…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…

…פגשת אדם מת , והאם הוא הזמין אותך לבקר אותו? ישנם מושגים רבים המובנים מאליהם כמובנים מאליהם בתחום המדע הזה , ואני אדבר על אחד העניינים הללו , והמשמעות היא מאוד מפחידה . וזה לראות את המתים , עבור אנשים רבים כאשר הם רואים את המתים , יתכן שהם לא יפריעו רק לראות אותם , ויש שמחים כאשר הם רואים את המתים במצב טוב , וזה טוב בזמן שאנחנו ביחד , וה האוונגליזציה שעקבנו בביטוי חזונות וחלומות תואמת . אבל הסמל שמתחרפן מכל מה שמפחיד אותו , וכמעט כולם מאחדים אותו ; לראות את אחד ההרוגים קורא לך , או לוקח אותך איתו !! האם זה מקבל משמעות של מוות ?? יש האומרים : כן , ולצערי אתה מוצא כמה expressers או ביטויים רדוף זה גל של הפחדה , אז הוא שאל את הבעלים של סוג זה של חזון לעבוד היטב ולהתכונן עזיבתו , אבל כמה אנשים נשאלו לגבי חזיונות דומים לא חצה אותם , ושתק זמן מה , ואז הוא אמר לבעלים של זה : ירא אלוהים ותיזהר מהבא שלך !! ולהשאיר את אדם החזון במצב שרק אלוהים מכיר , כך שהוא לא מעביר אותו לטוב , והוא גם לא מצווה לשמור על זה כאמור . פעם אחת התקשר אלי עובד בכיר בעיתון גדול מאוד , והוא אמר לי שהוא ראה בחלום שהוא שאל אדם בחלום על זמן מותו , והפקיד היה שתק ולא דיבר , וה שואל אומר שהוא הסביר את החזון אל בקרוב , וכאן אני אומר : למה שלא נקים להיזהר מהחזיונות המחרידים ואנחנו שותקים עליהם , אחרי שנביא את אמצעי הזהירות שהוזכרה הסונה , וכן לתת לנו לזכור את התוצאה של זה מאמירת הנביא עליו השלום וברכות האל : ~כי זה לא מזיק ~. הייתי רוצה להדגיש כאן , כי יש אין אינדיקציה חותכת ואחד החזון , ויודע כי החזון הוא לא נמדד , זה לקרוא את הביטוי פרש חזון הקרוב – הטווח, למשל, שני הראשונים , וכפי כמוהו לראות את אותו חזון או דומה לה ; המשמעות שלהם אינה זהה , מכיוון שהנסיבות של כל אחד משני החזונות שונות , אז שיהיה רגוע מדעתו של חזון כזה , ולכן הוא ראה אדם מת קורא או לוקח יד , או אומר לו שהוא מתגעגע. אותו , למשל , שהוא לא מבין את המוות ממנו בלבד , ואני מבטיח לי דבר אחרון שלא להשאיר מחשבה חשוכה עליך , או מכמה ביטויים שמפנים את חייך אליך , או דוחפים אותך לבידוד עצב, כל זה הוא ממעשיו של השטן הארור , והוכח בסמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ אף אחד מכם לא היה אומר : אם הייתם עושים כאלה -ואז-כאלה, זה היה כזה וכזה , ו שיגיד : אלוהים גזר ומה הוא ירצה הוא עשה , ואן אם אתה פותח את העבודה של השטן , ~ ואת העבודה של השטן לוחש ושולח Althuzein וייאוש . ואני בלחש לתוך האוזן של זקני חלק או זקן, למשל, מי שעובר על ילדים או עוברת t ילדיה , או שעוברים לאנשים, למשל, או לשכנים פרטיים באמצעות תרגול ולא מביעים ידע , שהביטוי לא יהיה כללי , כך שהוא מודד את הקונוטציות של כמה חזונות אחד על השני , כך שתמיד יש להם תשובה מוכנה למי שראה אדם מת קורא או לוקח יד למקום , והתשובה היא : שאלוהים יגמול לך בעצמך !! שאלוהים ירחם עליך . . . ! או לומר לאנשים : הוא ימות בקרוב !! ואני אומר : ירא אלוהים, הו חוצים !! אל תטיל אימה על אנשים , ואני אומר לאלה שראו חזון מסוג זה, להיזהר אם הוא מפחד לראותו , או לחפש אחר אדם אהוב שיעביר לו אותו , או למלומד או יועץ . בשביל זה סיבה , את הנביא, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר לנו : ~ אל תגיד את החזון למעט מלומד או יועץ. ~. וברומן :~ או עלי ווייד … ~….

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שרואה שיש אירוע בתוך הבית או בדלתות, אז קרה משהו לנשים ….

…עכביש לראות עכביש בחלום מרמז על זהירות וחיוניות בניהול העסק שלך . יהיה לך מזל ותצבור הון גדול אם תראה עכביש שוזר רקמה משלו, זה מנבא אושר משפחתי . אם אתה הורג עכביש, זה מנבא מריבה עם אשתך האהובה. אם עכביש נושך אותך, אז תהיה קורבן לאומללות ולתככים של האויבים בסביבת עבודתך . אם אתה רואה כמה עכבישים תלויים ברקמות סביבך, זה סימן טוב ומנבא מזל, עושר, בריאות טובה וחברים נאמנים . אם אתה רואה עכביש גדול שתוקף אותך, תגיע במהירות לעושר אלא אם כן הסכנות מעכבות אותך . אם אתה רואה אחד גדול מאוד ועכביש קטן אחר פונה אליך, יהיו לך ימים לבנים טובים ואתה תרגיש בוגר בחייך . אם העכביש הגדול עוקץ אותך, פירוש הדבר שקנאת העושר שלך גונבת, ואם העכביש הקטן עוקץ אותך, אתה תתעצבן מכמה תככים קטנים ובעיות קלות . אם תברח מעכביש גדול תאבד לא מעט כסף . אם הרגת עכביש בחלום, בסופו של דבר מצבך ישתפר . אם העכביש חוזר לחיים ותופס אותך, אתה מאוים ממחלות ועוני . אם אישה חולמת לראות עכביש או עכבישים זהובים רוקדים סביבה, זה מנבא שיפור בנסיבות המשפחתיות שלה ויותר חברות ….

…מה עמדתך כלפי אלה השואלים אותך לגבי משמעותם של כמה סמלים בחלומות או בחלומות, כאילו מישהו שואל על משמעות : אש , למשל , או ג'ין , או פירות , או נחשים וכן הלאה? האם לדברים האלה יש משמעות ספציפית? זה קורה מאוד מהמתקשרים . התשובה שלי היא שהשאלה הזו לא תקפה, ואני לא עם מישהו שמפרש חלומות בצורה כזו. מכיוון שלא ניתן לחלק או להפריד בין חזונות ( בלוקים ) בין הסמלים שלהם, ולחזון יכול להיות סמל רע, אך יכול להיות שהוא בעל משמעות טובה בהתחשב בגורם הזמן בו נראה החזון. כמו אש, למשל, לראות את זה נעים בחורף ומדלקת בקיץ . המשמעות של סמל רע עלולה להיות מוסחת גם בגלל סמלים אחרים בעלי משמעות טובה בחזון . לפיכך אתה רואה שהשאלה בדרך זו אינה נכונה, ולסמל יחיד עשויות להיות קונוטציות רבות הנבדלות בין אדם לאדם על פי מין, עיסוק, מצב משפחתי או מקום מגורים; האם הוא גר בים או במדבר, למשל, או בערים או בכפרים .. … וכן הלאה ….

…מי שרואה שהוא נמצא בעיצומו של מישהו בעיצומו, אז זה לפי מי שמביע את זה כהרג ופסיקתו ….

…ומי שרואה כאילו אזכורו נכנס לבטנו, הדבר מעיד שהוא מסתיר עדות . ומי שרואה כאילו הוא מקבל את השופכה שלו, אם אין לו בן, אז יהיה לו בן, ואם יש לו ילדים שהם מטיילים, אז הם חוזרים אליו והוא מקבל אותם . אישה ראתה שהשיער נמצא על השופכה של בנה, אז היא חתכה אותו במעבר חצייה, אז הוא אמר לה : חייו חלפו . הוא נשאר עד שמת . אחר ראה כאילו היה הרבה שיער בשופכה עד הסוף, אז הוא חתך את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זה מעיד על חוסר המוסריות שלך . והעיסוק שלך בשחיתות . דעה אחרת הייתה כאילו הוא האכיל את השופכה במזון, ולכן הוצע לו שהוא מת מוות רע, כי צריך להוביל את האוכל לפה, כאילו אין לו פנים או פה ….

…ומי שחושב שהוא קשור אליו במראה או בפנים שלו, אז הוא יהיה הבעלים של דת פיגורטיבית, לא אמיתית ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הפה מתפרש בשבעה היבטים של מעמד, מחסה, אוצר, ידע, ענייני פתיחה, שוק, מחסום, שר ושומר ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזונו של אסד מתפרש בשלושה אופנים כשליט, אדם חזק ואויב חזק ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, ~הקרן מתפרשת בארבעה היבטים, כבוד, מעמד, סדר ואישה .~…

…ג'עפר א-סאדיק אמר כי המרקיזה מתייחסת לחמישה היבטים: סולטנות, ממשלה, מדינה, משרד וצבא ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון האדריכלות כולל ארבעה היבטים, הצלת עבודות הקשורות לעולם, הטוב, התועלת, רכישת מוראד ויכולת הרכישה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-דרג 'אמר: ~זה מתפרש בארבע דרכים: אישה, כסף אסור, פרנסה ורכישת מוראד .~…

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי ראיית השפתיים מתפרשת על ידי הילדים, ולכן העליון הוא זכר והתחתון הוא נקבה, ולכן מה שנראה בהם של זאין ושיין יתפרש על כך. אשר לפה, זהו המפתח לפיקודו של האיש ולסיומו, למהלך פרנסתו ולמקום כוחו ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: אם השטיח הוא חדש מאוד, הוא מתפרש בשמונה היבטים של כבוד, כבוד, דרגה, חסד, כסף, חיים ארוכים ושבחים כמו גדולתו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~אם החולצה חדשה ורחבה, היא מתפרשת בשישה היבטים של חזון של אנשים דתיים, הסתרה, חיים טובים, מנהיגות, רכישת מוראד, שמחה ובשורות טובות .~…

…וג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הפלבוטומיה מתפרש בארבעה היבטים: פתיחה, מסמר, סכסוך ושותפות, ואם הספוילר מוסתר, ראוי להערכה בזכותו, ואם הוא אחרת, הוא ראוי להאשים ו חלק מאלה שמביעים שנאה לפלבוטומיה בגלל ההרס שהיא מכילה במכסה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: ~מי שרואה שהוא בונה חומה, אם הוא עשוי מחלב וחימר, זה מעיד על נכונות דתו ונאמנותו .~…

…ג'עפר א-סאדיק אמר, ~לראות את הדגל מתפתח בארבעה היבטים של כבוד, נסיעה, גאווה, יוקרה ומצב טוב .~…

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: מי שרואה כל אחד ממזכירים אלה בכתיבה טובה או בראיות המעידות על בשורות טובות וטובות, הוא יפרש את השגת היעדים והשגת התקוות, ואם יראה אחרת, ביטויו נגדו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הבושם מורכב מתשעה היבטים של שבחים טובים, כנות, מדע שימושי, טבע נעים, מועצה מדעית, אדם נדיב, איש הגינות, כבוד, דת בעלת ערך ובשורות טובות ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: אם היא רואה כתר על ראשה, אם אין לה בעל, היא תינשא, ואם יש לה בעל, היא תגבר על נשים רבות, ואם היא תראה שהכתר הזה נלקח מראשה, ואז בעלה יתחתן איתה, ואם הכתר נופל מראשה, אז בעלה מתגרש ממנה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר: לשתיית פמפיגוס יש ארבעה היבטים: תועלת, שירות, נשיקה, שירות שורשים והסרת מצוקה ודאגה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון חשבון התחייה מתפרש על שישה היבטים של ייסורים, כולל רכוש, עבודה, מחלה, צער, צרות או חיים קצרים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אל-פלאח אמר שזה מתפרש בשבעה היבטים, המחפש פרנסה לגיטימית, טוב, תועלת, מחלה, כבוד, והשתכרות פרנסה מותרת ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הגזירות מתפרש בשישה היבטים: אפוטרופסות, ויכוח, כוח, תועלת, חוכמה ומנהיגות על העם ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר, חזון הפולשים המתפרש על שישה היבטים של טובות ותועלת, מחייה את סוננה של שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ניצח אויבים, בריאות ממחלה, מציית לצודקים. שליט, והשגת שלל ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון התחייה מתפרש בזכותם של אנשי צדק בארבעה היבטים של רווחה, שמחות, הצלחה, צדק ואושר המסקנה, ובזכותם של אנשי השחיתות, זה נגד זה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר בחזון חזית כי הוא מתמקד בשישה היבטים של יוקרה, גורל, גאווה, מעמד גבוה, פרנסה ומנהיגות קיום, ובאשר לשתי הגבות, זוהי הגנת הדת ….