…באשר לכלב, זה אויב חלש וקולע, ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מאדם קטן מה הוא שונא מחיבה, ומי שרואה שכלב קורע את בגדיו, ואז הוא קורע את התצוגה שלו או מטביע את כספו או מקבל משהו שנוא לפי כמות הגריסה ומי שרואה שכלב אכל או נושך אותו, הוא יקבל מכך את הדברים הנ~ל, ואם הוא רואה שהוא הורג כלב, אז הוא מנצח אחריו, ואם הוא רואה שהוא קנה כלב או מחונן לו אותו, אז חלק ממשפחתו סותרת אותו בחלק מההוצאות שלו ואז הוא מחזיר אותו ומי שרואה כלב או חיה אחרת על מיטתו או על שולחנו או משתין פנימה ברכיו או במקום שהוא מכחיש, ואז אדם מרושע שהוא סותר עם משפחתו, וכל מי שרואה כלב שקורע חלק ממנו או משהו דומה לו, אז הוא אדם לא מוסרי שמתעלל בבנו, בתו או הנער…
חולם על הנחש הופך לכלב
(51 פירושים ומשמעויות של חלומות על הנחש הופך לכלב)…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מפנה כלב לכלב, אז הוא מפנה אויב ממנו לשלם לאויב אחר, והוא מקבל. ומי שרואה שהוא האכיל את הכלב בלחם, זה מעיד על רוחב פרנסתו . ~…
…כלב בחלום הוא אדם טיפש, אז אם הוא נובח, אז הוא טבע טיפשי, שערורייתי . ומי שראה כלב שנשך אותו, יפגע מאויבו . ומי שרואה כלב שקורע את בגדיו, טיפש יעקום אותו, ואם הוא לא שומע את נביחותיו, הרי שהוא אויב . הכלב הוא אישה מרושעת, וגור הכלבים הוא ילד אהוב. אם הוא לבן, אז הוא מאמין, ואם הוא שחור, אז ביתו גוברת . נאמר : גור ממזר שגדל אדם טיפש . כלב רועים ירוויח . כלב הבית הוא אויב לא הוגן . כלב הסאלוקי מציין את תוקפו של הרואה עבור הסולטנות . והכלב הסיני מציין כי הרואה מתערבב עם זרים . ומי שראה שהוא לוקח כלב, הוא ילווה משרת . ואם ראה שכלב נשך אותו סבל מצער ונזק וממצוקה מחבר או משרת . אם הוא רואה שהוא ציד עם כלבים, הוא יקבל את משאלתו . ואם הוא רואה שהוא הורג כלבים, אז הוא ינצח את האויב שלו, וכלבי ציד טובים לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, זה מעיד על היעדר בהלה ואבטלה . אם הוא רואה כלב נובח, זה מעיד על נזק . והכלב מציין קדחת בגלל כדור הארץ שנקרא הכלב, שהוא סיריוס, שהוא הגורם לקדחת . וכל סוגי הכלבים מעידים על אנשים מושפלים . וכלבי המשחק והפטפטות מעידים על שמחה והנאה . וכלב המים מציין עבודה שלא נעשית ותקווה שקרית . ומי שראה שהוא הופך לכלב, אלוהים אדיר לימד אותו ידע רב, והוא נדחה, אז אלוהים שדד אותו ממנו . הכלב הוא אויב חלש או אדם קמצן . ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מילים מאדם בעל יכולת קטנה שהוא שונא . ומי שיראה שהוא אוכל בשר של כלב, הוא יזכה בניצחון על אויבו וייפגע מכספו . והכלב מציין את השומר . ושתיית חלב כלבים מפחד . אם כלב מרופד, אז הכלב הוא חבר . הכלב הוא קבצן ועשוי להצביע על שפלה, השפלה והשפלה של הנפש . אולי הכלב הנחה את התביעה לעולם תוך שהוא לא שומר . וכלב הציד, עז, ריפא, ומזונות . כלב בקר הוא שכן טוב שמקנא במשפחתו ובשכן . אולי אישור הכלב מסמל קנס . וחברת הכלב מעידה על היעלמות סיפורם של אנשי המערה . הכלבה היא אישה שמרנית לבעלה שיש לה צאצאים רבים . אולי הכלב ציין חוסר אמון וייאוש מרחמיו של האל הכל יכול . ראיית כלב איש מערות מעידה על פחד, מאסר או מעוף . וחזונו במדינה הוא עדות לחידוש המנדט ….
…באשר לכלב, הוא מתפרש כאויב, מי שרואה אותו, הוא אויב ללא מרץ, אך הוא מרחם על התוקפנות שלו ועל הנקבה ) אישה ללא דעה, הכלב השחור הוא אויב של הערבים, והכלב הלבן הוא אויב של לא ערבים ….
…וכל מי שרואה נחש שמשאיר את צווארונו או את גבו ונכנס לאדמה, יתפרש בתום חייו, וביצי הנחש יתפרשו על ידי אויב חלש ….
…ובשר הנחש נובע מכספי האויב, והאכילה ממנו כובשת אותו ….
…הנחש מעיד בחלום על איש העמק . אולי זה הצביע על עוינות מצד הורים, בעלים וילדים, ואולי הוא היה שכן מקנא ורשע . נחש המים הוא כלי עזר למדכא או דגלים לשליט . ומי שיראה שהוא בעל נחש, אז תהיה לו סמכות גדולה ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה נחש לבן ומגדל אותו, אז הוא מתפרש על ידי תוצאה מסודרת, ואם הנחש שחור וסביבו חיים צעירים, אז הוא מתפרש על ידי הגדלת הגוזל והלכלוך השחור, ואם זה ירוק, פירוש זה על ידי שני אויבים, אז ישמור עליהם ….
…אל-שלוואר אבן סירין אמר שזה פירש נערה שפחה או אישה מרושעת . הוא הרגיש שהוא קנה ולבש את זה כדי להתחתן עם אישה אם האישה הייתה זרה והיא ראתה שהיא קנתה את זה מראה על נישואיה .) וראה שהוא לובש את הלווארה צמוד או לובש משהו כזה מראה מעיל ירידה . ומי שרואה שבשלווארה היא סוג של אשליה, כמו הנחש, העקרב וכדומה, אז זה מתפרש על השחתת אשתו עם אויביו ….
…הוא בחלום המתרגם של בעליו ומנהלו . והלשון היא מושא החטא . אם הוא רואה בלשונו גידול באורך או ברוחב, אז זה כוחו וזכה ביריביו, או שזה מעיד על לשון מטונפת או רהיטות ונימוסים . אם הלשון קשורה, הרי שמדובר בחסימה של עסקים ועוני גם כן . ואם שיער שחור צומח על הלשון, הרי זה רוע דחוף . ואם הוא לבן, אז זה רוע עתידי . והלשון הוא כמאל וחג'ה והוזכר . ואם הסולטן היה רואה שלשונו מנותקת, המתרגם שלו ימות . ומי שרואה את לשונה של אשתו מנותקת, היא צנועה וסמויה . ואם אדם עני יראה שהוא חתך את לשונו של עני, הוא ינצח אותה . ומי שרואה את לשונו נדבקת לחיך, באמת מכחיש אותו ואת התמציות שהפקיד . ומי שרואה שהוא אוכל את לשונו, הוא מתחרט על מה שהוא מדבר, ואם זה מהמושלים, אז הוא אוכל את כספי האנשים בלשונו . ונאמר : מי שאוכל את לשונו, הוא הרבה שתיקה, אדם מדכא כעסים, ג'נטלמן . ומי שרואה את לשונו שחורה, אז הוא גובר על עמו בלשונו, ואם הוא נבל, הרי הוא שקרן או משורר . ומי שנושך את לשונו יחניק את כעסו, ועשוי להצביע על זלילה שלו . ומי שרואה את לשונו מחולקת לשניים, הוא יהיה שקרן . ומי שיראה שיש לו הרבה לשונות, יהיה לו ילדים . ומי שרואה שאנשים מלקקים את לשונו, הם מבקשים את ידיעתו . הלשון עשויה להתייחס למלך לסגנו, לשוערו, לשרו או לפקידתו, ואולי הוא מתייחס לכסף שנאגר, ליוקרה וידע . זה עשוי להתייחס לשוטר או למשרת האסירים . אם המלך רואה שלשונו נותקה, זה מעיד על סילוק סגנו, קונסיירז ', שר או פקידתו, ואולי הפסיד הרבה כסף . ואם המדען היה רואה שלשונו התנתקה, הוא יובס בוויכוח ובוויכוח שלו, ואולי משרתו, תלמידו או בנו נפטר . ואולי אובדן הלשון מעיד על קרחתם של אויבי משפחתו או שכניו או על מותם של אלה שהוא אוהב . אולי לאבד את הלשון ולחתוך אותה את גירושי האישה, או את דיבורו מנותק מהמקום בו הוא נמצא, או פרנסתו בטלה ממנו . ואם ראה לשון חתוכה, הוא ציין את מותו של מחוקק, מטאטא רחוב, עונש של בוגד, אדם שמוציא מטמונים או איש רשע . ואם הוא רואה שיש לו לשון עם הלשון מעיד על רכילות ודיבור בקרב אנשים כי נאמר : כך וכך בשתי לשונות ושתי פנים. אם הלשון הנוספת אינה מונעת דיבור או תועלת, אז אולי זה מעיד על אמיתות וחיזור, כי אלוהים אדירים אומר : ( ותן לי לשון אמת אצל אחרים ). ומי שרואה שירה מונבטת על לשונו, ועשיית מילים שלו, המערכת שלו משחיתה אותו . ואולי הלשון הצביעה על השבוי או הנחש שבחיקה ….
…הגנב נמצא בחלום מחלה ומחלה, אם הגנב שחור מציין שחור, אם אדום אז זה דם, אם צהוב מציין צהוב, ואם לבן מצביע על כיח . גנב מתנקש באדם והורג אותו אם הוא רואה שהוא גנב משהו . הגנב הוא מלך המוות והגעת הנוסע והמחזר . ומי שרואה גנב שנכנס לביתו ויש לו אדם חולה, זה מות החולה . מי שהורג גנב ישרוד מחלה . ואם הגנב נכנס לבית שיש בו אישה חד הורית, הוא יפנה להציע לה . הגנב הוא איש מרמה ומתעתע, והוא איש ניאוף כיוון שהוא מתחפש לעצמו נואף . אולי הגנב הצביע על השבעה, הנחש, השטן והנשמה ….
…בואה שחולם על הנחש הזה פירושו אותו דבר אם חלמת על השטן . הם מעידים על זמנים סוערים והרבה מזל רע . אחרי החלום יבוא שחרור מהקסם עם האנושות . אבל אם הרגתם אחד מהם בחלום, זה סימן טוב ….
…הגנב : הוא הנרצח המחפש את מה שאין לו, ואולי מציין את הספוילר של נשות הגברים, את העבריין למיטותיהם, או את הצייד על עופותיהם או יונם . והגנב האלמוני מעיד על מלאך המוות על היעלמותו בזמן מעצרו, ועל ירידתו לבית ללא רשות . וכסף ונשמה שותפים לפרשנות . אולי הגנב ציין את השבעה, הנחש והסולטן, ונאמר שהגנב השחור הוא תערובת כהה, הלבן הוא מוקש, הדם האדום והצהוב צהוב . אם הוא רואה גנב שנכנס לבית ומכה ממנו משהו וילך איתו, אז אדם ימות שם . אם הוא לא הולך עם שום דבר, אז זה אדם שמשגיח על המוות ואז הוא ניצל ….
…חרוז הנחש מועבר על ידי אישה או משרתת ממוצא מקרב אנשי המואזינים הקליגרפיים ….
…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….
…השאר, אם הם רטובים הם, ואם הם יבשים, זה כסף בהנאה ובפוריות . ומי שרואה את שערו הופך למועט, כספו נובע ממעטים והוא חסר . ואפונה ירוקה זה מזונות, לבוש וטוהר ….
…קנה : מי שרואה בידו קנה הנשען עליו, הוא עזב את חייו לפחות והופך לעניים ומת בעוני . והכל חלול, לא שורד . והקנה הוא קנה העם וקני העם, והקנה הוא אדם עצור שאין לו דת או הגשמה, ונאמר שהוא אונס של אנשים ומילים רעות . לגבי קנה סוכר, מי שרואה שהוא מוצץ אותו, זה הופך להיות עניין בו הוא מדבר הרבה וחוזר עליו, אלא שדיבורו בלתי אפשרי בו . ומי שרואה שהוא לוחץ אותו, תהיה לו פוריות מרשותו כל עוד האש לא נגעה בו, והוא לוקח את המיץ ומשאיר את מה שלא, כי אזכור המיץ ויתרונותיו גוברים על מה שהוא עושה אחר ממנו ….
…ומי שרואה שצבע מצחו הוא דבר שהוא שונא את זרעו, אז הוא הופך לחייב, ואם צבעו ישתנה לאחר הנביטה, הוא ישלם את החוב הזה ….