…העוני עשיר בחלום, כך שמי שרואה שהוא עני מקבל הרבה אוכל, כי אלוהים אדירים אומר : ( אלוהים, נשלחתי אלי מטובת העניים ) , נאמר : טוב זה לחם שעורה. . ומי שרואה שהוא עני, הוא מבקש מאנשים, אז עליו להתפלל הרבה, כי השואלים מרבים להתפלל . ואם השואל היה ניתן בחלום, הוא היה מרוויח כסף ללא עייפות, ושהעמל עם השאלה הוא רווח ללא הון, והוא לקח ללא הצעה . ונאמר : מי שרואה שהוא עני, יקבל טוב ….

…חזיונות של כמה מלווים : אולי אחד החזונות הבולטים של חזונו של בן לווייתו הגדול עבדאללה בן זייד אל- אנסארי והלגיטימיות של תפילה ופרט של חזון זה בחשבון הבא : ( ב – 1) מוחמד בן עבדאללה בן זייד מאביו אמר : שליח אללה עליו השלום הם עשויים לחצוצרה והורה לבנקוס שהוא חצב , ורטה עבדאללה בן זייד אמר בחלום : ראיתי אדם נושא את זה ת'וואבאאן אחאדרן פעמון , אמרתי לו : הו עבדאללה מוכר פעמון? הוא אמר : מה אתה עושה עם זה? אמרתי : קרא לו לתפילה . הוא אמר : האם אני לא צריך להראות לך יותר טוב מזה? אמרתי : מה זה? הוא אמר : אומר : אללהו אכבר אללהו אכבר אללהו אכבר אללה אכבר . אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים . אני מעיד כי מוחמד הוא שליח האלוהים אני מעיד כי מוחמד הוא שליחו של אלוהים . בוא להתפלל . בוא להתפלל . חי על האיכר . אלוהים גדול , אלוהים גדול , אין אל חוץ מאלוהים . הוא אמר : יצא עבדאללה בן זייד עד שהגיע לשליח אללה עליו השלום וסיפר לו את מה שהוא ראה »הוא אמר : הו שליח אללה, ראיתי אדם נושא את זה תאוואבאן אוחדרן פעמון . . . ספר לו את החדשות . שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: “ חברך ראה את חזונותיו , אז הוא יצא עם בילאל למסגד והשליך אותו אליו וקרא לבילאל , כי הוא . הוא השמיע ממך קול. ~(1) הכוונה בקול ממך היא : חזקה ומסוגלת יותר ממך להצביע , והפנדה היא לאחר שההצבעה חלפה , ואני מעדיף זאת . כדי לחזור אל הסיפור . . עבדאללה בן זייד אמר, אז יצאתי עם בילאל למסגד, וגרמתי לזרוק לו את זה בזמן שהוא קורא לזה . הוא אמר : שמע את עומר בן אל- חטאב נשמע , יצא החוצה, הוא אמר : הו שליח אללה, ואללה ראיתי כמו זה שראה . סוד לוויה זה הרבה של מה שהוא אמר כי : אחמד אלוהים את התהילה ואת כבוד שבח התוכנה כל כך הרבה כפי שהוא בא לי על ידי אל – בשיר של אלוהים Vokrm לו שיש לי בשורה משמחת את הלילות להם עוד שלוש עשה לי באדיבות הגיע ( ב – 2 ) כמו גם חבריו חזיונות דוגמאות מה בא עבדאללה בן עמר, אולי אללה יהיה מרוצה ממנו : האיש החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חזון Oqsa שליחו של אללה, עליו השלום, אמר : הייתי ילד, אזבה צעירה – ולבד בודד לא היה זוג נאמר לו : רווקות ורווקות יום שישי – הוא אמר . . ישנתי ב המסגד אלי הזמן של שליח אללה הוא שאכיר אותו ראיתי בשנת ka n מלכי Okhaddana הם הלכו אותי האש , אם מדינת KTI היטב ואם אתה צריך שתי קרנות Kqrna היטב ואת המשמעות של זה : מאות שנים את היבטי הבאר הבונים מהאבנים המונחות על הגרדום שהסליל מחובר אליו , ובדרך כלל לכל באר יש שתי קרניים , ואנחנו חוזרים לחדית '. אמר אבן עומר : ואם יש לו שתי קרניים כמו שתי הבארות, ואם יש בו אנשים שאני מכיר, אמרתי : אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מחפש מקלט באלוהים מהאש . הוא אמר : ואז פגש אותם מלך, אז הוא אמר לי : לא הרסת, כך שאין פחד עליך או נזק . הסיפור שלה על חפסה . וקשתא שליח אללה עליו השלום אמר הנביא עליו השלום : כן מאן עבדאללה אם הוא התפלל בלילה . סאלם אמר : עבדאללה היה אז לא לישון בלילה פרט קטן ( מוסכם , ואת המילה לשלום ). בשנת הרומן בוכרי : אמר : אמרתי לעצמי : אם אתה טוב לראות מה ראיתי כאלה , כשהוא כרע בלילה אמרתי : אוי אלוהים, אם אתה יודע ב Varney ראייה טובה . . . שיחה מוסכמת ומילה של קיטור . (2) דוגמאות קצרות אלו לחלק מחזיונותיו של שליח אללה ומיטב הבריאה אחריו והם בני לוויה E ובפומבי לאחר מצגת קצרה זו , אנו פונים לחלקי החזונות עליהם נדבר בפרק החלק הבא של הספר הזה . _______________________________________________________ (1 ) מסופר על ידי אבן Majah ב סונן שלו הספר הנייד , ו המילה , את הדלת של התחילה הניידת – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר של דלת תפילה מה בא להתחיל נייד – אופ אבו דאוד ב דלת סידורי תפילה : כמה ניידים – התייחסות קודמת – והיא נכללה על ידי אחמד בראשית המוסנאד אל מדני, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, החדית של עבדאללה בן זייד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וזה היה נכלל על ידי אל-דרמי בספר התפילות, פרק על תחילת הקריאה לתפילה – התייחסות קודמת -. (2) ראה פתח אל-בארי (12/418) – התייחסות קודמת – ואל-Nawawi עליי Sharh המוסלמי Sahih (38/16) – קודמת התייחסות ** מצוטט מד~ר פהד אל-Osaimi…

…סליחה מציינת סליחה בחלום על יכולת הפרנסה . ומי שמבקש סליחה בלי להתפלל זה מעיד על עלייה בחיים . אולי הסליחה הצביעה על ניצחון ותשלום חוסר מזל . ומי שרואה שהוא מבקש את סליחת האל, אז אלוהים יסלח לו ויספק לו כסף, ילדים, משרתים וגן עדן, שייכשלו . אם הוא ראה שהוא שותק לבקש סליחה, הוא צבוע . אם אישה רואה מישהו שאומר לה : בקש סליחה, אז היא נואפת . ומי שרואה את זה כאילו הוא מבקש סליחה מאלוהים אדירים, הוא יספק כסף מותר וילד . אם הוא רואה את זה כאילו סיים להתפלל ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומצביע על כיוון הצ'יבלה, אז תפילתו נענית, ואם היא לכיוון שאינו הצ'יבלה, הוא אשם ב חוטא וחוזר בתשובה ממנו ….

…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שם על הראש את מה שהוא לובש בחורף וזה היה קיץ שמשמעותו שהוא לא משיג את מה שהוא רוצה, ואם הוא רואה נגדו, אז הוא מציין שהוא רוצה שיקרה ….

…ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, אזי הוא בטוח מפני דיכוי, ואם הוא רוצה לתת לו והוא לא לוקח ממנו כלום, ומי שרואה שאדם מת הבטיח לו דינרים, אז הוא רוצה עוול ….

…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…האוזן היא מקום המודעות, ובחלום היא מעידה על הילד, הכסף והתפקיד, ואולי האוזן מעידה על ידע, שכל, דת, המלך, המשפחה והשבט שאדם מתייפייף איתו . האוזן מציינת את השמיעה, כך שמי שרואה ששמיעתו גדלה או השתפרה, או שהאור יוצא ממנה או נכנס אליה, זה מעיד על הדרכתו וצייתנותו לאלוהים הכל יכול וקבלת פקודתו . ואם הוא רואה אותו בחלום כקטן, או שריח רע בוקע ממנו, הדבר מעיד על האשליה שלו מהאמת, ועל העמידה כאשר מה שמחייב את תיעובו של האל הכל יכול . וכריתת האוזן היא סימן לשחיתות . אולי האוזן הנוספת מתייחסת לאוזן של האדם במה שהוא רוצה, ואם זו אוזן טובה אז מה שהוא רוצה זה טוב . שפע הקריאה לתפילה מעיד על אומנויות המדע, או שאינו מוכיח מקרה אחד . אולי האוזן מציינת מה תלוי בתכשיטים, ואם אוזנו הפכה לאוזן של בעל חיים, עמדתו הוסרה, קדושתו פחתה ומוחו דעך . אם הוא רואה שהוא מכניס את אצבעותיו לאוזניו, זה מעיד שהוא מת כחדשן, ואם המחפש הוא כפירה ואשליה, אז הוא רואה שהוא שם את שתי אצבעותיו באוזניים, זה מעיד על מותו ועל שלו נחישות לעזוב את מה שהוא עושה, או שהוא הופך למואזין . והיתר המלך הוא המרגל שלו . ונאמר : האוזן היא אישה של גבר או בתו או מישהו אחר, ואם הוא רואה שמשהו חסר לה, אז זה קרה . ומי שחושב שהוא שומע טוב הוא עדות להבנתו, ידיעתו, תקפותו, דתו וודאותו . ומי שרואה שהוא חירש, אז יש לו שחיתות בדתו . ומי שיראה שיש לו חצי אוזן, אשתו תמות . ומי שרואה שאוזנו מנותקת, אז אדם מרמה את אשתו או את בתו, ואם האוזן מוחזרת בתוקף כמו שהייתה, אז הם חוזרים בתשובה וענייניהם קבועים . ומי שרואה שהוא אוכל מלכלוך אוזניו, הוא יתקשר עם הצעירים . ומי שיראה שיש לו אוזן אחת, הוא ימות בקרוב . אם הוא רואה שיש לו טבעת תלויה באוזניים, אז הוא יתחתן עם בתו והיא תלד אותו בן, ונאמר : האוזן היא הדת, אז מי שרואה שהוא מילא את אוזניו עם משהו, חזונותיו מעידים על חוסר אמון, ומי שרואה אוזניים רבות, הוא נגרע מהאמת ואינו מקבל זאת . ונאמר : אם אדם רואה שיש לו אוזניים יפות וסימטריות, הוא ישמע חדשות טובות, ואם הן לא יפות, הוא ישמע חדשות רעות . ומי שיראה שיש שתי עיניים באוזניים, הוא יהיה עיוור . וזה שנאמר : מי שרואה שיש לו שיחה רבה לתפילה, זו היא מבורכת עבור אלה שרוצים להיות אדם לציית לו, כגון נשים, ילדים , ואת ממלוכים, וכפי לעשירים, זה מצביע על חדשות טובות כי מגיע אליהם אם הקריאה לתפילה יפה, אחרת זו חדשות רעות . באשר לממלוכים ולמתנגדי הנתבע, הם מצביעים על כך שהעבדות שלו נמשכת, והוא מתיר ומציית, וזה מעיד על התובע כי פסק הדין מחייב אותו ….

…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

…רומן גבוה מעיד בחלום על שקיעת הגורל . היו אנשים בקיאים שאמרו : אהבת העליונות על האנשים היא הסיבה להישנות, ומי שרואה שהוא באמת רוצה לגבור על עם עליהם, הוא יהיר, ואז משפיל ומאכזב . ואם היה רואה שהוא לא רוצה את הגובה, הוא יזכה לתגמול ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…ומי שרואה שהוא נפל מגג, קיר, עץ, או הר וכדומה, אז העניין בו הוא לא לא הושלם עבורו והוא לא מגיע למה שהוא רוצה בכך שהוא ימנע מזה ו אינו משלים עבורו את מה שהוא מקווה ואינו מגיע למה שהוא רוצה, וזה עשוי להצביע על נפילתו של מי שיש לו פגם בדתו קשור למעורבותו בחטאים, במפתות ובמעשים מטעים ….

…כף יד אם בחורה חולמת על קריאת כף היד, זה מנבא שהיא תהפוך לחשד וחשד . אם היא תחליט שמישהו יקרא את ידה, זה מנבא שהיא תיקח חברים רבים מהמין השני, כמו לבנות מהמין שלה, הוא יבוז לה . אם הייתה חולמת שהיא קוראת את כף היד של האדם, היא תתפרסם ותזכה בחסד האינטליגנציה והסיבולת שלה . אם היא חולמת לקרוא את כף היד של הכומר, זה מנבא שהיא תזדקק לחברים שווים לרמה שלה ….

…זה ידוע היטב כי ציווי הטוב בחלום הוא כמו מישהו שמורה לאנשים להתפלל או להעיד או להעיד אותם, כי זו עדות לאמונה באלוהים הכל יכול ולהגשמת זכותו, ואם הוא ראוי למנדט, הוא משתלט, או שהפסיקה נפסקת . כמו כן, אם ראה בחלום שהוא שפך יין או זרק קוביות וכדומה, אז זה מעיד על אמונה, ואולי זה מצביע על משהו שדורש סבלנות . באשר לצרף רשע ולאסור את הידוע בחלום, זו עדות לצביעות ….

…זה ידוע היטב כי ציווי הטוב בחלום הוא כמו מישהו שמורה לאנשים להתפלל או להעיד או להעיד אותם, כי זו עדות לאמונה באלוהים הכל יכול ולהגשמת זכותו, ואם הוא ראוי למנדט, הוא משתלט, או שהפסיקה נפסקת . כמו כן, אם ראה בחלום שהוא שפך יין או זרק קוביות וכדומה, אז זה מעיד על אמונה, ואולי זה מצביע על משהו שדורש סבלנות . באשר לצרף רשע ולאסור את הידוע בחלום, זו עדות לצביעות ….

…ומי שרואה שתפילתו איחרה ואינו מוצא מקום או מקום להתפלל בו, שזה מעיד על עניין קשה, ונאמר שלא יתכן שהוא יבקש דבר בעניין העולם הזה וה להלן ….

…רואים את התחנון ) ומי שרואה שהוא מתפלל על עצמו, אז סופו יהיה טוב וצרכיו יתמלאו, או שאלוהים יספק לו בן, ומי שרואה שהוא מתפלל עבור צדיק, אז הטוב של העולם והבא והדת יגיעו אליו, ואם הוא רואה שהוא מתפלל עבור אדם מושחת או לא צודק, אז הוא מודאג מהדיכוי והשחיתות שלו. על כל הבריאה הוא מחפש את צדקת תנאי הבריאה, ומי שרואה שהוא מתחנן נגד אדם, אז הוא מדכא אותו באמצעות מילים או נגד עצמו, ואז הוא לא מודה לחסדי ה 'ולמי שרואה שהוא רוצה להתפלל ולא מסוגל לעשות זאת, אין בזה טוב, ומי שרואה שהוא מתחנן בחושך, הוא יינצל ממצוקה…

…נדיר אמר עבדאללה בן עומר, שאלוהים יהיה מרוצה משניהם, הייתי ילד צעיר ורווק בתקופת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הייתי נשאר במסגד, ומישהו שראה חלום אמר לו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז אמרתי, אלוהים, אם היה לי משהו טוב איתך, אז הראה לי חלום ששליח אלוהים יעבור אלי שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום וישנתי וראיתי שני מלכים שבאו אלי אז הם יצאו איתי לדרך והוא פגש אותם מלך אחר. הוא אמר לי שלא תתבונן שאתה צדיק. אז הם שיגרו אותי לאש, ואם זה היה מקופל כמו באר, היו בו אנשים שהכרתי כמה מהם, אז לקחו לי את אותה הזכות. כשהזכרתי את זה לחפסה, אמרתי את זה לנביא, עליו השלום. הוא בירך אותו ואמר : עבדאללה הוא אדם טוב אם היה מתפלל הרבה בלילה . ואז עבדאללה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג להתפלל לעתים קרובות בלילה ….

…מי ראה את הדלתות של שמים היו פתוח מציין את התשובה להתפלל לגשם תכוף ניגרים מים, הוא אומר, ~ פתחנו את שערי גן עדן עם שפיכת מים ~ בפסוק ….

…סוראט אלמוזמיל מי שיקרא זאת יאהב להתפלל בקביעות בלילה . אל-קירמני אמר שהוא חוגג את הלילה בצייתנות ובמעשי פולחן, ונאמר שהוא עשוי להיות רגיל בלילה לעשות את זכרו של אללה, והוא הזניח זאת, אז שיימשיך בכך . ג'עפר אל-סאדיק אמר כי הוא זוכה להצלחה בשל ציות ופולחן ….

…חלק מהפרשנים אמרו כי הכאה היא תחנון, ומי שחושב שהוא מכה אדם, עליו להתפלל נגדו ….

…איברהים, עליו השלום, חזונו בחלום מציין טוב וברכה, פולחן וריבונות, פרנסה ואלטרואיזם, טיפול בצאצאים צדיקים, מצרף טוב ואוסר על רע, ידע והדרכה, והפקרת המשפחה והקרובים על מנת לציית לאלוהים הכל יכול . אלוהים אדירים . חזונו מעיד גם על האב הרחום, וכי אברהם עליו השלום הוא אבי האיסלאם, והוא זה שהרעיל אותנו במוסלמים . אולי החזון שלו הצביע על כך שהוא ייפול למצוקה ויהיה בטוח מהם . זה עשוי גם להצביע . לראות אותו על מה שהוא מקווה לטוב או לחקיקה, או לשמר את הטוב, ולהפקיר את האחים הרעים . מה שאדם ראה שהוא נגע בו מעיד על אהבתו של אלוהים אדירים, בדיוק כפי שחזונו מראה על חג'ג ' . ואם אישה תראה את איברהים, עליו השלום, בשנתה, היא תסבול מצוקה של חלק מילדיה, אך אלוהים אדירים חס על אותו ממנה . ומי שהופך בחלום אברהם, עליו השלום, מעיד על פורענות האויבים, אך הוא מנצח . והוא עשוי להניח מדינה או אימאם שלו ולהיות צודק בה, או שהוא יחיה לאחר ייאוש, ואולי שליחי הזקנים הביאו לו בשורה משמחת . ומי שרואה את אברהם, עליו השלום, הוא כובש את אויביו, או שהוא מקבל אישה מאמינה, או נתון בקשיים ובמצוקה מצד מלך ואז בורח מכך . ומי שראה אותו מזמין אותו אליו וענה לו על ידי הטלביה, והוא מיהר אליו, מעמדו יעלה . אם הוא ראה אותו, הוא התקשר אליו אך לא ענה לו, או שהוא ראה אותו מאיים עליו, או מאיים עליו, או רואה זועף, אז הוא יכול להיות מאחורי החאג 'עם אפשרות לכך, או שהוא יהיה מזניח את התפילה, או דקירה נגד האימאם, או צבוע, ואם הוא רואה בו כלא מאמין, הוא מחבק את האיסלאם, או חוטא שחוזר בתשובה, או שהוא מזניח. כדי להתפלל חזר אליו . ומי שהופך לדמותו של אברהם, עליו השלום, או יניח את בגדו, הוא ייפגע . אולי החזון שלו הצביע על כך שעצב וחרדה נעלמו, וטוב והדרכה פוקדים אותו . ונאמר : כשראה את אברהם, עליו השלום, הפריע לאב ….

…הכעבה : אולי זה מצביע על תפילה כי זה הקיבלה של המתפללים, וזה מציין את המסגד ואת המסגד כי זה בית האל, וזה מציין את מי שעוקב אחריו ומונחה על ידי הדרכתו וחזר אל שלו מצווה ואינו סותר אחרים, כגון האיסלאם, הקוראן, הסונה, הקוראן, הסולטאן, השליט, המלומד, האב, האדון, הבעל, האם והאישה, וזה עשוי להצביע על גן עדן. כי זה בית האל . גן העדן הוא הבית שלו והוא יכול להגיע אליו . וזה עשוי להצביע על מה שמסגדים ומסגדים מבחינת עונות השנה, קבוצות, שווקים ושיקום . מי שרואה את הכעבה, את ביתו יחפשו אנשים ויהיה צפוף בדלתו בגלל סולטן שיכול להשיג אותו או ידע שהוא מלמד, או סולטן או נזיר מכובד, בכיר . ואם היה עבד, אז שחרר אותו אדוניו, כי אלוהים אדיר שחרר את ביתו מידי הגבורים . אבל אם הוא בסביבתה או מבצע אחד מהטקסים שלה, אז הוא משרת סולטן, מלומד, מתפלל, או אביו או אמו, או אישה או אדון עם עצה, צדק, עמל ועייפות . ואם ראה שהוא נכנס אליה, הוא יתחתן אם הוא היה רווק, והתאסלם אם הוא לא מאמין, והוא שב לתפילה ולצדק אם הוא לא היה מודע, ולציית להוריו אם הוא לא ציית . אחרת, הוא נכנס לביתו של סולטן, שליט או משפטן לעניין שמוכיח על ידי הגדלת שנתו ותנאיו בערותו, אלא אם כן הוא חושש כשהוא ער, כי הוא בטוח ממי שהוא רוצה . ואם הוא חולה, אז זה מותו וניצחונו, במיוחד אם בחלום הוא נישא אליה בזקן שקט מבלי לדבר או ללבוש בגדים ללא לבוש, אז הוא יעזוב את העולם ויענה לקריאתו של אלוהים אדירים ולהוביל, ברוך השם, לשמיים . אבל אם הוא ראה אותה במדינה או ביישוב, אם החזון היה ספציפי לזה שראה אותו, והוא לא ראה קבוצה של אנשים איתו כשראה את זה, אז תסתכל על מצבו ואם הוא היה מחכה שהאישה תקבל את נישואיה והוא היה צריך לחכות לה, ואז העניין שלה התקרב והיה קרוב לבואה, במיוחד אם הוא ראה אותה ביישוב שלה או ביישוב שלו, ואם הוא נכנס לזה בזמן שהוא נמצא אותו, זה ניתן לו, ואם הוא ייכנס אליו, הוא ייכנס אליה בביתה מהר יותר בגלל הקרבה של הכעבה אליו אחריה והקושי שבמרחק שלה, ואם הוא רואה את זה הוא היה מודע מדתו או שנזנח להתפלל, אז זו אזהרה ואזהרה מפני שהוא יעזוב את מה שהוא צריך לעשות כדי לכוון את זה אליו במקומו, וכמו כן, אם הוא אחד שמחויב לבצע את חג'ג 'ו התעלם ממנו, הוא איבד את זיכרונו כשלעצמו וחייב אותו לבוא אליו, ואם שום דבר מזה והחזון של האנשים הפשוטים היו ההתכנסות סביב זה בחלום והרעש שלה בחלומות, ואז או שליט צודק מגיע לפניהם, או שליט או אדם מלומד או אימאם זכר שמגיע לרגל של אנשים או נוסע רחוק , או עוזב את ביתו לאחר תאונה שקורה לו או חובה המחייבת אותו או שמת מת אליו, ואז אנשים הולכים אחריו ומקיפים סביבו מתפללים עבורו ומברכים אותו וכן הלאה ….

…הוא הערב והערב, וראייתו עשויה להצביע על פחד, ואולי בשיא הגורל, הנשיאות, ההתקדמות, הצורך בסגן טוב ואוסר . אולי היא הצביעה על הגבה, על האב, האם או הפרופסור. אם בחלום הוא הפך לאימאם והתפלל עם אנשים שפנו אל הצ'יבלה בטוהר מוחלט, לא יותר ולא פחות, בה, ואם הוא ראוי לאפוטרופסות, לפסיקה, או להתמודד עם מה שמועיל לעם, זה יקרה לו, וייתכן שהוא נכנס בעצמו בערבות או בחסות קבוצתית או שהוא השתתף בעם שמקווה לטוב מהם, ואם הוא התפלל עם אנשים אחרים מלבד הקיבלה, הוא בגד בחבריו וקנה את הכפירה שלו , וייתכן שהוא ביצע משהו אסור והעם מבקש ממנו את זה איתו, ומי שרואה שהוא מצווה על עם בתפילה אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מסתגל לאחר שנשיקתו ישר, תפילתו הושלמה, או שהוא מזמין אנשים או אוסר עליהם . ומי שרואה שהוא מוביל אלמונים במקום לא ידוע ולא יודע מה לקרוא, אז הוא לכבוד המוות . ואם אישה רואה שהיא מובילה תפילת גברים, היא מתה כי היא לא מתאימה להנחיית התפילות, אז זה רק כשהיא מתה לפניהם כשהם מתפללים עליה . כמו כן, אם הוא רואה אדם שאינו מהראם שאינו יודע להתפלל או לקרוא, אז הוא מוביל עם, וכל מי שרואה שהוא מתפלל בעם העומד בישיבה, אז הוא לא עובר על זכויותיו, אבל הם נופל בזכויותיו, או שחזונותיו מצביעים על כך שהוא מתחייב לעם חולה, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם עומדים ויושבים אז הוא לא מתקצר בעניין שהוא משתלט עליו, אם הוא מתפלל עם עם שעמד וישיבה, אז הוא ממלא אחר פקודת העשירים והעניים, ואם הוא מתפלל איתם בישיבה בזמן שהם יושבים, אז הם מקללים על ידי טביעה או גניבת בגדים או עוני . אם הוא רואה שהוא מתפלל עם נשים, אז הוא מקיים את הפקודה של עם חלש. אם אם העם בצד שלו, או שהוא שוכב ולבש בגדים לבנים, והוא מכחיש את עמדתו, והוא לא קורא בתפילתו או אומר טאקביר, אז הוא ימות ואנשים יתפללו עליו . אם המושל רואה את עצמו מוביל את העם, הוא מבודד וכספו נעלם . מי שמתפלל עם גברים ונשים ישיג שיפוט בקרב העם אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יוכל לתווך ולהתפייס בין אנשים . וכל מי שרואה שהוא השלים את התפילה עם העם, המשימה שלו תתמלא, ואם תפילתו נקטעת, האפוטרופסות שלו נקטעת ופסיקותיו ודבריו אינם מיושמים, ואם הוא מתפלל לבד והעם מתפלל באופן פרטני, ואז הם בחוץ . ואם הוא מתפלל תפילה מיותרת, הוא נכנס לערבות שלא תפגע בו, ואם העם הפך אותו לאימאם, אז הוא יירש ירושה . אם הוא חושב שהוא מוביל אנשים, ולא קורא טוב, אז הוא מבקש משהו והוא לא מוצא אותו . ומי שמתפלל עם עם על גג, אז הוא יעשה טוב לאנשים ויהיה לו מוניטין מבחינת ההלוואה או הצדקה שלו ….

…מספר שניים 2: זה עשוי להצביע על נצחון על האויב כי הקב~ה אומר (את שני השני ) והוא עשוי להצביע חד להתפלל בקהילה משום ההמעטה של הקהילה היא שנייה, וזה עשוי להעיד נישואים עם שני אומר שלו ( שתיים, שלוש ורבע )…

…מי שרואה שהתגעגע לתפילתו או שאינו יכול למצוא מקום להתפלל . זה מצוקה בסדר שלו . כמו גם אם הוא התגעגע לשטוף ולא ביצע כיבוי . כמו גם כיבוי והדחה ….

…ומי שרואה שהוא מקיים את תפילת החובה ותפילתו הושלמה ונשיקתו מתיישרת, אז מתמלא הצורך שלו והוא מגיע למה שקיווה. ואם הוא רואה שהוא מתפלל את פאג'ר, אז הוא הרוויח מותר או הבטחה שהיא טובה או רעה, ואם הוא יראה שהוא מתפלל את תפילת הדהר, הוא ינצח על כל מה שהוא מבקש לעניין העולם הזה והבא. אם הוא רואה שהוא מתפלל ביום שישי, אז הוא ישלים את מה שהוא רוצה ויגיע למה שהוא מקווה, ואם הוא רואה שהוא מתפלל לאסר, זה רצון, אבל אחרי קשיים, ואם הוא רואה שהוא מתפלל מגריב, אז העניין שהוא ביקש מבחינת טוב או רע עבר, ואם הוא רואה שהוא מתפלל ארוחת ערב, אז הוא מתייחס לקרוביו ומגיע אליו לעונג ונאמר שקרה לו מרמה ובכי, ותנאי במה שציין הוא שהוא מקיים כל תפילה במועד לחלוטין, ואם יש בה ירידה או עלייה, זה מנוגד למה שהוזכר ומי שרואה שהוא מתפלל תפילה שהוחמצה מהתפילות הללו , ואז הוא מציין את מילוי דתו ומי שרואה שהוא מתפלל זמן קצר בתפילתו ואז הוא נוסע ומזה הוא ראה שהוא מתפלל לילה או יום מיותרים, אז הוא עושה מעשה צדק. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צוחק עליו, אז יש לו הרבה הסחת דעת ממנו. ומי שרואה שהוא מתפלל כשהוא צופה או במקום שאסור לתפילה, אז הוא השחית את הדת, ומי שרואה שהוא מתפלל ללא כיבוי, אז הוא חולה. הוא מתפלל מזרחה או מערבה, כפי שסטה מהאיסלאם ואולי עתר לאשתו. ד נאמר כי אנשי המסגד מתפללים למעט צ'יבלה, וכל מי שרואה מלומד שמתפלל ללא ציבלה או פועל בניגוד לסונה. , או שהוא מתפלל על הכעבה הפר את השריעה ועקב אחר הגחמות ומי שרואה שהוא מתפלל במדבר, זה גם נסיעה או חג'ג ', ומי שרואה שהוא מתפלל באחד משלושת המסגדים, זה עדות ל הכפלת שכרו וקבלת מעשיו. ומי שרואה שהוא מתפלל על בעל חיים, זה התרחשותם, ומי שרואה שהתפילה החמיצה את זמנה ולא מוצא מקום להתפלל בה בעניין קושי…

…איסורים כגון שבירת הצום ביום הצום, או צום ביום הספק, או עמידה בערפה ביום אחר מזה, או שישי תפילה לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לרווקה לאישה . ומי שלוקח את חדר האמבטיה למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת . היא ראתה בכך כשבירת הצום ביום הצום, או בצום ביום הספק, או בעמידה בערפה ביום אחר מזה, או בשישי להתפלל לפני המרידיאן וכדומה . ואולי היונים ציינו את הכנסייה משום שהיא מסווה של השדים והשטן . היונים עשויות להתייחס לסינגל לאישה . ומי שלוקח את השירותים למגורים שלו, הוא מתעקש על חטאים . ומי שייכנס לשירותים ויתרחץ ויצא ממנו, הוא יעזוב את אלה שהם אישה או דת . חדר האמבטיה הוא בית כלא חשוך, וארון האמבטיה הוא אישה חסרת תועלת ….

…אש אוחזת : חיפוש אחר עניין עד שיתברר לו, מי שרואה כאילו הצית להתפלל עמו, איש קשוח לב בעל סמכות, ואיש כוח חזק בעל חומרת העוני והשימוש בו מזה, ביקשו מהם עזרה, כי אם הם נפגשים הם מבססים את הבסיס של שליטי הסולטאן, והם מציינים זאת, מכיוון שהאבן היא אדם אכזר ברזל הוא איש כוח, והאש היא כוח . ואם האישה ראתה שהיא הציתה, אז היא בערה ונדלקה עם הפיצוץ שלה, היא ילדה ילד, ואם הוא ראה שהוא דפק אבן על אבן, והטיח אש מהם, אז שניים גברים קשוחים נלחמים קשה וחוטפים אותם במאבקם, בגלל הניצוץ בחרבות, ויש שאמרו שהדק ההטרקה שלו מעיד על נישואי הרווק האש מושעה, כי האישה נכנסת להריון והילד יוצא בין בני הזוג, וזה עשוי להצביע על רוע ביניהם או בין שני מתנגדים או שני שותפים, והניצוצות הם דברי הרשע ביניהם, ואם היא שורפת בגד או גוף, הרוע הזה מתרחש בכסף, בכבוד או בגוף . ואם שרפתם קוראן או מראה, זה היה פגם בדת ….

…הכנסייה : מעידה על בית הקברות, בית הזונה, חנות היין, בית הבגידה והכפירה, בית כלי הנגינה, הקינות והשירה, בית האבל, השחור והיללות, ועל הגיהינום המגורים של אלה שלא צייתו לאדונו ולבית הסוהר, ומי שרואה את עצמו בכנסייה, אם הוא נמצא בה זוכר את אלוהים אדירים או בוכה או שהוא מתפלל לכעבה, ואז הוא נכנס לבית הקברות כדי לבקר את המתים או להתפלל בבית הלוויה . ואם היה בוכה בבכי או היה בהריון עם סימני דאגה, הוא היה נכלא . אם הוא רואה אדם מת בגיהינום, אז הוא כלוא עם הסוררים . אם הוא נכנס אליו חי כמואזין או אחרי הקוראן, אם הוא היה בג'יהאד, הוא והלווים איתו הביסו את מדינת האויב, ואם הוא היה במטרופולין הוא נכנס לעמו באי ציות או כפירה ו אתאיזם, אז הוא עודד אותם, זכר אותם וערך אותם לרגל, וביצע בהם את טיעון האל . ואם הוא מישהו שרואה אותם ומתפלל בתפילותיהם ועושה את מעשיהם, אז אם הוא היה אדם שערבב אנשים עם אמונה, כפירה, זנות, יין או חטא גדול, כגון שירה, התזמורת והכאת עניבה ותוף, במיוחד אם היה משתטח איתם לצלב כי זה מעץ . ואם אישה השתתפה בחתונה שהייתה בה נבלים ותופים, אז היא התערבבה איתם, או בהלוויה עם סדקים, שחורות, אבל וייללות, אז היא שיתפה אותם ….

…מטפחת בחלום מנבאת עבורך שמחות ושמחות חולפות . ביחס לאישה : אם היא רואה מטפחת מלוכלכת בחלום, זה מנבא שהיא תיחשף לפיתוי שיגרור אותה למסלול של בושה ובושה . אם חלמת על מפיות, המשמעות היא עניינים פתאומיים ודחופים . אם אתה מאבד טישו, זה מבשר עסק כושל שהוא לא צריך לעסות אותך . אם אתה רואה מפיות קרועות, אז זה מנבא שמריבות האוהבים יגיעו לנקודה שבה פיוס הוא בלתי אפשרי . אם אתה רואה מפיות מוכתמות, אז זה מנבא שעמיתים הטרוגניים יקלקלו ​​אותך . אם אתה רואה ממחטות לבנות טהורות בכמויות אדירות, הדבר מנבא שתתנגד להתבגרות מתמדת מצד חברים בעלי מזג רע ובוגד, וכך תבטיח כניסה ליחסי אהבה ונישואין נשגבים . אם אתה רואה מטפחות צבעוניות, הדבר מצביע על כך שתנהל ניגודים בגאונות רבה על מנת למנוע בושה, מכיוון שמעשיך אינם עשויים להיות מוסריים לחלוטין . אם אתה רואה מטפחות משי, המשמעות היא שאישיותך העליזה והקורנת תטיל את שמחתה הקורנת על אחרים ובכך תהפוך את עצמך לקיום בר מזל . אם ילדה נופפה לעבר מפית שהופקדה או הודתה במשהו, או ראתה אחרים עושים את זה, פירוש הדבר שבקרוב היא תערוך טיול תענוג חשוד או עשויה לחוות בכוונה את מצוקת הבושה כדי להשיג הנאה דמיונית ….

…קטר אם חלמת על קטר שנוסע במהירות רבה, הדבר מעיד על עלייה מהירה במזל ונוסע למדינה זרה . אם הקטר הוא בטל, הפרעות רבות יפריעו לענייני העסק והמסעות המיוחלים יושמו בצד . זה נובע מחוסר אמצעים . אם אתה רואה קטר נהרס לחלוטין זה מעיד על צער גדול ואובדן רכוש . אם אתה שומע קטר מתקרב, המשמעות היא חדשות בעלות אופי זר . הפעולה תעבור משמרות שמשמעותן הצלחה לכל הקבוצות . אם תשמע שריקה של קטר, אתה תהיה מרוצה ומופתע מהופעתו של חבר שנעדר או מהצעה בלתי צפויה שמשמעותה קידום עבורך ….