה ' שתי אדמות ומה שהנמכתי, ואדון השדים ומה שנשאר לי, תהיה לי שכן מרע בריאתך כולם, שאחד מהם יפקיר אותי. או שהוא חפץ בי, בתפארת רעך, בתפארת שבחך, ואין אל אלא אתה . אל-טירמידהי אמר : זהו חדית 'ששרשרת ההעברה שלו אינה חזקה . עם זאת, חדית 'זו נתמכת על ידי מה שלימד אותם מפחד : אני מבקש מקלט בדברי האל המושלמים מכעסו ועונשו, מרוע עבדיו ומגחמות השדים, ואני מבקש מקלט בך, אדוני. , להשתתף . וזה הוזכר גם בקריינות של אבן אל-סוני, כי זייד בן תעביט, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, התלונן על נדודי שינה לנביא, עליו השלום והברכה, ואמר לו : אמור : אלוהים, הכוכבים שולל, והעיניים נרגעו ואתה חי וחי, אל תישן. או שכונה, או קיום, תירגע. לילה, וישן את עיניי . הוא אמר את זה, אז אני הולך לאלוהים הכל יכול לעשות את מה שהוא מצא . עבדאללה בן עמר בן אל-עאס, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג ללמד אותם ממוח בניו, וכל מי שלא הבין את ספריו, ואז העיר על כך, ולא ניכר הרלוונטיות של התירוץ הזה ל לטפל במחלה זו . ראה : זאד אל- Ma`ad ידי אבן Qayyim אל-Jawziyyah : 4/212….
…איסורים כגון שבירת הצום ביום הצום, או צום ביום הספק, או עמידה בערפה ביום אחר מזה, או שישי תפילה לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לרווקה לאישה . ומי שלוקח את חדר האמבטיה למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת . היא ראתה בכך כשבירת הצום ביום הצום, או בצום ביום הספק, או בעמידה בערפה ביום אחר מזה, או בשישי להתפלל לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לסינגל לאישה . ומי שלוקח את השירותים למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת ….
…מי שרואה שהוא בונה חדר, אז הוא מואשם באישה, ואם הוא בונה חדר אחד על פני חדר אחר, הוא מציין את נישואיו לאישה על פני אשתו, ואולי החדר מעיד על מיקום גבוה ומעלה את הרמה והיוקרה. בקרב אנשים ….
…חדר אמבטיה אם אתה רואה ורדים לבנים בחדר האמבטיה וורדים צהובים בקופסה, זה מצביע על כך שמחלה תפריע להנאה, אך שמחות ארוכות טווח יגרמו כתוצאה מתסכול זה . אם בחורה חולמת על חדר אמבטיה, זה מנבא כי נטיותיו מופנות לעיתים קרובות להנאות זולות ומופרכות ….
…מופרעת לפאניקה שינה או לילה Almkhaovh : ברצוני כדי להזכיר סוג זה של הפרעות שינה להבדיל בין אותו ואת בן סיוט , הוא התקף של פאניקה חמורה ובהלה מלווה בקולות הגבוהים נגרר התנועה : רמות גבוהות של פעילות לא רצונית העצבים , הוא מקדם אדם משנתו, יושב או עומד כך שבדרך כלל בשליש הראשון של שנת הלילה, הוא צועק צווחת אימה, ופעמים רבות הוא ממהר לדלת כאילו היה זה ניסיון להימלט . . זה הוא רגיל כדי להשלים את יובא נשכח של הבוקר, והתקפים תכופים אם האדם הוא עייף או סובל בלחץ פסיכולוגי חברתי . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…ומי שרואה חדר אמבטיה נקי עם מים חמים, לחים וקרירים ומתונים ויש לו שירות, אין בו שום דבר רע. זאת אם התכוון לטהר את עצמו כל עוד לא ראה את מה שהוא שונא במדע הביטוי ….
…טיפול בהפרעות שינה : כללי נהלים : . היפטר מהרגלים רעים המשפיעים על השינה , כגון : לאכול יותר מדי לארוחת הערב . . . או לשתות הרבה נוזלים לפני השינה , או לשתות ממריצים כמו תה, קפה, קוקה קולה, שוקולד ועישון . . לא לקחת את הבעיות והחששות הלא פתורים של יום קודם לחדר השינה . . שהאינדיבידואל יתאפיין בתביעת עצמו וביטוי עצמו , ובכנות עם אחרים כדי שלא יישא את עצמו מעבר ליכולתו או ירגיש חרטה, מה שחושף אותו לסיוטים ולחלומות אימתניים בגלל מחשבה על העניינים הללו והטעויות שהתרחשו במהלך יום . . בחירת המיקום המתאים לשינה בצד , והליכה של הנביא בכך היא עניין מועיל ביותר . והתחל לישון בצד ימין ולקרוא כמה אמרות לפני השינה . . טיפול בחדר השינה ולקחת בחשבון שהוא רחוק מרעש ומאור גבוה והופך אותו למקום לישון בו בלבד ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…שינה היא בחוסר תשומת לב חלומית . ומי שרואה שהוא ישן או רוצה לישון, אז זה מעיד על אבטלה, וזה רע לכל האנשים פרט לאלה שנמצאים בפחד, או מצפים שמצוקה או ייסורים יפלו בו . ומי שרואה שהוא ישן בבית קברות או על קבר, זה מעיד על האדם החולה מוות והנכון לאבטלה . שינה היא עדות לעיכוב התועלות ולהזנחת מה שהאל הכל יכול הורה על אדם של צדק . ואולי השינה מעידה על מסע מתורץ לצייתנות וחריצות, לנטישת העולם ולחגוג את קישוטו . אם אנשים רואים אנשים ישנים בחלום, זה מעיד על מוות כללי, או על מחירים גבוהים . ומי שיראה שהוא ישן על הגב, הוא יוכל לצאת מהעולם הזה, והשינה מעידה על חוסר דאגה . לישון על פנים שאינן מהללות, ומצביעות בפני המושלים על בידודם, ועל אחרים חסרי עוני . ושינה לאישה רווקה זה נישואים . ונאמר : שינה היא סילוק החטא, כי עטים של המלאכים מוסרים מהשינה . ונאמר : שינה היא סוכר המכסה את הנפש, או מחלה . ומי שרואה שהוא ישן ופוחד, אז הוא בטוח . ונאמר : שינה מעידה על הזנחת אינטרסים . שינה על הגב היא הסחת דעת, השפלה ומוות, ואולי מעידה על ואקום עסקי . ושינה בצד היא חדשות, מחלה או מוות . ומי שראה שהוא שוכב מתחת לעצים רבים, זרעו היה מתרבה . ולישון על הבטן, לזכות בארץ, כסף והילד ….
ומי שרואה בכך שעם אלמוני הלביש אותו ולבש אותו בגדים מפוארים, ללא סיבה הכרחית לכך מחג או חתונה, וכי הם השאירו אותו בבית לבדו, זו עדות למותו, וה בגדים לבנים חדשים הם ההתחדשות שלו ….
אם אתה חולם שאתה מקשט מקום בפרחים בהירים לחגיגה, זה מעיד על תמורות חיוביות בתחום העבודה . עבור צעירים החלום הזה מציין את המשך התענוגות החברתיים והלימוד הפורה . אם אתה רואה קברים של מתים מעוטרים בפרחים לבנים, זה לא סימן טוב מבחינת הנאות וגחמות עולמיות . אם אתה מקשט, או רואה אחרים מקשטים כאירוע הרואי, זה מנבא שאתה תהיה עשיר אך מעטים יעריכו את הפוטנציאל שלך ….
…ומי שרואה שהוא בחדר ישן, ואם הוא עני הוא הופך לפשיטת רגל ועוניו גדל, ואם הוא עשיר, אז הגידול בעושר ובאושר, ואם זה דת, אז הגדלת הטוב בדתו, ונאמר שהחדר הוא אישה ….
…ומי שרואה שהוא בחדר חדש, ואם הוא עני, הוא מתעשר, ואם הוא סוחר, אז נענש על ידי הטוב, ונאמר שאם הוא עשיר, יהיה לו כסף ….
…הטעיה נמצאת בחלום מסמנת רמאות לאחרים . או להונות מילים מחשש לכוח . אולי הרמאי הצביע על בטנו ולטובה והמכוערת של המיטה . אם הוא רואה הטעיה בביתו שאינו סומך עליו, התקוות והכוונות מתחדשות אליו . ראה גם חדר ….
ומי שרואה שאמבטיה נהרסה ונחקרה, אז מוות של אישה מיוחס לכך, וייתכן שזו אשתו או קרוב משפחתו הגדול ביותר ….
ומי שרואה שם יש בזה המון קישוטים המעידים על מצבו הטוב או על עזיבת העולם ועל מרחב הידוע של הבית, על שלוות החיים ….
…חדר לראות אבנים בחלום מעיד על אינסוף בעיות, דאגות וכישלונות . ואם אתה חולם שאתה הולך בין סלעים או אבנים, זה אומר שתחיה תקופה מסוימת במצוקה ובמצוקה . ואם אתה מבצע עסקה בארצות הסלעים והאבנים שלה העשירים במינרלים, המשמעות היא הצלחתך ושגשוג המסחר שלך לאחר תקופת סטגנציה . ואם אתה מפסיד מהעסקה, צפה למצוקה ודאגה . ואם אתה חולם שאתה מודאג מאוד מהפסקת המסחר, זה מעיד על ההצלחה שלך במכירה או בקנייה של דברים שמביאים לך רווח . לראות חלוקי נחל או אבנים קטנות בחלום מעידים על דאגות ובעיות קלות . אם אתה חולם שאתה זורק אבנים, המשמעות היא שתזוף מישהו . אם אתה רואה שאתה זורק חלוקי נחל ואבנים על אדם שאיתו אתה נלחם, פירוש הדבר שתברח ממצוקה וסכנה בגלל דאגתך לעקרונות וערכים בריאותיים ….
ומי שרואה אמבטיה מעיד על דאגה ועצב, וכביסה יש שמחה והנאה, ואם המים מתונים אז הם טובים, ואם הם חמים מדי אז נגדו ….
…חדר אם אתה רואה את עצמך בחדר יפה ומרוהט ברהיטים יקרי ערך, זה כולל הכנסה פתאומית, בין אם באמצעות ירושה מקרובי משפחה שאתה לא מכיר, או באמצעות ספקולציות מסחריות . באשר לילדה, החלום הזה אומר שזר עשיר יציע לה נישואים יפהפיים ויציבות . אם החדר פשוט עם ריהוט, חלקו בהכנסות מספיק עם חיסכון בהוצאות ….
…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….
…באשר לשינה, מי שרואה שהוא ישן, זו שחיתות בדתו, ואולי הוא מתעלם מהאינטרסים של עצמו. ומי שרואה שהוא מכוסה ישנוניות, אז הוא בטוח, ומי שרואה שהוא ישן והתעורר, הוא מוצא משהו שהוא היה מתעלם ממנו, ומי שראה שהוא התעורר ישן מנחה אותו לדרך האמת ו מי שרואה שמישהו יעיר אותו בגלל זה…
…מה הכוונה בשינה ומה זה נכון? שינה כאמור במילון : תקופת מנוחה לגוף ולנפש, במהלכה הרצון והמודעות נעדרים באופן חלקי או מוחלט, ובמהלכה התפקודים הפיזיים נפסקים חלקית . וזה נאמר לרבים שישנים : נועם, וגם : לישון . שינה נקראת : שינה; וכך נאמר : הוא ראה כזה וחלום בחלומו, כלומר בשנתו. אמר הקב~ה [ אוי, בן, אני רואה בחלום שאני שוחט אותך, אז תראה מה אתה רואה …] ומה אני רואה בחלום : כלומר, בשינה . שינה היא אחד המאפיינים של בני האדם, ולכן הקל אלוהים עצמו בכך באומרו : [זה לא לוקח שנה וגם לא ישן ] , והסונה היא ישנוניות, ועל זה הוא אמר : אין שינה, ו השינה חזקה יותר מהסונה, והיא הגיעה בסהיח בסמכותו של אבו מוסא אל-אשרי, שאמר : שליח אלוהים קם בנו שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : [ אלוהים לא ישן והוא לא צריך לישון ]. במובן זה, אלוהים אדירים אומר: [ הוא זה שגרם לך ללבוש את הלילה . והשינה נרדמה . והוא הפך את היום לנשר ] , והכוונה : שהוא גרם לשינה להפריע לתנועה; לשאר חלקי הגוף, אז הלילה עדיין בתנועה, והתנועות נחים ונחים, כך שהנשמה והגוף ישנים בנוחות ….
נאמר שאם יראה שהוא קנה כלב או תורם לו, חלק ממשפחתו לא יסכימו איתו בהוצאות כלשהן ואז יחזירו לו אותו ….
אם אתה חולם שאתה לובש כתונת לילה, תחלה במחלה קלה . אם תראה אחרים בפיג'מה, תקבל חדשות מטרידות של חברים נעדרים . העבודה תיסוג . אם המאהב יראה את אהובתו בכתונת הלילה, יריב יתפוס את מקומו ….
…מה לגבי ראיית המתים, האם יש לכך הסבר מעשי, והאם יכולות רוח החיים ונשמות המתים להתכנס? ת : החוקרים הוכיחו סוג זה של חזון, וחלקם ראו בכך סוג של חזון צודק או נכון. אבן אל-קיים אמר (אל- רוואה _ עמ '63) לחזון הנכון יש קטעים : אחד מהם הוא : השראה שאלוהים, תהילה לו, מטיל בלב המשרת, וביניהם : המפגש עם נפשו של הנרדם עם נשמות המתים ממשפחתו וקרוביו, חבריו ואחרים, כולל : עליית נשמתו לאלוהים, התהילה לו, ונאומה אליו, כולל : נשמתו נכנסת לגן עדן ועדה לכך , וכולי. מפגש הרוחות החיות והמתים הוא אחד מסוגי החזונות האמיתיים שיש לאנשים מאותו סוג חושני . הוכחה לפסוק זה : ( אלוהים ימות כשמותה ואלו לא היו בחלומה על ידי בחינת ההוצאה על ידי המוות ושלח את האחר ללא הגבלת זמן בסימנים למי שמשקף ..) [ קליקות : 42] זה היש משמעות הפסוק, כי אלוהים מסתיים חייהם של המשרתים ידי לקיחת נשמתם בסוף חייהם (ואת אחד שלא למות בשנתה ) כלומר בזמן שינה שומר אותו מלפעול כאילו היה דבר שנתפס, אז מי שנידון למוות בזמן השינה לוקח אותו בזמן השינה, והוא שולח את השני שלא נידון למוות, כך שבעליו חי עד סוף ימיו . אבן עבאס ופרשנים אחרים אמרו : נשמות החיים והמתים נפגשות בחלום, ולכן הן מתוודעות למה שאלוהים רוצה מהם. אם כולם רוצים לחזור לגופות, אלוהים תפס עמו את נשמות המתים ושולח נשמות לגופם . ( אבו בכר אלג'זארי – עמ ' 1124) אז מוות אמיתי נקרא מוות גדול, ומוות שינה נקרא מוות קל, והשליח, שלום וברכות ה' עליו, כשהוא התעורר משנתו היה אומר : ( השבח לאלוהים, שלפעמים אחרי שהוא הרג אותנו ואליו הוא תחיית המתים ) , אז הוא כינה מוות שינה . והוא היה עד לכך מהסונה, כלומר, נשמה אוחזת במה ששני השייחים הכינו מחדית התפילה לפני השינה. הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : (( אם אחד מכם ילך למיטתו, שיתנער ממיטתו בתוך רעלה, אז הוא לא יודע מה השאיר אותו מאחוריו, ואז הוא אומר : ב שמך אדוני שמתי את הצד שלי ואיתך אני מעלה אותו אם החזקתי את עצמי, אז רחם עליה, ואם אני שולח אותה, אני אשמור את זה עם מה שאתה משמר את עבדיך הצדיקים )). והעד בלכידת הנפש בחלום ובשליחתה, ומכיוון שמשהו מוזכר, הוא היה אחד מאלה שהתפרסמו בצייתנות, תפילה, צום וצדקה, כשהוא מתלונן תמיד על חוסר ראייתו של אביו שנפטר, עם מוניטין רב כשראה את המתים ואת תנאיהם, ורבים מהקרובים אליו נשאלו על מתיהם, והוא נדהם מכך שלא ראה אותו לאביו, ופעם אחת פגשתי אותו בשמחה, נלהב ושמח, ואומר אילו תכונות טובות אתה רוצה לגבי מצבו, ולפני שאני שואל אותו על אושרו, הוא מיהר אליי כאילו גילה את שאלתי באומרו, ראיתי את אבי אתמול, ראיתי את אבי אתמול, והוא אמר לי את חזונותיו, אז אמרתי לו : טוב, ראיתי קובט מרושע ברוך השם, ברוך השם החזון הזה טוב יותר עבורך, ואלוהים יועיל לאביך אלוהים ורווה למעמדך, אז Nhspk אלוהים Hsepk אנחנו לא ממליצים לאל אחד, (זה הוסכם על הסונים שההרוגים מרוויחים מחיפוש אחר שכן orhoods, Bdaaihm and Astgfaarham them, צדקה, צום וקריאת קוראן ויצירות אחרות, פרק זה מדבר בהסבר על הדוקטרינה טהאהאווי סימן אבן אבי עז הנפי עמ '. 115 ואילך. ) בכה הרבה על חמד אלוהים ובקש סליחה, הוכיח כי נשמות המתים במסטקרה המשתנה באיזור הוא הפער הגדול ביותר, חוסר ההתאמה : חייהם של הרוחות העיליות הגבוהות ביותר אלונבה A, כולל : רוחות בגידולי עופות ירוקים כמו חלק של השהידים, וחלקם כלואים בשער השמים, וחלקם נעולים בקברם, וחלקם הם המטה של שער השמיים, וחלקם נעולים באדמה שנשמתם לא עלה לגבוה ביותר, ובספר הרוח אבן אל-קיים דאג לחקירות כאלה…
…מה הסיבה למי שאומר שאני לא חולם ?? לעתים קרובות יש לי פגישה או שיחה עם מישהו שאומר לי : אני לא חולם … ואתה רואה אותו לפעמים מתעצבן ! ואתה רואה אותו אומר את זה לעוקצנות לפעמים ! ולשון מדינה; אני לא מישהו שדואג למגמתך ! על ידי ניתוח מספר אישים שחיים בתופעה זו, אנו יכולים לומר שתופעה זו קיימת בהתחלה, ונראה לי שהסיבות החשובות ביותר שעומדות מאחוריה הן : 1 / שכחה . רבים שחולמים או רואים חזון עשויים לשכוח אותו, או לשכוח אותו, וזו חוכמתו של האדיר והאדיר . לכן, יכול להיות מישהו שפתאום זוכר חלום שראה, או ראייה כנה שראה . 2 / חומרת ההירדמות עבור מי שסובל מתופעה כזו, ולכן מי שישן יותר מדי שינה בשנתו דומה למתים, וקצת מסוג זה זוכר מה הוא רואה בשנתו . 3 / מי שעובד לפעמים ביום ולפעמים בלילה, לפעמים בלילה ובזמנים אחרים ביום וכו ', ואנשים אלה לעיתים קרובות אינם זוכרים את חלומותיהם או חזונם, והגעתי לקטגוריה האחרונה הזו לאחרונה ואחרי חקירה ובדיקה מקיפה, ופרסמתי אותה כאן לראשונה. הסיבה לאי זכרם של חזונותיהם או חלומותיהם היא שהם אינם נוחים בשנתם כמו אלו שיש להם משטר שינה קבוע בלילה, ואלה שישנים בלילה, הם אלה שמקבלים את היתרונות הגדולים ביותר של שינה . 4 / מי שיש לו עמדות אישיות כלפי ידע זה בגלל חלק מהפרשנים, והאם הסיבה נכונה או שגויה, הוא רואה אותו עוין לידע זה באמצעים אלה, והוא אומר שהוא לא חולם או לא רואה החזון . 5 / הוא ממש ראייה גרועה . אלה כמה מהסיבות לתופעה זו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…אני סובל לא להתעורר , מה הפיתרון? לפעמים האסיפה מפגישה אותי , או שהשיחה לפעמים מפגישה אותי עם מישהו שסובל ואומר : אני שינה מאוד כבדה , ואף אחד לא יכול להעיר אותי אפילו לתפילה !! האם יש תרופה לאלה ??? קודם כל, אני אומר שאנחנו חיים אינספור ברכות רבות, והשינה הזו אינה אלא דוגמה מאוד פשוטה, ואז אני אומר שמי שסובל מקושי לקום משנתו, או סובל מהפרעת שינה אצלי, אני אל תמצא עבורו טיפול טוב יותר מחמש התפילות, טיפול מועיל ומרפא, ברוך השם, אלוהים, כבוד לו, כשאמר : [ התפילה הייתה על המאמינים בזמן ] הוא קבע סוד לתפילה מבחינת זמן, כך שמי שידבק בתפילות בזמן, הוא לא ישן, כך שיש לו תופעה מספקת, וידוע כי מי שסובל להישאר ער בשעת לילה מאוחרת, למשל הוא אחד שלוקח את שלו נכון לישון במהלך היום, ומי שישן מוקדם בלילה הוא אחד שמתעורר בתחילת היום, וזה לעתים קרובות, אחרת יש מישהו שישן מוקדם ומתקשה להתעורר עם שחר, אבל הטיפול נועד לאלו אם הם יודעים; הוא מעוניין לבצע כל תפילה באותה תקופה, ואם כל אחת מהן מיישמת את המערכת הזו, אני בטוח שהבעיות של לישון מאוחר, או חוסר שינה, או קושי לישון ולהדליק את המיטה תסתיים הרבה , ואתה רק צריך לנסות ואז לשפוט, ולהיזהר מלהיות מי שמתעורר לעבודה שלו, למשל, ולעבודתו בכל הקושי והקושי הרב, אך הוא מובס באותו קרב עם השינה בזמן ה תפילת שחר, זה הקרב הקבוע שלנו, ואני זוכר אגב שבני אמר לי שאני שונא ללמוד כי זה גורם לנו להתעורר מוקדם מאוד !! אז אמרתי לו בן : אם לא היית מתעורר ללמוד, היית מתעורר לתפילת פאג'ר, כי הבעיה תישאר איתך בזמן השינה, ואין לזה פיתרון אלא שאתה מרוצה לישון בשעה תחילת הלילה ….
…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….
…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….