…רוח רפאים לראות רוחות רפאים בחלום מציין את התרחשותן של בעיות בלתי צפויות . אם רוח הרפאים לבנה, אז זה מנבא שהמחלה תפגע בך חבר יקר, או שתאבד חלק מעבודתך . אם הוא לבוש שחור, היזהר מהסובבים אותך כי הם מטעים אותך ויש להם הונאה וכוונות רעות עבורך . אם רוח הרפאים מדברת, רוע ובעיות ממש מעבר לפינה ממך, ואתה יכול להימנע מכך בחוכמה על ידי שמיעת קול התבונה בהתנהגותך . אם אתה שומע רוחות רפאים דופקות על דלתות או קירות, זה מנבא אירועים כואבים שיקרה פתאום . אם אתה רואה רוחות רפאים נעות מתחת לווילון בד או זזות מאחוריך, זו קריאה אליך לשלוט ברגשותיך, כאשר אתה מבצע טיפשות, אתה עלול להתמודד עם בעיות ולהתקוטט עם אחרים . אם אתה רואה את רוחו של חברך תלוי בחדרך, הדבר מנבא שתתמודד עם כישלון ואכזבה, ותלווה בתחושת חוסר ביטחון . אם אתה שומע מוזיקת רפאים, זה מנבא צער ושינויים בסביבה המשפחתית . אם אתה חולם שרוח רפאים עוקבת אחריך, זה מנבא שתיכנס לאירועים מוזרים ומרגשים . אם רוח הרפאים תימלט ממך, הדבר מעיד על כך שהבעיות סביבך יחלשו ויפחיתו את חומרתן . היזהר באופן טבעי מכל אלה שתלויים בך . מחכה לך אסון ומחכה למי ששייך לך . רכוש וחיים משותפים נמצאים בסיכון . גברים צעירים צריכים להיות ללא היסוס זקופים בתקשורת שלהם עם המין השני . אתה יכול להתייחס לדמות בצורה שמפחיתה את חשיבותה ….
חולם על דלתות נעולות לא ממש נעולות
(64 פירושים ומשמעויות של חלומות על דלתות נעולות לא ממש נעולות)…סוראט אל-פתחח מי שמקריא את זה או קורא לו שאלוהים אדירים ייתן לו את הסיבות לטוב . נאפה, אבן קטהיר, ג'עפר אס-סאדיק וסייד בן אל-מוסייב, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, אמרו : הוא קורא לתפילה והוא נענה . כמו כן אמר אל-קאסאי והוסיף כי : והוא משיג את התועלת שבה הוא יכול להיות מועשר . אבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר כי הקורא שלה מתחתן עם שבע נשים, וההזמנה נענתה, והראיות לכך הן פעולת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כפי שנהג לדקלם אותה לפני ואחרי התחנון . עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : מי שיקרא זאת בשנתו ישמר בדתו, אלא אם כן הוא חולה, חייו קרובים . ונאמר : מי שיקרא את זה בחלום, אלוהים יסגור ממנו את דלתות הרע ויפתח לו את דלתות החדשות . נאמר : קריאת אל-פתח בחלום היא עלייה לרגל ….
…החנות : מציינת כל מקום בו האדם מרוויח התעניינות בעולמו ובדברים אחרים, כגון הפרדס שלו, הפדאן שלו, עץ הדקל שלו, אשתו, אביו ואמו, או ספרו, מדברי ה ציבורי למי שאימץ מקום עניין, הפוך אותו לחנות שלו . מי שראה את החנות שלו נהרס, אם אביו היה חולה, הוא מת, כי הוא התפרנס ממנו . ואם אמו הייתה חולה, היא תמות, כי היא מגדלת אותו בחלב שלה ומחזקת אותה בפרנסתה . ואשתו הייתה בהריון או חולה, היא נפטרה מכיוון שהיא חיי העולם שלו, ההנאה שלו וההנאה שלו, ומי שנמצא ברחם שלה הם המים שלו, ובנו הוא הכסף שלו לפרשנות . אם שום דבר מכל זה, אז פרנסתו הופכת לקשה והמקומות בהם כוחו מונע עבורו . ומי שרואה שהוא פורץ את דלת החנות, הוא פונה ממנה . אם הוא ראה את דלתות החנויות סגורות, המזוודות שלהן היו מדוכאות והעסקים שלהן נסגרו . אם הוא יראה את דלתותיהם חסומות, הם ימותו והזיכרון מהם ייעלם . אם היה רואה שהוא נפתח, זה היה פותח בפניהם את דלתות המסחר ….
…הגדרת החזונות והחלומות במונחים של שפת החזונות היא ריבוי של חזונות והיא ניתנת לאמירה מבלי לזמזם על משקל ממש . זה בשפה מה שרואים בשינה, נגזר מהפועל ראה . במקור זה מקור כמו השמאל . כשעשיתי שם כאשר הרדום תאר לעצמו, מהלך השמות והחזון נעשה עם הסחת דעת לתפוס את הזמן עם חוש הראייה . ולאלה שחזונותיהם רבים : ( ראה ). החלום של סיפוח חה ומרגיע לם . מותר להצטרף אליהם, ולכן נאמר : חלום . חלום נגזר מחלום, ומשמעותו היא חזון בשנתו . אמר : החלום על דבר שהוא ראה בשנתו וחלום החלום ומשמעותו מאחור בחזונו נאמר לחלום את בלחי כל מה שנראה בחלומו מקלל כל דעה על חזונו ולשלב : חלומות שואלים כאן כמה פעמים קיבלו את המילה חלומות בקוראן קיבלו את המילה הזו בקוראן פעמיים : 1 – הפסוק ( הם אמרו חלומות ומה שאנחנו מפרשים חלומות Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – הפסוק ( אבל הם חולמים אבל זייפו אותו הוא משורר פסוק Vlaotna שלח קדמונים בשם ) [ נביאים : 5] הפסוק הראשוני לגבי יוסף עם המלך . והשני בסיפור הפוליתאיסטים הערבים הלועגים למוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום (1), שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . וזה גם לשאול את המילה קבלה חזון של הקוראן? קיבל את דבר ההתגלות בקוראן ) ארבע פעמים הם כדלקמן : א – פסוק : ה ' נא נא לי בחזון שלי, אם חזונך יעבור [ יוסף : 43] 2 – הפסוק : ועשינו את החזון שאורינק רק פיתוי עבור אנשים ואת העץ קלל את הקוראן ואת רק להגדיל אותם Nkhuvhm איזו עריצות גדולות [ איסרא : 60] 7 – פסוק : התגלות גם אשררה ואמנם אנחנו פיצוי לתורמים ( Saaffaat : 105 ). 4 – אומר הקב~ה : כנות האל, שליחו, חזון הימין ( פתוח : כ~ז ). (1) הפסוק הראשון בדבר המלך עם יוסף ואת הפסוק השני כדי להתמנות על ידי החזון של הנביא להראות השלום שלה עליו הלילה של משפחת אל הבית הקדוש שבו . הוא רצה לשחוט, והרביעי היה בעניין לראות את השליח כשהוא חשב שייכנס למכה ויבצע את אומרה . ___________________________________ (1 ) ראה : התאמה בין מילים הקוראן • מוחמד פואד עבדול באקי . תחיית בית המורשת הערבית – ביירות – לבנון – אין מאמר היסטוריה ( דגהת ' ) עמ' 421 * צוטט מד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….
…מה הסיבה למי שאומר שאני לא חולם ?? לעתים קרובות יש לי פגישה או שיחה עם מישהו שאומר לי : אני לא חולם … ואתה רואה אותו לפעמים מתעצבן ! ואתה רואה אותו אומר את זה לעוקצנות לפעמים ! ולשון מדינה; אני לא מישהו שדואג למגמתך ! על ידי ניתוח מספר אישים שחיים בתופעה זו, אנו יכולים לומר שתופעה זו קיימת בהתחלה, ונראה לי שהסיבות החשובות ביותר שעומדות מאחוריה הן : 1 / שכחה . רבים שחולמים או רואים חזון עשויים לשכוח אותו, או לשכוח אותו, וזו חוכמתו של האדיר והאדיר . לכן, יכול להיות מישהו שפתאום זוכר חלום שראה, או ראייה כנה שראה . 2 / חומרת ההירדמות עבור מי שסובל מתופעה כזו, ולכן מי שישן יותר מדי שינה בשנתו דומה למתים, וקצת מסוג זה זוכר מה הוא רואה בשנתו . 3 / מי שעובד לפעמים ביום ולפעמים בלילה, לפעמים בלילה ובזמנים אחרים ביום וכו ', ואנשים אלה לעיתים קרובות אינם זוכרים את חלומותיהם או חזונם, והגעתי לקטגוריה האחרונה הזו לאחרונה ואחרי חקירה ובדיקה מקיפה, ופרסמתי אותה כאן לראשונה. הסיבה לאי זכרם של חזונותיהם או חלומותיהם היא שהם אינם נוחים בשנתם כמו אלו שיש להם משטר שינה קבוע בלילה, ואלה שישנים בלילה, הם אלה שמקבלים את היתרונות הגדולים ביותר של שינה . 4 / מי שיש לו עמדות אישיות כלפי ידע זה בגלל חלק מהפרשנים, והאם הסיבה נכונה או שגויה, הוא רואה אותו עוין לידע זה באמצעים אלה, והוא אומר שהוא לא חולם או לא רואה החזון . 5 / הוא ממש ראייה גרועה . אלה כמה מהסיבות לתופעה זו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…מי שרואה בחלום שהוא נכנס לעיר מאלמדאין, בטוח מפני מה שהוא חושש . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אהב להיכנס לערים, והוא לא אהב לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ( אז הוא יצא מהם בפחד וחיכה. הוא אמר : אלוהים, הציל אותי מהעם הלא צודק ). ונאמר : העיר באה לידי ביטוי על ידי איש ידע , כי עליו השלום, אמר : ( אני עיר הדעת ואני בשערה ). ומי שנכנס לעיר ומוצא אותה בהריסות, החוקרים איבדו אותה . ונאמר : העיר היא מותו של מלכה או דיכויו בה . בכל עיר שנראית ואין בה סמכות, אוכל יקר בה יותר מדי . העיר הידועה היא העולם והלא נודע הוא הבא . ומי שראה עיר חרבה, דת עמה נעלמה . עיר האדם המיוחסת לאביו באה לידי ביטוי על ידי אביו, ולכן מי שראה כי עיר נהרסה ברעידות אדמה, אביו נפטר ברצח . ומי שרואה שהוא נמצא במצרים עילית, פרנסתו תהיה מוטרדת ואומללה, או שהאמון שלו יגדל . ומי שראה שבארץ נוביה תהיה לו ברכה . ומי ראה את זה באביסיניה יוקרתו פחתה . ומי שרואה שהוא במצרים, אלוהים יברך את חייו ומאריך את חייו . ומי שיראה שהוא בארץ אל-עריש, הטוב יהיה בשפע . ומי שראה שבקונסטנטינופול הוא הפסיד את כספו . ומי שרואה שהוא נמצא בארץ ירושלים ובהר טור סיני, זו שנה קדימה עבורו . מי שיראה שהוא בבית לחם, מוצקותו תגבר ודתו תתחזק . ומי שיראה שהוא בארצות המזרח, הוא היה מקבל טוב . מי שראה שהוא מפקח על בגדאד הגיע לשליט משום שבגדאד הייתה ביתו של האימאם . ומי שיראה שהוא בירדן, הוא יקבל מסע או השפלה . ומי שרואה שהוא בדמשק, אלוהים יפרנס אותו . מי שחושב שהוא במדינה של הרומאים, אז יש לו אמון באלוהים הכל יכול, כמו גם בארצות הארמנים . ומי שרואה שהוא בארצות הפרנקים, ליבו מתעוור . ומי שרואה שהוא נמצא בארץ הלא-ערבים, הוא לומד גסות רוח . מי שרואה שהוא נמצא בארץ הודו וכובש את אויביו וכובש את קנאתו . ומי שרואה שהוא חורבן, הוא ייפגע מעם שאין לו שום כוח עליהם . ומי שיראה שהוא בארץ מלוחה או גופריתית, הוא יחלה . והמדינה היא שבועה, כי אלוהים אדירים אומר : ( אני לא נשבע במדינה הזאת ). המדינה בטוחה מפחד . אולי המדינה בחלום הצביעה על חרטה וסליחה . האזור עשוי להתייחס לשליט, סמכותו, שליט או מלומד . אם אדם היה בעל מדינה בחלום הוא זכה למלך או אפוטרופסות, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן, או שאדם חולה נרפא ממחלתו, או נואף שחזר בתשובה, או אדם אבוד, הוא הונחה . ולראות את המתים בחלום בעיר אולי היה בגן עדן, ממש כאילו הוא נראה בכפר מעיד שהוא נמצא בגיהינום, שאנשיה יסבלו וסבלם . אם לעיר יש שם לסאלח, כמו צנעא, שמציין את ההמצאה, או דהופאר מנצחון האויב, והסוד של מי שרואה הוא של הנאה . ומי שעוזב חוטא, הוא יינצל מחוטא . ושערי העיר הידועה הם מושליה, שליטיה ושומריה . ומי שרואה שהוא בעיר לא ידועה, זה האות לצדיקים . ומי שראה את חומת העיר נהרסת, עובדיה מת או פוטר מעבודתו . ומי שראה שיש לו חריץ בחומת העיר, עד שנכנס למדינה אריה, סיקור או גנב, כשהוא מחליש את פיקוד האיסלאם בה, או חוסם את שוק הידע . ראה גם הכפר ….
…עליבות : זה ההשמצות, ואם הוא רואה שהוא קמל, אז הוא נעלב, ממש כאילו הוא רואה שהוא מעליב, אז הוא אומלל ….
…קר, אם אדם רואה אותו בחלום, הרי זה עוני . מי שמוצא את הקור בצל ויושב בשמש נעלם, העוני שלו נעלם, ממש כאילו הוא ימצא את חום השמש וילך לצל, הוא יינצל מעצב . אם החזון היה בעונת הקיץ, הקור הצביע על יתרונות ומזונות . ומי שרואה שהוא מרגיש קר ונפגע מרוח, אז הוא נהיה עני יותר מאשר בעוני, ואם זה מחומם באש, גחלים או עשן, אז הוא חסר את העיסוק בעבודת הסולטאן בה זה מסוכן ונורא, ואם מה שמתחמם על ידי אש בוער אז הוא עושה את עבודתו של הסולטאן, ואם זה גחלים, הוא מחפש כסף יתום ואם זה מתחמם עם עשן, זה מטיל את עצמו באימה גדולה . חלקם אמרו : הקור העז בחזון באותה תקופה אינו מעיד על דבר, ובזמנים אחרים זה עדות למטייל כי נסיעתו לא הושלמה ….
…אם הוא רואה שאבק התקין משהו, אז זה כסף כי זה מעפר, ואם הוא רואה אותו בין השמים לאדמה, זה עניין דו משמעי שאינו יודע את הדרך החוצה ממנו, ממש כמו ערפל ….
…אם ראה שאחד משערי גן העדן סגור ממנו, אחד מהוריו נפטר, ואם ראה ששתי דלתות נסגרות עבורו, הוריו מתו . אם הוא רואה שכל דלתותיו סגורות בפניו ואינן פתוחות בפניו, אז הוריו מכעיסים אתו ….
…ומי שרואה כאילו הוא קורא את פתיחת הספר, דלתות הטוב נפתחות לו, ודלתות הרוע סגורות לו ….
…ומי שיראה שהוא הופך בית ישן, הוא יוכל להכיל פרנסה, דלתות ייפתחו עבורו, והוא יזכה לעונג מיידי ….
…ובלבול בכל הדתות הוא הכחשה, ומי שרואה שהוא מבולבל אינו יודע בעצמו דת, אז דלתות הדרישות סגורות בפניו, והדברים קשים לו, כך שהוא לא ישיג מטרה או להשיג מטרה בהכרח חזונותיו וחולשת דתו ….
…סוראט אלפאת 'אשר יקרא זאת או יקרא זאת בפניו יגיע לאחים ולקרובים, והוא יתברך בג'יהאד למען האל הכל יכול . ונאמר : יש לו מזל של העולם הזה והעולם הבא, ויהיה לו תפילה עונה, ויציאה ממצוקה ליכולת . ונאמר : דלתות המעשים הטובים נפתחות בפניו, וזה כמו מישהו שהתחייב נאמנות לנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ….
…סוראט אל-פת אבן סירין אמר מי שקורא את זה, כי אלוהים אדירים יתמוך בו ויפתח לו דלתות למעשים טובים . ואל-קירמני אמר, אלוהים אלוהים סולח על חטאיו ומתעלה עליו, ונאמר שתחינותיו ייענו ותקוותו תושג . וג'עפר אל-סאדיק אמר, אלוהים יעצור אותו בגלל הג'יהאד ….
…מי שרואה חמור וזה רכושו, אלוהים אדירים פותח עבורו את דלתות המעשים הטובים ומעיד על ישועתו מדאגה וממצוקה ….
…נאמר בסמכותו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ מי שחושב שהוא שותה חלב הוא פיטרה .~ מר אבו סעד אמר : לראות חלב בשדיים לגברים ונשים זה כסף, ואספקת החלב ממנו היא יכולת הכסף. אם אישה שאין לה חלב כשהיא ערה, רואה שהיא מניקה ילד, גבר או אישה ידועים, דלתות העולם הזה סגורות בפניה ובפניהן . חלקם אמרו שמי שיראה את זה כאילו הניקה לו אישה, הוא יקבל כסף ורווח . ומי שראה את זה כאילו הוא שתה חלב סוס או רום, הסולטן אהב אותו וקיבל ממנו טוב . וחלב בקר הוא כסף חלאל מהסולטאן ….
…אבו מוחמד עבדאללה בן עלי בן חמאד אמר לנו, בסמכותו של אבו סעיד איסמעיל בן איברהים, הוא אמר : שמעתי את אבו אישאק אל-חוואס באל-שאם אומר : אדם נהג לשרת את דאווד אל-תאי וזכה לכינוי. אבו עבדאללה . אמר לו : אם אתה מת, שטוף אותי ואל תספר לאף אחד עלי . לדבריו, כשמת, ראיתי אותו בחלום על נגיב במודג ', שיש בו ארבעת אלפים דלתות, עם צללית נינוחה, והרוח כושלת, אז אמרתי, דוד, אלוהים יצטרף אלי . הוא אמר : הצילו שלוש פעמים ממני : רפאו את פצעי הבטן ברעב, ונתקו את העולם בצער, והעדיפו את אהבת האלוקים הכל יכול על רצונותיכם ולא אכפת לכם מתי תתקבל ….
…סוראט אלג'ומואה מי שיקרא את זה יתברך בידע של שני הראשונים ומפורסם בזכות זה . ואל-קירמני אמר, הוא יקבל מידה של כבוד וכבוד, ונאמר שהוא מתרשל בחיפוש פרנסתו, ואלוהים פותח בפניו את דלתות הפרנסה . ג'עפר אל-סאדיק אמר, שאלוהים ייתן לו הצלחה לעשות טוב ….
…הוא הרגיש כמו הרג למען האלוהים, קיבל שמחה ומזונות והגבהה, הפסוק : ~ אך חי עם אדונם . שמחו במה שאלוהים נתן להם משפעו .~ והכיבוש פותח את דלתות העולם ….
…ומי שרואה שדלתות ביתו נפתחו ממקומות ידועים או לא ידועים, אז דלתות עולמו נפתחות עבורו, ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה ככל שהדלתות אינן רחבות ככה, אז אנשי הבית ייכנסו לאנשי הבית ללא רשות באסון או משהו דומה לזה, ומי שרואה שדלת ביתו חסומה, אז אסון גדול למשפחתה ולמי שרואה שהוא רוצה לסגור את דלתו אך לא יכול, כי זה עניין קשה עבורו של אישה, ומי שרואה שהוא נכנס לעם דרך דלת, הוא ינצח את אויביו ויפריך את טיעון מתנגדיו. הוא מבקש אבא לביתו ולא מדריך אותו, כי זה מבולבל בבקשת העולם הזה…
…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי, שראה כי קיפל את השטיח ונשא אותו על כתפו, הוא יעבור ממקום למקום . ומי שרואה שהוא קיפל את השטיח שלו ויושב עליו, זה מעיד שנותר מעט מחייו אך פרנסה מועטה . ומי שראה שהוא פרש שטיח מקופל, הוא פותח עליו את דלתות הפרנסה ….
…הוא נמצא בחלום אשתו ובנו של האיש, מותו וחייו, עושרו וכבודו, אמו וחייתו וסודו. אם החנות שלו קורסת בחלום, הוא מתגרש מאשתו, או שבנו נעלם, או שהוא מת אם הוא חולה, או שאיבד את כספו או מכר את עבדו או מת, או שהסוד שלו הופיע . ואם הוא ראה את החנות שלו טרייה ומריחה טוב, ואם הוא רווק, הוא התחתן עם אישה טובה או שנולד לו בן, ואם הוא היה חולה, הוא היה מחלים ממחלתו ומאריך את חייו, והוא עשוי להגדיל את שוויו ולהרחיב את נוכחותו, או שהוא קנה אומה יפה או בעל חיים מפואר . אולי החנות ציינה את האב ואת האם, כי הם היו הסיבה למצוא אותו ולהאכיל אותו . מה שהיה ידוע בחנותו, אם גידול או ירידה, או חידוש או הריסה, נובע מהאדם שהפנה אותו לחנות . ומי שיראה שהוא יושב בחנות, הוא ירוויח מטוב . ומי שראה שהחנות שלו נהרסה ואביו, אמו או אשתו נמצאים במצב של מחלה, אז החולה ימות . החנות היא פרנסתו של האיש ונישואיו . ומי שרוצה לטאטא את החנות שלו, הוא יעבור ממנה . ומי שרואה שהוא פורץ את דלת החנות שלו, הוא יפנה ממנה . אם יראה את דלתות החנויות סגורות, המיתון יתפשט, ואם יראה את דלתותיהן נפתחות, אלוהים יקל על דרכי המסחר ….
…הוא ראה דלתות פתוחות בשמיים. הגשמים גברו באותה שנה, והמים גברו כאשר אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים .~…
סוראט אלנג'ם מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול בכך שהוא עושה דבר שהוא מקבל או פותח את דלתות המעשים הטובים והרחמים בפני המחפש, או כובש את אויביו, או שאלוהים מברך אותו עם בן צדיק ואהוב
…בין חלומות המלכים נמצא גם חזונו של אבן בכתסאר . אבן ג'אריר הזכיר זאת בפרשנותו בסיפור ארוך שנאמר בסמכותו של סעיד אבן ג'ובייר, בו אמר אבן בכתסאר כי די בכך. היא יצאה בין שני פאנלים ואז כתבה שתי שורות, אז הוא קרא לכמרים וללומדים, אבל הם לא מצאו להם ידע בזה, ואמו אמרה לו : אם תחזיר לדניאל את המעמד שהיה לו מאתך אביו הוא סיפר לך , ואת שהוא התייבש אותו, אז הוא קרא לו ואמר : אני חוזר ממך אבי, אז תגיד לי מה הם שני אלה הקווים? הוא אמר : באשר להחזרת עמדתי מאביך, אינני זקוק לה , ובאשר לשתי השורות הללו, נהרגת הלילה , אז אני יוצא מכל הארמון ומצווה לנעול אותו, כך דלתות סגורות בפניו, והביטחון של אנשי הכפר נכנס לעצמו בחרב והוא אמר : כל מי שבא אליך מאחורי אלוהים, תהרג אותו ואם הוא אומר אני כך וכך , ואלוהים שלח אליו את בטנו אז הוא התחיל ללכת עד שזה היה באמצע הלילה, והוא נפל ונרדם, ואז הבטן התריעה עליו, אז הוא הלך ללכת והשני ישן, אז הוא חזר והתעורר איתו ואמר לו : אני אני ככה וכך ….
…אל-חמרה : אישה ומשרתת רעה, או סחר של אדם ומטרת טובתו . כל מי שראה את חמורו נושא, את אשתו, את עוזרתו או את משרתו נושאים . אם בחלום היא הייתה תחתיו, אז הוא נשא אותה ממנו, ובחלום היא ילדה את מה שהמגדר שלה לא יולד, אז הילד מיועד למישהו אחר חוץ מזה שיש סימן שהוא מ אותו . מי ששותה מחלב חמורים זו מחלה פשוטה ותמימה . ומי שילד קולט, דלתות הפנסיה נפתחו עבורו, אם הקולט היה זכר, זה היה זכר, ואם זה נקבה, זה מעיד על חוסר פעילותו . ונאמר כי מי שרכב על חמור ללא צוף, התחתן עם אישה ללא ילד . אם היה לה קולט הוא נשא לאישה שנולד לה בן . אם היה רואה כאילו הוא לקח קולט בר, הוא היה נבהל לצד בנו . אם זה לא היה פזיז, אז תועלת איטית, ונאמר שהחמור הוא גידול בכסף עם ירידה ביוקרה ….
…סוראט אלנג'ם אבן סירין אמר שמי שקורא את זה, אלוהים פותח בפניו את דלתות הטוב והרחמים . אל-קירמני אמר שהוא יכבוש את האויב ויחליף אותם, ונאמר שאלוהים אדירים יברך אותו בבן טוב, טוב ואהוב, וגם ג'עפר אל-סאדיק אמר ….
…ומי שרואה שהוא סוגד לאלוהים בצורה כלשהי של פולחן, ובכך שהוא הלך בדרכי הצדק, אז הוא משיג את טובת העולם הזה והעולם הבא, ומי שחושב שהוא סוגד במשהו שאינו מותר ב שאריה, אז הביטוי שלו הוא נגד זה, וכל מי שרואה בפולחן שלו חסר הוא נופל לטובתו שלו ומי שחושב שהוא מבצע i'tikaaf, יש להימנע ממנו. עניינים עולמיים ומי שרואה שהוא מהלל את אלוהים אדירים, אז הוא משחרר את חרדתו ומגלה את צערו ואומללותו בשמו, ומי שרואה שהוא מבקש סליחה של אלוהים אדירים, אז הוא מספק עושר לילד, ומי שרואה כאילו הוא שכח שבחים, הוא יסבול מעצב ומבלידה ארוכה ועשוי להצביע על הזנחת ציות ומי שחושב שהוא משבח את אלוהים אדירים יזכה בניצחון והדרכה בדתו ומי שחושב שהוא אסיר תודה לאלוהים הכל יכול לצבור כוח, יגדל וחסד, ומי שרואה שהוא מתמיד בזיכרון, הוא בטוח מפני רוע האויבים ופותח לו דלתות למעשים טובים ומנצח מאסונות ומקל עליו את ענייניו הקשים וכל מי שרואה שהוא אומר שם הוא לא אל אלא אלוהים יביא הקלה במהרה וינצל מצער ונחתם לו בעדות, וכל מי שרואה שהוא אומר אין כוח ואין כוח אלא באלוהים הכל יכול. אז זה מתפרש עם השגת כסף וחסד, וזה בהגנה ובביטחון של אלוהים, ועשוי למצוא תחמושת או אוצר…
…זה בחלום המעיד על ערכי הבית . ודלתות פתוחות הן שערי הפרנסה . המשמעות של דלתות הבית נופלת על נשים, אם הדלתות חדשות אז נשים בתולות, ואם הדלתות לא סגורות אז נשים בתולות . ומי שראה שהוא סוגר דלת של בית ברזל, הוא היה מתחתן עם בתולה . ומי שרואה את דלת הבית שונה ממצבו, אז הוא שינה את מצבו של בעל הבית, ואם הוא רואה את זה נופל או נעקר כלפי חוץ, או שהוא רואה שהוא שרוף או שבור, אז זה פורענות אליה נחשפים ערכי הבית . כמו כן, אם הישן רואה את הדלת סגורה לאחר שנשלפה החוצה, הרי שהאיש צריך להישאר, ואם הוא רואה אותה חסומה, אז זה מצער גדול עבור אנשי הבית ההוא . ואם הוא רואה דלת קטנה במרכז ביתו, הרי שלא אוהבים אותה, משום שהיא נכנסת לבושה, מכיוון שהגדילה את דלת ביתו והתרחבה וחזקה ללא כיעור, הרי זה טוב הערכים . ואם הוא רואה את אחד האריות קופץ בפתח ביתו, העם הבלתי מוסרי עוקב אחר אשתו . אם הוא רואה שהוא מחפש את דלת ביתו, אז הוא לא מוצא אותו, כי היא מבולבלת לגבי העניין העולמי שלו . ואם ראה שהוא נכנס דרך דלת, הוא היה במריבה בה הוא ניצח . ואם הוא רואה שערים נפתחים, אז נפתחים לו שערי העולם הזה . ואם הוא רואה שדלת ביתו התרחבה מעל מספר הדלתות, הרי זו כניסת אנשים מעליו ללא רשות . אולי גסיסת הדלת ממיקומה הייתה פטירתו של בעל הבית ממוסריו וממצבו, ושינוי תנאי ביתו לסתירה למה שהיה להם קודם . אם הוא רואה שהוא יצא מדלת צרה למקום רחב, אז הוא יוצא ממצוקה ליכולת, ומייסורים ופחד לביטחון . וטבעת הדלת היא כמו הגבה או השליח, אז מי שרואה שיש בליבה שלה שתי טבעות, יש לו חוב לשני אנשים, ואם הוא רואה שהוא כרת את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לחידוש . ומי שיראה את האש בוערת את הדלתות, אשתו תמות בקרוב . ושערי העיר מעידים על בעליה האחראים על עניין הדת ועל העולם בה . דלת הבית מעידה על הבונה שלה ועל זה שאחראי על האינטרסים של אנשיה . ודלת הבית מציינת מי גר בה . וכניסה דרך הדלתות הלא ידועות מעידה על ניצחון על האויבים, ואולי הדלתות הלא ידועות מעידות על מדע, פרנסה, רווחים ונסיעה . יציאה מהדלתות היא פרדוקס ממה שהזכרנו. אם הדלת טובה, אז זה מעיד שהיא נפרדה מטוב, ואם היא נהרסת או צרה, זה מעיד שהיא נפרדת מרוע ומתכוונת למסור לעצמה . אולי הדלת מעידה על מוות, ואם הוא יוצא מהדלת ומוצא מרחב, ירק או ריח נעים, המצביעים על הטוב הבא, ואם ימצא חושך, גופה או אש, הוא ייענש בסופו של דבר . פתיחת הדלת בחלום מעידה על הפיכת הדברים לקלים יותר, וסגירת הדלת מצוקה, מצוקה ושיבוש מסיבות . פתיחת הדלת בשמיים מצביעה על התשובה לתחנון או לאיסור ביצוע האסור, או למשך הייסורים, הנקמה והמצוקה, ואם הגשם כלוא מעיד על ירידתו, ותחיית האדמה לאחר מותו. . פרק הסוד שעודכן בבית מציין את הטוב והרע שמשמעותו של החזון, שכן הוא היה מוסתר ובנוי היטב, הוא הגיע למטרתו בהסתרתו, ואם הוא נראה ממנו בבית, זה מעיד על הצגת שלו סודות וחשיפת תנאיו, ואולי דלת המסתורין מעידה על תהילה, גובה, אומה ונעורים . אולי זה הצביע על צדקה של הסוד והיחס הטוב בינו לבין אדונו . ומי שרואה דלת חדשה לביתו, או רואה נגר שהתקין או התקין אותה, זו בשורה טובה של בריאות . ומי שרואה שהוא רוצה לסגור דלת אבל לא יכול, אז זה משהו שקשה לו אשתו . ומי שיראה שהוא נכנס לעם דרך השער, הוא יזכה בניצחון על אויביו ויפריך את טיעוני מתנגדיו . ומי שרואה את דלתו נעקרה והתקין מישהו אחר, הוא מוכר את ביתו, ומי שנכנס לבית וסוגר את דלתו מוגן מפני חטא, והדלת ושתי הטבעות נדיבות ודורשות חוב ….