…האם ביטוי החזון שונה בהתאם למדינות השונות של הרואה? ת : כן, הביטוי שונה בהתאם למעמד ולארגון השונה של הרואה, כפי שהזכרנו, וזה כולל את התעשייה, קומתו, דתו וגילו … השאלה כאן על הארץ וידעו חשובה ביטוי, שכן מדינה חמה שונה ממדינה קרה, ומדינת נפט שתלויה בנפט, היא שונה מהמדינה החקלאית, והמדינה התלויה במי ים ובדיג שלה שונה מהמדינה שנמצאת במדבר תלוי באדמת ציד, מדינה בעלת משתנה טבע הררי מדיר ארץ .. לדוגמא, לראות שלג עבורם הוא דרך פרנסה, פוריות, או הגעתו של גשם . ואת החזון של משקים ירוקים לעם הארץ חקלאיים עשוי להצביע על מכירת שפע של יבולים ואת הבטיחות של היבול מפני מזיקים, וזה עבור אלה שאינם תושבי הארץ הזאת כי לא יכול להיות כזה ביטוי מדויק ביחס ל גידולים חקלאיים . לפיכך, מנהגי המדינה חשובים. אם אדם במדינה רואה שהוא נוהג את הרגל ארצו וזה לא נפסק במעבר, אז אין המביע צריך להזדרז ולשאול את המחפש על מנהגיו בארצו, כי זה עשוי להיות שפיר בזמן בו המעבר מוצא בכך התנגדות, והמנהגים מכוונים למנהג הקיים, והוא שונה ממדינה למדינה אחרת ….

…המראה היא בחלום פנטזיה והבל, ונאמר : אישה . ומי שרואה שהוא מסתכל במראה ורואה את זקנו השחור בזמן שהוא אחרת, אז הוא מכובד עם אנשים ומשפר את מעמדו בהם בעניין ענייניו העולמיים, ולא דתו . ונאמר : המראה היא אשת איש ודרגתו . ומי שמסתכל במראה כסופה, הוא הולך . אם האישה נשברת, אשתו תמות . אם הוא מסתכל במראה עטופה, דאגותיו יבהירו אותו . המראה החלודה היא המזל של האיש, ואם יש רמאות במראה, הוא דואג מאוד . ומי שרואה שהוא מסתכל במראה, אז אלוהים לא מסתפק בו, והוא לא ציית לאלוהים הכל יכול בסתרו ובפתיחותו . מראה הזהב היא כוח בדת ובמתן לאחר עוני, ורצף אחרי תהילה . אם המטופל מסתכל במראה, הדבר מעיד על מותו . המראה מצביעה על נסיעה והריון מנקודת המבט במראה, כך שאם מי שנראה במראה הוא אישה, היא עשויה לבוא עם נקבה, ואם נקודת המבט הייתה גבר, ייתכן שיהיה לה בן זכר . אם האיש רואה במראה צורה שונה ממראהו, הוא יפגע בכספו או במוחו, ואם הוא מוצא את עצמו אישה, יש לו בת ומתחתן או קונה ילדה שפחה . אם אסיר מסתכל בפניו במראה, תשוחרר מהכלא שלו . ומי שיראה שהוא הפך למראה, הוא יקבל את מה שהוא שונא בנוכחותו עם אנשים ….

…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….

…ומי שרואה כאילו הוא מסתכל במראה מאחוריה, אז אשתו מבצעת מעשה לא מוסרי, או שהוא מבודד אם הוא נמצא במצב ואל-סלאמי אמר, מי שראה שהוא פגע במראה בה הוא עשה לא להסתכל בפניו, אז הוא יקבל את מה שהוא שונא בפניו, ואם הוא רואה אותו בתוכו אין בו טוב, ואם הוא בעל תפקיד, הוא יראה אחר במקומו . )…

…אם הוא רואה שיער לבן בפניו בזמן שהוא מורט אותו, כבודו ודתו נעלמו, וכמה מהם אמרו שהמראה היא אישה ושברו היא מותה, ואם הוא רואה במראה את הנרתיק של האישה , הוא מגיע לנרתיק, ואם הוא רואה שהוא מסתובב במראה, הוא נמצא בעניין שהוא מבקש נרתיק, ואם הוא לא מסוגל להסיר אותה בגלל מספר החלודה הרב, ואז הוא לא ימצא את הנרתיק ….

…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל במראה הודית, אז ילד זכר נפטר, ואם אשתו בהריון, הרי שברחמה הוא המת. אם היא לא בהריון ויש לה ילדים, אז הצעיר שבהם ימות ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא לא כשיר, הוא יתחתן, ואם יש לו אישה נעדרת, היא תבוא לפניו ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מסתכל במראה של ברזל או אפס או משהו כזה והיה נשוי, אז מגיע אליו ילד, ואם הוא לא מחכה לבן, אז הוא עוזב את אשתו ומישהו אחרת מצליח לו, ואם הוא רוואי או אחרי הברית שלו על נישואין, אז הוא מתחתן עם אישה ומוצא את פניו עם פניה ….

באשר לטיפול בעין, סלאח אלדין והונאה לטיפול מאבדים עניינים עולמיים. באשר לטבק, זה מעיד על עוצמת הכעס. באשר לשומן פולחני עם שומן טוב, זהו שבח טוב ושומן מסריח הוא שבח מכוער, ונאמר כי שומן היה במקור צער ….

ומי שרואה את פניו בו, זה משפר את הנראות שלו, ואם הוא רואה את זקנו שחור עם פנים טובות והוא בדמות זו בזמן שהוא ער, אז הוא אדיב לאנשים וטוב להם בעניין של העולם הזה, ואם הוא רואה את זה לבן, הוא חסר ומגביר את מעמדו ומחזק את דתו ….

…מראה אם ​​אתה רואה את עצמך בחלום במראה, אתה תיתקל בבעיות רבות, ומחלה תקיף אותך ותאבד את עושרך אם תראה מראה שבורה, הדבר מנבא את מותו הפתאומי של אדם קרוב לך . אם אתה רואה אחרים במראה, אז זה מנבא שהם ייקחו ממך עמדה לא הוגנת כדי להשיג את האינטרסים שלהם . לראות חיה במראה בחלום מנבא צרות והפסדי כסף . אם בחורה חולמת שהיא מראה שבורה, זה מנבא שהיא לא תהיה ברת מזל בידידות או נישואים . אבל אם היא רואה את המאהב שלה חיוור במראה, אז זה מנבא את מותם וסיומם של יחסים כושלים איתו . אם הוא מופיע במראה מאושר, זה מנבא את התרחשות מחלוקת קלה ביניהם, שתיעלם במהרה . אם אישה חלמה על מראה, המשמעות היא שהיא תעמוד בפני הונאה וסתירות שיגרמו להלם, ועלולים להוביל לסצנות או רגשות טראגיים ….

…אל-קירמני אמר: ~אם מישהו רואה שהוא מסתכל במראה וזה מברזל, אם אשתו בהריון, אז היא מביאה בן שנראה כמו אביו. אם אישה רואה שהיא מסתכלת במראה בזמן שהיא בהריון, ואז היא יולדת ילדה שנראית כמוה. אם היא לא בהריון והיא סטרילית, אז בעלה מסתכסך איתה ומכה אותה, ואם הוא רואה ילד, הוא מסתכל במראה. ~ יש לו אחות, ואם מלך רואה שהוא מסתכל במראה או מלומד, זה מעיד על בידודו ….

…זכוכית אם אתה חולם שאתה מסתכל מבעד לזכוכית, המשמעות היא שאכזבות קשות יתלו על תקוותיך הבהירות . אם אתה רואה את הדמיון שלך במראה, אז זה מנבא בגידה והזנחה בנישואין, וספקולציות מסחריות חסרות תועלת . אם אתה רואה פרצוף אחר אצלך אז זה אומר שאתה מנהל חיים כפולים ותשלה את חבריך . אם אתה שובר מראה או חלון, זה מבשר סוף שלילי לפרויקטים . אם תקבל פיסת זכוכית, המשמעות היא שתזכה להערצה על הברק והכישרון שלך . אם אתה יוצר מתנות לכלי זכוכית, הפרויקטים שלך ייכשלו . אם אישה רואה את החבר שלה במראה, המשמעות היא שהיא תמצא סיבה להפר את נדר הנישואין . אם אישה נשואה רואה את בעלה במראה, זה מזהיר אותה שהיא תמצא סיבה לדאוג לאושרה וכבודה . אם תסתכלו בצורה ברורה דרך חלון החלון תמצאו עבודה, אך עליכם לעבוד בשיתוף פעולה . אם הזכוכית מעוננת, אתה תהיה מובטל לצערי . אם אישה תראה גברים שאינם בעלה או אהובה בכוס המראה, היא תיחשף במצב בלתי מרוסן שיגרום להשפלתה וחרדה לקרוביה . אם גבר חלם לראות נשים משונות במראה, פירוש הדבר שהוא יפגע בבריאותו ובעבודתו בגלל אסוציאציות מטופשות ….

…מדוע אני שואל לפעמים על זמן החזון? שאלה זו נשאלת לי ללא הרף, וחשוב לי מאוד להבהיר מה הוא הסתיר בכל שאלה; כדי שכולם יידעו שאנחנו מתחילים מנקודות התחלה איתנות ואיתנות, ושאנחנו מדברים – ברוך השם – עם ידע, ואין ספק שלמדע הזה יש זהות לגיטימית, והוא שונה מאלה שמפרשים חזונות או חלומות מ במונחים פסיכולוגיים גרידא, וזו שיטה שקיימת בשפע, במיוחד בקרב מרפאים. פסיכולוגים, שאלוהים יעזור להם ויהיה להם טוב . ואני אומר כאן : מה שנראה בעוצמת החום שונה ממה שנראה בעוצמת הקור מכיוון שהאש בראשונה ראויה להאשמה, ובשנייה היא ראויה לשבח, וכמו כן כשמתבטא כי אש ראוי לשבח בחורף, ולגנאי בקיץ בעיקר . וזה בחורף שמפגיש אנשים סביבה והופך לנעים להם, בזמן שהיא מוסרת בחום, כך גם הפירות, לראות אותם נאכלים בזמן הבשלות שלהם הוא מאוד ראוי לשבח, והביטוי המשמח עבור המחפש, אך אם חזון נאכל בזמן שאינו הבשלתו, לראייה יכול להיות קונוטציה גרועה עבור המחפש, והיה נהוג שאכילת פירות תהיה טעימה ושימושית בזמן הבשלתם, אך עליו לדעת שהביטוי כאן עשוי להיות שונה לחלוטין, תלוי במצב הרואה, או במקצועו, מינו או גילו, למשל, וכן הלאה מי שרואה שהוא לובש בגדי חורף בזמן החורף הביטוי הטוב ביותר הוא זה שרואה את זה הוא לובש את זה בזמן של חום גדול, ומי שרואה שהוא עושה חג'ג 'בזמן חג'ג', למשל, שונה ממי שרואה שהוא עושה חג'ג 'בזמן אחר . לפיכך אתה מבחין בסיבה לשאול על זמן החזון למעבר, אך לעיתים אין שום חזון בחזון המוביל אותי לשאול על זמנו, ולכן אינני שואל, או שיש בדברי החזון סימן שמעשיר אותי מהשאלה, אז שאלו את הנושא הזה…

…ומי שיראה שהוא פגע במראה ולא מסתכל בפניו בתוכו, אז הוא ישיג את מה שהוא שונא בפניו אצל אנשים. אם הוא יסתכל על זה, אין בזה שום טוב, ואם הוא בעל סמכות, הוא יראה בקרוב את מקומו כמוהו, אלא אם המראה תהיה שוב או אפס או משהו כזה, אז הוא יכה ילד בן , ואם לא הוא מחכה לבן והוא סולטן או עובד, אז הוא מבודד ורואה מישהו אחר במקומו, ואם לא כך הוא עוזב את אשתו ונאמר שמי שראה מראה עם שלו יד שהוא הסתכל פנימה, ואז הדאגה שלו נעלמת, ואם אישה רואה שהיא מסתכלת במראה בלי כסף, אם היא בהריון, היא יולדת ילדה שפחה כמוה, ומי שרואה שהוא מסתכל במראה אישה הודית מתה על ילד זכר, ואם יש לו אישה בהריון, אז מה שנמצא ברחם שלה הוא המת…

…מים : מציין את האיסלאם ואת הידע ואת החיים, הפוריות והשגשוג, מכיוון שהם מכילים את חיי הכל, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ בואו ניתן להם מים שנשפכים מהם כדי לסבך אותם בתוכם .~ ואולי הוא ציין את הזרע, כי אלוהים אדירים קרא לזה מים, והערבים קוראים להרבה מים זרע, וזה מצביע על כסף כי הוא מרוויח איתו, אז מי ששתה מים טהורים טהורים מבאר או מים השקיה ועשה לא לספוג את האחרון ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יחלים ממחלתו וחייו לא זירזו את מותו. הוא לא היה חולה ונשוי אם היה רווקה, שיהיה לו העונג לשתות ולזרום מים מלמעלה להזכירו, ואם היה נשוי ולא התחתן עם משפחתו בלילה שנפגש איתה ונהנה ממנה . ואם שום דבר מכל זה, אז הוא אימץ את האיסלאם אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע אם הוא טוב, והידע היה סטודנט, אחרת הוא השיג חוב מותר אם הוא היה סוחר, אלא אם כן משהו מקלקל את המים, אשר מעיד על אסורו וחטאו, כגון שתייתו מתפקידם של הדהים. או שמדע הוא כסף מושחת או רע או זדוני . אם המים חומים, מרים או מסריחים, אז הם נעשים חולים, מקלקלים את השתכרותו, ממשיכים בפרנסתו, או משנים את משנתו, עבור כל אדם בהתאם לגורלו ומה מתאים לו ולמקום ששתה ממנו כלי בו הוא היה . לגבי מי שנשא מים בקערה, אם הוא היה עני, הוא היה מרוויח מכסף, ואם הוא היה רווק שהוא התחתן, ואם הוא היה נשוי, אשתו או אמו נשאו אותו ממנו, אם הוא היה מי שרוקן את המים במיכל או את אשתו או משרתו מבארו או משרו או מקרובו . באשר לזרימת המים בבתים וכניסתם לדירה, אין בה טוב, ואם זו הייתה שנה בה אנשים נכנסו לפיתוי, חיבה, שבי, מחלות או מגפות, ואם זה היה בתוך בית פרטי, בדקתי את העניין שלו, ואם היה בו חולה שמת, אז האנשים חיפשו אותו בהספד שלו. בכי ודמעות . כמו כן, אם מרזבים זרמו בבית או שהתפוצצו בו עיניים, הם בוכים בעיניים על מותו של המטופל, או כאשר פרידת הנוסע, או על רוע וספקולציות בקרב תושביה, מצוקות הפוקדות אותו ממחלת הסולטאן . כמו כן, זרימת המים או הקיפאון שלהם מבשרים על כינוס אנשים . זרימתו במקומות של צמחים מאותתת על פוריות, ושפעו ושליטתו על בתי המגורים והבתים מעיני האדמה או זרימתו היא מצוקה של אלוהים אדירים על תושבי המקום ההוא, מגפה גורפת או חרב השמדת אם הדירות נהרסות ואנשים טובעים בה, אחרת זה יהיה ייסור מהסולטאן או מגיפה של מגפות . אם הוא ראה שהוא נתן מים בספל, זה מציין את הילד, ואם הוא שתה מים טהורים בספל, הוא קיבל טוב מבנו או מאשתו, כי הכוס היא תמצית הנשים והמים הם עוברים . כמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא שותה מים חמים, הוא התעונן, ואם ראה שהוא נזרק למים צלולים, הפתעה . ונאמר כי מעיין המים לעם הצדק הוא טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שתי עיניים זורמות מהם .~ ולמי שאינו פורענות צדיקה . והתפוצצות המים מקיר צער של גברים, כמו אח, חתן או חבר, ואם הוא רואה שהמים פרצו ועזבו את הבית, אז זה יוצא מכל הדאגות, ו אם זה לא יוצא מזה, זה עניין קבוע . אם המקום הזה הוא טהור, אז זה עצב בבריאות הגוף . וכל זה באל-עין כיוון שהיא לא הייתה עוזרת בית, ואם היא הייתה עוזרת בית, אז הוא השכן הכי טוב לבעליו, חי ומת עד יום הדין . וכמה מהם אמרו שאם יראה שיש מים זורמים בביתו, הוא יקנה משרתת . ואם הוא רואה כאילו העיניים התפוצצו, הוא מקבל כסף בנזיפה . ומים טהורים הם זולים והוגנים, ומי שרואה את זה כאילו הוא שתה יותר מדי מים מאשר הרגלו להעיר, חייו יהיו ארוכים . נאמר כי שתיית מים מהווה ביטחון מפני האויב, והלעיסה היא טיפול לעייפות ומצוקה בחיים . ופרש את היד במים תוך ערבוב כסף ובזבז אותו . ומים עומדים חלשים יותר ממים זורמים בכל מקרה, ונאמר כי מים עומדים הם כליאה, ומי שרואה שהוא נפל למים עומדים נמצא בתוך כליאה ומצוקה, ומים מלוחים מעוננים, ולגבי אריות אם הוא מתנקז מהבאר, ואז היא אישה שמתחתנת איתה ואין בה שום טוב . נאמר כי ראיית מים שחורים הורסת את התפקיד, ושתייתם נעלמה . ומים מעופשים הם חיים מייסרים, ומים מסריחים הם כסף אסור, ומים צהובים הם מחלה, ועומק המים הוא בידוד, השפלה והיעלמות חסד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמור : אם המים שלך נהפכים מדוכא, אז מי מביא לך מים מסוימים ~. המים החמים והחמים מאוד, אם ראה שהוא משתמש בהם בלילה או ביום, הוכה קשות על ידי הסולטאן, ואם הוא ראה כאילו השתמש בהם בלילה, הוא היה נבהל מהג'ין . צער המים הוא קשה ועייף, ושתייתו היא מחלה . קצף מים אינו כסף טוב . ומי ששותה ממי הים כשהם חומים, הם יכו על ידיהם מהמלך . ומי שרואה את זה כאילו הוא מסתכל במים צלולים ורואה את פניו בו כפי שהוא רואה את זה במראה, הוא ישיג טוב הרבה . אם הוא רואה את פניו בזה טוב, אז הוא עושה טוב לבני ביתו . ושפיכת מים היא לבזבז כסף בשאר תנאיו, כגון צרור או גלימת ראיה של העמק, כי הוא חושב שהוא השיג את זה ולא . ואין אוהבים את הכביסה מהמים, בין אם הם צלולים ובין אם הם כהים, חמים או קרים אחרי שהם נקיים, מותר לבצע כביסה, מכיוון שהשחיקה בפרשנות חזקה יותר מהשקעים וההבדלים של המים . ושנוא מעיני מים צער לא רץ . והליכה על מים היא הבל וסיכון, ואם הוא יוצא מזה, צרכיו מתקיימים . ומי שרואה שהוא נמצא בהרבה מים עמוקים ונופל לתוכם ולא מגיע לתחתיתם, אז הוא פוגע בעולם גדול ומתעייף, ונאמר שהוא נופל לעניין של אדם גדול . שטיפה במים קרים היא תשובה ותרופה למחלה, שחרור ממאסר, ביטול חוב וביטחון מפחד . ומי שרואה את זה כאילו שתה הרבה מים מתוקים, היו חיים ארוכים וחיים טובים. אם הוא שתה אותו מהים, הוא השיג כסף מהמלך, ואם הוא שתה אותו מהנהר, הוא השיג אותו מאדם, כמו זה של נהר בנהרות, ואם הוא שלף אותו מבאר, הוא הכה כסף עם טריק והונאה . ומי שרואה שהוא שואב מים ומשקה פרדס ועיבוד איתו, הוא ירוויח מכסף מאישה, כך שאם הפרדס או השתילים יניבו פרי, הוא ייתן לאישה ההיא כסף וילד, וישקה את הפרדס ואת נטיעה, יחסי מין עם אשתו . והמים נמצאים בספל זכוכית של ילד, אם הספל נשבר והמים נשארים, האם תמות והילד יישאר, ואם המים נעלמו והספל יישאר, הילד ימות והאם תישאר . אבן סירין נשאל על אישה שיש לה חזון שהיא שותה מים, אז הוא אמר : תן לאישה הזאת לפחד מאלוהים ולא לחפש שקר בין אנשים . בא אליו איש ואמר : ראיתי כאילו אני שותה מסמרטוטי בגדי, מים טעימים וקרים, והוא אמר : ירא אלוהים ואל תהיה לבד עם אישה שאינה מותרת לך, אז הוא אמר : היא אישה שהצעתי לעצמי ….

…באשר לכסף : אם היה עשוי ממנו בצורת כלי או תכשיטים או דומה לשבור או אותנטי, והוא חשב שמקבלים ממנו משהו מזה, הוא מפקיד כסף או סחורה . כך גם אם מדובר במראה של כסף, כל עוד הוא לא הביט בו בפניו . אם הוא יסתכל על זה על פניו, הוא ישיג את מה שהוא שונא בנוכחותו עם אנשים . וזה לא בסדר להסתכל במראה הכסופה . וכסף הקפיצה, אם לא נעשה, הוא תמצית האישה, האישה או המשרתת . אם הפובאה פוגעת במתכת שלה או במדינתה, היא פוגעת באישה מעיר הולדתה . אם הוא ראה שהוא נכנס למערת מתכת ופגע שם ברפרוף הזה, אז אשתו הוליכה אותו שולל בעניין שלה או משהו אחר בנושא ….

…איזו שפת ראייה יש לי דו לשונית? שפת החזונות והחלומות היא על פי שפות בעליהם, כך שמי שמדבר ערבית יגיד לך מה הוא ראה בשנתו בערבית, ומי שידבר בשפה אחרת. כמו אנגלית, צרפתית או גרמנית, זה יגיד לך לראות את זה . אבל השאלה כאן היא / מי דובר שתי שפות או יותר, איזו מהן תחלום? ובאיזו שפה הוא יספר את מה שראה? מנקודת מבטי, מה שאדם רואה מקבוצה זו, המדבר ביותר משפה אחת, יספר את החזון בשפה שהוא מתרגל הכי הרבה בזמן החזון, או שהוא יחיה בקהילה שלו בזמן ה חָזוֹן. באשר לחזון עצמו, הוא רואה דימויים וסמלים דרך מלך החזון, ולכן הוא מדמיין אותו עבורו, ומאז הרואה מעביר אותו ומוציא אותו בזמן החיתוך כדי לראות על פי השפה שבה הוא דיבר והשתמש בזה . אבל הוא מצא כמה אנשים שראו בחלום מישהו מדבר איתו בשפה לא מובנת, והפרשנות הזו לדעתי נובעת מכמה הסברים או פרשנויות, כולל שהוא יפגוש את האדם הזה שבבעלותו שפה זרה, או שהוא ישלוט שפה זו, או שהוא ייסע לארץ שפה זו, או שהוא חושב לנסוע למדינה זרה . לסיכום, למה שאנחנו רואים יש משמעויות מרובות, ותהליך הסרתו מבעל החלום, עבור המתורגמן, שונה מאדם אחד לאחר, מבחינת סגנון, כנות, הגזמה וערצה, וגם שונה מבחינת המונחים. של השפה המדוברת על ידי בעל החלום או החזון…

…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….

…בעקבות המלך ההוא . ומי שרואה את הסמכות הצודקת הנכנסת למקום, רחמיו של אלוהים אדירים מדכאים את המקום ההוא, ואם המקום הוא דבר השולל את כניסתו לערות, הרי שזו אסון . ומי שיראה שהוא שונה לשערי מלכים, הוא יזכה בניצחון על ידי נתינה . אם יראה שהוא נכנס למלך, הוא יקבל כבוד והנאה . ומי שראה שהוא מתמודד עם מלך, הוא השיג חסד של עין, הנאה וטוב, ולראות את המלכים המתים ציינו מה הם השאירו אחריהם . חזון המלך מעיד על ניצחון על אויבים וחוסר מוסריות . לראות את הסולטן האלמוני מציין אש, ים ושינה . אם הוא ראה שהמלך היה באיכות ירודה, זה היה עדות לניהולו הלקוי בקהילה . אולי לראות את המלך הצביע על מטבע הדירהם או הדינרים . ומי שרואה בחלום נסיך או סולטנה, אולי הוא עשוי לפקח על תסמיני האנשים . מי שיראה שהוא מחבק את הסולטאן או לוחץ איתו ידיים, הוא יסדיר איתו את מצבו . ומי שרואה שהוא רב עם סולטנה אז הוא מתווכח עם הקוראן, כי הסמכות היא בשפת הוויכוח . ואם החולה רואה שבקשתו נשלח סולטן לא ידוע, הם שליחי מלאך המוות, ואלוהים הוא הסולטאן . ומי שראה שהסולטן לוקח את מכסה המנוע, הוא ייקח את כספו . ומי שרואה שהסולטן במצוקה, אז הוא נסער . ומי שרואה שהסולטן משוגע, אז הוא מודאג . ומי שחושב שהסולטן נסוג ממועצתו, זו הפחתה או פטירת סמכותו . וכל מי שראה כי דוכן הסולטן נשבר בזה, או שהוא לא השלים את תפילתו, או שחרבו נלקחה ממנו, או שביתו נהרס, או שור סחב אותו, או שנרמס על ידי חיה , כל זה הוציא אותו מסמכותו . הבגדים השחורים של הסולטאן גברו כוחם, הלבנים הגבירו את הפאר ואת שחרור החטא, בגדי הכותנה הופיעו אדיקות וצניעות, ובגדי הצמר היו ברכה בשפע . אם המרגל רואה שהוא הפך לשליט, אז מצבו מתגלה, ואם האישה רואה שהיא שליט, אז היא מתגלה, ואם היא חולה, היא מתה . אם הוא יראה את עיוורונו של הסולטאן, אעוור אותו לחדשות עמו . המלך ההוא . ומי שרואה את הסמכות הצודקת הנכנסת למקום, רחמיו של אלוהים אדירים מדכאים את המקום ההוא, ואם המקום הוא דבר השולל את כניסתו לערות, הרי שזו אסון . מי שיראה שהוא שונה משערי מלכים, הוא יזכה בניצחון על ידי נתינה . אם יראה שהוא נכנס למלך, הוא יקבל כבוד והנאה . ומי שראה שהוא מתמודד עם מלך, הוא השיג חסד של עין, הנאה וטוב, ולראות את המלכים המתים ציינו מה הם השאירו אחריהם . חזון המלך מעיד על ניצחון על אויבים וחוסר מוסריות . לראות את הסולטן האלמוני מציין אש, ים ושינה . אם ראה שהמלך היה באיכות ירודה, זה היה עדות לניהולו הלקוי בקהילה . אולי לראות את המלך הצביע על מטבע הדירהם או הדינרים . ומי שרואה בחלום נסיך או סולטנה, אולי הוא עשוי לפקח על תסמיני האנשים . ומי שרואה שהוא מחבק את הסולטאן או לוחץ איתו ידיים, הוא יסדיר את מצבו איתו . ומי שרואה שהוא רב עם סולטנה אז הוא מתווכח עם הקוראן, כי הסמכות היא בשפת הוויכוח . ואם החולה רואה שבקשתו נשלח סולטן לא ידוע, הם שליחי מלאך המוות, ואלוהים הוא הסולטאן . ומי שראה שהסולטן לוקח את מכסה המנוע שלו, הוא ייקח את כספו . ומי שרואה שהסולטן במצוקה, אז הוא נסער . ומי שרואה שהסולטן משוגע, אז הוא מודאג . ומי שחושב שהסולטן נסוג ממועצתו, זו הפחתה או פטירת סמכותו . וכל מי שראה כי דוכן הסולטן נשבר על ידו, או שהוא לא השלים את תפילתו, או שחרבו נלקחה ממנו, או שביתו נהרס, או ששור סחב אותו, או שנרמס עליו בעל חיים, כל זה הוציא אותו מסמכותו . והבגדים השחורים של הסולטאן גברו כוחם, הלבנים הגדילו את הפאר ואת שחרור החטא, את בגדי הכותנה מראה של אדיקות וצניעות, ובגדי הצמר היו ברכה בשפע . ואם מרגל רואה שהוא הפך לשליט, אז מצבו מתגלה, ואם אישה רואה שהיא שליט, היא מתגלה, ואם היא חולה, היא מתה . אם הוא יראה את עיוורונו של הסולטאן, אעוור אותו לחדשות עמו ….

…באשר לקול ולדיבור, מי שרואה בגרונו סכר ולא פולט ממנו קול, חזונותיו מעידים על פתיחותו, ומי שרואה שהוא מדבר ערבית, זוהי השגת תפארת וכבוד. הוא ראה שהוא מדבר למילים שמוצדקות על ידי התבונה ויש להן טובות ותועלת, אז עדיף לו, ואם זה שונה ממנו אז הביטוי שלו נגדו ומי שראה שחבר בו דיבר מציין שמישהו הוא קדוש מעונה נגדו וחלקם אמרו שהקול הוא מוניטין של אדם בקרב אנשים. אם הוא חזק, טוב, אז הוא גאווה ומוניטין טוב. ואם זה שונה ממנו אז הביטוי שלו הוא נגדו והקול הגדול אינו זכותו של מחמוד לנשים…

…פחם ירקות אם אתה חולם על פחם ירקות מכובד, המשמעות היא מצבים נואשים וצער רב . אבל אם הגחלים בוערות בגחלים זוהרות, הרי שיש פרויקטים עם מזל ושמחות רווח בשפע שלא נגועים בשום דבר מטריד ….

…באשר לאצבעות, אמר אבן סירין כי חמש אצבעות יד ימין מעידות על חמש התפילות היומיות. באשר לאצבעות יד שמאל, הם מתפרשים על ידי ילדי האח. אם הוא רואה קישוט או שיינה על אצבעות יד ימין, אז הוא מבטא זאת בחמש התפילות. כמו כן, אם הוא רואה באצבעות יד שמאל, פרשנותו בילדי האח וראיית אצבעות שתי הרגליים מעידה על הקישוט ועל ישרות הדברים, ומי שרואה שהם מעוטרים או מבושים, אז שלו פירוש לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין בידיו ובין ברגליו, הרי זה השתקפות, וזה לא אצל מחמוד, ומי שרואה שהוא משזר את אצבעותיו, זה קשה ועוני, ומי שרואה שהוא סדק את אצבעותיו, זה מעיד על התרחשות של מילים מכוערות בין קרוביו פיצוח האצבעות נאמר כלעג ואולי יעשה מה שלא צריך…

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….

…Spittoon אם אתה רואה spittoon בחלום, זה מצביע על כך שתיווצר ידידות קלת דעת ועבודה שלך תתעלם . אם אתה יורק על ירוק, זה מנבא שהתנהגותך תהיה עניין של השתקפות ….

…ומי שרואה שיש לו חנית במשך שנתיים, אז יהיה לו בן ויהיה אפוטרופוס של עם, ואם החנית נשברה, מות הנער אם זה לא יתוקן בהחלקה או בפילור ועקמת החנית הוא מועבר על ידי הליכה בדרך לא אחידה ושבירת החנית עבור בעל התפקיד הוא בידוד ואובדן השן הוא השתקפות בעניינים ….

…אגם אם ילדה חולמת שהיא לבדה באגם בוצי ומשתולל, זה מנבא שתהפוכות רבות מתקרבות אליה, והיא תצטער על רשלנותה הקודמת ותתעלם מתורת המידות . אם המים חלחלו אל תוך הסירה והצליחו, במאבק מר, להגיע לעוגן של הסירה בשלום, אז זה מעיד על כך שהיא תהיה בהשפעת ייסוד שגוי, אך בסופו של דבר היא תתגבר על ההסתה הזו ותעלה לשורות הכבוד. והבחנה . זה עשוי להעיד על מחלתו של מישהו קרוב לה . אם תראה זוג צעיר במצב כמו שלה שמצליח להציל את עצמם, היא תגלה שחבר ביצע סתומים אך יצליח להחזיר לעצמו את מקומו בבית הטיפול שלה . אם אתה חולם שאתה מפליג מעל אגם צלול וחלק עם חברים שמחים והומוגניים, תרגיש מאושר מאוד והעושר ימלא את הדרישות שלך . אגם בוצי המוקף סלעים עקרים ועצים חשופים מסמל השלכות עצובות על עבודה ורגש . האגם הבוצי המוקף בעצים ירוקים מנבא כי ההתנהגות האתית הטמונה באופייך תחסן את עצמה כנגד רצונות רגשיים וכשהוא יתגבר היא תכוון את האנרגיה שלך למהלך בטוח ורווחי . אם האגם צלול ומוקף בשממה, בידור רגשי אתי יקלקל לכם את אורח החיים הרווחי . אם אתה רואה את השתקפות התצלום שלך באגם צלול, זה מעיד על שמחות קרבות וחברים נלהבים רבים . אם תצפו בהשתקפות העצים הדחוסים בעלים באגם, תוכלו ליהנות עד כדי שובע מבקשות האהבה לרגש ואושר . אם אתה רואה יצורים מוזרים ובוציים הנשפכים מהאגם ומאיימים עליך, אז זה מעיד על כישלון ובריאות לקויה בגלל בזבוז זמן, אנרגיה ובריאות בהנאות אסורות . תוכלו לסחוט את טיפת האושר האחרונה ולשתות עמוק מסירופ החרטה המר ….

…ומי שרואה את זה כאילו עיניו מכוסות, הוא יסבול משהו ממה שעינו מודה, ובאשר לעיוורון, זוהי אשליה בדת, ופגיעה בכסף מצד כמה כנופיות . ונאמר מי שראה שהוא עיוור, כי אם הוא היה עני, היא תרוויח עושר, ועיוורון מעיד על שכחת הקוראן, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים, למה עשית אותי עיוור? ” הפסוק . אם הוא רואה כאילו אדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו ומסלק אותו מדעתו . וראיית קפיר עיוורת מעידה על אובדן שפוקד אותו, דאגה או צער . ואם הוא רואה שהוא עיוור, עיוור בבגדים חדשים, אז הוא מת . ואם עיוור רואה שאדם טיפל בו ורואה את ראייתו, אז הוא מנחה אותו למה שיש לו יתרונות והקמפיין לתשובה . ואולי ראיית עיוורון הצביעה על העייפות של הזכר . אם הוא רואה את שחור העין בלובן, הוא מצביע על אפלוליות והן פוקדות אותו . נאמר שאדם הגיע לג'עפר אל סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו יש לי לבן בעיניים . הוא אמר : אתה תחווה מחסור בכסף, ואתה מתגעגע למשהו שאתה מקווה לו . ואם כמה מקרובי משפחתו נעדרים ממנו, אם הנעדר הגיע כשהוא עיוור, אז האדם של החזון נפטר מכיוון שחזונותיו מצביעים על כך שהבאי העיוור מבקר, ונאמר שטשטוש העיניים מ הלובן מלבדו מעיד על עצב גדול הפוקד את החזון איש וסבלני אליו בגלל סיפורו של יעקב עליו שלום . ומי שרואה כאילו מים שחורים יורדים מעיניו ולא ראה כלום, חזונותיו מעידים על חוסר הצניעות שלו, כי העין היא מושא לביישנות . באשר לבעיה בפנים מכיעור ופיצוח, זוהי אינדיקציה לצניעות וחוסר בה, כשם שפרצוף טוב הוא עדות לצניעות בפרשנות . ופנים צהובות, עדות לצער שפוקד את החזון איש . ונמשים על הפנים, עדות לחטאים תכופים . באשר לאף, מי שרואה שאדם עקץ את אפו, הוא מדבר אליו במילים שהוא מכריח את אפו . ונאמר שגדם האף הוא מקורו, המעיד על מות הגדם, ונאמר שזה מעיד על מותה של אישה שיש לה גדם, אם היה לה הריון, ונאמר גדם האף הוא שהוא סובל מאובדן, כי אם האף ממנו מראה כיעור, והסוחר אם הוא רואה את זה כאילו האף שלו הוא גדם, הוא מפסיד במסחר שלו ….

…ומי שרואה את נביא מוחמד שלנו והיה במצוקה, הוא ישוחרר, או שאסור ישוחרר מכלאו, ואם הוא במחירים גבוהים אז הוא ישוחרר, גם אם נעשה לו עוול, ניצחון, או שהוא מפחד ביטחון . וחזונו הוא בשורה משמחת למחפש התוצאה הטובה בדתו ובעולמו . אם הוא רואה אותו בא אליו, או מפקיד אותו בתפילתו, האכיל אותו במשהו טוב או הלביש אותו בצורה הגונה, ואם הוא מלומד שעשה את מה שהוא יודע, ואם הוא מתפלל שיש לו הגיע לבתיהם של אנשי הכבוד, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא לא מאמין, הוא מונחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז האמינו באלוהים ובשליחו. הנביא האנאלפביתי ). חזון הנביא מצביע על הצגת טיעונים, אמיתות המאמר ומימוש ההבטחה, ואולי איבה, קנאה ושנאה התרחשו ממשפחתו וקרוביו, ואולי משפחתו נפרדה ועברה ממולדתו לאחרים, ואולי היתום מ הוריו תפסו אותו . החזון שלו עשוי להצביע על הצגת כבוד, כיוון שהפאון בירך אותו, והגמל נשק לרגליו, והוא לקח אותו לשמיים, והזרוע דיברה אליו, והעצים הלכו אליו . אם הרואה היה אחד מהכולינים המטפלים בעיניים, הוא הגיע לכמות רבה בהתהוותו, כי עליו השלום, תגובת עינו של קטאדה . ואם אנשים מותשים מצמא, הדבר מעיד על ירידת הגשם משום שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום את מעיין המים בין אצבעותיו . ואם אישה ראתה אותו שזכה לדרגה רבה, לתהילה טובה, צניעות ויושר, ואולי היא סבלה מפורענות והולידה צאצאים טובים, גם אם היה לה כסף שהוציאה לציית לאלוהים הכל יכול . לראות אותו עליו השלום מעיד על סבלנות לפגוע . אולי חזונו הצביע על ניצחון המאמינים והרס הכופרים, ואם חייב ראה אותו, חובו הוצא, ואם ראה אותו חולה נרפא על ידי האל הכל יכול. הוא נוטה לכפירה, ואם הוא ביקר בקברו, הוא הכה הרבה מאוד כסף, ואם ראה שהוא בנו של השליח, עליו השלום, הוא ציין כי אמונתו נקהה וודאות . וכל מי שראה שהוא הופך בצלמו, עליו השלום, והוא תלמיד המלך, השיג אותו והארץ נקשרה אליו, ואם הוא היה בהשפלתו של האל הכל יכול, ואם ביקש ידע, הוא השיג את זה, ואם הוא היה עני, או רווקה, הוא התחתן, או שהיה במקום שהוכה, אז הוא חי עם ברכתו ומי שראה אותו, עליו השלום, קרא במקום פורה רב ואנשיו . אם היא רואה אותו בהריון או שבעלה רואה אותו, האמת היא מילים . ומי שרואה אותו טוב הוא גידול בדת המחפש, ומי שרואה את זקנו השחור יזכה להנאה ופוריות . ואם הוא רואה את צווארו מעובה, הרי שהאימאם חאפז נועד לאמונם של המוסלמים, ומי שרואה אותו, עליו השלום, במחנה צבאי עם נשק עליו תוך כדי צחוק, אז הצבא המוסלמי יובס . אם הוא רואה שהוא, עליו השלום, מסרק את ראשו וזקנו, הוא מציין שהם נעלמו . ומי שיראה אותו עושה אחווה בין החברים, הוא יקבל ידע ופסיקה . ומי שראה את קברו עליו השלום והוא היה סוחר שהיה לו רווח בסחר שלו . אם הוא רואה שהוא אבי הנביא לשלום, אז דתו מושחתת וודאותו נחלשת . אם הוא רואה את אחת מנשותיו של הנביא, עליו השלום, שהוא אמו, אמונתו גוברת . אם הוא רואה שהוא הולך אחרי הנביא, עליו השלום, אז הוא עוקב אחר הסונה . ומי שרואה שהוא אוכל לבד, המחפש אוסר על הנוזל ולא נותן נדבה . ואם הוא רואה את הנביא, עליו השלום, בלי נעל, אז הוא מזניח את התפילה עם הקהילה, וכל מי שרואה אותו לובש את נראותו, הוא מצווה עליו לשאוף למען ה 'הכל יכול . ומי שרואה את דמו מעורבב בדמו של הנביא עליו השלום, הוא יתחתן בכבוד . אם הנביא נתן לו משהו רצוי, כמו רטוב ודבש, אז היה משנן את הקוראן ומשתכר בידע כפי שהוא נתן לו . ומי שרואה את הנביא, עליו השלום, בדמותו של צעיר גבוה, יהיו מריבות ורצח בקרב אנשים. אם הוא רואה אותו בזמן שהוא שייח זקן, אז העם בריא, ואם הוא רואה אותו לבן, אז הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומשפר את מעשיו . ומי שרואה אותו מעורר אותו או מתווכח איתו, זו כפירה שהוא הביא בדת ….

…נדיר, אמרו כמה מהביעים, הייתי הרעלה וצפיתי בתכונות המכובדות של מקדש אלכסנדריה, אז ראיתי כאילו אני על שפת ים חריפה על חוף צוק, אז נפלתי תחתיה, אז קמתי אחרי כולנו נפלנו ורצינו לקום מהמצוק ההוא. הנייר המכתבים שלי הוא רק עם אוכף של זהב, ברוקדה וברוקדה ונוצות וכבוד, אז התלבשתי בכבוד ורכבתי על הסוס הזה, ואם אני בקרב אנשים רבים ) הם הולכים בזמן שאני בעיצומו של אותם, כל כך מעט עבר, וקרה ביני לבין סגן הסולטנות האצילית, שני דברים והוא התבלבל וטרח באמירה והוא רצה לעשות דברים גדולים, אלוהים לא יכול לעשות את זה וראיתי שזה היה אימה, וזה היה הביטוי של אל-זקיבה ואני הייתי על זה. ואז אחרי המקרה הזה זמן קצר אחר כך, מישהו שסיפר לי על הגעתו של אותו אדם שראיתי שלף עם היד מתחת לצוק בעיניים, הגיע עם מסורת מכובדת להאציל את התביעה של הסולטנות הנכבדה לפער הנ~ל. ממה שקרה ביני לבינו, כך שנראיתי לפגוש אותו, ואם אני פרסי והשתמשתי בזה באופן שראיתי, אז לבשתי כבוד והשתטחתי לאלוהים הכל יכול, ולקח אחרי בביטוי שלו, ורכבתי על הסוס, והיצירה הלכה בדרך שראיתי, יהי שבח ותודה לאל, והזכרתי זאת כדי להראות עלי את ברכת האל ….

…חילול השם הוא בחלום הגנה על חוב, ולכן מי שרואה בו יופי וטוב הוא בחובות . ומי שראה ששפתיים של עיניו הופכות לבנות, זה מעיד על מחלה הפוגעת בו בראש, בעיניים או באוזניים . או חירשות ….