…חזון של חומס, הליכה והקלה מהעננים ….
חולם על הליכה על מי ים נקיים
(110 פירושים ומשמעויות של חלומות על הליכה על מי ים נקיים)…לראות אותו בחלום מעיד על הליכה, ביצוע דברים ואולי קווקריות על זנבות ….
…אם למיטה בחלום אין מזרון, היא נוסעת בגלל מה שמכונה ~הליכה~ . ונאמר : הוא אישה, ומי שרואה שהוא על מיטה, הוא יחזיר אליו משהו שיצא מהיד שלו, ואם זה כוח שמחליש את סמכותו אז הוא מתחזק . אם הוא יראה שהוא נמצא על מיטה ועליה מזרן, אז הוא יזכה לגובה, לגובה ולזיכרון של אנשים צבועים . אם יש נעל על הרגל שלו, אז הוא נוסע עם גברים צבועים . ומי שראה שהוא על מיטה במקום טוב יזכה בכוח, בגובה ובגאווה . והמיטה וכל מה שישן מעליה מעידה על אשת החזון איש ועל ממוקיו . ונאמר : המיטה מציינת את מה שאדם מרוצה ממנה, ומציינת כל סירה, אשה, מטען או ארון מתים מכיוון שהיא מיטת המאניה . ומי שיש לו מיטה גדולה בחלום, סמכותו תעלם אם הוא מלך, והוא מוסר אם הוא שליט, ואשתו נשארת אם היא מתריסה, או שהיא מתה אם היא חולה, או אם בעלה הוא המטופל . פנים המיטה עשויים להצביע על הבעל, וגב המיטה עשוי להצביע על האישה . ומי שרואה את עצמו על מיטה לא ידועה, עם מזרן עליה, הוא יפגוש את המלך, אחרת הוא יושב במקום גבוה . אם הוא היה בפרישה, הוא התחתן . אם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד . אם הוא ראה שהוא יושב על מיטה בלי מזרון, הוא היה מת או נוסע, ואם הוא היה חולה הוא ימות . אם הוא ראה שהוא על מיטה . איתו אישה, הוא איתה בהנאה ובעדינות, וייתכן שיש ביניהם רוע ומחלוקת . ואם אישה ללא בעל תראה שהיא נושאת מיטה לביתה, היא תתחתן . ומי שרואה שמיטתו זקופה והוא חולה, אזי זו עדות להחלמתו ממחלתו ….
…זה מחפש את שירות סאדאת מהמלומדים והצדיקים . אולי הוא נסע ליעד הזה והגיע ליעדו . אם היה רואה שההר נגוע, הוא ימות או יהיה מבודד, וייתכן שהרואה קיבל יראת כבוד ומשמעת . הרים מצביעים על מלכים, נסיכים, צדיקים וחוקרים . ואולי ההר הצביע על בעל הדת והדת . ומי שחופר באר בהר או מעביר ממנו אבנים למקום אחר, הוא נלחם באדם קשוח לב, והוא מנסה משהו נכון, קשיים ועייפות . ואם הוא רואה את ההרים הולכים איתו, אז זה מעיד על מלחמה בה המלכים עוברים זה לזה, או שיהיה הבדל או סערה שתתרחש בין מדעני כדור הארץ בניסיון ובמצוקה שבהם פשוטי העם מתים . ומי שרואה בחלום שהוא ברח מספינה להר, אז הוא יושחת וייפול בגלל סיפורו של אבן נח, עליו השלום, או שהוא נופל בסתירה לדעת הקבוצה, ו הוא לבד עם תשוקה וכפירה. ולהפסיק את הכפירה אם ברח ממשהו כזה, או שנפילתו הייתה ממסגד או מגן וכדומה . ואם ההר הועלה באוויר על ראשי יצורים, הרי שזה פחד גדול שנשאר על העם מצד הבעלים, ובני ישראל הועלו את ההר מעליהם כמו מטריה כדי פחד מאלוהים אדירים בעבורם, ואיום על אי ציות . הליכה בהר עשויה להצביע על מגפה, ובאשר להחזרת ההר לאפר או לאבק, אין בו טוב . ומי שרואה שהוא עומד על הר, הוא מסתמך על אדם גדול, שיזכה לכבוד, טוב ודרגה על הידיים, וכל מי שרואה שהוא קשור אליו, אז הוא נצמד גם לאיש . ומי שרואה שהרס הר, אדם ימות כמו ההר, ונאמר : חייו ייהרסו . ומי שראה שהוא זרק את עצמו מההר, הוא ביצע את דבריו בכוח שפקד אותו . ומי שרואה שהוא עולה להר עם חרב בידו, והוא לובש שם בגד, או מישהו עם סמכות עמו, הוא יזכה בסמכות או יזכה בטוב ובכבוד . ומי שרואה שהוא רוצה לעלות להר, אז הוא מחמיא לאדם קשוח לב ומרחיק לכת . ומי שרואה שההר שוקע בארץ, אז סמכותה של אותה מדינה תמות ….
…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….
…כאב הוא בחלום חרטה מפני אשמה . מי שרואה שן טוחנת מהטוחנת שלו או כאב בשן, אז הוא שומע מכוער מקרוב משפחתו . כאב הצוואר מעיד על כך שהבעלים עשה שימוש לרעה בקיום יחסי מין עד שנבע מתלונותיו, וכאבי הצוואר עשויים להצביע על כך שהוא בגד באמון אך לא ביצע אותו, והוטל עליו עונש . וכאב הכתף מעיד על חוסר מזל ברווחיו ובעבודה הקשה . כאבי בטן מעידים על כך שהוא הוציא את כספו בחטא בזמן שהוא מתחרט, ונאמר : כאבי בטן מעידים על בריאותם של קרובי משפחה ובני בית, וכאבי הטבור מעידים כי מדובר בטיפול באשתו . כאב הלב הוא עדות למיטתו הרעה בענייני דת . כאב בכבד הוא עדות להתעללות בילד . כאב הטחול הוא עדות לשחיתות גדולה של כסף שהיה בו ושל משפחתו וילדיו . ואם הכאב שלו התחזק כל כך שהוא פחד מוות, זה מעיד על עזיבת הדת . כאבי ריאות הם אינדיקציה למונח המתקרב, וכאבי גב מעידים על מות האח, ואם הוא רואה בגבו כיפוף של כאב, אז זה מעיד על חוסר והזדקנות . וכאב בירך מעיד על כך שהוא פוגע בשבטו . כאב של אדם מעיד על הליכה מבלי לציית לאלוהים יכול, ונאמר : כאב של אדם מעיד על שפע של כסף ….
…שחייה מי שראה בחלום שוחה בים, והיה מודע לכך, הגיע בידיעה לצורך שלו . ונאמר : שחייה היא מאסר, ולכן מי שרואה שהוא שוחה על היבשה, הוא יינעל ויתקע בהסתגרותו, והוא יישאר שם ככל ששחייה קשה או קלה, ועד קרבתו לנחות . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס למלאכתו של סולטן אדיר ומעיק, ומתבקש ממנו צורך והוא ממלא אותה, ואלוהים אדירים אבטח אותו כ ככל שהוא רץ בעמק, ואם הוא חושש ממנו, אז הוא חושש מסמכותנו . אם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין מרכזי או למדינה גדולה . והוא מסוגל להשיג כוח ותפארת וכוח, ואם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מאי ציותו . ואם הוא שוחה בים ומימיו עומדים, אז הוא נכנס לעבודת מלך והוא מוטרד מהעבודה, והמלך יכעס עליו, ואם הוא יחצה את הים אז הוא ניצל, ואם הוא שוחה בזמן שהוא מפחד, הוא יזכה לפחד, כליאה או מחלה, בהם זה ישתרע אליו עד למרחקו מהארץ, ואם הוא חושב שהוא לא נגרר, הוא מת ב את הדאגה, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה הזו. אם הוא רואה סולטן שרוצה לשחות בים, והים סוער עם גל, אז הוא עומד מול מלך בין המלכים, ואם כריתת הים בשחייה הורגת את המלך ההוא, וכל ים התייבש אז הוא ילך למדינה, ואם הוא יראה שהמים חזרו, המדינה חזרה . ואם הוא רואה שהוא שוחה בנהר או באגם ושהוא נחנק כמו דג ששוכב על הקרקע, אז אותו אדם חושף אותו מהמצוקה במים, כמו מה שנחשף לדגים ביבשה . ומי שרואה שהוא שוחה, הוא מתמודד נגדו, ומביס את יריבו, ומנצח עליו . ומי שראה שהוא נכנס לים בשחייה עד שלא יכול היה לראות, אז זה יהיה הרסו בגלל הפסקתו . אם הוא ראה שהמים הטביעו אותו עד שמת בהם, הוא ימות קדוש מעונה . הליכה מעל מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ועל תקפות וודאותו . ונאמר : אלא הוא בטוח במשהו שהוא בספק . ונאמר : אלא הוא נוסע בסכנה . ומי שראה את המים זורמים על פניהם, הוא היכה בתאורה מהסולטן ….
…מכונית אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב בחלום, זה מנבא שאתה מאוים באובדן בעבודה או בזיהום במחלות . אם אתה נופל ממכונית, חדשות עצובות יגיעו בקרוב . אם אתה חולם לראות מכונית מקולקלת, תיכשל בעניינים ופרויקטים חשובים . אם קניתם מכונית, המשמעות היא שתתבססו מחדש בעמדתכם ובתפקידכם הקודמים, אך אם מכרתם רכב בחלום, הדבר מעיד על התרחשותם של שינויים לא מוצלחים בענייניכם ובענייניכם . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב, זה מעיד שאתה תהיה מוטרד ממצבה של שרה ותעשה שינוי בענייניך . וחלום כזה מכיל סכנה גדולה להתנהגות מגושמת . אם מכונית מתקלקלת איתך, ההנאה שלך מההנאה לא תגיע לגבהים שאתה מצפה להם . אם אתה מוצא את עצמך בורח מחניה, זה מצביע על כך שמומלץ להימנע ממתחרה ככל שתוכל להרשות לעצמך לעשות זאת . אם בחורה תחפש מכונית, היא תאכזב את מטרותיה לפתות מישהו לטובתה . אם אתה חולם לראות מכוניות, המשמעות היא שינוי ושינוי ברצף המהיר . אם אתה נוסע ברכב, זה מצביע על כך שהנסיעה שארגנת במדיטציה תתקיים תחת טיפול אחר מזה שלקחת בחשבון . אם אתה מאבד מכונית, המשמעות היא שתצליח בכמה פרויקטים חשובים שימלאו אותך בהערכה עצמית . אם אתה חולם על עגלות שינה, המשמעות היא שהמאבק שלך לצבור עושר מתחדש על ידי הרצון לספק עקרונות אנוכיים ולא מוסריים שעליך להתגבר עליהם ולשלוט בהם . אם אתה רואה עגלות בחלומות שלך, המשמעות היא שמישהו באמת מעוניין לגרום לצרות וצרות . אם אתה נוהג ברכב, זה מנבא שתחרות וקנאה יחלחלו לאושר שלך . אם אתה עומד על המדרכה תוך כדי הליכה, המשמעות היא שתנסה להמשיך בפעולה שתהיה מסוכנת בעליל, אך אם תמשיך ללא תאונות, תצליח . אם המדרכה גבוהה, הסכנה שלך תהיה בולטת יותר, אך אם היא נמוכה, תוכל להשיג את מטרתך בצורה גרועה ….
…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….
…רגל עץ אם אתה רואה את עצמך הולך על שתי רגלי עץ, זה מנבא כי הנסיבות יאיימו על עושרך ופרנסתך . אם אתה נופל מהם תוך כדי הליכה, או נשבר תחתך, זה מצביע על כך שתנאיך יהיו מאופקים מכיוון שאתה נותן לאחרים לנהל את ענייניך ….
…פסיכותרפיה הפרעות שינה מסוימות, כמו סיוטים, חלומות מטרידים, הליכה במהלך השינה ושיחות במהלך השינה, נגרמות על ידי בעיות וקונפליקטים לא פתורים ומחוויות סביב. לכן, על האדם לעבור טיפול פסיכולוגי, שכן הדבר נעשה בתהליך של פריקה רגשית ואסוציאציה חופשית כדי לזהות קונפליקטים כאלה ולנסות להסביר אותם למטופל ואז להגביר את אסטבסאר שבאמצעותו עזר לו לחזור לישון רגיל ולראות : ~ אנציקלופדיה לפסיכיאטריה ~ – כרך א ' – ד . עבד אל-כסף אל הפני . ~ הפרעות התנהגות והטיפול בהן .~ ד Jumu'ah סייד יוסוף ג : The Jathoom : זה נגזר שלנו אומר : The אדם או חיה יושב יושב , ואת המשמעות שלו נשאר במקום ולא לעזוב , או מה שזה אומר הוא : דבק באדמה, אז הוא יושב . סיוט ונקרא Word ב- Jathaam או ב- al Koran 🙁 הם הפכו לביתם Jtman ) ( שימושים : 78 ) המילה הערבית הזו נקראת בארוק אלנידלן , עשויה להיות ממוקמת בלחץ על חזהו של הרדום אינו מסוגל לנוע עם אותו (1). כדי להמחיש זאת , אני מסביר לך האם הוא ראה אדם בחלום של מה שמכונה פלג'אתום המתואר כדי לחוש את הישן Bshi E משתיק את עצמו , וגם לא הישועה , וניסיון להתעורר , לא יכול רק לאחר ניסיונות מאומצים. , Vistiqz הגיע זעות הסכום חמורות העייפות שלה ביד , והדאיג את עצמו , ואת התחושה של מקרה זה באה לו לפני שהוא Kalmchlol מתעורר , ותקוות כי שקופית אחת , אין ספק כי במקרה זה כי איש פגע השינה של פאניקה . עליו השלום יודע כשחבריו חרדת תפילה זו : ~ אני מבקש מקלט דברי אלוהים, מלאי כעס מן הרוע של שלו עבדים מן השדים ביבליוגרפיה , מפגשים ~ (2). כפי שצוין isti'aadhah של הפחדה בתוך חלום מסופר על ידי מאליק אמר : ח'אלד בן וואליד אמר על מכירה! : הו שליח אללה , אני בחלום . הוא אמר עליו השלום : ~ תגיד : אני לעוז עם אללה Ichaelmat מושלם מן הרע של כעס ייסורים הרע כת , וביבליוגרפיה של שדים , מפגשים ~ (3). כאן הבחין המתווך בשיחות אלה שהנביא עליו השלום כיוון את המשרת כשאתה רואה חלומות מטרידים כל כך , סיוטים , מונחים על ידי הפנייה לאלוהים ומחפשים אצלו מקלט מפני רוע הכעס והייסורים , וביבליוגרפיה של שדים ועצבנות. , כדי לא להשתתף בו , והעלה ישיבה באלוהים Esme God . יש הוא לא ספק כי ההשתקפות של המצב בהודעת אנשים היום כאשר רוב אותם הרחק אלוהים כדי לסמוך על העולם ואת ההנאות ואת המרחק מן הספר של אללה ואמירות wird , ולהחליף אותו על ידי האזנת כלי נגינה שירים, כך שכמה צעירים ישנים ומוזיקה לאוזניות באוזניו והאם כאלה מגיעים אליו מולא איך ויורדים עליו רחמים? אבל היום שמסגדים נגועים במוזיקה , נהיו כמוה לקיפוח ; הסיבה לכך היא המכשירים הניידים שרוב צליליהם הפכו לקטע מוזיקלי הפוגע בשמיעת המתפללים במהלך תפילתם , ובעליהם עשויים למנוע את ירידת הרחמים ואת נוכחות המלאכים , לדברי אבו בכר בן מוסא אמר : הייתי עם סאלם בן עבדאללה בן עומר , אז העברתי את החברות של אם הנערים בפעמונים , סאלם בא להעביר את אביו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ מלאכים לא מלווים אותם רקפו ג'ינגל , ~ ואלגלגל : פעמון קטן המחובר לצוואר בעלי החיים (4). רבים כבר בחרו אנשים היום הם רחוקים אלוהים , ואת המרחק מן הקוראן , ואת המרחק מן הזכר , ולכן הוחלף הבחירה של Balrvqh רע ידידות טובה , האם לא אלוהים שלו בספר אומר : ) OMN האזכור חי האנטיתזה רחמן של השטן שלו הוא בן זוגו ) ( Zukhruf : 36 ). למה כוונה : מציג עבור רחמן בניגוד לאיחוד שלו עשוי להתאים חבריו של השטן הוא חברו זה עולם של האש (5). והשטן הזה מקשט אותו בשקר וברוע , משעמם אותו בדיקר ובצייתנות, ועושה את התקופות המאושרות ביותר שלו עם שעשועים, מוסיקה ושירה , וככה זה הכרחי שהוא יישא את עצמו אחראי ונכון לזה , ויהיה דומה לזה צדיקים ואת האחרון שזוכר אלוהים עומד ולנוח ולעמוד לצדם , את הזיכרון אינו מופרד מן הלשון שלהם , אנשי Gflathm לחתוך Flathm . זה מורגש גם כמו סוג זה של חזונות שוממים ופוחדים מהם , הסבירו לו לחפש מקלט אצלם , אמר בן אבן באל- פת 'הוזכר במתכון המבקש מקלט מפני אפקט הראייה הרע הוא אמיתי , מסופר על ידי סא'. EED אבן מנסור ו אבן אבי Shaybah ועבדול ראזאק isnaads נכונה איברהים Nakha'i אמר : ~ אם ראית בתוך חלום מה הוא שונא, לתת לו לומר אם הוא התעורר : אני לעוז עם Aazt ידי אלוהים של מלאכים ושליחים של הרוע הזה שמכה אותי במקום שהחזון שלי מאול בדנאאא הדתי ~(6). אני מייעץ לכל לישון כאן רצה לקרוא wird לפני השינה פתגמים וניתן למצוא יותר בקלות מאשר עלונים רבים במסגדים וספריות , ואת החשוב ביותר של wird אלה : 1 – מצב הכיסא . 2 – ~ תגיד, הוא אלוהים הוא אחד ~ 3 – אל- מו'וודאתן : ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ) , ( תגיד אני מבקש מקלט אצל אדון העם ). 4 – אני מחפש מקלט במילים שלמות של אלוהים מפני הרע של מה שהוא ברא . 5 _ אני מחפש מקלט בדברי אלוהים מלא בכל שטן וכל עין חשובה לאומה . 6 _ ב בשם אלוהים, מי לא כואב כלום עם שמו על פני כדור הארץ ולא את השמיים ואת הוא בדיון, לדעת . 7 _ שמך הלורד לשים בצד שלי אלוהיך ללבוש אותו עד , אם אני תפסתי את עצמי Varahmha , ושולח אותו ולשמור אותו, כולל עבדים צדיקים הזמנה . 8 _ אוי אלוהים, אני מגיש את עצמי לך והפניתי אותי אליך מורשה ההזמנה שלי כדי לך , והגב שלי כדי שאתה רוצה GATT ואת היראה לך , לא מקלט ולא חסכתי לך רק לך , מאובטח ספרך, אשר היה גלוי Npik ששלחת . 9 _ ב שמכם אוי אלוהים, אני מת, חי . 10 – פסוקים משלושת הימים של סורה מתחיל פסוק . : ~ אלוהים הוא מה שבשמים ומה שיש על הארץ, ושאתה מגלה את אשר בעצמך …~ הפסוקים . אלה Awrad להיות – אם ירצה השם – Caldra, אשר יגן עליך מפני PROD המקולל השטן ואת הפגיעה שלו , וזה בדיוק כמו הקרב נכנס ואת השמלה של המלחמה, הגעתו של חניתות וחרבות כדי שיהיה לו קושי , ועד אותו ופגע בו כדי למנוע ממנה לבוש וכך גם, מי ישן ומחסה לפני השינה חוט זה האגדה אינה מגיעה לשטן בעזרת אלוהים (7). ________________________________ (1 ) מתווך לקסיקון – op – r (107 ). (2 ) חסן hadeeth מסופר על ידי האימאם Tirmidhi ב בספר מכנה הדלת של מה ג'אה שנערך שבחים על ידי יד – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד בתוך כף Almktherin לוויה, דקל עבדאללה בן עמר אבן אל – AAS, אללה עשוי להיות מרוצה מהם – אופ – וזה נאמר על ידי אבו דוווד בספר הרפואה, באב איך לרקעה – התייחסות קודמת -. (3 ) חזונותיו של הנביא עליו השלום ( עמ '19 ) – אופ – ודיווחו על ידי האימאם אבן חג'אר באל- פאת' (371/12 ) ויוחסו לאימאם מאליק ונשים, שונות מבוסנאאו, אמרו במקור אבו דוווד טירמידה וסווג כשליט ותקן את זה . ראה : Zaad עבור בנו של ערכים (2 /468 ) – אופ -. (4 ) מסופר על ידי אימאם נשים בעיטורי הדלת אלגלה ג'ל , האימאם אחמד בכף ידידי אלמטרין , כף היד עבדאללה בן עומר בן אל – חטאב אללה יהיה מרוצה ממנו, מנהל בשרשרת הימנית של אלבני (4 \ 493 ) – התייחסות קודם -. (5 ) פרשנות של אבן עבאס – אופ – ( עמ ' 413 ). (6 ) ראה : אבן חג'אר – פת אל – בארי , ( 12/371 ) – אופ -. (7 ) ראה : זאד אבן ערכים – אופ – (365 \ 2 ) , אמרתי : הוכיח שהרבה מדענים משפיעים על בני אדם ג'ין מודרניים, והם אמרו : האם ההשפעה האמיתית אם התופעה אינה נראית לעין ; והם הסיקו את כניסתם של אוויר, חיידקים ואחרים לגוף האדם . מאשרת זו כוללת את האפשרות של כניסה והשדים אל גוף האדם כמו גם . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…אל-Muizz : אשרף אל- ריג'אל . ומי שרואה את זה כאילו הוא עוקב אחר כבשה תוך כדי הליכה, הוא לא עוקב אחריה, מכיוון שחיי העולם שלו מושעים בסונה שלו והוא נשלל ממה שהוא רוצה . והמנגנון הוא הכסף של האישה והעזים, ילדת שפחה או אישה מושחתת, כי היא נחשפת למערומיות ללא חטא . השומן עשיר, והדל דל . ודברי עזים מעידים על פוריות וטובות . ושירת העזים היא כסף, גדי נולד, והחיבוק הוא אישה ערבייה . ואיסוף הכבשים במקום, אולי אנשים יתאספו שם בעניין, ומי שרועה את הכבשים הוא שומר העם ….
…הליכה בדרך להבא בחלום מצביעה על נסיעה בים, ואם הוא מנותק, הוא יאבד ויתכלה . הסיראט עשוי להתייחס לידע, למונותאיזם ובעקבות הסונה . הדרך היא הדרך, כך שמי שיראה שהוא יצא מהדרך, הוא יטעה בדרך האמת . ומי שרואה שהוא בדרך, אז הוא ישר לדת . ומי שרואה שהוא הלך בשביל ועדיין לא איבד את רגלו, אז הוא ירכב על דבר גדול ויהיה בטוח שם . ומי שרואה שהוא סטה מהדרך, אז הוא נכנס לחטא ופונה מהאמת ….
…הסתר ומחפש אם אתה חולם שאתה משחק מחבואים, זה מצביע על כך שאתה עומד להסתבך בפרויקט חלש שעלול לפגוע בך בנוסף לגרום לך להפסיד כסף . ~ מחבואים : משחק בו שחקן מכוסה עיניים מנסה לתפוס שחקן אחר ולהודיע מי הוא .~…