אבן סירין אמר: מי שראה שהוא נשחק במקום שדורש את מקומו, אז הוא נפטר ממצוקה וממצוקה ….

ומי שרואה אש ששורפת חלק ממנה או בגד, אז הוא יסבול נזק רב כמו שהוא שורף אותה או חוסר מזל על זה שהוא יקר לו ….

מי שרואה אדם ידוע מכין משהו או אנשים שצורכים אותו, אז הוא הוא עצמו, שמו, או עמיתו, ומי שרואה שייח 'ידוע, ויש דיבורים ביניהם, זו עלייה בטוב ובברכה , ואם האפרוריות שלו מעורבת בשחור, זה בולט יותר, ואם השיח 'לא ידוע, אז זה סבו שמחפש אותו וגורלו, בכל פעם שהוא רואה אותו עם הגינות וכבוד ומילים שמעידות על טוב ומסכים איתו. מטרת המחפש, אז עדיף, ואם לא נותר דבר משחורו, אז הוא חלש ופחות ומי שרואה צעיר או קשיש עם פנים טובות, זו חדשות טובות וההשגה של טוב, בין אם הוא ידוע ובין אם לא ידוע, ונאמר שאם הצעיר אינו ידוע והוא לא נראה טוב אז הוא אויב ומי שראה קבוצת שייחים צעירים היא רחמים, במיוחד אם דיברו על צדק , ואם הוא ראה אחד מהם נתן לו משהו, אז אני עדיף, במיוחד אם סוג הדבר הזה מוצא חן בעיניך, ואם הוא ראה שהוא זה שנתן אותו, זה גם טוב, ואם הוא רואה אחד מהם בזמן שהוא חסר, אם הוא זקן, המחסור הוא אצל סבו ואם הוא צעיר אז החסר הוא באויב שלו…

אם הוא רואה שהטיל שתן במקום שתן או יותר, הוא מכה בפות, אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו ….

…ספקטרום אם אתה חולם לראות ספקטרום של אחד מהוריך, פירוש הדבר שאתה בסיכון . ועליך להקפיד ליצור שותפות עם זרים . אם אתה רואה את הרפאים של חבר מת, אז זה מנבא שתעשה מסע ארוך עם חבר אומלל ותסבול אכזבות . ואם הספקטרום ידבר אליך, תיפול לידי האויבים . עבור אישה חלום זה מנבא אלמנות והונאה . אם אתה רואה מלאך או רוח רפאים שמופיעים בשמיים, המשמעות היא אובדן של החמולה ואומללות . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה פנטום נשי בבגדים צמודים צף בשקט בשמיים, פירוש הדבר שתתקדם במחקרים מדעיים ותזכה לעושר כמעט פלאים, אך יהיה נימה מלנכולית פנימית בחייך . אם חלמת שראית את רוח הרפאים של חבר או אחד מקרובי משפחתך החיים, פירוש הדבר שאתה נתון להונאת חבר, וחלום זה מזהיר אותך לטפל בענייניך ולשמור עליהם בפיקוחך האישי . ואם הספקטרום נראה סוער, זה יכול לבשר על מוות מוקדם עבור חבר זה ….

אם הוא רואה אדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא אחראי לרשלנותו בעניין הוריו או הבוס שלו, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או למנוע ממנו ידידות עם אשתו . אם הוא מתלונן על ידו, הרי שהוא אחראי על אחיו, אחותו או בן זוגו, או השבועה שנשבע בשקר . אם הוא מתלונן לצידו, הוא אחראי לזכותה של האישה . אם הוא מתלונן על הבטן, הוא אחראי על זכויות האב וקרובי המשפחה, ועל כספו . אם הוא רואה שהוא מתלונן על האיש שלו, אז הוא אחראי לבזבז את כספו ללא הנאתו של אללה . אם הוא רואה אותו מתלונן, את הירך, אז הוא אחראי לחמולתו וכורת את רחם, ואם הוא רואה אותו מתלונן על רגליו, אז הוא אחראי להרס חייו בשקר ….

…ומי שרואה שחבר בו מדבר מציין שמישהו עד לכך ….

ומי שיראה שהוא התלבש בקוראן, יבוא אליו ילד, שיהיה שומר ומחפש ידע ….

וג'אבר אל-מג'ריבי אמר, ~מי שראה שהוא מתלבש במסגד, הוא יחסוך את כספו .~…

מי שרואה שהוא קשר חיה, ואם הוא אחד מאלה שדורשים לקשור אותה, אז זה המקביל לחיה, אחרת הוא יבקש מה נדרש ….

ומי שרואה שהטיל שתן במסגד או בדוכן, בן יבוא אליו ויהיה מנהיג העם ….

ומי שרואה שאיבד באר בבאר, הוא יוציא מרווחים מותרים ….

אבו סעיד, המטיף, אמר כי אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר, שליח אלוהים, ראיתי קרובי בחזה שלי, אמר, בעקבות הדברים של אנשים במשך שנתיים ….

ומי שנכנס לבית האימאם בהשתטחות, יעבור חנינה ושליטתו . אם הוא לא מסכים בדלתו, הוא היה משיג ניצחון על אויביו ….

…ומי שרואה גמל בביתו, ואם הוא חולה, חף ממחלתו, ואם יש לו מחלוקת, הוא מתפטר מכך. אחרת, מי שרואה גמל נוקב בביתו, אז זקן הבית ימות, וכמו כן אם יראה אותו מת ….

ומי שרואה שהוא סוחט ענבים בגת בזמן שהוא ומשפחתו עושים זאת, אז זה ירוויח תועלת ממלך עד שילדיו יתפשטו והעם יקנא בו, ואם המחפש לא יהיה כשיר לכך, אז הוא מקבל תועלת מאדם בעל גורל גדול ….

ומי שרואה שהוא נכנס אליו או עשה בו סוג כלשהו של פולחן, אז הוא מציין שמטרתו הושגה ….

באשר לצחנת זיעת בית השחי, זה מעיד על זנות הנבדקים, ועל המושל על הפזרנות של כסף על כיעור שבחים ….

…וכל מי שרואה כאילו האש בוערת בביתו שלו ואין לזה עשן, אז יברך את העלייה לרגל ברוך השם, וכל מי שרואה אש בוהקת בלילה חשוך, הוא ייפגע בכוח, הנאה וכבוד, כי הקב~ה אמר בסיפור משה שאני שוכח אש, והוא זוכה לכוח ולפנים ונבואה. באשר לאש הבהירה שאין בה עשן, זה למושל. ועבור הסוחר רווח, הרווקה ומשקה האש, מילים מכוערות מסולטאן ….

…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….

…גמל : באשר לגמלים, אם הם נכנסים לעיר ללא מכשיר, או הולכים בדרך שאינה סוס, זה עננים וגשם . באשר לבעל גמל, הוא מנצח את אנשי הגזירה מראש . גמל יחיד הוא אדם, ואם הוא מהערבים אז הוא ערבי, ואם זה הון, אז הוא לא ערבי, והתשובה אליו היא מטייל, שייח ', סריס או אדם מפורסם . אולי הגמל ציין את השטן, כאשר דווח כי השטן בשיאו . אולי זה הצביע על מוות בגלל חגיגיותו ואימת יצירתו, ומכיוון שהוא מתחנן עם יקיריהם למקומות רחוקים . ואולי הוא ציין את האדם הנבער והצבוע, באומרו לעליון : ~ הם אינם אלא כבשים .~ וזה מעיד על הריון של גבר חולה . אולי הוא ציין את הספינה, כי גמלים הם ספינות יבשה . זה מעיד על עצב כאשר הנביא, השלום והברכה עליו, אמר: ~ רכיבה על גמל היא צער ותהילה .~ אם החולה ראה שהוא רוכב על גמל לנסיעה, הוא מת, וזה היה ארונו ותהילתו . ומי שרוכב על גמל ובריא, הוא נוסע, אלא אם כן הוא רוכב עליו באמצע העיר, או רואה שהוא לא הולך איתו, כי הוא יחווה צער תוך שהוא מונע ממנו לקום על הקרקע, כגון כליאה ו מחלה עקב ריחוק האדמה ממנו, ותהילה : אם הוא רואה שהתקוממות נגד הרשות או הבריאה תחזיק מעמד על המלכים הוא נלקח ונספה, במיוחד אם יש משהו שמוסיף לבושו הידוע, אלא אם כן הוא שם את זה על נושא מטען או אלונקה, כי הוא עשוי לבקש עזרה של אדם ענק או להיות מסוגל לכך . אם הברך שלו היא אישה שאין לה בעל, היא נשואה, ואם בעלה נעדר, הוא ייקח אותה לפניה, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על רוע ושערוריות, כי היא מפורסמת בכך בקרב אנשים . באשר למי שראה גמל שנכנס לו בגרון, השקיה או כלי , אז הוא ג'ין שנכנס אליו או מי שמצביע על כך שנכנס כלי ממשפחתו ומעבדיו . ומי שרואה גמל שהושחת בבית, הרי שרב הבית נפטר אם הוא חולה, או שעבדו, משרתו או עליונו נפטר, במיוחד אם בשרו נפרד ועצמותיו מופרדות, זו נחלתו . ואם היה שוחט אותו על מנת לאכול אותו ואין אדם חולה, הרי זה מחסן שהוא פותח, או תיקון שמאפשר לו להשיג את שכרו . אבל אם הגמל נמצא באמצע העיר או בקרב קבוצת אנשים, אז זה אדם עם קל, שנהרג או מת . אם הוא נשחט, אז נעשה לו עוול, ואם הוא נשחט בחיים, סמכותו נעלמה או הוסרה ממנו, או שהוא לקח את כספו, ומי שראה גמל אוכל בשר או מחפש את תפקיד האנשים, אז הוא אוכל זה מכל בית אוכל אוכל לא ידוע, אז זו מגיפה שנמצאת באנשים, ואם הוא רודף אחריהם, אז זה שליט או אויב או זרימה שפוגעת באנשים, אז מי ששובר אותו, שובר חבר ממנו , או אוכל אותו, הוא ייפגע בכך ככל שקיבל . כמו גם הפיל, הג'ירפה והיען בפרצוף זה . רכבת גמלים בחורף היא מדריך גרירה . נאמר כי רכיבה על גמל ערבי היא עלייה לרגל, ומי שייפול מהגמל יתחושש . ומרומח גמל חולה . וכל מי שנתפס על גמל, הוא הוכה מכסף וצער, ונפל מריבה בינו לבין אדם . עדן ראתה כאילו הוא קשה אליו, נוגה מאויב חזק . אם הוא לוקח את וו הגמל ומוביל אותו למיקום ידוע, אז זה מציין אדם מקלקל לטוב . ונאמר כי הגמל מונע על ידי מושכותיו, עדות למסירתם של כמה ראשינים אליו . ומי שיטפל בגמל סנדק יזכה לאפוטרופסות על הערבים, ואם זה בקאטי על הלא-ערבים, ומי שיראה כאילו לקח מבארותיו, יישאר לו הכסף, ואם הוא רואה שני גמלים נלחמים , תתרחש מלחמה בין שני מלכים גדולים או שני אנשים . ומי שיאכל ראש גמל גולמי, הוא יעקוב אחר איש גדול . רכיבה על גמל למי שרואה את זה תיסע איתו, ואם הוא רואה שהוא חולב גמלים, הוא יכה בכסף אסור . ומי שאוכל בשר גמל, הוא יחלה . ומי שנפגע מבשרו מבלי לאכול, מקבל כסף מהסיבה שמייחסים לגמלים בחזון, ועורות הגמלים הם ירושה ….

…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם ​​הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….

…באשר לפרשנות המחלה, אין זה ראוי לשבח, משום שמדובר בשחיתות בדת, ואולי המחפש נהג להכפיל שקר. נאמר כי מי שראה כי מחלתו איבדה מזמן את חטאיו ופגש את אלוהים במצבו הטוב ביותר וחלקם אמרו שמי שיראה שהוא חולה ללא כאב אז הוא היה רואה את תפוח העין ולא היה למות באותה השנה, ואם המטופל ראה שזה הופך לאמיתי הגוף שהוא מחוץ לביתו הוא מותו אלא אם כן הוא מדבר עם אנשים ומדבר איתם, כי זה סימן לחפותו. ומי שרואה שהסולטן חולה, הוא לא ראוי לשבח בזכותו של המחפש, ואם יש בינו לבין מריבה, הוא מובס. ומי שרואה שיש לו חולשה בעיניו, אז הוא חסר פרנסה, מצוקה, אשליה ועצב, ואם הוא רואה מישהו שמרפא אותו או הורג אותו, אז הוא מציין טוב וצדק. האמת שלו עשויה להיות שקר, ומי שרואה בפיו חולשה בזמן שהוא כואב לו, מכיוון שהוא ספג ייסורים מצד קרוביו, ומי שרואה כאב בצווארו, יהיה לו אמון שהוא מזניח, ו מי שרואה שלבו חלש וכואב, אז הוא אוכל את האסור או מעיד על צביעותו. זה עשוי להיות מסומן על ידי זקנתו של האדם והצורך הכופף והדעה. עם זאת, לצדו הוא כואב, וזה מעיד על לב בעייתי, צער ולחץ בחזה. ומי שיראה שהכבד שלו חולה, לא תהיה לו חמלה רבה כלפי ילדיו. ומי שרואה שידו חולה, אז אחיו, בן זוגו או חברו מייבש את אחיו או את בן זוגו או את חברו. מכיוון שזו עדות ומי שרואה שיש לו כאב בבטן כבד יותר מעיד על אהבתו לקרוביו ומי שרואה את כאבו הסודי מעיד שהוא שוכח להתמודד עם אשתו…

…הפרשנים אמרו : אם העץ מציין את עבודת בעליו ואת דתו ואת עצמו, הרי שמאמרו מעיד על אופיו, יופיו ובגדיו ואנשיו על שושלתו, אחיו ואמונותיו . לבה מציין את סודותיו ואת מה שהוא מסתיר ממעשיו, קליפתו מעידה על מראהו, עורו וכל מה שמעטר אותו מעבודותיו, ומימיהם מעידים על אמונתו, אדיקותו, ממלכתו וחייו של כל אדם לגורלו ואולי הם סידרו את זה בניגוד להסדר הזה, והזכרתי אותו בים . מי שרואה את עצמו מעל עץ או את רכושו בחלום, או שזה נראה על ידו, אני מסתכל על מצבו ומצב העץ שלו, ואם הוא מת בבית האמת, אני מסתכל על המאפיין של עץ, ואם העץ גדול, יפה וטוב, אז המתים בגן עדן ואולי זה עץ של ברכה וטוב ואם זה עץ מכוער עם קוצים, שחורות ומסריחות, אז זה בייסורים, ואולי זה עץ הזקום שהפך אליו בגלל חוסר האמון שלו או בגלל השחתת הטעם שלו, ואם הוא רואה את המטופל ההוא, הוא עובר לאחד משני העניינים בהתאם לגורלו ולמידת העץ שלו. מבקש נישואין, או אישה לבעל, שאחד מהם השיג בעל על פי מצב העץ ומראהו, אם הוא לא היה ידוע, או על גבי הדפס אודות אופיו, שושלתו ומהותו אם היה ידוע, וכן אם הבעל של כל אחד מהם בחיים ערים היה חולה, אז הסתכלתי באותה תקופה באותה תקופה. אותו עץ שהיה בבעלותו או ראה את עצמו על גבי זה עם הזמן, מים זרמו בו, כך שהמטופל שקט, הבריאות התקדמה בגופו וסימני חיים הופיעו על גופו, ואם הוא בניהולו, אז המטופל הולך לאלוהים הכל יכול והוא הולך לאבק ולהרס . ואם הוא ראה את זה בחנות שלו או במקום מגוריו, אז זה אינדיקציה לרווחתו ולפרנסתו, ואם זה היה בדרישתו, אז הוא הרוויח . אמנם בניהולו, הוא הפסיד והפך לעניים . ואם הוא רואה את זה במסגד, זה מעיד על דתו ותפילותיו . אם זה בניהול הזמן, אז הוא מתעלם מדתו, הוא לא מתפילותיו, ואם זה ברצונו, אז האדם צדיק וחרוץ, עובדיו השלימו את צייתנותו . באשר למי שיש הרבה עצים, הוא עוקב אחר קבוצה של אפוטרופסים שראויים לו, או אמירות, מחוז, פתווה, או מנהיג של מהראב, או מנהיג על ידידותו, קפטן על ספינה, או חנות של יצרן שמתחת לידו, ועל זה וכדומה . לגבי מי שרואה את הקבוצה שלה בבית, זה גברים או נשים, או שניהם נפגשים שם לטוב ולרע, ואם הוא רואה את פירותיה עליו ואנשים אוכלים ממנו, אם פירותיו מעידים על טוב ופרנסה אז זה הוא חג ושולחנות האוכל האלה נמצאים בו, ואם פירותיו לא אוהבים מעיד על צער, אז זו הלוויה הם אוכלים בו אוכל, וכמו כן אם יש אדם חולה בבית, ואם פירותיו אינם ידועים, ואז הסתכלתי, ואם זה היה בבואם של עצים, האוכל שלו היה בשמחה, ואם זה היה בניהולו, זה היה אסון, במיוחד אם היו רמזים להעיר את אחד משני העניינים . באשר למי שרואה עץ שנפל, כורת, נשרף או נשבר על ידי רוח חזקה, הרי הוא גבר או אישה שייגוועו או ייהרגו, וההרס נגזר על ידי מהותה או מיקומה ועל ידי עירנותה מראיותיה, ואם היא בביתו, הסיבה לכך היא גבר או אישה שהם מתים או מבני ביתו, וקרובתו ואחיו, או שבוי דם, מוג'אהיד או מטייל, ואם היא נמצאת במסגד ואז הוא גבר או אישה מפורסמים שנהרגים או מתים מוות מפורסם . אם זה עץ דקל, אז הוא גבר בעל גבריות גבוהה עם סמכות או ידע, או אישה של מלך, או אם שליט, ואם זה עץ זית, אז מלומד, מטיף, א חולף, שליט או רופא, אז בדרך זו הוא חוצה את שאר העצים על פי מידת המהות, התועלת, הנזק, השושלת והאופי שלהם . ומי ראה שהוא נטוע עץ שהיה תלוי, הוא בעט כבוד או מחשבה על עצמו אדם בהתאם ל המהות שלה, משום שאנשים אומרים : אז, אם הוא שתל אותו, אם הוא עשה את זה . כמו כן, אם הוא זורע זרע, אז הוא תולה או לא, אז הם הם, ונטיעת הכרם תזכה לכבוד, ונאמר שמי שראה בחורף גפן בהריון או עץ נחשב לאישה או אדם שכספו נעלם, או שהוא חושב שהם עשירים ….

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…אריה בחלום הוא שליט חזק, מעיק, אכזרי, סמכותי בגלל תעוזתו . ואולי זה הצביע על מוות מכיוון שמדובר בהצלת חיים . וראייתו עשויה להצביע על בריאותו של המטופל . והלביאה היא אישה מרושעת ואכזרית, היקרה לילד . לראות את האריה מעיד על בורות, הבל, פליאה, עקשנות, נדודים ופינוקים . ונאמר : האריה בחלום הוא אויב שתלטני . ומי שרואה את האריה מהמקום שהוא לא רואה אותו, הרואה יינצל ממה שהוא ירא וירוויח חוכמה וידע . ומי שרואה את האריה מתקרב אליו, הם ישיגו סמכות ואז הוא יימלט ממנו . ומי שרואה את האריה הורג אותו ולא הורג אותו, אז יהיה לו חום קבוע, שהחום לא יעזוב אותו, או שהוא כלוא, ושחום זה הוא כלא לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה שהוא נלחם באריה חולה כי זו מחלה שהורסת את הבשר, ומי שנלחם באריה מקלקל את בשרו . ומי שיראה שהוא לוקח משהו מבשר האריה, מעצםו, או משיערו, הוא יקבל כסף משליט או מאויב . ומי שרוכב על השבעה בזמן שהוא מפחד ממנו, ייחשף לפורענות שהוא לא יכול לפעול כלפיה, ואם הוא לא מפחד אז הוא אויב שינצח אותו . ומי שרואה שהוא שכב עם האריה כשהוא לא מפחד ממנו, הוא בטוח ממחלות . ומי שרואה את השבעה, הוא נכנס לבית ויש אדם חולה, ואז הוא ימות . אם לא היה שם חולה זה הצביע על פחד מהסולטאן . ומי שרואה שהוא מפחד מאריה ולא רואה אותו, אז הוא בטוח מאויבו . ומי שרואה שהוא ראה את האריה ורואה אותו איתו בלי להתערבב איתו, אז הוא יבהל מהסולטאן, וזה לא יפגע בו, ואולי ראיה שמצביעה על מוות ולטווח הקרוב . ומי שרואה את האריה בביתו, הוא יכה בכוח ובחיים ארוכים . ומי שיראה את האריה נשבע ממנו משהו, הוא ירוויח אותו מאויב שכל כך דומיננטי . ומי שרואה שהוא נלחם באריה, הוא נלחם באויב הנשלט . ומי שרואה שהוא מתחתן עם לביאה, אז הוא יברח ממצוקות רבות, יזכה לניצחון לאויב שלו, ויקח את הפקודה שלו גבוה יותר, ויהיה מפורסם בעם . ומי שרואה שהוא אוכל בשר של אריה, אז הוא יפגע מכסף ועושר משליט, או שהוא יזכה בניצחון על אויבו . ומי שרואה שהוא אכל ראש אריה, הוא יכה בכוח גדול ובכסף רב, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחד מחברי האריה, הוא יכה בכסף של אויב שהוא בשלטון באותה מידה כחבר ההוא . מי שרואה שהוא היכה מעור אריה או משערו, אז הוא שופך את הכסף של אויב דומיננטי, וייתכן שזו נחלה . והאריה מציין את הלוחם, הגנב או העובד הלא צודק, מפקד המשטרה או התלמיד, ולגבי האריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, או כוח אדיר או אויב שנכנס אליהם, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ועולה לדוכן, כי הוא כוח המדכא את העם ומקבל אותם ממנו אסון. ומפחיד . גור אריה נולד . ונאמר : מי שראה כאילו הרג אריה ניצל מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ונאמר : הלביאה היא בת מלך ….

…ומי שרואה שהוא חפר קרקע וחילץ את אדמתה, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, אז זה קברו, ואם הוא נוסע, החפירה שלו היא מסע ועפר בה הוא הרווחים והכסף שלו , ומי שרואה שהוא חופר בור או באר או תעלה אני חושב שהוא חפר ממנו מים ואם זה לעצמו אז זו פרנסה פרטית. עבור הציבור הרחב, ואם חשב על ידי חפירתו שהוא נכנס לתוכו, אז הוא הוליך אותו שולל, ואם הוא ראה שהוא נכנס אליו, חזרה אליו ההונאה בלי מי שרצה את זה ואשר ראה שהוא הוציא את המים בזמן שהוא חפר, אז זה חוזה חי, ומי שראה שהוא בבור, הוא התגרש מאשתו או על בור ולא ירד בו, הוא היה ביניהם סכסוכים ומי שרואה את זה הוא יצא מבור וכדומה, ואם הוא חולה או כלוא, הוא נמצא מחוץ למה שהוא נמצא, ומי שרואה שהוא נכנס למערה או מחוץ לקיר, הוא בטוח ממה שהוא חושש ויקבל את בקשתו…

…האף : זה מעיד על כבודו או השפלתו של בן זוגו, וכל אלה שמתהדרים בו ומשוויצים בו, משום שמתווספים אליו יהירות, ולכן נאמר שהוא נשגב עם אפו, וזה נאמר בהשפלה למרות אפו . ואולי הוא ציין את הילד ואת האב, ואת אזכורו של זה עם הראש והנרתיק שלו, כי זה משתרע על ריר של אנשים, וזה כמו זרע, ויש לו דמיון בפתגם, אז זה אמר שהתפר של אביו דומה לו. קטאן, הזכר מימין והנקבה מהצפון . מי שיחתוך את אפו, אני אסתכל על מצבו, אם הוא חולה, הוא ימות. אחרת, מישהו ממשפחתו שמצביע על האף ימות, אם הוא חולה, ואם הוא לא חולה, תהיה לו שערוריה כמוהו, או עוני, עייפות, נטישה או גילוח זקן או ערווה ….

…אל-קנאתר : הקנטרה הלא ידועה מציינת את העולם, במיוחד אם הוא נמצא בין העיר לבית הקברות, מכיוון שהעולם עובר ולא נמשך . אולי זה הצביע על הספינות כי זה כמו המרחק והדרך המתווכת בין שני המקומות, וזה עשוי להצביע על הסולטאן, השליט, המופתי, וכל מי שאנשים מגיעים איתו לענייניו ולהפוך את המסמר שלו לגשר בתוך אורוות, וזה עשוי להצביע על השביל מכיוון שהוא מהווה מכשול בקהל שבינו לבין גן העדן . מי שעובר בחלום על קשת ברחבי העולם להבא, במיוחד אם לאחר מעברו הוא מוצא אנשים מתים, או נכנס לבית שבנייתו, משפחתו ומעמדו אינם ידועים, או שציפור עפה איתו, או נבלעת על ידי בעל חיים, או נופל לבאר או לבור, או עולה לשמיים, כל זה אם הוא חולה ערות . ואם הוא לא היה חולה, הסתכלתי, ואם הוא נוסע, היא הייתה מודיעה לו שהוא יבלה את מסעותיו, ורמזתי למה שהוצג לעיל בסימני הטוב והעושר, או הרוע והעוני שהוא נתן לו בירידה לקנטרה . אם הוא יורד לפוריות, תאנים, שעורה, תמרים, אישה או זקנה, הוא מגיע לריבית וכסף, ואם הוא יורד לארץ ומסגד, מה שהוא רוצה במסע שלו יהיה או חג'ג '. כיבוש או קשר . אם היא קיבלה אריה, בוצה, קש, קש, ענבים שחורים, סודן, מים חתוכים או זרם זורם, אין כל טוב שהוא פוגש במהלך מסעותיו או כשהוא מגיע למשפחתו, ואם יש טיעון בשבילו או בנשיא הזקוק לכך והוא ראה ממנו ראיות לכך כל מה שהתגלה לו מטוב או רע . באשר למי שיהפוך לגשר או לגשר, הוא יקבל סמכות ויזדקק לו, לתפקידו ולמה שיש לו . עמודות : הטור מציין את כל הנשענים עליו ומהו ראש עיר, טבילה ועמוד כמו אסלאם, הקוראן, סונה, משפט, דת, סולטן, משפטן, שליט, אב, אדון, בעל, אפוטרופוס, עד, אשה ומעמד . לפי מיקום העמוד והגידול בחלום ומאפייניו של הרדום, עדות לכך היא פרשנות העניין ומציאות החזון, כך שמי שרואה עמוד נטה ממקומו וכמעט נפל מתחת בנייתו, ואם זה במסגד הגדול, אז איש מאנשי הסולטאן מסכים איתו או עומד לצאת מצייתנותו או מתורתו, או אדם שבין המלומדים או הצדיקים, הוא פונה מהידע שלו ונוטה לא להיות ישר לפיתוי שנכנס אליו או פגע בו, ואם הוא נמצא במסגד שבטי, אז הוא האימאם שלו, המואזין שלו, או מי שבונה אותו ומשרת אותו . ואם העמוד נמצא בביתו ובבית מגוריו, ואם החזון איש הוא עבד, הרי העמוד הוא אדונו המשתנה אליו ונראה לו שהוא שונא, והוא חושש ממנו אם פחד ממנו פנימה חלום שהוא ייפול עליו, ואם הוא היה אישה אז העמוד הוא בעלה, ואם הוא גבר אז העמוד הוא אביו ונפילת העמוד היא המחלה המיוחסת לו או שהוא נספה אם הוא היה חולה, וכמו כן אם קם לשמיים ונעדר בהם, או נפל לבאר או לבור ולא ראה . אם העמוד הוא אחד מעמודי התווך של הכנסיות, אז מה שמיוחס לו הוא מה שנעשה על ידי כופר או כופר, כמו נזירים, דיקונים וראשי כפירה ….