…בחלום הוא נשיא יצירתי, חזק ומלכותי, אמיץ עם עור, שלא חושש מאיש, וסובל נזק לאנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . התאו הוא אדם מפחד, הרבה הונאה והרבה דיבור, מסעות תכופים ביבשה ובים, ויש לו שליטה על האויבים . וזה עשוי להצביע על עמל וחתירה, או התעללות . אם משתמשים בו בחריש או בסיבוב, זה מעיד על רצון וצורך . תאו הנקבי הוא כמו פרות בכל מצבן ….

…באפלו : הוא כמו שור שלא עובד, וזה אדם שיש לו חסינות למקום הקרן . תאו נקבות הן כמו פרות, כמו גם החלב, הבשר, הקליפות והאיברים שלהן . הוא אדם אמיץ שלא חושש מאף אחד. הוא סובל מפגיעה באנשים שמעבר לכוחו . אם אישה רואה שיש לה קרן כמו קרן תאו, אז היא משיגה אפוטרופסות, או שמלך מתחתן איתה אם היא ראויה לכך . אולי זה פורש על ערכיו ….

…באפלו אם אישה חולמת שהיא הורגת הרבה תאו, היא תפתח בפרויקט ענק . אם תממש את כוח הרצון ותוותר על תענוגות חומריים, הוא יוקלל על ידי גברים, והוא עשוי לקבל חסד כל עוד ירצה . תאו שנראה בחלום מנבא אויבים עיקשים וחזקים אך טיפשים . הם יכריזו על התנגדותם אליכם באומץ, אך עם דיפלומטיה תשרדו מצוקות רבות ….

…סיקור הוא בחלום התקפת אויב, כמו שתקיפת אויב היא סיקור . מי שרואה זרם של גשם, הוא יפגע, חולה או נוסע . אם הזרם עולה לחנויות, זהו שיטפון או עוול מצד הסולטאן . ומי שיראה שהוא מונע זרימה שוטפת מביתו, הוא יתייחס לאויב שמונע ממנו לפגוע במשפחתו או בסביבתו . הזרם מעיד על האויב אם הם יהרסו את המנזר, יהרסו עצים, יהרגו בעלי חיים או יטביעו אנשים. אם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על מעשים טובים עוקבים . והזרם מציין את הדיבור והשקר במאמר . ואם הזרם זרם עם דם ופגר, זה מעיד על תיעובו של האל הכל יכול . וראיית הזרימה היא עדות לגשם . אולי הסיקור הצביע בזמן אחר על כפירה מכיוון שממנו הגיע הסיקור . ומי שרואה שהזרם נכנס לבית העם והלך עם כספו ובעלי החיים שלו, אז זה אויב שמקנא בהם . והזרם בחורף מעיד על עם שאינו צייתני ואין לו ידע . ומי שרואה שהוא יצא מאותם מים ששוחים לארץ, אז הוא יינצל משליט מעיק, ואם הוא לא מצליח לעבור, ייזהר מלשבת בידי שליט ולא לציית לשליט שלו ….

…ספירה: מי שרואה בחלום שהוא סופר חמשת אלפים, אז הוא ינצח את אויביו, ומספרי הניצחון הם עשרים ומאה . ומי שראה שהוא מונה שבע או שמונה, הוא ייפול לתוכם . ומי שרואה שהוא מונה תשע, אז הוא נופל לעניין קשה, ומלווה עם מושחת, ומי שחושב שהוא נספר עשר נמצא בעניין שהושלם והושלם, או מציין את העלייה לרגל, והמספר של ארבעים מציין שהוא נמצא במשהו שהובטח, ומי שסופר שלושים נמצא בהבטחה כוזבת . ואחד מהדברים הוא עדות לבלעדיות בידע, כסף, נישואין או ילד, וזה עשוי להצביע על חוסר פעילות, או האמיתי שאין לו אחר : השניים הם ניצחון על אויבים, השלושה הם הגשמה של הבטחה , הארבעה הם ויכוח, והחמישה הם בספק בנוגע לדת, כמו גם בשש, וזה עשוי להצביע על השישה על הניצחון על האויבים והקמת ויכוח על היריב, ואין טוב במספר של שבע ושמונה . ועשרה הוצאות לשבועה . ומי שרואה שהוא מכין דראמות שיש לשבח שם אלוהים אדירים, ואם הוא ראה שהוא סופר דינרים המכילים את שם האל, אז הוא ירוויח מהידע . אם היה מספר פנינים הוא היה קורא את הסורות של הקוראן . אם הוא סופר תכשיטים, אז הוא זוכר ידע או לומד . ואם היה מספר חרוזים, הוא היה עסוק בעניינים של מה בכך או במה שהוא לא עוסק בו . אם הוא סופר פרות שמנות, שנים פוריות יעברו עליו . ואם היה מספר גמל עם מטעניו והיה שליט, אז הוא היה פוגע באויביו . אם הוא יראה שהוא סופר תאו, הוא ייפול לצרות ועייפות ….

…ונאמר שמי שראה תאו, אם הוא ממתין בהעדר, אז עליו לנקוט בו עדיפות, כי הראשון בשמו היה ג'ה, ונאמר חזון ) התאו, וביטויו הוא כמו פרה ….

…באשר לתאו אמר אל-קירמני: מי שראה שיש לו מספר תאו, אז הוא נתון באפוטרופסות על עם גדול אם הוא כשיר לכך ….