…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….

ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,

…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….

…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….

מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….

…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….

…ומי שרואה את מלך המוות עליו השלום, בשמחה, הוא ימות קדוש מעונה, ואם הוא רואה אותו כאיש ממורמר, הוא ימות בלי תשובה, ומי שרואה כאילו הוא נלחם בו אז הוא ימות . ומסופר כי חמזה אלזית אמרה : ראיתי את מלאך המוות בשנתו, אז אמרתי, מלך המוות, אנו מתחננים באלוהים, האם השפלתי עם אלוהי הטוב? הוא אמר שכן, וסימן שאתה מת בהלוואן, מת בהלוואן, המסור היה נחלתם של המלאכים, כאשר החדשות שהבן, ריזק בן, סיבה טובה ומספקת את העולם, לפסוק : ~ אלוהים איבקקר דבר על זה. ~0 הפסוק כמו אומר :~ אני רק השליח של שלך נותן לך לורד ניי ~. ואם יראה מלאכים בידיהם, קערות פרי, הוא ייצא כשאהיד ….

…שכרות המוות באה 69 – נערה שפחה של מוסה אל-האדי, הוא אהב אותה מאוד, ואילו יום אחד היא שרה אותו כרעיון של היעדרותו ממנה ושינוי הצבע שלו, ואז כמה הנוכחים שאלו אותו : מה זה, הו מפקד הנאמנים? הוא אמר : לקחתי את הרעיון שאני מת, ואחי אהרון ישתלט על הח'ליפות אחרי ויתחתן עם המשרתת הזו ( הוא הלך ), אז המשתתפים פדו אותו והתפללו עליו לחיים ארוכים . ואז זימן את אחיו אהרון וסיפר לו מה קרה פוז 'רשיד, זה האמונה של פשטפאח האדי שהגירושין הקשים והמצאת הפה חאג' הולכת יחפה לא מתחתנים איתה, נשבעו לו והסדר מתמשך גם ווהפאט אותו, זה לא היה רק ​​פחות מחודשיים עד הוא מת, ואז נאומיה ראשיד אמר : כמה בלואמט שאתה ואני נשבענו את זה? הוא אמר : אני מכפר עלי ועלייך, אז הוא התחתן איתה והיה לי הון גדול איתו, כדי שהיא ישנה בחיקו, כדי שלא יזוז מחשש שהוא יפריע לה . אז בזמן שהיא ישנה בלילה מנומנם, כפי שהיא הבחינה בבהלה, בוכה, אז הוא אמר לה : מה עניינך? היא אמרה : הו מפקד הנאמנים, ראיתי את האדי הזה בחלומי כשהוא אומר : הפרתי את בריתי לאחר שלא התקרבת לתושבי בתי העלמין ושכחת אותי וסוטה באמונתך. לפני הבוקר הפכתי למקום אליו נסעתי לסער, אז אל-רשיד אמר לה : חלומות צנרת . היא אמרה : לא, מאת אלוהים, מפקד נאמנים, כשכתבתי את הפסוקים האלה בליבי . היא עדיין רעדה והכה עד שמתה לפני הבוקר ….

…מי שרואה את עזראל מלך המוות, שיתכונן למוות, ואם יש אדם חולה המעיד על מותו, ואולי הוא מציין אויב מתכוון, ייחשב כתנאי החזון הרעים והטוב והשחיתות ש מציין זאת . ומי שרואה שהוא מקבל את זה, זה מעיד שנרכשה ירושה, ונאמר שזה מעיד על פיזור קבוצה או על התרחשות של עניין לא נעים ….

…חלק מהמעברים אמרו כי הקונפליקט בין סדר הדברים, החיים שלאחר המוות, באמצעם ראו גם מכיוון שהטיפוסים המתוקנים הם שונים, וראו שאף אחד לא התמודד בניצחון אלוהים, זה כובש את הפסוק ~ אינשרן אלוהים ותמוך אותו . ~…

…חזון מלאך המוות כחזון. כמה מלאכים נראים ….

…המסר שלנו וואליד בן אחמד אלזוזנה, אמר, אמר לנו עבדול רחמן בן אבי חטים, אמר אמר לנו מוחמד בן יחיא ווסטי, אמר לנו מוחמד בן חסן אלברגלנה, יחיא בן בסאם, אמר לי אמר לי עומר בן סביח אל- סעדי : אני ראה את עבדול עזיז בן סולימאן עבד בחלום, ובגדיו של חאדר, עם זר פנינה על ראשו, אז אמרתי אבו מוחמד, מה היית אחרי? איך מצאת את טעם המוות? איך ראית שם דברים? הוא אמר : מוות, אל תשאל על חומרת ייסוריו וייסוריו, אלא שחסדי ה 'חלפו מאיתנו כל פגם, שהשגנו אלא על ידי שלו, העליון ….

…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….

…ומי שרואה שהוא מת ורואה את המוות באופן גלוי ויש לו מראה של מתים, אז זו שחיתות בדתו, ומקווים שהוא צדיק אלא אם כן הוא נקבר. אם הוא נקבר, אלוהים פוגש אותו ללא חזרה בתשובה אלא אם כן הוא רואה שהוא חי ועזב את הקבר לאחר מכן, אז הוא חוזר בתשובה ומשפר את מצבו על פי האמרה הקב~ה, ~ או מי שהיה מת אז להחיות אותו. ~…

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי חזון מותם של הרשעים הוא נחמת המאמין וייסורי הכופרים, ואם אין זה מוות של רשעים, הרי זו השחתת הדת ואם קשה לה את המת להסיר אותו ואת מותו קשה להעניש ולייסר ….

…ומי שרואה שהמוות ירד למקום ידוע, אז תהיה אש ….

אם הוא רואה כאילו מת עירום על הקרקע, אז הוא חסר ….

ומי שרואה שלוקחים אותו הוא לכבוד ההסרה ….

…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….

…ומי שרואה שהוא הגדיל את קרניו, אז זו עלייה במצבם של גברים ונשים ….

ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….

…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….

…באשר לשדיים, הן בנות, כך שמה שקרה בהן יוחס להן. מי שראה שמשהו נובט במקומם הצביע על ריבוי הבנות וירידה בהן נגדו, ואם ראה שיש חלב בשדיו, הרי זה גידול בחובות, ואם הוא רווק הוא נשוי או נשוי, אז הוא מתעשר או שייח זקן שהוא עני או אישה צעירה שיש לה חיים ארוכים או אישה זקנה מציינת את מותה, או אישה רווקה שמתחתנת או ילדה צעירה מאוד, אז היא עלולה למות, ואם האישה רואה שהפטמה שלה מנותקת, אין בזה טוב, ובתה עלולה למות, ואם היא רואה את השד שלה מוכה באש, אז הבת שלה נפגעת מהמלך ואם היא רואה שהיא קשורה את השד שלה, ואז היא מציינת את לידתה מניאוף…

סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.