אשר לנמר, הוא מתפרש על פניו, ומי שרואה נמר, הוא יפרש עם אדם חזק ….

הנמר הוא בחלום שליט לא צודק או אויב חזק, עם קוץ חזק, ולכן מי שהורג אותו יכניע אויב, וכל מי שיאכל את בשרו יזכה בכסף ובכבוד, ומי שיקבל את ברכיו יזכה בסמכות רבה, מי שמתחתן עם טיגריס ישלוט באישה לא מוסרית . ומי שראה נמר בביתו, אדם בלתי מוסרי תקף את ביתו . ומכיוון שננשך על ידי נמר, הוא ייפצע . והנמר מציין גבר או אישה, והוא מרמה ומתעתע, ומעיד על מחלה . חלב הנמר מגלה עוינות לשפמו . הנמר הוא אויב עוין מאוד . ונאמר : מי שיראה את הנמר בשנתו, יבקש סליחה מאלוהים אדירים על חטאיו . והנמר מציין אנשים שאנשים חוששים ופוחדים קשים ….

ומי שחושב שהוא רכב על נמר או שפרק אותו או ניצח את הנמר או ניצח את הנמר או הכה אותו מהנמר, הוא לא אוהב או דומה לו, אז הפרשנות לזה היא כמו הפרשנות של האריה, כמו גם את מי חושב שהוא רכב על דוב או שחרר אותו או ערבב אותו, ואז הפרשנות שלו היא כמו הפרשנות של שאר האריות

…חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

…בשר הנמר מתפרש בכבוד ובעייפות ….

…ומי שרואה שהוא נשא את הנמר על גבו או על צווארו, זה מעיד על השפלתו בפני האויב ונמצא תחת ידו ומתחת לחגורתו ….

…אל-נמר : מסלול האריה מתנהל, והוא גם אדם אכזרי, נקמני וסודי, כשהוא בעצמו אויב בוגדני ובוגדני ואויב לכאורה, ונאמר כי סולטן לא צודק והנמר גם מנהלים את כמובן של הלביאה . וכניסתו של הנמר, כניסתו של אדם חרב ואכילת בשרו נאמרה כראש ….

…חלב הוא בחלום טבעו של האיסלאם, וזה כסף מותר . וכסף שכר אסור בגלל החמיצות שלו ויציאת השומן שלו . ומי שרואה שהחזה מניב ממנה חלב, שהעולם מוביל אליו . חלב של אדם הוא כליאה והידוק עבור האמהות המניקות והמיניקות, ואם הוא רואה שקנה ​​אישה מניקה כדי להניק את בנו, אז הוא מגדל את בנו על יצירתו . ונאמר : מי שינק חלב של אישה ירוויח כסף ורווח . ומי שראה ששתה חלב סוס, הסולטאן אהב אותו והשיג טוב ממנו . ומי ששתה את חלב רמיקה, הוא נתקל במלך . וחלב בקר הוא כסף מותר מהסולטאן ופרנסה טובה . חלב הוא חתרני, וחליבת הגמל היא בעיה. אם החליבה והחלב יוצא זה דם, אז הוא בכוחו, ואם החליבה היא רעל, אז היא קוטפת כסף שלא כדין . וחלב אבקה הוא אינסטינקט בדת, ולכן מי ששותה ממנו הוא איתן בטבע האינסטינקטיבי, מתפלל, צום, זקאת, ונתינת נדבות, ולשתו יש לו כסף וחוכמה מותרים . ונאמר : מי שרואה שהוא חולב גמל ושותה מחלב שלה, אז הוא יתחתן עם אשה צדיקה, ואם הוא נשוי אז ייוולד לו ילד . ומי שרואה שהוא חולב פרה ושתה את חלב שלה והיה עבד, אז הוא משוחרר, גם אם הוא עני, הוא מתעשר . חלב של כבשים ועזים הוא כסף שישולם מהערבים ולא מהערבים . ומי שראה שהוא שותה חלב כבשים היה זוכה לטובה, לנחמה ולהנאה . ולחלב הלביאה היה כסף לשפמו ולנצחון על אויבו . וחלב הנשר הוא תהילה וניצחון על אויב חזק ונדיב . וחלב הנמר למי ששותה אותו מגלה איבה . חלב הזאב הוא פחד משובח וחמור, ופגיעה בפרנסתם של מי ששותים אותו, ונאמר : זה כסף וכוח, ומי שרואה שהוא שתה אותו ישיג את הנשיאות . חלב חזיר ישנה את דעתו של השותה שלו וילך . חלב הכלב הוא פחד גדול לשתיין שלו, ומה שהוא מקבל מיד הצורר, ונאמר : מי ששותה אותו יזכה בכוח ובהנהגה על בני ארצו . ונאמר : האלבנים של כל המפלצות ספקים בדת . וחלב הזברה הוא מחלה שלאחריה יש תרופה . לחלב איילה יש פרנסה קטנה . והחלב החולב והצורב הוא דבר טוב בינו לבין אויביו . חלב שועל הוא מחלה קלה, לאחר החלמה ופרנסה קצרים . חלב של חמור ביתי הוא מחלה פשוטה, כמו גם חלב של כוס . ומי שרואה שחלב יוצא מהאדמה, זה מראה הדיכוי והמרדה, שדם נשפך ממנו . חלב כבשים הוא כסף מכובד, חלב פרה עשיר, וחלב פרד קשה ונורא . חלב חזיר הוא מכה גדולה בכסף . וחלב אדם לחולים אם הוא שותה הוא תרופה למחלות . חלב הכלב ומחלת החתול או הפחד . חלב מעיד על כסף, הגדלת חיים והריון, הופעת סודות, ידע ומונותאיזם, ומעיד על רפואה לרפואה ופרנסה . חלב פרה, כבשים, גמל ותאו מסכמים כסף . חלב החיה והציפור, אם נמצא, הוא מעט כסף, במיוחד חלב הארנב וחלב הסוסה . ושומר חלב וניאוף . חלב אדם הוא אמון שאסור לבזבז על אף אחד מלבד האדון שלו . חלב הלא נודע מהבהמה הוא התהילה ופעילותם של חולים, והצלה מהכלא, או מכסף שגזול ….

והחלב של הנמר מראה על איבה

…ג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הנמר מתפרש בשלושה היבטים כאויב חזק, מקבל כסף מאויב ופחד גדול ממלך ….

…ומי שרואה שהוא שותה חלב מפרות, כבשים או גמלים טהורים, אז הוא ירוויח עושר ופרנסה מותר ומולד בדת. ומי שרואה שהוא שותה חלב שצבוע במים, אז הוא כסף מתנגד בדת, ואם הוא נגוע בדם, אז זה כסף אסור שקורה לו מעבודתו של שליט. פרנסתו ופוריות ביתו, ומי שראה כי הוא שותה חלב חמוץ, אז הוא סיפק כסף אסור, ואולי היה במצוקה ועצוב, ומי שראה שהוא שותה חלב חמאה והשאיר את הכנה הטהורה, אז היה לחלות ולאכול את האסור, ואולי הוא היה הבעלים של כפירה, ומי שראה שהוא אוכל חלב חמוץ, אז הוא בספק לגבי הדת וספק בזה ואמר כסף הוא פוגע בו ומי שרואה שהוא שותה חלב מהחלב, מכיוון שחלב הגמל והפרה הוא כסף מסמכותו של הסולטאן, והאינסטינקט בדת, וחלב הדביבון הוא שם טוב בקרב אנשים, וחלב חמור אם הוא כשיר, אז מחלה קלה, ואם זה הוא אכזרי, ואז נאבד אותך בדת, וחלב הכלב הוא פחד גדול, וחלב האריה הוא פציעה אלא אם כן זו תקווה וחלב הצבוע הוא אשה שבוגדת במישהו שראתה ובוגדת בו , וחלב הזאבת הוא פחד או הונאה מאת וו הגבר, וחלב השועלים הוא תרופה למחלה ולצערם, וחלב הנמר הוא ביטוי לאיבה, וחלב האישה הוא כליאה ומצוקה המשפיעים על האמהות המניקות….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי הנמר הוא אויב לכאורה וסולטן לא צודק ….