…איזו שפת ראייה יש לי דו לשונית? שפת החזונות והחלומות היא על פי שפות בעליהם, כך שמי שמדבר ערבית יגיד לך מה הוא ראה בשנתו בערבית, ומי שידבר בשפה אחרת. כמו אנגלית, צרפתית או גרמנית, זה יגיד לך לראות את זה . אבל השאלה כאן היא / מי דובר שתי שפות או יותר, איזו מהן תחלום? ובאיזו שפה הוא יספר את מה שראה? מנקודת מבטי, מה שאדם רואה מקבוצה זו, המדבר ביותר משפה אחת, יספר את החזון בשפה שהוא מתרגל הכי הרבה בזמן החזון, או שהוא יחיה בקהילה שלו בזמן ה חָזוֹן. באשר לחזון עצמו, הוא רואה דימויים וסמלים דרך מלך החזון, ולכן הוא מדמיין אותו עבורו, ומאז הרואה מעביר אותו ומוציא אותו בזמן החיתוך כדי לראות על פי השפה שבה הוא דיבר והשתמש בזה . אבל הוא מצא כמה אנשים שראו בחלום מישהו מדבר איתו בשפה לא מובנת, והפרשנות הזו לדעתי נובעת מכמה הסברים או פרשנויות, כולל שהוא יפגוש את האדם הזה שבבעלותו שפה זרה, או שהוא ישלוט שפה זו, או שהוא ייסע לארץ שפה זו, או שהוא חושב לנסוע למדינה זרה . לסיכום, למה שאנחנו רואים יש משמעויות מרובות, ותהליך הסרתו מבעל החלום, עבור המתורגמן, שונה מאדם אחד לאחר, מבחינת סגנון, כנות, הגזמה וערצה, וגם שונה מבחינת המונחים. של השפה המדוברת על ידי בעל החלום או החזון…

…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….

…אבו סעיד אמר שהמטיף יום אחד אישה הגיעה למעבר אחוואני היא אמרה לו : ראיתי כאילו בעלי הושיט לי את Nrjdzisa ומסר את דרטה אסא אמר, ונצמד להתגרש ממך. בדהארטק שמע את דברי המשורר : לא לתקופת נרגיס … אבל הברית ללאס…

…האם יכול לקרות לי משהו מאושר, ואז, ימים אחרי שזה קרה, אני רואה חזון שקשור אליו? ת : כן, זה אפשרי, אך סביר להניח שבגלל שאני רואה לך חזון טוב, זה יוצא ימים, חודשים או שנים אחר כך , להיות בחסד ובהנאה ….

אבן סירין אמר, ~מי שיראה כיפה של לבוש טורקמני על גב ראשו, הוא יזכה לתועלת על ידי מצוקה, וכובע הצעיף מתפרש על ידי שפע העולם וחולשת הדת .~…

…ונאמר שמי שראה שהוא על גבעה ולא יכול לרדת ממנה זה מותו, ונאמר שעליית הגבעה תתחתן עם אשה בעלת גורל מכובד, או התרחשות של תקווה ובכל מקרה הוא היה ראוי לשבח, כל עוד לא היה בו דבר כזה כשהוא ער ….

…מה עדיף לומר שיש לי חזון או חלום? כתובת בוכרי נכונה : הדלת : חזון האל , ומשמעות הדבר בכלל ומוזכרת בחדית ' : ~ חלומות אמיתיים של אלוהים וחלום השטן ~ וניכר שזה אומר : מה שנוסף לאלוהים אינו אמר שיש לו חלום שמתווסף לשטן נאמר שיש לו חזון, מעשה לא חוקי מבוסס על אופטימיות ולא כולם נקראים חזון, הגיע בראיון אחרון ( התגלות שלוש ) ואז הזכיר את המאמינים המודרניים המכונים כל סוג החזון של שם , והן לטובת האופטימיות שלום מילים עליו ~ ראייה טובה של אלוהים ~ של רומן : ~ חזון טוב ~ אז הוא קרא לזה חסן…

ומי שרואה שהוא הוכה על ראשו של אחר במשהו מעוות, אז הוא מכה אותו במשהו שפוגע בו, כמו גם במה שהראש מכה בו, כמו שוט, איבר מין, או משהו מעוות וכדומה ….

…ומי שיראה שהוא מדבר לראש, יהיה לו הרבה טוב. וכמה מהמביעים אמרו, מי שיפגע בראשו, אז הוא יסבול מעשרה דרהם עד עשרים אלף ….

…אם האימאם רואה עצם בראשו, הרי שזה גידול וכוח בסמכותו ….

…לדבריו, חזונו של ג'פר סאדיק מגולח בראשו מתמקד בחמישה היבטים של העלייה לרגל ונסע אזזדינה ויוקרתו של הפסוק ~ מהגין ראשיכם וסלחו אל תפחדו ~ אבל אם אנשי המדינה אינם מחמוד, אלא להיות הרגלו גילוח הראש ביום שישי שוב ושוב זה לא רע ואמרו שאורך השיער אם חורגים ממנו לבד חולשה לפרנס את משפחתו, ונאמר חוסר מזל, ונאמר שיש הרבה ילדים, פחד ודאגות ….

…גבר צעיר אם אתה חולם לראות אנשים בראש הנעורים, זה מצביע על יישוב סכסוכים משפחתיים וזמנים מתאימים לתכנון פרויקטים חדשים . אם אתה חולם שאתה שוב צעיר, זה מנבא שתעשה מאמצים אדירים להחזיר את ההזדמנויות שהוחמצו, אך עדיין תיכשל . אם אם בנה תראה שוב ילד או ילד קטן, זה מנבא שהפצעים הישנים יבריאו וירדפו אחר תקוותיה ושמחתה הצעירה . אם נראה שהילד גוסס, היא תיפול לצער ואומללות תלווה אותה ….

…ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אזי הוא סובל מאסון שאנשים מזכירים ומקבלים את דבריהם בעניין ומאשרים זאת, ואם זה ראוי אז זו עלייה בידע ובהגבהה, ואם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, זה עדות לכניסה למשהו מוזנח העונש שלה טוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ' , משפטים, או משהו דומה, אז זה טוב וברכה, והוא נאמר כחסד מאת אלוהים אדירים, וזה יכול להיות מסומן על ידי הדמיון של זה כלפי אמינות, ואם הוא חושב שזה הביא למשהו ש מוכחשת בהתעוררות במועצה כזו, אז אין בה שום טוב ….

…ומי שרואה שהוא מטיף על הדוכן בזמן שהוא כשיר לכך, אז הוא יזכה לגובה ולסמכות בדת, ואם הוא לא ראוי, אז הוא ייפגע מכמה מאסונות העולם, וכל מי רואה שהוא לא התארס בזמן שהוא מכהן בתפקיד, העניין שהוא מבקש הוא בלתי אפשרי עבורו ועלול להיפטר מתפקידו ומי שרואה שהמטיף מבודד מנאומו הוא החליף אדם אחר או עבר תאונה , וזה נחשב ברשות אותו מקום, ומי שרואה שהוא ממריץ את העם, אז הוא מתחייב לעניין שבו יפסוק אם הוא ראוי ונאמר שהוא קורא עם ל האמת ודרך הרציונליות, ואם הוא רואה שמטיפים לו, אז הצורך שלו הוא בלתי אפשרי בשבילו ואין שום עניין שמוגש עבורו הוא זה שמחפש את זה ומי שראה הוא מדבר מילים הסותרות את השריעה, כי הוא מפורסם בשערורייה s, אז אלוהים יבקש סליחה ומי שרואה מועצה שמכילה קבוצת מלומדים בזמן שהוא יושב בראש המקום ולא ראוי לכך, אז יהיה לי אסון שאנשים יזכירו ויקבלו את דבריהם לגבי זה, ואם זה ראוי, אז זה גידול בידע ובגובה. אם המועצה התקיימה בגלל משפט או נישואין, הרי שזו ראיה לכניסה לעניין נורא ולעונשה לטוב, ואם זה נובע מהוראה, חדית ', פסיקה או משהו דומה, זה ההתרחשות של טוב וברכה, ונאמר רחמים מאת אלוהים אדירים ואולי משהו דומה מעיד על אמון…

…מיתוס: אם אתה חולם שאתה קורא או מספר אגדה, זה מעיד על משימות משמחות ושינוי ספרותי בראש . באשר לצעירים זה אומר אירוסים רומנטיים . אם תשמע או תספר מיתוסים דתיים, הדבר מעיד על כך שתהפוך לאדוקים ….

…ראיית חיטה בחלום מציינת אדם שיש לו כסף והוא מכובד אם הוא לא צריך למכור אותו . אם הוא צריך למכור את זה הוא יושפל . אם ראה את המושל מוכר חיטה, הוא ציין את בידודו ואת ההפרדה בינו לבין אחיו . נאמר : חנת היא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר שעומד בראש הסוחרים, או עובד שמציית השכר מציית לו . ומי שחושב שזה כאילו קנה חיטה מחיטה, אז הוא מבקש אפוטרופסות אצל שליט, ואם הוא נמנע מהעולם הזה, ומודה לאלוהים הכל יכול על ברכותיו . ומי שרואה שהוא בעל חיטה ולא נוגע בה ואינו זקוק לה, אז יסבול מכבוד וכבוד, כי החיטה היא המאכל הכי מכובד . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נוגע בה, הוא היה מפסיד או נחלש, והודח אם היה שליט . ראיית עשב החיטה מעידה על קלות לאחר קשיים, הכנה כנה, פרנסה ומעשים צדקיים ….

…חילול השם הוא בחלום הגנה על חוב, ולכן מי שרואה בו יופי וטוב הוא בחובות . ומי שראה ששפתיים של עיניו הופכות לבנות, זה מעיד על מחלה הפוגעת בו בראש, בעיניים או באוזניים . או חירשות ….

…בייקון אם אתה חולם שאתה אוכל בייקון, זה סימן טוב אם מישהו חולק איתך אוכל והידיים שלך נקיות . אם הבייקון מתקלקל זה סימן של קהות בראש, ומצבים לא מספקים ידאיגו אתכם . אם אתה חולם שאתה ממליח ומריח חזיר, זה סימן רע אם הוא אינו נקי ממלח ועשן . אבל אם הוא ריק אז זה סימן טוב ….

…השטן הוא בחלום אויב בדת ובעולם, רמאי, להוט, יהיר, אדיש ואדיש . חזון השטן הוא שמחה, התרגשות ותאווה . ומי שרואה את השטן מפרפר לו, הוא גוזל שטרות . ומי שרואה שהשטן הולך אחריו, אז אויבו שולל ומפתה אותו . ומי שרואה שהוא מדבר עם השטן, אז הוא מדבר עם אחד מאויביו . ומי שרואה שהשטן ירד עליו, הוא יקבל גאולה וחטא . ומי שיראה שהוא יושב בראש השדים בזמן שהם מצייתים לו, הוא יקבל מנהיגות, כבוד, יוקרה וכבוד . מי שראה שהוא איגד את השדים, הוא זכה בניצחון ובכוח . מי שרואה שהוא עוין את השטן, אז הוא מאמין, ישר וציית לאלוהים הכל יכול . ומי שרואה את השטן בשמחה ובאושר, הוא יעבוד עם רצונות . ואולי חזון השטן הצביע על מרגלים ועל כוונת השמיעה, או על הלחישה והמבט . ומי שרואה שהוא הפך לשד, הוא מצעף פנים על אנשים וממהר לפגוע בהם ….

…ומי שרואה שהוא תפס ציפור, הוא יוכל לזכות באדם במידה רבה ולהיות מסוגל ממנו, ואם הוא רואה שהוא שחט אותה, אז הוא ירוויח את מה שרצה מאותו האיש, ומי שיראה שהוא קטף מנוצותיו ואוכל את בשרו, ואז הוא מכה אותו מכספו, ואם הציפור היא נקבה אז היא גם אישה. ילדה שפחה, והציפור עשויה להיות בן, ומי שרואה שהוא הכה בגוזל ציפורים, אז ייוולד לו ילד שמגיע לכמות הגברים הענקית, ומי שרואה שהוא מתעסק בציפורים או בגוזליהם או לשחוט אותם מגבם, אז הוא מתעסק בנערים, והציפורים עשויות להיות כסף והגוזלים שלהם הם ילדים. אם הוא יראה שהוא פגע בציפורים רבות, הוא יכה בראש ובכסף. הוא ראה שזה פגע בגוזלי הציפורים, כי זה ידביק ילדים רבים…

…כל מה שנראה שלא במקום ובניגוד למיקומו אינו מוצא חן בעיניו, כמו הסוליה בראש, הטורבן על הרגל והקשר בלשון . ומי שחיפש, חיפש או נשבע ממישהו שאינו מתאים לכך, אסונות העולם נגרמו על ידו, והוא התפרסם בכך והתגלה ….

…והוא ראה אדם כאילו הוא משתין באחד ממקומות השוק, אז הוא הפך לחסיד השווקים, כי מי שעומד בראש עם הם משפילים אותו ….

…המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….

…אל-חנת הוא מלך שהמלכים מצייתים לו, או סוחר העומד בראש שכנה . או יצרן המציית למדידה . מי שרואה את זה כאילו קנה חיטה מחיטה, הוא שואל את הסולטאן של המדינה . אם הוא רואה את זה כאילו מכר אותו בלי לראות את המחיר, אז הוא נמנע בעולם הזה ומודה לאלוהים אדירים על ברכותיו, כי הכל הודה לו . ומי שרואה כאילו הוא הבעלים של חיטה ואינו נוגע בה ואינו זקוק לה, הרי הוא נגוע בכבוד ובכבוד, כי החיטה היא המאכל המכובד ביותר . אם ראה כאילו הוא ממשיך אחר בקשתה ונזקק לה או נגע בה, הוא נפגע מאובדן וחרפה, והוא הודח גם אם היה מושל, והבדל בינו לבין קרוביו, על פי סיפורו של אדם , עליו השלום . מוכר הקמח והשעורה, כמו כוסמין וטוחן, הוא אדם עסוק בנפשו ובעולמו. אם הוא רואה זקן טוחן, הוא מוצא את האיש, וחזונותיו מצביעים על כך שפרנסתו מושפעת מחברו . אם היה רואה טוחן צעיר, היה זוכה לפרנסתו בעזרת אויבו . אם הוא רואה שהוא טוחן שטחן אוכל במידה המספיקה שלו, אז פרנסתו מספיקה, אז הטחינה מעל להספק היא גם פרנסתו . ומי שרואה את עצמו כטוחן, הוא מעריך את עצמו ואת משפחתו ….

…באשר לניתוחים, מי שרואה שיש לו פצע בידיים, זה יהיה כסף . ואם פצע נמצא ביד ימין, זה כסף שיועיל לו מקרבתו הגברית, ומשמאל לקרבתו הנשית . אם פצע ברגל שמאל שלו, הכסף הוא מחרישה ושתילה. אם פצע בעקב פוגע בעקביו, הוא פוגע בכסף מצד העקב ובנו . וניתוח באגודל יד ימינו, עדות לדת הרוכבת עליו . וכל הוצאה של ניתוח נוזלי ונזקי כסף . ומי שרואה בגופו ניתוח רך עם זרימת דם ממנו, זה מזיק לבעליו בכסף ובדיבור על ידי אדם שנופל לתוכו ומקבל פרס על כך . והניתוח בראש ושום דם לא זורם ממנו, כי זה היה קרוב להכות כסף . אם דם זורם ממנה, זה כסף שמראה את השפעתו עליו . אם סולטן או אימאם היו רואים שיש לו פצע בראשו עד שעורו ועצמותו אבדו, הוא היה מאריך את חייו ורואה את בני גילו . אם העצם נשברת, צבאו יובס . הפצע ביד שמאל . המיליטריזציה שלו גברה . הפצע מימין הגדיל את החזקתו . אם פצע בבטנו מגדיל את כספי האוצר שלו, אז פצע בירכו מגדיל את שבטו . הפצע ברגלו ארוך . ואם גדל פצע ברגליו בענייני יושר ואיתנות . אם הוא רואה כאילו אדם מנתק את איבריו ומחלק אותם, אז האדם המכריע מדבר דברי אמת בנוגע לעניינו שהורישו זאת ומפרידים את ילדיו ומפיצים אותם בארץ . אם הנפגע מוכתם בדמו של הפצוע, הוא פוגע בכסף אסור באותה מידה כמו בדם שהוא מוכתם בו . ומי שפצע כופר ושופך דם מכופר, הוא יזכה לאויב שיש בו איבה לכאורה, והוא ישיג ממנו כסף מותר ככל הדם שיוצא ממנו, כי דם כופר הוא מותר למאמין, ואם זה מכתים את דמו אז זה חזק יותר . ומי שרואה שאדם פצע אותו ולא יצא ממנו דם, אז יאמר בו הפושע אמירה אמיתית בתגובה אליו . אם יוצא דם, אז הוא מגבה אותו במה שנכון, והמוכה יוצא מחטא . ונאמר שמי שראה כאילו נפצע במשהו מברזל עם סכין או אחר, אז זה מראה את שוויו וחסרונותיו ואין בו טוב . חלקם אמרו : מי שרואה פצע בחלק מאיבריו, הביטוי בו הוא לחבר בו הניתוח היה מותר . אם בחזה זה הלב, אז אצל צעירים וצעירות זה סימן לאהבה . באשר לשייח'ים ולקשישים זה מעיד על עצב . באשר לרצח, מי שחושב שהוא הרג אדם מבצע דבר נהדר . ונאמר כי זוהי הצלה ממצוקה , כי אלוהים אדירים אמר, ~ והרגת נפש, אז אנו מצילים אותך מהקדרות והונאתך ורמייתך .~…

…ומי שרואה גמל על ראשו כמו סוסים, זה מעיד על חרטה וצום, והימנעות מדיבור כוזב, כמו שאמר מפקד עלי הנאמן, נדיבות האל,: פניו של זה שפוחד, ראשו בראש פה ….

…גירוד בראש אם אתה חולם שאתה מגרד בראשך בציפורן, פירוש הדבר כי זרים יעצבנו אותך בצביעותם ובזייפותם . אתה מבין את הכנות המזויפת שלהם ואת החיפוש שלהם לנצל אותך ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…** חזון הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, הגורם למחלתו .. בין הצביעות הוא חזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, במחלתו שהכאב ש פגע בו נגרם על ידי כישוף. לדברי הישאם בן אורווה, בסמכות אביו, בסמכותו של עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : קסמו של שליח האל, שאלוהים יברך אותה. עליו ועליו יהודי מיהודי בני זוריק התקשר ללפיד בן אל-אסאם שאמר : עד שליח אלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, דמיין שהוא עושה משהו ומה שהוא עושה, גם אם זה היה יום אחד או לילה אחד, שליח האלוהים, יהי עליו תפילת אלוהים ושלום, נקרא, אז התחנן, ואז התקשר ואז אמר עאישה : הרגשתי שאלוהים נתן לי רשות כששאלתי אותו על זה. באו אלי שני גברים, ואחד מהם ישב לי בראש והשני על הרגל שלי, והוא אמר שהראש שלי לזה שברגל שלי או זה עם גבר אמר לזה שבראשי : איזה כאב הוא האיש? הוא אמר : מהרפואה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Asam said : In He said : in Mashtat and Mushatta הוא אמר : יש צורך לצאת. הוא אמר : איפה הוא? הוא אמר : בבאר דהי ערוואן. היא אמרה : ואז שליח האל, שלום וברכת אלוהים עליו, בא אליה עם כמה מחבריו ואז אמר : הו עאישה, מאת אלוהים, כי המים שלה הם חינה, כאילו ראשיה מנופים. השדים . ~היא אמרה : אמרתי : הו שליח אלוהים, לא שרפת אותו? הוא אמר : ~ לא, באשר לי, אלוהים רפא אותי ושנאתי לעורר רע נגד אנשים, אז ציוויתי על זה Vent ). בסמכותו של הישאם בן אורווה בסמכות אביו בסמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – היא אמרה : שליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, השקיע שישה חודשים שהוא היה בא ולא בא, אז באו אליו שני מלאכים, ואחד מהם ישב בראשו והשני לרגליו, ואחד מהם אמר : מה זה? הוא אמר : Matboub אמר : מי היא התרופה שלו? הוא אמר : Labaid bin Al-Aasem said : What? הוא אמר : מסרק וקומבר בגיחות מיובשות אמרו בבאר דהירואן תחת ראוב העיר את הנביא עליו השלום משנתו, הוא אמר : ( כלומר עיישה ראית שאלוהים אופטנה באוסטפיתית ) והביא את הבאר והורה לו לקחת החוצה, הוא אמר : ( זה גם, אשר הראה ה 'לה כמו אם שלה . מי בכי החינה, כאילו הראשים היו מנופה ידי ראשי השדים ( אז עיישה אמר : אם היית כאילו אתה אמור להפיץ, אמרת : ( באשר לאלוהים אלוהים חס עלי ואני שונא לעורר ממנו אנשים רעים. ~…

…הליכה מי שרואה בחלום שהוא הולך שטוח, אז הוא מחפש את חוקי האיסלאם ומספק חיים טובים, ואם הוא הולך בשווקים, יש לו רצון בידו . ואם הוא ילך יחף, אז הוא יהיה בדיכאון ויהיה לו תום לב . והכוונה בהליכה היא ענווה לאלוהים הכל יכול . והליכה מציינת בקשת פרנסה, עבור שדי אומרים : ( אז ללכת במסלולים שלה ולאכול של שלו ההוראה .) לך לריצה ואת נצחון על האויב . הליכה אחורה מעידה על היפוך של עניין שהתחיל, או של שחיתות בדת המחפש ושינוי מצבו, ומי שרואה שהוא נוקב בהליכתו מעיד על כיעור מצבו ושחיתות מצבו מצב . ואם יראה שהוא הולך ונשא על פניו, יאבד את העולם והבא, כי אלוהים אדירים אמר : ( הופך על פניו, הוא יאבד את העולם ואת הבא ). אם הוא מוצא אדם, הוא מציין את עלבונו של המוצא על ידי הגעתו של השנוא . והליכה אם היא מחפשת מעידה על מעשה טוב . והליכה מעידה על נסיעה מסוכנת . ומי שהולך בראש מורכן, חייו יתארכו, וזה יכול להיות אחרי מחלה ששרד . מי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מציין שחצי מכספו ומחצית חייו נעלמו . הליכה אנושית היא כמו הליכה של חיה היא עדות ליצירת מוסר של בורים, אלא אם כן החיה נאכלת, אז היא הולכת עם אנשים עם טוב, אחרת היא הולכת אצל אנשים עם צביעות ושואפת במה שהיא לא מבינה ….

…באשר למהות, היא מתפרשת על ידי נשים עשירות ביופיין ושפע העושר ללא מידה . אל-קירמני אמר כי חזון של מכירת תכשיטים מעיד על עבודה בענייני נשים, ואולי חזון זה לנשים מעיד על אפוטרופסות של עבדים, ואם האישה רואה שחלקן מנוקבות והלידה מחדש אינה מנוקבת, אז זה מתפרש בראש ובראשונה. ….

…והמחבר שלו אמר שהאנקדוטות והיתרונות הם רבים כל כך עד שהם מוסברים ארוכים וסיכמתי ושמתי בחלק זה מה מתאים למהלך הדיבור במשמעות והמתאים. מי שרואה משהו מזה, שישקול את הפרקים ואת מה שמתאים בכל פרק וימצא אותו, ואם לא ציינתי בראש פרקים רבים מה ארוך בייצוא כי זה המשמעות מתאימה למשמעות. אם המחפש מתחשב בייצוא הדלתות ולא מוצא את מה שראה ולא ידע עם איזה מתאים, אז התבונן במשפט הסעיף המתאים, והתנצלתי שאם העוברים מסתמכים על ספרי ביטוי, במיוחד , הם לא היו מסוגלים לעשות הרבה דברים, אבל המעבר צריך להיות מודע למקורות הביטוי ולבטא את מה שנראה לו מהמשמעות. הוא כתב ספר על כך ואני כיניתי אותו כוכב ההארה בעקרונות הביטוי. ריכזתי בספר זה משפט נפרד במקומות שמתאימים להזכיר, וההבעה החכמה מבינה את אזכורו, ואת ידיעת העקרונות מבינים אנשי ההבעה ….