נהר אם אתם חולמים לראות נהר טהור, תצליחו במהירות ליהנות מתקופות משמחות והעסק שלכם יפרח ויפרח . אבל אם מי הנהר היו מעוננים ובוציים, תוכלו לחיות חיים מלאים בתחרות עזה עם מי שצפוף אתכם . אם אתה מוקף במים בגלל זרימת מי נהר, זה מנבא לחצים זמניים בסביבת העבודה, או שתסבול מחרדה שהחדשות האישיות שלך יגיעו לאוזני האנשים, אשר יפגעו במוניטין שלך . אם חלמת שאתה מפליג בנהר טהור, וראית גופות בקרקעית הנהר, זה מנבא שהבעיות יעקבו במהירות אחר ההנאות וההנאות של היום . אם אתה רואה נהר יבש בחלום, זה מנבא מחלה ומזל רע ….

נהר הנילוס, מי שיראה בחלום שהוא שותה ממנו, יקבל זהב רב כמו ששתה . מי שראה את נהר הנילוס השיג סמכות וכוח ….

…ומי שרואה שיש נהר באמצע הזרע, זה לא מחמוד ….

…ומי שרואה במקום נהר של דם או מרזב נוזלי, אז הוא שפך דם ….

…ומי שרואה נהר של יין, זה בשתי דרכים, אם הוא נכנס אליו, הוא יכה על ידי מרדה ופגיעה, ואם הוא לא ייכנס אליו, הוא יחליף את הראש עליו ….

…ומי שרואה חול נמשך כמו נהר, אז הוא מתפרש כזרם כסף מתמשך, ונאמר כי חול אדום יתפשט לזהב, לבן לכסף ושחור בכסף .)…

…ומי שרואה שהוא מדלג על נהר, באר, בור, צוק וכדומה, אז הוא הופך ממצב לא נעים למצב טוב ונמלט מעניין לא נעים ונמסר מוקדם יותר ….

…הנהר הגדול : האדם הדומיננטי הוא אדם בלתי חדיר בעל סמכות, וכניסת הסולטאן אליו וצלילות המים היא צדק הסולטאן, והחזרת המים מאחורי בידוד הסולטאן. הסולטן נגמר מכספם, והוא הולך עם המברשות בשבי לנשים שלהם, חפר נהר כדי להכות בכסף, כמו גם מים בו, כמו גם לראות אדם רואה מים בחורשת הפרנסה שלו מונעים אליו. , כי הקב~ה אמר : ~אנו מסיעים מים לארץ הצורמת .~ אם הוא רואה כאילו נפל למים ואז יצא מהם, אז הוא נופל ליגון ואז יוצא ממנו . אם הוא ראה כאילו קפץ מהנהר לשאטה, אז הוא היה בורח מרוע הסולטאן ומשיג ניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ כשהוא והאנשים שהאמינו איתו עברו עליו . ”…

נהר החלב, שהוא עדות לאינסטינקט ….

…מי שרואה נהר טהור ומתוק, זה חיים טובים ושלווה בכל פעם, במיוחד אם הוא שתה ממנו, ונאמר שחזון של הנהר יתפרש על ידי סוכן המלך, ואם הוא ראה את זה מקום ידוע, יש צורך שיש בו גורם, אז זה הוא ….

…ומי שרואה נהר של דבר נוזלי, אז תהיה לו פרנסה, טוב וברכה, כי אלוהים אדירים אומר: ~יש נהרות מים שאינם מטונפים, נהרות חלב שטעמם לא השתנה, ונהרות של יין של הנאה לשותים . ~…

נהר הגיחון: מי שיראה שהוא התרחץ בו, אלוהים אדירים יספק לו מלך גדול, או שייצור קשר עם מלך גדול . ואם הוא היה מוצף, הוא ישתחרר ממנו, או שהוא היה בחוב שחובו הוצא, או שהוא התאבל על צערו, או אסיר ששחרר את משפחתו, או עני שהועשר על ידי אלוהים אדירים, או מלומד שהידע גדל, או עבד שוחרר . ואולי גיחון הצביע על מדינת הפרסים . מי ששותה מזה ירוויח ….

נהר מים בגן עדן, שהוא עדות לפרנסה ….

נהר אל-קאתאר מי שרואה בחלום שהוא שתה מנהר אל-כוותר זכה בידע, בפעולה, בוודאות ובעקבות סונה של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואם הוא היה כופר. מוסלמי, או לא צייתני, הוא חזר בתשובה, או עבר מכפירה לסונה, או מאישה לא מוסרית לאישה צדקנית, או מרווח אסור לרווח חלאלי . ומי שהחליט לשתות מנהר אלקוואתר יזכה למנהיגות, לניצחון ולניצחון על אויביו, כי אלוהים אדירים אמר : ( נתנו לך את אל-קוותאר )….

נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ולהתרחק מאיסוריו ….

נהר האני, שהוא עדות למדע ולקוראן הקדוש ….

נהר החידקל בחלום חשוב מאוד בעניינים, ואם הים הוא מלך אז החידקל הוא השר שלו . ומי שיראה שהוא שותה ממי החידקל, הוא יקבל את כל כספי השר והוא יקבל משרד אם הוא כשיר לכך ….

מי שיראה בחלום שהוא שותה מים פרת יקבל ברכה ויהנה מאלוהים הכל יכול . ואם הוא רואה שמי הפרת התייבשו, הח'ליף נפטר ורכושו ייעלם . אולי הפרשנות נופלת על השר . ושתיית מים של פרת היא עדות לשפע של תפילה, פולחן ושכנוע ….

נהר הוא בחלום איש נהדר . ומי שנכנס אליו הוא תערובת של אחד האנשים הבכירים ביותר . והוא לא משבח את השתייה מהנהר כי אמר הקב~ה : ( אמר : הקב~ה מציק לך נהר, אז מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי ששותה ממנו. בולע חדר בידו, והם שתו ממנו למעט מעט מהם ). ומי שיראה שהוא יזנק מנהר לצד השני, הוא יינצל מסבל וממצוקה וינצח את אויבו . ונאמר : הנהר מעיד על נסיעה . ואם המים זורמים בשוק ואנשים מבצעים כביסה ונהנים ממימיהם, הרי זה הוגנות מהסולטן בעדרו, ואם זה עובר על הגגות ויורד לסיבובים, זה עוול של סולטן או אויב שמתגבר על העם . ומי שראה נהר שיוצא מביתו ולא פגע באיש, זה ידוע שהוא נותן לאנשים . ומי שראה שהוא נהר מת . ומי שפגע בו כבוץ מנהר, הוא הוכה על ידי אדם שפחד . ואם ישתה ממימיו כשהם צלולים, יתברך בחיים טובים . ומי שרואה שהוא קופץ מהנהר לשאטטה, אז הוא יינצל מרוע הסולטאן ויזכה בניצחון על האויבים . אם הוא רואה נהר זורם מביתו ואנשים שותים ממנו, אם הוא עשיר, הדבר מעיד על טובות ויתרונות עבור תושבי הארץ, ואנשים רבים יבואו לביתו הזקוקים לכך . והנהר בחלום הוא עבודה טובה או פרנסה מתמשכת . והנהר המצער הוא עדות לגיהינום . והנהר הוא משפט, והסובלים עשויים להיות צייתנים, קור, קור ושלווה, ויגדילו את הפרנסה, והחידקל הוא רציני מאוד . ומי שרואה שהוא הולך על מים בנהר, זה מעיד על תום ליבו ותקפות וודאותו . ראה גם סאקיה ….

…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק ​​סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….

…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם ​​הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…

…חידקל : מי ששותה את מימיו, הוא יזכה במשרד אם הוא אחד מתושביו, והוא יקבל את כספי השר . ומי שיראה שהוא שותה מים מהפרת, הוא היה מבורך, מועיל ומבורך . אם הוא רואה שמי הפרת התייבשו, הח'ליף ימות או שכספו יאבד, והפרשנות עשויה ליפול על שר הח'ליף . ומי ששתה מהנילוס, הוא יקבל זהב כמו ששתה . ומי שרואה שמי העמק טובלים אותם בלי לטבוע בהם, אז הוא ייפגע באפלוליות מוחצת . ואם יצא ממנו, הוא נמלט מהצער, ואם ראה אדם כאילו מי הנהר חוטפים אותו או משהו מחיותיו או מחפציו או שהוא לוקח אותו, הרי זה מזיק ואובדן אוֹתוֹ. אם הוא רואה כאילו הוא רץ לביתו נהר מים צלול, הוא מצביע על שמאל וכסף, ונאמר שזה בשביל העשיר, סיבה בשבילו וטובת האנשים של בית . אם הוא רואה נהר זורם מביתו ואנשים שותים ממנו, אם הוא עשיר או מכובד, הדבר מעיד על טוב ומפיק תועלת ממנו עבור תושבי הארץ שהוא מכבד ומוציא עליהם, וביתו בא אנשים רבים הנמצאים במצוקה ומקבלים תועלת ממנו, ואם בעל החזון הוא גרוע, הוא מגרש את אשתו, בנו או מישהו מביתו בגלל זנות או מעשה מכוער . אם הוא רואה מים צלולים זורמים לביתו, הוא מציין שמאלה וכסף ….

…אי אם אתה חולם שאתה על אי מעל נהר צלול, זה מצביע על טיולים מהנים ופרויקטים רווחיים . עבור אישה, החלום הזה מבשר על נישואים מאושרים . אי אם צחיח מצביע על אובדן של אושר וכסף בגלל בזבזנות . אם אתה רואה אי, המשמעות היא נוחות ותנאים קלים לאחר מאבק ועייפות רבים להתמודד עם חובות מכובדות . אם אתה רואה אנשים על אי זה אומר מאבק להעלות את עצמך גבוה בחוגים בולטים ….

…ומי שרואה חציר על פני מים, אז הביטוי של אותם מים, בין אם זה ים עם המלך או נהר, הוא החזון שלו כפי שהוזכר קודם לכן או אחר ממה שהזכרנו בפרק שלושים ושמונה, אז הפרשנות לכך היא שמי שמייחסים לו שמים שנמצאים על פני הקש הם מראה רמאי הסותר את פניו כאשר הוא זורם בין אנשים זה כאילו אתה מים מתחת לקש, ואולי זה ש אסף אותו מעל פני המים יביא כסף שייחסו לזה, ובמשפט אין בכלל שבח ושנאה למראה ….

…ומי שרואה שדם יוצא ממנו ללא פצע, אז אם הוא במצב הוא מקבל שוחד ולוקח את זה, אז הוא מבודד, ואם לא, אז יזיק, ואם הוא רואה את הדם יוצא מניתוחים, אז הם סובלים ומצוקה ואובדן ומי שרואה שהוא שתה דם, אסור כסף ודם נשפך שלא בצדק, ומי שרואה שבגופו מקום שממנו יוצא דם או מוגלה, אז זה מכתים את שלו הגוף או הבגד שלו, אז הוא מכה בכסף אסור לפי המידה שלו, ואם הוא לא מכתים שום דבר, אז זה יוצא מהחטא. מהוורידים שלו הוא נמסר עם מחסור בכספו לפי כמות הדם, ואם הוא עני, הוא מרוויח מעושרו, ומי שרואה דם יוצא מאיבר מינו, זה מעיד על כך שאשתו נפלה ו מי שרואה דם יוצא מפי הטבעת שלו. אם היה מכה בגופו או בבגדיו, הוא הכה כסף אסור, ומי שראה דם שיוצא משיניו היה מכה אותו מלפני קרוביו, ומי שרואה במקום נהר דם או מרזב נוזלי, זה יהיה קורה במקום בו שופכים דם, ומי שרואה שדם יצא מאפו, אז זה מתפרש על ידי קבלת כסף אסור, ואם הדם היה קטן ולא ראה חולשה כשיצא, אז זה הוקל מהם וצער ונאמר שדימום מהאף הוא להיט אוצר. אם האף שלו מטפטף על הכביש, הוא משלם לזאקאט על כספו בפרויקט, ואם הוא רואה שדם יוצא מעינו, הוא עצוב מעודן…

…נאמר כי המעבר צריך לשאול מישהו שרואה חזון ושכח אותו כשהתעורר משנתו כיצד מצא את מצבו. אם הוא ימצא את ידו על אצבעותיו, אז הוא היה רואה עצים קטנים ואם הוא ימצא אותם על גבו, אז הוא היה נראה ברור, ואם הוא ימצא אותם בצד שלו, הוא היה רואה מישהו שוכב , ואם הוא ימצא אותם על צלעותיו, הוא היה רואה אם ​​אישה מוצאת את זה על פניו, אז הוא היה רואה פח אשפה, ואם הוא מוצא את זה על הראש שלו, הוא היה רואה עמוד ענק או עץ גדול, ואם הוא ימצא אותו על הירך, הוא היה רואה עץ גבוה ואם הוא ימצא אותו על הברך, אז הוא יראה נהר, ואם הוא ימצא אותו על אצבעות רגליו, יהיה לו ראיתי יער קטן ….

נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…ומי שרואה שהוא יצא מבור או נהר, ואם הוא חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא נכלא, הוא יינצל ….

…השוק : מציין את המסגד, כשם שהמסגד מציין את השוק, משום ששניהם סוחרים בו ומרוויחים . וזה עשוי להצביע על שדה קרב שבו עם מנצח ועם מפסיד בו. אלוהים אדירים קרא לג'יהאד סחר באמירתו : ~ אני אלריך אותך לסחר שיציל אותך ~. אנשי השווקים שואפים זה לזה עם עצמם ועם כספם . וזה עשוי להצביע על מקום בו יש תגמולים של תגמול ורווח, כמו בית הידע, אג~ח ועונת החאג ' . וממה שנמכר בשוק מסקנות עדויות . כל זה לא היה השוק לא ידוע, ולכן שוק הבשר הוא כמו מקום מלחמה עם דם שנשפך וברזל . ושוק המהות והפשתן העדין הוא כמו משהו כמו גרונו של דהיקר, ותפקיד הידע . ושוק החליפין, משהו כמו בית השליט, בגלל השונות בדיבור, במשקל ובאיזון . מי שרואה את עצמו בשוק לא ידוע החמיץ עסקה או רווח בסחורה, ואם הוא היה ער בג'יהאד, הוא החמיץ את מות הקדושים והיה אפוטרופוס מכוון, ואם הוא היה על חג'ג ', הוא התגעגע או קלקל, אם הוא היה תלמיד של ידע, הוא הפסיק לעשות את זה או החמיץ פגישה וביקש משהו אחר מלבד אלוהים, ואם אין בזה שום דבר, אז הוא התגעגע לתפילת הקהילה במסגד . באשר לגונב בשוקו במכירתו וברכישתו, אם הוא מוג'אהיד, הוא עולה לרגל, ואם הוא עולה לרגל שאסור לו לצוד, לקיים יחסי מין או הנאה, ואם היה מלומד שהיה לא היה צודק בוויכוח שלו או נבגד בשומן שלו, אחרת הוא ראה את תפילתו, או שהאימאם שלו הקדים אותה בהשתחוותו או בהשתטחותו, או שלא הושלם. זה בתפילה של עצמו, כי זו הגניבה הגרועה ביותר, כמו לדווח . לגבי השוק הידוע : מי שרואה אותו מלא אנשים, או רואה אש שנפלה בו, או גלגל מים טהור שרץ בתוכו, או שהחציר ממולא בחנויות שלו, או רוח טובה נושף דרכו, הפרנסה של אנשיה נגרמת, והם רגילים לרווחים, והצביעות תבוא אליהם . אם אנשי השוק רואים מנומנמים, או שהחנויות סגורות, או שהעכביש הסתובב עליהם או על מה שנמכר, אז יש דיכאון, או שנפל חג לאנשיו . ואם הוא רואה שוק שעבר, מעמדו של המהגר עבר למהותו של מה שהוא עבר אליו, כמו למשל שוק הפשתן, שם אתה רואה את המשרתים בו, כי הוא מגדיל את הרווחים של המפיקים , כשהסחורה מופרדת ועוזבת . ואם בעלי החרס והמחסור יראו זאת, רווחיהם ירדו והכנסותיהם יהיו חלשות . ואם בעלי הסירים והמחבתות יראו זאת, ייסר עליו צרה, מאש, נהר, או הריסה, וכדומה . חלקם אמרו : שוק המינימום, הרחבת השוק, רוחב העולם . ואמרו כי השוק מעיד על מהומה והתפרעויות בגלל האנשים שנפגשים איתו . לגבי מי שחי מהשוק, זה סימן טוב אם הוא רואה בו יצירה או עבודה נהדרים, אך אם השוק רגוע, אז זה מעיד על אבטלה של המשווקים ….

…באשר לראות לווייתנים וחיות מים, מי שרואה שהוא תפס דג וכדומה, הוא ייפגע מכסף, שלל וטוב בשפע ובגדולה, ואם הלוויתנים צעירים, הם דאגות וצער ש לפגוע בו בחיפוש פרנסתו, ואם הם זקנים וצעירים, זה כמו למבוגרים ומי שרואה שהוא ציד לוויתן טרי של מים צלולים אז הוא אכל ממנו, ואז זה פגע בתירס של עין, ואם המים היו חשוכים ועצובים, הוא היה מוכה מהם ועצב, ואם הוא ציד אנשים צעירים ממה שאנשים שונאים, אז בינו לבין חותניו תהיה יריבות נוקשה, ולתפוס דג גדול מ נהר עמוק הוא הטוב ביותר לבעליו, ומי שרואה שהוא הכה דג אחד או שניים, אז זה משפיע על אישה או שתיים, ומי שרואה הוא הכה לוויתן מלוח, אז זה נפל על ידי המלכים, ואין טוב בלוויתן המלח. ואם ראה שהוא ביקש לוויתן בבריכה או בבריכה, והוא נמלט ממנו, תן ליריבו לקחת יוזמה, הוא רוצה להכחיש את כספו, ומי שרואה לוויתן גדול ומפנה את פיו, אז הוא כלוא בשבילו ומי שרואה שהוא פגע בבטנו של דג פנינה או שתי פנינים או יותר, זה מכה באישה שלוקחת את זה כילד או שני בנים ומעלה, לפי כמות הפנינים, ואם הוא מכה טבעת בבטן, אז זה מצב של כבוד לחזון הראייה, ומי שרואה דג שיוצא מהשופכה שלו, תהיה לו משרתת…