נאמר כי מי שראה שהוא פשט את בגדיו וחשף את גופו, ואז נראה לו אויב של תככים ולא איבה בגלוי, אך מגלה חיבה באומרו שהוא נעלה, בני אדם, אל תתכשף אתה הפסוק ….

סתימה אם חלמתם לראות סתימות, זה מעיד על מוח לא משוכנע, והחולם צריך לשים לב לחלום הזה כאזהרה כדי לרסן את רצונותיו, כי סביר להניח שהם מבוססים על בסיס מסוכן, ועליו להשתמש בכוח הרצון לוותר על כוונות חולות . הוסטל אם חלמתם על הוסטל, זה מנבא שתסבלו מצרות וכאוס בפרויקטים שלכם, וייתכן שתשנו את מקום מגוריכם . אם חלמת על אכסניה, המשמעות היא שגשוג והנאה אם ​​האכסניה ממוזגת ויש בה ריהוט טוב . אם אתם נמצאים בהוסטל זול ומסודר בצורה גרועה זה אומר הצלחה ירודה, משימות רוצחים או מסעות אומללים ….

…חצי נעליים אם אתה חולם על חצי נעליים, זה מנבא בידור ותחרויות נעימות ….

נעליים אם אתה רואה את הנעליים שלך מלוכלכות ובלויות, זה מנבא כי כישלונך להגיב לביקורת המופנית עליך יגרום לאויבים להתרבות עליך . אם חלמת שהנעליים שלך נצבעו בשחור, זה אומר שיפור במצבך ואירוע חשוב שיביא הנאה ושביעות רצון לליבך . אם אתה רואה נעליים חדשות בחלום, זה אומר שינויים שיהיו לטובתך . אם הנעליים מפעילות לחץ על כפות הרגליים וגורמות לך לכאבים, אז תהיה נוטה ללעוג לחבריך המעצבנים . אם אתה רואה שרוכי הנעליים שלך רופפים, זה מנבא בעיות, הפסדים ובעיות בריאות . אם אתה מאבד את הנעליים זה אומר סכסוכים, נטישה וגירושין . אם אתה רואה בחלום שהנעליים שלך נגנבו בלילה ואתה נשאר עם זוג גרביים, זה אומר שתסבול הפסדים, אבל תרוויח עסק אחר . אם ילדה רואה כי הנעליים שלה נראות יפות כשהן על הרגליים, עליה להיזהר לא להכיר אנשים זרים נוספים או להיכנס איתם למערכות יחסים ….

…אם חלמת על יצרנית נעליים, זה מצביע על כך שהתנאים אינם מתאימים לכניסה שלך לפרויקטים ולעסקים . אם אישה חולמת שבעלה או אהובה הוא סנדלר, זה מצביע על כך שהיא אדם מסוגל ומוסמך להגשים את משאלותיה וחלומותיה ….

…ראה קירמני שהוא לבש נעליים והיה בין אלה שלובשים אותו ערים זה הוא מפחדים לנפול למשכב או קיד או מאסר או מוות במשך שנים, וזה נאמר כי אלה שיש להם שום רגל לובשת אותו ואת הרגיל ולכן היא שורדת את הפחד ואת הביטחון של פסוק ובטוח מפחד Fastdloa כך חצוף לא מגורם פסוק נחשף, והוא עשוי להיות הגנה מפני חוסר מזל, וזה אולי נסיעה על הים ….

…איך אנשים חירשים חולמים ?? האם הם שומעים את הצליל בחלומותיהם? האם סיוט מגיע אליהם? האם אדם שנולד חירש שונה בחלומות, רואה אותם, ומדמיין את צלילי מה שהוא רואה, ומי שהתחרש אחר כך? אלו מספר שאלות שעשויות לעלות בראשו של כל המעוניין, או מומחה במדע ביטוי החלומות, וזה גם מושך את תשומת ליבם של כל מי שאוהב אמנות זו. כיצד יכול חירש לחלום? כיצד ניתן להסביר את חלומותיו? האם השפה הסמלית שלו מספיקה להבנה? וכאשר נורמאלי אדם מתרגם לשפת הקינטית הזאת, לאחר שקבל אותה מהם, לשפה מדוברת; האם זה יספיק, ואז החזונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי? האם שפת המתורגמן מובילה כאן למשמעות המדויקת שרוצה האדם החירש? בהתחלה, יש הבדל בין מי שנולד חירש לבין מי שהיה מסוגל לשמוע, אך מאוחר יותר נעשה חירש … ולכל אחד משני החלקים הללו יש את הדרך שלו לחלום … וזה מה אפרט במאמר הבא … מי נולד מסוגל לשמוע ואז הוא נעשה חירש לחלוטין, אז סביר להניח שהוא יראה את החלום, והוא לא ישמע את הצליל, אבל כשהוא אומר לך את החזון שלו שהוא ראה, לאחר חירשותו, הוא יגיד לך מה הוא ראה, והוא ימדוד את מה שהוא רואה מהדברים שראה, והוא לא שמע אותם, על פי מה שצמצם ושמר בזכרונו לפני שהוא נעשה חירש . באשר למי שנולד חירש, כל האנשים הללו לעולם אינם יכולים לשמוע את הקולות, ולכן הם רואים את הסצנות והסצנות השונות בחלומותיהם ללא צליל, והוא עשוי לראות סצנות מרובות, של אנשים או אובייקטים דוממים, או שהוא עשוי לראות את הוריו, למשל, או את קרוביו, או את חבריו וכו ', ועל ידי ערבוב עמם ושמיעה מהם, הוא מצא שהם לעיתים קרובות רואים את אלה שמסכימים איתם עם מוגבלות זו; ההסבר לכך הוא שהם קרובים אליהם מאוד מבחינה רגשית, או מרחבית, ולכן אין זה מפתיע שהם קרובים גם לנשמתם, אם מצב השינה עלה, והנשמות, כאמור בסהיה, הם חיילים מגויסים, כך שהם לא קרובים אליהם, ומה שנפסל על ידם שונה, כך שהישן נפגש בשינה באופן כללי, שניהם וחברו הוא אחד מאנשי העולם הזה, והוא נמדד כ האנשים החירשים האלה, ולכן הם רואים הרבה אנשים חירשים . עכשיו כשאנחנו יודעים איך אנשים חירשים רואים חזונות, יש לנו נושא חשוב מאוד. כיצד ניתן לפרש את חזונותיהם? האם שפת הסימנים – בין אם מהמתרגם ובין אם מהחרש עצמו – תספיק כדי להבין את השפה הסמלית שמגיעה מהם למעבר? אני אומר, הנה עניין חשוב מאוד, שכן השפה אליה מתייחסת הביטוי היא שפת הדובר כאשר החירש מספר את זה לשומע, האם השומע הוא המעבר וכאן השפה היא מה שהמעבר מבין על פי לתרבות שלו, או השומע הוא המתרגם של מי שיעבור, וכאן תונחה על ידי שפת ותרבות המתרגם אז על המעבר להיות מודע לכך ולנסות להיות כנים בהעברת חזונות של אנשים כאלה , שכן האדם החירש עשוי לרצות מילה או משפט ספציפי, ומתרגם הסמלים שלו מבטא מילה או משפט אחר …. זה מאוד הזוי, במיוחד כאשר המילה מוחלפת, זה מוביל למשמעות אחרת לגמרי . … כאשר מביעים, ולמשימה זו יש לשים לב על ידי המביע, לוודא לפני ביטוי הסמל שהחרשים רוצים, וזה נעשה על ידי שאלתו למי הוא תרגם עבורו …. או על ידי שאלת החירש עצמו א על מה שהוא התכוון להתייחס אליו בצורה. מדויק, מכיוון שחלק מהסימנים בשפת החירשים מסמנים קונוטציות מילוליות מרובות, כפי שהבנתי זאת על ידי המתרגמים, וכפי שראיתי זאת בשפתם הציורית, ולקחתי חזון של אדם חירש בתכנית שלי ובשידור חי בערוץ אל-רעיה, וכשהמתרגם הופיע לחרשים בתרגומו, נדהמתי מהמילה שאמר, הוא רצה להביע היכן האצבע יצאה בנעל, אז הוא אמר: צלצול !! וכששאלתי אותו אם זה מה שהחרש עצמו ביטא? הוא השיב בשלילה וכי זה מדבריו: הוא מכנה את החלק הזה של הנעל טבעת …. בזמן שאתה מוצא מישהו שקורא לסוג זה, למשל, אצבע נעליים, ומודד הרבה מילים עם משמעויות רחבות, למשל. והוא יודע זאת או מעוניין להבדיל ביניהם, המעבר בלבד . . ….

…הדגלים על הבגדים ייסעו לחאג ' . ומי שרואה שהוא לובש בגד דק מתחת לבגדיו, אז יהיה לו כסף לחסוך, ומיטתו תהיה טובה יותר מפתיחותו, ואם הוא לובש את זה על בגדיו, הרי הוא לא מוצא חן בעיניו ושגה בטעותו הדת, היא ציבורית בהוללות, ושמלה חצופה עדיפה על שמלה דקה . אם אישה רואה שהיא לבשה בגד דק, זה כבודה, ואם היא לובשת בגד עבה, זו העבודה הקשה שלה . והבגדים השזורים בזהב ובכסף טובים בדת ובעולם והשגת מוות . ומי שחושב שהוא לובש בגדים רכים בעלי ערך רב, זו עדות טובה לעשירים ולעניים . מבחינת העבדים זה מציין את החולים . לבישת בגדים חדשים לאדם העשיר תשפר את פרנסתו, שכן לעניים יש עושר, ולחייב הזכות להוציא חוב . ומי שמתרחץ ולבש בגדים חדשים, צערו נעלם, ויהיה לו טוב . ומי שעושה שטיפה ולא לובש בגדים חדשים, מה שהוא מקבל מפרג 'לא עומד בענייניו לפי מה שהוא מסכים איתו . אם הבגדים החדשים נקרעו ונקרעו, וכמוהם לא ניתן לתקן בערות, אז הם מצביעים על כך שלא נולד ילד לבעליו, ואם ניתן לתקן אותם, הלובש מכושף . ומי שלובש שני בגדים, שחוקים וקטעים, זה מותו . ומי שיראה שהוא לובש בגד בלוי, הוא יהפוך עצוב וחולה . ומי שרואה שבגדו נקרע בטעות, רוחבו ייקרע ויפגע על ידו של אדם רשע, ואם הוא נקרע לאורך זמן, פקודתו תשוחרר ממנו . ואם הוא רואה שבגדו נקרע, אז דתו תקרע או פרנסתו תפחת . טלאי הבגדים המכוערים מעידים על אובדן ואבטלה . ומי שרואה רטיבות בבגדיו, הוא נשאר במסע, והוא נעול על משהו שדאג לו, וזה לא נעשה בשבילו אלא לאחר שהתייבש הבגד . ומי שרואה את זה כאילו הוא שוטף את בגדיו או את בגדי הזולת, הדבר מעיד על הנטל והנזק אליו נחשף בפנסיה שלו, ומעיד על הופעתם של דברים נסתרים . ומי שרואה שכל בגדיו נלקחו מסמכותו . מי שרואה שהוא מבזבז בגדים, זה סימן טוב, אלא אם כן האדם שחולם הוא עני, עבד, אסיר או חייב . ומי שיראה שהוא לובש בגדי נשים, ובמצפונו שהוא מחקה אותם, הוא יסבול מסמכות קשה ונוראה . ואם הוא יראה שלבש בגדי נשים, ויחשוב שיש לו נרתיק, אז ישתנה מצבו ויהיה מאכזב . ומי שרואה שיש עליו לבוש לא ידוע, אז ליבו מסובב אותו כרצונו . ומי שרואה שהוא אוכל את בגדו, הוא אוכל מכספו . אם הוא רואה בחלום כלב לבוש בגד צמר, הדבר מעיד על הוגנות וצדק של הסולטאן . אם הוא רואה אריה לובש בגד כותנה או פשתן, הרי שהוא שליט לא צודק השודד את כספם של אנשים . והבגדים הכחולים הם ענן ואשליה . ומי שיראה שהוא לובש בגד פשתן, הוא יקבל כסף מכובד ומחיה מכובד . והסרת בגדים מלוכלכים בחלום, הסרת דאגות, כמו גם שריפתם . אכילת בגדים חדשים זה אכילת כסף חלאל, ואכילת בגדים מלוכלכים זה אכילת כסף אסור . וקניית בגדים שחוקים לא אוהבת את הפרשנות, ובלאי הוא עוני . ובגדים ירוקים טובים כי הם בגדי אנשי גן העדן . אם מישהו רואה בגדים ירוקים, זה מעיד על דת, כוח ופולחן מוגבר בקרב החיים ומצבם הטוב של המתים עם אלוהים אדירים . לבישת ירוק למחייה מעידה על פגיעה בירושה, ומציינת בפני הנפטר שהוא יצא מהעולם הזה כשאהיד . והפרשנות לירוקות היא האיסלאם, ואם הוא חושב שהוא השיג את זה בשנתו, הוא אדם אדוק ודת . הקור מעיד על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים השחורים הטובים ביותר הם חילול השם, וזה פרשנות חזק יותר מצמר . וקור המפוספס בדת טוב יותר מאשר בעולם הזה, וקור מאשר תלתן הוא כסף אסור, ואם הוא מכותנה, זה כסף דתי עולמי ….

…שיער הוא כמו שיער ראש . בחלום הוא כסף ואריכות ימים, כך שמי שרואה את שיערו ארוך, חייו יהיו ארוכים יותר . ואם הוא רואה ששערו של שבטו נעשה מתולתל, עליו להיות מושפל, ואם זה ההפך, אז הכסף של שליטתו מתפזר . ונאמר : הרבה שירה זה הכסף שלו, ואם הוא עני, אז זה חובותיו . אם היה לו שיער מתולתל בחלום, זה מעיד על פיצוי בכסף, בעלים או בגדים . ומי שרואה את שיערו ארוך, זה ראוי לשבח, במיוחד בקרב נשים . צמות הן עדות לחובות אנושיים . הסרת שיער בשפם ובבית השחי היא עדות להקלה בחובות, למסירות ודבקות בסונה . ושיפור צמות מעיד על שליטה בדברים וחיסכון בכסף . ומי שיראה את שיערו מונבט ממקומו, הם יכו אותו . גילוח השיער בזמן חג'ג 'מעיד על ביטחון . ונאמר : מריטת שיער מעידה על מילוי דתו של הרואה . אם החייל יראה ששערו ארוך מדי, נשקו יוגדל . ומי שרואה בשיערו שיער סוס, הוא ייעצר אם הוא גנב . ומי שיראה את שערו הופך להיות כמו שיער חזיר, הוא ייפגע מקושי . שפע השירה לחרדים הוא גידול בדאגתו, ושפע הנאה, גידול בהנאתו . שחור השיער של האישה מעיד על אהבת בעלה אליה . אם הייתה רואה שהיא חושפת את שערה, בעלה ייעדר ממנה . אם היא תראה שהיא עדיין חשופה, אז בעלה לא יחזור אליה . אם אין לה בעל, היא לעולם לא תתחתן . ואורך שיער בית השחי הוא עדות לצורך ותוקף החוב ונדיבות הבעלים . אם יש בו כינים זה מעיד על שפע הילדים . ומי שרואה את שיער ראשו לוקה בחסר, זה הם . ואם הוא רואה מישהו שורטש את שערו, הרי זה חוסר מזל בכסף, ומי שרואה שהוא משח את שיערו בשמן, הרי זה קישוטו . ומי שיראה שהוא ידהה את ראשו, הוא יראה כמה מתקלותיו . ומי שרואה שירה נובטת במקומות שבהם השירה לא צומחת, הדת תשפע עליה . אם שיער צומח בכף ידו, זה יתרון . ואולי שיער הראש מתייחס למטע, כסף, יוקרה, והבעל לאישה רווקה, והאישה לגבר רווק . קלוע בשיערו מעיד על איסוף כסף, ואם כינים מוסרות מראשו, המשמעות היא סילוק המושחתים מארצו . אולי שיער טוב הצביע על מעשים טובים, ואם אישה הייתה מכורבלת, היא הייתה חולה ומתה . והאיש הרגיש את קישוטו, הגנתו וכספו המתמשך . אם הוא יראה את שיער גופו לבן והוא עשיר, הוא יאבד את כספו . ואם האישה רואה שהשיער שלה מבריק וחם, אז היא מחלקת מכספו של בעלה ….

הסרת מוות בחלום היא סכסוך בדת, או ספק לגבי הקוראן האצילי . והעקירה עשויה להצביע על הכנת הנוסע, על נישואי רווק, על מעבר מבית לבית וממסחר אחד למשנהו, וזה עשוי להצביע על מילוי החוב, מילוי הזכויות וגירושין של בני זוג . ומי שרואה שבעיצומו של המוות הוא נעקר או מרוץ, אז הוא לא צודק כלפי עצמו או כלפי אחרים, אמר הקב~ה : (וגם אם אתה רואה שהעוועים הם בעומק המוות )….

…טוב: מי שרואה בחלום שהוא עושה מעשה טוב, הוא יחזור בתשובה משחיתות, יגיע לחסד או ייתן נדבה לאדם עני . אם הוא יראה שהוא מתפלל לאלוהים הכל יכול, הוא יינצל מהאש . ואם יראה את תושבי ארצו מאכילים את הנזקקים או עושים מעשים צדקיים, או מזכירים את אלוהים אדירים והם נמצאים בהם, אז ישחרר אותם לשובם לאלוהים הכל יכול . מי שרואה שהוא מגדיל את שבחו של אלוהים אדירים, אז הוא יירש ירושה . אם אדם עושה מעשה טוב בחלום, כגון הסרת נזק מהכביש, או צירוף מה שטוב, ואיסור על מה שלא בסדר, זו עדות לרווח בסחר, פירעון חוב, ביטחון מפחד וברכה עם מעשים טובים בחלום מעידים על בידוד הצוררים ועל הנחת הצדק ….

ומי שרואה שהוא גוזם את ציפורניו בגיזום הרגיל, הרי זה הסרת דאגה ומצוקה, ואם זה עולה על הרגיל, הרי זו חולשה וחוסר יכולת, ומי שרואה שהוא דופק את ציפורניו על שלו ואז הוא מבצע עניין לא נעים

…חדר תפילת עיד לראות את אולם התפילה בחלום מציין שמחות ותענוגות, הסרת דאגות ושגשוג, ריפוי חולים ושחרור מהכלא . אולי חידוש אולם התפילה הצביע על חזרת בתשובה של הרשע והתגיירותו של הכופר, ירידת הגשם, הניצחון על האויבים, הגשמת הנדר ונישואי הרווקים . אולי חזונו הצביע על אבטלה ומיתון ועל המגפה בגמלים, פרות וכבשים . זה מציין את החרדות והייסורים, את הצער ואת גירושי בני הזוג ואת המסעות הרחוקים . ואולי מעיד על ידי מינוי ופיטורי הבוסים, וההצלה מהכלא, והקלה מעייפות, וחיסול חובות וכי המת השלים את חייו ופרנסתו . ואם הוא חוב, יתבקש מה הוא חייב מהחוב ….

…בחלום, זה עולמו של אדם, ולכן מי שרואה שיש לו בית חדש שהוא איתן ומלא מתקנים, שכן אם הוא עני הוא טוב, ואם הוא מודאג, הוא ישוחרר , ואם הוא עובד שמגיע למדינה טובה כמו הבית, ואם הוא בסרבנות הוא חוזר בתשובה, וכי יכולת הבית היא יכולת חייו העולמיים וידעו ונדיבותו . היא הייתה מצוקה על ידי עליבותו, והיא מצאה אותה לחדש את עבודתו וליישב את דתה, ופסיקתה הייתה לנהל אותו, ובתיה היו נשותיו . ולבית הברזל חיים ארוכים לבעליו . אם הוא נכנס לבית לא ידוע ורואה בו אנשים מתים, אז זה הבא, ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו ולא מסוגל לעזוב, אז הוא ימות. אם הבית מוצק, זה מצבו בהמשך . אם זה היה של טיח ולבנים, זה מעיד על מצב רע בו . אם הוא נכנס ועוזב אותו, אז הוא מפקח על המוות ואז הוא יינצל . ואם הבית הוא לבד והוא רואה בו את המתים, אז כולם בו ימותו . אם הוא עוזב את ביתו כועס, הוא כלוא . אם הוא רואה שאדם נכנס לביתו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא בלתי מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו או פרנסתו . עבור אימאם אל-אדל, הבית הוא אחד הפיות של המוסלמים . מי שרואה שביתו קרס, ואם זה היה ביתו של האימאם הצודק, הרי שזו חריגה בכמה מפי המוסלמים . בניין הבית נמצא במיקום לא ידוע או ידוע אם אישה היא רווייה . ומי שרואה בית מרחוק, זה עולם רחוק שהוא יכול להגיע אליו, ואם הכנסתו בנויה מבוץ, והיא אינה נפרדת מהדאוור, אז זה עולם שקורה לו כמותר . אם הוא עשוי מגבס, הרי זה עולם אסור, ועזיבתו מהמבנים הללו היא עזיבתו את העולם הזה או את מה שיש לו . אם הוא רואה שהוא נכנס לבית מודרני והוא עשיר, אז הוא יגדל בעושר, ואם הוא עני הוא מתעשר אם הבעלים או התושבים בו הם שליטה בבית . ומי שרואה שהוא בביתו הישן, והוא נהרס, אז הוא יירש ירושה מקרוב משפחה . ונאמר : מי שבנה בית, מתו חלק מקרובי משפחתו או אחד מילדיו . מי שמכר את ביתו התגרש מאשתו . אם הוא רואה בעצמו בית טוב, אז זה המעשה הצדיק שלו, ואם הוא צר ומכוער, זה מעיד על מעשים רעים . אולי הבית הצביע על נימוס, ואולי על התנודה עם סיבוב העידן . ביתו של אדם מעיד על גופו, נשמתו ואישיותו משום שהוא ידוע וידוע על ידו, וזוהי תפארתו, קנאותו והסתרת משפחתו . ואולי זה הצביע על עושרו שהוא כוחו . אולי היא ציינה את בגדו שייכנס אליו, אם גופתו הייתה דלתה ופניו, ואם אשתו הייתה דלתה היא חלקו הפרטי . ומי שראה שהוא גורף את ביתו, לפתע הוא חטף כסף . ונאמר : טאטוא הבית יהיה הסרת עצב . נאמר : הריסת הבית היא מות בעליו . ומי שראה שהוא הורס בית חדש, הם הוכו על ידם ועל הרע . מי שבונה או קונה בית יהפוך להיות טוב מאוד . ומי שרואה שחצר ביתו או גגו התרחבה מעבר לגורלה הידוע, אז זו יכולת בעולמו ויש לו מזל בחייו . ואם המטופל רואה שהוא עזב את ביתו בזמן שהוא שותק ואינו מדבר, הדבר מעיד על מותו ….

…מי שראה שהוא שואל על הסרת העוול מעיד שנעשה לו עוול ….

…הטחנה הטחנה הטוחנת את החיטה מעידה על משכן הידע בו האמת מופרדת מהשקר, ובית השליט בגלל ההכנסה והתפוקה, המידה והאיזון, הצדק וההגינות, וזה מעיד הפרנסה והתועלת, והיא מציינת את שני בני הזוג לבצע את שתי האבנים אחת מעל השנייה ואת הקמח שיוצא ביניהן . אולי הטחנה הצביעה על הדאגה והייסורים, או על גלגל המים לסיבוב הגלגל בו . אם הטחנה טחנה אנשים, זה מעיד על מרדה ועזיבת רוח . אם טוחנים מה שלא ניתן לאכול בחלום מעיד על צחיחות ומחירים גבוהים . ואם הדקה שלה גדלה וחנויותיה היו מלאות, הדבר מעיד על פרנסה, זול ותרופה למחלות . באשר לטחינת חזזיות, מרשמלו, חינה וכדומה, הם מעידים על טוהר, ביטול מחלות, הסרת דאגות וחיסול חובות ….

…ומי שחושב שנלקח ממנו בור ביוב, ואם הייתה לו אישה, אז היא מחוץ לו בגלל מוות או גירושין, ואם לא הייתה לו אישה אז הוא חסר את זכותו, וייתכן שהיה הבהרה מכיוון שהביוב הוחלף במעיל, ונאמר כי הסרת הצעיף או השארתו מעידה על כך שהוא היה חולה בבית, זהו מותו. ונאמר כי לאישה יש בעל, והבעל הוא אישה, והגורל והפנים שלו, אז כל מה שהוא רואה בזה, זאין או שין חוצים את זה ….

…בחלום הוא מלומד, כמו שמופתי ומשפטן הוא רופא . אם הוא רואה שרופא מטפל בו, גופו נרפא . הרופא הוא אם האדם, ומי שמת הרופא שלו אמו תמות, ואם הרופא יכנס לחולה, הוא יחלים ממחלתו, ואם הוא נכנס לאדם הבריא , מחלה, במיוחד אם הוא רושם משהו מועיל בחלום . אולי לראות את הרופא הצביע על הסרת המטמונים, כמו מיכל שמוציא את האויבים מהחור שלהם . אולי לראות את הרופא הצביע על המטאטא, המסיר, המטייל, הלייזר ומרגל החדשות . ומי שראה שהוא הפך לרופא, הוא הגיע למשרה גבוהה . והרופא מציין כל רפורמטור ומרפא של עניינים דתיים ועולמיים, כגון המשפטן והשליט, המטיף והמנומס, והבורסקאי המקבע את עורם של בעלי חיים, ומציין כוסות רוח בגלל הריפוי . ומי שרואה רופא בין התכריכים, שייזהר ממנו . ומי שרואה רופא שהפך לבורסקאי עור הוא עדות לפיקחותו ולמספר האנשים המרפא על ידיו אלא אם כן הוא רואה ששיזוף שלו מושחת, אז הוא בור ומטמא ….

…מתלה לבגדים : עשוי להצביע על בעיות בעלות אופי דתי . ומי שרואה שהוא זורק את בגדיו על המתלה, צריך להיזהר מחברה גרועה שעלולה לגרום לו לעזוב את ההתחייבות . הסרת השמלה מהאישה ותלייתה על הגירושין, והורדתה מהגבר עשויה לסמן נטישת מחויבות ונכנסות לבלבול בנוגע לדת ….

…אלסלמי אמר שאם זקנה רואה שהיא מחזור, זה מעיד על פקיעת תקופת המחזור שלה, ואם הילד רואה שהיא מחזור, זה מעיד על הסרת בתוליה, ונאמר חזון של מחזור. עבור הזקנה והצעירה שפירשו המוות, ואולי חזון הווסת לילד הצביע על נישואים ….

…שן מבשרת לראות שיניים בחלום על פגישה עם אנשים ששונאים או סובלים ממחלה הפוקדת אותך . אם אתה רואה שיניים שלך נושרות, זה מבשר חדשות רעות וכישלון בפרויקטים ובעבודה . אם הרופא מסיר לך שן, תפתח מחלה קשה שעלולה להרוג אותך . אם אתה חולם שהרופא הדביק לך שן, תקבל בחזרה את החפצים האבודים היקרים שלך לאחר תקופה ארוכה של חרדה ודאגה . אם אתה מצחצח או מצחצח שיניים, המשמעות היא שתיכנס למאבק עז להגן על עושרך והונך . אם עשית לעצמך תותבת, המשמעות היא שמצוקה קשה תקיף אותך ותשתדל להיפטר מהם . אם אתה מאבד את השיניים, המשמעות היא שתישא דאגות שתרסקו את גאווהך ותחבל באינטרסים ובעסק שלך . אם תקבל מכה שדופקת לך את השיניים, זה מבשר על חוסר מזל פתאומי : תאבד את העסק שלך, תחלה, המוות יבקר אותך או שתיתקל בתאונה פתאומית . אם אתה בודק את הגיל שלך, המשמעות היא שאתה מוזהר מפני הצורך להיזהר ולשים לב לענייניך, מכיוון שהאויבים מתכננים ללכוד אותך . אם השיניים סדוקות וניזוקות, המשמעות היא בעיות בריאות ועבודה . אם חלמת שאתה יורק שיניים, המשמעות היא שאתה או אחד מבני משפחתך חולה . שן מעוותת בחלום היא סימן רע ומשמעותה אסונות מסוגים שונים, חוסר מזל, אובדן רכוש אישי, אי מימוש ויישום פרויקטים ועבודות, מחלות, בריאות לקויה והפרעות עצבים גם עבור אנשים בריאים . אם שן אחת נופלת מהפה, המשמעות היא חדשות רעות . אם סינאן נופל, המשמעות היא שמצבו של האדם יהפוך לאומלל בגלל רשלנותו וחוסר זהירות . אם נושרות שלוש שיניים, הדבר מנבא מחלה ותאונות מסוכנות . אם אתה רואה שכל השיניים שלך נשרו, זה מבשר רעב, מוות ואסון . הדבר תקף אם שיניך קשוחות ואתה מחלץ אותן . אם חלמתם ששיניכם נעשו מבריקות ונקיות חדשות לאחר הסרת הפלאק מהן, משמעות הדבר היא בעיות זמניות שייעלמו וישאירו אתכם יותר זהירים וחכמים יותר בהתנהגותכם, ותמצאו את ההנאה שלכם בביצוע חובותיכם . אם אתם מעריצים את שיניכם מכיוון שהן לבנות ויפות, דעו כי לאחר הגשמת רצונותיכם וחלומותיכם, מחכות לכם הרבה שמחות, תענוגות ותאונות משמחות . אם חלמת שהוצאת או שאיבדת שן ואתה מזיז את הלשון שלך בפה ומחפש אותה לשווא, אז הלכת לרופא שלא מצא אותו והעניין נשמר בסוד, אז כל זה פירושו שאתה עומד להיכנס לחששות שלא יגרמו לך אושר ואתה נחוש להתעלם מהם, אך אתה אחרי זה תעשה זאת ותשתמש בו לטובתך למרות שחבריך מפקפקים ומפקפקים במה שעשית . אם חלמת שרופא השיניים מנקה לך את השיניים, אך אתה מוצא אותם חלודים למחרת, אז זה אומר שתחשוב שתפיק תועלת ותפיק תועלת מאדם או ממרכז החלום שלך, אך בהמשך תגלה כי אישה או אדם ערמומי התחרו איתך בזה והקהל שלך על זה ….

…חזונה של הפרישות מעיד על נישואין, והאישה הנשואה מעידה על צאצאים . אולי החזון שלה מעיד על חשדות, או על המשרד שמפגיש בין בנים, או על המקום בו נשים או גברים נפגשים לטיול, והחזון שלה מעיד על עזיבה או כניסה לכלא . אולי החזון שלה הצביע על הסרת האבודים ….

…ומי שרואה שיש לו חולצה ונשחק, אז העניין שלו נעלם, החוב שלו מושחת, והמועד האחרון שלו קרוב, ואולי הסרת החולצה מבחינת המשפט אם הוא לא יחזיר זה מעיד על המועד האחרון. הוא קרוב ….

…בגדי אל-בארוד ( אל-ימנייה ) , שכן הם מעידים על טובת העולם הזה ואחריו . הבגדים הטובים ביותר הם מגניבים ומבולבלים, והם חזקים יותר בהרמנויטיקה מאשר צמר . ופסים קרים בדת טובים יותר מאשר בעולם הזה . וקור מאלבריזם אסור לכסף . שני היצורים הם בגדים מעוננים, כך שמי שרואה כאילו לבש שני בגדי יצירה שנחתכו זה על גבי זה, מעיד על מותו . השמלה נקרעה כלאחר יד, רוחבה נקרע . ואורך שמלה קרועה הוא הוכחה לפות, כמו הישרדות ונישואין . אם אישה רואה את החולצה שלה עם בגדים קצרים, היא מרותקת והצעיף שלה מופר . ומי שקורע את חולצתו על עצמו, הוא רב עם משפחתו ומבטל את פרנסתו, אם הוא לובש חולצות שנקרעות זו על גבי זו, הרי זה עוניו ועוני בנו . אם אתה רואה את הבריאה מעל הכופר, אז מצבו הירוד בעולמו ובעולם הבא . ובגדי הטלאים המכוערים נאמרו כי הם מעידים על אובדן ואבטלה . לכלוך הוא אם זה בבגדים, בגוף או בשיער . ולכלוך בבגדים ללא שומן מעיד על שחיתות של דת ועל שפע חטאים, ואם זה עם שומן, הרי זה השחתת העולם, שטיפתו מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה מזנות, כיבוס מדם זה תשובה מרצח, וכיבוס הבתולים זה תשובה מרווח לא חוקי . והסר את הבגדים המלוכלכים, הסרת הדאגות וכן שריפתם . באשר להרטבה בבגד, זהו מכשול לנסוע, או מצוותם אליו, והוא לא הושלם עד שהבגד מתייבש . ומי שרואה שיש לו סמרטוטים חדשים של בגדים, הוא היה שובר כסף ….