…האם המיומנות שלי בפרשנות החזונות והחלומות של משפחתי הופכת אותי לייצוגית? יש גבר או אישה שקוראים במדע הפרשנות של חזונות וחלומות, ואהבתו למדע זה מתפתחת כדי לנסות לפרש את חלומותיו, וזה עשוי להתפתח לפרשנות לסובבים אותו, במיוחד לקרובים אליו. והוא עשוי להצליח לפרש את חלקם או רבים מהם, על פי כושר ההמצאה, החזקה והתרבות שלו . ילדה עשויה להצליח כאשר היא שומעת כמה חזיונות מאמה ובהם חוזר על עצמו סמל הגשם, וזה, למשל, אך לא מוגבל, לדעת מה נכון לקבוע את משמעותו לראות את אמה בפרט, ו זה אפשרי, אבל השאלה שלי היא : האם היא תצליח כשהיא תשב מול נשים רבות ועשויה האם היא לא מכירה אותן לדעת את משמעות הסמל עצמו ומצפה שמשמעותו המתאימה לכל מי ששואל אותה? אחד מהם עשוי להצליח לבטא את ראייתו של עמיתו פעם אחת באנלוגיה, למשל, על ביטוי חזון שבאמצעותו מישהו המיומן באומנות זו, אך הוא לא יוכל להביע חזונות דומים לחבר אחר. בגלל ההבדל בין חברו לשואלים אחרים, וזה דומה מאוד למי שנותן לבנו תרופות בכדי להקל על החום, אך הוא אינו מסוגל ואף עשוי להיחשב כמבצע אם הוא חילק לו תרופה אחרת במחלה אחרת, הנושא חמור מאוד, מכיוון שהחזונות אינם נמדדים זה בזה בביטוי וכאן קושי; לכן, הקריטריון הוא לא בכושר ההמצאה של ככה וכך, הצלחתו בפרשנות היא לא רק עבור משפחתו ומשפחתו, אלא שהסטנדרט הוא רחב ומקיף מזה, ולכן אמרתי את מה שאמרתי קודם. מי שרוצה להיות אקספרסיסט מצליח, עליו להתאמן וזה בביטוי חזונות לדגימות רבות ללא ידיעה מעמיקה עליהם, וקצב החזון על פי המשמעות המיועדת הנכונה, המפרט אותו על פי גודל בעליו . ההצלחה של אדם להביע את חזונות עמיתיו, והצלחתו של אדם להביע את חזונות משפחתו אינה מספיקה בכדי להעניק לו את התואר [ אקספרסיבי ] , ומה שמוצג מעת לעת בנושא זה של סיפורים עבור חלקם בהצלחתם בביטוי חזונות או חלומות של משפחה או חברים נופלים בסעיף זה, אנא שימו לב. על ההבדל הזה…

אם הוא רואה שראשו הפך לראש של כלב, חמור, סוס או בקר אחר, אז זה הופך לעמל, עייפות ועבדות ….

…ומי שרואה שחמורו הפך לפרד, אז זה מצביע על כך שהכסף וההטבה הושגו מנקודת הנסיעה, ואם הוא הפך לסוסה, אז זה מצביע על כך שהטבה, פרנסה ופרנסה התרחשו מצד של הסולטאן באמצעות דיכוי ותוקפנות, ואם הוא רואה שהיא הופכת לכבשה, זה מצביע על כך שעושר וברכה הגיעו מהיבט מותר, ואם הוא רואה את זה הופך לציפור, זה מצביע על כסף ופרנסה מדרך זה מצביע בפירוש של אותה ציפור, ואם היא רואה אותה, היא הופכת לשומר, אז זה מצביע על כך שכסף ופרנסה מתקבלים מאמצעי הגניבה, ואם היא הופכת לציד, הכנסותיה אסורות ….

…סוליה : הם אכזריים, כמו נעלי בית, מי שלובש אותם נוסע או נוסע, מישהו שחולק איתו את החזון שלו, או נוסע עם כסף, ושאם הוא נכנס בהם בחלום . אבל אם הוא לובש אותו והוא קיווה לנסוע, יתכן שהוא יושלם וייתכן שהוא לא יושלם אם הוא לא ילך בו, ואם הוא מפסיק ללבוש אותו או מוריד אותו, הוא מתגורר מנסעו והגיונו דרך אותו . ואם היא כפכף מים, הרי שהיא אשה או ילדת שפחה שמרוויחה מהשיח שלה . באשר לנעלי הבית של טייף או מה שסוחרים משליכים בשווקים, זהו אינדיקציה לכסף, רכישה ופנסיה . זה עשוי להצביע על האישה גם אם הוא הלך איתה במהלך התפקיד, קנה אותה או נמסר לו . אם הוא חדש, הוא מוקדם, חופשי או עדכני, ואם הוא זקן, הוא שחוק, ואז הוא רטוב . אם נחתך החול, הפרעה שלו מופרעת, או שהתעשייה שלו עומדת במקום או מונעת ללא מכשול, גם אם אשתו כעסה עליו ובגידתה נראתה לו . ואם קרסוליה היו מנותקים והיא הייתה חולה ונספתה, או לא צייתנית, היא הייתה גרושה, אלא אם כן בחלום הוא טופל כדי לתקן את זה, או שהוא הבטיח לעשות את זה, או שהוא יישב את זה בעצמו, אז היא משוחררת לאחר גיל המעבר, והוא סוקר אותה לאחר גירושין . אם הוא רואה שלבש סנדלים שחוקים היטב והולך בתוכם בשביל המיועד, אז הוא נוסע . אם הוא לובש סנדלים ולא הולך בהם, אז הוא פוקד אישה או משרתת . כמו כן, אם ראה שהוא נתן נעל בידו ולקח אותה או להחזיק אותה או להחזיק אותה בבית או במכולה, הרי שהוא מחזיק באישה ממה שתיארה . אם הסוליה לא לבושה, זה משפיע על אישה או על משרתת, בתולה, וכמו כן אם היא לבושה ולא לבושה . אם הסוליה הייתה מעור פרה, האישה הייתה זרה במקורה . ואם זה היה מעורות סוסים, זה היה מהערבים או מהערבים הנאמנים . כמו כן אם זה היה מעורות גמלים . אם הוא ראה שהוא הולך בשני סנדלים, אחד מהם נשלף מרגלו והוא הלך עם השני, אז זה הפרידה של אח שיש לו אחות או בן זוג בגב המסע, כי כשהוא הלך בזה הוא הפך לפרשנות המסע, כאשר אחד מהם הוריד את אחיו על רקע המסע . ואם הוא לא היה אח או עמית, וראה את יחידתו אבודה או נופלת לבאר או שמישהו השתלט עליו, זה היה מקרה באשתו . אם הסוליה הופכת להיות פסולה לאחר מכן, אז אשתו חולה ואז הופכת לבריאה, או שהאישה נטשה אותו או פרשה לגמלאות, או מה שנחשף לנשים מאותו דבר, ואז חוזרת למצבה הראשון . אם הוא ראה שהסוליה נגנבת ממנו ומישהו אחר לבש אותה, אז היא ענתה לה או לא ידעה אותה, אז זה לא טוב לבעליה, כי הוא חיסל את אשתו או את עבדתה שלבשה אותה . אם הוא רואה שהסוליה נחטפה או נשרפה עד שלא נותר לו דבר או משהו כזה, זהו מות אשתו או המשרתת שלו . אם הוא רואה שהוא תיקן את סולייתו, הוא מנהל את מצבה של אשתו או מקיים איתה יחסי מין . אם מישהו אחר מדביק את זה, אין בזה טוב בנשים העירומות . אם מדובר בכפכף המיוחס לנסיעה, אזי נסיעות אלה לא הושלמו . אם הוא רואה סוליה ללא עור של נעל, משהו שדומה לה בזוי, או מיוחס בפרשנות למשהו אחר שאינו של הסוליה עם משפחה, אז האישה שלובשת אותה מיוחסת למהות של אותה היחיד, בין אם זה טוב או שחיתות . ואם זה מהסוליות המיוחסות לנסיעה, אז אני מייחס את הנסיעה למהות הנעל ההיא, בין אם היא טובה או רעה, כמתואר . ואם הוא ראה את המלכודות שלה שהוא מחזיק שחוק או נשבר . מצבו של בעליו כאשר הוא נוסע בכך, או באישה הדורכת בו הוא כמו מהות המלכודות, יופיין, כוחן ומראהו ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…הבור נמצא בחלום מציין את האישה כאשר מים מופקדים בה, ואולי כל מה שמופקד בה, כמו התיק, הארון, החזה, המזבלה וכדומה . המכלית מציינת את כל מי שמכיר את הסוד, כמו בן הזוג והילד, ואם יש מים במיכל הנפט, זה מעיד על קיפאון ומצוקה . אם מכלית המים הופכת לשמן, זה מעיד על עושרם של אנשיה . והמכלית של רבאט והמסגד מעידה על האימאם או המתבונן בו . אם הבאר הופכת לטנק, זה מצביע על תיווך במצבם של אנשיה . אם היו במיכל גהי, דבש או חלב, זה הצביע על כך שהאישה בהריון . אולי המכלית מציינת את החלל המשומר של מה שיש בו עד להסרתו, ומעידה על הקלות שבמיקום הקשה, הכבוד והמצוין, ומעידה על ביטחון מפחד ….

…כלב בחלום הוא אדם טיפש, אז אם הוא נובח, אז הוא טבע טיפשי, שערורייתי . ומי שראה כלב שנשך אותו, יפגע מאויבו . ומי שרואה כלב שקורע את בגדיו, טיפש יעקום אותו, ואם הוא לא שומע את נביחותיו, הרי שהוא אויב . הכלב הוא אישה מרושעת, וגור הכלבים הוא ילד אהוב. אם הוא לבן, אז הוא מאמין, ואם הוא שחור, אז ביתו גוברת . נאמר : גור ממזר שגדל אדם טיפש . כלב רועים ירוויח . כלב הבית הוא אויב לא הוגן . כלב הסאלוקי מציין את תוקפו של הרואה עבור הסולטנות . והכלב הסיני מציין כי הרואה מתערבב עם זרים . ומי שראה שהוא לוקח כלב, הוא ילווה משרת . ואם ראה שכלב נשך אותו סבל מצער ונזק וממצוקה מחבר או משרת . אם הוא רואה שהוא ציד עם כלבים, הוא יקבל את משאלתו . ואם הוא רואה שהוא הורג כלבים, אז הוא ינצח את האויב שלו, וכלבי ציד טובים לכל האנשים, ואם הוא רואה אותם חוזרים מהציד, זה מעיד על היעדר בהלה ואבטלה . אם הוא רואה כלב נובח, זה מעיד על נזק . והכלב מציין קדחת בגלל כדור הארץ שנקרא הכלב, שהוא סיריוס, שהוא הגורם לקדחת . וכל סוגי הכלבים מעידים על אנשים מושפלים . וכלבי המשחק והפטפטות מעידים על שמחה והנאה . וכלב המים מציין עבודה שלא נעשית ותקווה שקרית . ומי שראה שהוא הופך לכלב, אלוהים אדיר לימד אותו ידע רב, והוא נדחה, אז אלוהים שדד אותו ממנו . הכלב הוא אויב חלש או אדם קמצן . ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מילים מאדם בעל יכולת קטנה שהוא שונא . ומי שיראה שהוא אוכל בשר של כלב, הוא יזכה בניצחון על אויבו וייפגע מכספו . והכלב מציין את השומר . ושתיית חלב כלבים מפחד . אם כלב מרופד, אז הכלב הוא חבר . הכלב הוא קבצן ועשוי להצביע על שפלה, השפלה והשפלה של הנפש . אולי הכלב הנחה את התביעה לעולם תוך שהוא לא שומר . וכלב הציד, עז, ריפא, ומזונות . כלב בקר הוא שכן טוב שמקנא במשפחתו ובשכן . אולי אישור הכלב מסמל קנס . וחברת הכלב מעידה על היעלמות סיפורם של אנשי המערה . הכלבה היא אישה שמרנית לבעלה שיש לה צאצאים רבים . אולי הכלב ציין חוסר אמון וייאוש מרחמיו של האל הכל יכול . ראיית כלב איש מערות מעידה על פחד, מאסר או מעוף . וחזונו במדינה הוא עדות לחידוש המנדט ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מפנה כלב לכלב, אז הוא מפנה אויב ממנו לשלם לאויב אחר, והוא מקבל. ומי שרואה שהוא האכיל את הכלב בלחם, זה מעיד על רוחב פרנסתו . ~…

…אל-כלב : הפרשנות שלה הייתה שונה. חלקם אמרו שהוא עבד, ונאמר שהוא עריץ טיפש שנובח . והאריות הם ערבים, והוא אויב חלש עם מעט אבירות, והכלב הוא אישה מרושעת, כך שאם נשיכתו נשנאת ממנה, ואם כלב קורע את בגדיו, אז אדם רשע קורע את התצוגה שלו . ומאכילת בשר של כלב, זה נראה לאויב שהכה מכספו, ושתה את חלבו מפחד, ומריפוד כלבים, ולכן הכלב באותה תקופה הוא חבר לבקש עזרה ולבקש ממנו עזרה. , והכלב מצביע על השומר. ואם היה לו אויב או יריב שקילל אותו, או דיכא אותו, ואם היה לו עבד שבגד בו, או שומר בגידה שלו, ואם זה היה בזמן הרעב הוא קיבל ממנו משהו, אז את מידת הנשיכה ואת הכאב שלה הוא היה מקבל אותה . והכלב הוא אישה מרושעת של עם רע . גור : נולד סאד גור חביב וחביב על משפחתו . ולבן אמונתו, ונאמר כי גור הכלב הוא ממזר, אדם שאנשיו מטופשים מהזנות, והכלב הוא טיפש, וכלב רועה הוא כסף שהוא מקבל מראשי, והכלב הוא אויב לא צודק, והכלב המוגדר היטב תומך בבעליו על אויביו, אך הוא קלוע ואין לו אבירות . נאמר כי הבעלים של חזון זה משיג כוח ומספיק בחיים, וחלקם אמרו : בפרשנות, כלבים מעידים על נזק, סבל ומחלות . והאויב, למעט במקום אחד, והוא זה שלוקח צעצועים וחוצפה, כי זה מעיד על חיים בהנאה ובהנאה, וכלב המים הוא תקווה כוזבת ומשהו שאינו מתגשם . וכל סוגי הכלבים מעידים על עם זדון . ונאמר כי אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בשנתו בשנת הכיבוש בין מקכה למדינה, כי שליח האל, שלום וברכה עליו, הגיע ממכה בקרב מלווים, אז כלב יצא מעליהם, וכשהם התקרבו אליה, היא שכבה על גבה, וכשהרופאים שלה זרזו חלב . הוא סיפר על חזיונותיו לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : הכלב שלהם הלך, והוא קיבל דירהם, והם מבקשים ממך לקרובי משפחה שלך בזמן שאתה פוגש כמה מהם, ואם אתה לפגוש את אבו סופיאן בן חרב, לא להרוג אותו . ומי הופך לכלב, אלוהים למד אותו ידע רב ולאחר מכן גנב אותו ממנו, עבור הקב~ה אמר : ~וזה אומר להם את החדשות של אותו מי הגיע, ואנחנו נופרד מהם .~ מסופר שגבר ראה שנרתיק אשתו מכיל שני כלבים, ולכן הוא סיפר את ראייתו במעבר חצייה ואמר : זו אישה שרצתה להתגלח, אז הוא תירץ את האיילים, אז היא חתכה אותו בזוג. של מספריים, והאיש הגיע לביתו ומישש את הנרתיק של אשתו, והוא מצא את המספריים ….

…באשר לכלב, זה אויב חלש וקולע, ומי שרואה שכלב נובח עליו, הוא שומע מאדם קטן מה הוא שונא מחיבה, ומי שרואה שכלב קורע את בגדיו, ואז הוא קורע את התצוגה שלו או מטביע את כספו או מקבל משהו שנוא לפי כמות הגריסה ומי שרואה שכלב אכל או נושך אותו, הוא יקבל מכך את הדברים הנ~ל, ואם הוא רואה שהוא הורג כלב, אז הוא מנצח אחריו, ואם הוא רואה שהוא קנה כלב או מחונן לו אותו, אז חלק ממשפחתו סותרת אותו בחלק מההוצאות שלו ואז הוא מחזיר אותו ומי שרואה כלב או חיה אחרת על מיטתו או על שולחנו או משתין פנימה ברכיו או במקום שהוא מכחיש, ואז אדם מרושע שהוא סותר עם משפחתו, וכל מי שרואה כלב שקורע חלק ממנו או משהו דומה לו, אז הוא אדם לא מוסרי שמתעלל בבנו, בתו או הנער…

…הזקיף בחזונו בחלום מעיד על ביטחון וביטחון, ועל תפילה וצדקה נסתרים של אדם מהשטן ומפלגתו . אולי הוא כיוון את הכלב לכלב מכיוון שהוא הגן על משפחתו ושמר עליהם מפני מי שעוקב אחריהם ….

…באשר לכלב, הוא מתפרש כאויב, מי שרואה אותו, הוא אויב ללא מרץ, אך הוא מרחם על התוקפנות שלו ועל הנקבה ) אישה ללא דעה, הכלב השחור הוא אויב של הערבים, והכלב הלבן הוא אויב של לא ערבים ….

…והחדש והישן בכל הדברים מפורשים בשני אופנים, כל מה שחדש וסוגו ראוי לשבח. אם האמנציפציה הופכת נגדה וכל מה שהיה ישן וזה ראוי לשבח, אם הוא רואה בזה חדש זה נגדו ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי זה מתפרש על ארבעה דברים, כולל גישה של המשרד למי שהיה משפחתו אם ראה את עינו הופכת לירח, וגם אם הוא ראה את החידקל של בגדאד וראה מלך שמשך את המותניים או נתן לו יד או ראה את אחד מארבעת המלווים מכוון ….

…ואם הוא רואה את ידו נופלת ממה שהוא רוצה מעבודה איתו ודיכוי או נבול, אזי פירושו באותה יד ויכולת אינו משיג את מבוקשו, והוא מוחלש על ידי מי שמבקש את עזרתו . ואם הוא רואה בידו את מעלת העוצמה והרגיעה בדיכוי, הרי שפירושו בידו וביכולתו לעשות את מבוקשו, ועזרתם של מי שמבקש ממנו עזרה, ויש בזה היבט אחר , שאורכו, קוצרו, חוזקו וחולשתו הם תוצר של בעליו, שהיד הופכת אליו, ויד של ידיים טובות, לדעתו, כמו שאמרה אבו בכר וסייד בן אלמוסייב, הם השתמשו ביטוי ~חזון~ עם שמות ומשמעויותיהם, והסתמך על חזון זה . אם הוא רואה כי ידו נחלשה, נפתחה, התייבשה או שרוחה מסריחה : להוציא אחרים מן הטרף, הרי זו שחיתות בעבודתו של בעליה, למה שהפכה, או שהשאיר את השלמתה אצלו , או חולשה של כוחו עליו . אם הוא רואה כי ידו הפכה את ידו של נביא מקרב הנביאים או חלק מהצדיקים, אז ראה כיצד אותו נביא או אותו צדיק היה זה שהנחה את אלוהים על ידיהם מהנחיה או שהציל אותו מ האבדון, וכיצד היה גורלו בקרב עמו, מה סבל מהם מפגיעה, ואיך זה היה התוצאה של פקודתם ופיקודם, כך גם אלוהים מנחה את העם ביד החזון, וזה היד תואר, ובאמצעותו אלוהים מציל את העם מטעויות הדרכה, וכל הנזק שייגרם בכך, בדומה למה שהנביא פגש באלוהים, כך שמצבו ומעשיו הם כתוצאה מכך, כמו המלאכות שהנביא, וזה חזון מכובד שרק אנשי סגולה ונפגשים איתו כמעט ולא רואים . ומי שרואה חזון כזה בפרט ללא אנשי סגולה, יראת שמים ויכולת, וכל מה שמתואר, אי אפשר להתקבל ולדחות ….

…אם היה רואה שבטנו הופכת לאפס, הוא היה מזוודות רבות . אם הוא רואה עצם בבטן, הרי שהוא גידול במשפחתו ובכוח ובעוצמה…

…אם הביצים נמצאות במקום או בקערה, אז זה מציין נשים או שכונה . מי שיראה שהתרנגולות שלו נשכבות, יהיה לו בן . אם הוא רואה שהוא אכל ביצים גולמיות, אז הוא אוכל כסף אסור, או זנות, או שהם פוקדים אותו . אם הוא רואה ביצים בידו, אז אשתו הופכת למת . אם הוא רואה שאשתו הביצה, היא תביא לעולם בן לא מאמין, ואם הוא יראה שדגרה תרנגולת לבנה, אז התרנגולות עומדות ממנו, ואז עניין מת חי לו, זה יכול להיות קשה לו אותו, ובן מאמין ייוולד לו . יכול להיות שיש לו יותר ילדים ממספר הגוזלים . אם הביצים פוגעות במכה ואשתו בהריון, הוא רוצה להתחתן עם שכנו, אך הוא לא יכול . אם הוא רואה שיש לו הרבה לבן, אז יש לו כסף וחפצים שהוא חושש שיקלקלו . וביצי תוכים משרתת אדוקה . ומי שרואה שהרתיח ביצים בידו, אז מתאים לו עניין שהיה ארוך וקשה לו, והוא ישיג כסף על ידי תיקונו, ויהיה לו עניין מת, ואם יכלה את הכסף של אישה או שהוא בזבזני עם זה, אז אם הוא אוכל אותו, הוא יתחתן עם אישה עשירה . וביצי העגורים הם ילדים עניים . ומי שרואה שהוא נתן לו ביצה, יש לו בן מכובד, ואם הביצה תישבר, ילדו ימות . ומי שרואה שהוא אוכל קליפות ביצה, אז הוא אדם שחופר קברים ושודד את המתים . וביצים הן הרבה לילדים רווקים, נשואים ונשואים . נערות צעירות הן לבנות, ומבוגרים הם בנים . וביצים מציינות זהב וכסף, כי הלובן שלה הוא כסף והחלמון שלה זהוב . וביצים מסמנות ילדים, בעלים ועבדים, ועשויות להצביע על קברים . אולי הביצים הצביעו על פגישה עם בני משפחה, קרובי משפחה ואהובים . אולי זה הצביע על איסוף וחיסכון של דירהם ודינרים . ומי שרואה שביצים נשרפות במקום כמו זבל נשרף, זה מעיד על שבי הנשים של אותו מקום ….

…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

…גיהנום : סימן סמכות למהותו ולסמכותו על מה שנמצא מתחתיו, עם נזקו ותועלתו, ואולי הוא מעיד על הגיהינום עצמו ועל עונש האלוהים, והוא עשוי להצביע על חטאים, חטאים ואסורים וכל מה שמוביל אליו ומקרב אותו אליו . מתוך אמירה או עשייה . אולי זה הצביע על הדרכה, על האיסלאם, על הידע ועל הקוראן, מכיוון שהוא מונחה בחושך, יחד עם דברי משה , עליו השלום : ~ או מצא הדרכה באש ~, והוא מצא ושמע את דברי אלוהים אדירים בהדרכה . אולי זה מעיד על פרנסה, תועלות ועושר, מכיוון שהוא מכיל טוב בפנסיה למטייל ולהווה, כפי שאמר אלוהים אדירים : ~ הפכנו את זה לתזכורת והנאה עבור המאמינים .~ נאמר לו מי שהוא עני או מת, אשו כובתה . מכיוון שהערבים הוצעו כמתנות לאבן אל-סביל ולאורחת שהופסקו, על מנת שהיא תודרך ותוגן בפניה, כדי שיבטאו בנוכחותה נדיבות ועושר, וחוסר המעש שלה מסבל ועוני . אולי זה הצביע על הג'ין כי הם נוצרו מאש רעילה . וזה עשוי להצביע על החרב והמרדה, אם יש לה קול, רעם, לשונות ועשן . אולי זה הצביע על ייסורי הרשות, מכיוון שהיא ייסורו של אלוהים והוא סמכותם של שני העולמות . אולי זה הצביע על העקרות והארבה . וזה עשוי להצביע על מחלות, אבעבועות שחורות ומגיפה . מי שרואה שריפה נופלת מהשמים בבתים ובחנויות, ואם יש לה לשונות ועשן, הרי זו מרדה וחרב השוכנת באותו מקום, במיוחד אם היא נמצאת בבתים של עשירים ועניים, ו המאהב זורק את זה על האנשים, במיוחד אם זה נמצא בבתים של עשירים בפרט, ואם זה גחלים ללא לשונות הם מחלות, אבעבועות שחורות או מגיפות, במיוחד אם הם בכלל מערבבים אנשים . אך אם ירידת האש נמצאת בדיונות ובפדנים ובמקומות עיבוד וצמחים, הרי זו עקרות ששורפת צמחים או ארבה ששורפים ותופסים אותם . באשר למי שמדליק אש בדרך שהולכת, או שאנשים יונחו על ידה אם הוא מוצא אותה כשהוא זקוק לה, אז הידע וההדרכה הם מגיעים אליהם, או שהוא משדר אותה ומפרסם אותה אם הוא ראוי לכך, אחרת הוא יקבל סמכות, חברות ותועלת, והאנשים מרוויחים איתו . אם האש נמצאת בדרך שאינה בדרך, או שהיא שורפת מישהו שעובר בה או מניצת אותה או פוגעת בו בעשן, או שהיא שורפת את הבגד או את גופו או פוגעת בראייתו, אז זו כפירה שהוא עושה או מפקח, או רשות בלתי צודקת המפלטת בו או שהיא עוולה כלפיו בהתאם למידת שירותו אליו או בריחתו מהם . אבל אם זו הייתה אש גדולה שלא דמתה לאש העולם הזה, היא הועלה עליו כדי להיזרק לתוכה, אז רבים מאויביו רצו לפגוע בו, אז הוא יזכה בניצחון עליהם ויהיה עדיף עליהם , ואם היו זורקים אותו לתוכו, הוא היה מציל את איברהים, עליו השלום . וכל זה אם מי שביצע זאת היו אויביו, או החפץ בו היה איש צדיק . אך אם הוא רואה אותה מאיימת עליו במיוחד, או מי שהשתלט על הדלקתו יוצא איתו, אלוהים ירא את אדוניו ויסלק את מה שהוא ממעשיהם של אנשי הגיהינום לפני שהוא מגיע אליה, אז הוא נזף בה כי פחד ממנה . באשר למי שרואה אתו אש בתנור, בתנור, בקאון וכדומה במקומות בהם הוא נשרף, אז הוא משיג עושר ויתרונות, במיוחד אם פרנסתו היא למען האש, במיוחד אם זה גם בחורף . ואם יראה את אשו כובתה או כובתה, או הופכת לאפר, או מים או גשם מכבים אותה, אז יחסר לו והוא יושעה מעבודתו ותעשייתו . ואם מישהו שלא יחיה מזה במקומות כאלה ישתלב במזון, הוא היה רוצה שכסף או פרנסה ישמשו שליט או לסמכותו ולעזרתו, או על ידי התדיינות, סדרנות, סכסוכים ותיווך, אחרת הוא יהיה מותקף על ידי מילים ומילים רעות ורעות . לגבי מי שרואה את זה, זה נשרף במזון, בשמן או בכל דבר ממכירות, ואז הוא מגזים, ואולי הסולטן יבקש אותו והעם ייקח את הכסף שלו איתו . באשר למוות של אכילת אש, זה כסף אסור ופרנסה מזיקה שהוא אוכל, ואולי זה מכסף של יתומים, בגלל מה שיש בקוראן. אם הוא ראה אש מדברת בצנצנת או בשקית או בקערת כלים אחרים המעידה על זכרים ונקבות, אז מה שמיוחס לאותו כלי יפגע בג'ין ובכניסותיו, עד שידבר על לשונו . כמה מהם אמרו : אש היא מלחמה אם יש להבה וצליל, ואם המקום שאתה רואה זה לא ארץ מלחמה, אז זה מגיפה, כאב, אבעבועות שחורות או מוות שקורים שם . אבו-עמר אל-נח'איי אמר לשליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ראיתי אש שיצאה מהאדמה והסתובבה ביני לבין בן שלי, וראיתי את זה אומר : א להבת הראייה והעיוור, האכילו אותי שכולכם אוכלים את משפחתכם ואת כספכם, אז הוא אמר עליו השלום : זה משפט שיקרה בסוף הזמן והורג אנשים מולם, ואז הם רבים עם כלים ומריבים בין אצבעותיו, והעבריין חושב שהוא פילנטרופ, ודם המאמינים עדיף למאמינים מאשר לשתות מים . ומי שמבעיר אש בכדי לשרוף אותה, הוא מקרין צו למלא את עוניו, כי הקור הוא עוני . אבן סירין נשאל על אדם שראה מנורה על אגודלו ואמר : זהו עיוור שהובל על ידי כמה מבנו . אם אני מערבב אותו לצליית בשר איתו, אני מאיר משהו שאנשים נוגעים בו . אם הייתי מכה על המנגל, הייתה לי פרנסה קטנה בעצב . אם עורר אותו לבשל סיר עם אוכל בתוכו, הוא גידל משהו שירוויח מהערך של ביתו . אם אין אוכל בסיר, אז עליו לתקוף גבר במילים ולגרום לו לעשות משהו לא נעים . כל מה שפוגע באש ונשרף מהגוף או מהבגדים, זה נזק ופורענות . ומי שיעלה באש יפגע בכסף אסור מהסולטאן . ומי שנפגע מזוהר האש, אנשים יעקרו בו בחזרה ….

…החנות : מציינת כל מקום בו האדם מרוויח התעניינות בעולמו ובדברים אחרים, כגון הפרדס שלו, הפדאן שלו, עץ הדקל שלו, אשתו, אביו ואמו, או ספרו, מדברי ה ציבורי למי שאימץ מקום עניין, הפוך אותו לחנות שלו . מי שראה את החנות שלו נהרס, אם אביו היה חולה, הוא מת, כי הוא התפרנס ממנו . ואם אמו הייתה חולה, היא תמות, כי היא מגדלת אותו בחלב שלה ומחזקת אותה בפרנסתה . ואשתו הייתה בהריון או חולה, היא נפטרה מכיוון שהיא חיי העולם שלו, ההנאה שלו וההנאה שלו, ומי שנמצא ברחם שלה הם המים שלו, ובנו הוא הכסף שלו לפרשנות . אם שום דבר מכל זה, אז פרנסתו הופכת לקשה והמקומות בהם כוחו מונע עבורו . ומי שרואה שהוא פורץ את דלת החנות, הוא פונה ממנה . אם הוא ראה את דלתות החנויות סגורות, המזוודות שלהן היו מדוכאות והעסקים שלהן נסגרו . אם הוא יראה את דלתותיהם חסומות, הם ימותו והזיכרון מהם ייעלם . אם היה רואה שהוא נפתח, זה היה פותח בפניהם את דלתות המסחר ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…סוראט אל-מודאת'יר מי שמדקלם את זה או מדקלם את זה יצום במהלך היום כל הזמן . ונאמר : שפר את מיטתו, והיה סבלני . ונאמר : פרנסתו נעשית במצוקה ופרנסתו הופכת לקשה . ונאמר : זה מצריך טוב ואוסר על רע ….

…המברשות : אז ציינו את האישה ותמלאו אותה בבשר או בשומן . המזרן עשוי להתייחס לאדמה אליה פונה אדם ברשלנות, עד שהוא עובר ממנה להבא . חלקם אמרו למיטה הידועה כבעליה, או לעינה או למיקומה, כי זו אשתו . מה שרואים בו מבחינת טוב, שחיתות, או יותר ממה שמתואר גם במשרתים, הצעיר נמצא באישה המיוחסת למיטה . אם הוא רואה שהחליף את המזרן ההוא ועבר למישהו אחר כמוהו, אז הוא יתחתן עם אחר, ואולי הוא יתגרש מהראשון, אם המצפון שלו לא יחזור למיטה ההיא . כמו כן, אם הוא רואה שהמיטה הראשונה השתנתה ממצבו למה שהוא שונא בפרשנות, אז האישה נפטרת או מקבלת את המיוחס למה שהפכה . אם טרנספורמציה הייתה רצויה בפרשנות, אז זה לבדוק את האישה הראשונה במצב ובצורה טובה ככל שראה את השינוי בה . אם הוא רואה את מיטתו עוברת מעמדה לתפקיד, אז אשתו הופכת ממצב אחד למצב אחר, באופן יחסי לכשרון בין שתי העמדות מבחינת עדינות ויכולת, וההסכם בינם או אחד מהם . אם הוא רואה מזרן אחר כזה או יותר טוב ממנו או פחות עם המזרן, אז הוא מתחתן עם אחר לפי מה שראה ממראה המזרן, והוא לא מבדיל בין משי לנערות שפחות בפרשנות המזרן, מכיוון שכולן נשים, והפרשנות זהה . ומי שיראה שהוא קיפל את מיטתו והניח אותה לצד, הוא ייעדר מאשתו או נעדר ממנו או ימנע ממנה . אם הוא רואה משהו שמעיד על חלוקה וחרפה, אז אחד מהם נפטר בשם חברו, או שמתרחש גירושין ביניהם . אם הוא רואה מזרן לא ידוע במיקום לא ידוע, הוא פוגע באדמה בהתאם לאיכות ומראה המזרן . אם הוא רואה מיטה לא ידועה או ידועה על מיטה לא ידועה בזמן שהוא יושב עליה, אז הוא מכה בה כוח העולה על גברים וכובש אותם מכיוון שהמיטה היא מעץ, והעץ הוא המהות של גברים מעורבבים. עם צביעות בדתם, כי המשפחה היא מועצות מלכים . כמו כן, אם היה רואה את מיטתו בפתח הסולטאן, הוא היה מקבל את המנדט . ואם אנו נותנים את המצעים לאישה, רכות המזרן היא הציות שלה לבעלה, יכולת המזרן היא יכולת היצירה שלה, העובדה שהוא חדש מעידה על רכותה, העובדה שהוא הברוקדה של אישה מאגי, והיותה של שיער, צמר או כותנה מעידה על אישה עשירה, והיותה לבנה היא אישה של דת, והיה מלוטש מעיד על אישה היא עושה מה שלא נעים לאלוהים, ולהיות ירוקה זה חרוץ אישה בפולחן, החדשה היא אישה יפה ומוסתרת, ולאישה הקרועה אין דת . מי שרואה שהוא על מזרן ולא ישן, אז הוא רוצה להתקרב לאשתו ולא מתכונן לכך, ואם הוא רואה כאילו מישהו אחר קורע את מיטתו, אז הוא בוגד בו במשפחתו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר : אם מבויתים חיית בר זה מעיד על טוב ותועלת, וחיית אדם, אם היא הופכת לבודדה, מעידה על רוע, והחיות הרבות מוקדשות לבעלי הכפרים ולמגבלות ….

…עצם זה כסף בחלום, וזה מעיד על חיפוי, כי הקב~ה אמר : ( הלבשנו את העצמות בבשר ). והעצמות מעידות על גדולת הדברים . מי שיש לו עצמות יש לו חיות כמו זה, או בתים או חנויות . העצמות עשויות להצביע בפני אלו שאין להם כסף על הדת והחוקים המבוססים על כוחו ושהם חגיגתו . העצמות מעידות על חוזק המבנה, ומה יכול האדם לעזור באינטרסים שלו, כולל משפחה, בעלים, ילדים, בעלי חיים, עבדים, עבדים או רכוש . אם עצם נשברת בחלום, הוא ימות אם הוא חולה, ואם הוא בריא, הוא ימות . אולי העצם מעידה על הערצה לגורל האנושי . חזון העצמות מעיד על אמונה לא טובה, איסוף פסולת, גילוי סודות וראיית עניינים נסתרים . אם בחלום העצם שלו הופכת לברזל, הוא יסבול ממחלה ממושכת . ואם עצם עשויה שנהב, זה מצביע על כך שהיא מלאה באסורים . ואולי העצמות הצביעו על עצי פרי . העצם מעידה על בריאות ומחלה ….

…ומי שרואה שאישה מגדלת זקן, אז זה מתפרש בשבע דרכים. אם היא בהריון, היא תביא לעולם ילד זכר, ואם היא לא בהריון היא מעולם לא ילדה, ואם יש לה בן ששולט בעמו, ואם היא אלמנה היא מתחתנת, ואם היא נשואה ואז היא הופכת לאלמנה, והם במצוקה, מגונות ושערוריות. ונאמר כי משיכת זקן מעידה על ירושה ….

…ומי שרואה שמיטתו עברה מעמדתו, אז אשתו הופכת ממצב אחד למשנהו, ובין שני המצבים זה כמו ההפרדה בין שתי העמדות, ומי שרואה שהוא הופך את מיטתו ממקום אחד. לאחרת, ואז הוא מתחתן עם אישה ועוזב אותם ….

…ודניאל אמר כי חזון המיטה הישנה, ​​אם היא הופכת לחדשה, מעיד על טובת דמותה של אשתו, מברק לטוב, ומי שרואה אחרת, אז הביטוי שלו נגדו .)…

…עיתון : זה עשוי להצביע על חדשות חדשות שמגיעות למחפש, כך שאם האות R מוחלפת, המילה הופכת לחדשה, והביטוי עשוי להיות על ידי מחיקת כמה אותיות, וזה אושר על ידי אבן חג'אר ….

…ומי שרואה את הכופרים נכנסים אליו לביתו, אז הם מתפרשים על ידי אויבים של אומללות ממורמרת וכמותם היא ככל שהם נשארים בביתו, ומי שרואה אחד הכופרים לוכד אותו, הוא יושפע קשות על ידיהם ומי שרואה שהוא בן ערובה אצלם או משכן בעצמו, הוא רכש חטאים רבים בזמן שהוא משכון וכל מי שרואה שהוא כופר אז הוא נכנס לאיסלאם, כי זה מחייב, בשתי דרכים, את ההכרה שלו הברכה לאחר בגידה והתקרבות זמנה, והיא הופכת לאמת. נאמר שמי שראה שהוא הפך כופר מציין את נטייתו לחוסר אמון, ומי שראה כי פוליתאיסט נכנס לגן עדן או מתפלל לעבר הצ'יבלה או מודה לאלוהים או נכנס למבצר, זה מעיד על האיסלאם שלו ומי שראה נוצרי, אז הוא מנצח את יריבו אם יש לו מריבה עם מישהו, ומי שרואה מוסלמי נוצרי, אז הוא מתגייר במהירות או מת מוקדם יותר ומי שרואה כאילו הפך לנוצרי אז הוא יירש את דודו או את דודתו מצד האם אם הוא הוא מעם הצדיקות ואם הוא בין העם המושחת, אז הוא יתבקש לא להאמין לברכות האל הכל יכול וכל מי שרואה שהוא הפך לנזיר, כי הוא חדשן שהוא מוגזם בכפירה שלו, כמה מהם אמרו שמי שראה שהוא הפך לנזיר ונמנה עם אנשי הזונות, אז פירש בכבוד רב ובפחד מפני אלוהים אדירים, ונאמר שחזון הנזיר מתפרש על ידי איש ערמומי שהוא חדשן בוגדני ומי שרואה שהוא הפך ליהודי הולך אחר הדרך של כפירה וכל מי שרואה קבוצת יהודים הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ומי שרואה יהודי יחיד זה מתפרש על ידי הדרכה, וזה נאמר שמי שראה שהוא הפך ליהודי יירש את דודו או את דודתו, ומי שראה את מגי, הוא פירש בכך שהוא סיבך את הדברים והידק אותם….

…סוראט אל-תקוויר מי שיקרא את זה יפחד מכאב, והוא עשוי לעשות טוב והתנהלות טובה . אל-קירמני אמר שהוא נוסע הרבה לכיוון מזרח, ונאמר כי פארו וחוסר יוקרתו בקרב משפחתו ושכניו נאמרו על ידי כמה מהם שאמרו את הבית הזה : העוני של ילד מאיר את אורותיו … בדיוק כשהשמש הופכת בשקיעה וג'עפר אל סאדיק אמר בטיחות אחרי פחד ושמחה אחרי מנוחה ….

…דירהם : דירהם של סוס הוא דת, ידע והגשמה של צורך או תפילה, והטהור הוא המינימום של החזון איש ויחסו בכל יום ראשון לנאמנות והישרדות הרווחים והאמון . אל-סאהח ובלבולו על אדם ששומע את דברי האמת . ומספרם הוא מספר פעולות הצדק מפני שכתוב עליו אין אל אלא אלוהים ומוחמד הוא שליח האל, והמעשים לא הושלמו ללא זכרו של אלוהים אדירים . אם אדם יראה זאת, אז עניין הדת והעולם יתגשם עבורו. אם הוא רואה איתו פרק רחב ויפה, אז זו דת, ואם הוא אחד מילדי העולם הזה הוא יקבל עולם רחב ופרנסה טובה . ואם אישה בהריון ילדה ילד טוב . והדירהם הרבים אם נגרם עליו עדות הוא הרבה יותר טוב משמחה והנאה, ואם הוא רואה שיש לו דרהם טוב ובריא על האדם, אז יש לו תעודה נכונה, ואם הוא מבקש ממנו את זה, ואז הוא מבקש ממנו עדות, ולכן חזרתו היא עדות של אמת ובריאות. ובכן, הוא מייעץ לאנשים בורים ולא מקבל אותו . הדירמות המנופחות הן הונאה, שקרים, מחלוקת ובגידה בחיים, או ביצוע חטאים גדולים בהם אין כיתוב במילים שאינן מכילות אדיקות . ואשר נחקק על ידי צור, כפירה בדת ובחוסר מוסריות, והיריבות המופסקת אינה פוסקת, ונאמר שהמאמר מנותק . לקחת את זה טוב יותר מאשר לשלם את זה כי הם שילמו את זה. אם הוא גונב דירהם ונותן אותו בצדקה, אז הוא מספר את מה שהוא לא יכול לשמוע . אם הוא רואה עשרה דרהם איתו, אז חמש הופכת למחסור בכסף שלו, ואם הוא רואה חמש, זה הופך לעשר, ומכפיל את כספו . חלקם אמרו כי הדראמות שבחזון הם עדות לרוע, וכל מה שנחתם עם המסילה, והנאמר כי הדירמות מצביעות על דברים תכופים של דברים אצילים, ועל הדירהם נאמר מילים וטיעונים אם הם בולטים, אם נותנים את החולות בצרור או שקית, הם הופקדו בסתר . אולי דירהם אחד היה ילד, והכסף היה רע וקשה, ודהרם הסוסים היה מילים טובות, והדירהם הרעים היו מילים רעות. נאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי שני דינרים, אז ביקשתי אותם והוא אמר : תראה, איבדתי משהו מהספרים שלך . הוא אמר, והסתכלתי אם איבדתי שני ויכוחים . ומסופר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בעשרים וארבעה דינרים, שנספרו לכולם, ומצאתי רק ארבעה מתוך אותם . הוא אמר : אתה מתפלל לבד ומתגעגע לקהילות . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בדרהם כקסראוי, אז הוא אמר : אתה תשיג טוב, אבל הוא לא נגע בזה עד שהוא נהנה ממנו . ואז בא אחר ואמר : ראיתי כאילו ירהתי בדרהם ערבי . הוא אמר לו שאתה מכה . אז הוכח לו שהוא פגע במאה קשר . נאמר לאבן סירין איך אתה יודע את זה? הוא אמר : לקאסראווי יש מלך וכתר, ועל הערבי להכות בדרהם הזה . ועוד בא ואמר : ראיתי כאילו אני מכה בדרהאם . הוא אמר, אתה מרגיש? הוא אמר שכן . והוא ראה אדם כאילו הניח דירהם מתחת לרגלו, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה . הוא אמר, ~ אתה – אתה תפנה מחובות .~ איש החזון היה מבועת ונעמד, והוא התכוון לג'יהאד למסור את דתו. כאשר שתי הקבוצות ראו את משפחת כופריו, הוא הוכה בצבעי הייסורים עד שנפטר מדתו, והראיה לכפירתו היא דריכתו על שמו של האל הכל יכול . איש אחר בא ואמר : כאילו רמסתי את פניו של הנביא, תפילת ה 'ושלום עליו ברגליים. אבן סירין אמר לו : ~ קצת אתמול ופחד ממך ברגל שלך?~ הוא אמר שכן . הוא אמר, תוריד את זה . אז הוא הסיר את זה, ונפל ממנו דירה, שעליו שם אלוהים ושם שליח האל ….