…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…האם ביטוי חזונות מבוסס על חלקים או על השערות? הביטוי של החזיונות הוא התייחסות השערה , ואת השערה הוא טועה מעונה , ואדם לא לקטוע את הביטוי, אלא כדי להיות בצד הבטוח, וכי בשל רצונו של אלוהים . לכן, עדיף שהמעבר יפרסם הצהרה האומרת : אם אתה מאמין שהחזון שלך הוא כזה וכזה , או לסיים את דבריו באמרה : מאת אלוהים (1) לכן יוסף עליו יכול להתפלל עליו השלום, אמר לשואל כאשר רצה לעבור אליו : ( והוא אמר למי שחשב שברח מהם, זכור לי עם אדונך …) וכו 'הפסוק , סרט הטוען שהוא אחד מאלה שאלוהים סמך על ביטוי החלומות , והוא נהג לבטא את התגלות תפילת האל על הנביא מוחמד שלנו, שליטו וחבריו ושלום . אלוהים יודע…

מהו פסק הדין על שוכב על חלומות בתחומי השירה ואת מתנהג? שקר הוא אחד החטאים הגדולים , וזה הוא : דיווח על משהו אחר מלבד מה זה משקף אמת, המהווה : התאמה טובה למציאות אמת היא אחד הגדול של איכויות טובות , וזה הוא אחד הכיבודים של מוסר שהשריעה באה לאשר ולפקוד . זוהי יצירה נשגבת המחקה את בני האנוש , ונמנעת מהמשפילים , ולכן היה זה תיאור שהיה טמון בנביאים עליהם ועל נביאנו, תפילות ושלום , וכנגד מה שקשור לצבועים שלהם הדמיון , שמשקר, כפי שאמרנו , והטקסטים של השריעה באו יחד עם איבה של האמת והזהרה מפני שקר , כולל הדברים הבאים : אלוהים אדירים אמר : ~ הו האמינו, ירא אלוהים והיה עם האמת (119). בסמכותו של אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכותו של הנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ~ אמת היא צדק , וצדק מוביל לגן עדן , ועל המשרת לחפש אמת. עד שהוא כותב אלוהים הוא חבר , ושקר הוא מוסר , וחוסר מוסריות מונחה אל האש , והמשרת הוא לחקור שקר בכדי לכתוב שקר . ” מסופר על ידי אל-בוכרי (5743) ומוסלמי (2607). הרחוב היה מורשה בעניינים שבהם מותר לשקר, אז אסמה בינט יזיד אמרה : שליח אלוהים, תפילת האל ושלום עליו ועל משפחתו, אמר: ~ אנשים, אין צורך שתמשיך לשקר , כמו ללכת לישון באש. כל שקר על בן אדם אסור למעט שלושה מאפיינים : אדם שמשקר על אשתו כדי לרצות אותה, אדם ששוכב במלחמה, שכן מלחמה היא הטעיה, וגבר שוכב בין המוסלמים כדי להתאים ביניהם . ~ מסופר על ידי אל– Tirmidhi, לא (1939). לדבר : חסן שייח אל-אלבני ב ' Sahih אל-ג'אמע .' (7723) ובסמכותו של אום כולתום בינת Uqbah, כי היא שמעה את שליח האל, רשאי אלוהים התפילות והשלום עליו ולמשפחתו, אמרו : הוא אינו שקרן שמתפייס בין אנשים, ולכן הוא מתפתח טוב או אומר טוב . נאמר על ידי אל-בוכרי (2546) ומוסלמי (2605). שקר אינו מותר ב רצינות או הומור, אבל הכל יצירה ראויה להערכה, ואין שקר תקף, כמו השוטה של ​​אפריל, למשל, למעט כפי שאמרנו, שהדיר או קרא לצורך, כפי שנקבע בחדית ', וכמו לשקר להציל את הדם הבלתי ניתן לטעות מרוצח, או כדי לבצר את כספו של גוזל. וכן הלאה . אבן מסעוד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : ~ שקר אינו מתאים בצחוק או ברצינות .~ ( נאמר על ידי אל-בוכארי בספר אל-אדאב אל-מופרד, מס ' 387) . שקר הוא גדול יותר אם הוא מביא לפגיעה או לשחיתות, ושקר רגיל נחשב לחטא גדול . שקר בשירה, אם כי חלק מה מבקרים לבלבל אותו, אני לא איתם. שירי Timeless .. הוא בן אלמוות עבור הכנות של רגשותיה וכנות של רגשותיה, ואת הכנות של הביטויים שלה, אבל אני יכול לא למצוא הצדקה אלה שמשקרים את השיער ואת נופל בתוך חלום שהוא ראה שקר . באשר לייצוג, הוא שינה את תקלותיו ורעותיו הרבות, כך שהקדושה גוברת אם משתמשים בה ללעג, או שהיא כרוכה בעירום, בערבוב או בשקר, ועבירת השקר הזו מאושרת כשאתה אוהב סיפור לאדם שחולם בזמן שקר, וזה משמש רק להגדלת העלילה האמנותית כפי שהיא מועלה או נאמרת אור, כפי שטענו המבקרים . לסיכום, שקר בשירה או במשחק הוא דבר שהוא לא מותר ולא טוב לעשות מצד המאמין או המוסלמי, ות על המשורר והשחקן לחפש טקסטים מותרים, ובכך זו חפותו ואשמתו, מהתפשטות בקרב אנשים אסורים, ולכן זהו קלקול ושמועה של שחיתות, ולהרהר באחי, למשוררים או שחקנים רבים, אשר עשה לעצמו קו הוגן, לא הציג את מה שהוא יכול להתחרט עליו מחר, וניסה לחקות אותו בתחומך, יש שירה טובה ויפה, ויש ייצוג משמעותי וכנה ….

…ומי שרואה שהוא מסתכל בארמון או בהכנסותיו, הוא יתחתן עם אישה טובה, כמו גם יסתכל על התפקיד ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….

…וכמה מהמביעים אמרו: מי שראה את עצמו במצודה והיא מיטיב, וקבוצתו איתו והגדלתו, אז הוא בטוח מאויביו וזכה במה שנדרש, הוא צדק בדתו, והוא ניתן לאכיפה בעניינו, ובכל מקרה אדם רואה את עצמו בטירה בכל דרך שהיא, אז ראוי להערכה אם אין לו את מה שנחשף לביטוי בידע ….

…השתטחות דקלום אם אדם משחווה בחלום את השתטחות המנהגים, אז הוא שומר על הצוות הטוב והאסור על הרע, וגודל שלו הוא נשגב . ואם ההשתטחות של הרעם מרמזת על כבוד, יש צורך בציות . אם ההשתטחות של ההשתטחות של מרי מעידה על חסד, חסד והעלאת הגורל בעולם הזה ובעולם הבא . אם ההשתטחות של ההשתטחות הראשונה של חג'ג 'מעידה על אזהרה ואימה בגלל הרשלנות שהיא, וההשתטחות השנייה שלה מעידה על הדחף לציית, להורות על מה שטוב ולאסור על מה שלא בסדר . אם ההשתטחות של ההשתחלות של אל-פורקן מעידה על סלידה מציות ורצון לחטא, ואם יש טעות כלשהי, זה מעיד על אמונה טובה באלוהים כל יכול ואמונה טובה . השתטחות הנמלים מעידה על הגזמת הזיכרון, על המוניטין הטוב בקרב אנשי החדשנות, על חדירת המילה בקרב המלכים ועל האמת עמם . אם מתגלה השתטחות הכאב, זוהי עדות לאמונה באלוהים ולחשש ממה שיש לו, ורצון לשפע, לתשובה, ולצורך התפילה . ואם הוא משחווה את השתטחות ה ', שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, זה מצביע על כך שהוא מאציל, שהוא עושה שנה טובה, וכי הוא מחדש ברכה שהוא לא מודה . אם ההפרדה של ההשתטחות מופרדת, הדבר מעיד על עמידה בפקודות האל הכל יכול והשומר . השתטחות הכוכב מעידה על חרטה על החוטא, הימנעות מחטאים, הימנעות מהאסור, וסגידה לאלוהים הכל יכול . והשתטחות ההשתטחות של עריקה מעידה על הפחדה ותוכחה מביצוע חטאים וחטאים . אם ההשתטחות של ההשתטחות, קראו, זה מעיד על חזרה בתשובה וויתור על חטאים ומעשי בידור ומה מחייב הלפייר ….

…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….

…ומי שרואה שאדם מת שוטף את עצמו, אזי זו עדות ליציאת בעיית הדאגות שלו והגדלת מה שיש להם, והמי שרחץ היה במקור סוחר שגשוג שבגללו אנשים מדאגותיו היו להינצל, או שאדם מכובד חזר בתשובה על ידו על ידי אנשים מושחתים ….

…ומי שרואה שהוא מאשים את עצמו בעניין שהחמיץ, אז הוא נכנס לעניין מבולבל שמאשימים אותו, ואז ה 'לוקח אותו משם והוא מרוצה ממנו כי אלוהים אדירים אומר : ~ הנשמה נערצת על ידי רע אלא מה שאלוהים מרחם עליו . ~…

…ומי שרואה שהוא צלב את עצמו, אז הוא גובר על קרוביו ואנשי הבית הזה אם הוא רואה אותם מסתכלים עליו, ואם הוא רואה אותם מפנים אליו את הגב, אז הם לא מצייתים לו כפי שציווה עליהם לעשות ….

…ונאמר כי מי שראה כי הרג את עצמו יתברך בתשובה על הקב~ה האומר ~ תשוב על צדיקיך אז תהרגו את עצמכם ~….

…ומי שרואה שהוא זורק את עצמו מהר בלי לגרום נזק, אז הוא יבצע את ספריו ואת דבריו בכוחו, הוא יכה אותו ….

…ומי שרואה שהוא מת ולא רואה את עצמו כגופת המתים, אז ביתו נהרס ועוזב אותו ….

…שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….

…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….

…האם ראיית המתים מעידה על טווח קרוב? לראות את המת בכלל, או לראות מישהו שמת עבור המחפש בפרט לא מעיד על קרבת המועד האחרון, ואין זה מותר לאיש לומר זאת, ולא להאמין בכך, ואני נדהם מאלה שמפחידים אנשים, ולטעון שחזונות מסוימים קשורים למועדים שלהם ! מוות הוא זכות וכל האנשים ייכנסו לפתחו, אך איש אינו יודע על כך מלבד אלוהים, ואין מלך קרוב ואין נביא שליחים, וזה אחד העניינים שאלוהים העלה בידעו, וראיה לכך על פי דברי הקב~ה : [ אלוהים ידע על השעה, והוא יורד מהגשם ויודע מה ברחם ומה נשמה יודעת מה היא תרוויח מחר, ואף נשמה לא יודעת באיזו ארץ היא תמות, כי אלוהים יודע הכי טוב . ] לוקמן : 34 אפשר לומר שעומר שאללה יהיה מרוצה ממנו ראה שלוש לחיצות שדקה לחצה עליו, פברה את מותו אחרי שלוש, או להרוג אותו על ידי זר, ולהגיב לרומן הזה אם נכון, שעומר היה בהשראה; האמת מבוססת על שפתיו, והקוראן הסכים איתו בששה מקומות. מי מאיתנו, או מי שמביע את זה כעומר? אם מלך החזון אינו יודע את תאריך המוות, אז אל תאמין אם מישהו בא אליך ומפחיד אותך עם חדשות על זמן מותך, דרך חזון שראית, היה סמוך ובטוח ונשום ….

…זה בחלום פולחן ערות או תפילה . ותחנונים מעידים על הגעה למטרה ולילד, ואם התחנון מכריע וצועק, אז זה מעיד על אסונות או צרות . אולי התחנון מעיד על חוסר בגשם אם יש סערה . אם התחנון מעיד על תפילה, והתפילה ידועה, אז התפילה היא חובה . אם זו תפילה קלה, אז יהיה לו בן מבורך . אם הוא רואה אנשים שהתאספו יחד בתפילה, אז זו התכנסות של ילדים, צמיחה וברכה בברכות ותהילה, וביטול האומללות . אם ראה שהוא נמנע מתחנונים, זה אסור . ומי שראה שהוא מתפלל לאלוהים הכל יכול או נקרא לו, הוא יזכה לטוב ולאושר . ותחנון מעיד על ביטול הצורך . ונאמר : זה מציין את התשובה, במיוחד אם זה נמצא בבית של אלוהים אדירים, כגון מסגד . אם הוא יראה שהוא קרא לאדונו בחושך, הוא יינצל מעצב . אם הוא ראה את זה . הוא מזמין גבר ואז הוא קורא לו בפחד ….

…אם הוא רואה כאילו הוא קורא לעצמו מאפיין, הוא יוליד בן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כשאדון שלו קרא קריאה נסתרת .~ אם יקרא לאדונו בחושך, הוא יינצל ממצוקה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז קרא בחושך .~ תחינה טובה היא עדות לדת טובה, קווונות היא עדות לציות, והזיכרון התכוף של אלוהים אדירים הוא עדות לניצחון, כי הקב~ה אומר : ~ זכור את אלוהים הרבה וניצח אחרי מה שנעשה להם עוול .~…

…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….

מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ ​​עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….

מה לגבי צבעים, האם יש לו קונוטציות ספציפיות , או משקיף עליהם , והאם יש הבדל בין אינדיקציות אלה בהתאם לצבעים? לצבעים יש את הקונוטציות שלהם בחלום , אבל הקונוטציה של הצבעים לא תמיד זהה ; אז ידוע שהחלטת בספר זה שהחלום או החלום או החזון הם מסה ולא חלק , אז יש צורך להסתכל באופן מקיף מהמעבר לכל חלקי החזון , בדיוק כמו שחלקי החזון עשויים להיות חזק יותר מאחרים – עם החפיפה שלהם ואולי מהטקסטים שמצביעים עלי על צבעים המופיעים בדרך כלל בסונאן אל – טירמידי בספר ההתגלות , הדלת של מה שהגיע בחזון הנביא עליו השלום במאזניים ו מזל דלי מעיישה, שיהיה אללה מרוצה , אמר : שאל את שליח אללה עליו העיתון , היא אמרה לו חדיג'ה : זה היה כנה והוא מת לפני שהוא הופיע , אז שליח האל, יהי תפילות אלוהים ו עליו השלום , אמר : ~הייתי לובשת את זה בחלום ולובשת בגדים לבנים , ואם הוא היה מאנשי האש, הוא היה מתלבש אחרת .~ זו התייחסות מפורשת מהשליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, על משמעות השמלה הלבנה , ועקבתי אחרי הטקסטים שכללו אזכור של כמה צבעים, ואני יכול להסביר את הדברים החשובים ביותר בהם עם הבא : מונחים עכשוויים – צבעים…

מה הסיבה למי שאומר שאני לא חולם ?? לעתים קרובות יש לי פגישה או שיחה עם מישהו שאומר לי : אני לא חולם … ואתה רואה אותו לפעמים מתעצבן ! ואתה רואה אותו אומר את זה לעוקצנות לפעמים ! ולשון מדינה; אני לא מישהו שדואג למגמתך ! על ידי ניתוח מספר אישים שחיים בתופעה זו, אנו יכולים לומר שתופעה זו קיימת בהתחלה, ונראה לי שהסיבות החשובות ביותר שעומדות מאחוריה הן : 1 / שכחה . רבים שחולמים או רואים חזון עשויים לשכוח אותו, או לשכוח אותו, וזו חוכמתו של האדיר והאדיר . לכן, יכול להיות מישהו שפתאום זוכר חלום שראה, או ראייה כנה שראה . 2 / חומרת ההירדמות עבור מי שסובל מתופעה כזו, ולכן מי שישן יותר מדי שינה בשנתו דומה למתים, וקצת מסוג זה זוכר מה הוא רואה בשנתו . 3 / מי שעובד לפעמים ביום ולפעמים בלילה, לפעמים בלילה ובזמנים אחרים ביום וכו ', ואנשים אלה לעיתים קרובות אינם זוכרים את חלומותיהם או חזונם, והגעתי לקטגוריה האחרונה הזו לאחרונה ואחרי חקירה ובדיקה מקיפה, ופרסמתי אותה כאן לראשונה. הסיבה לאי זכרם של חזונותיהם או חלומותיהם היא שהם אינם נוחים בשנתם כמו אלו שיש להם משטר שינה קבוע בלילה, ואלה שישנים בלילה, הם אלה שמקבלים את היתרונות הגדולים ביותר של שינה . 4 / מי שיש לו עמדות אישיות כלפי ידע זה בגלל חלק מהפרשנים, והאם הסיבה נכונה או שגויה, הוא רואה אותו עוין לידע זה באמצעים אלה, והוא אומר שהוא לא חולם או לא רואה החזון . 5 / הוא ממש ראייה גרועה . אלה כמה מהסיבות לתופעה זו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

מה הכוונה בשינה ומה זה נכון? שינה כאמור במילון : תקופת מנוחה לגוף ולנפש, במהלכה הרצון והמודעות נעדרים באופן חלקי או מוחלט, ובמהלכה התפקודים הפיזיים נפסקים חלקית . וזה נאמר לרבים שישנים : נועם, וגם : לישון . שינה נקראת : שינה; וכך נאמר : הוא ראה כזה וחלום בחלומו, כלומר בשנתו. אמר הקב~ה [ אוי, בן, אני רואה בחלום שאני שוחט אותך, אז תראה מה אתה רואה …] ומה אני רואה בחלום : כלומר, בשינה . שינה היא אחד המאפיינים של בני האדם, ולכן הקל אלוהים עצמו בכך באומרו : [זה לא לוקח שנה וגם לא ישן ] , והסונה היא ישנוניות, ועל זה הוא אמר : אין שינה, ו השינה חזקה יותר מהסונה, והיא הגיעה בסהיח בסמכותו של אבו מוסא אל-אשרי, שאמר : שליח אלוהים קם בנו שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : [ אלוהים לא ישן והוא לא צריך לישון ]. במובן זה, אלוהים אדירים אומר: [ הוא זה שגרם לך ללבוש את הלילה . והשינה נרדמה . והוא הפך את היום לנשר ] , והכוונה : שהוא גרם לשינה להפריע לתנועה; לשאר חלקי הגוף, אז הלילה עדיין בתנועה, והתנועות נחים ונחים, כך שהנשמה והגוף ישנים בנוחות ….

…ומי שרואה את הניצוצות אוכלים את מה שבא לו, אז זה דיבור ורוע ומריבה או מלחמה בין עם ופוגעים בו, וחזון העשן הוא אימה גדולה ולחימה עזה ומלחמה, ואם עם העשן הזה שם היא להבה, אז זהו הריגה קשה שמשפיעה על אנשים, ואם היא ללא להבה, אז היא משולבת ללא מלחמה ופתיה בלי להרוג ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שם על הראש את מה שהוא לובש בחורף וזה היה קיץ שמשמעותו שהוא לא משיג את מה שהוא רוצה, ואם הוא רואה נגדו, אז הוא מציין שהוא רוצה שיקרה ….

…אם היא רואה שמשהו שונא מהנרתיק שלה יוצא מהנרתיק שלה, אז זה ילד ואין בו שום טוב, ואם הטיפוס שלו אהוב, אז הוא בן טוב ….

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….