…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….

…ונאמר שאם ראה שהוא נהרג והוא לא יודע מי הרג אותו, אז הוא שריה קטנה כי אלוהים אדירים אמר: ~ הריגת אדם לא מאמינה לו. ~ אם הוא יודע מי הרג אותו, אז הוא יזכה בו ניצחון ….

…ומי שרואה שמישהו הרג אדם ושם אותו על צווארו, הוא ידרוש ממנו להיות מאוהב ולקבל אותו מהנזק ההוא על פי משקלו וקלילותו של הנייד ….

…ומי שרואה כאילו הרג ילד ומרח אותו, אז זה מצביע על כך שהוא קורא לו למשהו אסור, ואולי הוא יציית לו בו ….

…ומי שרואה שהוא הרג אדם ולא ידע מה הוא או ראה את זה, אז הוא ינצח על אויביו וינצל מדאגה וממצוקה, כי אלוהים אדירים אמר: ~ והרגתי נשמה והצלנו אותך מ צער . ~…

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו שלא בצדק, אז הוא יהיה צייתני ולא צודק לעצמו, ואלוהים יביא עליו כוח לאחת המדבר כי אלוהים אדירים אומר, ~ ואז הוא מתעלל, כדי שאלוהים יתמוך בו . ”…

…אם הוא רואה שהוא הרג מישהו ודם לבן נפלט מגופו, זה מצביע על כך שדתו נעלמה ….

…ונאמר כי מי שראה כי הרג את עצמו יתברך בתשובה על הקב~ה האומר ~ תשוב על צדיקיך אז תהרגו את עצמכם ~….

…ומי שרואה שהוא הרג מישהו והדם זרם מגופו עשיר בכמות הדם שיצאה מכסף, ואם לא נשפך ממנו דם, שלא כמוהו, ואם הוא רואה שגופו מוכתם עם הדם של הנרצחים, ואז הוא יקבל כסף מכספו ….

…ומי שראה שהוא הרג אדם והניח לו ללכת, אז היה ההרוג מרוויח מהרוצח את מה שהוא שונא מלשונו, ונאמר שהוא יסבול טוב ממנו ….

…מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא ינתק ממנו חבר, אז הוא יקבל טוב וייהנה ממנו עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עשה עוול לנרצח, ומי שראה שהוא נהרג, הוא יש לו חיים ארוכים ….

…ומי שרואה שהוא הרג נחש והרים אותו בידו או חילק אותו והרים אותו, אז הוא מחליט לזכות בניצחון על האויבים ולקחת את כספם ….

תנין : שכן הוא אויב של גנב עיקש, שאינו בטוח מאויב או מחבר, כמו מעמדם של השבעה, וכך גם כל ניבים . אם היה רואה שהתנין גורר אותו למים והורג אותו במים, אז מותו יהיה בידי אויב, ואולי הוא יהיה קדוש מעונה . אם הוא מכה מבשר התנין או מדמו או מעורו או מחלק מאיבריו, הוא יכה מכספו של אותו אויב ….

…היו בטוחים כשאתם חולמים על היצור הזה שרוב החברים שלכם ישלו אותך . האויבים ישנו אתכם בכל הזדמנות . אם אתה חולם שאתה דורך על גבו של תנין, אתה יכול לצפות להסתבך, ותתאמץ קשה להיפטר מעצמך . שימו לב לאזהרה זו כאשר חלומותיכם מבקרים אצלכם כך . הימנע מלתת את הביטחון שלך אפילו לחברים . חלום על תנין, למעט במקרה שאתה הורג אותו, הוא חלום שלילי ושלילי לכל האנשים הקשורים לחלום . זו הייתה אזהרה חלומית ….

…ומי שרואה שהתנין גרר אותו למים, הסולטן לוקח ממנו משהו והוא שונא את זה ….

…באשר לתנין, זהו אויב בוגדני. אם הוא רואה שהוא פגע בתנין, הוא יפגע באדם גם כן, ואם הוא יראה שהוא גרר את התנין לארץ, אז הוא יזכה באויב או ביריב, וכל מי שרואה שהוא הכה מפי התנין בשר או עור או משהו מזה, ואז זה פוגע מכסף של האויב שלו באותה מידה. באשר לצב, זה בן אנוש. חוקר סגפן למדעי העתיקה, מי שרואה שהוא פגע בצב בביתו או בדרך לקרקע, יש ידע…

תנין, חזונו בחלום מעיד על שוטר, כך שלא אויב ולא חבר יוכלו לאבטח אותו, והוא גנב בוגד . זה מציין גם את הבוגד הלא צודק . מי שרואה שהתנין גורר אותו למים והורג אותו בתוכו, ואז הוא נופל לידיו של שוטר שלוקח את כספו והורג אותו . ראיית תנין בחלום מעידה על מוסריות, רווח אסור, אסור, פחד ומצוקה מרוח עומדת או משודדים . אולי חזונו הצביע על מטמורפוזה של החיים עקב טביעה . ומי שרואה שהתנין גורר אותו למים, סולטן או אדם לוקח משהו מביתו בזמן שהוא שונא . אם היה רואה שהוא גורר את התנין לארץ, היה מרוויח אויב או יפתור וייקח ממנו את כספו . ומי שרואה שהוא הכה מבשר התנין או מעורו או משמנו או ממשהו, אז יכה מכספי אויבו עד כדי כך ….

…ומי שיראה שהוא גרר את התנין לארץ, הוא יכבוש את אויבו ….

תנין : שוטר כי זה הדבר הכי מרושע בים שאינו בטוח מאויב או מחבר, והוא גנב בוגדני, והוא כמו שבעה, והוא גם מלמד את הבוגד הלא צודק . מי שרואה שתנין גורר אותו למים והורג אותו בתוכו, ואז הוא נופל לידיו של שוטר שלוקח את כספו והורג אותו . הברכה, ואז הוא מספק ….

…** החזון של עיישה שהיא הרגה ג'ין בסמכותה של עיישה, אם המאמינים – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שהיא הרגה את יאנה, אז היא באה לתוכה לראות את הישן, וזה נאמר ל אותה : אמא, על ידי אלוהים, היא הרגה מוסלמי. היא אמרה : מדוע הוא נכנס לנשות הנביא? נאמר לה : מה שבא לך חוץ מבגדיך, אז היא הפכה לבהלה והורתה לשתיים אלפים למען האל…

…רצח אם אתה רואה רצח בחלום, זה מנבא שתסבול הרבה מהטעויות של חבריך . עבודה פושרת . תראה אירוע מוות . אם אתה חולם שאתה מבצע רצח, זה מנבא כי תסתבך בהרפתקה מכובדת שתזהם את שמך ומוניטין שלך . אם חלמת שמישהו הרג אותך, זה מנבא שהאויבים מתכננים להפיל אותך . אם אישה חלמה שהיא עדה או קיימת מערכת יחסים כלשהי עם רצח, זה מנבא שהיא תחווה פאניקה מחשש ששמה יקושר לשערוריה . אם חלמת שביצעת רצח, אז זה מנבא שתסבול ייסורים גדולים בגלל אדישותם של אחרים, וכי האפלוליה של האווירה הסובבת אותך תגרום לחרדה מבלבלת בקרב הקרובים אליך . אם אתה חולם שחברך התאבד, תתקשה לפתור עניין חשוב מאוד . אם חלמת שאתה הורג אדם לא חמוש, זה מנבא עצב וכישלון בעניינים עסקיים . אם אתה הורג אדם בהגנה או הורג מפלצת מוחצת אז זה אומר ניצחון ועלייה במרכז ….

ומי שרואה שהוא הורג אותו, שיראה את המסופר עליו, ירא את האלוקים הכל יכול ויעצור ….

ומי שרואה שהוא מכוון מאמין בכוונה, אז הוא שובר את הצום בכוונה במהלך הרמדאן ….

…וכל הרואה שהרג נחש בכריתו או במיטתו, יתפרש על ידי מות אשתו ….

…באשר לרצח, מי שרואה שהוא הרג מישהו ולא מנתק ממנו איבר, אז יש טוב וטובת הנאה עבור אותו נרצח, ונאמר שהרוצח עוול על הנרצח, ואם הוא ראה שהוא ראה נהרג, זה חיים ארוכים בשבילו וטוב ותועלת בשבילו מהרוצח שלו, ונאמר מי שראה שהוא נהרג והוא לא ידע מי הרג אותו, אז הוא מהשריעה הקטנה. הוא ראה שהוא הרג את בנו, שאלוהים אלוהים יספק לו פרנסה מותרת, ונאמר שבנו נעשה עוול לשם כסף. עדיף עליו, ומי שרואה שהוא הרג נפש ולא יודע מה זה, אז הוא ינצח אחריו וינצל מצער וממצוקה. ומי שרואה שהוא הרג את עצמו, אז יתברך בתשובה. ומי שיראה שקבוצה הרגה אותו, הוא יקבל עבורו טובת הנאה מהסולטן או ממי שתופס את מקומו במקומו. הראו כפירה ביניהם…

ומי שראה כי מלך הורג את צאנו על ידי מכות בצווארו, היה מפרגן להם ומשחרר את צווארם ….

…רצח מי שרואה שהוא הורג את עצמו חוזר בתשובה בכנות . ומי שרואה שהוא הורג אדם, הוא עובר חטא חמור, וההרוג יסבול טוב . אבל שחיטה שגויה . ואם יראה שהרג נפש, אז הוא יינצל ממצוקה, כי אלוהים אדירים אומר : ( והרגת נפש, נציל אותך מצער ). ואם יראה המשרת כי אדונו הרג אותו, ישחרר אותו . ומי שרואה שהוא נהרג, ולא יודע מי הרג אותו, אז הוא אדם שמזניח את השריעה . מי שהורג נשמה במכוון הוא לא ציית . ובכל מי מודה שהוא הרג נשמה, הוא יהיה העניק אפוטרופסות, כי הבורא יתברך אמר : (הוא אמר : לורד, אני הרגתי נשמה מהם, כך אני חושש שהם ייהרגו ). ונאמר : מי שראה שהוא נהרג דחה תפילה או הזניח אותה . ומי שיראה שהוא הרג את בנו, תהיה לו פרנסה . מי שראה שהוא נהרג למען האלוהים מעיד על רווח, סחר ומימוש ההבטחה . ראה גם שחיטה ….

…רצח מי שרואה שהוא הורג את עצמו חוזר בתשובה בכנות . ומי שרואה שהוא הורג אדם, הוא עובר חטא חמור, וההרוג יסבול טוב . אבל שחיטה שגויה . ואם יראה שהרג נפש, אז הוא יינצל ממצוקה, כי אלוהים אדירים אומר : ( והרגת נפש, נציל אותך מצער ). ואם יראה המשרת כי אדונו הרג אותו, ישחרר אותו . ומי שרואה שהוא נהרג, ולא יודע מי הרג אותו, אז הוא אדם שמזניח את השריעה . מי שהורג נשמה במכוון הוא לא ציית . ובכל מי מודה שהוא הרג נשמה, הוא יהיה העניק אפוטרופסות, כי הבורא יתברך אמר : (הוא אמר : לורד, אני הרגתי נשמה מהם, כך אני חושש שהם ייהרגו ). ונאמר : מי שראה שהוא נהרג דחה תפילה או הזניח אותה . ומי שיראה שהוא הרג את בנו, תהיה לו פרנסה . מי שראה שהוא נהרג למען האלוהים מעיד על רווח, סחר ומימוש ההבטחה . ראה גם שחיטה ….

…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה ​​איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….

…אל-אסד : הסולטן קאהיר הוא אדיר, בגלל גודל הסכנה שלו, חומרת האומץ שלו, אימת בריאתו וכוח הכעס שלו . זה מציין את הלוחם, הגנב המתנודד, העובד הבוגדני, בעל התנאי והאויב שקורא . אולי זה מעיד על מוות ומצוקה, מכיוון שהמסתכל עליו מצהיב, נהיה מבולבל וחלש . וסמכותו של המעונה מעידה על דיכוי אנשים, האויב והשליט . מי שרואה אריה נכנס לביתו, אם הוא חולה בו, הוא ימות, אחרת זה ייגרם מכוח סמכות . אם הוא שדד אותו בגניבות וגזל את כספו, הכה או הרג אותו, אם הוא העיר את נשמתו בחלום, כרת את ראשו או התגרש ממנו . באשר לאריה שנכנס לעיר, זו מגפה, מצוקה, כוח, אדיר או אויב שנכנס אליהם על פי הראיות שיש לו בהתעוררות ובשינה, אלא אם כן הוא נכנס למסגד ומתנשא מעל הדוכן, ואז הוא הוא כוח שמנסה נגד העם וגורם להם סבל ופחד . ומי שרוכב על האריה רוכב על עניין גדול והונאה חמורה, בין אם כמחלוקת על השליט ותעוזה עליו וניכור שלו, או שהוא רוכב על הים בלי ביטוי, או שהוא יקרה במשהו שהוא לא מסוגל להתקדם או עיכוב, ולכן הוא מציין את התוצאה של פקודתו, על ידי הגדלת שנתו וראיותיו . מי שעוסק במחלוקת על אריה נלחם באויב, בסמכות או במי שייחס לו האריה . ומי שיש לו ברך בזמן שהוא מושפל או צייתני, הוא יוכל להתגבר על כוח מעיק ואדיר . ומי שיקבל את אל-אסד או שיראה אותו איתו ולא יתערבב איתו, מעין סמכות תכה בו וזה לא יפגע בו . מי שנמלט מאריה והאריה לא מחפש אותו, בורח ממשהו שהוא מזהיר ממנו . ומי שאוכל בשר של אריה, הוא יקבל כסף מסולטאן ויסמר את אויבו, וכמו כן אם הוא שתה חלב של לביאה . אם הוא אוכל בשר של לביאה, הוא יכה בשליט ומלך גדול . ועור האריה היה כסף של אויב, וראש האריה נכרת כדי להשיג מלך וכוח . ומי שמעניק חסות לאריות הוא אמת, מלכים אדירים . ומי שנפגע מאריה, קדחת תיקח אותו, כי האריה קדחתני . ומי שמתערבב עם האריה ולא סותר אותו, הוא בטוח מפני רוע אויבו, האיבה עולה מהם, וידידות מוכחת . ומי שכורע על הברכיים ופוחד ממנו, הוא יסבול מצרה . גור אריה הוא ילד . ונאמר כי מי שראה כאילו הרג אריה היה בורח מכל הצער . מי שהופך אריה הופך להיות לא צודק לפי מצבו . ועל הלביאה נאמר שהיא בת מלך . והוא אמר : אדם הגיע אל מוחמד בן סירין ואמר : ראיתי כאילו גור אריה נמצא בידיי, וחיבקתי אותו . כשאבן סירין ראה את מצבו הירוד ולא ראה בו אדם ראוי, אמר : מה עניינך וענייני הנסיכים? כשראה את מצבו אז אמר : אולי אשתך מניקה את בן איש הנסיכים . כך אמר האיש, באלוהים . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו לקחתי גור של אריה והכנסתי אותו לבית שלי, אז הוא אמר שכמה מלכים תואמים . יזיד בן אלמוחלב ראה שהוא על אריה באלונקה בימי צאתו מיאזיד בן עבדול-מאליק, אז החזון נאמר לאישה זקנה אקספרסיבית והוא אמר : הוא רוכב על דבר נהדר והוא מוקף בזה ….

…טיהור כאשר שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שלח את הערבים. תפיל בן עמר אל-דוסי יצא עם המוסלמים והלך איתם עד שהתקרבו לטליה והלך עד שמצאנו, ואז קובה עם המוסלמים ליונה. הוא אמר לחבריו שראיתי שראשי מגולח ושציפור יוצאת מפי ושאישה פגשה אותי והכניסה אותי לנרתיק שלה וראיתי את הבן שלי דורש ממני נמרצות ואז ראיתי אותו נעול במקומי. הם אמרו טוב, ראיתי, והוא אמר: באשר לי, טיפלתי בזה. הוא נפגע ממה שקרה לי, אז הוא הרג את הטפיל כשהיד עם היונה ופצע את בנו קשה, ואז הוא שאב ממנו ואז הרג את שנת ירמוך…

…ומי שרואה את השטן, ראייתו מתפרשת על ידי אויב בפניו, שקרן, תועה, עגלים, ברוע, שק טוב, ומי שרואה שהשטן מייעץ לו בזמן שהוא מרוצה מעצתו, הוא מציין כי יש נזק בכספו ובגופו, וחלקם אמרו שמי שמציית לשטן ברצונותיו, הוא מקלל את הנפש, ומי שרואה שהשטן נתן לו משהו, זה מציין שקבלת כסף אסורה ומי שרואה שהוא רוצה להכות את השטן בחרב כדי להשמיד אותו ואז לברוח, אז זה מעיד על השגת אפוטרופסות, צדק והגינות, ומי שרואה שהוא הרג אותו ידכא את עצמו וילך בדרך של צדק, ומי שרואה שהוא עוין לשטן ונלחם בו, ואז הוא מציין את נכונות דתו, ומי שרואה שהשטן הוא הפחד שלו, זה מעיד על כנותו בדתו, ומי שרואה שהשטן שמח ומאושר, אז הוא עוסק ד ברצונות, וכל מי שרואה שהשטן מוריד את בגדיו, אז הוא מבודד מעמדתו, ומי שרואה שהשטן משמר אותו, הוא גוזל שטרות, ומי שרואה שהשטן קורץ לו, זה מעיד על כך שאדם משמיץ את אשתו ומפתה אותה, וכל מי שרואה שהשטן מאכיל אותו באיזה סוג שהוא, כי זה הקל על דאגותיו לאחר שהמצוקה התרחשה ונאמר שהשטן מפרש את הכוח המדכא, ומי שרואה כאילו הרג שדים זוכה לניצחון ולמוניטין טוב, ומי שיראה שהוא מלך השדים והם הולכים אחריו, הוא יזכה להנהגה ויוקרה…