…נישואין אם ילדה חולמת שהיא התחתנה עם זקן עם פנים מקומטות עם שיער אפור, זה מנבא שבעיות ומחלות יפקדו אותה . אם בחורה חלמה שמאהבה יחלוף מולה לבוש שמלה שחורה והביט בה במבטים נזופים במהלך מסיבת חתונה, המשמעות היא שהיא תרחם על קור הרגשות של חברתה ותשנה את יחסו כלפיה . אם אתם חולמים לראות חתונה זה מעיד על כך ששמחה ואושר יציפו אתכם אם הקהל שמח ולובש בגדים בצבעים עזים . אבל אם הם לובשים בגדים שחורים וכהים, זה אומר שעצב וצער מחכים לכם . אם אתה חולם שאתה חותם על חוזה נישואין, המשמעות היא חדשות רעות מאדם נעדר . אם אתה נוכח בחתונה זה אומר שאתה תהיה מאושר בגלל העניין של מישהו שאתה אוהב, וגם העסק שלך יפרח מאוד . אם חלמתם על תאונה קשה בחתונה, המשמעות היא אסון, מחלה או מוות במשפחה . אם ילדה חולמת שהיא כלה, אך היא לא מאושרת, פירוש הדבר של אכזבה באוקיאנוס התשוקה, וזה עשוי להיות מחלתה . עליה להיות זהירה בהתנהגותה ובצעדיה אם אויבים מחכים לה . אם אתה חולם שאתה קשור לנישואין לא מוכרים, אז זה מצביע על כך שתעסוק בצורה פזיזה בעניין לא נעים . אם ילדה חולמת שאני לא משוכנע בנישואיה, זה מנבא כי נטיותיה ידרבן אותה לבצע טיפשות בוטה . אם אישה נשואה חולמת על יום חתונתה, הדבר מבשר עליה לחזק את כוחה ורגשותיה כנגד אכזבה ועצב . תתערב גם במריבות חשאיות ובמצבי קנאה . אם אישה מדמיינת שהיא מאושרת ומטופלת בבטחה בנישואין, אז החלום הזה מבשר טובות ….

…הלוויה אם אתה רואה הלוויה, המשמעות היא נישואים אומללים וצאצאים חולים . אם חלמת על הלוויה של אדם זר, פירוש הדבר של צרות בלתי צפויות . אם אתה רואה את הלוויתו של התינוק שלך זה יכול להיות בריאות למשפחתך, אך אכזבות כבדות ממקור אינטימי עשויות להתפתח . אם אתה משתתף בהלוויה בשחור, זה מנבא אלמנות מוקדמת . אם חלמת על הלוויה לאחד מקרובי משפחתך, המשמעות היא צרות עצבנות ודאגות משפחתיות . אם אתה חולם שאתה משתתף בהלוויה, פירוש הדבר שתקריב חששות חשובים למען הנאות אירוטיות . אם אישה רואה את אהובתה בהלוויה, המשמעות היא שהיא תקשיב לרכילות השטן ותסכן את כבודה למען ליבה ….

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…אבו אל-קאסים עומר בן מוחמד אל-בסרי אמר לנו לבטניס, הוא אמר שעלי בן אל-מוספיר אמר לנו, הוא אמר לנו את אחמד בן עבדולרמן בן וואהב, הוא אמר, דודי אמר לי . הוא אמר שאבו בישר אמר לי בסמכותו של אבן שיהאב. הוא אמר כי אבו סלאמה בן עבדול רחמן אמר לי שאבו הוריירה אמר : שמעתי את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אומר : מי שרואה אותי בחלום הוא כאילו ראה אותי בחיים ערים, ואז השטן לא מחקה אותי . אבו סלאמה אמר, אמר אבו קטאדה, שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : מי שראה אותי ראה את האמת . אבו אל-חסן עבד אל-ווהאב בן אל-חסן אל-כלבי סיפר לנו בדמשק, הוא אמר שאבו איוב סולימאן בן מוחמד אל-ח'וזאי אמר לי, בסמכותו של מוחמד בן אל-מוספה אל-חומסי, בסמכותו של יחיא בן סעיד אל-קטאן, בסמכותו של סעיד בין מוסלמי, בסמכותו של אנאס בן מאליק . שהנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : מי שרואה אותי בחלום לא יכנס לגיהינום . אבו בכר מוחמד בן אחמד בן מוחמד אל-עוספאני אמר לנו במכה, שאלוהים הכל יכול שמר עליו במסגד הגדול. הוא אמר: אבו אל-חסן מוחמד בן סהל סיפר לנו, על הסמכות של מוחמד בן אל-Musfy, על הסמכות של באקר בן סעיד, על הסמכות של סעיד בן קייס, על הסמכות של אביו, הוא אמר : שליח אלוהים עליו השלום אמר : עליו : מי שראה אותי לא יכנס לגיהנום בחלום . פרופסור אבו סעד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים שלח את מוחמד, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, חסד לעולמות. אשרי מי שראה אותו בחייו והולך אחריו, ואשרי הרואה אותו בשנתו, כי אם הוא רואה אותו כחייב, אלוהים יוציא את חובו, ואם הוא רואה אותו חולה, אלוהים ירפא אותו . ואם הוא רואה אותו בהכרח לבצע את העלייה לרגל לבית, ואם הוא רואה אותו בארץ עקרה שהופרה, או במקום שהעוול התפשט במקום עוול בצדק, או במקום מפחד עבור ביטחון משפחתו, זה אם הוא רואה אותו בדרכו שלו . ואם הוא רואה אותו חיוור בצבעו, שחוק או חסר חלק מהטרף, הדבר מעיד על חולשת הדת במקום ההוא ועל הופעת הכפירה, וכמו כן אם הוא רואה לבוש עלוב . אם הוא רואה ששתה את דמו בשל אהבתו בסתר, אז הוא מות מעשה בג'יהאד, ואם הוא רואה ששתה בגלוי, הדבר מעיד על הצביעות שלו ונכנס לדם של משפחתו ועזר להרוג אותם . אם הוא רואה אותו כאילו הוא חולה, אז הוא מחמיר את מחלתו, אז אנשי המקום ההוא מתוקנים לאחר השחיתות, ואם הוא ראה אותו, השלום עליו רוכב, הוא היה מבקר ברכיבה שלו, ואם הוא היה רואה אותו ברגל, הוא הלך לבקר אותו ברגל, ואם הוא ראה אותו עומד, הפקודה שלו הייתה פשוטה, ואם הוא ראה אותו נותן את הקריאה לתפילה במקום שבו עומר הרס את המקום, ואם הוא רואה את זה כאילו שהוא אוכל את זה, זה מה שהוא הורה לו לשלם לזכאת מכספו . אם הוא רואה שהנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, ימות אחד מצאצאיו, ואם הוא רואה את הלוויתו במקום יש אסון גדול, ואם הוא רואה שהוא ביצע הלווייתו אפילו לקבר, ואז הוא נוטה לכפירה . ואם ראה שהוא ביקר בקברו, היה פוגע בהרבה מאוד כסף, ואם הוא ראה כאילו הוא בנו של הנביא ולא מצאצאיו, חזונותיו מעידים כי אמונתו התבהרה, ואם הוא ראה שהוא אבי הנביא, עליו השלום, הוא ציין את חולשת דתו ואת חולשת האמונה והוודאות שלו . לראות אדם יחיד, שליח האלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בחלום אינו נוגע לו, אלא מחלחל על הקהילה המוסלמית . נאמר שאום אל-פאדל אמר לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ראיתי בחלום כאילו כמה מגופך נותקו והונחו בחיקי , והוא אמר : טוב ראיתי, פאטימה יוליד ילד, ברוך השם, והוא יונח בחיקך . היא ילדה את פטימה אל-חוסין, עליהם השלום, והוא הושם בחיקה . ומסופר שאישה אמרה : הו שליח אלוהים, ראיתי בחלום כאילו חלק מגופך נמצא בביתי. הוא אמר : פאטימה יולדת ילד ומניקה אותו, והיא ילדה את חוסין והניקה אותו . אם הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ראה שהוא נתן לו משהו מהסחורה הנחשקת ביותר בעולם הזה, או אוכל או שתייה, אז טוב שהוא ישיג ככל שנתן לו, ואם מה שנתן לו היה מחומר גרוע, כמו אבטיח ואחרים, ואז הוא יינצל מדבר גדול, אלא שהוא יהיה פגוע ועייף . אם הוא רואה שאחד מחבריו, השלום עליו, עם מחבר החזון, השיג זאת, אז הוא כפירה בשמועות שלו ודבק בה ללא שאר חוקי האיסלאם והשאיר אחרים בלי שאר המוסלמים . שמעתי את אבו אל- חסן עלי בן אל- בגדדי, סצנה של עלי בן אבי טאליב, אללה יהיה מרוצה ממנו אומר : הבן אבא אמר רופא המסכן : זה היה חירשתי עשר שנים, והבאתי את העיר והחלטתי בין הקבר ואת הדוכן, ראיתי את הנביא של שלום אללה עליו בתוך חלום, אמרתי : הוי שליח אללה אמר: מי שאל אותי את האמצעים, ההשתדלות שלי נדרשה בשבילו, אמר : מאי אלוהים לרפא אותך , מה שאמרתי, אבל אמרתי : מי שביקש את האמצעים מאלוהים, ההשתדלות שלי נדרשת עבורו, הוא אמר, אז הוא הלך ממני בברכת אמירתו, שאלוהים יברך אותך . עבדאללה בן אלגלאא סיפר על מצב שנכנס לעיר שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והלכתי לקבר שליח האל אליו, ובירכתי אותו ושני חבריו , שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אז אמרתי : שליח אלוהים, לא היה אכפת לי ואני האורח שלך, ואז ירדתי וישנתי בלי הקבר, ואז ראיתי את הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא אלי, אז קמתי והוא נתן לי כיכר, אז אכלתי קצת מזה, ושמתי לב והיה לי קצת כיכר ביד . בסמכותו של אבו אל-ופא אל-קארי אל-חרווי, הוא אמר: ראיתי את הנבחר, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, בחלום בפליאה בשנים שישים ושלוש מאות, והשתמשתי לקרוא עם הסולטאן, והם לא שמעו ולא דיברו, אז הלכתי הביתה בקינה, אז ישנתי וראיתי את הנביא עליו השלום והברכה כאילו הוא שינה צבע, אז הוא אמר לי שלום אותו : האם אתה קורא את הקוראן את דבר האל הכל יכול בידי אנשים המדברים ושומעים שאינם קוראים? אל תקרא אחרי זה אלא מה שאלוהים רוצה . שמתי לב בזמן שהחזקתי את הלשון במשך ארבעה חודשים, ואם היה לי צורך לכתוב את זה על התיקון, בעלי החדיטים ובעלי הדעה נכחו בי, ואז הם הוציאו פתווה שאני מדבר בסוף על העניין, כי הוא אמר : אלא מה שאלוהים רוצה, וזה יוצא מן הכלל, אז ישנתי כעבור ארבעה חודשים במקום בו ישנתי לראשונה. ראיתי את הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום שמריע בפניו, והוא אמר לי : האם זה הוכח? אמרתי : כן, שליח אלוהים . הוא אמר : מי שחוזר בתשובה, אלוהים יסלח לו, הוציא את לשונך . הוא ניגב את לשוני באצבעו המורה ואמר : אם אתה בידי עם ואתה קורא את ספר האל, אז חתוך את קריאתך עד שישמע את דבר אלוהים . שמתי לב, ולשוני הייתה פתוחה, בזכות אלוהים . נאמר שאיש מאלמנייסר חלה, והוא ראה את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, לילה אחד כאילו אומר לו אם אתה רוצה להיות טוב ממחלתך, אז קח לא לא . כשהתעורר, הוא שלח לסופיאן אל-ת'וארי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, עם עשרת אלפים דירהם, והוא הורה לו להקצות את זה לעניים, והוא שאל אותו על ביטוי החזון, אז הוא אמר את משמעות דבריו, ולא את עץ הזית, כי אלוהים אדירים תיאר זאת בספרו ואמר : לא מזרחית ולא מערבית . והיתרון של הבעלים הוא החברות של העניים איתך, הוא אמר: הוא טיפל בו בזיתים, ואלוהים העניק לו רווחה באמצעות ברכת שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ויכבד החזונות שלו . למדנו שאדם הגיע לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, בחלום. הוא התלונן בפניו שמצבו הדוק, אז הוא אמר לו ללכת לעלי בן איסה, ולהגיד לו שהוא ישלם לך מה שטוב לך, אז הוא אמר, שליח אלוהים, באיזה סימן? הוא אמר תגיד לו בסימן שראית אותי על באטה, ואני לא ציית מהקרקע, אז ירדתי ובאתי אליי, אז אמרתי תחזור למקום שלך . לדבריו, עלי בן איסה הודח, והמשרד חזר אליו . כשהבחין, הגיע לעלי בן איסה, שהיה אז שר, והוא הזכיר את סיפורו. הוא אמר שזה נכון, והוא שילם לו ארבע מאות דינרים, ואז אמר לבזבז את החוב שלך, ולשלם לו עוד ארבע מאות דינרים, ואז הוא אמר, הפוך אותו להון שלך, אז אם אתה מוציא את זה, חזור אלי . והוא הזכיר אדם שידע מה אתה רוצה מאנשי בצרה, והוא נהג למכור את הקמע. הוא אמר שהוא שלח דוברה מכמה ממושלי אחוואז, ואני לא הסכמתי איתו לגבי מחירו. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום בחלום, אז אמרתי לו, שליח אלוהים, שכה וכה קיללו את אבו בכר ועומר, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, הוא אמר, ~תביא אותו אלי , ובאתי איתו, ~הוא אמר,~ השכיב אותו והשכיב אותו, ~אז הוא אמר,~ תשחט את זה, ~אז אמרתי, שליח אלוהים, תשחט אותו? ואז הוא אמר: תשחט אותו עד שהיא אמרה שלוש פעמים, ואז גלגלתי את הסכין על גרונו ושחטתי אותו, וכשהתחלתי לומר, אני הולך אליו, אני ממריץ אותו ואומר לו מה שראיתי משליח האל. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הלכתי וכשהגעתי לביתו שמעתי את הזאב, ונאמר שהוא מת . ואבן סירין בא לאיש שלא מואשם בדתו, חרד, והוא אמר שראיתי אתמול בשינה, כאילו הנחתי את רגלי על פני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . הוא אמר לו: ~ישבת אתמול עם רוחות הרפאים שלך?~ הוא אמר שכן, הוא אמר, אז הוא הוריד אותם , אז הוא הוריד אותם ומתחת לאחת מרגליו הייתה עליו דרהם, מוחמד, שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….

…אם חלמת על זבובים, משמעות הדבר היא מחלות מדבקות כמו גם אויבים שמקיפים אותך . עבור ילדה, החלום הזה מנבא מזל . אם היא מדבירה או הורגת זבובים, היא תגיע בעדינות לאהבה שרצתה ….

…בור אם חלמת להסתכל בבור, אז תעשה טיפשות ברמת העבודה ואחרים ינכרו אותך בגלל התלונה הגדולה שלך . אם אתה נופל לבור החלומות, המשמעות היא דאגה ועצב עמוק . אם אתה מתעורר, אתה מרגיש שתיפול לבור, אז זה אומר שברחת מהמצוקה והדאגות שהיו מקיפים אותך . אם חלמתם על בור, זה אומר שלא תהיו נזקקים, אבל החיים יהיו מאבק מפרך עבורכם. אם אתה חופר בור ומוצא חומר רדיואקטיבי כלשהו, ​​המשמעות היא שינוי חיובי במזל . אבל אם תחפור ותמצא שטח גדול של ערפל כוזב, תחושה אמיתית של חדשות רעות תפריע לך . אם המים מילאו את החור שחפרת, המשמעות היא שהדברים לא יכנעו לרצונך למרות המאמצים הרבים שהושקעו ….

…שחקן ושחקנית אם אתה רואה שחקנית בחלומות שלך, זה מצביע על כך שמצבך הנוכחי יהיה מצב של הנאה ועושר מתמשכים . אם אתה רואה שחקנית עגומה, היא תציג בשמחה את האמצעים וההשפעה שלך להוציא חבר ממצוקה וחבות . אם אתה חושב על עצמך כשחקן, תצטרך לעבוד כדי להתפרנס, אך העסק שלך יטופל היטב . אם אתה חולם שאתה נמצא בקשר אהבה עם שחקנית, הנטייה והכישרון שלך יתואמו בהנאה ויעמדו נגד עמל טהור . אם אתה רואה שחקן מת, או שחקנית מתה, מזלך הטוב יצלול לסבל מרדני ואלים . ואם אתה רואה אותם מסתובבים ונשברים, המשמעות היא שהעניינים שלך יעברו שינוי מהבטחה לאיומי כישלון . למי שנהנה מהיוקרה של המשפחה זו אזהרה מפני מהפכה ואמונה כוזבת . אם בחורה חולמת שהיא מאורסת לשחקן, או עומדת להתחתן עם שחקן, המשמעות היא שהנטיות שלה יגרמו לה להתחרט לאחר שקסם ההנאה דעך . אם גבר חולם שהוא מבלה עם שחקנית, אז זה מנבא שמריבות פרטיות עם אשתו או חברתו יביאו לו יותר סבל מאשר הנאה ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לבית, אז הוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר: ~ וכל הנכנס אליו בטוח .~…

…התקשר אם אתה שומע את שמך נקרא בחלום בקולות מוזרים, המשמעות היא שהעסק שלך יתדרדר למצב לא יציב, וזרים עשויים להציע לך עזרה, אחרת אתה עלול להיכשל במילוי התחייבויותיך . אם אתה שומע את קולו של חבר או קרוב משפחה, פירוש הדבר שאחד מהם חלה במחלה או מוות חסר סיכוי . במקרה השני, אתה יכול להיות מוזמן להיות אפוטרופוס של מישהו שאתה חייב לנקוט בזהירות רבה . אם המאהב או המאהב שומע את קול הארוסה או הארוסה, עליהם לשים לב לאזהרה . ואם הם רשלנים באינטרסים שלהם, עליהם לבצע שיפורים . במילים אחרות, הם עלולים לסבול מפרידה בגלל אי ​​הבנה . אם אתה שומע את קול המתים, זו עשויה להיות אזהרה מפני מחלתך האמיתית, או שחרדת עבודה כלשהי עשויה להתעורר כתוצאה משיפוט רע . הקול הוא הד מהעתיד על המוח הסובייקטיבי שלוקח את חותם הקול של אביך מהמגע הנכנס עם אותו חלק של אביך שנשאר איתך . חלק מסוים מחומר הנפש נשאר זהה בשושלת הקו המשפחתי ….

…עצם אם אתה רואה את העצמות שלך בולטות מגופך, זה מצביע על כך שבגידה פועלת לכבוש אותך . אם אתה רואה ערמת עצמות, המשמעות היא רעב והשפעות משחיתות סביבך ….

…זה נדיר שגבר הגיע למעבר חצייה ואמר שראיתי ציפור שעפה מהכפכפים שלי, ואז הגעתי לאמא שלי, והיא הביאה אותי לתוך החלול שלה, והמעבר אמר לו שאם אתה מאמין לחזון שלך , תמות ותקבר כי מעוף הציפור הוא מכוחך, זרימת נשמתך מגופך ….

…מי שרואה שהוא לקח משהו מהעננים, הוא יסבול מחכמה או הרבה חריש ואובדן, ומי שרואה שהוא רוכב על עננים אז הוא מבין את כל החוכמה ומתחתן או עולה לספינה אם הוא מקווה לנסוע ומי שרואה פיסת עננים על ראשו מקבל אליו גדולה בגורלו ומי שרואה ענן שקיבל אותו הוא בטוח והגינות, חדשות טובות והקלה מכל צער ואם הוא לא ראוי לכך, אז זהו עונש וייסורים על כך. ומי שרואה שהעננים נופלים על האדמה, אז זה זורם או חורבן של עיירה, ומי שרואה עננים שיש בהם תגובת נגד לעולם, אז זה רחמים. ומי שמשיג משהו מזה, הוא ירוויח מאותה ייסורים ורחמים באותה מידה. ואם העננים שחורים, הם עשויים להצביע על משהו שנוא או מתנגד על ידי שליט, ואם יש רעמים או ברקים עם העננים, אז הוא מיהר לחזון להאמין בכך, ומי שראה שבצל העננים הוא מצא באותה שנה טוב וברכה ומי שראה שהעננים מכסים את כל העולם ולא נכנס אליו גשם אינו ראוי לשבח ומי שראה שהעננים מכסים את השמש, כי המלך מת או מביס או מבודד מחלות, רעב או פינוי יורד עליהם, ואם הוא יראה שזה ירד עליו במיוחד, הוא היכה ופגע בזה יירד עליו ומי שרואה את זה כאילו יורד גשם ולא כמו מראה הגשם ואם הוא אהוב אז זה זה טוב ואם זה גנאי אז זה סבל ומשפט ואם יורד גשם דבש, חלב וכדומה, כי זה טוב, שיער, שלל ודת טובה, גם אם יורד גשם של רבא או חול, זה טוב זה לא לעתים קרובות, ואם יורד גשם של זבובים, עקרבים, חיים או l כמו, אז אין בזה טוב, פרטי וציבורי, וזה ייסורים שפוקדים את אנשי המקום ההוא, וכל מי שרואה שהוא התרחץ בגשם וביצע בו שטיפה, אז הוא טוב בדתו ו העולם הזה ומי שרואה שהוא שותה ממי גשמים ואם היה ברור, היה לו טוב, ואם זה רע, מחלה כמו שהוא שתה, ואם אדם חולה היה רואה שיש גשם קל בתכיפות הוא נרפא, ואם הוא ראה גשם כבד, הוא ייגווע במחלה ההיא….

…ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, אז הוא יינצל מייסורים, כליאה, פורענויות ומחלות, כי אלוהים אדירים אומר: ~הגשנו אותו ואת בעלי הספינה .~…

…זה בחלום פורה ועשיר לאלו שקנו אותו בסכנה . ומי שחילץ דבש מאלקווה יקבל כסף מותר . ואם לקח דבש ולא השאיר דבר לדבורים, הרי זו ביזיון לעם . ודבורי החייל הן עדות ליריבות . מי שהורג דבורים ינצח אויב, והרג דבורים לא מהלל את החקלאים, כי פרנסתם היא ממנו . ודבורים מציינות את המלומדים ואת העבודה הקשה ואיסוף . ודבורים הן בן אנוש כמשקה מסוכן. ברכה גדולה היא יתרון למי שמלווה אותו . ואם מלך רואה שהדבורים נאספות עליו ועקצו אותו, הרי הם עם שמשתף פעולה ונזק יפגע בו, ואם הוא הורג את הדבורים, אז הוא מכחיש אותן . וראיית דבורים מעידה על השגת מנהיגות ופגיעה בתועלת . ודבורים מציינות את צבא האיסלאם, כשם שארבה מציינת את צבא הכופרים, כמו גם צרעות, ודבורים עשויות להתייחס למי שמגלה ורואה . ראה גם זבובים ….

…דבש נמצא בחלום כסף מירושה חללית, או כסף משלל או מחברה . דבש לאנשי הדת הוא מתיקות הדת, אמירת הקוראן ומעשי הצדק, ובשביל אנשי העולם הזה זו פגיעה שלל ללא עייפות . דבש זו פרנסה קטנה מפנים עייפות . אם הוא ראה שהשמים גשמים דבש, הוא מציין את צלאח א-דין . אולי דבש מעיד על מתיקות של אישה או גבר, כפי שהוא בא בחדית ' : עד שתטעמו את הדבש שלו והוא טועם אתכם. אולי דבש מעיד על דאגה, קינה, קנאה ושמירה מפני מזימות של קנאים, מכיוון שדבש אוסף זבובים, צרעות ונמלים . דבש שסונן באש ששוחררה לאחר מצוקה, נולד לאחר סוף חודשיו ואישה לאחר תום האידיד שלה, וכסף שעשוי להיות מנופח בזקאת, ידע שנחסך מכפירה וחשדנות והכוונה שאיננה ובכל זאת מוטעה . דבש טהור זה כסף . ונאמר : זה כסף בעייפות . דבש הוא תרופה למחלות . ונאמר : אכילת דבש מעידה על חיבוק ונשיקה של אהוב . ומי שאוכל לחם בדבש, הוא יתפרנס מהשלל ….

…ומי שרואה שהוא פוסע ויוצא ממנו שסוגו שונא, אז הוא ילד ללא טוב, ואם הוא מסוג האהובים, יהיה לו ילד טוב ומתאים ….

…ומי שרואה כאילו אדם מת קורא לו ממקום שהוא לא רואה אותו ויוצא איתו כדי שלא יוכל להימנע ממנו, אז הוא ימות כמחלה של אותו מת או הגורם מותו ….

…באשר לחזון הבית עם מבנה לא ידוע, מיקום ומוצא, אם הוא מופרד מהתפקיד, הרי שהוא משכנו של הבא, לכן על המחפש לשקול זאת ולשקול את מצבו, או אם הוא נכנס ויוצא זה, אז הוא מפקח על המוות ואז בורח, ואם הוא לא יוצא ממנו זה מעיד על מוות ….

…ומי שרואה שהוא שואב את חרבו מכיסתה ויוצא כראוי, מפרש אותה הגעתו של נער צדיק ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל על הנרתיק של האישה, אז זה נרתיק קשה ויוצא מההידוק לרחבה ….

…באשר לכביסה, מי שרואה שהוא שוטף את המתים, אז איש דת מושחת חוזר בתשובה על ידיו, ומי שרואה שהוא נשטף, אז הוא קם פעם אחת ויוצא מדאגות, ומי שרואה אדם מת ו אנשים מבקשים ממנו לרחוץ והם לא מוצאים שזה מצביע על כך שאותו מת עושה חטאים ואנשים מצביעים עליו על טוב אבל זה לא משפיע עליו ומי שרואה שאדם מת שוטף משהו שאינו מותר לכבס, אז הוא אדם מושחת שמטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת….

…ומי שרואה שהוא רוכב על זברה, אז הוא עובר חטא וקשיים ויוצא נגד דרכו של האסלאם בגלל ) הנמוכות של הדת. זה אם החמור מציית לו, אך אם הוא לא מציית לו, זה מעיד על צער ועל עניינים קשים ….

…בחלום הוא ילד, ואם הוא רואה שהוא עבר, אשתו תלד ילדה . ואם הוא מחויב בביתו של אדם, הוא יתחתן מאותו בית . וזה היה אומר : מי שרואה שהוא חטא, אז הוא ישלם את חובו, או שהוא יהיה לתגמל אנשים עם משהו שהם עשו . ואם הוא נדבק במטפחתו, הוא מסגיר את עבדו . אם הוא רואה ריר באף, אז אשתו בהריון . ומי שראה שהוא פוסע ויוצא מאפו חיה או ציפור, הוא הכה ילד מהשכונה שלי במה שמיוחסת לציפור ההיא . וריר, אזהרה מפני מחלה, או מחלה ….

…אל-קירמני אמר כי זבובים פירושם אנשים חלשים ….

…סוראט אל-אשר מי שקורא אותו או קורא לו, אז אלוהים אדירים ירכיב אותו עם הצדיקים . ונאמר : הוא משיג טוב לאחר שחיתות דתו, ויוצא מהם לפרג ', ואם הוא נוסע אז ישוב ממסעו . ונאמר : אלוהים ישמיד את אויביו . ונאמר : אלוהים אדירים יספק לו כסף ואימנו תשים אותו ביום התחייה . ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אלוהים אדירים ידחץ אותו ביום התחייה והוא מרוצה ממנו ….

…ומי שרואה שהוא נמצא בספינה, אז הוא נמצא בספינה, הוא חולה, או כלוא, או משהו שמונע ממנו לעמוד בעניינו, והספינה עשויה להיות ההצלה שלו ממה שהוא חושש ומזהיר, וייתכן שזו אישה. אם הוא רווק הוא מתחתן ומי שרואה שהוא בונה ספינה או מחזיק אותה או קונה אותה או מחונן לו או נמצא בה אז הוא מתחתן אישה או שהוא קונה עוזרת בית ומי שרואה שהוא היה בספינה ויוצא ממנה לארץ, ואז הוא יינצל ממצוקה, ריתוק, דאגה, צער, חוסר מזל ומחלות, ומי שרואה שהספינה ממשיכה במהלכה, הדאגה חלשה יותר ומיהירה להשאיר את בעליו ממנו, גם אם הוא כלוא כל עוד הוא בכלא, או שהוא חולה זמן ממושך, או שאי אפשר לעשות טיול עבורו או שהוא ביקש עניין שלא הגיע אליו, ומי שראה שהספינה עומדת במים העומדים, שהיה קשה יותר עבורו ובריחתו, ונאמר מי שראה שהוא נמצא בספינת ים או בנהר, ואז הוא נכנס לסולטאן או שליט, וכל מי שרואה שהוא עולה אליו ספינה מאמצע הים לאחר שהוא בטוח בהרס שהיה אשם, חזר בתשובה על אשמתו, או עני בן שהיה אמיד, או מטופל שחיפש ידע, או אדם מודאג שעדיין מודאג, או רווק שהתחתן או התיידד עם עוזרת בית, ומי שראה שהוא נמצא בספינה ושקע ונתן לו שקט, ואז הוא טובע בעניין עולמי ותוצאתו טובה, ומי שרואה שהספינה שלו נשברת על ידו ואז עוקף את לוחותיה, זה חוסר מזל אצל אב או דוד וכדומה, מסכנה שיש לו ועשוי להצביע מות בעליו, ומי שרואה שהספינה שלו זורמת באוויר, אז זה מוות בהכרח…

…פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא רוצה לשלוף את חרבו וכיסויו נשבר, אז מתפרש שיש לו אישה בהריון שילדת ומתה, והילד נולד, ואם אין לו אישה אז הוא לוקה בחסר במעמדו ובקדושתו, ואם יש לו תפקיד הוא מבודד ממנו . ~ ומי שיראה שהוא נתן חרבות רבות, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא מושך את חרבו מכיסתה ויוצא כראוי, יפרש את בואו של נער צדיק . ומי שרואה שחרבו שברה את כיסויו כשהוא בריא, זה מתפרש על ידי מות אביו או אמו . ומי שרואה שהוא הכה מישהו בחרב ובדם יצא ממנו, אז זה מתפרש כעוול למי שהוכה בלי אשמה, ואם בגדי המוכה היו מזוהמים בדם של מוכים, אז זה יתפרש על ידי השגת כסף לא חוקי, וייתכן שמדובר בהאשמה למכות בכסף אסור, וממנו הוא חף מפשע . ומי שרואה שמישהו לוקח את חרבו מידו, הוא יפרש בכך שהוא לוקח את כספו מהעמדה . ומי שראה שהוא מושך את חרבו בחוזקה באמצע, היה מפרש בחיים ארוכים ….

ומי שרואה שגרד בגופו, אז הוא מקבל כסף בתשישות, ואם הוא מגרד אותו ויוצא ממנו עם מים, הוא מקבל כסף בלי עייפות, ומי שרואה הרבה גרדת על גופו ומפנים אותו זה מיד, ואז הוא נמצא בשני צדדים של כסף או ישועה של הסובלים ואם זה נשאר על גופו אז הוא אוסף כסף

…החאן : מלון האיש, המציין מה מציין ביתו מבחינת גופו, תפארתו, שמו, זיכרונו, האמבטיה, הכבשן והמועצה השיפוטית שלו . באשר לאלמונים, זה מעיד על נסיעה, כי זה הבית שלהם . ואולי הוא ציין את בית העולם, כי זה בית נסיעות שממנו אנשים מסוימים עוזבים ואחרים יורדים . ואולי הוא ציין את האוסף מכיוון שהוא ביתו של מישהו שנוסע מביתו ויוצא ממולדתו לארץ אחרת, בזמן שהיה שם, עד שהוא משאיר אותו עם חבריו ושותפיו . מי שרואה כאילו הוא נכנס למלון לא ידוע, ימות אם היה חולה או נסע אם זה נכון, או עבר ממקום למקום . באשר למי שיצא מבית מלון למלון ורכב על חיה כשעזב, או שהוא יצא מאמצע זה, הסתכלתי על מצבו, ואם הוא היה חולה הוא יצא בכוחות עצמו, אם הוא היה במסע הוא המשיך ונסע בשמו, וכמו כן אם ראה בן לוויה יורד למלון לא ידוע כרוכבים או שהם גם יצאו ממנו, זו מגיפה של אנשים או חברים, כאמור למעלה . או שהוא יוצא בהבדל בין שני ענייני החברות והתנאים שלהם בערות, ובגללם הידועים, הלא נודעים, צדקתם וסירותיהם ….

…שטיח בחלום הוא פשוט, מכובד ועדין, במיוחד אם הוא בבעלות החזון איש . ומי שרואה שהוא על שטיח, אז הוא קונה קרקע, ואם הוא במלחמה, אז הוא בטוח מזה . השטיח נחות מבעליו, שהפיץ אותו אליו . הוא ראה את השטיח מקופל וכל עולמו מתקפל ממנו . אם השטיח חדש, מרווח ומעוצב היטב, יהיו לו חיים ארוכים וחיים רחבים . ואם יראה ששטיח לא ידוע נמרח עבורו במקום לא ידוע בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא ירוויח עולם בגלותו וריחוקו מארצו ומאנשיו . אם השטיח דק או בלוי, אז זה עולם עם מעט חיים . ומי שרואה את השטיח שלו מקופל על עצמו, הוא הופך ממצבו למיקום לא ידוע, ויוצא מרשותו ומקפל את עולמו . אם השטיח הורחב אליו, פרנסתו התרחבה והוא שוחרר . השטיח מעיד על ישיבה עם שליטים וראשים וכל מי שדורך את השטיח שלו, כך שמי שמקפל את השטיח שלטונו יושעה, או שמסעו אינו אפשרי, או שמרחקים ממנו את עולמו . ואם השטיח שלו נחטף ממנו או נשרף באש, הוא ימות, או שאי אפשר היה לנסוע, ואם השטיח נהרג בסמוך למועד האחרון שלו והוא היה תחוש או קרוב למוות . והשטיח השחוק הוא ביזיון . והשטיח הוא האיש שמשבח את עצמו, משבח אותו ומרים אותו, ולכן הוא לא מתגבר אלא בשקר ובשקר ….

…ומי שראה שזבוב נכנס לאוזנו, אז התרחש נאום מאדם מרושע ושמע אמירה שפגעה בו, ונאמר כי חזון זבובים מתפרש על ידי אדם מקנא בעל דעה ומדידה מועט ….