** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, של פולשי הים .. אחד החזון שהתגשם הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, של פולשי הים שפלשו לקפריסין בזמן עותמאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואלה שפלשו לרומאים בזמן מועאוויה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -. בסמכותו של אישק בן עבדאללה בן אבי טלהא בסמכותו של אנאס בן מאליק – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : כאשר שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום עליו, היה הולך לקובה, הוא היה נכנס אום הרם כופף את מלאחן והאכיל אותו, ואום הרם היה נתון לפולחן של אבן אלסמית, אז נכנס אליה שליח האל, יתפלל האל. יום אחד היא האכילה אותו וישבה עם ראשו ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ישנה ואז התעוררה מצחוק . היא אמרה : אז אמרתי : מה מצחיק אותך, שליח אלוהים? הוא אמר : (בני עמי הציעו לכובשיו למען האלוהים שרוכבים על דחף מלכי הים האלה על המשפחה או שהוא אמר : כמו מלכים על המשפחה ) יצחק הטיל ספק, אז אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיעשה אותי לאחת מהן, הוא קרא לה, ואז הניח את ראשו והוא ישן, ואז התעוררתי מצחוק, ואמרתי : מה גורם לך לצחוק שליח אלוהים? הוא אמר : ( אנשים מהעם שלי הציעו לי פשיטות למען אלוהים כמלכים על המשפחה או כמו מלכים על המשפחה. ) כפי שאמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : שליח אלוהים, התפלל לאלוהים. לעשות אותי ביניהם. הוא אמר : ( אתה אחד הראשונים ) הוא אמר : רכבתי על הים בזמן מועאוויה. היא נפלה מהאופניים כשיצאה מהים ונספתה . תועלת :::: אום הרם בינת מילחן היא אחותו של אום סלים והיא דודתו של אנאס בן מאליק . אל-בוכרי תרגם את החדית 'הזה באומרו : ( פרק חזון היום ) הוא אמר : אבן עאון אמר בסמכותו של אבן סירין : חזון היום הוא כמו חזון הלילה. אל-חאפיז אבן חג'אר הזכיר בסמכותו של עלי אבן אבי טאליב אל-קייבראני כי אמר : אין הבדל בפסיקת הביטוי בין חזון היום והלילה לבין חזון הנשים והגברים . ובסמכותו של זייד בן אסלאם, בסמכותו של אתאא בן יסאר, שאשה שדיברה איתו אמרה : שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, נרדם ואז התעוררתי מצחוק ו אמר : האם אתה צוחק עלי שליח אלוהים? הוא אמר : ( לא, אבל מכמה מבני עמי שמוציאים פשיטות בים כמו מלכים על המשפחה. ) היא אמרה : ואז הוא נרדם ואז התעורר מצחוק אז אמרתי : הו שליח אלוהים, אתה צוחק אליי? הוא אמר : ~ לא, אבל מאנשים של האומה שלי שמביאים את פולשים בים, והם חוזרים לאחר כמה שלל אשר נסלחים. ~ אמרתי : הייתי מתפלל לאלוהים לגרום לי מהם, אז הוא קרא לה. הוא אמר : אתא בן יסאר אמר לי, הוא אמר : ראיתי אותה בין הפולשים שאלמונדהיר בן אלזובייר פלש לארץ רום והיא הייתה איתנו והיא מתה על אדמת רום ….

ומי שרואה שנחפר ים והעם מתכוון בכך שזרם המים מהים הקדום אליו, אז הם נפגשים כדי להסיר את המלך ואת רצף הזולת ….

מי שמדקלם את סוראט האם אס-סג'דה יהיה קורא לאמת וחסידיו ירבו . מי שמדקלם את סוראט האם אסק יחיה חיים ארוכים עד ליעד ….

הוא נמצא בחלום אויב חזק ומקולל, נואש כשהוא מטריד, והוא אומר ולא מגשים את מה שהוא אומר . אם אדם ראה שהוא רכב על חזיר, היה לו הרבה כסף . אם הוא רואה שהוא אוכל את בשרו, הוא יאכל דבר אסור בזמן שהוא יודע . אם אכל בשר מבושל, היה מרוויח כסף במקצועו שלא היה ממותק, וכמו כן אם היה צלוי . ומי שראה שהוא הולך כמו חזיר היה מכה במהרה בתפוח . וחזיר בר מעיד על גשמים וברד קשה למי שנסע . ומציין באנשי הכפרים על המצוקה והחומרה שהם סובלים מהם . ומי שמשתיל שתל מציין שזה לא מה שצריך להיות, ומי שרוצה להתחתן עם אישה לא יסכים איתו . ובשר חזיר בחלום טוב לכל האנשים . ומי שרואה שיש חזיר במיטתו, וזה מעיד על אישה יהודייה . וילדי החזיר הם הדאגות של מי שראו את זה . חזיר הבית פורה למי שרואה אותו ומקל על עצמו . ומי שרואה חזיר בחלום, ויש לי אפוטרופוס על עם יהודים ונוצרים . ומי שיחליט לריב עם אשתו ויראה חזיר או חזיר בשנתו, הוא יתגרש ממנה . והחזיר עשוי לחצות אדם מהיהודים או מהנוצרים . לראות חזיר מעיד על רוע, ייסורים, סבלנות וכסף אסור . הנקבות שלו מעידות שיש הרבה כביסות, ואם משהו פוגע בו בחלום, הוא עלול להיות במצוקה על ידי נוצרי . ומי שראה את אלוהים היכה חזיר, הוא הצליח להכות אדם בקוץ חזק . זהו מלך החזירים שבבעלותו כסף קבוצתי . ומי שראה שהוא הפך לחזיר, הוא השיג כסף ופוריות בחוסר משמעות וחולשה בדת . החזיר הוא אדם ענק, בעל השפעה, חוב מושחת ורוע . מי שרוכב על חזיר יפגע בסולטאן וינצח את אויבו . ומי שרואה שהוא נלחם בחזיר, הוא כובש אויב לא צודק . ומי שרואה שהוא אוכל חזיר, אז הוא מכה בכסף אסור לחלוטין או חוטא . ומי שרואה חזירים קטנים שנכנסים אליו לביתו או לביתו, שירות הסולטאן ייקח אותו להיזהר . ומי שרואה שהוא מגרש חזירים מביתו, הוא עוזב את עבודתו של הסולטאן ….

בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….

לראות חזיר בריא ושמן בחלומות מעיד על הצלחה בעבודה . אם אתה רואה חזירים מתבוססים בבוץ, זה מעיד על בעיות וחרדה ברמת החברים ותגובת נגד בעבודה . אבל אם ילדה חולמת על החלום הזה, אז היא צריכה לשים לב לנוכחות חברים שקריים סביבה שמקנאים בה, והיא תכיר חבר קנאי חמדן למרות שהוא יתעשר . אם אתה אוכל בשר חזיר בחלום, זה אומר שתתמודד עם בעיות אמיתיות, אבל אם אתה רק רואה חזיר, זה אומר שתצליח לנצח מבעיות וקונפליקט . אם חלמת לראות חזירים שמנים וחזקים , זה מנבא שינויים מרעננים בעבודה ומבצעים בטוחים . באשר לחזירים הכבושים, הם מנבאים תנאים ודאגות עם משרתים וילדים . אם אתה רואה חזירים וחזירים צעירים, זה אומר גידולי פגוש עבור החוות והתקדמות בתנאים עבור אחרים . אם אתה שומע חזירים צורחים, המשמעות היא חדשות מטרידות מחברים נעדרים ומנבאת אכזבה בגלל מוות או כישלון באומדן הסכומים שציפית מעסקאות חשובות . אם אתה חולם שאתה מאכיל את החזירים שלך, המשמעות היא עלייה ברכושך האישי . אם אתה חולם שאתה סוחר בחזירים, תוכל לצבור עושר ניכר, אך תצטרך לעבוד קשה קשה על מנת להשיג זאת ….

שומן חזיר אם חלמתם על שומן חזיר, זה מסמל כי עלייה במזל תמצא חן בעיניכם בקרוב . אם אישה מוצאת את ידיה בתוך שומן חזיר מומס, הדבר מסמל אכזבה בניסיון להתקדם במעגלים חברתיים ….

ומסופר שחוסראו אנושירואן ראה כאילו הוא שותה יין בריבת זהב עם חזיר שותה בריבת פדדה, אז הוא סיפר את חזונותיו לעוברים ושבים, והוא אמר: הוא שמר על נשותיך הרחק מהסריסים והעונש ואסף אותם והביא אותי אליהם, אז הוא עשה את זה וקרא לו והוא נכנס עם מקל ואמר לשבור את העירום של כל אחד מהם והעביר אותה לרקוד אז הוא עשה את זה כדי לרקוד לאחד, אז קמו כמה מהונו, והיא אמרה שהיא ילדת שפחה חיה, אז אל תורה לה לרקוד. ללא טובת תועלת, וחזונו של חזיר האדם, אדם רחב לב, מכוער ויעיל ללא דת או דת ….

חלב הוא בחלום טבעו של האיסלאם, וזה כסף מותר . וכסף שכר אסור בגלל החמיצות שלו ויציאת השומן שלו . ומי שרואה שהחזה מניב ממנה חלב, שהעולם מוביל אליו . חלב של אדם הוא כליאה והידוק עבור האמהות המניקות והמיניקות, ואם הוא רואה שקנה ​​אישה מניקה כדי להניק את בנו, אז הוא מגדל את בנו על יצירתו . ונאמר : מי שינק חלב של אישה ירוויח כסף ורווח . ומי שראה ששתה חלב סוס, הסולטאן אהב אותו והשיג טוב ממנו . ומי ששתה את חלב רמיקה, הוא נתקל במלך . וחלב בקר הוא כסף מותר מהסולטאן ופרנסה טובה . חלב הוא חתרני, וחליבת הגמל היא בעיה. אם החליבה והחלב יוצא זה דם, אז הוא בכוחו, ואם החליבה היא רעל, אז היא קוטפת כסף שלא כדין . וחלב אבקה הוא אינסטינקט בדת, ולכן מי ששותה ממנו הוא איתן בטבע האינסטינקטיבי, מתפלל, צום, זקאת, ונתינת נדבות, ולשתו יש לו כסף וחוכמה מותרים . ונאמר : מי שרואה שהוא חולב גמל ושותה מחלב שלה, אז הוא יתחתן עם אשה צדיקה, ואם הוא נשוי אז ייוולד לו ילד . ומי שרואה שהוא חולב פרה ושתה את חלב שלה והיה עבד, אז הוא משוחרר, גם אם הוא עני, הוא מתעשר . חלב של כבשים ועזים הוא כסף שישולם מהערבים ולא מהערבים . ומי שראה שהוא שותה חלב כבשים היה זוכה לטובה, לנחמה ולהנאה . ולחלב הלביאה היה כסף לשפמו ולנצחון על אויבו . וחלב הנשר הוא תהילה וניצחון על אויב חזק ונדיב . וחלב הנמר למי ששותה אותו מגלה איבה . חלב הזאב הוא פחד משובח וחמור, ופגיעה בפרנסתם של מי ששותים אותו, ונאמר : זה כסף וכוח, ומי שרואה שהוא שתה אותו ישיג את הנשיאות . חלב חזיר ישנה את דעתו של השותה שלו וילך . חלב הכלב הוא פחד גדול לשתיין שלו, ומה שהוא מקבל מיד הצורר, ונאמר : מי ששותה אותו יזכה בכוח ובהנהגה על בני ארצו . ונאמר : האלבנים של כל המפלצות ספקים בדת . וחלב הזברה הוא מחלה שלאחריה יש תרופה . לחלב איילה יש פרנסה קטנה . והחלב החולב והצורב הוא דבר טוב בינו לבין אויביו . חלב שועל הוא מחלה קלה, לאחר החלמה ופרנסה קצרים . חלב של חמור ביתי הוא מחלה פשוטה, כמו גם חלב של כוס . ומי שרואה שחלב יוצא מהאדמה, זה מראה הדיכוי והמרדה, שדם נשפך ממנו . חלב כבשים הוא כסף מכובד, חלב פרה עשיר, וחלב פרד קשה ונורא . חלב חזיר הוא מכה גדולה בכסף . וחלב אדם לחולים אם הוא שותה הוא תרופה למחלות . חלב הכלב ומחלת החתול או הפחד . חלב מעיד על כסף, הגדלת חיים והריון, הופעת סודות, ידע ומונותאיזם, ומעיד על רפואה לרפואה ופרנסה . חלב פרה, כבשים, גמל ותאו מסכמים כסף . חלב החיה והציפור, אם נמצא, הוא מעט כסף, במיוחד חלב הארנב וחלב הסוסה . ושומר חלב וניאוף . חלב אדם הוא אמון שאסור לבזבז על אף אחד מלבד האדון שלו . חלב הלא נודע מהבהמה הוא התהילה ופעילותם של חולים, והצלה מהכלא, או מכסף שגזול ….

אליבי עונשין 90 – עבור באביב בן Alrkahy אמר : הגיע לי, שני גברים Vqaada כדי Vagtaba גברי Venheetma VATTANI אחד מהם אחרי שהוא אמר : ראה שאני בתוך חלום כמו אם Zenjaa הגיע חזיר בצד גג צלחת לא ראה ment שמן בשר אמר לי : הכל, אמרתי : אכל חזיר וטאהדני אז אכלתי וזה התחלף, והפה שלי עדיין מוצא רוח בפיו במשך חודשיים…

מי שרואה את ראשו חתוך בעיירה או ביישוב או בשער, אז ראשי העם מגיעים למקום ההוא, ואם הוא רואה שהוא אוכל מהם או לוקח משהו, זה הרווח של כסף ותועלת, ומי שרואה שהראש שלו גדול, אז זה גידול בכספו ואם יש לו תפקיד אז גידול בגאווה, ואם זה אחרת כל כך טוב בכל מקרה, ומי שרואה שראשו קטן, אז ההפך מהמקרה, ומי שרואה שראשו הוא כמו ראש של פיל, סוס, אריה, פרד או חמור, אז זה ראוי לשבח, ואם זה כמו ראש גמל, בקר, צאן או חזיר , אז זה לא מחמוד וכמה מהם אמרו שהוא ראה את ראשו כראש בהמה. מותר לאכול אותו, ולכן אין בו שום דבר רע, ואם זה דבר שאסור לאכול, אז אין בו טוב. וכמה מהם אמרו שלראות ראשי בעלי חיים זה כסף וראש. אם זה ממה שאוכלים, אז הכסף הוא אישה, ואם זה ממשהו שלא ניתן לאכול, זה אסור. תועלת, כמו גם אם שילב אותו במה שלא צריך להיות כמוהו בהתעוררות…

מחלה היא צביעות בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( בליבם מחלה, אז אלוהים הגדיל את המחלה עבורם ). ומי שראה שהוא חולה, דתו לקויה וגופו תקין . ומי שראה שאשתו חולה, דתה לקוי וגופה בריא . אם המטופל רואה שהוא רוכב על חזיר, גמל או שור, הוא חושש מהמוות . ילד חולה, אם נרפא ממחלתו, ימות . ומי שראה שהוא חולה, הוא הביס את אויביו והשיג כסף רב, חיים ארוכים ואושר . ומי שנמצא במצוקה ורואה שהוא חולה, הוא ישרוד . ואם החולה רואה שהוא משחרר עבד, הרי שהוא מת כי למת אין בעלות . אם אדם לא ידוע רואה שהוא חולה, אז המחלה שייכת לחזון הראייה . מחלה היא הוצאת כסף, תשובה, תחנון ותחנונים, ומחלה היא אהבה, ואהבה היא גם מחלה . ונאמר : מי שרואה שהוא חולה יהיה לו בריאות . ומי שראה ששני בניו חולים, עיניו השחירו . ומי שרואה שאביו חולה, יהיה לו כאב ראש, כי הראש הוא במקום האב . ומי שרואה שהוא חולה, אז הוא הרבה שקר ושחיתות . ונאמר : הרואה שהוא חולה שמחלתו התארכה וחטאיו נפלו ימות . ונאמר : המחלה פוגעת בו באותה מידה כמו מחלתו . ומי שרואה שהסולטאן חולה, אז הוא יחלה בדתו, אחרת הוא ימות באותה שנה . ואיש חולה בודד אותו מאשתו . מחלת החוקרים היא חולשה בדת . מחלת הנימוס היא פיזור והפרדה של בניו ממנו, ומחלתו של הילד היא עדות לדאגתם ולמצוקת הוריו . וגם מחל הפרג מבקשת מותו . ומחלה כללית בקרב אנשים היא עדות לבצורת ולדיכאון פנסיוני . ראה גם מגיפה ….

באשר לחזיר, הוא מסתובב על פניו, ואל-קירמני אמר, ~מי שיראה שהוא הכה חזיר, הוא יוכל לעשות אדם שפל עם קוץ חזק .~…

אבו סעיד, המטיף, אמר : חזיר הוא אויב ….

אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מתערבב עם חזיר, זה מעיד על דתו הטובה, על חייו העולמיים, על פער של כאב, מצוקה, קשיים וחסר, והחלב שלו הוא פורענות, מצוקה, וחזהו באותה מידה כמו זה . ~…

ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ~ראיתי כאילו חזיר נמצא במיטה שלי, והוא אמר, 'דרכתי רגל על ​​אישה יהודייה .'…

חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….