…מספר תשע 9: זה עשוי להצביע על הריון מכיוון שזה בדרך כלל תשעה חודשים, וזה עשוי להצביע על ליווי מי שלא טוב בזה כי האל יכול אמר : ( והיו במדינה תשע דרגות שמקלקלות את האדמה …) והוא עשוי לגלות מידע חשוב ועובדות מוזרות, במיוחד אם הרואה מחפש את האמרה הקב~ה : ( והגענו למשה תשעה ניסים …)…

…מי שרואה בחלום שהוא מוצא עץ גדול מעץ, דרגתו פוחתת, ורכושו ייעלם . ואם יש ברשותו דברים גדולים, אז הוא יזכה בסמכות ובאפוטרופסות, אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יזכה לתועלת ולטובה . עמל, אם יש בו אש, מעיד על סיפוק הצרכים, ואם יש בו אש, אז זה מעיד על דאגות וייסורים . תלתל הזהב והכסף מעיד על כנות במונותאיזם וחוסר משוא פנים לפולחן . וזכוכית מסתלסלת מעידה על הונאה ורמאות . הצליחה עשויה להתייחס לאישה הסובלת מכשל הריון מהיר, או לגבר שנרגש מדי . זה עשוי לציין את הכלא ומיקומה של המשטרה שהוקצה לעונש . ומסמן להקל על הדברים אם זה לברזל ….

…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….

…מיקאל, עליו השלום, חזונו בחלום מעיד על השגת ברכה בשני עולמותיהם של אדוקים . דבר הרואה יקבל חסד והנאה וייכנס לגן העדן כי הוא מלך הרחמים . חזונו של מיקאל הוא סימן לפוריות, פרנסה, ברכות ושפע גשמים . אולי החזון שלו הצביע על עקרות או הריון סטרילי והקלות קשות . ואם היה רואה אותו נוסע, הוא היה מפחד . והוא עשוי להיות מושעה מנסיעתו מכיוון שהוא דואג לגשם בזמן שהוא לא פעיל . החזון שלו למי שנפגע מהגשם הוא דאגות ואבות, ולבעלי החקלאים פרנסה ורווחים . מי שהוסב בצלמו של מיקאל יזכה לפריון וכסף, ומיטתו תשתפר ….

…בוץ נמצא בחלום, כי מי שהולך בו יקבל סכסוכים וקשיים . ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, אז הם מפחדים . בוץ, אם המטופל רואה זאת, הוא זמן רב לאחר מחלתו, אלא אם כן הוא רואה שהוא יצא ממנו . ואם המטופל עובר דרכו, הוא ייכנס לפורענות או לכלא . וללוש את החימר ולהכות אותו בחלב אינו טוב משום שהוא מעיד על צער, ייסורים ומריבות . צרת הבוץ היא מריבה ומצוקה, והיא עשויה להצביע על דת או דיבורים בתוכנית, ואולי היא מעידה על הריון לאישה עם ילד זכר, כי אלוהים אדירים אומר : ( ובראנו את האדם מזן חימר ) . והבוץ מעיד על שיבוש תנועות וקיצוץ תפילות . והבוץ אם התגעגעתי אליו . אולי הבוץ היה לוח עבור הקורא, ואולי הבוץ הצביע על גאווה בברכות, בפוליתאיזם או בחשיבה על אלוהים . אולי הבוץ היה סימן לנימוסים רעים וקשים . ואם הארץ הייתה צחיחה והוא ראה בוץ בחלום, היו בשורות טובות עבורו שיש הרבה דשא . אם הבוץ היה מבאר, זה הצביע על ירושה ומראה הבריכה, או על פיקדונות וסודות . ראה גם חימר ….

…האישה הזקנה היא בחלום אין אונות, ואולי היא מציינת את העולם שנעלם, ואולי היא מתייחסת להבא מכיוון שהיא נגד העולם, והיא מתייחסת ליין כי זה אחד משמותיה, והיא מתייחס לפרה כי זה גם אחד משמותיה . אולי הזקנה בחלום הצביעה על הריון לאחר ייאוש ממנו . אולי לראות את הזקנה הצביע על הונאה, הונאה, לחישה ונוגעת ללב . הזקנה החולה חסרת אונים, והצמא הוא בצורת. אם ילדה תחזור הבצורת תוסר, ואם הזקנה האלמונית נכנסת לחולה שחושש מוות, זו עדות טובה לאישה ההרה . והזקנה מציינת את ארץ סבכה שאינה צומחת . ומי שרואה מבט מכוער ישן, זה מעיד על מרדה ומלחמה . לזקן הכופר אסור כסף, והזקנה החמושת היא כסף מותר בהנאה למי שרואה את זה . ומי שזקן יזכה ליראת כבוד . והזקנה האלמונית מעידה על השנה העקרה . הזקן המכוער עשוי להיות מבשר על סיום המלחמה והבצורת, והזקן הדל עשוי להיות שנת בצורת, ואם היא תשמין, השנה תגיע . והזקן בעל הפנים האפלים נמצא איתם בעולם והולך לג'ה, ואם היא עירומה, זו שערוריה בעולמו . ומי שרואה אישה זקנה שנכנסת לביתו, עולמו בא אליו, ואם הוא רואה אותה היא עוזבת אותו, עולמו נעלם . ואם אישה רואה שהיא הזדקנה, זה טוב העולם שלה ….

…ומי שרואה שהוא תפס הריון, אז הוא מציין שכסף, ידע, נימוסים, שבחים וטובים הושגו ככל שראה ….

…ומי שרואה את זה כאילו עיניו מכוסות, הוא יסבול משהו ממה שעינו מודה, ובאשר לעיוורון, זוהי אשליה בדת, ופגיעה בכסף מצד כמה כנופיות . ונאמר מי שראה שהוא עיוור, כי אם הוא היה עני, היא תרוויח עושר, ועיוורון מעיד על שכחת הקוראן, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אלוהים, למה עשית אותי עיוור? ” הפסוק . אם הוא רואה כאילו אדם עיוור אותו, אז הוא מטעה אותו ומסלק אותו מדעתו . וראיית קפיר עיוורת מעידה על אובדן שפוקד אותו, דאגה או צער . ואם הוא רואה שהוא עיוור, עיוור בבגדים חדשים, אז הוא מת . ואם עיוור רואה שאדם טיפל בו ורואה את ראייתו, אז הוא מנחה אותו למה שיש לו יתרונות והקמפיין לתשובה . ואולי ראיית עיוורון הצביעה על העייפות של הזכר . אם הוא רואה את שחור העין בלובן, הוא מצביע על אפלוליות והן פוקדות אותו . נאמר שאדם הגיע לג'עפר אל סאדיק, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו יש לי לבן בעיניים . הוא אמר : אתה תחווה מחסור בכסף, ואתה מתגעגע למשהו שאתה מקווה לו . ואם כמה מקרובי משפחתו נעדרים ממנו, אם הנעדר הגיע כשהוא עיוור, אז האדם של החזון נפטר מכיוון שחזונותיו מצביעים על כך שהבאי העיוור מבקר, ונאמר שטשטוש העיניים מ הלובן מלבדו מעיד על עצב גדול הפוקד את החזון איש וסבלני אליו בגלל סיפורו של יעקב עליו שלום . ומי שרואה כאילו מים שחורים יורדים מעיניו ולא ראה כלום, חזונותיו מעידים על חוסר הצניעות שלו, כי העין היא מושא לביישנות . באשר לבעיה בפנים מכיעור ופיצוח, זוהי אינדיקציה לצניעות וחוסר בה, כשם שפרצוף טוב הוא עדות לצניעות בפרשנות . ופנים צהובות, עדות לצער שפוקד את החזון איש . ונמשים על הפנים, עדות לחטאים תכופים . באשר לאף, מי שרואה שאדם עקץ את אפו, הוא מדבר אליו במילים שהוא מכריח את אפו . ונאמר שגדם האף הוא מקורו, המעיד על מות הגדם, ונאמר שזה מעיד על מותה של אישה שיש לה גדם, אם היה לה הריון, ונאמר גדם האף הוא שהוא סובל מאובדן, כי אם האף ממנו מראה כיעור, והסוחר אם הוא רואה את זה כאילו האף שלו הוא גדם, הוא מפסיד במסחר שלו ….

…מספר ארבעים 40: הוא הבטיח פקוד והוא מילא בגלל שהקב~ה אומר ( כך זמן הלורד שלו הושלם וארבעים לילה ) או בתחילת הריון, כי הוא, שאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אמר ( כי אחד מכם מתכנס ברחם אמו ארבעה ימים של זרע …)….

…המלכודת היא בחלום אדם בעל דת קטנה, טריק וערמומי . מי שרואה שהוא מכוון מלכודת לתפוס ציפור, הוא זומם עם איש ענק . אם האישה רואה שהיא מכניסה מלכודת, ובכל פעם שציפור עפה לתוכה, היא מבקשת הריון מבעלה ולא מוכיחה את הריונה . ראה גם את הרשת, וראה דיג ….

…ומי שרואה המן והטונגפן וכדומה, שהוא מתוק ללא הריון, הרי זה כסף מותר ללא חסד, כי אלוהים אדירים אמר: ~ ושלחנו להם המן ושלום ~….

…ההגבלה, עבור שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמרה : האהוב ביותר של הרשומה הוא התגמול, וההגבלה היא קבועה בדת . אם זה מכסף, אז זה תקף בעניין הנישואין, ואם זה מאפס, אז זה יציב בעניין לא נעים . ואם זה היה עשוי מעופרת, זה נשאר בעניין של חולשה וחולשה . ואם זה היה הריון, אז זה יציבות בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותחזיק בחבל אלוהים .~ ואם זה מעץ, זוהי הוכחה לצביעות . אם זה מסמרטוט או חוט, אז זה מקום בעניין שאין לו זמן . ואם האדם הכבול הוא אדם דתי או במסגד, הרי זו ההתמדה שלו בציות לאלוהים הכל יכול, ואם הוא בעל סמכות וראה עם כך חבישת חרב, הרי זו ההתמדה שלו בציות לאלוהים כל יכול . ואם הוא היה מבני העולם הזה, אז הוא יציב במיץ שלו . המגבלה למטייל מהווה מכשול לנסיעתו, ולסוחרים מזוודות האריה שהם מקפידים עליו . מה שמודאג הוא התמדה של דאגתו . ולחולה יש את משך מחלתו . מי שמאמין שהוא מחויב למען האלוהים, אז הוא ישתדל קשה בעניין ילדיו ויציית להם . אם הוא רואה שהוא כבול בעיירה או בכפר, אז הוא המתנחל שלה. אם הוא רואה שהוא קשור בבית, אז הוא סובל מאישה . אם הוא רואה את ההגבלה מצומצמת, אז העניין מחמיר מבחינתו . והגבלת הנאה תמשיך ותגביר את הנאתו . ואם הקשור יראה שהגביר אילוץ נוסף, אם הוא חולה, הוא ימות בו . למרות שהיה בכלא, הוא נכלא זמן רב . ומי שרואה שהוא קשור לעץ, הוא נעול בעניין של אדם צבוע . ומי שרואה שהוא כבול כשהוא לובש בגדים ירוקים, אז קומתו היא בעניין דת ורכישת שכר של סכנה גדולה, גם אם הוא לבן, אז קומתו היא בעניין של ידע, פסיקה, יופי ויופי . אם הוא אדום, הרי שמעמדו הוא בעניין של כיף ושמחה . ואם זה צהוב, אז המעמד שלו הוא במחלה . ומי שרואה שהוא מחויב לשרשרת זהב, הוא ממתין לכסף שהלך אליו . אם הוא רואה שהוא קשור בארמון בקבוקים, אז הוא מלווה אישה יפה, וחברותה נמשכת איתו . ואם הוא היה בנסיעות הוא נשאר בגלל אישה . ומי שרואה שהוא מזוהה עם אדם אחר בשרשרת, מעיד על רכישת חטא גדול, שבגינו הוא חושש מנקמת הסולטאן . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה פושעים יום אחד, כבולים באזיקים .~ נאמר כי ההגבלה הייתה במקור הזדקנות ועוני . חלקם אמרו כי ההגבלה מעידה על נסיעה, משום שהיא משנה את ההליכה ….

…מיקאל, עליו השלום, חזונו בחלום מעיד על השגת ברכה בשני עולמותיהם של אדוקים . דבר הרואה יקבל חסד והנאה וייכנס לגן העדן כי הוא מלך הרחמים . חזונו של מיקאל הוא סימן לפוריות, פרנסה, ברכות ושפע גשמים . אולי החזון שלו הצביע על עקרות או הריון סטרילי והקלות קשות . ואם היה רואה אותו נוסע, הוא היה מפחד . והוא עשוי להיות מושעה מנסיעתו מכיוון שהוא דואג לגשם בזמן שהוא לא פעיל . החזון שלו למי שנפגע מהגשם הוא דאגות ואבות, ולבעלי החקלאים פרנסה ורווחים . מי שהוסב בצלמו של מיקאל יזכה לפריון וכסף, ומיטתו תשתפר ….

…נושאת שד : זה עשוי להצביע על נוכחותם של ילדים המגדלים ילדים, וזה עשוי להצביע על הגעת הילדה, וזה עשוי להצביע על צעיף הנערה או על תחילת הצעיף שלה, מכיוון שהוא עשוי להצביע על בטיחות מפני זנות, וזה עשוי להצביע על הריון ….

…אובליסק הוא בחלום סימן לאישה שמכניסה אליו חוט . אז מי שראה שיש לו אובליסק ביד, ואשתו בהריון, היא ילדה לו בת . אם אין הריון, הרי זה עבורו לנסוע . ראה גם מחט ….

…פריחה היא תענוג וטוב בחלום . מי שיראה זר על ראשו, הוא יתחתן . ומי שיראה את הקוביות בזמן אחר, הוא יקבל את זה . ופרחים בצבעים שונים מעידים על העולם ורעננותו וחפציו . ופריחה היא חדשות טובות על הריון לנשים והקלה על דאגה . ופרח בחלום הוא אישה יפה, ולכן מי שרואה אותה מציע לאישה יפה שאינה קשורה אליו או אליה . והפרח בחלום הוא סימן של גרגרנות, שעשוע, משחק, צחוק, צילום ולבוש יפה, כך שמי שנתקל בה בחלום אולי הטיה את עצמו למה שהזכרנו, או שהוא נתקל במישהו שמשתמש בזה, והוא עשויים להתחתן או לקנות משרתת או זמרת . ונוס היא אשת המלך . ונאמר : אישה זרה, הרואה אותה והייתה רווקה, תינשא לאישה ממיןו . ראה גם ורדים ….

…מתוך ייאוש, יתמות, כאב, קשיים, פאניקה, מעידה, זיעה, עירום, בידוד, דחייה, גניבה, עלבון, השפלה, אובדן, בגידה, מאסר, הריון כבד, אומללות, עריצות ואשליה באשר לייאוש מהעניין : הראיות כי הקלה וישועה היא שאלוהים הכל יכול אומר : ~ כשהם נסערים הם ניצלו .~ והקב~ה אמר : ~ גם אם השליחים היו נרדפים וחשבו שהם שיקרו, הניצחון שלנו יגיע אליהם .~…

…הסכין : מי שמרוויח אותה בחלום ידווח לאישה אם הוא בפרישה, ואם אשתו בהריון, בנה יתברך, ואם יש לה את מה שתומך בזכר, אז היא זכר, אחרת היא נקבה . החנית . אם לא היה לו הריון, והוא ביקש עד עם הימין, הוא מצא אותו . אם זה היה עבר, העד היה צודק, ואם זה לא עבר או עם שאריות, עדו נפצע, ואם הוא היה מכוסה בכיסוי עבורו או שעדותו נדחתה בגין אירועים שנראים ממנו באחר עדות . אם אין בזה שום דבר, הרי שזו תועלת מהעולם שהוא יכול להשיג, או קשר אליו, או אח שמלווה אותו, או חבר שמתיידד איתו, או משרת שמשרת אותו, או עבד שבבעלותו באישור אנשים . אם הוא נותן סכין שאין איתה נשק אחר, הסכין מהנשק היא סולטן, וכך גם הפגיון . והסכין הוא תירוץ, כי אלוהים אדירים אומר : ~וכל אחד מהם הביא סכין .~ ונאמר שמי שרואה בידו סכין כשהוא לא משתמש בה, אז הוא מספק לבן שקית, ואם הוא רואה שהוא משתמש בה, אז זה מעיד על הפסקת העניין בו הוא הוא ….

…מי שראה שהוא מטפל במשהו משיניו : עד שהוא שלף אותו, או שהוא ראה שזה מרפא אותו ממשהו אחר ושלף אותו, אז הוא לא אוהב קנס כספי או משהו דומה . אם הוא רואה את כל שיניו נושרות ונופלות לידו או ברשותו, אז הוא יגדיל את מספר צאצאי אנשי אותו בית . אם הוא ראה שכולם נופלים, אז אנשים עם שיניו ימותו לפניו, על פי סעיד בן אלמוסייב . סעיד נהג להשתמש בשמות בפרשנות הרבה, ואם היה רואה שהוא איבד כמה משיניו, הוא היה מתנכר את מי שייחס לו את השן ההיא, ואל-קייראוואני אמר : אולי השיניים מעידות על השיניים שיש להן אדם הגוף, והפרנסה מחוברת לבטן . הכסף עשוי להצביע על מה שאדם משתמש בו כדי לחפש את פרנסתו ולהרוויח אותה, כגון בעלי חיים, משרתים ונוחות . מי שראה שכולו נושרו, הסתכלתי על מצבו, על זמנו ועל הערנות שלו . אם כל בני ביתו היו חולים במגיפה וכדומה, הם נספו, והוא נשאר אחריהם . ואם אין לו משפחה ויש לו כסף, יגזלו את כספו ויקחו את ברכתו . אם הוא היה עני, זה שיוחסו לו שיניו מת, ונשאר אחריהם . באשר לאובדן של שן אחת, אם זה היה ללא טיפול ועברת ממנה כשנפלה, החולה נפטר מביתו, או נפגע מכסף . ואם בזמן נפילתו הוא לקח את זה בידו או לחץ אותו לבגדו, אז תסתכל על מצבו, ואם היה לו הריון, ילד בא אליו לפי ערך מהות השן שלה מיקום, אחרת זה טוב לאח או קרוב משפחה שחתך אותו . ואם יש דם, הרי זה חטא ניתוק הרחם, אלא אם כן הוא חייב בחוב, והוא נדרש ומטופל בכדי לחסל אותו ….

…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….

…קמפור הוא בחלום שבחים והדר . וקמפור מעיד על צדקה בסקרמנט, הריון עם ילדים, ואם נראה קמפור, זה עדות למעשים טובים, וזה מדולדל עם הצדיקים ….