כמה מהבטאים אמרו: שמעתי מהשיח 'מוחמד אל-קרוני, אחד מהשיחי' הביטוי, שיש מלכים שראו בשנתו כאילו אכל בת-ים, אז הוא אמר לו את זה, אז אמר לו שתאמין במשהו שירחיק ממך את הרע. פיקוד ומג'ה לכאורה ….

…מעוף של אישה או מאהב בחלום על חיפושי אחר אהבה אינו חיובי . עבור נשים נשואות, הדבר מעיד על כך שתופס תפקיד שלא מגיע לך, ואם אינך מתקן את השיטות שלך או את השיטה שלך, המוניטין שלך יהיה על סף פגיעה . עבור נשים לא נשואות, הדבר מנבא אכזבה באהבה ובכנות של גברים . אם אתה חולם שאהובתך ברחה עם אדם אחר, זה מעיד שהיא לא כנה או נאמנה . אם חלמת שאחד מחבריך ברח עם אחד שאתה לא מסכים איתו, אז זה מעיד שבקרוב תשמע שהם נכנסו לנישואין מתועבים ….

והגלגל מסתובב על פניו, ומי שרואה שהוא נוהג על גלגל בזמן שהוא רץ איתו, זה מעיד על השגת כבוד וגובה ….

…באשר למהפך, מי שרואה שהוא הפך את ראשו, אז זה אסון, וייתכן שזה היה תורו של הנשיא נגדו. ומי שרואה שהוא פנה מצד לצד, אז זה שינוי מצב. באשר לבכי, מי שרואה שהוא בוכה בלי לצרוח, אז הוא מקל על מי שנמצא במצוקה או שמח מאוד, ואם זה צועק זה אסון שמתרחש עבור אנשי המקום ההוא ומי שרואה שהוא בוכה ולא צא מעיניו דמעות, אז זה לא בשביל שבח, ואם הוא רואה את מקומם של דם הדמעות, אז הוא מתחרט על משהו שעבר ממנו וחוזר בתשובה ומי שרואה את זה כאילו הוא בוכה לאדם שהוא מכיר , ועם נח שבוכה, אז הוא ייפול כפי שראה אותו, ואם הוא רואה שהוא מתאבל על מישהו שמת. אותו מושל עושה שימוש לרעה בסמכותו, ואם הוא רואה כאילו הוא מת בזמן שבכו מאחורי הלווייתו מבלי להתאבל, הם רואים מאותו מושל תענוג, וכל מי שרואה שעיניו מלאות דמעות ולא יוצא, ואז הוא מקבל כסף מותר עבורו, ומי שרואה שהוא בוכה ואז צוחק אחריו מעיד על קרבת זמנו ואמר שחלק מהם אהב לבכות בשינה, אם אין בזה שום מהומה, וניסיתי את זה אלף פעמים, לא ראיתי דבר מלבד טוב, שמחה ואושר

…דמעה אם אתה חולם שעיניך מזילות דמעות, זה מנבא שעצב יציף אותך . אם אתה רואה אחרים מזילים דמעות, פירוש הדבר כי צערך ישפיע על רגשותיהם של אחרים ויפזר את אושרם ….

…ירוק : הקב~ה אמר : ( עליהם לבוש ירקות סונדוס ואסטברק ) זכויות AL 21 – פירושו אושר וכסף טוב ( סנבלט ושבעה ירקות ואיבאסאט אחרים ) סורה יוסף 46. פירושו שגשוג הגיע בראיון עם עבדאללה בן סלאם מימין בתוך הדלת של הירוקים בתוך הירוק חלום גן ילדים ( ראיתי כאילו מוט הוצב באחו ירוק …) – כלומר אושר, ומזל טוב ועבודה טובה…

…חבל לראות חבל בחלום מעיד על בלבול, בעיות בעבודה וטלטלה ביחסים הרומנטיים שלך עם יקירך . אם אתה מטפס על חבל בחלום, אז תתגבר על אויביך שמנסים לפגוע בך ולהזיק לך . אם אתה חולם שאתה יורד בחבל, המשמעות היא שתרגיש עצב ברגע הכי מתוק של הרמוניה שאתה חווה . אם אתה חולם שאתה קשור בחבל, אז אתה עומד להיכנע ליחסי אהבה המנוגדים לשכנועך . אם אתה שובר את החבלים, אתה מסוגל להתמודד עם האויבים ולהתחרות נגדם . ואם אתה קשר חבלים או קושר אליהם סוסים, זה אומר היכולת שלך לרוץ אחרים ולכוון אותם כרצונך . אם אתה הולך על החבל, פירוש הדבר שאתה מעורב בדאגות ודאגות מסוכנות, אך תצליח לעבור אותם באופן מפתיע . אם אתה רואה אחרים הולכים על חבלים, המשמעות היא שתרוויח מהרווחים והזכיות של אחרים . ואם אתה קופץ על החבל, זה אומר שתפחיד את החברים שלך במעשה פזיז מפחיד . ואם קפצתם על החבלים עם ילדים, פירוש הדבר שאתם אדם אנוכי ומחוספס, מכיוון שאינכם מבינים שילדים אמינים בצוואר הוריהם . ואם תפסת חבל ברגל זה אומר שכשאתה שמח, תהיה נדיב, טוב ועדין בהתמודדות עם אחרים . אם אתה רואה שאתה תולה חבל מחלון גבוה לאנשים מתחתיך מכיוון שאתה חושב שבעל המלון לא רוצה לקבל אותם, אז תהיה מעורב בפעולות שנראות לחברים שלך מתאימות, אלא שהן גורמות לך אושר ועלבון חומרי . עבור הילדה, חלום זה פירושו אושר ונחת ….

…אהבה אם אתה חולם שאתה אוהב משהו, זה מעיד על שכנוע הסביבה הנוכחית שלך . אם אתה חולם שאהבת הזולת ממלאת אותך בשורות משמחות, אז דברים מוצלחים יעניקו לך ביטחון וישחררו אותך מדאגות החיים המודאגות . אם אתה חולם שהאהבה שלך הסתיימה בכישלון או שהיא רק מצידך, אז תהיה מוצף בשאלה סותרת שעולה בדמיונך וגורמת לך לתהות האם עדיף לשנות את אורח חייך או להתחתן ולסמוך מזל לגבי התקדמות מצבך בעתיד . אם בעל או אישה חולמים שבן זוגו אוהב אותו, זה מנבא על אושר מוחץ בבית, והילדים הבהירים יתרמו להוספת אושר לאווירת הבית . אם אתה חולם על אהבת ההורים, אז זה מנבא שלמות באופי והתקדמות מתמשכת לקראת מזל וקידום . אהבת בעלי חיים מעידה על אמונה במה שיש להם, גם אם אינך מאמין בכך . והמזל יכתיר אותך לזמן מה . דיו אם אתה רואה דיו שמכתים בגדים של מישהו, כמה ניצוצות לא אחידים קטנים יפגעו בך בגלל קנאה . אם בחורה רואה דיו, תחרות תכתים את המוניטין שלה . אם חלמת שיהיה לך דיו על האצבעות, אז תקנא ותבקש לפגוע במישהו אלא אם כן תתקן זאת . אם מדובר בדיו אדום, תהיו בבעיה קשה . אם אתה חולם שאתה מכין דיו, אז אתה תהיה שקוע ביצירה דקדנטית שלא שרה מרעב, ואתה תרד לעבר חברים רעים . אם אתה רואה בקבוקי דיו בחלומות שלך, זה מעיד על אויבים ופרויקטים כושלים ….

…פרח אביב אם אתה חולם על זר פרחי אביב זה כולל עצב, אך אם אתה חולם שאתה נמצא בשדה שבו פרחים יפהפיים אלה פורחים עם עליית השמש ושירת ציפורים, אז גם אושר, בריאות ושגשוג יתחרו להוביל אותך לדרכי החיים הכי משמחות . אם חלמת לראות אותה מחוץ לתקופתה, אז הרוע ישנה אותך בתלבושת כלשהי . אם חלמת לראות את הפרח הקטן הזה בעשב ליד כפות הרגליים שלך, אז זה סימן טוב הנושא שמחה, אושר ונחמה ….

…ומי שיראה עין שהתפוצצה מהמקום בו העיניים יכולות להתפוצץ, הוא ייפגע מצער ובכי עז, ואם יש לו חולה אז הוא מותו ועיניו נוזלות במקומות שהוא מכחיש שיתפרשו איתם דמעות ובכי ….

…פיטנה יצרה את הקוראן 71 – הדעה שאפי אחמד סטן טוענת שאומרים ליצירתו של אלורטורן כי אבן אל – ב ( מעלותיו של האימאם אחמד ) נאמר לבנו של אביב של אביב אמר : הוא אמר לי שאפי : אראבי קח את הספר שלי ו מהבהבים אותו והושיט לו אבו עבדאללה אחמד בן Hmpel ואני בתגובה , אמר אל-Rabee~, ואני נכנס בגדד עם הספר ונפגש Ajmad בן חנבל בתפילת הבוקר, ואני התפללתי איתו בתפילת הבוקר. כשעבר מהמיהרב מסרתי לו את הספר ואמרתי לו : זה ספרו של אחיך אלשפי ממצרים , אז אחמד אמר : הסתכלת עליו? אמרתי : לא , ואחמד שבר את הטבעת וקרא את הספר ועיניו התמלאו דמעות , ואמרתי לו : במה מדובר, אבו עבדאללה? הוא אמר : הוא זוכר שהנביא ( PBUH ) ראה בחלום , אז הוא אמר לו : כתוב לאבי, עבדאללה אחמד אבן הנבל, וקרא עליו שלום ואמר שתיבחן ותתפלל ליצירת הקוראן, אז אל תחייב אותם. אלוהים ירים עבורך ידע עד יום התחייה . אביב אמר : אמרתי : הבשורה הורידה את חולצתו בעקבות הריסים Vdfh ל- Vokzth ויצאה למצרים ולקחה את ספר התשובות ומסרה לשפי אמרה לי : Aarabie כל מה שמשלמים לך? אמרתי : The החולצה העוקבת עורותיו , אז אל-שאפעי אמר לי : אנחנו לא עזרנו לך עם זה, אבל רע, ולשלם לנו את הכסף על מנת לשייך אותך זה . ומספרים גם סיפרו מדרך אחרת בסמכותו של רבי"ב סולימאן ואמרו בה : שאלשפי הזכיר בכתב שהוא ראה את הנביא ( ר~ע ) בשנתו ואמר לו : הו אבן אידריס היא הפתווה של אבא עבד אללה אבן אחמד אבן הנבל שהוא ייבחן בדת האל ויתפלל אלי לומר הקוראן נוצר, כך שהוא לא, וזה יוכה בשוט, וזה אלוהים – הקב~ה – יפרסם עבורו שנה שאינה כוללת את יום התחייה, והוא הזכיר את המשך הסיפור באופן שהוזכר לעיל ….

…תרנגול עורב אם אתה חולם שאתה שומע את התרנגול עורר בבוקר, זה סימן טוב . אם אתה רווק זה אומר נישואים מוקדמים ובית מפואר . אם אתה שומע תרנגול מזרז בלילה, זה סימן של ייאוש ויהיה לך מה להזיל דמעות . אם חלמת לראות תרנגולים מתאבקים, אז המשפחה שלך תעזוב בגלל מריבות ובגידה . החלום הזה מכריז בדרך כלל על אירוע עצוב ופתאומי . ~ התרנגול הזהיר את השליח פיטר כאשר עמד להישבע כוזב. ~הוא עשוי גם להזהיר אותך בחלום כאשר חלונות העולם הארצי מרחיקים אותך מדרך הישר של חוכמה רוחנית ….

…זה בדת חלומית . מי שרואה שהוא ירד מהשמים כעמוד, אז אלוהים אדירים מברך אותו בסמכות צודקת וחכמה . ומי שרואה שהוא מוכה בעמוד והיה עבד, הוא נמכר ולקח את מחירו, ואם הוא חופשי, הוא חושש שהוא יתפס ונמכר כעבד נמכר . ומי שראה שהוא נשען על בסיס עמוד או קנה אותו, הוא מסתמך על זקנה או מתחתן עם זקנה, כי אלוהים אדירים אומר : ( והכללים הם נשים ). יש לסמוך על הטור ולהסתמך עליו . ומי שרואה כי עמוד נטה ממקומו, והיה שליט, אז עבדו נטה לצביעות ולסטייה מצייתנותו, גם אם היה עבד שאדונו שנא ואולי מכר אותו . העמודות מציינות גברים שסומכים עליהם לשלם את האסור ומשימות העניינים . ומי שיראה שיש לו עמודים וראוי למלך, הוא יהיה מלך, גם אם הוא היה מלומד שראשי הדת יפגשו עליו . הטור הוא הורה, ילד, כסף, בן זוג, בעל חיים או אישה . ומי שרואה את עצמו עמוד ימות . הטור הוא דמעות להפיק ממנו . עמוד השיש הוא כסף, גבר או אישה מכובדת, ואם הוא היה עשוי אבן, הוא היה מהיר ולא היה קבוע לו, ואם זה היה מעץ, הוא היה צבוע . ועמוד המסגד, אם הוא נוטה ממקומו, הוא אחד מאנשי הסולטן שלא מצייתים לו . אם זה עמוד כנסייה, הרי זה הרס של כופר או כופר כנזיר או כדיקון . ראה גם את העמוד ….

…פנינים אם הפנינים מתוח, אז בחלום זה הקוראן והידע, או ילד . אז מי שרואה שהוא מנקב פנינה, אז הוא מפרש את הקוראן . ומי שרואה שהוא בלע פנינים או מכר אותן, הוא שוכח את הקוראן . ודגל פנינה . ומי שיראה שהוא מוכר פנינים, יהיה לו ידע רב ויגדל בקרב אנשים . מי שמכניס פנינים לפיו הוא של דת טובה . אם הוא רואה שהוא מפזר פנינים מפיו, ואנשים לוקחים אותם, אז הוא שופט המנחה אנשים, ואנשים מרוויחים ממנו . ומי שרואה שהוא שאל פנינה, אז הוא נולד ולא נשאר . פנינים רבות שירתו וירשו הרבה, ולעולם יש דגל, למושל יש מנדט, ולסוחר יש סחר . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא לעס פנינה, אז הוא מגבה אנשים בצביעות, אז אם הוא מקיא, לועס ובולע ​​אותה, אז הוא מסקרן אנשים ומנשל אותם . אם הפנינים היו קלופות ונזרקות על ידן, הוא היה חופר את הקברים . אם הוא פותח ארון ומוציא ממנו פנינים ותכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושא . ומי שראה את הפנינים הרגיש עונג . פנינים הן כסף ומילים טובות . שרשרת פנינים היא חוזה נישואין, או שרשרת כסף, או חותם מהקוראן. ומי שרואה שהוא זורק פנינים לשירותים, הוא קורא את הקוראן ברחוב . ונאמר : מי שרואה שהוא בולע פנינים, הרי הוא חוכמה וידע משמר אותן . ומי שרואה שהוא זורק פנינה לפח אשפה או למקום בו ברור שהוא שם את הדגל על ​​מישהו שאינו משפחתו . פנינה גדולה עדיפה על קטנה . אולי מספר גדול מציין את הסורות הארוכות של הקוראן . הפנינה הלא מנוקבת מציינת את ילדת העבדים הבכורה, והפנינה המנוקבת מעידה על פרנסה דחופה שאינה מתעייפת . אולי החזון שלו הצביע על הדמעות הזולגות מהעין, כי הם השוו דמעות לפנינים . ראה גם את הקליפה ….

…זה חלום רע . בטוח שהחולם יתן דמעות ויבכה . אם בחורה חולמת שהיא נעלבת, אז זה מצביע על כך שאדם לא ידידותי ינצל את בורותה כדי להעמיד אותה במצב שמעורר חשד אצל אדם זר או להעמיד את האינטרסים שלה עם חבר בסכנה ….

…אחו ירוק אחו ירוק בחלום מנבא אושר כמפגש של איחוד ומשכון לחיות יחד בעתיד משגשג ….

…האבל הוא בחלום שהם נוגים . ומי שרואה שהוא אסף חבורה של נורות מהגן שלו, שיזהר מרע . והעניים ביותר של צמחי מרפא הם כסף שהכסף מתאים לו, והפרד שגדל הוא אדם . חלקם אמרו : כל הקטניות תקפות, וחלקם אמרו : כל הקטניות לא אהבו . חלקם אמרו : כל הפולסים מצביעים על סחר, צער, לידה וכסף. אם הם מצביעים על סחר, זה סחר שאין לו הישרדות, ואם זה מתייחס לגברים, אז הם חיילים . ומי שמחליף את המן ושליו בקטניות ושום, הוא יקבל השפלה ועוני . אם הוא יראה שהוא מחליף לחם בלחם, אז הוא יינצל מעוני והשפלה . ומי שיראה שהוא אכל קטניות מבושלות, הוא ירוויח טוב וייהנה מכל דבר, משמחה, אושר וטוב, ויהיה לו רווח בכל דבר . ועלי הכותרת הקטנים והמטופשים, שהם הגזעית, הם סימן של משאלה למה שהוא לא מבין ….

…רשע, חזונך של חיה מרושעת מעיד על כך שאתה מעוניין להביא אושר לחבר וכי אינך מוכן להתמודד עם אירועים וציפיות ברמת העבודה ….

…ומי שיראה שהוא בשמיים השישית, יהיה לו אושר ויוקרה ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…סינדר אם אתה רואה גחלים נוצצות של אש, זה אומר אושר ושינויים מרגשים . אם אתה חולם שאתה מחזיק את זה בעצמך, זה אומר הנאה מוחלטת . אם אתה רואה קרבונקל מכובה, המשמעות היא בעיות ואכזבות . אם חלמת על קרבונקל, זה אומר מזל טוב אם זה לא שרף אותך או כאב לך ….

…אי אם אתה חולם שאתה על אי מעל נהר צלול, זה מצביע על טיולים מהנים ופרויקטים רווחיים . עבור אישה, החלום הזה מבשר על נישואים מאושרים . אי אם צחיח מצביע על אובדן של אושר וכסף בגלל בזבזנות . אם אתה רואה אי, המשמעות היא נוחות ותנאים קלים לאחר מאבק ועייפות רבים להתמודד עם חובות מכובדות . אם אתה רואה אנשים על אי זה אומר מאבק להעלות את עצמך גבוה בחוגים בולטים ….

…מעגל מירוצים אם אתה רואה מסלול מירוצי סוסים בחלום, פירוש הדבר שיהיה בידך אושר ועושר, אך חבריך הטובים יבקרו את התנהגותך המוסרית כלפי מטה . אם אתה רואה אחו ירוק, המשמעות היא שיש דברים חשובים שמושכים ומחזיקים את תשומת ליבך ….

…כיור אם אתה חולם על כיור, זה מצביע על כך שתחומי עניין חדשים ימשכו אותך ויעניקו שמחה רבה לאחרים . ואם תשטפו את הפנים והידיים באגן מים צלולים זה אומר שתמלאו במהירות רצונות חשודים שיחברו אתכם עם מישהו שאכפת לכם ממנו, אבל לפני שהרגש ישתלט עליכם . אם הכיור מוכתם או שבור, תתחרט על התקשרות לא חוקית שתגרום לאחרים כאב ותעניק לך מעט אושר ….

…נשות הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, חזונם בחלום מעיד על אמהות, כמו גם טובות, ברכות וילדים, שרובם בנות . אולי החזון שלהם הצביע על אל-אנאד ועל אל-רייט בגלל הצגת או הסתרת סוד והכפשות . אם האישה ראתה את עאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה בחלום, היא השיגה מעמד גבוה, תהילה טובה וחסד אצל אבות ובעלים, ואם חפזה ראה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, הראייה שלה הצביעה על הונאה, ואם היא ראתה את חדיג'ה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היא ציינה אושר וצאצאים צדיקים, וחזונו של פטימה מצביע על בתו של אלוהי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הוא אובדן של בעלים ואבות ואמהות. באשר לראות את חסן וחוסין, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, זה מעיד על מרדה והשגת עדות, וזה עשוי להצביע על ריבוי הבעלים והילדים, מסעות ועלייה, וכי הרואה מת מות קדושים . ומי שרואה את אחד הגברים מנשות הנביא, שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום, והוא רווק, הוא יתחתן עם אשה צדקנית . אם האישה רואה מישהו מהם, הראייה שלה מעידה על בעל סאלח, זה מספיק עבורה ….

…יונים שרואים יונים בחלומות כשהם מזדווגים ובונים את קיניהם מעידים על רוגע העולם ועל בתים מאושרים שבהם ילדים מודים בציות וברחמים שוררים על כולם . אם אתה שומע את יללתו של יונה בודדה בחלום, אז זה מבשר על כאב ואכזבה עקב מותו של אחד מאלה שאתה מבקש לעזור, ולעתים קרובות זה מבשר את מות האב . אם אתה רואה יונה מתה, זה סימן רע להפרדת בני הזוג, על ידי מוות או בגידה . אם אתה רואה יונים לבנות, זה מעיד על יבולים בשפע ואמון עיוור בנאמנותם של חברים . אם אתה רואה בחלומך להקת יונים לבנות, אז זה מעיד על ביטחון, אושר תמים והתפתחויות מזל בעתיד . ואם אחת היונים העבירה לך מסר, זה כולל חדשות בעלות אופי משמח מחבר נעדר, שכן היא מעידה על פיוס בין אוהבים . אם היונה נראית מותשת, הרי שהפיוס יגבר על גוון של עצב, או שהחדשות המשמחות עשויות לתת נופך של עצב על ידי אזכור חבר חסר ישע . אם המכתב הוא מהעבודה, ייתכן שאחריו תקלות קלות . אם אתה חולם על מסר שמנבא שאתה גונה, אז מחלה חשוכת מרפא תפקוד אותך או קרוב משפחה שעלול לגרום לך אסון כלכלי ….

…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….

…באשר העלונים, הם מתפרשים בדרכים שאם ראה מלומד או סגפן שנתן לו חוברת בה דיבר על האינטרסים של הדת ועל הישרדותם של הבאים, אז זה מעיד על אושר הדת וה העולם, ואם הוא ראה אחרת או שהפרסום היה שחור, הוא לא ראוי לשבח ….

…והראש הוא על חנית או עץ של ראשי בכיר, ומי שרואה את זה כאילו אחד מראשי האנשים נמצא בכלי עם דם עליו, הרי הוא אדם ראשי ששוכב לו . וכל מי שראה שצווארו הוכה וראשו הפנה ממנו, אם הוא היה חולה, הוא יירפא, או שהוא היה בחובות, או שהוא הסדיר את חובו, או אם חג'ג היה נחוץ . ואם הוא היה במצוקה או במלחמה, יהיה לו הקלה, ואם הוא ידע מי פגע בו, זה יקרה בידי מי שהכה אותו, ואם זה שהיכה אותו היה ילד שלא ובכל זאת הגיע לגיל ההתבגרות, אז זו ההקלה וההקלה שלו ממה שהוא נמצא ממצוקה או מחלה, וזה מותו במקרה הזה . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה, מחלתו התארכה, חטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע בטובתו, אז הוא יפגוש את אלוהים במצב הטוב ביותר וישחרר אותו . כך גם לגבי האישה שילדה, והחולה שהופסק, או כל מי שנמצא בים של האויב, ומה שמעידים עדות . אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מישהו שאין לו מצוקה או משהו ממה שתיארת, אז מה שיש בו אושר מנותק, והוא מופרד ממנו על ידי חלוקת מנהיגו, וסמכותו היא הוסר ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו ….

…באשר לאל-סעד, זה במבט מלא, אז מי שרואה שיש לו אושר בכל דרך שהיא, הוא יפיץ את שמו במקום ההוא בטוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, זה לא מחמוד ….

…פמוט אם אתה רואה פמוט הנושא נר מלא, המשמעות היא שעתיד מזהיר נמשך לפניך מלא בבריאות, אושר וחברים אוהבים . אבל אם הפמוט ריק, העניין הפוך ….

…כמה נשים אם האישה ראתה . בחלום היא נמצאת באידאט ומצביעה על דאגה, קוננות, כליאה, מחלה או גירושין המחייבים את תקופת ההמתנה, אלא אם כן תקופת ההמתנה בחלום היא מספר מקרי מוות, ולכן זה מעיד על גירושין או מוות בלתי נמנע של האיש או את הילד או את האם, או את זו שמתריסה עליו ומשאירה לו אושר, בושם ובגדים רכים ….