…ומי שרואה שהוא מתנשא מעל בית לא ידוע והיה גבוה מאוד, אז הוא יכה אשה בתולה, ואם היא זקנה אז היא אישה בתולה ….

בית ספר אם אתה חולם שאתה הולך לבית הספר, זה מנבא תהילה בפעילות ספרותית . אם חלמת שאתה צעיר והלכת לבית הספר כפי שעשית בתחילת חייך, זה מנבא שדאגה וכישלון יגרום לך לחכות באמת לימי ילדות מלאים בפשטות ובכיף . אם אתה חולם שאתה מלמד בבית ספר, זה מנבא שתעבוד בחיפזון להישגים חינוכיים, אך זה יפריע לך בכך לעמוד בדרישות החיים . אם נכנסת להריון שביקרת בבית הספר בו למדת בילדותך, זה מנבא שהאירועים הכואבים, העצב והאכזבה יטילו את צלם על ההווה שלך ….

…ומי שרואה שזה מילוי של בית פנוי, אז הוא יהיה חסום על ידי משהו, ואולי הוא ינהל את האומללות של האנשים שמרגיזים אנשים בלשונות המקוממות שלהם של הפתגם ששורר בקרב אנשים, ופתחת טוהר וסותם אותו ….

…ומי שראה שהוא נושא בית או טירה, הוא היה מתחתן עם אישה שהספקה רבה שלה ….

…מי שרואה בית על מקל, זה מעיד על נישואיה של אשה של אבירות וצניעות, והוא נשא את מצרכיה על צווארו, ואולי היא הגתה ממנו ….

…ומי שרואה בית מים, זה מעיד על ריקנות בדבר אסור, ולגבי מעשי האדם בו, זה הוצג בפרקי השתן והצואה בפרק כא, ובתי המטבח מתפרשים כמבקשים להרוויח פרנסה ועוצמת הדברים, ובאשר לחוק, זה משני צדי ראש הבית ואישה נכבדה ….

…הבית הוא אשתו של האיש אליו הוא גר, וממנו נאמר : ככה וכך נכנס לביתו אם הוא מתחתן . אולי הוא כיוון את ביתו על גופו, ואם אמר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש, ואם הוא היה חולה, גופו יהיה בריא . ואם אין מטופל שהתחתן אם היה רווק, או שהוא התחתן עם בתו והביא אותה, או קנה סוד כמו הבית . ומי שראה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא הכה אישה . ומי שיראה שהוא כלוא בבית מתועד, עם דלת נעולה, והבית באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שרואה שהוא סבל בית או עבר בו, הוא עלול לסבול ציוד אישה . ומי שיראה שביתו עשוי זהב, ביתו תכה באש . ומי שרואה שהוא יוצא מבית קטן, הוא יוצא מהם . ומי שרואה בביתו בית מרווח ובוצי, הרי הוא אישה צדיקה, ואם הבית מטויח או בנוי בלבנים, הרי זו אישה צבועה, צבועה . אם יש מרתף מתחת לבית, הרי זה אדם ערמומי, ואם הוא מחימר, הרי שהוא מרמה בדת . הבית החשוך מציין אישה עם אופי רע . ומי שראה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא נפגע על ידי אשתו בכמות הרטיבות ובכמות הבוץ, ואז הוא תוקן והוסר . ואם הוא רואה שהוא בונה בתים ומבצרים במדינה, ואם הוא מתחתן בה ומביא ילדים לעולם, אז אם הוא רואה שביתו רחב יותר מבעבר, אז הטובה והפוריות יתרחבו אותו וזה על ידי אשתו . ומי שיראה שהוא מקים בית חדש, יכה עליו עצב רב. אם הוא יראה בית חדש, אויבו ימות . אם הוא רואה את ביתו חשוך, הוא נוסע רחוק בלי שום תועלת או הנאה . ואם הוא רואה את ביתו מואר, הוא נוסע ומוצא בו טוב . אם הוא רואה שהוא הורס את ביתו, מישהו אחר יורש את כספו ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…ומי שראה שקבר בית, הוא יתגרש מאשתו ….

…ומי שרואה שביתו נהרס או נהרס בחלקו, אז אדם ימות בו או שבעליו יסבול מאסון גדול או מתאונה מחרידה, והחזון של הריסת מבצרים ומגדלים הוא חוסר חוב ופגם בחיים , והריסת קשתות מבצעת עניין נורא שממנו ייגרם נזק לקבוצה גאה, וייתכן שמדובר בשחיתות בדת, ונאמר הורס בית, חנות וכדומה, חוסר כסף ואשליה במשימות העולם הזה ….

…ומי שרואה ששיער בית השחי שלו התארך, אז זה מקרו בדת ….

…ומי שרואה שנפל עליו בית או קיר, הוא מציין שהושג כסף רב ….

…מתקני בית : מטבח : כיריים . אל-מובארז : אישה, אם היא מרווחת, נקייה וללא ריח ברור, אז אשתו היא מטופחת, נקייה, טובה, צייתנית ופחות מסריחה, בנויה היטב . ואם הוא צר ומלא תירוץ, ובעליו לא יכול למצוא מקום לשבת בו, הרי זה לא צייתני . אם הוא מריח רקוב, הוא איטי ומפורסם בסלט . ועומק הניהול והמבוסס שלה בענייניו . ואם היה מסתכל עליה וראה בה דם, אז אשתו הייתה באה כשהיא מסתתרת למחזור, ואם הוא רואה אותה מלאת היטב, עליו לנהל את זה ולמנוע ממנה לבזבז הרבה עבור האיש מחשש בזבזנות, ואם הוא רואה בידו עץ הוא נע איתו בבאר, אז בביתו יש אישה גרושה . אם הבאר מלאה, הוא לא חושש מיד, כי אשתו בהריון . ומי שרואה שמכניסים אותו למנוחה, הוא זומם איתו, ואם הדלת שלו נסגרת עליו, הוא ימות . זה הוזכר בתחילת הפרק על אל-קוניף ואל-מובארז שמספיק ….

…אם הוא רואה שהוא נכנס לקבר מבלי שהיה בהלוויה, הוא קונה בית אליו הוא נלקח ….

…מה ההבדל בין חזונות הנביאים ללא נביאים? חזון הנביאים חי, בניגוד לאחרים . ההתגלות אינה נכנסת בשום פגם משום שהיא נשמרת, בניגוד לחזון על ידי אחרים מלבד הנביאים, שכן השטן עשוי להשתתף בה, והיא עשויה להיות מהייצוג והפעולה של השטן עצמו, כפי שדנו ב הזמן . אין ספק שאם אדם נשלט על ידי השטן בגלל חומרת האיבה ביניהם, אז הוא שולל אותו בכל דרך, והוא רוצה לקלקל את ענייניו בכל דרך, ולכן הוא מבלבל את חזונותיו עליו, או על ידי טעות בהם או על ידי הזנחתם . לכן, הוא משתתף בערותו של האדם בכך שהוא אוכל ושותה ממה שלא מוזכר עליו שם האל. במקום זאת, אפילו בקיום יחסי מין, הוא ציווה עלינו למנות שם על מנת לגרש אותו, והוא משתתף בשנתו, ולכן הוא מפחיד אותו ומתפעל אותו . חזון הנביאים כולו כן, ואז הוא עשוי להיות תקף ביחס לעולם והוא הכי הרבה, והוא עשוי להיות לא מתאים לעולם כפי שקרה בחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ביום ראשון כשראה בקר שוחט, אז הראשון מהם להרוג את חבריו ושאר הנביאים נופל לתוך החזונות הכנים שלהם שקורים ואינם זקוקים לביטוי ונופל לחזיונותיהם הצדיקים, שבאים לידי ביטוי וקל במיוחד…

…ומי שרואה ירח סהר עולה ללא ידיעתו, מעיד כי באותו מקום התרחש עניין קשה, שיקרה לאנשים במצוקה ….

…אבן סירין אמר: מי שרואה שהוא חולה ללא כאב, אז הוא רואה את תפוח העין ולא מת באותה שנה ….

…מי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי במקום שאסור להתפלל, אז הוא מבולבל לגבי עניין שהוא לא יכול למצוא ממנו ישועה . נאמר כי שטיפה בחלום היא אמון שהוא מבצע, חוב שהוא ממלא, או עדות שהוא מקים . הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, סיפר : ~ ראיתי אדם מאומא שלי שהתענה בקבר, וההטענה שלו באה אליו והוא הציל אותו מזה .~ ומי שרואה שהוא עושה כיבוי, החלקים הפרטיים שלו קרובים, ומנוחתו קרובה, כי השטיפה היא סימן להקלה קרוב לאלוהים הכל יכול…

…ומי שרואה את זה כאילו נקבר בקבר ללא מוות, מחזונותיו עולה כי קבורתו תביס אותו או תכלא אותו ….

…אם סוחר רואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא סוחר בלי הון . ואם הנסיך ראה את החזון הזה, הוא לא היה פוגש חייל, ואם איש מקצוע יראה אותו, הוא לא היה מסודר בהחלטה ….

…מי שרואה שהוא מטפל בנרתיק של אישה ללא הזכר, אז הוא ישיג נרתיק לפניה, שהוא לקוי וחלש ….

…ומי שרואה עץ רטוב ללא גזע, הוא יפרש בהשפלה של העם ….

…ומי שרואה אבן שהיא מעגל ללא חיטה, אז הוא מציין שהוא נוסע, ואם יש בה חיטה שמסתובבת עליה, אז זה מציין שמצבו הולך על הסיבה שלה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא יחלה ….

…ומי שמת ללא מחלה או גופה של מי שמת, חייו יתארכו ….

…ומי שרואה שהוא מתחתן עם גבר ללא מחלוקת, זה מצביע על כך שיש חיבה ביניהם באותה תקופה, והרצוי אולי קיבל טוב מהאיש הנשוי אם הוא הכיר אותו, ואם הוא לא הכיר אותו אין בו שום דבר רע ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא מת ללא מחלה או גופה של מי שמת, חייו יאריכו ….

…ומי שראה כי ידו מנותקת ללא כאב, אז פירש שהוא יאהב ויאחז בליבו באהבת מישהו כי אלוהים אדירים אמר ~והם חתכו את ידיהם .~…

מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך ביום במנורה, אז הוא יהיה מאוד דתי וישר, כי אלוהים אדירים אומר, והוא יעשה לך אור שתוכל ללכת איתו ….

ואם הילד שלא הגיע לגיל ההתבגרות רואה שהוא בהריון, הוא יפרש את אביו ….

מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….