…טנור : במקום הסונה, אם זה הולך עם שיער ערווה, זה סימן לפות, ואם זה לא הולך עם שיער ערווה, זה עדות לרכיבה דתית ועצב הולך וגובר . באשר לרשלנות : מי שרואה בשנתו כאילו הוא רשלנות של מאמין, דתו מעוותת ומייאשת מאדם שמתחנן אליו, והוא יקבל השפלה . ומי שראה כאילו מישהו אחר מזלזל בו, והוא היה צעיר לא ידוע, הוא זכה באויבו . ואם שייח לא ידוע היה תחתיו, הוא היה עני, כי הוא היה סבו ….
חולם על הולך לכלא
(46 פירושים ומשמעויות של חלומות על הולך לכלא)…החזון של כל נערי האלוהים הוזכר – הקב~ה – באומרו : ( ונכנס איתו לכלא אחד הבנים, היא אמרה את שאר העידנים בתקופות שהראיתי לי ואמרתי שאני מביא מעל ראשי לחם אוכל את ציפור ממנו Nbina Ptooelh באמת אנו רואים אותך ממיטיבי לכת ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. ואז הוא אמר להם את הפירוש של כל אחד מהם, אז הוא אמר: ( הו חברי הכלא, באחד מכם, אדונו ישתה יין, והשני נשפך, ואתם אוכלים רפואה מראשו. ) סוראט יוסף, פסוק 36. יוסף עליו השלום התפרש כפי שנאמר לו . אחד מהם נצלב עד שאכלתי את הציפור מראשה , והשני עזב את הכלא ושירת את המלך . אבן ג'אריר ואל-חכים סיפרו על סמכותו של עבדאללה בן מסעוד – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאמר : ( הנערים שהגיעו ליוסף – יהי עליו ברכה ושלום – בחזון רק שיקרו, אז כאשר הוא התחיל את חזונותיהם, הם אמרו : שיחקנו ויוסף אמר : ( העניין בו חקרתם אותך ). המושל אמר : נכון בתנאי שני השייחים הסכים, סיכום זהוב , בן רבים, אמר :, כמו גם לפרש על ידי המוג'אהד ו עבדול רחמן בן זאיד בן אסלאם ואחרים , ועל החלום להיות סיכם Bbatal והוא צריך להתפרש Ptooelh ….
…הבטן מעידה על מישהו שישן איתו או משאיר אותו בחלום . ומעיד על כלא, קבר, סוד, בריאות, מחלה וחבר . ומי שסטה את בטנו בחלום, והחזיק בה, תועלתו ממנה מושעה, וסודו עלול להתגלות . או שהוא איבד את אשתו, ואם היא אישה בהריון, הריונה השתחרר ממנה, ואם משהו יופיע או ייצא ממעי, ישוחרר האסיר שלו . ואם יאבד את בטנו, ימות חברו, האפוטרופוס או השליט על כספו, ואולי היא תתנזר ותעבוד ותשאיר אוכל ושתיה . אם יצאה שריפה מבטנו, הדבר העיד על חזרתו בתשובה מאכילת כספי יתומים, ואם הוא היה מאלו שאוכלים מהכלים האסורים, הוא מעיד על הימנעותו מהם . ובטן הבטן עמק . אולי הבטן בפרשנות היא עדות למה שצוין ברגל החמולה והשבט . ואולי מצוין על ידי הבוננה . וכדי להיכנס לבטן, לנסוע או לכלא . ואם הוא רואה מוגלה או רתיחה בבטנו, זה מעיד שהוא נחשף למשהו שלא מותר לו לאכול או לשכב איתו . אם יש לו בטן טובה, או אם הוא גדל, הוא לא דוחה גוף שמצביע על ידע ומנהיגות . ואולי הבטן מצביעה על הנסתר בדת, על ההסתרה, השנאה והצביעות של לכאורה ותחתית הכסף והילד . אז מי שרואה שהבטן שלו הפכה קטנה, הכסף שלו או הבן שלו יהיו פחותים . ומי שיראה שיש בו גדול, כספו או בנו יגדלו . ומי שראה שבטנו ריקה, אז חסר לו הכסף או את בנו . ונאמר : הוא משוחרר מהבטן האסורה . הבטן עשויה להיות ספינת גבר, כך שמה שהוא ראה בתאונה בה הוא תאונה בספינה שלו . ומי שראה שהוא ברחם אמו, אז הוא היה במדינה אחרת, הוא חזר למקומו ולעיר הולדתו, ואם הוא היה חולה נקבר באדמה, ואם זה נכון, הוא נידון למאסר . והבטן מעידה על ביתו של האדם ועל חיות הבקר שלו, כבדו הוא בנו, ליבו הוא בנו, ריאת משרתו או בתו, כפו היא תיקו, וגרונו הוא חייו . ומי שראה שביתו נהרס והוא חולה בבטן מת . אם ראה שהוא התחיל לבנות או לתקן אותם, הוא יתאושש מצערו אם היה מסיים את הבנייה, אחרת הוא יישאר מימי חייו כמו מה שנותר מהמבנה . הבטן האנושית היא הספינה שלו, הראש שלו הוא הלב שלה, וגרונו הוא התורן, וצלעותיו הן הקירות שלה . ומי שראה את בטנו קרועה ומעיו זורמים, ספינתו נפגעה . ונאמר : עצם הבטן אכלה ריבית והליכה על הבטן תלויה בכסף ….
…ומי שרואה שהוא נכנס לשירותים, אז הוא ייפגע חרפה וכעס ככל שיהיה לו חם, ועונשו טוב אלא אם כן נשטף במים חמים, אז הוא יגביר את ייסוריו ועצבותו, וזה יכול להיות מצד הנשים, ואם המים קרים מעיד על בריחתו מכל רע, ואולי כניסה לשירותים מעידה על כניסה לכלא או רוע או מחלה, ובמידת רצונו החופשי ….
…השמש היא בחלום המלך הגדול ביותר, הח'ליף, האב או הנסיך . ומי שרואה שהוא הופך לשמש, הוא יוטל כמלך . ואם הוא מכה בשמש התלויה על ידי שרשרת של אפוטרופוס וצדק בה . ואם ישב בשמש ויתקרב אליה, אז ישיג מהמלך ברכה וכסף, וכוח ותמיכה, ואם יאיר על קרניו, יתברך בדגל המוזכר בשניים . אם הוא ראה אותה, ספיה מונירה והוא מושל שצבר כוח במנדט שלו, ואם היא קמה בביתו הוא התחתן, ואם אישה ראתה אותה, היא התחתנה, ואם הוא ראה אותה, סוחר היה מרוויח ב המסחר שלו . ואור השמש הוא גאוותו של המלך וצדקו . אם הוא ראה את השמש מכה בגובה הדיבור איתו את הח'ליף, כמו גם את הירח . ואם היה רואה את השמש זורחת על ראשו, אז היה מקבל עניין רציני, ואם הוא עולה על רגליו היה זוכה לטיפוח רב, ואם היה רואה שהוא עלה על בטנו, היה לו צרעת, ואם הוא מופיע על חזהו, הוא היה חולה . ומי שיראה שהשמש שקעה בזמן שהוא מאחוריה, הוא ימות . ואם הוא רואה את השמש בוערת ממנו, והכוכבים נשרפים סביבו, אז המלך יגרש את פמלייתו . אם הוא רואה שהשמש אדומה, הרי זו שחיתות בממלכתו, ואם הוא רואה שהיא מצהיבה הוא יחלה, ואם היא תשחיר, הוא ינצח . אם הוא רואה שהיא נעדרת, העניין שהוא מבקש עבר . בגידת השמש, זה מסגיר את המלך . ואם השמש תרד על הארץ, אביו ימות . ואם יראה שהשמש עלתה בבית, אז ישיג כבוד, כבוד וכבוד . ומי שיראה שהוא בלע את השמש, הוא ימות . אם הוא רואה שהשמש התחלפה ממצבה, הרי שהמרדה נופלת . אם הוא רואה שהשמש זורחת מהשקיעה, זה מעיד על הופעת דברים נסתרים, ואם הוא חולה אז הוא נרפא, ואם הוא נמצא במסע אז הוא ישוב . אם אדם רואה שהשמש חשוכה, אז זה סימן רע לכל האנשים שמעיד על אבטלה, מחלה או מצוקה . אם הוא רואה את השמש יורדת במיטתו ומאיימת עליו, אז זה מעיד על מחלה קשה . ומי שרואה שהשמש שופכת עליו אורות, הוא ילווה את הח'ליף . ואם השמש חמה, היא נפגעה על ידי הסולטאן . אם הוא רואה שהוא בורח מהשמש, אז הוא בורח מאשתו, מרשות או מפגיעה . ואם ראה עננים מכסים את השמש, קרה למלך תאונה . אם השמש זורחת על הקרקע, זה סימן לבצורת או צריבה . אולי השמש הייתה עולם להנחות . ואם הוא ראה ליקוי חמה, או הצטברות אבק או עשן עליו, זה יהיה עדות לתאונה של מחלה, דאגה, עכירות או מצוקה . אולי היעדרותה הצביעה על כך שהאסיר הוחזר לכלא לאחר שחרורו . ומי שרואה שמש וירח לכל הכיוונים, הוא יפגע מפחד או תבוסה . ומי שרואה שהוא סוגד לשמש או לירח, הוא חטא חמור . אולי השמש הצביעה על פרנסה, הדרכה, בעקבות האמת ומחלות ריפוי, ואולי היא הצביעה על נסיעה . ואולי השמש ציינה את שמה כמו שמס אלדין, כמו הירח המלא מעיד על בדר אלדין . ראיית השמש, הירח והכוכבים היא עדות לסבל, מאסר או קנאה מצד המשפחה . וראיית השמש מציינת את המנורה, כי אלוהים אדירים אמר : ( והפך את השמש למנורה ). עליית השמש משקיעתה היא סימן לפחד וחרדה, וסמכותו של הסולטאן על הקהילה, או כניסת הנעדר או הכפירה מן הדת וחוסר מוסר החוזרים בתשובה . ומי שראה שהשמש שורפת חקלאות או חום שלה פוגע באנשים, הדבר מעיד על מחלות, מגיפות ודיכוי מצד הזקנים . ראה גם את הירח ….
…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר שכניסה למערה פירושה כניסה לכלא, ואולי פירושה כניסה לעניין קשה ….
…כלא הוא בחלום אינדיקציה לנחיצותה של הדת אם מדובר במאסר השריעה, ואם מאסרו של הסולטן הצביע על דאגה ומצוקה עקב לשון הרע או צביעות . והכלא האלמוני מעיד על העולם . מאסר מציין את האישה שמטרידה או שותקת, והלשון כלואה מפטפוט, ועשויה להצביע על תככים של האויבים וההאשמות, הקבר והדת, וחוסר המעש מנסיעה בגלל מחלות, או חוסר אנרגיה, ו מעיד על עוני ואי נוחות, וכניסה לכלא מעידה על חיים ארוכים ומפגש עם יקיריהם . הם בית סוהר ומלנכולי . ומי שבוחר לעצמו כלא חופשי מחטא . ומי שראה שהוא שוחרר מהכלא ברח ממחלה . ואם האסיר ראה שדלתות הכלא פתוחות, הוא נמלט . מי שכלא אותו, כמו גם אם ראה בו צוהר ואת האור שבתוכו, או שהוא ראה שהתקרה שלו הוסרה . וכלא בריאות הנוסע ומותו של המטופל . ומי שרואה שהוא בכלא של סולטן אמין, אז משהו לא נעים קורה לו, או שהוא בענן, מקווים לשחרורו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לזה, הוא ייצא את הפה הזה . אם הוא נסע, אז הכלא הזניח אותו, ואם הוא היה חולה הוא היה חולה . ונאמר : מי שרואה שהוא בכלא, זו תשובה שעונים עליה, ועזיבה מהם ומצוקה לסיפור יוסף עליו השלום . ומי שראה שהוא נמצא בכלא לא ידוע ויצא ממנו, זה היה קברו . ומי שרואה שהוא השאיר כלא לא ידוע או בית צר למרחב רחב, זה מעיד על נוחות והקלה . ומי שרואה שהוא קשור בביתו, יהיה לו טוב או יראה אותו במשפחתו . ומי שרואה שהוא כלוא בבית שאינו מכיר, הוא יתחתן עם אישה שתזכה בכספה ובבן . ומי שיראה שהוא מתועד ונמצא במצוקה, אז הוא יינצל ממה שהוא חושש . ומי שרואה שהוא בונה כלא, הוא יפגוש אדם כאימאם שנמלט, ואנשי הקהילה ההיא יפנו אותו לדרך הראויה לשבח . כלא מעיד על מוות . ואולי הוא מציין את המחלה שמונעת ממנו לפעול ולהתרומם, ואולי הוא מציין יהירות, או גיהינום כי זה הכלא של הסוררים והכופרים, ואם הוא רואה מת בכלא והוא כופר. עדות לגיהנום, ואם הוא מוסלמי אז הוא אסיר בגיהינום עם חטאים שנותרו עליו . ואם אדם רואה את עצמו בכלא והוא נוסע על אדמה או ספינה, זה דבר שמפריע לו לגשם, רוח, אויב או פקודה מהסולטאן, ואם הוא לא נוסע, הוא נכנס למקום בו הוא מציית לאלוהים הכל יכול, כמו בית של בגידה וכפירה או בית ניאוף או הנגאובר . הסוהר בחלום הוא קברן ….
…נדיר אמר כי עבדאללה בן מאליק אלחוזאיי, הייתי שוטר בהארון אל ראשיד, אז השליח שלו הגיע אלי בלילה ( תקופה שהוא מעולם לא הגיע אלי, אז הוא הוציא אותי ממיטתי ומנע ממני לשנות. את הבגדים שלי, אז הוא דאג לזה. כשהגעתי לבית, הוא אישר לי להיכנס, ונכנסתי ומצאתי אותו יושב במיטתו, אז בירכתי אותו במשך שעה, ומוחי עף והתרבה. הוא היה מבועת ממני ואז אמר, עבדאללה, אתה יודע למה שאלתי אותך בזמן הזה? אמרתי לא, מפקד הנאמנים. הוא אמר, ראיתי. הוא אמר: ראיתי את השעה בשנתי כאילו עבד חבשיאן הגיע אלי עם חנית. הוא אמר: אם עזבתי את מוסא בן ג'עפר למשך השעה, אחרת נהרוג אותך ברומח הזה, תלך, אז אמרתי : הו מפקד האמונים שחרר את מוסא בן. ג'עפר והחזיר אותו שלוש פעמים עד שאמר, ~הזמן בשעה שתשחרר אותו, תן לו שלושים אלף דירהם, ותגיד לו אם אתה אוהב את המקום שלפנינו ויש לך את מה שאתה אוהב ke, ואם אתה רוצה ללכת למדינה, אז ההיתר הוא בשבילך. ~מאליק אמר שבאתי לכלא והוצאתי אותו ונתתי לו את מה שהורה מפקד הנאמנים ואני אמרתי לו, ראיתי פלא על העניין שלך. הוא אמר, אני אומר לך שהייתי בין ישן וער, אז שליח האלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, הגיע, משה, נעל את אדם מדוכא. אמור את המילים האלה. אתה לא ישן הלילה בכלא. אז אמרתי לאבי ולאמי את מה שאני אומר, והוא אמר, ~שמע כל צליל ומי עבר על שלדת עצם בשר. בושה אותו אחרי המוות. אני שואל אותך בשמותיך היפים ובשם הגדול והגדול ביותר שלך, את המחסן שאיש מהיצורים לא ראה מעולם, הו מתוק, סבלני, רחום ביותר למי שאינו מסוגל לסבול, הו ידוע, שלעולם לא מנותק ולא סופר את מספר האנשים ששוחררו ממני, וזה היה כמו שראית ….
…חזונה של הפרישות מעיד על נישואין, והאישה הנשואה מעידה על צאצאים . אולי החזון שלה מעיד על חשדות, או על המשרד שמפגיש בין בנים, או על המקום בו נשים או גברים נפגשים לטיול, והחזון שלה מעיד על עזיבה או כניסה לכלא . אולי החזון שלה הצביע על הסרת האבודים ….
…אישה נמצאת בחלום, אם היא יפה, ומציינת את השנה הקרובה בטוב ובנוחות . והאישה עשויה להתייחס לחנות ולקרן, או לכלא ולשותף, משום שהיא חולקת את ההנאה והכסף של האיש . אולי היא ציינה את העץ הנושא את הפרי, את מרכבתו ואת מושבו . ומי שראה אישה טובה שנכנסת לביתו יתברך בשמחה . ולאישה יפה לא נותר כסף . והאישה הערבייה האלמונית, הצעירה והמטופחת, מתארת את מיטב הפרשנות שלה . האישה השמנה פורייה והדלה היא הפורייה ביותר . והנשים הטובות בפרשנות הערבית והלא נודע . אם אישה רואה אישה צעירה בחלומה, אז היא האויב שלה, והזקנה היא העולם . ומי שרואה אישה שמורה לאנשים ואוסרת אותם באלוקים, אז זה טוב בדת . ומי שרואה אישה שחורה חופשית אין בה טוב אלא אם כן היא דיבוק . ומי שרואה אישה שנמכרת, סמכותו עליו תוסר, ואז מצבו יועבר לסלאח . ומי ראה שאשתו נשאה אותו לקתה פגם, וזה שנאמר : הוא היה מעונה עם עושר . ומי שראה שהוא הרג אישה, חלק מכספו נעלם . ומי שרואה שאשתו ניתנת למישהו אחר, או רואה אותה נשואה לבעל אחר, דתו איננה ….
…בוץ נמצא בחלום, כי מי שהולך בו יקבל סכסוכים וקשיים . ומי שרואה שהוא הולך בבוץ, אז הם מפחדים . בוץ, אם המטופל רואה זאת, הוא זמן רב לאחר מחלתו, אלא אם כן הוא רואה שהוא יצא ממנו . ואם המטופל עובר דרכו, הוא ייכנס לפורענות או לכלא . וללוש את החימר ולהכות אותו בחלב אינו טוב משום שהוא מעיד על צער, ייסורים ומריבות . צרת הבוץ היא מריבה ומצוקה, והיא עשויה להצביע על דת או דיבורים בתוכנית, ואולי היא מעידה על הריון לאישה עם ילד זכר, כי אלוהים אדירים אומר : ( ובראנו את האדם מזן חימר ) . והבוץ מעיד על שיבוש תנועות וקיצוץ תפילות . והבוץ אם התגעגעתי אליו . אולי הבוץ היה לוח עבור הקורא, ואולי הבוץ הצביע על גאווה בברכות, בפוליתאיזם או בחשיבה על אלוהים . אולי הבוץ היה סימן לנימוסים רעים וקשים . ואם הארץ הייתה צחיחה והוא ראה בוץ בחלום, היו בשורות טובות עבורו שיש הרבה דשא . אם הבוץ היה מבאר, זה הצביע על ירושה ומראה הבריכה, או על פיקדונות וסודות . ראה גם חימר ….
…הנפח הוא בחלום מלך גדול, או סמכות מלכותית על פי כוחו ומיומנותו בעבודתו . האבל הוא מלאך המוות . ואם הנפח ייקח את כל הברזל שהוא רוצה, הוא יכה מלך גדול . מי שרואה עצמו נפח, כי יש לו ברזל ועושה ממנו כלים, והאיש הוא ממשפחת המלך, אז הוא יקבל מלך . הנפח האלמוני הוא סמכות גדולה או מלך ככל סכנתו וכוחו בטיפול בברזל . ואם נאמר בחלום : כך וכך הועלה לאבל והוא היה בריא, ותאונה פקדה אותו על הסולטאן או על מי שהוא חיפש מקלט . ומי שיחזור בשנתו באבל, הוא ירוויח מההיבטים של זה ההולם אותו . האבל מתייחס לכל מי שחי באש, כמו הטבח, האופה, הנחושת וכדומה . מי שנכנס לנפח יושב איתו, ואם הוא חולה או מת, הוא ילך לגיהנום, במיוחד אם בגדיו שחורים, והוא נכנס לכלא, והערבים מכנים את הסוהר נפח ….
…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….