…ומי שרואה שמי הים השתוללו וגליו התנגשו והשחירו את העולם, אזי זו עדות לשחיתות, אי ציות ושפע החטאים והחטאים, כי אלוהים אדירים אומר: ~זה מכוסה בגלים שמעליו , שמעליו עננים . ~…

מי שעלה למטוס : לעתים קרובות הוא נוסע למקום רחוק, וחזונותיו עשויים להצביע על נישואים ממדינה רחוקה, או על קידום בעבודתו, וחזון חוב קטן עשוי להצביע על רוע המתרחש אצלו ומייצר אותו. חטא ….

…מה פסק הדין על מי ששוכב בחזון? אזהרה חמורה לאלו ששוכבים הגיעה בחלום, כשהיא אוחזת בבוכרי בדלתו של סאהא : שיקר בחלומו, ורגל בה דוגמאות אחרונות : ראשית : ההאדית של אבן עבאס שהנביא עליו השלום אמר : (( מן החלום של חלום לא ראה שהוקצה יתקיים בין Sairtin ואת לא יעשה, והקשיב ל ראיון עם האנשים שיש להם בעל כורחו או בורח ממנו לשפוך לתוך אוזניו Alank יום תחיית המתים, ותמונת תמונות מעונית והוזמנה לפוצץ את זה ולא את בנפאג ' )) מסופר על ידי אחמד ונשים מהרומן קטאדה, אללה יהיה מרוצה ממנו והגיע בדיווח נוסף מאבו הוראירה : (( שיקר על חזונותיו )). השנייה : החדית 'של אבן עומר ששליח האל, השלום והברכה עליו, אמר : ((זה הכי מצער מבין הפרווה שעיניו רואות את מה שלא ראה )) , ובקריינות : (( מה שהוא לא ראה )) והמשמעות : הפרוותי הוא השקר הגדול ביותר, והאשמה השקר הגדול . ומה זה אומר : מי שחלם, כלומר, שהוקצה לו חלום זה . ואתה מבחין משני החדית'ים בחומרת ייסורי השקרן בחלום. את הסיבה לכך הסביר לנו האימאם אל-טברי, שאמר : האזהרה רק הלכה והתגברה, אם כי השקר כשהוא ער עשוי להיות מושחת ממנו. כפי שהוא עשוי להיות עדות בהריגה, הודוד או נטילת כסף; כי שקר בחלום שיקר לאלוהים שאני רואה את מה שלא ראה, ומשקר לאלוהים יותר מאשר שוכב על יצורי הפסוק : { זה יותר צודק ממי שממציא שקר נגד אללה המציעים לה 'ואומר בקול רם אלה ששיקרו לאדונם, לא קללת אלוהים על הצוררים } [ הוד : 18] אדרבה, שקר בחלום היה שקר לאלוהים בגלל החדית ' : (( החזון הוא חלק מהנבואה )) , ומה היה חלק מן הנבואה הוא מאלוהים, ואני חוזר למילה : ( הקרסול ) ; ועכשיו, כשאתה מומס בעופרת, הוא מוזג לאוזנו משום שהתמורה זהה לעבודה, וכאן אין לי מזל שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, בחדית 'אמר : ((( הוא שחולם חלום )) ו קראו לזה חלום ולא לקרוא לו חזון כיוון שטען שראה ולא רואה כלום, אז הוא היה שקרן שקר. הוא מן השטן, והשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר, ~חלוף על פנינו : ( החלום הוא מהשטן )) , וכל מה שיש מהשטן אינו נכון . כאן, אין צלם עונש דמיון מזל דהיינו : (( הגלולה Vlakhalqgua או ליצור טקס …)) לדבר, עונש, אשר שוכב חלום שבו הוא : [ל שיתקיים בין Sairtin ] ואת המשמעות של החוזה בין Alsairtin : להסתובב אחד לשני, וזה בדרך כלל בלתי אפשרי, והדמיון כאן בין הצלם לשקרן בחלומו : שהחזון נוצר מבריאת האל וזה דימוי מוסרי, אז הוא נכנס בשקר שלו תמונה שלא התרחשה, בדיוק כמו שהצלם הכניס לתמונה תמונה שאינה מציאות, מכיוון שהתמונה האמיתית היא זו בה הנשמה נמצאת, כך בעל התמונה העדינה – החולם – הקצה משהו נחמד ו זהו הקשר שבא לידי ביטוי בחוזה בין שתי השעורים, והוא הקצה לבעל התמונה הצפופה – הצלם – עניין חמור, שהוא להשלים את מה שיצר על ידי תביעתו על ידי פיצוץ הנשמה, והוא חתם והבטיח כל אחד מהם שהוא היה רוצה יעונה עד שיעשה את מה שהופקד עליו בזמן שהוא לא היה עושה, זו מטפורה לעינויים של כל אחד מהם תמיד, אלא שאלוהים ירחם עליהם, והדגש הזה על השקרן בחלום שלו כי הוא שיקר לגבי מין הנבואה, והצלם חולק על הבורא בכוחו…

מי מלח הם ענן, אשליה, ומי כאוס הם חיים גרועים ….

…מה הדעה שהמחבר מאמץ בנוגע למי שמפנה ואז יש לו חזון? לנוכח המספר הגדול של השואלים בנושאים אלה , במיוחד בנות שפונות אליהם מציעים , והם מבקשים מאלוהים למענם ומבקשים מאלוהים להראות להם חזון שעוזר להם לדעת אם המועמד הזה טוב להם, וחלקם מהם עשויים להפוך את החזונות שנוצרו בנסיבות אלה בסיס לתגובה או קבלה מחזר זה !!! ולמי שמופתע מפעולות הנשים, אני מוסיף לזה ואומר שיש אבות שניגשים אליו ופונים לבתו, והוא כותב לי ושואל אותי אחרי איסתחרה על חלומות שהוא ראה, והם יכול להיות חזונות, בעוד שהוא מבולבל לפניה. האם הוא מבלה את הדרשה או מגיב למחזר? יש לי כמה הפסקות כאן. אני מקווה להרהר ולהרהר בזה למי שנמצא תחת התיאור הקודם : 1 / מי שמציע לה מחזר, עליה ללכת בדרך הידע ולא לחלום !! 2 / למי שהציג בפניה, התייחס לשאלה לגבי דתו, אופיו ונאמנותו, בדרך כלל זה נעשה על ידי האפוטרופוס, מאב, אח או דומה, ואחרי השאלה הוא לוקח את דרכו של איסתרהרה ו אין שום התנגדות לחזור על זה, ואחרי זה הוא מסתכל על דעת הנערה, ואחרי החזון המשפטי הוחלט והוחלט על צו שלה, ולכן החלטתה היא מושכלת ונבונה, ולא על חלומות או חזונות . 3 / שמתי לב להרבה נשים שכותבות לי, במיוחד נשים, שהן מקבלות יתר על המידה את הפונים אליה מוקדם, ומפעילות טיעונים לא הגיוניים, כולל : לימוד, גיל צעיר, זיקנה מעט של הארוס, היעדר כספי, תעסוקה או אילן, וכמה נערות אלה מסרבים ללא סיבה, אלא משום שהיא לא למצוא מישהו מייעץ לה או דוחק אותה לקבל, ואת Messenger, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר על בתולה : ו שלה האוזניים הן שתיקתה … כראיה לצניעות, או חוסר היכולת להכריז על אישור, ולכן הסובבים אותה חושבים שהיא דוחה. זה מזמין אותי לומר שלאפוטרופוס יש משימה גדולה לנהל את הנישואין ולחתום עליהם, או לעכב אותם – אם תרצו . 4 / אסור לאפוטרופוס של אישה או ילדה לכלול חלומות או חזונות בקבלת ההחלטות שלו, בלי הסכמה או בלעדיה, ורוב החלומות שנראים ונולדים בנסיבות כאלה הם כמו התסכולים מהדיבורים. של הנשמה . 5 / בנות לא צריכות לוותר על הגיל הראשון שלהן, ולדעת שככל שעידן הנישואין מוקדם יותר, כך טוב להן יותר, ועם אהבה, חברות, פשרה והבנה עם הבעל, היא יכולה לדון בכל נושא. ללמוד, להשלים את לימודיה, או לעבוד …. וכו '. 6 / הניסיון הצביע על כך שאישה מעדיפה נישואין, או הריון ולידה, יותר מאשר ללמוד או לעבוד, ולכן אני לא רואה סיבה שבחורה לעכב את נישואיה בתואנה של סיום לימודיה, ומה היא עושה שמישהו יגיש בקשה לכך? ואיך יודעים שהנאום ימשיך לדפוק על דלתה? שאלו רבים מאלה שהתגעגעו לנישואין, או שהתגעגעו לתור הזהב של הנישואין, וסירובם נבע מעבודה, גיבוש עצמי או לימודים, ותגלו שרובם, ורובם, מאחלים שהם נשוי ויש להם משפחה וילדים . 7 / אין זה דרישה שמי שמזמין את בנותיו של אלוהים, או אבות או אמהות, יראה חזון טוב, ומה אם הוא ראה חזון כה טוב; זו לא דרישה שהוא יודע את הפרשנות הנכונה שלה, או שיודיעו לו מהמעבר. הביטוי עשוי להיות מנוגד למצב, או נעדר מהאמת – וזה אפשרי מהביטויים – הם בני אדם שעושים טעויות וסובלים, ואין כל גבול למעט נביא . 8 / לרוב החלומות שנראו אחרי איסתחראה אין מעט מקום, אם לא קיים, כנות ליושר. אז מי שמפנה אליו, או מי שמבקש משהו, אז החשיבה מתמקדת בזה, במצב של התעוררות ולפני השינה, וזה גורם לאדם שמחפש איסטיכאראה לראות משהו שקשור לנושא איסתכארה שלו, וזה בגלל חשיבה על זה, בעוד שבעליה חושב שזה חזון כנה, וזה חייב לבוא לידי ביטוי. ולקחת החלטה על בסיס האור שלה, אבל מה שאני רואה זה חלום מקטרת . 9 / ההפשטה עשויה לראות חזון בו אין סמלים ישירים של הנושא המופעל מטעמיו, שכן כאן עשויה להיות לו משמעות בחזונו שיכולה להיות משמעות לחילוץ, וכל זה על פי הביטוי של זה שמביע את החזון . 10 / יכול להיות שיש איזשהו סוג של חזון שיש לו משמעות חזקה עבור החילוץ; וזה אם הרואה היה אדם רחוק מהמבוקש, והוא לא ידע על החדשות שלו שהתחדשו והוחזרו לשמה, ואז הוא ראה מבקשים חזון שקשור ישירות לזה, את מה שהוא העלה למענו, וזה מוחזר וקורה מאוד, ובחזון מסוג זה יש מידה רבה של אמיתות, במיוחד אם הרואה ידוע ביושרו ובצדקתו . 11 / אולי אחד הדברים המצחיקים על מה שנאמר כאן הוא מה שנאמר על ההודים הקדומים, שהם נהגו לומר : הלילה מביא לנו עצות, וזה שהם מגלים דרך חלומותיהם אינדיקציה לטובתם או לרעה שלהם מזל, ומשמעות זו קיימת במשמעות של חזון טוב ולגיטימיות לחפש אותו, ליידע אותו ולהמתין למימושו ….

…האם מעין מרוויח – ממה שהוא הכה בעין – את מה שהוא רואה מחזונות, או חלומות, בגילוי הסיבה שלו , או מהעין שלו, כאשר הוא – שגרם לו מהעין – ? זה נושא שמועלה אלי ללא הרף, וזה ממה שדנתי בתכנית החלומית על גבי מסך ה- Mbc , והפרק קיבל תשובה טובה ומעולה בכל פעם, השבח לאל, ומה העיניים ראו מנקודת מבטי אינה חפה משני היבטים : 1 / לראות את החזון לאחר שהוא מתעקש על אלוהים על ידי תחנון, לרפא ולהבריא מבלי לחשוב דרך העיניים או להגזים בהם, ומבלי לחשוד באיש . כאן ובמקרה זה, החזונות עשויים להועיל לבעליהם, ואולי בביטוים סיבה להימלטותו של הבעלים, או אינדיקציה שלו לסיבת עילתו . 2 / כדי לראות את החזון; הוא מפקפק באדם, משפחה או חבר, או מפקפק במצב, כמו מישהו שהגיע אליו לאחר מסיבה או בחינה, ולכן הוא מפקפק במי שהשתתף באירועים אלה, למשל, ואדם זה מתחיל לעבוד את דעתו , ומחשבות ולחישות מתחילות לשחק איתו מימין ומשמאל, וזה לא נסתר כי זה היה היה אחד ממעשיו של השטן, אז אדם זה עשוי להזמין את אדונו להראות לו בחלום חזון המצביע על עין, ואז הוא ישן וחולם על אחד או יותר אנשים, או משפחה, והוא יכול להיות קולגה או קרוב משפחה, ואולי הוא אפילו אוהב את האנשים הכי אוהבים אותו !!!! הוא מחבר אותו עם האומללות שלו, כי אני אומר כאן שזו טעות, וזו אחת הפעולות של השטן, ופילגשו לאדם, לגרום לו בעצב קבוע ובמעגל שממנו הוא לא יכול לצאת, ומכאן מתחיל עבור אנשים מסוימים מסע אינסופי עם המביעים, אחר כך עם הקוראים, אחר כך עם הרופאים …… וכו ', ומסע זה עלול להסתיים בהחלמה, או אולי לא להסתיים; והוא השולט, והסיבה במקרה זה: אלו אשליות הנובעות מכך שחלומות עשויים להצביע על מי סבל או גרם לעין . הנה אני אומר אמת כדי שלא יבין מדברי את ההכללה המוחלטת : שהכרה בעין דרך חלומות העין אפשרית, ויש רבים שנהנו משיטה זו, אך לא בדרך בה זה קיים היום, ובו המטפל מבקש מהסיוע שיגיד לו לאחר הקריאה, או את הפגישה הטיפולית, מי שרואה בשינה וקובע שהוא ה'עין 'ומה שראתה מעון במצב שקרי שכזה אינו תקף, וזה שבנוי על שקר אינו תקף …. אם החולה הזה מתעורר ושואל אותו לאחר שקרא אותו לישון, ואז הוא יראה את עינו בשנתו זה כמו צינור שהוא תוצר של חשיבה על משהו , דאגות או פרויקטים, ואם בעליו נרדם, הוא רואה את זה בשנתו, ואין לזה שום ביטוי ושום תשומת לב אליו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

מי שצופה בטלוויזיה או בטלוויזיה : זה מעיד על העבודה בצילום, שכן זה מעיד על ההתמחות בשירה מכיוון שהמשורר מביא דימויים מתוך דיבור רהוט ….

מי רכב ברכבל : זה מצביע על מעבר בקשיים קשים כמו חובות ובחינות, ולמטייל זה מצביע על הגעה לאזור בו הנוסע נוסע, וזה עשוי גם להעיד על מעשה פסול, כי אלוהים אדירים אומר : … הוא הופך את חזהו לצר וקריטי, כאילו הוא עולה בשמיים …? ( אל-אנעם : 126)….

…החזון של כל נערי האלוהים הוזכר – הקב~ה – באומרו : ( ונכנס איתו לכלא אחד הבנים, היא אמרה את שאר העידנים בתקופות שהראיתי לי ואמרתי שאני מביא מעל ראשי לחם אוכל את ציפור ממנו Nbina Ptooelh באמת אנו רואים אותך ממיטיבי לכת ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. ואז הוא אמר להם את הפירוש של כל אחד מהם, אז הוא אמר: ( הו חברי הכלא, באחד מכם, אדונו ישתה יין, והשני נשפך, ואתם אוכלים רפואה מראשו. ) סוראט יוסף, פסוק 36. יוסף עליו השלום התפרש כפי שנאמר לו . אחד מהם נצלב עד שאכלתי את הציפור מראשה , והשני עזב את הכלא ושירת את המלך . אבן ג'אריר ואל-חכים סיפרו על סמכותו של עבדאללה בן מסעוד – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאמר : ( הנערים שהגיעו ליוסף – יהי עליו ברכה ושלום – בחזון רק שיקרו, אז כאשר הוא התחיל את חזונותיהם, הם אמרו : שיחקנו ויוסף אמר : ( העניין בו חקרתם אותך ). המושל אמר : נכון בתנאי שני השייחים הסכים, סיכום זהוב , בן רבים, אמר :, כמו גם לפרש על ידי המוג'אהד ו עבדול רחמן בן זאיד בן אסלאם ואחרים , ועל החלום להיות סיכם Bbatal והוא צריך להתפרש Ptooelh ….

…אבן סירין אמר שמי שיקרא ~ אמור אלוהים בעל המלך ~ , הפסוק הוא מיוחד, והוא יזכה בדרגתם ובכבודם של המלכים . אל-קירמני אמר, הוא מקבל את מה שהוא רוצה ….

…אל-קירמני אמר כי פעולתו של הרואה קרובה למעשיו של מי שמנקה את דתו, ונאמר שהוא מקלקל את דתו ….

…האם החזון נופל מי שותה היין? כפי שאמרתי קודם () אין חטא גדול יותר מפוליתאיזם וחוסר אמונה, ואם החזון התרחש מהכופר, כמו סיפור המלך עם יוסף, זה לא מונע את התרחשותו של שותה האלכוהול, ובוכרי התייחס בפרק סהיה : החזון של אנשי הכלא, השחיתות והפולייתאיזם – אבן חג'אר והוא חתם בקריינות : שתו, הם אנשי המשקה, להיות : שתו מוהר~ם, לפי הדיווחים, אמר סומלייה ליוסף : ראיתי שראיתי ישן ששתל גרגיר ונפט יצא עם שלוש חבורות Fsrthn ואז שגית המלך, אמר לו יוסף : הישאר בכלא שלוש פעמים ואז צא Vtsagah על הרגלך, נאמר גם ויצא ….

מי צפה בסרטון : זה מציין אבטלה ואבטלה ….

…והחזון של מי שעושה משהו מזה עשוי להצביע על פגם בעניינים והשתקפות של תנאים אלא שהוא מאנשי אדיקות ומביע את חזונותיו באופוזיציה, ובאשר לשקט, זה ראוי להערכה כי זה משקט. , וזה עשוי להצביע על מגורים וחוסר תנועה במה שלא גורם לזה, וזה עשוי להצביע על סתירה, ולגבי הזרימה והאויב, בין אם הוא רכב או הלך, מעיד על להיטות ותאוות בצע, ואם הוא רואה שמישהו מנהל אותו או שהאויב שלו עצר, ואז הוא מרוצה ולא נוטה לחמדנות ….

מי שמוכר נכס : טוב לו, ואין בו טוב למי שקנה ​​אותו . מי שמוכר עוזרת בית, אין בזה טוב . מי שקונה עוזרת בית, אז יש לו תועלת . כל מה שטוב למוכר הוא שלו עבור הקונה ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה שמישהו מכה אותו ולא יודע מה הסיבה להרביץ לו, אז הוא ירוויח טוב וכסף וילבש משהו חדש. אם הוא מפחד מסקילת המכות, הוא בטוח ממה שהוא חושש . ~…

…ומי שרואה שהוא התרחץ במי גשמים או ביצע בהם שטיפה, אז הוא טוב בדתו ובעולם הזה ….

…ונאמר שאם ראה שהוא נהרג והוא לא יודע מי הרג אותו, אז הוא שריה קטנה כי אלוהים אדירים אמר: ~ הריגת אדם לא מאמינה לו. ~ אם הוא יודע מי הרג אותו, אז הוא יזכה בו ניצחון ….

…ונאמר שמי שרואה את עצמו חייל ייפגע מעצב או אובדן . אם הוא היה חולה הוא מת . ונאמר שאם יראה משרת כאילו הוא חייל, הוא נגרם בכבוד ובכבוד, ואם יראה כאילו אישר את שמו בבית משפט מבלי להפוך לחייל, אז יספיק לחיות ללא נזק או קשיים….

…ונאמר כי מי שראה ששתה מי ענבים וטעמם טוב ולא השתנה, אז זה מעיד על טוב וברכה, כמו שאמר אלוהים אדירים, ~ אנשים ינוחו בו ויסחטו אותו ~….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….

…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….

…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….

…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….

…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….

…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….

מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….