ההמסה של אדם בחלום מעידה על ניצחון על אויבים וביטחון מפחד ….

…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….

…זאב : אויב לא צודק, שקרן, גנב מתעתע, מקרב בני אדם, בוגדני בין המלווים, ערמומי מטעה . אם זאב נכנס לביתו, גנב נכנס אליו, והזאב הופך מדמותו לדמות של חיה אנושית אחרת, גנב שחוזר בתשובה . ונאמר שמי שרואה זאב, הוא יאשים אדם חף מפשע, בגלל סיפורו של יוסף עליו השלום ובגלל שהזאב פחד והחמיץ משהו ….

…אם פחדנות פירושה חוסר אומץ, הרי שהיא עדות לצניעות אנושית להשיג אותה, או לעמוד על פי הצווים והאיסורים במלחמתו . אם הגבינה נלקחת מחלב, אז לראות אותה בחלום מעידה על חוזה נישואין עבור הרווק, הילד עבור האישה ההרה, הכסף הרווחי וחיים ארוכים . לראות את הפחדנות של הלוחם והיריב כובשים אותו, ופחדנות מהמפגש . ומה שעשוי מחלב כמו מרמוט מעיד על ברכה ופרנסה . גבינה זה כסף עם נוחות . וגבינה רטובה עדיפה על יבשה . ונאמר : הגבינה היבשה היא מסע . ונאמר : גבינה אחת היא דולר של כסף . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם עם גבינה, הוא יחיה בעוני . ונאמר : מי שאוכל גבינה עם לחם ואגוזים פתאום חולה . גבינה זה כסף ללא עייפות . על פי האדם החזון, כל גוש גבינה הוא אלף דירהם או מאה דירהם . אולי גבינה מעידה על השפלה והרגעה . וגבינה קשה היא פרנסה בנסיעות, וגבינה רכה היא פרנסה באזורים עירוניים ….

…היונה : האישה הצדיקה והאהובה היא שלא מחפשת תחליף לבעלה, ונח עליו השלום קרא לה ומציין את החדשות הדחופות, השליח והספר, כי היא מעבירה את החדשות ב הספר, ומקורו הוא שנח שלח את העורב לדעת את עניין המים עבורו, והוא מצא גופה צפה על המים, אז הוא עבד איתה, הוא שלח את היונה והיא הביאה לו נייר ירוק והוא קרא לזה : זה למי שנמצא במצוקה או שאין לו בשורה משמחת אם הוא נופל עליו או שמטוס מגיע אליו, אלא אם כן הוא חולה ונופל על ראשו, כי זו יונת המוות, במיוחד אם זה היה מהיונה והתנופף בראשו בשינה, ואולי היונה הייתה ילדה . והיונה הירוקה הטובה ביותר, ומי שרואה שהוא הבעלים ממנה לאין שיעור, יהיה לו שלל וטוב . חלקן בנות ושכונות, והמגדל שלו הוא מתחם של נשים, וגוזליו הם בנים או שכונות . ומי שרואה יונה אנושית, אז הוא איש אשור, ואם הוא זורע מספוא ליונים וקורא להם אליו, אז הוא מוביל . והיונה שואגת, מאשימה גבר באישה . ביצים הן דת, ירקות הם יראת שמים, שחורים הם אדונים של נשים וגברים, וגלידות הם בעלי תערובות, ומי שמנוכר ביונה ולא חוזר אליו, הוא מתגרש מאשתו או מת, ולמי שיש לו יונים יש נשים ונשים שפחות שלא מוציאות עליהן . אם כריתת כנף של יונה תישבע לאשתו לא לצאת החוצה, או להיוולד לו על ידי אשתו, או להיכנס להריון . היונה היא גבר או אישה ערבים, ומי ששוחט אותה יקלקל אישה בתולה, וכל מי שאוכל את בשרו יאכל את כספי האישה . ויונים עם אפרוחיהן, שבי עם ילדיהן . והיונה המנחה המיוחסת, חדשות שמגיעות מרחוק . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי ביונה לבנה שמאוד אוהבת אותי, כאילו אחת מעיניה היא אחת העיניים הטובות ביותר של יונה, והעין השנייה בפנים סביבו היה מכוסה צהוב . אבן סירין צחק ואמר : אתה מתחתן עם אישה יפה שאתה אוהב מאוד וזה לא משנה לך מי ראית בעיניה, כי הפגם לא נמצא בראייה, אלא הוא משהו בדגדגן שלה, וזה רע באופי שלה ופוגע בך בזה . אז אדם החזון התחתן עם אישה וראה ממנה דמות חזקה ….

…האם המספר הגדול או היעדר החזונות קשורים לטובת האדם או לשחיתות? לשפע או היעדר חזונות וחלומות אין עדות לטובה אנושית . הדת הושלמה , הגילוי פסק , ואם אדם רואה משהו שמחה, תן לו להלל את אלוהים ולהגדיל את עבודתו ולא לישון על חזונות וחלומות . ואם הוא לא רואה כלום , אז הוא צריך לא להיבהל , וכן לתת לו לדעת שזה לא היה סימן לשום דבר קשור טוב או רע ….

…הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…אמר סלמי פלדה קשיחות אנושית וכוח כל אשר ראה זאת מזאין או שין יהפכו לשניים וכוח הגב של האדם, חזרה וג'אהאט ואדונו והרסו, ואחיו ועוניו וזקנתו ואומללותו ורכב, זה הרגיש שנשא עול כבד על גבו, הוא עושה חטאים וחטאי הפסוק ~ הם נושאים בעולם על גבם .~…

…קהל אם חלמת על קהל גדול של אנשים לבושים בבגדים יפים, במסיבה, זה אומר חברות שמחה עם חברים, אבל אם קורה משהו שמקלקל את שמחת האורחים, זה אומר חוסר מזל ואובדן חברות ושאות האומללות יחליף עסקאות רווח ובטוח . המשמעות היא גם סכסוכים בממשלה וסכסוכים במשפחה . אם אתה רואה קהל של כנסיות, סביר להניח שזה אומר מוות שמצער אותך, או דיכאון קל שעלול להתפתח . אם אתה רואה קהל ברחוב, משמעות הדבר היא סיכונים חריגים בסחר ואתה יהיה מוקף ברמז להצלחה . אם אתה מנסה להישמע על ידי קהל, זה מנבא שתדחוף את הפרויקטים שלך לקדמת הפרויקטים של אחרים . אם אתה חולם על מהפנט המהפנט אחרים, אז הוא פונה אליך, ולא מצליח להפנט אותך, זה מצביע על כך שתחווה סבל מבלי שחברים יוכלו לעזור לך . אתה יכול לבד להימנע מהסכנה הקרבה ….

…כפרה מעידה על מחשבות ורגשות שמחים עם חברים. באשר לאנשים העוסקים בספקולציות מסחריות, הם אינם חייבים לחשוש מפני נפילה בהון . פלירטוטים בקרב הצעירים ובקרב הצעירות יפגשו אימות שמח . כפרה או הקרבה של אחרים למען אי ציותכם מעידים על השפלה עצמית או השפלה של חברים באמצעות אדישות גלויה או סמויה שלכם לחובה, ואחרי חלום זה האישה מזהירה מפני אכזבה מתקרבת ….

סוראט אל-מפסק מציין בפני הקורא שהמצוקה או הקרבה לסולטן נעלמו, או שהוא מתרשל בתשובה, אז שיזם אותה או יהיה חפץ בעולם הזה ובאושרו

…אם אדם מדבר בחלום בשפות שונות, הוא מציין שיש לו רכוש גדול בסיפור שלמה, עליו השלום . כמו כן, דברי ציפורים אל המחפש, שהם מבשרים על השגת מלך גדול, ובאופן מדויק ומדויק . ודברי הציפור כולם טובים וטובים, וכל מי שרואה שהציפור מדברת, מעמדו יהיה מוגבה, ומי שרואה שהנחש דיבר את דברו במילים עדינות, הוא יהיה מרוצה וטוב מאויב . ומי שרואה שחיה היא המילה שלו, אז הוא ימות, כי אלוהים אדירים אומר : ( וכשהמילים יפלו עליהם, נוציא אותם מהארץ לדבר אליהם ). ומי שרואה שהראש או האף שלו דיברו, מה שמיוחס לאיבר ההוא חסר או מכה קשה בו, והמילה שלו היא עץ שמעיד שהוא רכש משהו שאנשים תוהים עליו . ודברי הילד כל מה שהוא אמר בחלום נכון . אולי שמיעת דברי הילד הצביעו על נפילה לאסור . ודברי חפצים דוממים, שלום או דרשה . ונאום החיה יכול היה להיות עינוי וקללה . והעצים גבוהים . דברי המתים הם משפט, ודברי הטרף, מצוקת המשפחה וביצוע החטא . ואם כבר מדברים על הכל, אם ספר אלוהים או סונה של שליח האלוהים, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, יסכימו או יהיו סבירים מקובלים ונתונים לפרשנות, וזה טוב לבעליו ויש לעקוב אחריו , ומה שמנוגד לספר האלוהים או לסונה של שליחו, עליו השלום, אסור ויש להימנע ממנו . ואם משהו מחבריו מדבר אליו, אז זו עצה שחייבים להתקבל על ידי משפחתו וקרוביו, מכיוון שהם השאהידים ביום התחייה עם אלוהים אדירים נגד הכחשת פעולתו איתם . דברי החומה מזהירים מפני הפרדה ואנושות עם ההשפעות, מכיוון שהמאמין מרגיש חרד מהם כמי שמדבר ומדבר עליהם . דברי העצים הם עדות למריבה . דברי האויב בחלום מעידים על פקיעת תקופת העריקות, ואת הקודמת קדמו מילים . ודברי אלוהים אדירים לעבד בשנתו בשנת תחיית המתים, בפרט, מעידים על העלאת המעמד, הקרבה לשליטי העניינים, מעשים צדקיים והתנהלות טובה, ומציינים את תשומת לב המלך לנתינים בחסד וב כבוד . אם הרואה הוא מאנשי ההפשטה, הוא מסולק מהעולם ומחבק את הבא ….

…שפה בחלום היא עזרה לגבר . והתחתון טוב יותר מהעליון . והשפתיים תופסות את מקומה של האישה, הנער ואת הקרבה . ומי שרואה את שפתו חתוכה, הוא יבבה . ומי שיסיר את שפתו העליונה, חסדו ייעלם, ואם מסירים את השפה התחתונה אשתו תמות או תתגרש ממנה . והשפתיים נאספות על ידי השפתיים, מה שמעיד על תרופה למחלות . ואולי השפתיים הצביעו על הצעיף ועל הבנים, השומרים, הדלתות והמנעולים . ואולי השפתיים הצביעו על ידע, הדרכה, אכילה, שמחה, עצב והסתרת סודות . ואולי השפתיים הצביעו על פרנסת הקרניים, הקרניים, יצרנית הבקבוקים וכדומה של עובדי המכה . רזון השפתיים ואדמומיותם הם עדות לריבוי והכוונה, וקשיותן היא סימן של קהות, ואולי השחור או הכחול שלהן מעידים על מותו של המטופל מכיוון שזה סימן למוות . ואולי השפתיים ציינו שהן נמרחות על העפעפיים, או על שולי הנהר והבאר ….

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…קורבן מציין בחלום לאישה או לילדה או למה שקרוב למעשה צדק, ומעיד על מצוקה או עוינות ומריבה בין הורים . ראה גם הקרבה ….

…הכעבה : אולי זה מצביע על תפילה כי זה הקיבלה של המתפללים, וזה מציין את המסגד ואת המסגד כי זה בית האל, וזה מציין את מי שעוקב אחריו ומונחה על ידי הדרכתו וחזר אל שלו מצווה ואינו סותר אחרים, כגון האיסלאם, הקוראן, הסונה, הקוראן, הסולטאן, השליט, המלומד, האב, האדון, הבעל, האם והאישה, וזה עשוי להצביע על גן עדן. כי זה בית האל . גן העדן הוא הבית שלו והוא יכול להגיע אליו . וזה עשוי להצביע על מה שמסגדים ומסגדים מבחינת עונות השנה, קבוצות, שווקים ושיקום . מי שרואה את הכעבה, את ביתו יחפשו אנשים ויהיה צפוף בדלתו בגלל סולטן שיכול להשיג אותו או ידע שהוא מלמד, או סולטן או נזיר מכובד, בכיר . ואם היה עבד, אז שחרר אותו אדוניו, כי אלוהים אדיר שחרר את ביתו מידי הגבורים . אבל אם הוא בסביבתה או מבצע אחד מהטקסים שלה, אז הוא משרת סולטן, מלומד, מתפלל, או אביו או אמו, או אישה או אדון עם עצה, צדק, עמל ועייפות . ואם ראה שהוא נכנס אליה, הוא יתחתן אם הוא היה רווק, והתאסלם אם הוא לא מאמין, והוא שב לתפילה ולצדק אם הוא לא היה מודע, ולציית להוריו אם הוא לא ציית . אחרת, הוא נכנס לביתו של סולטן, שליט או משפטן לעניין שמוכיח על ידי הגדלת שנתו ותנאיו בערותו, אלא אם כן הוא חושש כשהוא ער, כי הוא בטוח ממי שהוא רוצה . ואם הוא חולה, אז זה מותו וניצחונו, במיוחד אם בחלום הוא נישא אליה בזקן שקט מבלי לדבר או ללבוש בגדים ללא לבוש, אז הוא יעזוב את העולם ויענה לקריאתו של אלוהים אדירים ולהוביל, ברוך השם, לשמיים . אבל אם הוא ראה אותה במדינה או ביישוב, אם החזון היה ספציפי לזה שראה אותו, והוא לא ראה קבוצה של אנשים איתו כשראה את זה, אז תסתכל על מצבו ואם הוא היה מחכה שהאישה תקבל את נישואיה והוא היה צריך לחכות לה, ואז העניין שלה התקרב והיה קרוב לבואה, במיוחד אם הוא ראה אותה ביישוב שלה או ביישוב שלו, ואם הוא נכנס לזה בזמן שהוא נמצא אותו, זה ניתן לו, ואם הוא ייכנס אליו, הוא ייכנס אליה בביתה מהר יותר בגלל הקרבה של הכעבה אליו אחריה והקושי שבמרחק שלה, ואם הוא רואה את זה הוא היה מודע מדתו או שנזנח להתפלל, אז זו אזהרה ואזהרה מפני שהוא יעזוב את מה שהוא צריך לעשות כדי לכוון את זה אליו במקומו, וכמו כן, אם הוא אחד שמחויב לבצע את חג'ג 'ו התעלם ממנו, הוא איבד את זיכרונו כשלעצמו וחייב אותו לבוא אליו, ואם שום דבר מזה והחזון של האנשים הפשוטים היו ההתכנסות סביב זה בחלום והרעש שלה בחלומות, ואז או שליט צודק מגיע לפניהם, או שליט או אדם מלומד או אימאם זכר שמגיע לרגל של אנשים או נוסע רחוק , או עוזב את ביתו לאחר תאונה שקורה לו או חובה המחייבת אותו או שמת מת אליו, ואז אנשים הולכים אחריו ומקיפים סביבו מתפללים עבורו ומברכים אותו וכן הלאה ….

…תקשורת נמצאת בחלום מסמלת קשר של קרבה, והמשך צום . הוא המשיך בחלום את המלומדים והצדיקים, מציין את שמירת חיבתו, את מילוי הברית שלו, או את הקרבה למנהיגי עמדות המלכים, הנסיכים והשרים עם מה שהוא נהנה איתם לפי ערכו . ואם הוא ממשיך בחלום עם אחד מאדוני החדשנות ואנשי הדהמה, הוא מציין את השחיתות של דתו וחיי העולם שלו, ומבזבז את זמנו בכיף ובמשחק ….

…דוב נמצא בגניבת חלומות, או מרגל אחר חדשות על כוונה אנושית או חיה בחלום ….