…ומי שיראה בעיניים לבנות, הוא יהיה עצוב וחולה ….

…פאדל עותמאן בן מזון . בין החלומות ששליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם חזון של אום אל-עלא אנסריה, עין רצה לעות'מאן בן מזעון, בסמכותו של חרגה בן זייד בן ת'אביט ברשות. של אום אל – עלאא – אשת נשותיהם הנאמנות בנאמנות לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – היא אמרה : עות'מאן בן מזאון טס אלינו למגורים כאשר האנסאר הצביעו למגורים של המהגרים, והוא התלונן, חלינו עד שהוא נפטר, ואז שמנו אותו בבגדיו, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלינו, ואמרתי : אלוהים ירחם עליכם, אבא אל-סאייב. העדות שלי עליכם. אלוהים כיבד אותך. הוא אמר : ( ומה אתה חושב ) ? אמרתי : אני לא יודע, ואלוהים אמר : ( לגביו, באה אליו וודאות שאני מקווה לטוב מאלוהים, ואלוהים אני לא יודע, ואני שליח האלוהים מה שהוא עושה לי או ל אתה ) אום אלעלא אמר : אלוהים, אני לא מכבד אף אחד אחריו. היא אמרה : וראיתי את עותמאן ישן בעיניים רצות, ואז באתי לשליח אלוהים שאלוהים יברך אותו ויזכה לו שלום, והזכרתי לו את זה והוא אמר : וזו העבודה שלו ….

…אם הוא ריק, או ביד של חתן, או שהוא אטום באוזניים, בעיניים, בפה או בלבבות, זה מעיד על תיעובו של אלוהים אדירים שדבר מזה נפל עליו . ואם ראה בידו חותם שיש להחתים בכסף או בתשואה, והוא היה ראוי למנדט, היה משתלט עליו, או שהוא היה עני, הוא עשה כסף ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…הפנים של החלום הזה נוחים מאוד אם אתה רואה פרצופים מאושרים וזוהרים, אך הוא מעיד על צרות אם הפנים מעוותות, מדממות או מקמט את הפנים בזוועתך . אם אדם צעיר חולם על פנים מדממים, אז זה מנבא מריבות עם האהוב . באשר למאהב, אם הוא רואה את פניו של זה שהוא אוהב נראים ישנים, זה מעיד על הפרדה וקריעה של אסוציאציות מאושרות . אם אתה רואה פנים מוזרות ומוזרות למראה, זה מצביע על כך שאויבים ומצוקות מקיפים אותך . אם אתה חולם שאתה רואה את הפנים שלך, זה מעיד על אומללות . עבור אנשים נשואים, חלום זה מאיים כי גירושין יתרחשו . אם בחלום אתה רואה את הפנים שלך במראה, זה מצביע על כך שאתה נסער מעצמך שלא יכולת ליישם את התוכניות שלך או לשפר את עצמך . תאבד גם את ההערכה של החברים שלך ….

…אם וול רואה שהברית שלו הגיעה, אז הוא פוטר . כמו כן, אם הוא מסתכל במראה, אז הוא מבודד, ובקרוב הוא רואה את מקומו כמוהו, אלא אם כן הוא ממתין לילד, אז הוא יפגע בילד . כמו כן, אם היה רואה שהוא התגרש מאשתו, הוא היה מבודד ….

…ומי שחושב שהוא קשור אליו במראה או בפנים שלו, אז הוא יהיה הבעלים של דת פיגורטיבית, לא אמיתית ….

…ונאמר כי מי שרואה מראה ברורה בידו, הוא ירוויח את צרכיו ויפנה את זמנו, ואם הנער המתבגר יראה שהוא מסתכל במראה, אז הוא מגיע לגיל ההתבגרות, ואם אמו בהריון. ואז היא מביאה לו אח שנראה כמוהו ….

…אל-שחרור הוא בחלום סופר ספרותי מספרו של הסולטן . הציפור השחורה מציינת את הילד החכם, הרהוט, או את ילד המשרד במראה טוב . ראה גם את הציפור ….

…הילד נמצא בחלום דאגה ומצוקה, שכן היה ילד שנשא . והנער המתבגר בשארה . ואם המדינה מוגבלת והעם במצוקה, ומישהו רואה שילד יפה מראה נכנס לעיר, ירד משמיים או עזב את האדמה, אז החדשות הטובות קרובות . והילד הזקן גאה ועוצמתי . ומי שרואה שהוא ילד שלומד בבית הספר, הוא יחזור בתשובה על החטא שהיה עושה אם היה לומד את הקוראן . אם אחד המלומדים והמושלים רואה שהוא לומד בבית הספר, אז הוא בור, או שהוא הופך מהתהילה להשפלה . מי שרואה שהוא מרדן, הוא יורש מאמו ירושה . ואם העניים יראו שהוא ילד שנולד על ידי אמו, הוא ירוויח פרנסה ועושר . אם המטופל רואה שהוא ילד, הוא מת . ומי שרואה את פניו במראה של ילד שיש לו אישה בהריון, אשתו תביא לו בן זכר שנראה כמוהו . וסוחבים ילד קטן בחלום הם . הילד הוא אויב חלש . אם ראה שנולדו לו ילדים זה מעיד על מצוקה ומצוקה . אם הילד הוא זכר, התוצאה ראויה לשבח, ואם הילד הוא נקבה, עונשו ראוי להערכה . ואם אדם זקן רואה שהוא הפך לתינוק, אז הוא בא לבורות, ומעיו נכנסים בו, ואם הוא נמצא במצוקה קשה או במצוקה, אלוהים ישחרר אותו . נערים צעירים מגלים דאגות קטנות . ומי שרואה שילד צורח בחיקו, ואז הוא מכה במקל . החזון של הצעירים עשוי להצביע על שמחות וקישוטים, על ריב בכסף, או על שכנוע בחיים או בחוסר אונים ולו במעט מסיבות ….

…אבל בחלום זה כמו אגן . ומי שרואה שהוא מסתכל עלי, אבל כשהוא מסתכל במראה, אז הוא מציין ילדים שנולדו מנערת העבדים שלו . ונאמר : ~אל-נוט~ מציין את האישה או את המשרתת ….

…נמש אם חלמתם משהו ' שפניה מלאות בלנם, פירוש הדבר שכמה אירועים יחלחלו לאושר האומלל . אם היא רואה נמשים במראה, היא מסתכנת בכך שהחבר שלה יהפוך אותה ליריבה ….

…באשר למכנסיים קצרים ולצעיף, משרתת שהוא מצא חן בעיניו, או אישה דתייה, מי שראה שהוא הכה זוג מכנסיים פגע גם בבת שפחה או אישה, ומי שראה שיש תאונה במכנסיים וב רעלה, הוא ייחס זאת לאותה שפחה ואישה. באשר לשאר הבגדים שמעל החולצה, פרש אותם לפי הסכנות והצבעים שלהם. או ברוקדה, מכיוון שזה כוח הפוקד אותו, כסף וטוב על פי סכנת החיפוי ומציאתו, ואם הוא ראה שהוא לקח ממנו חלק מהבגדים האלה או נשרף, אז היעלמות הרשות הזו ממנו, ואם הוא ראה שהוא נגנב או אבוד, הוא מפקח על היעלמותו ממנו, והיעלמות זו אינה מתרחשת. אדם לשליט ומי שרואה שיש לו זוהמה או זוהמה בבגדיו, אז זה דאגות וצער או חטאים וצעיפים, ואם הוא רואה אותם לבנים או חדשים טהורים, זה מעיד על טובת דתו וטובתו המצב ועזיבת דאגותיו, ואם הוא רואה אותם במראה שבור, אז הוא יסבול אותם ועוני עד כדי כך, ואם הוא רואה בבגד הוא לובש טלאי, אז זה חטאי בן זוגו ושחיתות בדתו, וכל מי שרואה שבגדיו נגועים בו בזמן שהוא לובש אותם, ואם הוא נמצא במסע, אז הוא לא צריך לנסוע, ואם זה בעניין שלא נעשה לו ולמי רואה שהוא מוכר את חלקי הבגדים שלו, אז זה טוב לו ואין בזה טוב לקונה…

…זה נדיר שאדם אמר לאבו בכר אלסידיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראיתי שניתנו לי שבעים עלים מעץ, והוא אמר שנפגעו שבעים מלקות והוא לא עבר עד שהיה לו חתם על כך בעינו, ואז כעבור שנה הוא גם ראה את החזון הזה והגיע לאבו בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר לו שהוא ראה את החזון הראשון הוא במראה שלו, אז הוא אמר אליו, ~אתה מקבל שבעים אלף דירהם.~ הוא אמר לו, ~הו מול המוסלמים, בשנה שעברה ראיתי את החזון הזה, ועברתי בו עם שבעים ריסים, וזה היה נכון. והשנה חציתי את זה עם שבעים אלף דירהם. ~ אז מה המשמעות של זה? לא עבר זמן רב ונפל בידו שבעים אלף דרהם ….

…~לראות את התמונה הטובה במראה היא בשארה ופרח, והתמונה הרעה היא עצב, אשליה ועצב~, אמר ג'אבר אל-מג'ריבי ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש חולצה לבנה שמתחתיה מלוכלכת ישנה, ​​המראה החיצוני שלה יהיה שונה מבפנים .~…

…ונאמר שמי שראה שהוא זנח מלאכה ולמד מלאכה אחרת, ואם היא טובה ממנה או דומה לה, יתפרש בהטבה ובתועלת בהכנסותיו, ואם זה היה שונה ממנו הוא ברשותו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…מכירה היא אדם שרואה בחלומו שהוא נמכר או נקרא, ואז הוא מכובד וזוכה לכבוד ולסמכות אם אישה קונה את זה, ואם גבר קונה את זה, הוא יקבל את זה . ככל שהמחיר גבוה יותר, כך הוא נדיב יותר . ומי שרואה שזה נמכר והיה בין העבדים, העניים או השבויים, אז זו ראיה טובה, ולגבי העניים והחולים, זו עדות לרוע . המכירה שונה בפירוש על פי ההבדל בין מה שנמכר, וכל מה שרע למוכר טוב למי שקונה, ומה שטוב למוכר זה רע לקונה . ונאמר : המכירה היא גסיסת הנכס, המוכר הוא קונה והקונה הוא מוכר, והמכר עדיף על פני הנמכר. אם הוא מוכר את העדויות על העולם, העדיף להלן, ואם הוא מוכר את העדויות להבא, העולם יעדיף זאת. תוצאה של סיפור יוסף, עליו השלום . המכירה בחלום ריקה ממה שהוא מכר, ורצון למה שקנה, כך שאם הוא מוכר במן משהו בזוי, וירכוש משהו יקר ערך, והוא בפלישה, הוא ימות כשאהיד . אם הוא מוכר משהו יקר ערך וקונה משהו בזוי, זה מעיד על סוף רע, חלילה, ועשוי לבחור בעולם על פני העולם הבא, או על האומה על פני חופש, או על אי ציות על פני ציות . אולי המכירה מעידה על חום המכירה בחלום, אך התוצאה שלה תהיה טובה בהקבלה לסיפורו של יוסף, עליו השלום ….

…עצי הסקה מרכלים בחלום . ומי שרואה שניים או שלושה מקלות עץ ומכניס אותם לאש כדי להבעיר אותו, יהיו מילים גסות שגדלות וגדלות . וכל מי שמדליק אש בעץ הוא רדיפתו של אדם אחר שליט, ואולי עצי הסקה היו אלה שנשאו אותו בחלום במילים כואבות, ועלבון לכבודם של אנשים . אם הוא רואה שיש לו עצי הסקה, זה מעיד על פרנסה ומילוי צרכים, ועל הירושה או הכסף ממתן הסרק . אם עצי הסקה היו משהו שצריך לשבור ולהפיץ, זה היה מקור לעייפות או רוע, ואם הוא היה מצויד, זה הצביע על קרבה לסמכות וקלות קושי . והעץ עשוי לציין קהות או אומללות של ההוויה, משום שנאמר : כך וכך גם הטבח, אם הוא קמצן או משעמם . וחבילת עצי הסקה היא כסף מסוגים שונים . מי שהיה גיבור וראה עימו צרור עץ שירת אדם גדול . ואוסף היערות למטופל, תרופות ותמימות . וכל עץ המיוחס לפריו בחלום מעיד על השחתת הכסף של אותו פרי . ומי שמציע עץ לאש מעיד על קרבה לאדונו, או על הקרבתו של קטן שלו לבעל בית ספר, או יריב לשליט, או אדם חולה לרופא, ואם העץ מואר באש לפני הקרבתו , הקטן שלו יצליח ויגבר על יריבו . אם אכל עצי הסקה בחלום, אכל כסף אסור, או שהוכה בעץ כשהוא ער . ומי שיש לו ספינה ורואה בחלום שהיא נשרפה, או שהוא שרף עצים להסקה המעידה על טביעת ספינתו . גדם העץ הוא עדות להתמדה וחוסר מעש . והגדם לצלייה, נשירה, ריתוך וכדומה להם הוא עדות לעניין ולפנסיה, אם הוא שונה, ואם לא, זה מעיד על עיוות האישה או היצרנית או על השעיית הריבית ….

…אם הוא ראה ספר או קוראן בידו, וכשפתח אותו, לא היה בו שום ספר שמעיד שהוא שונה כלפי חוץ מהפנים שלו ….

…ואם הוא רואה שצבעם שונה מזה של האחר, אז זה לא מחמוד, אבל הדפיקה בשפה אינה מחמוד ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי התיבה החדשה, הנקייה והגדולה מעידה על אישה יפה, טובה ונדיבה, ואם זו עתיקה קטנה, אז הפרשנות שלה שונה ממנה ….

…דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….

…אל-אסידה : הוא נלחץ מסיבת משרתיו, ואם הוא רואה כאילו הוא אוכל דייסה, קבבים או אל-פלאג'י בזמן שהוא בתפילה, אז הוא מנשק את אשתו בזמן שהוא בצום . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל ואוכל קבב בתפילה, אז אמר : פטרייה מותרת ואסור לאכול אותה בזמן התפילה, ואתה מנשק את אשתך בזמן שאתה צמים, אז לא . באשר לחוביקים, זה אומלל, והחלק הרטוב שונה. כמה מהם חשבו על זה עם דם בתוכו של צהבהבות . והוא הזכיר שזה מצביע על מחלה . חלקם אמרו שמדובר בכסף רב ובחוב טהור, וחתיכתו היא נשיקה מנער או מאהב, וחלקם אמרו כי אל-חב'יז הם מילים טובות ונעימות בעניין פנסיה, וזהה הדוגמה לפוגה ולחובאים המעידים על פרנסה רבה בכוח ובעוצמה כאשר נגעו באש, ולכן נגיעה בהם מעידה על איסור או איסור. נאום או סולטנות ….

…התועלת דניאל אמר כי החלום שונה בסוגים שונים, כמו גם במזג ובגחמות הגוף ….

…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….

…חביבה חלמה שאם מתוקה שלך היא טקסטורות אטרקטיווי ויפה, זה אומר שאתה Sttodd כדי MRA ' להרשות לך את הכיף והנאה לבין מורשת טובה . אם הופעתה בחלום שונה, פירוש הדבר שאינך מרוצה מבחירת בן / בת הזוג שלך לפני שתתחתן איתה . ואם אהובתכם בחלום חולה או חרדתית, דעו כי העתיד יביא איתו אירועים עצובים ומשמחים . אם תראה שחברתך היא גווייה, תחיה תקופה ארוכה של ספק, חשדנות ומזל אומלל ….

…ג'עפר אל-סאדיק אל-חילווה אמר: יש הרבה כסף וחוב כנה, וחתיכה ממנו מעידה על הצ'יבלה שבנו וחברו או בן לוויה, וחתיכת שכר היא מילה נחמדה והמתוק הטוב ביותר הוא שצבעו לבן, ונאמר כי חזון המתיקות היבשה מבחינת המשפט הוא מה שרכש מהתנהגות המלך לאחרים, ואם הוא צהוב זה יש בו עצב כלשהו, ​​ולגבי הבלגן וכדומה, פרנסה מותרת, ואולי לנשק אישה ומישהי יבשה זה כסף שקשה ולח ממנו שונה בו ויש שיש שנאו אותו מכיוון שהוא מכיל צהבהבות, ונאמר שזה מעיד מחלה, ונאמר שמדובר בכסף רב ובחוב טהור, והחתיכה ממנו היא נשיקה מילד או מאוהב, ונאמר שאלח'ביאה היה שיחה נחמדה וטובה בעניין של הפנסיה, כמו גם המודל וחלק גדול ממנו מעידים על פרנסה רבה בכוח ובסמכות אלא אם כן נוגעים בו באש, ולכן נגיעה בו מעידה על איסור, דיבור או סולטנות. באשר למה שמונח במתיקות מעיד על מותרו של חסן מלהט, ונאמר כי כל מה שעשוי מתוק, בכל דרך שהיא, מכל סוג שהוא, בין אם זה סוכר, דבש, מולסה או סירופ חרובים, ראוי להערכה , מזונות, טובות ותועלת, במיוחד לאלו שאוכלים אותה, כמו למולסה, זה כסף ותועלת ….

…ומי שרואה מישהו מהפרעונים הופך למוסלמי או צודק, ולכן הביטוי שלו שונה מהאמור לעיל .)…

…ומי שרואה שחטא של סוסו מנותק, אז הביטוי שלו שונה מזה, והוא חסר משמעות זו ….

…לראות נדבה בחלום : זה שונה בהתאם לתנאי החזון, כך שאם הוא רואה עולם כאילו הוא נותן נדבה , אז הוא נותן לעם את הידע שלו . אם סולטן רואה את זה, יש לי עם, ואם סוחר רואה את זה, הוא מחויב להתחייב לאנשים . ואם איש מקצוע ראה אותה, הוא ילמד את בעלי השכר את מלאכתו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר : החתול שונה בפרשנותו. חלקם אמרו שהוא משרת משמר, וחלקם אמרו שהוא גנב מקרב הבית, וחלקם אמרו שנקבת החתול היא אשה מתעתעת ….