…חלקם אמרו על אלה שראו שמישהו הוא המתווך שלו, ואז זה מתפרש בחמש דרכים. אם יש מחלוקת בינו לבין מישהו, אז הוא ניתק אותו, ואם יש לו אויב מכריע עליו הוא ינצח את האויב שלו, ואם הוא ממתין למשהו טוב או רע, זה מעיד על ההישג שלו את יכולתו, ואם המדיום נזרק לים והוא הלך במים, זה מצביע על כך שעניין הועבר למלך וכי הוא מפריד בין החומר הזה כדי שהמחפש יזכה לניצחון ולניצחון, במיוחד אם יש מריבה או איבה בינו לבין מישהו. אם המדיום ראוי להאשמה, אז העם מודה למלך על אותה פעולה, ואם הוא בעל התנהלות טובה, אז האנשים מאשימים את המלך במעשה זה, ונאמר כי חזונו של המדיום הוא אם הוא ישעה את התהילה בשבילו, ואם הוא מאנשי הטוב אז יש לו תהילה טובה, ואם הוא מאנשי הרע אז הוא נגד זה ….

…ומי שרואה שהוא הכה אדם וחתך את צווארו, אז ישלם את חוב המוכה וייתכן שיהיה לו טוב, ומי שרואה שמישהו מכה אותו בחרב וחותך את חבריו, אז זה הוא בשתי דרכים שאם איברי הגוף מתחלקים רחוקים וילדיו או צאצאיו התפזרו בארצות, ואם שום דבר לא יופרד ממנו, הוא ייסע בקרוב ויחזור טוב ….

…מי שרואה שהוא ביצע פשע גדול, אז זה מתפרש בארבע דרכים: ביצוע עניין אסור, התרחשות של משהו נסתר ממנו, דו קרב ולא ללכת בדרך הישר ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון הקריאה לתפילה מתפרש בשנים עשר דרכים: עלייה לרגל, אמירת אמת, סדר, גורל, שליט, נסיעות, מוות, תשלום פשיטת רגל, בגידה, ריגול, חוסר חוב וצביעות ….

…ומי שרואה שהפיל מדבר אליו, זה מתפרש בשתי דרכים, או שמלווה אדם זר או רואה משהו שנמאס לו ….

…ד~ר ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~הסוכר מתפרש בחמש דרכים כמילים מתוקות, נשיקה, תועלת, כסף וילדים כמו שכרות .~…

…הוא האמין כי הסוס הערבי הוא לפרש בשתי דרכים ואם אנשים צדיקים Bmkhafatth עצם אלא מן האנשים של שחיתות Bmtauath ואמרו אל הסוס של חזון רכסי ברכה ועובר טובים לומר זה ) תפילות ושלום : הטוב ובריכה מסוקסת בפינות סוסים ליום התחייה ….

…אל-קירמני אמר: מי שראה שזכרו פסק, זה יתפרש בארבע דרכים על ידי מוות, או כריתת זכרונו מהעולם ושמו, או מות בנו, או עזיבת כספו, ו נאמר שהוא נוסע רחוק ….

…ומי שרואה ספר לבן שאין בו שום כתיבה שהתקבל מהנעדר, אז זה לא מחמוד, ונאמר שהספר הלבן נראה בלי לכתוב, הוא מתפרש בשתי דרכים, מבקש צורך או לא ממלא את זה ….

…אל-סלמי אמר שמי שראה שהוא מדבר עם מישהו אחר בארבע דרכים, או שהוא תוקף ומקבל קנס על הידיים, או שהוא מחפש לטובת כל אחד וטובתו, או שהוא מתעתע, במיוחד אם הוא היכה ולא יצא מדם, או היה קשור למשהו וכוונתו היא תוצרו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….

…שמשיה אם חלמתם על חופה או להיות מתחת לאחד, זה אומר שחברים מזויפים משפיעים עליכם לקראת דרכים לא רצויות להשיג רווח מובטח . אתה תעשה מה שאתה יכול כדי להגן על מי שנמצא תחת הכנף שלך . שמשיה : מה מצל החלון או כל דבר אחר מפני השמש ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי אלסווסאן מציין שתי דרכים עבור אנשי הצדק, שבח טוב, ואנשי השחיתות, נטל על משמעותו לכאורה של שמו, מכיוון שהחלק הראשון הוא רע, ו הם שרו במשמעות : סוזנה שנתתי לי ומה … נהגתי לתת לי אחד טוב, הראשון שבהם רע ולא לדבר … מה שנותר מהשם הוא הגיל הרע ….

…ומי שרואה שהוא נישא בחתלה, יתפרש בארבע דרכים: כסף, כלא, מחלה והלך נפש, ואם יראה שהוא עני, הוא יחיה לשפל החיים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

…ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….

…ומי שראה שהזיכרון שלו הופך להקלה, הוא היה חסר יכולת אחרי כוח . אם הוא רואה באשתו זכר כמו גבר, אם יש לה בן או ברחם שלה, אז הוא מגיע וגובר על משפחתו . ואם אין לה ילד או ילד ברחם, היא לעולם לא תביא לעולם ילד . ואם נולדתי, הילד נפטר לפני שהגיע לגיל ההתבגרות . אולי הפרשנות חרגה ממנה לערכיה או לבעליה . אז יש לו אזכור בעם וכבוד כמו dhikr ….

…ומי שראה שידו נחתכה והוא איבד אותה, אחיו, בן זוגו, חברו או הפקיד נפטר, או מה שנקטע ביניהם מבחינת המשכיות וניכור וניכור ממנו, ואולי כריתת השבועה לשבועה היה נשבע על ידי כך שהוא רוצה לחתוך את זכותו של אדם ואולי הוא מפסיק את העבודה או משהו אחר מפרנסתו או שזה יקצץ את רחמיו ונאמר אם היה הרואה של אנשי צדק בהחלט על גילוי עריות או נושא של זה הוא אמונה כנה, ושמע מפיו את החזון של חתך ביד או להיות מואשם בגניבה גנב את פסוק ~ ואת הגנב ואת הגנב ~ בפסוק ….

…ההקרבה בחלום היא עדות להגשמת נדר, הצלה ממצוקה ובטיחות המטופל . אולי זה מעיד על הפרנסה והיתרונות של בעלי חיים . אם בחלום הוא יתקרב לגמל, אולי זה הגיע ליום שישי בשעה הראשונה, ואם הוא היה ליד פרה, זה עלול להגיע ליום שישי בשעה השנייה, ואם הוא יתקרב לאיל, זה יכול להגיע ליום שישי ב בשעה השלישית, ואם הוא הביא עוף בחלום, הוא עשוי להגיע לשישי בשעה הרביעית, ואם היה מקרב אותו בחלום, ייתכן שביצה הגיעה ליום שישי בשעה החמישית . ואולי הקורבן הצביע על שליטה בחלוקת הכסף . באשר לקורבן, זו בשורה משמחת של הקלה מכל הדאגות, והופעת הברכה. אם בעל החזון הוא אישה בהריון, היא תביא לעולם בן טוב, ומי שרואה שהוא הקריב גמל, פרה או איל, אז ישחרר צוואר . ומי שרואה שהוא קרבן בעודו עבד, ישוחרר . אם איש החזון היה שבוי, הוא היה נפטר מהמשפחות . ואם חייב רואה אותו, ישולם חובו, ואם הוא עני, הוא יתעשר, ואם יפחד, הוא בטוח . ומי שרואה את זה כאילו הוא מחלק את בשר הקרבתו בעם, הוא ישתחרר מדאגותיו, והוא יקבל כבוד וכבוד . ומי שרואה את זה כאילו הוא גנב משהו מהקודש, אז הוא משקר לאלוהים הכל יכול . כמה מהבטאים אמרו : אם המטופל רואה שהוא מקריב, ראייתו מעידה על מותו . כמה מהם אמרו : שהוא נרפא ….

…מי שיראה בחלום שהוא שותה מים פרת יקבל ברכה ויהנה מאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שמי הפרת התייבשו, הח'ליף נפטר ורכושו ייעלם . אולי הפרשנות נופלת על השר . ושתיית מים של פרת היא עדות לשפע של תפילה, פולחן ושכנוע ….

…נאבק : מי שרואה שהוא נלחם באדם שנפגע מהרבה, אז הוא לא זכה בו וגובר עליו בעניין האמת . חתם על ההגרלה העניק להם ואז נפטר מהכלא באומרו הקב~ה : ~ בכך תרם היה ממדהודן ~ ההיאבקות : המינים השונים, ולמאסרה עדיף על אפילפסיה ושבעה כמו בן אנוש . אם ההיאבקות היא בין שני גברים, אז המתאבק מובס ….

…דניאל אמר, ~מי שרואה שרגלו האחת נחתכת או שבורה, זה מעיד שמחצית מכספו נעלם או שאחד מהוריו נפטר .~…

…ומי שרואה שאדם מת צוחק ואז בוכה, זה מעיד שהוא נפטר מחוץ לדת האסלאם ….

…וראה אדם כאילו בועט במלך ברגלו, ולכן היכה כשהוא צועד בדינר ועליו דמות המלך . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש הרבה שיער על הרגליים שלי, והוא אמר : דין רוכב עליו ומת בכלא . הוא אמר לך שראיתי אותה . אז הוא החזיר את אבן סירין ואז נפטר בכלא בגלל ארבעים אלף דרהם, והוא הוציא אותו בשמו לאחר מותו, והוא ראה אדם כאילו הוא מוגבל, והוא חצה אותו בשבילו ואמר : אתה להיות נואף . ואז הוא נלקח עם אישה . ויבא אבן סירין לאיש ואמר : ראיתי כאילו אצבעי על גחלים, ואם שמתי עליו ככיבוי אש, ואם הרמתי אותו ממנו, הוא חזר כמו שהיה, והוא אמר. : זהו אדם של תשוקה, והוא אמר : הוא לא חובב תשוקה, אבל הוא מדבר בגורל . הוא אמר : מה יותר קשה מהגורל? . אישה ראתה כאילו אגודל הגבר שלה נחתך, אז היא סיפרה לאבן סירין את החזון שלה, והוא אמר : אתה מתפלל עם שניתקת ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….