חציבת האונות והתכשיטים חזונו בחלום מעיד על נימוס ועל העולם על כוונותיהם של אנשים בידע ובחוכמה . אולי חזונו הצביע על רוע, מחלוקת, היסוס ונסיעה . וצדפה של האונות הוא אדם שעושה שימוש לרעה באנשים ….

גירוד אם אתה רואה אנשים עם גירוד בזמן שאתה מתקשה להימנע מלגעת בהם, תעמוד בפחד מההשלכות העצובות של מאמציך המובילים להצלחה . אם חלמת שיש לך גירוד, תנוצל באכזריות ותגן על עצמך על ידי השתלת אחרים . אם בחורה ראתה את החלום הזה, זה מבשר את נפילתה בחברת דקדנט . אם אתה חולם שאתה מגרד, זה אומר עיסוקים אומללים ….

…מציין מה עובר על האדם ועוזר לו . ומעיד על נישואי רווקים כך שהוא יהפוך לביתו כנסיך . אולי חזונו של הנסיך הצביע על מזל במה שעוסק . וכל מי שמצווים אותו בשנתו, הוא ירא מאסר וצניעות, וכי הנסיך יבוא ביום התחייה כשידיו קשורות לצווארו, כדי שלא ישחרר אותם אלא בזכות זכותו להישאר . ומי שרואה שהסולטן הוא האפוטרופוס שלו מרחוק היהירות המוסלמית כנציגו, אז הוא מהולל, מכובד ונשגב עד למרחק של אותם דרכים מעמדת הסולטאן . ואם וול רואה שהברית שלו באה, אז הוא מודח באותה תקופה . כמו כן, אם הוא בוחן את העניין שלו, אז הוא מבודד, ועד מהרה הוא רואה משהו כמוהו . כמו כן, אם היה רואה שהוא התגרש מאשתו, הוא היה מבודד . ומי שנושא אוכל לנסיך, ייפגע מרוב צער, ואז תבוא אליו השמחה, והכסף יפגע בו במקום שהוא לא מקווה . הנסיך החובש את מכסה המנוע או את בגדו או את כיסוי הראש או את אזורו הוא רשלנות בסמכותו, ולבישתו נובעת מסיבותיו הפוליטיות . ואם הוא רואה שלבש כפכפים חדשים, זה זכייה בכסף של אנשי הפוליתאיזם והדהמה . ובידוד המושל בשינה הוא מדינתו . ומי שרואה בחלום בין העבדים הופך לחופשי או עבד שאינו דבק בעולם והופך לנסיך של עצמו ….

…מי שרואה כאילו הוא שוכב על גבו, הפקודה שלו חזקה ומדינתו מתקבלת והעולם הופך תחת ידו, כי האדמה היא תמיכה חזקה, ומכיוון שמי ששוכב על גבו ופיו פתוח ו יוצא מכיכרות ממנו, ואז הנהלתו פוחתת, ומדינתו מוסרת, ועל ידי זכייה בסדר הזולת . אם הוא רואה שהוא שוכב, אז הכסף שלו אבד וכוחותיו חלשים, והוא לא מרגיש שהתנאים פועלים והוא לא יודע איך הדברים התנהלו . הסיבה לכך היא שאם הוא ישן בצורה כזו, היה שם את פניו על האדמה, והוא לא ידע מה מאחוריו ….

…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….

גירוד : דקירה ודיבור ….

גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….

…ומי שרואה שהוא בקשר עם גירוד בלי סיבה, אז הוא מעורר משהו נגדו או שקורא לו לעניינים גדולים ….