…מערה אם אתה רואה מערה בחלומותיך, הדבר מעיד על חברות לא שלמה וחולפת . המעבר משפע נוח ופשוט יהפוך את העוני הצעקני לבלתי נסבל . אם חלמת לראות מערה נפתחת לאור ירח מוזר לפניך, תיתקל בבלבול, וההתקדמות תהיה מפוקפקת וחשדנית בגלל אירועים שליליים . העבודה והבריאות מאוימים . אם אתה נמצא במערה, זה מנבא שינוי . האתרון שלך עשוי לנתק אותך . אם ילדה הולכת במערה עם המאהב או החבר שלה, המשמעות היא שהיא תתאהב בנבלה ותסבול מאובדן חברים נאמנים ….

…הצעיף עייף בחלום, ואם הוא לא היה רואה שהוא מוריד את הסוליה והלך יחף, אז היה זוכה באפוטרופסות . ונאמר : אלבפה הולכת נטולת דאגות . ונאמר : גירושיה או מותה של האישה, ומי שראה שהוא נסע יחף, יהיה בחובות שהוא אינו מסוגל למלא . ומי שרואה שהוא הולך בסוליה אחת, הוא עוזב את בן זוגו ….

…משרד למשכנתאות אם תיכנסו למשרד משכנתאות בחלום שלכם, תחוו צער ואובדן בעסק שלכם . אם אתה מהמר על דברים, זה מנבא בעיות ומריבות עם האישה או האהוב, וזה עשוי להיות ירידה בסביבת העבודה שלך . אם אישה הולכת למשרד למשכנתאות, זה מנבא שהיא אישה פזיזה ופזיזה ותצטער על אובדן חבר . אם אתה מחזיר משהו שהושכן, זה מנבא שתחזור לתהילתך הקודמת ולמצבך האבוד . אם חלמתם לראות משרד משכנתאות, תמעיטו באמון שהופקד בידיכם, ותוכלו לסכן את המוניטין שלכם באיזו טיפשות והתנהגות פזיזה ….

…שכרות המוות באה 69 – נערה שפחה של מוסה אל-האדי, הוא אהב אותה מאוד, ואילו יום אחד היא שרה אותו כרעיון של היעדרותו ממנה ושינוי הצבע שלו, ואז כמה הנוכחים שאלו אותו : מה זה, הו מפקד הנאמנים? הוא אמר : לקחתי את הרעיון שאני מת, ואחי אהרון ישתלט על הח'ליפות אחרי ויתחתן עם המשרתת הזו ( הוא הלך ), אז המשתתפים פדו אותו והתפללו עליו לחיים ארוכים . ואז זימן את אחיו אהרון וסיפר לו מה קרה פוז 'רשיד, זה האמונה של פשטפאח האדי שהגירושין הקשים והמצאת הפה חאג' הולכת יחפה לא מתחתנים איתה, נשבעו לו והסדר מתמשך גם ווהפאט אותו, זה לא היה רק ​​פחות מחודשיים עד הוא מת, ואז נאומיה ראשיד אמר : כמה בלואמט שאתה ואני נשבענו את זה? הוא אמר : אני מכפר עלי ועלייך, אז הוא התחתן איתה והיה לי הון גדול איתו, כדי שהיא ישנה בחיקו, כדי שלא יזוז מחשש שהוא יפריע לה . אז בזמן שהיא ישנה בלילה מנומנם, כפי שהיא הבחינה בבהלה, בוכה, אז הוא אמר לה : מה עניינך? היא אמרה : הו מפקד הנאמנים, ראיתי את האדי הזה בחלומי כשהוא אומר : הפרתי את בריתי לאחר שלא התקרבת לתושבי בתי העלמין ושכחת אותי וסוטה באמונתך. לפני הבוקר הפכתי למקום אליו נסעתי לסער, אז אל-רשיד אמר לה : חלומות צנרת . היא אמרה : לא, מאת אלוהים, מפקד נאמנים, כשכתבתי את הפסוקים האלה בליבי . היא עדיין רעדה והכה עד שמתה לפני הבוקר ….

…ואם הוא רואה עצמות עם זה, וגופתו הולכת וגדולה מגופם של אנשים, אז זה מעיד על מותו, ובאשר לסליחה, זה ראוי לשבח מכיוון שזו עבודה של צדק וטיפוח ….

…זה בחלום אי ציות ואי צדק . ומי שרואה שהוא נשחט, יבקש מקלט באלוהים הכל יכול . ומי שרואה עם שנהרג, זו עדות טובה לשלמות הדברים של הרואה . ומי שרואה בשנתו שהוא שחט אדם אחר, או שאדם אחר שוחט אותו, הדבר מעיד שגם הדברים מושלמים . ומי שרואה מישהו ששוחט על ידי שוחט, אז הטבח יקבל טוב מהשוחט, ואם הוא נכלא הוא יקבל באופן מוחלט, ואם הוא חושש שהוא ישיג את ביטחוננו, ואם הוא דיבוק, הוא יהיה משוחרר, או שאסור נגאל, או נסיך, אז הוא יתווסף במדינתו . ומי שרואה שהוא שוחט אדם, אז הוא מדכא אותו, כמו גם כל מה שאסור לשחוט אותו, כי העושה עוול הוא מושא לכך . ומי ששוחט כמה מהמהרמות שלו, הוא מזניח את ייעודו וקוטע אותו, ואם עבד נשחט בחלום, הוא ישוחרר . ומי שהיה במצוקה וראה שנשחט, חרדתו תשוחרר . שחיטה היא נישואין, כך שמי ששוחט עדויות על נשים כמו יונים וכבשים יתחתן . ומי ששוחט משהו מגבו, הוא יביא אותו במעבר האחורי . ומי שרואה אדם שחוט שלא יודע מי שחט אותו הוא אדם שהמציא כפירה, או העיד עדות כוזבת על צווארו . לגבי מי ששחט את אביו ואמו, עליו למנוע אותו . אם הוא ראה . הוא שחט ילד צעיר שצלה, והברביקיו לא בושל, כי העוול בכך הוא לאביו ואמו . ואם אדם רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של האדם שחולם, אז הסולטאן מדכא את האדם, ומבקש ממנו מה הוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הטענה הזו . ואם ראשו של הנשחט אצלו, הוא יילקח איתו ולא ייקנס, והקנס הוא על מי שביצע אותו, אך הוא מעניק לו נטל הזוי . ומי שרואה שנשחט אדם או עם נשחט, הוא הוזה ויש לו גחמות וחידושים . מי שרואה שהוא שוחט את עצמו, אז אשתו ממנו אסורה . אם דם השחיטה יוצא, הרי זה עוול ואי ציות, ואם לא יוצא דם אז מדובר בזוגיות ובכבוד ….

…נדיר שהוא סיפר שמלך ראה קבוצה שנכנסה אליו עם מה שהוא מפחיד ורוצה לעצור אותו, אז הוא התעורר ( נבהל ולא סיפר לאף אחד את חזונותיו, ומלך עמיתו היה בתוך מקום, אז הוא עשה את מה שראה לעצמו, כך שהוא ידע שמה שהוא ראה יצא במקבילו, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה וידע לעשות את זה, אז הוא אמר לו את העניין כמו שאמרתי ….

…לגבי נגעי היד : הנגע ביד מעיד על מצוקת האחים . על אצבעותיה היא מצביעה על ילדי האחווה . ומי שרואה שאין לו ידיים, הוא יבקש את מה שהוא לא יגיע אליו . ומי שרואה את זה כאילו הוא לוחץ יד לגבר מוסלמי ומוריד את ידו, הוא משלם לו אמון ולא משלם את זה . ומי שרואה כאילו זכותו עדיין מנותקת, הרי הוא איש קללות, וכל מי שרואה כאילו זכותו מנותקת ומונחת לפניו, הוא יפגע בכסף מהכנסותיו . היעדר יד הוא אינדיקציה לחוסר כוח ועוזרים, ואולי חיתוך היד מעיד על עזיבת עבודה שנמצאת בקו . אם הוא רואה כאילו ידו מנותקת מכף היד, אז זה לא יקרה לו, ואם היא נחתכת מהמפרק, זה משפיע על עוול שליט, ואם היא נחתכה מהזרוע העליונה נעלם, אחיו נפטר, אם היה לו אח . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אנו נחזק את זרועך עם אחיך .~ אם אין לו אח או מישהו שייקח את מקומו, אז הכסף שלו מצטמצם, ואם הוא רואה שמושל כורת את כפות ידיו ורגליו של צאן, אז הוא לוקח את כספם ומקלקל את הרווחים והפנסיה שלהם . אבן סירין נשאל על אדם שראה כאילו ידו נחתכה, והוא אמר : זה אדם שעושה עבודה ופונה אליו למישהו אחר . כנגר הוא עבר לעבודה אחרת . איש אחר בא אליו ואמר : ראיתי אדם חתוך את ידיו ורגליו, ואחר נצלב : הוא אמר : אם אתה מאמין לחזון שלך, הסר את הנסיך הזה ואת האפוטרופוס של מישהו אחר . אז הוא בודד מימיו את בן חכם מדרק ואת האפוטרופוס של ג'ראח בן עבדאללה . אם ראה כאילו שליט קבע את שבועתו, הוא נשא בכוח שבועת שווא . אם הוא רואה כאילו ניתק את שמאלו, זהו מוות של אח או אחות, הפרעת האינטימיות בינו לבינם, או כריתת רחם, הפרדת בן זוג או גירושין אישה . אם הוא ראה שידו נחתכה בפתח הסולטאן, אז המלך עזב את ידו . באשר לקיצור היד, זוהי אינדיקציה לפספס את הכוונה ולא להיות מסוגלים לעשות את הכוונה, והסוכנים והאחים נכשלים בכך . אבן סירין נשאל על אדם שראה כי ימינו ארוכה משמאלו, והוא אמר : זה אדם שעושה חסד ומגיע לרחם . ומי שראה שהוא קצר אמות ואמות, חזונותיו הראו שהוא גנב, בוגד או מדכא . אם הוא רואה את זרועותיו וזרועותיו ארוכות ממה שהיו, הרי שהוא נוכל אמיץ ונדיב . באשר לשיתוק הידיים ומפרקיהם, מי שרואה כאילו ידיו משותקות, הוא אשם בחטא חמור . אם הוא רואה את שבועתו משותקת, הוא מכה בחף מפשע ומדכא חלש . אם ראה כי ידו השמאלית נכה, אחיו או אחותו מתו, ואם אגודלו התייבש, אביו נפטר, ואם אצבעו המורה התייבשה, אחותו מתה, ואם מותניו התייבשה, אחיו נפטר . ואם הטבעת התייבשה, הוא הכה את בתו . ואם הזרת התייבש, הוא נפצע מאמו ומשפחתו . אם הוא רואה עיוות מאחורי ידו, הוא נמנע מחטאים . ונאמר שהוא זוכה לחטא גדול, עליו יעניש אותו אלוהים . ומי שיראה את ידיו ורגליו מנותקות מחוסר הסכמה, אז הוא יגביר את השחיתות או ייצא מהסמכות . כי הקב~ה אמר : ~ השכר עבור אלה שנלחמים באלוהים ושליחו הוא השכר ~ הפסוק . ונאמר כי כל מי שראה את שבועתו נגדע, אז הוא גנב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ אז כרתו את ידיהם .~ אדם ראה כאילו ידו מנותקת, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אח, חבר או בן זוג מנותק ממנו, אז אמר לו שחבר שלו נפטר . אדם ראה כי ידוע נחתך על ידי אדם ידוע, ולכן אמר : אתה תקבל חמשת אלפים דירהם על ידו אם אתה מוסתר, אחרת תסיים במשהו לא בסדר על ידו ….

…באשר למעוט והטיל, הם מציינים דיבה ושקר . אם הוא רואה בכך שהוא משליך אותם לעבר אחד ממעוז הכופרים המתכוון לפתוח אותו, אז הוא קורא לעם לעשות טוב . אבן המעוט היא שליח עם אכזריות . ומי שיראה שהוא זורק אבן ממקום גבוה, ישיג בה נחלה ושכן . והסלעים שנמצאים על ההר או בקרקעיתו אינם מלבד גברים שליבם קשה בדת . אם הוא ראה שהוא מרים אבן כדי לחוות כוח . זה נלחם בגיבור קשוח מסוים . אם הצעיף שלו היה לעתים קרובות איתו, ואם הוא לא היה מסוגל, הוא הובס . אדם ראה את אבו בנאט וזו הייתה מחבת כאילו סלע נכנס לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, והוא אמר : ילד קשוח לב נולד לך . הוא הציע שהוא בעלה של בתו, איש מושחת . אדם ראה כאילו חלוק נחל באוזנו, אז הוא טלטל אותו בבהלה, ויצא, אז הוא סיפר את חזונו לאבן סירין, והוא אמר : זה אדם שיושב בעם החדשנות, ו הוא שמע מילה אכזרית שעלתה באוזנו . ומי שרואה שהוא זורק אדם עם אבן עם רוגטקה, הקשת קורא למטרה בעניין של אמת באכזריות הלב . ונאמר כי מי שראה זאת כאילו נשים יידו עליו אבנים, שהן עמלות בקסם ….

…אבטיח : זו מחלה, ונאמר שהוא אחות, ונאמר שהפציעה שלו היא זיהום שממנו הם לא נספרים . ונאמר כי ירוק הוא גולמי ממנו שלא הבשיל, בריאות הגוף . ומי שרואה את זה כאילו הושיט את ידו לשמים וצרך אבטיח, הוא יבקש רכוש ויקבל אותו במהירות . מסופר שאדם ראה כאילו זרק אבטיח לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, ואמר לו : אחד ממשפחתך נפטר עם כל אבטיח . זה היה כך . והאבטיח הירוק ההודי, אדם כבד נשמה, קר בעיני אנשים . לגבי המלפפון : נאמר שהוא מעיד על הריונה של אישה שיש לה חזון, ונאמר שהוא לא מוצא חן בעיניו, כמו קטניות ועדשים . באשר לדלעת, שהיא הדלעת, העץ שלה הוא אדם מלומד או רופא שקרוב לאנשים מבורכים . אמרו שהיא אדם עני . דלעת חולה תבריא . ומי שרואה כאילו הוא אכל אותו מבושל, הוא יגלה שהוא סטה או שינן ככל שאכל ממנו, או שהוא אוסף דבר מפוזר, שרצוי מבושל בחלום : דלעת, בשר וביצים . אם היה רואה שהוא אוכל דלעת גולמית, הוא היה מסתכסך עם אדם, והוא היה נבהל מהג'ין . גוון גוון הדלעת אנאס לאחר השממה והפיוס לאחר הסכסוך . ומי שרואה כאילו בחר דלעת אבטיח, הוא יירפא ממחלה, עקב רפואה או תחנון, והסיפור המקורי של יוסף עליו השלום ….

…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…

…הראם : הוא האיש הענק בלתי-חדיר, כמו הסולטאן, האימאם, האמיר, מפקד הצבא ומי שפיקד על החיילים . ומציין את המואזין ואת הרועה . האילם הנועז הוא העבד או הסריס על כך שלא הוקרן, מכיוון שכוחו הוא כמו קרניו, והנועז יותר מעיד גם על הבודד שנשדד מסמכותו, ועל רשלנות זרועותיו ותומכיו . מי ששוחט איל שאינו יודע מדוע שחט אותו הוא אדם שינצח עליו, או שהוא יעיד על כך באמת, אם שחיטתו היא על פי הסונה ועל הקיבלה, ואלוהים אדירים הזכיר שחיטה, ואם אחרת הוא הרג אדם או עשה עוול לו או עינה אותו . אם הוא נשחט לבשר, פירושו מבוסס על מה שהוזכר קודם לכן לגבי גמלים ופרות . ואם הוא נשחט בגין סגפנות, יחזור בתשובה אם היה אשם, ואם היה חוב, שילם את חובו וקיים את נדרו והתקרב לאלוהים בצייתנות, אלא אם כן הוא פחד להיהרג, להיאסר, חולה, או כלוא, כי הוא ניצל כי אלוהים אדירים הציל את יצחק, עליו השלום, והשבח היפה בא אליו ולאביו והוא שמר עליו כשנה וליטורגיה, וזה קרוב ליום שיפוט . ומי ששוחט איל והיה במלחמה, יהיו לו אויבים גדולים . ואילים שנשחטו במקום, אנשים הרגו . מי שקנה ​​איל, איש מכובד היה זקוק לו, והוא יינצל ממחלה או הרס בגלל זה . ומי שרואה איל שהוא חוזר בתשובה, משהו שהוא שונא יכה אותו מאויבו, ואם יבוא, הוא ייפגע או יעלב מקרבם . וקרן האיל נלקחה אסורה, והצמר שלה היה פגיעה בכסף מאדם מכובד, והוא לקח את אפוטרופסותו על כמה מהאצילים וירש את כספו או התחתן איתו עם בתו, כי האלה היא אחרי איל . ולקיחתו בבטנו של איל היא השתלטותו על אוצרו של אדם מכובד, אשר המיועד לו איל זה . ומי שיישא איל על גבו, הוא יקבל את אספקתו של איש ישר . ומי שראה איל תומך בנרתיק של אישה, היא הייתה לוקחת את שיער הנרתיק שלה עם צלף . והנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: ~ ראיתי כאילו אני איל של איל, אז החלטתי להרוג איל של עם . ראיתי כאילו החרב שלי פוצצה את זה נשבר, אז החלטתי שזה הורג אדם מהשבט שלי . ” הוא הרג את חמזה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . ושליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הרג את טלהא, הבעלים של חטיבת הפוליתאיסטים . ומי שמפשיט איל, מבדיל בין אדם גדול . ומי שכרע עליו, הוא יכול . שומן האילים והכבשים, חלבם, קליפתם וצמרם הוא הכסף והטוב ביותר מאלה שהכו אותו . ומי שניתן לו קרבן יקרה לבן ברוך . ומי שרואה שהוא נלחם באיל, הוא רב עם אדם ענק, כך שמי שמביס אותם יהיה המנצח, כי הם שני סוגים שונים . באשר לשני הסוגים המסכימים, כמו שני הגברים, אם הם מתקוטטים בחלום, אז המובס מנצח . ומי שרוכב על כבש כלשהו יהפוך לפורה, וכך גם מי שאוכל בשר מבושל . ומי שרואה בביתו שחוט טלה, יש אדם שמת, כמו גם בן הבהמה, ואכילת בשר גולמי היא נוגדת, ובשר משמין עדיף על שחיטתו . וראה אדם כאילו הפך לאיל העולה על עץ עם עמים ועלים רבים, אז הוא חתך אותו במעבר, ואמר : תזכה להנהגה וזיכרון בצל אדם מכובד שיש לו כסף חשבון, ואולי שרתת מלך מלכים . לכן, המאמין באלוהים השתמש בזה ….

…טורבנים : כתרי הערבים וללבוש אותם מראה נשיאות, כוחו של אדם וכתרו ומנדט . אם הוא רואה כאילו סובב את הטורבן בראשו בלילה, הוא נוסע בזיכרון והדר . ואם ראה כי הטורבן שלו יצר קשר עם אחר, הוא הגדיל את סמכותו . וטורבן הגלישה מעיד על מנהיגות ושחיתות של דת וכסף אסור, וכותנה וצמר הם בעיקר בסלאח אלדין ובעולם, ומבושה ייסורי העושר . הצבעים שלה מתרוצצים כמו שאר השמלות . יצחק עליו השלום ראה כאילו הוסר הטורבן שלו אז הוא שם לב, והגיעה אליו אזהרה לקחת ממנו את אשתו ואז הוא ראה שהטורבן שלו הוחזר אליו, אז הסביר שהיא חוזרת אליו . אבו מוסלמי אל-ח'וראסאני ראה כי שליח האל, עליו תפילת האל ושלום עליו, הפיץ אותו עם טורבן אדום, וסובב אותו על ראשו עשרים ושניים קילו, אז הוא סיפר על חזונותיו במעבר חצייה ואמר : עשרים ושניים שנה עקבו אחר המנדט של בגי, וזה היה כך ….

…שינה היא נגד תפיסה, וראייה היא תפיסה, אז איך זה פוגש שינה? האימאם אל-אספרי אמר : אם השינה כללית, אין מודעות, שינה או ראייה, ואם הצגת השינה נעשית על ידי נשמה כלשהי, אז תפיסת החלום או החזון מבוצעות על ידי אחרים . לכן, החלום או החזון מתרחשים כאשר ישנים קלים . זה עולה בקנה אחד עם הרפואה המודרנית המחלקת את השינה למעלות ובמעלות הראשונות חלומות, חלומות, רגיעה ואחסון מידע מתרחשים במעבר מזיכרון קצר לזיכרון ארוך, ואם אדם מתעורר בו, הוא פעיל . ראה / עלי כמאל [93 97 ד / חייל אנואר [306 343]. נאמר גם בתשובה לשאלה הקודמת : כשם שההבנה אינה אחידה ויש לה אנשים משלה, סיבות, עכבות ועכבות, כך גם תפיסה ושינה, לכל אחד מהם יש אנשים שונים. רבים ומעטים, כוח וחולשה . נוכחות קבוצה לאחת מהן לא אומרת שכל שאר האנשים נעדרים מהאדם. חלק מהאנשים האלה עשויים להיפגש עם האחר. דווח כי כאשר הגיעו המלאכים אל הנביא [ שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ] חלקם אמרו שהוא נרדם, ואחרים אמרו שהעין ישנה והלב ער ….

…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…תירס : שבחים טובים . מי ורדים הם כסף ושבחים לטוב ולגוף בריא . והתאדות, טוב עם אנשים . שומנים הם כולם דאגות, למעט כספית, כי זו מחמאה טובה . שמן הוא ברכה אם אוכלים אותו, שותים אותו או משחים אותו בו, כי זה מהעץ המבורך . וראה כמה מלכים כאילו נשמה רוחות במדינה מעשנת ללא אש, וראה זרעים נזרעים על האדמה, וראה שלושה זרים על ראשו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : יש לך שלוש שנים, או שלושים שנה, והצמחים והפירות יש בשפע בזמנך, ושתי הרוחות בשפע . זה היה כך ….

…כמה מלכים צודק האדיר, ואת שראה איש נבזות המלך הצדיק הזה, לורד שלו הפנים על פי הטבעת שלו, והוא עצר וכיבה את ידיו ואת רגליו, ושמעתי תאליה לקרוא : ~ האם אתה לא ראית איך שלך לורד עשה Aad . אירם העמודים . ~ הוא סיפר על חזונו במעבר, והוא אמר : המלך ימות, בדיוק כמו שמשפחתך תחזור . לאחר עשרים יום נעלמו רכושו וכספו, ואלוהים אלוהים השמיד אותו, ואנשים חדלו מרועתו ….

…אם הוא ראה את הירח נעלם, העניין שהוא ביקש מטוב או מרע עבר ונפטר . אם הוא רואה זאת, העניין בתחילתו . ומי שיראה את הירח המלא זורח במקומו בשמים, שר המלך יועיל לאנשי המקום ההוא . ומי שיסתכל על הירח ויראה בו דוגמא לפניו, הוא ימות . ומי שיראה את זה כאילו הוא נצמד לירח, הוא יקבל את הסולטאן היטב . ומי שרואה כאילו הירח כהה יותר והמבקש מלך, צאנו יפגע בו ויכחיש את פקודתו . ומי שרואה את הירח הופך לשמש, כי המחפש ייפגע בטוב, בכבוד ובכסף מצד אמו או אשתו . מי שרואה את הירח מסכים עם הירח, והוא מציין את המטיילים, הנווט והאסטרולוג בגלל הלחות והתנועה שלו, ומכיוון שהאסטרולוג יודע מה הירח צריך . נאמר כי אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ראה בחלום כאילו ירח עלה מהארץ לשמים עם שני גדילים, ולכן הוא אמר זאת לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, והוא אמר : זה בן הדוד שלך, הוא מתכוון לעצמו בשבילו את מיטב התפילה ואת הברכות הטובות ביותר . ומסופר שאישה הגיעה לאבן סירין בזמן שהוא מוזן, ואמרה : ראיתי כאילו הירח נכנס לנברשות, וקורא קורא לבוא אבן סירין, אז ספר לו את החזון שלך . ואז תפס את ידו מהאוכל ואמר לה : אוי לך, איך ראית? ואז היא חזרה אליו, והוא הפך את צבעו, והוא קם בזמן שלקח את הבטן, ואחותו אמרה מאליק? ואז הוא אמר, טענתי שאני מת לשבעה ימים, אז הוא מת בשביעי . ואדם ראה כאילו הביט בשמים והביט בירח, אך הוא לא ראה אותו, והוא הביט על האדמה וראה שהירח דעך . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם האדם שהיה לו חזון זה היה אדם, אז היה לו כימיה וזהב, כך שכספו יאבד, ואם הוא היה עני, הוא ייפול לחורבן . ואם אישה תראה זאת, בעלה ייהרג . ובא אבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הירח נמצא בביתנו . הוא אמר : הסולטאן יורד במצרים שלך . והסתר הירח בהינומה עובר במהלך השמש . סהר : מציין גם את המלך, השבוי, המנהיג, הפרזנטור והיילוד המגיח מהרחם שמתחיל בצרחות ובחדשות הדחופות, הכיבוש הבא מהצד ממנו הגיח, והמורד והחוץ אם הוא עולה מחוץ למקומו, או שיש חושך איתו, וגשם עם דם או מרזבים שזורמים בלי גשם . ועם כניסתם של הנעדרים, ועם עליית המואזין מעל המינרט, צמצמו 262 הכותבים את אנשיהם, ואם זו כלה אז הכוכבים הם נשותיה . מי שרואה שני ירחים נלחמים בשמיים עם כל אחד מהם מככב, זה הבדל או מלחמה בין שני מלכים או שני שרים או שני גדולים גדולים, והנעדר מהם מובס, זה מעיד על ידי הצד שלו אופק ומקומו בשמיים, כך הוא נוסף למלך המלך ההוא עלי אדמות . כמו כן, אם הוא רואה שני כוכבי לכת נלחמים בכוכבים שעוקבים אחר כל אחד מהם . אם אין איתם כוכבים, והוא רואה את זה באופיו או בביתו, ויש לו שתי נשים או בני זוג, ההבדל ביניהם הוא בלשון או ביד . ואם אישה או שפחה רואים זאת, או אם הוא רואה אותם נלחמים מעל ראשו או נופל, הבעל או האדון נלחמים עליהם גם עם אחיו או עם איש מכובד מסוגו . זה עשוי להצביע אצל המשרת על מריבה המתרחשת בין מוכרו לקונה שלו, וזה עשוי להצביע באישה על רוע המתרחש בין שני בניה או בין שתי בנותיה או בין אביה לבעלה, או בין בעלה ובנה…

…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אשתו על פי הרגלו, אז הוא מחבר אותה עם צדקה וטוב, ואם יחסיו איתה הם במעבר האחורי אז הוא מבקש סדר שכרוך בכפירה ואין לו תוצאה בדרישתו והוא אינו שמרן עם הסונה ….

…דירהם : דירהם של סוס הוא דת, ידע והגשמה של צורך או תפילה, והטהור הוא המינימום של החזון איש ויחסו בכל יום ראשון לנאמנות והישרדות הרווחים והאמון . אל-סאהח ובלבולו על אדם ששומע את דברי האמת . ומספרם הוא מספר פעולות הצדק מפני שכתוב עליו אין אל אלא אלוהים ומוחמד הוא שליח האל, והמעשים לא הושלמו ללא זכרו של אלוהים אדירים . אם אדם יראה זאת, אז עניין הדת והעולם יתגשם עבורו. אם הוא רואה איתו פרק רחב ויפה, אז זו דת, ואם הוא אחד מילדי העולם הזה הוא יקבל עולם רחב ופרנסה טובה . ואם אישה בהריון ילדה ילד טוב . והדירהם הרבים אם נגרם עליו עדות הוא הרבה יותר טוב משמחה והנאה, ואם הוא רואה שיש לו דרהם טוב ובריא על האדם, אז יש לו תעודה נכונה, ואם הוא מבקש ממנו את זה, ואז הוא מבקש ממנו עדות, ולכן חזרתו היא עדות של אמת ובריאות. ובכן, הוא מייעץ לאנשים בורים ולא מקבל אותו . הדירמות המנופחות הן הונאה, שקרים, מחלוקת ובגידה בחיים, או ביצוע חטאים גדולים בהם אין כיתוב במילים שאינן מכילות אדיקות . ואשר נחקק על ידי צור, כפירה בדת ובחוסר מוסריות, והיריבות המופסקת אינה פוסקת, ונאמר שהמאמר מנותק . לקחת את זה טוב יותר מאשר לשלם את זה כי הם שילמו את זה. אם הוא גונב דירהם ונותן אותו בצדקה, אז הוא מספר את מה שהוא לא יכול לשמוע . אם הוא רואה עשרה דרהם איתו, אז חמש הופכת למחסור בכסף שלו, ואם הוא רואה חמש, זה הופך לעשר, ומכפיל את כספו . חלקם אמרו כי הדראמות שבחזון הם עדות לרוע, וכל מה שנחתם עם המסילה, והנאמר כי הדירמות מצביעות על דברים תכופים של דברים אצילים, ועל הדירהם נאמר מילים וטיעונים אם הם בולטים, אם נותנים את החולות בצרור או שקית, הם הופקדו בסתר . אולי דירהם אחד היה ילד, והכסף היה רע וקשה, ודהרם הסוסים היה מילים טובות, והדירהם הרעים היו מילים רעות. נאמר שאיש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש לי שני דינרים, אז ביקשתי אותם והוא אמר : תראה, איבדתי משהו מהספרים שלך . הוא אמר, והסתכלתי אם איבדתי שני ויכוחים . ומסופר שאדם בא אל הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בעשרים וארבעה דינרים, שנספרו לכולם, ומצאתי רק ארבעה מתוך אותם . הוא אמר : אתה מתפלל לבד ומתגעגע לקהילות . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו פגעתי בדרהם כקסראוי, אז הוא אמר : אתה תשיג טוב, אבל הוא לא נגע בזה עד שהוא נהנה ממנו . ואז בא אחר ואמר : ראיתי כאילו ירהתי בדרהם ערבי . הוא אמר לו שאתה מכה . אז הוכח לו שהוא פגע במאה קשר . נאמר לאבן סירין איך אתה יודע את זה? הוא אמר : לקאסראווי יש מלך וכתר, ועל הערבי להכות בדרהם הזה . ועוד בא ואמר : ראיתי כאילו אני מכה בדרהאם . הוא אמר, אתה מרגיש? הוא אמר שכן . והוא ראה אדם כאילו הניח דירהם מתחת לרגלו, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה . הוא אמר, ~ אתה – אתה תפנה מחובות .~ איש החזון היה מבועת ונעמד, והוא התכוון לג'יהאד למסור את דתו. כאשר שתי הקבוצות ראו את משפחת כופריו, הוא הוכה בצבעי הייסורים עד שנפטר מדתו, והראיה לכפירתו היא דריכתו על שמו של האל הכל יכול . איש אחר בא ואמר : כאילו רמסתי את פניו של הנביא, תפילת ה 'ושלום עליו ברגליים. אבן סירין אמר לו : ~ קצת אתמול ופחד ממך ברגל שלך?~ הוא אמר שכן . הוא אמר, תוריד את זה . אז הוא הסיר את זה, ונפל ממנו דירה, שעליו שם אלוהים ושם שליח האל ….

…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….

…שימושיות בהסבר הקריינות והבעת החזון. חלקם אמרו שמותר בכל עת וחוזר מהזריחה לזמן המרידיאן, וחלקם אמרו כי אין זה מותר ללא השמש, וחלקם אמרו מעליית השמש לתועלת שלא צריך לחתוך את החזון אלא במעבר חובה וזה חובה למי שלא מכיר ידע הביטוי הוא שאף אחד לא מבטא חזון, ואז הוא חוטא לזה כי זה כמו פתווה ולמעשה זה ערך יֶדַע. מה שמוזכר בחדית 'הוא המשמעות שאם אדם לא יודע את התשובה ושותק על כך, הוא יזכה לתגמול ….

…תפקיד : התפקיד, זה תפקיד שמוביל, מה זה נפל מההריסה או מצמצום או יכולת או טוב או רע, אז הוא חזר למשפחתה ובראשה ולתושביה . הקירות הם גברים והתקרות הן נשים, כי גברים הם מגיני הנשים, כי הם מעליהם, ודוחפים אותם לגרוע מכולם, אז הם כמו כוח, אז מה שאישר את משמעותו, הוא חזר אותו ועבד על זה . ביתו של האיש מציין את גופו, את חלוקתו ואת עצמו, מכיוון שהוא יודע זאת ומכיר אותו. זהו תפארתו, זיכרונו, שמו ומעיל משפחתו, וזה עשוי להצביע על כספו בו הוא נמצא בכושר, ואולי זה מעיד על לבושו לכניסתו אליו, ואם היה זה גופו, דלתה היו פניו, ואם הייתה זו אשתו, זו הייתה דלתה הקלה שלו, ואם זה עולמו וכספו, אז הדלת שלה הייתה הדלת שהוא גרם ומזונותיו, ואם זה הבגד שלו, אז זה הדלת הייתה הצווארון שלו . אם הדלת לבד, היא עשויה להתייחס לראש הבית, והפרט שנפתח ונסגר, והפרט האחר עשוי להתייחס אליו לאשתו החובקת אותה בלילה, ופונה ממנה בעת כניסה ויציאה במהלך היום, ובו מסכמים את הזכר ואת הנקבה בצורה ובסגר, זה שבו הסגר הוא הזכר, וזה שבתוכו הלולאה היא הנקבה, אשתו, כי המנעול מוכנס לתוך זיז הוא זכר, והצורה הכוללת אם הוא מתפרק היא כמו זוג, וזה עשוי להצביע על שני בניו של בעל הבית, זכר ונקבה, ושני האחים והשותפים בבעלות על הבית . באשר למשקוף הדלת וסיבוביה וכל מה שנכנס אליה בלשון, שהוא לאישה ולעובד, ולגבי רשימותיה, זה עשוי להצביע על ילדים זכרים או עבדים, אחים ומשרתים . באשר לרגליו וטבעת הדלת, הם מצביעים על רשות בעליו, גבותו ומשרתו, ומי שרואה דבר מכך, ירידה, התרחשות, עלייה או חידוש, זה רגיל לתוספת על ידי הגדלת הראיות והראיות לערנות . באשר לבית הלא ידוע מלבד הידוע, זהו משכנו של הבא, כי אלוהים אדירים קרא לזה בית ואמר : ~ והבית ההוא הוא הבא ~. כמו כן, אם ידוע שיש שם המציין את הבא, כגון משכנה של עוקבה או משכנו של שלום, אז מי שרואה את עצמו בו והיה חולה, מוביל אליו בשלום והוא חופשי מהפיתוי והרע. של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, זו בשורה משמחת עבורו, בהתאם להיקף עבודתו, מחאג 'או ג'יהאד או סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות על רקע אסון. הוא הוביל אליה, ולמען מי הוא הטיף חזון מוגבר וראיות ערניות, ואם ראה איתו בספרי חלומות שעליהם למד, אז הידע שלו הוביל אותו אליו . ואם יש בו מתפלל, אז הוא הגיע לתפילותיו, ואם היה לו סוסו וחרבו, הרי שמאבקו הגיע אליו, אז על המשמעות, ובאשר להתעוררות, הוא מסתכל במפורסמים ביותר במעשיה עם עצמו והכי קרוב בשנתו לשאר ציותו, אם הם היו רבים, הבשורה הטובה הייתה בחלום . לגבי מי שבנה בית שאינו ביתו במקום ידוע או לא ידוע, בדוק את מצבו, ואם הוא חולה או שיש לו אדם חולה, הרי זה קברו, ואם אין דבר מכך, אז זה עולם שמועיל לו אם הוא נמצא במקום ידוע, ואם הוא בנה אותו בחלב וחימר, זה היה מותר, ואם זה היה עשוי לבנים, טיח וסיד, זה היה אסור למען האש ש הדליק את עבודתו . ואם הוא בנה את הבית במקום לא ידוע ולא היה חולה, אם זה היה עם חלב אז זה מעשה טוב שהוא עושה למען הבאים, או שהוא עשה את זה . ואם הם בתמורה, אז הם מעשים ראויים למעצר שהוא מתחרט עליהם בהמשך, אלא אם כן הוא חוזר להרוס אותם בחלום, אז הוא חוזר בתשובה מהם, ובאשר לבית של מבנה לא ידוע, אדמה, מיקום ואינדיבידואלי משפחות על התפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, אז זה משכנו של הנולד. הכנסתו, אז הוא מת אם הוא לא יוצא מזה, ואם הוא נכנס ועוזב אותה, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא נכנס לבית חדש עם מתקנים שלמים והיה בין הבתים במיקום ידוע, אם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא מתעשר יותר, ואם הוא חרד שחרר אותו, ואם הוא היה ציית, הוא חזר בתשובה, ועל פי טובתה ויכולתה , אם הוא לא הכיר את בן-זוגה, אם היה לה בן-זוג, אז זה היה בעליה, ואם היא הייתה מוצקה, זה מותר, ואם היא הייתה מטויחת אז זה היה אסור . ויכולת הבית היא רוחב ונדיבותו של עולמו, צרותו, צרות עולמו ואומללותו, ונמצא שהוא מחדש את עבודתו, ומסדיר את דתו, ולגבי הידוקו, הוא דיוק ניהולו, ומטרתו היא אושרו, והבית עשוי מברזל לאורך החיים של בעליו ומדינתו . ומי יוצא מביתו כועס, הוא ייכלא, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~ והוא נעלם מהבית שלו בכעס .~ אם הוא רואה שנכנס לבית שכנו, הוא נכנס לסוד שלו . אם הוא אדם לא מוסרי, אז הוא נבגד על ידי אשתו ופרנסתו . בניית בית לפרישות היא אישה מוגבהת שהוא מתחתן איתה, וכל מי שרואה בית מרחוק משיג עולם רחוק, ואם הוא נכנס אליו מבניין ובוץ ולא היה נפרד מהבתים והבתים, אז זה עולם שקורה לה . ומי שרואה שהוא עוזב את הבניינים, מדוכא או משתנה, אז הוא עוזב את עולמו או את מה שיש ברשותו על פי היקף המצוין על ידי פני יציאתו . מסופר שאיש תושבי תימן הגיע למעבר ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בבית ישן שלי וזה הרס אותי . הוא אמר : אתה מוצא ירושה, ועד מהרה קרוב משפחה נפטר וירש ששת אלפים דירהם . ואחר ראה כאילו הוא יושב על גג בית צלוחיות, והוא נפל ממנו עירום, אז סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אשה מבית המלך יפה, אבל היא מתה מוקדם יותר, וזה היה כך . בתי הבית הם נשות בעליו, הסגנונות והסמרטוטים הם גברים, מרפסות הבית הן כבוד העולם וההנהגה, ואוצרו הוא האפוטרופוס על כספו מאנשי ביתו. , בריאותו נמצאת בעיצומה של מדינה עולמית, פני השטח שלה הוא שמו, גובהו, ובית האימאם אל עדל הוא פער מחורי המוסלמים, והריסת בית המלך המחוזק היא חוסר סמכותו . העובדה שהאיש היה על גג לא ידוע השיגה מעלית וביקשה את עזרתו של אדם בכיר, והוא ביקש עזרה . הנוצרים אמרו: ~מי שראה את זה כאילו הוא גורף את ביתו, הוא היה מוכה בצער או מת פתאום, ונאמר כי טאטוא הבית הולך להיעלם, ואלוהים יודע מה נכון ….

…הצוואר : מזכירות וומודה, וגידול החובות והגדלת ביצועי המזכירות, וירידה שלמות בביצועי המזכירות : המסור היה בשכונת הצוואר מוקף, זה לא תומך בכספו באומרו הקב~ה : ~ סאטוקון איזה בוקלואה יום התחייה . ~ אם הוא רואה שהכלב שלו התפוצץ בדם, הוא גוסס . אם האימאם רואה חספוס בצווארו, אז זה כוחו בצדק שלו, ודיכוי האויבים שלו, והקשחת הגב היא כוח על מה שאלוהים חיקה, וקומה טובה מעידה על מעוף ומעוף . השיער על הגב מעיד שיש לו כסף ויש לו כסף . וגילח את גב הביצועים של המזכירות ולבטל חובות . אם הוא רואה שאין לו שיער, הוא מציין את פשיטת הרגל שלו . ואדם ראה כאילו צווארו אינו ארוך ולא קצר, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה, אז הוא אמר : אם אתה בעל נימוסים רעים, האופי שלך טוב, ואם אתה אמיץ, האומץ שלך גובר, ו אם אתה בעל אופי גרוע אתה מכובד ….

…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…אל-רהא : הטחנה מציינת את פרנסתם של בעליו וחנותו, וכל מי שחי עמו או מי שמגיש אותו ומתקן את מזונו ומתחתן איתו מאשה ועבד . אולי זה הצביע על נסיעה לסיבוב שלה, ואולי זה הצביע על המגיפה והמלחמה כדי לרסק אותה . לעתים קרובות ערבים ומשוררים מבטאים זאת מהם, כך שמי שקונה רחמים מתחתן אם הוא רוואי, או בעלה או בנה של בתו, או קונה משרת לקיום יחסי מין או לשירות, או נוסע אם הוא מטייל, ואם הוא מסכן, הוא ירוויח ממה שמספיק, כי אל-ראחה זקוק לו רק למי יש מה לטחון בו . באשר למי שמקים טחנה בה יש לטחון אנשים על מים, ים או דברים אחרים, הוא פותח חנות או חנות אם אין לו חנות, ומייצר בה את פרנסתו אם לא היה מסוגל, או שהוא יושב למען אנשים בעזרת שליט שלטון, תועלת או אמון, ויש לו תחושה של העם . לגבי מי שלוקח את הקמח בידו, הוא יתחתן, יהיה לו נוח או יקיים יחסי מין, כי שתי האבנים הן כמו הזוג, והתפר הוא כמו הזכר והחלשים . ואם היא הייתה ללא מוט, אז יחסי מין היו אסורים, ושתי נשים עלולות להגעיל, ואם לא היה לו כלום מזה, אז אולי הוא מתווך את החוזה בין זוג או שניים מבני הזוג, או שהוא נוסע לחיפוש מזונות . באשר לפגעים הגדולים אם הם נראים באמצע העיר או במסגדים, אם זו מדינה של מלחמה, אז זו מלחמה, במיוחד אם היא טוחנת אש או סלע . אחרת, זו הייתה טחנה, במיוחד אם הקרקע הייתה שעורה פטורה, או מים, בוץ ובשר רזה . כמה מהם אמרו : אלרהא על המים, איש עם הרבה כסף שזורם על הידיים, מטפל בעניינים, ומי שחיפש בו מקלט, סבו הטוב ראה רוח מסתובבת, כמות טובה של קמח . וזרם המים שנכנס לאל-רחה מכיוון הנזכר . אולי זה היה אל-ראחה אם זה היה מסע . אם זה הולך בלי חיטה, אז זה מהומה, ואם זה הופך עקום, האוכל יהיה מבושל . שני גברים אכזריים הם שותפים שאף אחד אחר לא מוכן לתקן . מסופר שאדם ראה כאילו הוא מסתובב בלי מים, אז הוא סיפר את החזון שלו במעבר חצייה, והוא אמר : החיים שלך התקרבו . הרוח השאירה ויכוח שאינו שורד . ושברו של הרהא שונה בפירושו, חלקם מצביעים על הקלה של בעל הדאגות, וחלקם אמרו שהוא מעיד על מות בעליו . ומי שיראה אותו טוחן, יהיה לו יותר עבודה קשה של אחרים . אל-רחה מציין מלחמה, כי הערבים אומרים שיש מלחמה ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…בעלות הברית : מסופר כי אדם ראה בחלומו כאילו בעלות הברית צומחות על ברכיו, ואז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : זה עבור השותפים בעבודה רחבה של טוב וברכה, ובשביל את אלה שמתכננים את תקוותם, ולחולים את מותם, הוא הציג בפני החזון איש את כל זה . ואל-כידר : כל החיטה, השעורה, השומשום, הגורסה והבייגל מלבד הם איסלאם . ומי שרואה את זה כאילו הוא חותר למטע ירוק, הוא רודף אחרי יצירות של צדק וסגפנות ….